شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۲:۳۸Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 30 خرداد 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 2 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 3 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 4 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 5 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 6 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 7 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 8 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 9 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 10 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 11 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 12 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 13 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 14 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 15 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 16 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 17 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 18 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 19 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 20 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 21 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 22 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 23 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 24 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 25 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 26 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 27 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 28 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 29 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 30 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۴:۲۰    
با تصویب هیات وزیران مبلغ 250 میلیارد ریال اعتبار به منظور جبران خدمات کارکنان شرکتهای تعاونی شهرستانی سهام عدالت در اجرای طرح توزیع سهام عدالت اختصای یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۰    
طبق اعلام بانک مرکزی، از این پس ارز مورد نیاز به سه گروه کالایی اساسی و حیاتی ، مواداولیه و ضروری و کالاهای با اولویت کمتر تخصیص می یابد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۰    
عضو اتاق بازرگانی ایران و عراق با انتقاد از کاهش سود سپرده بانکی در شرایط فعلی، پیش فروش سکه و تک نرخی شدن ارز،دو اولویت اصلی بهبود فضای اقتصادی را نام برد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۵    
وزیر نفت نیجریه اعلام کرد: در واکنش به سیاست های خودخواهانه دولت آمریکا، اوپک هم باید منافع خود را در اولویت قرار دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۶    
مدیرعامل بانک مسکن از شرایط جدید پرداخت تسهیلات مسکن خبر داد و گفت: از این به بعد به واحدها مشروط بر رعایت الگوی مصرف یعنی با مساحت کمتر از 100 متر مربع تسهیلات پرداخت می کنیم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۶    
سودهای موهوم بانکی به اعتقاد کارشناسان، عاملی برای رشد بازارهای سکه و ارز بودند؛ با این حال یک کارشناس اقتصادی معتقد است که افزایش نرخ سود بانکی در شرایط فعلی ضروری است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۶    
کشورهای چین، امارات متحده عربی، عراق، افغانستان، هند، کره جنوبی، پاکستان، اندونزی، تایلند و ترکیه 10 مقصد اول کالاهای صادراتی ایران در دو ماهه ابتدایی سال جاری بوده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۶    
کمیسیون اروپا اعلام کرد که تدابیر بازدارنده اتحادیه اروپا علیه واشنگتن در مقابله با تعرفه های گمرکی فولاد وارداتی از این قاره از 22 ژوئن (اول تیرماه) اعمال خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۱    
بخش زیادی از کاستی های قانونی در این مطالعه دیده شده و این اصلاحات می تواند ما را به سرعت به مقررات و استانداردهای بین المللی نزدیک کند، این طرح همچنین قسمت عمده ای از نقایص سیاست گذاری پولی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۶    
بانک آینده، در سه ماه نخست سال 1397، بیش از 2 هزار فقره وام قرض الحسنه ازدواج، به متقاضیان اعطا کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۲۳:۳۴    
جسد یک طرفدار فوتبال که برای تماشای جام جهانی به مسکوی روسیه سفر کرده بود در آپارتمان دوست فوتبالیست مشهورش پیدا شد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۲۳:۳۴    
عکس زیر خودروی استون مارتین DB5 را که شخصیت جیمز باند در فیلم چشم طلایی (محصول 1995) سوار می شد نشان می دهد. این خودرو 13 جولای با قیمتی بین 1.2 تا 1.6 میلیون پوند (حدود 11 تا 14 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۲۳:۲۹    
حضور کارلوس پویول در ویژه برنامه امشب شبکه سوم در هاله ای از ابهام است و مشخص نیست کاپیتان سابق تیم ملی اسپانیا می تواند در این برنامه حضور پیدا کند یا خیر.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۷:۰۹    
با آن که گزارش هایی از مشکلات تولید در بخش دام و طیور منتشر شد، اما ظاهرا مسئولان خود را به خواب زده اند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۷:۰۹    
زنگنه گفت: درخواست ما از رئیس اوپک برای طرح موضوع تحریم نفتی ایران در اجلاس اوپک و لزوم حمایت سایر تولیدکنندگان از سوی رئیس اوپک رد نشده و در اجلاس روز جمعه حتماً طرح خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۷:۰۴    
یک عضو شورای عالی کار از بررسی تاثیر وضعیت اقتصادی اخیر و گرانی بر معیشت کارگران در کمیته دستمزد شورای عالی کار خبر داد و گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۷:۰۴    
در حالی که قیمت ورق فولاد در آمریکا نسبت به سال گذشته افزایش یافته و77 درصد فولاد مورد نیاز شرکت های تولید کننده خط لوله انتقال نفت در آمریکا وارد می شود این شرکت ها خواستار مستثنی شدن از قانون اعمال ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۵۹    
امروز بار دیگر بورس تهران شاهد رشد قیمت ها و صف پایدار خرید بود به طوری که قیمت ها در بسیاری از گروه ها از جمله نفت، استخراج کانه های فلزی و خودرو روند تا آستانه 5 درصد افزایش یافتند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۵۹    
با سقوط ارزش سهام بزرگترین کافی شاپ زنجیره ای جهان، مدیرعامل این شرکت عملکرد آن را غیرقابل قبول خواند و وعده تغییرات ساختاری داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۵۹    
بی ثباتی بازارها محصول نادرستی سیاست های اقتصادی است نه رفتار فعالان اقتصادی. اگر کسی باید سرزنش شود، سیاست گذار است که در زمینه تنظیم سیاست های اقتصادی و سازماندهی بازارها ناتوان نشان داده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۵۴    
رئیس سازمان نظام مهندسی معدن با بیان اینکه بخش معدن کمترین تاثیرپذیری را از تحریم دارد، گفت: در تحریم های گذشته این بخش علاوه بر تامین مواد اولیه مورد نیاز کشور صادرات هم داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۴۹    
خط لوله انتقال گاز نهم سراسری حدفاصل دهگلان تا میاندوآب تا پیش از فصل سرد امسال وارد مدار می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۴۴    
مدیرکل سابق حوزه نظارتی بانک مرکزی که سپرده گیری از مردم چه در ایران و چه در سطح جهان را یکی از جذاب ترین فعالیت های اقتصادی می داند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۴۴    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی می گوید: بازارهای رقیب بخش مسکن مانند بازار ارز، سکه و بورس متاثر از آثار روانی خروج آمریکا از برجام شوک های هیجانی را تجربه کرده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۳۹    
بر اساس اعلام شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه تهران، بیش از 95 درصد از جایگاه های عرضه سوخت منطقه تهران، ممتاز و درجه یک هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۳۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه ای به اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور خواستار حذف عوارض واردات کاغذ باطله شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۱۹    
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، 18 میلیون لیتر به تولید روزانه بنزین کشور افزوده شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۱۵    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خبر داد، در شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا تصمیم خوبی اتخاذ شد و آن این است که از این هفته برای کالاهایی که در کشور تولید می شود و کالاهای غیرضروری نباید ارز از ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۱۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی جهت شرکت در اجلاس وزرای صندوق اوپک، صبح امروز در راس هیاتی وارد وین، پایتخت اتریش شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۱۵    
سه پروژه کمک به ارتقای محصولات کشاورزی در ایران از ماه می(اردیبهشت- خرداد) 2018 با حمایت منابع مالی اروپا عملیاتی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۱۵    
نماینده مردم محلات گفت: اعطای دلار 4200 تومانی به افرادی خاص باعث به وجود آ مدن ده ها بابک زنجانی شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۱۰    
به دنبال راه اندازی خودپردازهایی در شهر سَن پابلو، مشتریان بانک قرضه Card Bank فیلیپین ازاین پس می توانند بدون استفاده از کارت بانکی پول نقد موردنیاز خود را از دستگاه های خودپرداز در اختیار بگیرند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۱۰    
بر اساس گزارش های رسمی، دولت از 22 فروردین ماه تا 27 خردادماه سال جاری، 16 میلیارد و 700 میلیون دلار ارز تخصیص داده که سهم ارز مسافری از آن 193 میلیون دلار معادل 163 میلیون یورو است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۱۰    
قائم مقام بانک مرکزی با ابراز نگرانی شدید نسبت به قانون بانکداری که با فعل و انفعالات متعدد از مجلس بیرون خواهد آمد، گفت: سلطه مالی دولت باید پایان یابد تا بانک مرکزی مستقل شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۱۰    
کارشناسان معتقدند تخفیف دولت در قیمت خوراک پتروشیمی ها که با هدف ترغیب این صنایع به عرضه ارز صادراتی در سامانه نیما بوده،عملا بلااثر است و آنها از اختلاف نرخ ارز، هزاران میلیارد سود می برند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۱۰    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: دو بندر شهید رجایی و امام خمینی (ره) در جنوب کشور و بندر امیرآباد در شمال در اولویت انتقال سهم جابجایی بار از طریق شبکه ریلی قرار دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۰۵    
روز چهارشنبه، پس از این که در معاملات صبح با اضطراب پیرامون بالا گرفتن تنش های تجاری بین آمریکا و چین، سهام به شدت افت کردند، در معاملات عصرگاهی، بازارهای آسیا دوباره جان گرفتند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۰۵    
قرارداد خرید 42 دستگاه ماشین آلات توسعه زیربناهای ریلی میان شرکت راه آهن ایران و یک شرکت سوئیسی به امضا رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۵:۳۵    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه ضعف عملکرد تیم اقتصادی دولت دوازدهم مشهود بوده است، گفت: استیضاح تیم اقتصادی دولت کلید خورده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۵:۳۰    
صیادان کشور برای نخستین بار در کشور تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان بیمه سرمد قرار گرفتند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۵:۳۰    
گمرکات تخصصی طلا، جواهرات و فلزات گرانبها تعیین شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۵:۱۰    
بانک ملی ایران در راستای حمایت از زیرساخت های بهداشت و درمان کشور، دو دستگاه آمبولانس به دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اهدا کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۵:۱۰    
مشتریان عضو سامانه بام بانک ملی ایران می توانند سیم کارت ایرانسل خود را از طریق این سامانه به صورت خودکار شارژ کنند و از هدیه اینترنت رایگان بهره مند شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۵:۱۰    
بانک کارآفرین در راستای تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود جهت تصدی سمت "رئیس شعبه" در شهرستان قزوین، از همکاران بازنشسته سیستم بانکی با شرایط ذیل دعوت به همکاری می کند:
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۵:۱۰    
رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان بوشهر با عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر دیدار کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۵:۰۵    
بانک صادرات ایران از ابتدای سال 96 تا پایان اردیبهشت 97، در همکاری تنگاتنگ با سازمان های حمایتی، نزدیک به 13 هزار فقره وام قرض الحسنه اشتغالزایی و مشاغل خانگی در اقصی نقاط کشور پرداخت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۵:۰۵    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با ارسال نامه از همراهی مدیرعامل بانک سپه و کارکنان این بانک به دلیل تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی تقدیر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۵:۰۰    
بانکداری ایرانی بانک صادرات از کاهش حدود 900 میلیارد تومانی زیان در عملکرد سال مالی خبر داد و توسعه معادن و فلزات هم ضمن توضیح درباره رشد بیش از 20 درصدی قیمت، وضعیت مالی سال قبل را اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۵:۰۰    
بانکداری ایرانی رییس کل بانک مرکزی با اعلام اجرای سیاست جدید ارزی در آینده نزدیک گفت:از این پس دلار 4200 تومانی به سه گروه کالایی "اساسی و حیاتی" ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۱:۵۰    
بانکداری ایرانی در کلان شهرها یکی از سنگین ترین پروژه ها، احداث و بهره برداری از خط ریلی متروست. این پروژه های بزرگ نیاز به تامین مالی دارد تا اجرای صفر تا صد پروژه بدون دغدغه انجام شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۱:۴۰    
کارشناسان و دست اندرکاران بخش مسکن، افزایش بی رویه قیمت واحدهای مسکونی و املاک در قزوین را فاقد هرگونه توجیه دانسته و تاکید کردند که افزایش قیمت در آینده ای نزدیک متوقف خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۱:۳۰    
دستورالعمل تبدیل وضعیت کارمندان پیمانی به رسمی آزمایشی و رسمی آزمایشی به رسمی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور به همه دستگاه های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۱:۲۰    
مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی گفت: پیش بینی می شود امسال برداشت گندم از مزارع و گندمزارهای کشور به 13 میلیون و 300 هزار تُن برسد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۱:۱۵    
عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد علامه طباطبایی نقدینگی سرگردان را عامل بروز نابسامانی در بازار خودرو، مسکن و طلا دانست و گفت: نقدینگی سرگردان همواره در اقتصاد ضد تولید عمل می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۱:۱۵    
وزیر توسعه اقتصادی روسیه اعلام کرد که این کشور در پاسخ به اقدام آمریکا تعرفه هایی بر کالاهای این کشور وضع می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۱:۱۵    
طرح های اشتغالزا در مناطق روستایی از برنامه های مهم دولت در ایجاد شغل و رفع بیکاری بوده که پرداخت تسهیلات مالی مناسبی نیز در این راستا پیش بینی شده است اما تعلل و برخی سخت گیری های بانک ها می تواند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۱:۱۵    
'ایرج مسجدی' سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد بر ضرورت تقویت روابط و تعامل بخش های خصوصی ایران و عراق تاکید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۱:۱۰    
گزارش ها حاکی است که تراشه و پردازنده های اینتل بار دیگر گرفتار آسیب پذیری و ضعف های امنیتی شده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۱:۰۵    
باید بدانید شرکت های فناوری مشتاق اطلاعات هستند و علاقه آنان در کسب اطلاعات شخصی بیشتر از هر چیزی دیگری است و با استفاده از این داده ها بازار تجهیزات خود را رونق می دهند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۱:۰۵    
اپل انتظار دارد مدل های ارزان قیمت و مقرون به صرفه گوشی های آیفون 2018 از محبوبیت و استقبال بی نظیری برخوردار شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۱:۰۵    
استرالیا شرکت چینی هواوی را به جاسوسی و مشکلات امنیتی در فعالیت های مخابراتی اش در این کشور متهم کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۱:۰۰    
مدیرعامل پیشین بانک تجارت با اشاره به تجربه های خود در دوران تحریم های پیش از برجام گفت که ما باید به سمت شرکت های کوچک اروپایی برویم و بانک های ما نیز بتوانند قراردادهای کارگزاری با بانک های دیگر ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۱:۰۰    
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: درخواست صدور مجوز برای شماره گذاری مجدد موتورسیکلت های کاربراتوری در هیات وزیران رای نیاورد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۱:۰۰    
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه انتظار ترامپ اجماع قطعی کشورهای عضو اوپک در مورد خواسته های اوست، گفت: با توجه به شرایط امروز، بعید می دانم اعضای اوپک در این باره به اجماع نزدیک شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۱:۰۰    
به گفته تحلیلگران امنیت اطلاعات، 109هزار فرصت شغلی برای امنیت سایبری وجود دارد که تنها 105 هزار کارگر در حال حاضر در این پست ها مشغول کار هستند که با کسری استعداد سالانه 5000 کارگر روبرو است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۱:۰۰    
متخصصان امنیتی از خطر انتشار بدافزار به سرویس های اینترنتی پخش آنلاین و مستقیم بازی های جام جهانی 2018 روسیه به کاربران هشدار دادند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۹:۴۵    
دلایلی مانند بدهی خط موبایل و عدم اقدام به پرداخت صورتحساب می تواند به سلب امتیاز از سیم کارت های اعتباری و دائمی منجر شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۹:۴۵    
یک فعال کارگری با اشاره به تشکیل کارگروه بررسی و پیگیری مشکلات کامیون داران، گفت: رانندگان از یارانه ای که دولت در شرایط خاص در نظر گرفته، بهره مند می شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۹:۴۵    
رییس مرکز پژوهشی نفت دانشگاه خوارزمی از توسعه همکاری این دانشگاه با وزارت نفت خبر داد و گفت: با قراردادی که با این وزارتخانه به امضا رساندیم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۹:۴۰    
کاسه های داغ تر از آش اوپک که در ظاهر سنگ تعادل این سازمان را به سینه می زنند به بهانه کمبود عرضه نفت و افزایش تقاضا در بازار جهانی نفت ساز افزایش تولید را کوک کرده اند ...