شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۳:۰۰Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 26 خرداد 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 2 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 3 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 4 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 5 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 6 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 7 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 8 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 9 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 10 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 11 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 12 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 13 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 14 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 15 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 16 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 17 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 18 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 19 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 20 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 21 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 22 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 23 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 24 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 25 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 26 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 27 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 28 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 29 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 30 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۰:۳۹    
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: نزدیک سه سال است که در سطح ریاست جمهوری با دولت عراق درباره حذف روادید مذاکره می کنیم، اما طرف مقابل آمادگی لازم را ندارد لذا "ویزای اربعین" امسال حذف نخواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۹:۰۹    
در عکس زیر کارت دعوت مهمانان به یک جشن تولد را می بینید که 77 سال پیش برگزار شد؛ تولد کودکی یک ساله به نام هوشنگ فروهر که احتمالا در آن دوران جزو معدود کودکانی بوده که برای تولدشان کارت دعوت چاپ می ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۱:۱۴    
وزیر راه و شهرسازی، نوسانات اقتصادی کنونی را مرتبط با مسائل سیاسی دانست و گفت: من به شما اطمینان می دهم ما از این مرحله سخت، عبور خواهیم کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۰:۰۴    
کره شمالی به نحو غیر قابل باوری فقیر است و کنترل اقتصاد به وسیله تنها حزب این کشور، اکثریت جمعیت 25 میلیون نفری این کشور را نیازمند کمک کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۰۹:۰۹    
رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه سیاست های ارزی دولت باعث شد با خروج آمریکا از برجام بازار ارز با شوک جدید مواجه نشود، گفت: تصمیمات ارزی دولت در آینده کامل تر و پخته تر می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۰۸:۴۹    
بانکداری ایرانی ارزش بازارهای معاملات 4 بورس تهران، فرابورس، بورس کالا و بورس انرژی طی دو ماه اول سال 55 هزار میلیارد تومان بود که 50 درصد از این حجم مربوط به بازار آتی بورس کالا است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۰۸:۴۴    
یک فعال کارگری می گوید: افرادی که به شکل زیرپله ای به انجام شغل های کاذب مشغولند، از کمترین حقوق و مزایای قانونی برخوردار نیستند و در تعریف بیکاری پنهان قرار می گیرند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۰۸:۴۴    
آن طور که شواهد نشان می دهد و از اظهارات مقامات مسئول بانکی بر می آید بعید است که در آینده ای نزدیک کاهش نرخ سود در بخش سپرده و به دنبال آن تسهیلات در شبکه بانکی اجرایی شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۰۸:۴۴    
یک عضو کیمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت خودرو گفت: هزینه هایی که ربطی به ذات و ماهیت مدیریت شده تولید ندارد، نبایستی بر مصرف کننده بار شده و از مردم گرفته شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۲۳:۰۹    
تیم ملی ایران شب گذشته در دقیقه 95 موفق شد مراکش را شکست بدهد، اما نکته جالب این که تعدادی از هواداران ایرانی حاضر در استادیوم سن پترزبورگ به شکلی جالب برای کریستیانو رونالدو کری خوانی کردند. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۲۳:۰۹    
12 سال پیش در چنین روزی، لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی برای اولین بار در ترکیب تیم ملی کشورش در جام جهانی به میدان رفت. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۲۳:۰۹    
سالار عقیلی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: تبریک به مردم بزرگوار ایران و با آرزوی اینکه ایران و ایرانی همواره سربلند و موفق باشند. برترین ها ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۷:۱۹    
یک شاغل در پیک موتوری اینترنتی از درآمد در این کسب وکار گلایه کرد و گفت: متوسط قیمت هر مسیر چهار هزار تومان است و با 13 ساعت کار روزانه 50 هزار تومان درآمد داریم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۷:۱۴    
عملکرد تسهیلات ریالی صندوق، توسعه ملی از محل قراردادهای سپرده گذاری ریالی نشان می دهد، در سال 96 مبلغ 127 هزار ریال سپرده گذاری ریالی در بانک ها صورت گرفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۷:۰۹    
اردیبهشت ماه امسال 5776 سورتی پرواز توسط 15 شرکت هواپیمایی داخلی در مهرآباد انجام شد که از این تعداد، 2259 سورتی پرواز با تأخیر بود، در ماه مذکور بیشترین پرواز به موقع توسط ماهان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۷:۰۹    
در آستانه نشست اوپک و افزایش تولید عربستان، روسیه و آمریکا و همچنین به علت جنگ تعرفه ای واشنگتن و پکن، قیمت نفت طی هفته گذشته 4 درصد افت کرد و به 73.44 دلار در هر بشکه در پایان معاملات روز جمعه رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۷:۰۹    
رئیس کمیسیون حمل و نقل اتاق بازرگانی با تأکید بر اینکه باید عرضه و تقاضا در تعیین تعرفه ریلی در نظر گرفته شود، گفت: اگر راه آهن وارد رقابت نشود، پیشرفت نکرده و به هدف گذاری خود نمی رسد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۷:۰۹    
با اینکه انتظار می رود، طلا با چشم انداز یک جنگ تجاری تقویت شود، اما قیمت آن به شدت کاهش یافت و به هر اونس 1278.94 دلار در هر اونس رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۷:۰۴    
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین گفت: اختصاص ارز با نرخ 4 هزار و 200 تومان به 12 هزار وارد کننده و تولیدکننده به معنای دادن 100 هزار میلیارد تومان رانت به این افراد است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۷:۰۴    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در مورد پیشنهاد سازمان امور مالیاتی برای داشتن درآمد اختصاصی و استخدام خارج از چارچوب قوانین استخدامی گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۶:۵۹    
با تسلیم شدن دولت در برابر باج خواهی ارزی پتروشیمی ها و بازگشت رانت خوراک آنها، باید منتظر توسعه نامتوازن صنعت پتروشیمی و تقویت خام فروشی در این صنعت و همچنین کاهش حدود 2500 میلیارد تومانی درآمد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۶:۵۹    
سامانه ثبت قراردادهای کار و ثبت دادخواست ها که از مرداد گذشته رونمایی شد و قرار بود از مهرماه در دسترس قرار گیرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۶:۴۹    
سامانه جامع تجارت در اطلاعیه اعلام کرد: امکان تمدید بیش از یک بار ثبت سفارش های غیربانکی با داشتن شرایط لازم فراهم شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۶:۴۹    
یک مقام مسئول گفت: شناورها با ظرفیت کمتر از 500 تن، برای تردد در مسیرهای داخلی، سوخت یارانه ای با قیمت 350 تومان دریافت می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۶:۴۴    
در حالی که معاون وزیر راه معتقد است هر پروژه ای که تخصیص بودجه برای آن اثبات شده، حتما مطالعات اقتصادی دارد، اما کارشناسان معتقدند بازگشت سرمایه خط آهن گرگان - مشهد 50 سال زمان می برد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۶:۴۴    
تاثیر فضای کسب و کار مساعد بر ایجاد اشتغال و رشد تولید ناخالص داخلی، امری مهم است و مجوزهای رانتی و فساداداری ناشی از آنها، تنها به پر شدن جیب کارچاق کن ها منجر شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۶:۳۹    
معاون وزیر اقتصاد، بر ضرورت اصلاح قوانین برای برخورد با تخلفات مالی که در شبکه های اجتماعی صورت می گیرد، تاکید کرد و گفت: قانون بانکداری باید به روز رسانی شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۶:۳۹    
مدیرعامل بورس کالا، اقدامات بورس کالا در راستای پالایش متقاضیان مس را تشریح کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۶:۱۹    
نایب رئیس انجمن مهندسی صنایع، قرارداد تعرفه ترجیحی ایران و ترکیه را یک خطای استراتژیک در تجارت خارجی دانست و گفت: ترک ها کالاهای مزیت دار ایران در تولید را، به ما صادر می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۶:۰۹    
رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به انتشار آمارهای رشد اقتصادی گفت: ضریب نفوذ بیمه در کشور به 2.3 درصد رسیده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۵:۴۹    
یک منبع دولتی گفت که ژاپن به دنبال آن است که در مذاکرات حل اختلاف سازمان تجارت جهانی، در اعتراض به تعرفه های فولاد و آلومینیوم آمریکا، به اتحادیه اروپا ملحق شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۵:۴۹    
ونزوئلا که دارای بزرگترین منابع نفتی جهان است، به دنبال استفاده از اولین محموله نفت خارجی برای پالایشگاه های خود است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۵:۴۹    
در حال حاضر بیش از 36 درصد از جوانانِ غیرشاغل، در حال تحصیل یا کسب مهارت های ورود به بازار کار نیستند که این گروه، به شدت در معرض خطر به حاشیه رانده شدن از بازار کار قرار دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۵:۴۴    
یک مقام مسئول در وزارت کاربا اشاره به خیزجهان برای توسعه کشت زعفران درافغانستان، گفت:با توجه به اینکه کشت خشخاش 50درصد سودآورتر از زعفران است،احتمال توفیق کشت این محصول در این کشور ضعیف است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۵:۴۴    
تلاش هند برای واردات گاز ایران از طریق دریا به بهانه عبور این خط لوله از خاک پاکستان، در کنار توافق با ترکمنستان برای واردات گاز از مسیر پاکستان، نشان از سیاسی بودن این تصمیم دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۵:۳۴    
درحالیکه پایان دادن به قاچاق خودرو راهکاری ساده دارد، وزارت صنعت بدون اقدام درست و عملی به بحث های حاشیه ای می پردازد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۵:۳۴    
مدیرکل صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی گفت: در حال حاضر بسیاری از برندهای کشاورزی و غذایی تولیدی کشورمان در آمریکا به نام ایران ثبت شده اند و امیدواریم بر اساس فعالیت های خود بخش خصوصی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۵:۳۴    
بیش از نیمی از نقدینگی بازار سرمایه معادل 276هزار میلیارد ریال در دو ماه گذشته در بازار آتی بورس کالا جذب شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۵:۲۴    
شاخص فرابورس(آیفکس) در هفته ای که گذشت با 42 واحد افزایش، به ارتفاع 1153 واحدی جهش یافت تا بدین ترتیب آیفکس در بالاترین ارتفاع تاریخی خود بایستد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۵:۲۴    
خبرنگاران بازار سرمایه در نامه ای به معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر ریاست جمهوری، خواستار حضور در نشست های خبری رئیس جمهور و نیز توجه به بازار سرمایه برای برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۵:۱۹    
شاخص بورس در هفته ای که گذشت با 3147 واحد افزایش معادل 3.3 درصد رشد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۴:۴۹    
کارشناس اقتصاد مسکن با تاکید بر این که افزایش قیمت مسکن طی اردیبهشت ماه 97 بیشتر ناشی از تحریم بود لازمه عدم افزایش مجدد نرخ ها در این بخش را انجام برخی اقدامات دولت دانست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۴:۴۹    
نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان همیشگی بودن طلا به عنوان زیورآلات و سرمایه، برخرید مصنوعات طلایی داخلی در جهت حمایت از تولید و اشتغال تأکید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۳:۰۹    
کمیته مقررات تعرفه گمرکی شورای دولتی چین در واکنش به تصمیم آمریکا مبنی بر اعمال مجدد تعرفه های گمرکی بر کالاهای چینی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۳:۰۹    
معاون اقتصادی بانک مرکزی گفت: وجود سلطه و تنگنای بودجه ای با تاثیرگذاری منفی بر بازار پول، شرایط را برای ایجاد و تشدید نابسامانی های مربوط به نرخ های سود در شبکه بانکی فراهم می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۳:۰۴    
خبرگزاری رویترز گزارش داد: به دنبال تصمیم تولید کنندگان عمده نفت روسیه و عربستان برای افزایش تولید آن و تهدید چین به مقابله به مثل در برابر تعرفه های آمریکا، قیمت نفت بیش از دو دلار سقوط کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۳:۰۴    
کارشناسان بخش مسکن بر این باورند که به دلایل مختلف ریشه دار در شرایط روانی و تجاری بازار، قیمت مسکن از ابتدای امسال تاکنون رشدی فراتر از پیش بینیهای سالانه داشته و مرز بین حباب یا واقعی بودن آن مشخص ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۳:۰۴    
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز اعلام کرد که ترافیک در خط شمال به جنوب جاده کرج- چالوس نیمه سنگین گزارش شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۳:۰۴    
پس از گذشت 13 سال از ابلاغ سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی مطالعات و بررسی های کارشناسان نشان می دهد، مهم ترین دلایل ناموفق بودن عملکرد مجموعه ها پس از خصوصی سازی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۲:۵۴    
یکی از مهم ترین شعارهایی که از ابتدای دولت دوازدهم برای حل بحران آب و برق مطرح می شود این است که مدیریت مصرف می تواند مشکل کم آبی و خاموشی کشور را برطرف کند، این در شرایطی است که درکنار این موضوع ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۲:۵۴    
واردات نفت کره جنوبی از ایران در ماه مه کاهش یافت و به پایین ترین میزان از ژانویه سال 2016 رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۲:۵۴    
نرخ بیکاری سنگاپور در سه ماهه منتهی به ماه مارس با 0.1 درصد کاهش به نسبت مدت مشابه قبل به 2 درصد رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۲:۴۹    
مدیر دفتر برنامه ر یزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه با اشاره به بارش های خوب امسال در حوضه آبریز دریاچه ارومیه، از عمیق شدن این دریاچه خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۲:۴۹    
اردیبهشت ماه امسال تولید انواع مینی بوس و میدل باس به طور میانگین 135.8 درصد افزایش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۲:۴۴    
از آنجایی که بخش عظیمی از کاربران پیام رسان واتساپ از گوشی هایی با سیستم عامل اندروید 2.3 استفاده می کنند، این اپلیکیشن می خواهد تا سال 2020 میلادی از این نسخه سیستم عامل نیز پشتیبانی کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۲:۲۴    
پیش نویس دستورالعمل راهبری شرکتی به منظور انجام نظرخواهی عمومی در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال) منتشر شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۲:۱۹    
رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به انتشار آمارهای رشد اقتصادی گفت: ضریب نفوذ بیمه در کشور به 2.3 درصد رسیده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۲:۱۹    
معاون اقتصادی بانک مرکزی گفت: این بانک با تحلیل شرایط موجود، اقتضائات کلان اقتصادی کشور و افق پیش رو درهر زمان که لازم بداند پیشنهادمقتضی برای نرخ های سود به شورای پول واعتبار ارائه می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۱:۳۴    
قائم مقام شرکت آب و فاضلاب تهران اظهار کرد: در حال حاضر 70 درصد شبکه فاضلاب تهران تکمیل شده است. اما برای اتمام کامل این طرح به 10 هزار میلیارد تومان سرمایه نیاز است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۱:۳۴    
محسن هاشمی ، درباره میزان تاب آوری کلانشهر تهران و آمادگی مقابله با حوادث در این شهر با بیان اینکه بطور کلی می توان گفت شهر تهران در مقایسه با کلان شهرهای مدرن جهان در برابر حوادث طبیعی و سوانح تاب ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۱:۳۴    
صد و هفتاد و چهارمین نشست عادی وزیران نفت و انرژی اوپک 22 ژوئن (جمعه یکم تیرماه) در وین اتریش درحالی برگزار می شود که می توان گفت به دلیل شرایط سیاسی بین ایران و آمریکا و تلاش آمریکا برای نفوذ به ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۱:۲۹    
اپل با به روزرسانی نسخه جدید سیستم عامل iOS دست پلیس و نهادهای اطلاعاتی و امنیتی ایالات متحده را برای ردیابی و دستگیری مجرمان می بندد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۱:۲۹    
آنطور که بنظر می رسد شرکت های اپل و کوالکام پس از سالها اختلاف و کشمکش بر سر نقض پتنت و حق امتیاز، می خواهند در آینده ای نزدیک با هم به توافق برسند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۱:۲۴    
لازم است مشترکان در صورت تمایل به استفاده از سیم کارت های ایرانی در سفرهای خارجی از نحوه استفاده از سرویس رومینگ بین الملل و تعرفه های آن آگاه باشند تا متحمل هزینه های مازاد نشوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۱:۲۴    
با توجه به افزایش نرخ ارز، در موارد متعدد شاهد مهاجرت افغانی های ساکن ایران هستیم و این افراد به صورت غیرقانونی به جای آمدن به ایران به کشورهای اروپایی، ترکیه یا کشورهای عربی برای کار مهاجرت می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۱:۲۴    
بازار تره بار وضعیت باثبات تری نسبت به بازار میوه دارد و در این بخش کمتر قیمت غیرمنطقی به چشم می خورد. در این بازار برگ مو گران ترین و پیاز زرد ارزان ترین محصول هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۱:۱۹    
انجمن موتورسیکلت ایران از درخواست وزیران صنعت و کشور نسبت به شماره گذاری 10 هزار موتورسیکلت کاربراتوری اظهار بی اطلاعی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۱:۱۴    
با گذشت نزدیک به پنج ماه از تعیین و تصویب عوارض خروج از کشور، اجرای این مصوبه همچنان با ابهام هایی روبه رو است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۰:۳۹    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از توزیع پرینت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری 97 از چهارم تا ششم تیر ماه خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۰:۳۹    
زننده تک گل دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر مراکش از هواداران تیم ملی کشورش عذرخواهی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۰:۱۹    
شرکتی با احداث دفتر و نصب تابلو اداره کل راهداری به بهانه صدور مجوز جایگاه سوخت رسانی جاده ای، کلاهبرداری میلیاردی از متقاضیان انجام داده است و هیچ حق و حقوقی هم برای متقاضیان قائل نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۰:۱۹    
مدیر مالی شرکت ایندین اویل هند گفت، پس از آنکه استیت بانک هند به پالایشگاه های این کشور اطلاع داده که پس از ماه نوامبر دیگر نقل و انتقال پول نفت خریداری شده از ایران را انجام نخواهد داد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۰:۰۹    
وزیر اسبق صنعت با تاکید بر اینکه دولت باید در تخصیص ارز، دقت بیشتری به خرج دهد، معتقد است که مهمترین محل بروز رانت و فساد، ارز ارزان است که ممکن است اسیر بیش اظهاری پروفرمای وارداتی شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۰۹:۵۹    
قبل از دیدار اوپک در هفته آینده، درحالی که عربستان سعودی و روسیه، تاکید کردند خود را برای افزایش تولید آماده می کنند، قیمت نفت 3 درصد معادل 2 دلار در هر بشکه سقوط کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۰۹:۵۴    
مقامات ارشد آگاه خبر دادند که از ماه نوامبر، هند قادر نخواهد بود پول نفتی که از ایران خریداری می کند را با استفاده از بانک های اروپایی پرداخت کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۰۹:۵۴    
رئیس فدراسیون واردات اتاق بازرگانی ایران ضمن ادعای اینکه شرکت های خاص دلار 4200 تومانی گرفته اند، گفت: در شرایط فعلی که تامین منابع ارزی برای واردات با دشواری هایی همراه شده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۰۹:۴۴    
صبح که بیدار می شوی می بینی اتاق یک پنجره یا پارکینگ خانه ای در تهرانسر یکدفعه تبدیل به دفتر مشاور املاک شده و معلوم نیست با زد و بندها و شگردهای بعضی از آنها در بستن قرارداد کدام خانواده قرار است ...