دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۳:۳۶May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 8 خرداد 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 2 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 3 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 4 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 5 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 6 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 7 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 8 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 9 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 10 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 11 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 12 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 13 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 14 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 15 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 16 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 17 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 18 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 19 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 20 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 21 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 22 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 23 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 24 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 25 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 26 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 27 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 28 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 29 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 30 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۸:۵۰    
برنده شدن در هر مسابقه ای برای شرکت کنندگان لذت بخش است، به ویژه اگر قرار باشد با جایزه نقدی دریافت شده به مسابقات جام جهانی روسیه سفر کنید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۸:۴۰    
سود 12 بانک بزرگ جهان در سه ماه نخست سال جاری میلادی با رسیدن به تقریبا 44 میلیارد دلار به بالاترین رقم در 3 سال اخیر رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۵:۴۵    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نتایج اجرای طرح ترافیک جدید را با استناد به نقشه های گوگل و بررسی های دانشگاه علم و صنعت تشریح کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۵:۳۰    
آمارها در زمینه مصرف بالای دخانیات در کشور به ویژه شیوع مصرف قلیان میان جوانان و حتی دختران و زنان گویای حرکت این معضل به سوی بحران است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۴:۱۹    
اصغر فرهادی که بیشتر او را به عنوان فیلمساز و کارگردان می شناسیم، این بار در کسوت رئیس داوران جشنواره سارایوو قرار است ظاهر شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۳:۴۹    
سخنگوی اقتصادی مجلس از افزایش 20 درصدی حقوق بازنشستگان بر اساس قانون برنامه ششم توسعه خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۳:۴۴    
رئیس کانون بانک های خصوصی گفت: احتمال کاهش نرخ سود بانکی با توجه به تحولات اقتصادی در شش ماهه اخیر، بعید به نظر می رسد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۳:۳۴    
با گشایش همزمان 3 شعبه بانک پارسیان در مناطق الهیه، رسالت و پیروزی کرمان و همچنین شعبه پادادشهر اهواز، در تاریخ یکم و دوم خردادماه، تعداد شعب بانک پارسیان به 337 شعبه رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۳:۲۴    
مدیر عامل بانک صادرات ایران در سفری به استان قزوین، ضمن بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی این شهر، در جمع کارکنان بانک مهمترین اهداف و برنامه سال 97 را تشریح کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۰:۱۶    
بالش آبادی (عکاس مراسم) درصفحه اینستاگرامش عکسی از حضور سامان خواننده لس آنجلسی که چند سال است به ایران بازگشته، منتشر کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۰:۱۶    
متیو لویس، بازیگر نقش نویل لانگ باتم کودک خنگ و دست و پا چلفتی در فیلم های هری پاتر، اکنون بزرگ شده و به جوان بسیار جذابی تبدیل شده است که با توجه به تصویر زیر فکر نمی کنیم لازم باشد علت آن را توضیح ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۰:۱۱    
دبیر کمیته مبارزه با پولشویی سازمان بورس و اوراق بهادار، از تدوین دستورالعمل شناسایی مشتریان خارجی و ارسال به دبیرخانه شورای عالی مبارزه با پولشویی برای تصویب نهایی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۰:۱۱    
دنیای اقتصاد : پرداخت تسهیلات رونق تولید سال 96 از 200 هزار میلیارد ریال عبور کرد. براساس آمار اعلام شده از سوی وزارت صنعت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۰:۰۶    
در پی جنایت اندوهبار در یکی از مدارس غرب تهران، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب به ریاست قوه قضاییه دستور دادند پس از محاکمه، در اسرع وقت حدود الهی در رابطه با متهمان اجرا شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۰:۰۶    
بانک مرکزی در بخشنامه ای سقف قابل پرداخت و حداکثر مدت بازپرداخت انواع تسهیلات قرض الحسنه را به شبکه بانکی ابلاغ کرد، براساس این بخشنامه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۹:۴۱    
جلسه هم اندیشی و اعلام برنامه ها و اهداف سال 97 با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره ، مدیران ارشد و عملیاتی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۹:۳۶    
بانکداری ایرانی وزیر بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی در نشستی با حضور مدیرعامل و مدیران موسسه اعتباری ملل ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۰    
بانکداری ایرانی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش که آماده عرضه اولیه سهام در سال جاری شده جزییات چهار قرارداد مهم مربوط بانک پارسیان و تجارت الکترونیک پارسیان را منتشر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۵:۲۰    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی با تاکید بار اینکه هیچ بخشنامه ای مبنی بر محدودیت تراکنش USSD صادر نشده، گفت: برخی از بانک ها خودسرانه در این زمینه اقدام کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۵:۲۰    
شرکت فرابورس برنامه افزایش سرمایه 50 درصدی از دو محل سود انباشته و سایر اندوخته ها را اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۵    
اگرچه مسئولان صنفی، موثر بودن نقش مشاوران املاک در گرانی مسکن را رد می کنند، اما بسیاری معتقدند نقش آنها در نرخ گذاری مسکن غیرقابل انکار است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۴:۴۴    
بانک سینا در راستای عمل به تعهدات در زمینه مسئولیت های اجتماعی، تسهیلات متعددی را برای توسعه اشتغال مناطق روستایی 3 استان غربی کشور مصوب کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۳:۴۵    
واردات بدون انتقال ارز، روشی بود که سال ها فعالان اقتصادی از این راه، کالاهایی که دولت بابت آنها گشایش اعتبار اسنادی (ال سی) انجام نمی داد را وارد کشور می کردند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۳:۴۵    
یک کارشناس اقتصاد با بیان اینکه محور مشکلات اقتصادی کشور ربطی به برجام ندارد، گفت: نظام بانکی عامل رکود، بیکاری و تهییج بازارهای موازی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۳:۴۰    
قیمت های طلا صبح روز سه شنبه اندکی در بازارهای جهانی افزایش یافت، اما این فلز گرانبها همچنان تحت فشار دلار قرار دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۳:۳۵    
عضو شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه بانک شهر یکی از پایه های استوار توسعه شهری محسوب می شود،گفت: ملموس بودن حضور بانک شهر در ارتقای سطح کیفی زندگی در شهرها، موجب جلب رضایت شهروندان شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۳:۳۵    
یک زعفرانکار تربت حیدریه گفت: در حال حاضر با دیگر کشاورزان، معاملات قراردادهای آتی زعفران را رصد می کنیم و به زودی به معامله در این بازار خواهیم پرداخت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۴۵    
پلیس چین اعلام کرد که رییس بانک تجاری روستایی تیانجنیگ چین در دفتر کار خود خودکشی کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۴۵    
در حالی که شرکت توتال فرانسه6 ماه مانده به تحریم بساط خود را از ایران برمی چیند، جایگزین های ایران را در دیگر کشورها از جمله روسیه جست وجو می کند و به تازگی قرارداد 25 میلیارد دلاری با روسیه با حضور ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۴۵    
پرونده زن جوانی که به اتهام قتل همسرش زندانی است از سوی قضات شعبه چهارم دادگاه کیفری از موارد لوث تشخیص داده شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۴۵    
رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: طی تحقیقات انجام شده و آمار های به دست آمده مجرمان تمایل بیشتری به کلاهبرداری های اینترنتی دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۴۰    
درسال 96 سه طرح بزرگ صنعتی با تامین مالی 9 میلیون یورویی و 80 میلیارد و 400 میلیون تومانی بانک صنعت در استان کرمانشاه به بهره برداری رسید و موجب اشتغال مستقیم تعداد 1336 نفر شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۲۵    
قائم مقام بانک مرکزی گفت: این بانک با جدیت، ایجاد شفافیت حداکثری در اقتصاد و جلوگیری از اقدامات، فعالیت ها و زمینه های فسادزا در حوزه پولی و اعتباری را دنبال می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۲۵    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ 18 ارز از جمله دلار و پوند نسبت به روز دوشنبه افزایش و قیمت 18 واحد پولی دیگر از جمله یورو کاهش یافت؛ نرخ 3 ارز نیز ثابت بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۲۰    
بانکداری ایرانی همکاری سازمان تأمین اجتماعی و شرکت فرابورس ایران برای واگذاری سهام شرکت های زیرمجموعه شستا از طریق بازار سرمایه آغاز شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۱۵    
قیمت طلا پس از کاهش در دو روز گذشته، در معاملات روز سه شنبه ثابت بود اما تحت تاثیر قوی ماندن ارزش دلار آمریکا و تجدید امیدها نسبت به دیدار میان رهبران واشنگتن و پیونگ یانگ، تحت فشارهای نزولی ماند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۱۰    
در مدت گذشته از اجرای سیاست جدید ارزی و اعلام نرخ 4200 تومان برای دلار، حدود 12 میلیارد و 282 میلیون دلار برای کل کالا و خدمات و نیازهای وارداتی تخصیص داده شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۱۰    
مدیرکل روابط عمومی شرکت ملی پخش از ارتقای دستگاه های نازل در جایگاه های سوخت خبر داد و گفت: با ارتقای دستگاه ها، سوخت گیری و پرداخت هزینه همزمان در جایگاه های عرضه سوخت صورت خواهد گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۱:۲۴    
بانک ملی ایران در عمل به تعهدات خود برای به ثمر رساندن منابع حساب های قرض الحسنه پس انداز مشتریان در سی و هشتمین دوره قرعه کشی این حساب ها ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۱:۱۹    
مدیر عامل بانک سپه گفت: این بانک برای کمک به اجرای برنامه های حمایتی دولت از اقشار مختلف جامعه در دو سال اخیر 194 هزار فقره تسهیلات پرداخت کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۰:۳۴    
دولت این باور را دارد،مردم هم باید بپذیرند که بن بستی در کار نیست.آمار کارآفرینی جوانان در شرکت های دانش بنیان هم یک نشانه قوی است که یقین کنیم جوانان تشنه کارآفرینی هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۰:۲۹    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، با بیان اینکه همه جایگاه های عرضه بنزین و نفت گاز موظف به استفاده از کارت سوخت هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۰:۲۹    
نایب رئیس اتاق ایران و چین با ابراز نگرانی از ورود کاسبان تحریم در اقتصاد ایران به دلیل خروج آمریکا از برجام گفت: باید هوشمند بود و با کشورهایی مراوده داشت که مشکلات سیاسی با ایران ندارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۹:۴۹    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب موجب سرعت بازپرداخت بدهی ها می شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۹:۳۴    
بانکداری ایرانی بانک ملت از جمله بانک های بزرگ بورسی است که تمام سرمایه گذاران خود؛ اعم از سپرده گذاران و سهامداران را با دو اقدام غافل گیر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۹:۱۴    
در معاملات آسیایی امروز قیمت نفت با نوسان همراه بود، اما همچنان تحت فشار احتمال افزایش تولید عربستان و روسیه به منظور جبران کاهش عرضه ایران و ونزوئلا قرار داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۹:۰۴    
محمد هاکان آتیلا معاون سابق بین الملل هالک بانک ترکیه با رد اتهام دور زدن تحریم های ایران و با ارایه درخواستی به دادگاه عالی آمریکا، خواستار تجدید نظر در رای صادره از سوی دادگاه نیویورک علیه خود شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۹:۰۴    
روزنامه ال پاییس در گزارشی نوشت : شرکت های کوچک و متوسط که در بازار ایران حضور دارند ، نباید از تحریم آمریکا ترسی داشته باشند و باید همچنان به همکاری خود با تهران ادامه دهند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۹:۰۴    
شبکه خبری روداو کردستان عراق بامداد سه شنبه به نقل از یک مقام فرودگاه سلیمانیه عراق گزارش داد:براساس توافق انجام شده پروازهای میان شهر سلیمانیه وشهرهای ایران به زودی از سر گرفته می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۹:۰۴    
کارشناس صنعت خودرو گفت: خودروی وارداتی، کالایی لوکس محسوب می شود و دادن ارز 4200 تومانی به این دسته از کالاها تا زمان محقق شدن برنامه های ارزی دولت، ضروری نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۸:۳۹    
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در پیام رسان واتس اپ حتی بعد از مشاهده و پاسخ به مکالمات شما توسط مخاطبانتان، پیام های ارسال و دریافت شده به صورت دو عدد تیک طوسی رنگ باقی می ماند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۸:۳۹    
پژوهشگران فعال در حوزه امنیت سایبری اعلام کرده اند که خیل عظیمی از دستگاه های الکترونیکی متصل به اینترنت اشیاء (IoT) در برابر حملات سایبری آسیب پذیری بسیار بالایی دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۸:۳۹    
یک منبع بلندپایه اوپک به "اس اند پی گلوبال پلاتس" گفت ذخایر نفت سازمان توسعه و همکاری اقتصادی به پایین میانگین پنج ساله که معیار اوپک در توافق کاهش تولید بوده، سقوط کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۸:۳۴    
بسیاری از کاربران در صفحات مجازی مختلف از وبلاگ های تخصصی و فعال در حوزه تکنولوژی بارها درخواست می کنند که چگونه یک اپلیکیشن موردنظر را از صفحه اصلی یا منوی گوشی هوشمند خود حذف و مخفی کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۸:۳۴    
هندی ها از همان ابتدا پای ثابت مذاکره برای توسعه میدان گازی فرزاد با ایران بودند. مذاکراتی که 10 سال زمان برد تا به نتیجه برسد و گره آن که نوع گاز این میدان بود باز شود و بالاخره ایران که اعلام کرده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۸:۳۴    
با این که آمارهای متفاوتی بین 700 تا 850 هزار نفر برای افق جمعیتی شهر جدید پرند ارایه می شود، این ارقام هیچ تناسبی با تعداد ساکنان فعلی آن ندارد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۸:۲۹    
در سالهای گذشته موج مهاجرت از روستاها به شهرها زیاد شده و بسیاری از جوانان روستایی به امید پیدا کردن کار، رفتن به شهرها را به ماندن در روستا ترجیح داده اند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۸:۲۹    
به گفته رئیس اتحادیه پیراهن فروشان و پیراهن دوزان، بازار داخلی این صنف با رکود مواجه است و با وجود آنکه می توان از بازارهای صادراتی بهترین نتیجه را دریافت کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۸:۲۴    
با دولت همراه به جای اینکه نیاز باشد مردم برای دریافت خدمات دولتی به سازمان ها مراجعه کنند، می توانند با مراجعه به یک درگاه و در هر زمان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۸:۲۴    
عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: با توجه به تخصیص ارز تک نرخی 4200 تومانی به واردکنندگان خودرو، قیمت خودروهای وارداتی باید کاهش یابد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۸:۲۴    
گمرک ایران تعرفه واردات سموم کم خطر و متوسط خطر را اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۸:۱۹    
انتقال مسئولیت ساخت راه آهن قزوین رشت به شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران باعث شد گمانه زنی هایی درباره کاهش اختیارات شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل مطرح شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۸:۱۹    
مدیرکل عتبات سازمان حج در آستانه آغاز دومین مرحله ی اعزام زائران ایرانی به عراق از دهم خردادماه، درباره بسته سفر ارزان قیمت عتبات عالیات و نحوه دریافت وام بدون بهره زیارت توضیحاتی داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۸:۱۴    
در حالی که تنها راه ایجاد حساب در پیام رسان ها، وارد کردن شماره و کد فعال سازی است که صرفا برای همان شماره ارسال می شود، اخیرا برخی از کاربران در شبکه های اجتماعی ادعا می کنند بدون انجام این کار ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۸:۰۹    
سرپرست پژوهشکده اقلیم شناسی با بیان اینکه پدیده بلاکینگ عامل اصلی در وقوع بارش های بهاره در ایران بوده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۸:۰۹    
در اردیبهشت ماه امسال (1397) اقلام آب، برق و سوخت، چای، قهوه، کاکائو، نوشابه و آب میوه، دخانیات و مبلمان و لوازم خانگی بیشترین نرخ تورم را در شهرها به خود اختصاص دادند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۸:۰۴    
شهرهایی که بیشترین تنش آبی برای آنها پیش بینی شده نظیر اصفهان، بندرعباس، بوشهر، شیراز، کرمان، مشهد و تقریباً تمام شهرهای استان اصفهان و یزد است که به نظر می رسد در فصل تابستان با چالش های بزرگ آبی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۸:۰۴    
رییس میز افغانستان در سازمان توسعه تجارت از تلاش برای برقراری مبادلات آزاد یا کاهش تعرفه های تجاری میان ایران و افغانستان خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۷:۵۹    
هیات مقررات زدایی، صدور مجوز کسب و کار در فضای مجازی را در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری غیرقانونی و ممنوع اعلام کرد.