سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۴:۱۷Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 5 تیر 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 30 دی 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 1 تیر 1398 بسیج 2 تیر 1398 بسیج 3 تیر 1398 بسیج 4 تیر 1398 بسیج 5 تیر 1398 بسیج 6 تیر 1398 بسیج 7 تیر 1398 بسیج 8 تیر 1398 بسیج 9 تیر 1398 بسیج 10 تیر 1398 بسیج 11 تیر 1398 بسیج 12 تیر 1398 بسیج 13 تیر 1398 بسیج 14 تیر 1398 بسیج 15 تیر 1398 بسیج 16 تیر 1398 بسیج 17 تیر 1398 بسیج 18 تیر 1398 بسیج 19 تیر 1398 بسیج 20 تیر 1398 بسیج 21 تیر 1398 بسیج 22 تیر 1398 بسیج 23 تیر 1398 بسیج 24 تیر 1398 بسیج 25 تیر 1398 بسیج 26 تیر 1398 بسیج 27 تیر 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 29 تیر 1398 بسیج 30 تیر 1398 بسیج 31 تیر 1398 
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۰:۳۵    
حدود سه ماه از سیل ویرانگر لرستان می گذرد؛ روزهایی که به سراسر جهاد همبستگی در پلدختر و روستاهای این استان تبدیل شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۳:۵۳    
گروه جهادی حوزه 121 شهید باکری کرج در مناطق محروم آذربایجان غربی و کردستان در عرصه های علمی، فرهنگی، بهداشتی، اقتصاد مقاومتی، فنی و عمرانی خدمت رسانی می کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۲:۱۸    
پس از گذشت بیش از سه ماه از وقوع سیل، گروه جهادی 313 بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان در شهر معمولان استان لرستان در حال فعالیت است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۹:۴۸    
مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه مقاومت شهرستان شهریار با حضور سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، نورالله طاهری فرماندار شهرستان شهریار ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۰:۰۲    
بیرنوندی گفت: در سال گذشته یکی از بحثها برخورد با انشعابات غیرمجاز بود که بیش از هزار و 100 مورد انشعاب غیرمجاز شناسایی و بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان جریمه این انشعابات بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۲:۲۷    
در بسیاری از مواقع هستند افرادی نخبه و مبتکر که به دلیل نشناخته بودن و عدم توجه به انزوا می روند و پتانسیل و ظرفیتشان مغفول می ماند که در این اثنا وظیفه رسانه معرفی آن ها به مردم و جامعه می باشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۰:۴۷    
حضور و شکل گیری تشکل های دانشجویی با هدف ایجاد وحدت در میان این قشر و همچنین تعیین راهکار برای مشکلات و مسائل مختلف دانشگاهی یک اتفاق بسیار بزرگ و مهمی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۱:۰۴    
مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در دیدار استاندار قزوین گفت: استان قزوین با داشتن کارخانه های صنعتی متعدد ظرفیت، توانمندی و نیروهای لازم برای حضور تیم لیگ دسته یکی و برتری را دارد .
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۰:۰۴    
صفری، گفت: سرانه فضای سبز از شاخص های مهم در توسعه پایدار شهرها است که مدیریت شهری قزوین به آن توجه ویژه ای دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۷    
ستاد مردمی افشای حقوق بشر آمریکایی روز 12 تیر ماه چهارمین جشنواره بین المللی و جایزه ملی حقوق بشر آمریکایی را برگزار می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۷    
دوره مهارت افزایی بصیرتی فرماندهان حوزه و پایگاه و رابطین نمایندگی و هادیان سیاسی سپاه ناحیه اراک برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۰۲    
فرمانده کل سپاه پاسداران با تبریک به فرماندهان تحریم شده توسط آمریکایی ها،گفت:شکار پهپادفوق پیشرفته متجاوز آمریکایی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۴:۵۷    
دانلود دانلود دانلود
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۴:۵۲    
دانلود دانلود دانلود
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۴:۴۷    
عصر امروز شب شعر در کافه نخلستان با حضور حجت الاسلام قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد./عکس: سیدعمارآوینی
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۴:۲۲    
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به برنامه تهیه شده برای تحول در قوه قضائیه، خطاب به رئیس دستگاه قضا گفتند: همین برنامه خوبی که تهیه و تدوین شده را، طبق زمان بندی و بدون اغماض پیش ببرید و عملیاتی کنید.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۴:۰۲    
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کاشمر تاکید کرد: یکی از طرح های 9 گانه سپاه از سال 1397 طرح شهید بهنام محمدی است که این طرح مورد تاکید و از طرح های اولویت دار می باشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۳:۵۲    
طی تفاهم نامه ای که بین سازمان بسیج جامعه پزشکی و سازمان بسیج جامعه زنان استان کردستان صورت گرفت مقرر شد تا با استفاده از ظرفیت بسیجیان خواهر این استان در جهت جمع آوری داروهای خانگی اقدام گردد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۳:۴۷    
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز گفت: باید تلاش کنیم بیانیه را به گفتمان قالب در دانشگاه ها تبدیل کنیم و این امر مهم با فعالیت یک مجموعه در دانشگاه امکان پذیر نیست.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۳:۴۲    
سخنگوی سپاه قدس گیلان از بازگشت پیکر دو شهید تازه تفحص شده گیلانی به استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۳:۴۲    
شب شعر مثل گوهر شاد ، با حضور شاعران کشور و همچنین حجت الاسلام و المسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در نخلستان سازمان اوج برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۳:۲۷    
حجت الاسلام رجنی مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان گلستان: حدود 4000 طلبه بسیجی در مناطق سیل زده استان گلستان حضور یافتند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۳:۲۲    
دلنوشته با شهید گمنام با احترام با تمام وجودم سلام میکنم به شما ... ای نام آوران عرصه ی مردانگی و خدمت صادقانه به شهر ما می آیید تا : ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۳:۱۷    
سرهنگ حسن مرادی فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با حضور در مزارع کشاورزی شهر برزول نهاوند، از روند اجرایی طرح همگام با کشاورز در سطح شهرستان بازدید کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۳:۱۷    
فرمانده سپاه ناحیه لنگرود ضمن تشریح اقدامات این نهاد در راستای کمک رسانی به سیل زدگان کشور گفت: تاکنون بالغ بر 200 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی توسط این نهاد جهت کمک به سیل زدگان جمع آوری شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۳:۱۲    
شورای قشر و هیات اندیشه ورز بسیج مهندسین سپاه انصار الحسین(ع) با امام جمعه همدان دیدار کردند و در این دیدار گزارشی از عملکرد بسیج مهندسین استان ارائه و در زمینه رسالت بسیج مهندسین و ایجاد رضایتمندی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۳:۰۷    
رئیس سابق شورای شهر تهران با بیان مشکلات اداری کشور گفت: متأسفانه اختلاس ها، دزدی ها، سرقت ها، کم کاری ها و بدکاری ها در جمهوری اسلامی یافت می شود ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۳:۰۷    
جلسه تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۳:۰۲    
آیت الله اسلامی در جمع ارکان صالحین سپاه آبیک بیان کرد:حلقات صالحین بازیگران اصلی بیانیه گام دوم انقلاب هستند
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۳:۰۲    
رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان اردبیل گفت: یکی از دغدغه های جامعه کاهش خشونت، طلاق، اعتیاد، توهین و اهانت و سایر ناهنجاری های اجتماعی است ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۲:۵۷    
نایب رئیس اتاق اصناف کشور با بیان اینکه 25 درصد اشتغال کشور متعلق به اصناف است،گفت:90 درصد صادرات کشور و 70 درصد واردات نیز توسط اصناف صورت می گیرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۲:۵۲    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لنگرود همدلی ملت ایران را عامل اقتدار جمهوری اسلامی دانست و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۲:۵۲    
دست نوشته جالب مردم هند با مضمون دست از سر ایران بردارید در حاشیه تظاهرات امروز این کشور در اعتراض به سفر پمپئو به هندوستان را مشاهده می کنید.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۲:۳۷    
بیرانوند گفت: از تعداد 2 هزار و 100 واحد سهم استان لرستان، هزار و 600 واحد برای تعمیرات و 500 واحد برای ساخت کامل در نظر گرفته شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۲:۳۲    
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه فامنین عنوان کرد: غفلت از یاد خدا و روز حساب عامل اصلی بدبختی های امروز جوامع است چراکه بسیاری از جوامع همان شرایط و حال حاضر خود را تنها ملاک و معیار عمل خود قرار می ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۲:۳۲    
فرمانده قرارگاه راهبردی عمار بیان داشت: گام دوم انقلاب حرکتی جهانی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۲:۱۷    
مدیرکل منابع انسانی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ضمن تکریم مقام شامخ شهدا تأکید کرد: خدمت به شهیدان وظیفه اصلی رسانه ملی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۲:۱۲    
کارگاه آموزشی خبرنگاران افتخاری با سخنرانی آقای بهادری مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین و با حضور کلیه خبرنگاران افتخاری حوزه های مقاومت سپاه ناحیه سنقر در سالن جلسات فرماندهی برگزار گردید.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۲:۱۲    
طبق اعلام مرکز آمار، بیشترین نرخ تورم 12 ماهه مربوط به استان کردستان با 45.1 درصد و کمترین آن مربوط به استان قم با 31.4 درصد است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۲:۰۷    
در حالی که آمارهای صنعتی نشان می دهد که میزان ذخایر نفت خام آمریکا بیش از حد انتظار کاهش یافته و در شرایطی که نگرانی ها از تنش های میان ایران و آمریکا ادامه دارد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۲:۰۷    
رئیس سازمان زندان های کشور گفت: حمله و مجروح کردن شیرمحمدعلی زندانی فشافویه در 90 ثانیه رخ داد و مأموران زندان بلافاصله بدن مجروح او را به درمانگاه منتقل کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۲:۰۷    
دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا در اردیبهشت سال جاری و در جریان سفر چهار روزه اش به ژاپن گفته بود از تلاش شینزو آبه برای حل مناقشه بین ایران و آمریکا استقبال می کند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۲:۰۷    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت:بیش از 81هزار خودرو به دلیل جریمه بالای یک میلیون تومان توقیف هستند. مبلغ جریمه به مدت 12 ماه تقسیط می شود و فرد موظف می شود این مبلغ را در 12 ماه بدهد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۲:۰۷    
سخنگوی قوه قضائیه در مورد پوشش متهمان زن گفت: بحث بر سر ممنوعیت استفاده از چادر نیست بلکه نظر بر این است که متهمان زن با رعایت موازین شرعی با همان پوشش ایام عادی خود به دادگاه ها بیایند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۲:۰۷    
رئیس و کارکنان دستگاه قضا، صبح امروز با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۵۷    
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور نخستین نشست هم اندیشی مدیران بسیج مهندسین صنعتی استان ها در سال 98 روزهای 11 و 12 تیرماه در مجتمع حضرت ولیعصر (عج) تهران برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۵۲    
در وصیت نامه این شهید آمده است: برادران ما باید خود را آماده کنند تا بتوانند رسالت خون این شهیدان را به جهانیان برسانند ومظلومیت اسلام را ثابت کنند وهمه بدانند تاکنون اسلام در بین ما غریب ومظلوم بوده ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۵۲    
عصر روز گذشته چهارمین سالگرد شهادت شهید حامد جوانی در محله قدیمی این شهید و در فضایی آکنده از معنویت و با حضور گسترده آحاد مردم برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۴۷    
زندگی نامۀ طلبه شهید، شعبانعلی عبدالّلهی سروی، شهیدی که پس از گذشت سی وهشت سال به وطن بازمی گردد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۴۲    
به منظور حمایت از تولید؛ بسیج سازندگی ناحیه روح الله یزد اقدام به برگزاری کلاس آموزشی کاشت زعفران در محل پایگاه آمنه خاتون (س) نمود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۳۷    
سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی ، جانشین سپاه نینوا در آئین تکریم و معارفه جانشین سپاه آزادشهر گفت :پاسدار ولایت بودن یعنی پاسداری از حریم الهی، پاسداری از ارزش های الهی و پاسداری از تلاش مجاهدان راه خدا
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۳۷    
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی حجاب و عفاف را آینه تمام نمای وجود انسان فضیلت محور دانست و بر احیای زمینه های فطری حجاب و عفاف تاکید کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۳۷    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : رونق تولید را به اوج افتخارمی رسانیم .
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۲۷    
حجت الاسلام پورمحمدی در این دیدار اظهار داشت: ما خودمان را بسیجی می دانیم رهبر معظم انقلاب از زمان فتنه 77 کوی دانشگاه چفیه خود را از گردن خارج نکردند و این پیام دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۲۷    
سرهنگ پاسدار محمدعلی نظری گفت:طرح هر مسجد، یک خانه در قالب جهاد همبستگی ملی ، بیانگر انسجام و روحیه اتحاد در جامعه است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۰۷    
حجت الاسلام معبودی نوشت: مدیریت جهادی حلقه گم شده تبدیل یک کشور ضعیف به کشور قدرتمند و پل ارتباط کشور با تمام مردمان دنیا و نشانه رسیدن به تمدن ماندگار است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۰:۲۷    
سردار حاجی زاده گفت: شکار پهباد آمریکایی وظیفه پاسداری از تمامیت ارضی کشور بود که برعهده نیروهای مسلح است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۰:۱۲    
به منظور افتتاح پل های باز سازی شده در بخش های سیل زده در استان ایلام، سردار حاجی زاده و جمعی از پرسنل سپاه وارد استان ایلام شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۰:۰۷    
اسامی هشت تن از شهدای تازه تفحص شده منتشر شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۵۷    
مراسم گرامیداشت شهید بهشتی وهفتاد دوتن از یارانش (هفته قوه قضائیه) در مسجد جامع شهرستان کوثر با حضور اقشار مختلف وبا سخنرانی حجت الاسلام تمجید مسئول دفتر نمایندگی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۵۷    
شهدا پیش از آنکه قدم به خیابان های شهر بگذارند، به تایملاین توئیتر وارد شده اند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۴۷    
به گزارش خبرگزاری بسیج، سید صادق غفوریان در خراسان نوشت: یک گروه خلاق چند ده نفره در یک برنامه تلویزیونی توانسته اند ده ها استعداد در بخش های مختلف را کشف و به جامعه معرفی کنند. ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۴۷    
رئیس اداره سرمایه انسانی ستادکل نیروهای مسلح به تشریح حداقل و حداکثر حقوق سربازان پرداخت.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۴۲    
پایگاه هوایی أم الملح در جنوب عربستان از جمله پایگاه های تقریباً سری پهپادی آمریکا در منطقه خاورمیانه حساب می شود که پرنده های این کشور از آن برای عملیات بر فراز یمن و سایر مناطق استفاده کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۴۲    
در شرایط تحریم، واحدهای تولیدی کوچک و متوسط می توانند کمک به سزایی به اقتصاد کشور کنند. مشکل اصلی این واحدهای تولیدی نه تحریم ها بلکه قوانین و قواعدی است که باعث تحمیل هزینه های اضافی به آن ها شده ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۴۲    
امام جعفر صادق علیه السلام فرموده اند لقمان حکیم در نصایح خود به فرزندش، نشانه هایی که هر گروه از مردم بدان شناخته می شوند را متذکر شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۴۲    
هر روز که شهید را شکنجه می کردند، از طریق موبایل، به صورت آنلاین تصاویر شکنجه و داد و فریادهای شهید را برای مادر، همسر و فرزندان شهید پخش می کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۴۲    
مسئول بسیج سازندگی سپاه ولایت تبریز با تاکید به اهمیت مساجد بیان داشت: تقویت مسجد محوری یکی از ثمرات طرح جهاد همبستگی ملی بشمار می آید.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۳۷    
حجت الاسلام استاد مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان ضمن اشاره به آمار اعزام طلاب خواهر و برادر بسیجی به مناطق سیل زده اضافه کردند که امدادرسانی طلاب بسیجی فقط محدود به زمان سیل نبوده و پس از ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۳۲    
اردوی یکروزه محفل انس و مودت کارکنان بازنشسته و پیشکسوتان سپاه میانه در یکی از باغات شهر ترک برگزار شد که اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی، نشست بصیرت افزایی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۳۲    
قدرت و نفوذ بین المللی آمریکا روز به روز در حال افول می باشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۳۲    
فرمانده سپاه میانه در محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه میانه با اشاره به عملیات غرورآفرین انهدام پهپاد آمریکایی، گفت: ردیابی و شکار غافلگیرانه پهپاد آمریکایی، نشان از اوج اقتدار کشور است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۳۲    
این تصاویر زیبا توسط Martin Hadmyr عکاس 45 ساله حیات وحش در سوئد به ثبت رسیده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۲۷    
نشست طرح اعتلای اساتید خواهر بسیجی در دفتر معاونت امور بانوان سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۲۲    
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در جمع بازنشستگان سپاه میانه، ولایت فقیه را عامل اصلی نگرانی های دشمن دانسته و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۱۷    
نادر قاضی پور گفت: باید نقش نیروهای مسلح در اسکان موقت مردم سیل زده بازتاب بیشتری داشته باشد دولت به تنهایی توانایی چنین کاری با چنین وسعتی را نداشت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۱۷    
سید جواد حسینی کیا گفت: سازمان بسیج مستضعفین طرح همبستگی جهاد ملی را در راستای تامین خسارت مناطق سیل زده در نظر گرفت و این طرح در راستای رسیدگی به امور سیل زدگان است تا التیامی بر زخم های مردم رنج ...