سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۵:۳۱Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 17 تیر 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 30 دی 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 1 تیر 1398 بسیج 2 تیر 1398 بسیج 3 تیر 1398 بسیج 4 تیر 1398 بسیج 5 تیر 1398 بسیج 6 تیر 1398 بسیج 7 تیر 1398 بسیج 8 تیر 1398 بسیج 9 تیر 1398 بسیج 10 تیر 1398 بسیج 11 تیر 1398 بسیج 12 تیر 1398 بسیج 13 تیر 1398 بسیج 14 تیر 1398 بسیج 15 تیر 1398 بسیج 16 تیر 1398 بسیج 17 تیر 1398 بسیج 18 تیر 1398 بسیج 19 تیر 1398 بسیج 20 تیر 1398 بسیج 21 تیر 1398 بسیج 22 تیر 1398 بسیج 23 تیر 1398 بسیج 24 تیر 1398 بسیج 25 تیر 1398 بسیج 26 تیر 1398 بسیج 27 تیر 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 29 تیر 1398 بسیج 30 تیر 1398 بسیج 31 تیر 1398 
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۴:۴۴    
معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین از ورود دونده سفیر صلح و دوستی به استان قزوین خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۰:۰۶    
انجمن سینماگران خانه هنرمندان ساری با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج هنرمندان، چهلمین روز درگذشت بانوی هنرمند را برگزار کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۲:۰۵    
جمعی از اساتید دانشگاهی، کارشناسان و جوانان انقلابی و اهالی رسانه مازندران با ارسال نامه ای به کارگزاران مازندران خواستار ساماندهی اقتصادِ گردشگری و ساماندهی توریسم هویت گرا و مقابله با هنجار شکنی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۵:۳۶    
مادر شهید کامران کبیری طامه گفت: همیشه فکر می کنم اگر داغ من که یکی از فرزندانم شهید شده سخت است، پس مادرانی که چند شهید داده اند چه می کنند؟!
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۵:۳۱    
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: علیرغم همه توطئه های جنگ روانی،تحریکات،نا امنی ها در جامعه و تحریم ها جمهوری اسلامی در حال مدیریت جنگ اقتصادی است و تصور دشمن برای ندیدن چهل سالگی انقلاب ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۵:۰۶    
برایم جالب بود که چرا پدر و مادر شهدا بعد از بیش از 30 سال هنوز منتظرند از فرزندشان خبر و نشانه ای بیاید. زمزمه پدر شهید این راز را برایم فاش کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۴:۲۶    
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پیشرفت های ما در علوم مختلف مورد غضب دشمن واقع شد و ما را تحریم کرد. ما برای دانش تحریم شدیم نه برای سلاح.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۳:۳۶    
پنجمین کاروان راهیان نور دانش آموزی مدارس شهرستان آستارا با هدف ترویج فرهنگ ارزش های دفاع مقدس در قالب یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه خودروی سواری به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۲:۲۱    
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، گفت:ساقط کردن پهباد آمریکایی بیانگر اقتدار و توان دفاعی بالای ایران است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۱:۰۶    
نخستین گردهمایی کشوری مسئولین بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان به مدت دو روز در قم در حال برگزاری است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۰:۴۱    
بعد از تغییراتی که در مدیریت کانون داده شد و آمدن مدیرعامل جدید، مقداری فعالیت ها متوقف شد، به این علت که با شکل و شمایل بهتر و متفاوت تری کار را شروع کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۰:۳۶    
گاندو که روایتگر یکی از پرونده های جنجالی نفوذ است در حالی به پایان رسید که همچنان حملات هدفمند ازسوی برخی چهره های نزدیک به دولت ادامه دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۰:۳۶    
راه همان است که امام فرمود. در این ایستادن حذف هم پیروزی است و داستان کربلا الگوی این سبک است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۰:۳۱    
مهلت 14 ماهه دولت به اروپا درباره عمل به تعهداتش پس از خروج آمریکا از برجام، در حالی به پایان رسید که رهبر انقلاب در چند نوبت، نسبت به بدعهدی و وقت کشی اروپایی ها هشدار داده بودند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۰:۳۱    
در شرایط حال حاضر کشورمان که سرمایه گذاری خاصی از سوی نهادهای مسئول برای کشت و توسعه "محصولات ارگانیک" صورت نگرفته است، تولید و عرضه محصولات ارگانیک سخت است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۰:۳۱    
برجام و طرحهایی مثل اینستکس عملاً از راهبرد اقتصادی کشور برای حل مشکلات مردم خارج و تاریخ مصرف آنها تمام شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۰:۲۶    
امروز استراتژیست های نظامی جهان از آیت الله خامنه ای به عنوان یک مغز متفکر، یک ژنرال نظامی آشنا به آیین نبرد، آشنا به جنگ های متقارن و به ویژه نامتقارن یاد می کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۰:۲۱    
استاد حوزه و دانشگاه گفت: جناب امامزاده ابراهیم از فقهای بنام، مفسرین عالی مقام و متکلمین برجسته عصر خود به شمار می آمدند و متاسفانه درمورد ظرفیت علمی و فقهی امامزادگان قم کم کاری شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۰:۲۱    
تفاهم نامه همکاری مشترک میان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و حوزه هنری فارس منعقد شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۰:۲۱    
فرماندار شیراز با اشاره به سبقه تشکیل بسیج در کشورمان گفت: بسیج در یک حرکت مستمر باعث پویایی انقلاب شد و این شجره طیبه امروز به عنوان یک لشکر پرافتخار، جایگاه ارزنده ای دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۰:۱۶    
رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) بابیان این که مسئولان بانکی کشور به حوزه های علمیه توجه نمی کنند، گفت: فقه ظرفیت پاسخگویی به همه معاملات جدید را دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۰:۱۶    
آیا به دام انداختن جاسوسی که مدعی بود حتی طعم آدامس مورد علاقه مقام ارشد اجرایی جمهوری اسلامی را هم کشف کرده بود، توسط دستگاه های اطلاعاتی کشور، نباید مایه غرور و مباهات دولتمردان جمهوری اسلامی باشد؟
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۰:۱۶    
ای عوام؟! یارو دایره می زد و ضرب گرفته بود که؛ علم و ادب و هنر به ما چه، قربون خوراک کله پاچه!
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۰:۱۱    
مراسم تشییع پیکر مرحوم حضرت آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی (سه شنبه) 18 تیرماه ساعت 10 صبح در قم برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۰:۱۱    
استاد حوزه علمیه همدان گفت: حجاب عزت است نه اسارت و حکم خداوند به واسطه مسخره مردم تغییر نخواهد کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۰:۰۶    
-نماینده پارلمانی مرکز خدمات حوزه های علمیه بر ضرورت نقد عملکرد مسئولان توسط روحانیون گفت: همانگونه که نماینده مجلس دارای مصونیت است روحانیون هم باید آزادانه عملکرد مسئولان را نقد کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۰:۰۶    
امام جمعه مرند از روحانیون خواست جایگاه واقعی ایران در دنیا و قدرت آن را برای مردم تبیین کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۰:۰۶    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه دشمنی غربی ها با نظام و انقلاب اسلامی ما در این برهه از زمان به اوج خود رسیده است ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۰۹:۵۱    
مدیر حوزه های علمیه بیان کرد: امروز حوزه جز خدمت به مردم به هیچ مسئله ای نمی اندیشد و با همکاری های صورت گرفته، امروز حوزه تمام دیون خود را به شهرداری پرداخته است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۰۹:۴۶    
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: برای اینکه اسلام عزیز باقی بماند باید از کفار بی نیاز شود ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۵:۵۶    
رئیس حوزه علمیه برادران شهرستان تویسرکان با بیان اینکه آرامش، ثمره عفاف و حجاب است، گفت: زندگی که بدون حجاب و عفاف باشد تهی از آرامش است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۵:۴۶    
سرگرد پاسدار وحید رحیمی زاده گفت: 34 رده برتر سطح شهرستان جهرم در جشنواره مالک اشتر و پنج رده برتر نیز در جشنواره استانی مالک اشتر در سپاه فجر، تقدیر خواهند شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۵:۰۶    
نماینده ولی فقیه در ناحیه عشایری استان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ضرورت توجه و ورود بسیج به موضوع اقتصاد مقاومتی و کمک به معیشت خانواده ها گفت:به طور قطع در کنار این اقدامات ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۵:۰۶    
رژیم بعث عراق در شرایطی در دهه 1980 میلادی از تسلیحات شیمیایی استفاده کرد که قربانیان این حملات در سردشت فراموش شده اند و جنایات صدام عملا برای وی عواقبی نداشته است و شرکت های آلمانی هم در ارتباط با ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۴:۵۱    
نرم افزار قرآنی ندای رحمت دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی رونمایی و معرفی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۴:۵۱    
کارگاه امر به معروف و نهی از منکر با سخنرانی دکتر احمدرضا بسیج مسئول بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری و با حضور اساتید و کارکنان دانشگاه شهرکرد برگزار گردید.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۴:۵۱    
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: صدور ویزا برای زائران اربعین حذف و زائران تنها با گذرنامه، براساس هماهنگی و بیمه نامه به زیارت می روند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۴:۴۶    
کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) در بیانیه ای اعلام کرد: با الگو برداری از سیره و روش ائمه معصومین و حضرت زهرا(س) عفاف و حجاب را ودیعه الهی و مایه شخصیت و آزادی زن دانسته و ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۴:۴۱    
برخورد قاطعانه در برابر نقض پیمان اروپایی ها و آمریکایی ها، کمترین انتظار از دولتمردان جمهوری اسلامی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۴:۳۶    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری، عفت و پاکدامنی را ویژگی بارز زنان عشایر دانست.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۴:۳۱    
سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در مراسم استقبال از کاروان ورزشی کارگری کشور شرکت و از آزیتا شکاری نماینده جودوی بانوان کارگری که از عقاید دینی و مذهبی خود پاسداری کرده بود تقدیر به عمل آورد
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۴:۳۱    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر ضرورت جلوگیری از خرافات در مناسک حج تاکید کرد و گفت: دشمن تلاش می کند با ترفندهای مختلف به اسلام ضربه بزند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۴:۲۱    
مسؤول گروه مردمی آمرین صراط در آستانه برگزاری اجتماع مردمی دختران انقلاب گفت: اجتماع دختران انقلاب یک رزمایش برای نشان دادن جایگاه عفاف و حجاب در جامعه ایرانی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۴:۱۶    
مسئول تعلیم و تربیت سپاه میانه دهه کرامت را فرصتی مناسب برای مرور سبک زندگی امام رضا(ع) و خواهر گرامیشان دانست و گفت: تنها راه نجات بخش جامعه، نهادینه سازی سبک زندگی معصومین(ع) است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۴:۱۶    
زنان خصوصا گروه های فمنیستی که برای همین جهت تشکیل شده اند سعی می کنند با پررنگ کردن کم و کاستی های حوزه زنان و جلب توجه افکارعمومی خدمات اجتماعی و جایگاه رفیع تری برای بانوان در جامعه مهیا کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۴:۱۱    
مجمع قشر سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان البرز به مناسبت بزرگداشت روز صنعت و معدن با حضور فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) سردار مولایی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۴:۰۶    
محمدرضا رجایی در دیدار با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد، گفت: وضعیت اقتصادی در کشور زیبنده نظام اسلامی نیست که این معضل باید با فرهنگ سازی و مبارزه حاکمیت با مفسدان اقتصادی رفع شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۳:۵۶    
مسئول پایگاه شهیده موسوی شهرستان بهار گفت: دو مورد جهیزیه توسط خیرین پایگاه شهیده موسوی برای دو زوج جوان کم بضاعت جمع آوری و اهدا شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۳:۵۱    
فرمانده حوزه 220حضرت هاجر (س) گفت :حجاب و عفاف محور اصلی توطئه دشمنان در جنگ نرم دشمنان علیه این انقلاب و نظام بوده و هست.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۳:۴۶    
نماینده ولی فقیه در استان یزد بهترین راه برای حل معضلات اقتصادی را اصلاح اصل 10 قانون اساسی دانست و گفت: احیاء قانون امر به معروف و نهی از منکر، تنها راه برون رفت از معضلات اقتصادی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۳:۳۱    
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با هیئت همراه از آزیتا شکاری، بانوی جدوکار ایرانی که از دست دادن با مسئول برگزاری مسابقات در زمان توزیع مدال خودداری کرده بود، استقبال کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۳:۱۱    
مراسم جشن به مناسبت سالروز ولادت بانوی وفا حضرت معصومه (ع) وروز دختر به همت پایگاه مقاومت بسیج شهیدمهران اسدی شهرستان شهریار وباحضور بسیجیان وکارمندان اداره برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۳:۱۱    
برخلاف ادعای حامیان اجرای برنامه اقدام FATF توسط ایران، FATF یک نهاد مستقل جهانی نیست بلکه به شدت تحت نفوذ بیست کشور صنعتی عمدتا سلطه گر جهان یعنی گروه جی 20 بوده و در واقع این گروه در راستای تامین ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۳:۰۶    
گاندو در ایستگاه تبادل جیسون رضائیان به پایان می رسد؛ در چند فصل دیگر ادامه پیدا می کند، آرش قادری در حال نگارش فصل دوم است و البته ربطی به پرونده جیسون رضائیان ندارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۳:۰۶    
فرمانده کل ارتش گفت: جمهوری اسلامی ایران همچنان که بارها اعلام شده به دنبال جنگ با هیچ کشوری نیست اما دفاع را بسیار خوب آموخته است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۳:۰۶    
عملیات حج 98، بامداد امروز با انجام نخستین پرواز از ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) آغاز شد و آخرین گروه از حجاج بیت الله الحرام، دو ماه بعد، یعنی در 17 شهریور به میهن اسلامی باز خواهند گشت.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۵۶    
کارگاه آموزش مادران پرچمداران مقابله با جنگ نرم در حوزه مقاونت بسیج خواهران شهیده مطهره نارویی جالق برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۵۶    
فرماندار مسجدسلیمان با اشاره به تخریب چند منزل در پی وقوع زمین لرزه شدید در این شهرستان گفت: هنوز گزارش کاملی از خسارات وارده به دست ما نرسیده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۵۱    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) گفت : عفاف و حجاب، نشان دهنده تقویت ایمان و حفظ حریم زن و مرد است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۴۱    
مسئول سازمان ورزش بسیج: تلاش خواهیم کرد تا با همکاری فدراسیون این ورزش ملی را احیا کنیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۴۱    
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به برگزاری سومین اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود گفت: این اجلاسیه در دهه اول مرداد ماه همزمان با سالگرد عملیات مرصاد و بازخوانی این عملیات در منطقه عمومی وادی السلام ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۳۶    
رئیس مجمع مشورتی بانوان شورایی استان سمنان با بیان اینکه حجاب نماد اسلام در تقابل با تمدن غربی تلقی می شود گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۳۶    
حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه مربیان همانند نانوایان هستند گفت : توجه به رفتار و کلام دو امر مهم در تربیت متربی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۳۱    
توزیع 200 بسته سبد معیشتی هدیه کرامت رضوی توسط یاران انقلاب و گروه های جهادی با حضور سردار غفورپور و بسیجیان ناحیه مسلم در حاشیه شهر مشهد انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۲۶    
فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد گفت: خیریه علی اصغر(ع) با همکاری پایگاه فاطمیه (س) در سال حدود 100 سری جهیزیه به نو عروسان اهدا می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۲۱    
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج کاشمر گفت: سپاه ناحیه کاشمر بهسازی و ساخت 40 منزل تخریب شده در حادثه سیل را متقبل شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۱۶    
زنان و دختران شهرستان فامنین به مناسبت روز دختر و هفته عفاف و حجاب راهپیمایی کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۱۶    
دوره توانمندسازی فرماندهان حوزه ها وپایگاه های بسیج ادارات شهرستان های جنوبی استان دردانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جیرفت برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۱۱    
فرمانده سپاه میانه بر لزوم توجه ویژه به مردم مناطق فقیرنشین جامعه تاکید کرد و گفت: فقر مادی، شان و منزلت انسان را لطمه نمی زند آنچه که باید بیشتر بدان توجه شود وجود فقر ایمان و فقر فرهنگی است که برای ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۰۱    
اردوهای جهادی ادبی هنری سیداهل قلم سازمان بسیج هنرمندان استان تهران همزمان با دهه کرامت برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۰۱    
انجمن ادبیات داستانی سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی کارگاه داستان نویسی قلم های استوار را در فصل تابستان برگزار می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۰۱    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تضاد نظام اسلامی با آمریکا عمقی است نه تاکتیکی گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۱:۵۶    
جشنواره تئاتر بسیج به همت سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران در سه حوزه تئاتر صحنه ای، نمایشنامه نویسی و بچه های محله(پایگاه مساجد) برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۱:۵۱    
دومین جلسه کارگروه نظام مهندسی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان مازندران با حضور اعضای کارگروه برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۱:۲۶    
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: طرح های اعتلای بسیج باعث می شود مردم عملکرد بسیج را با تمام وجود لمس کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۱:۱۱    
پویش و تریبون آزاد بسیج دانش آموزی با شعار "هزینه مقاومت کمتر از سازش" برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۱:۰۶    
فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق (ع) گفت: مسئولان و مردم متدین انقلابی و شجاع شهر مقدس قم و بانوان عفیف که همیشه در خط مقدم دفاع از ارزش ها بوده اند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۱:۰۶    
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: دشمنان قم به دنبال این هستند که چهره قم را تخریب کنند و میراث داری از شهر مقدس قم برای این است که نسل های آینده نیز از این میراث بهره مند شوند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۱:۰۱    
گردهمایی ضابطان و روحانیون آمر به معروف تیپ 83 امام جعفر صادق (ع) عصر روز گذشته با حضور آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۰:۵۶    
مسئول سیاسی تیپ 71 سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه اجرایی شدن اینستکس مشروط به پذیرش fatf شده است، گفت: اینستکس طعمه ای برای اجرای FATF و خودتحریمی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۰:۵۶    
به جای آنکه ما اصل محتوای دین و سیره معصومین (ع) را به دنبال پیام های آسمانی خداوند در قرآن کریم محور قرار دهیم پیام خداوند را بر حسب سلیقه خودمان تعبیر کرده ایم
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۰:۵۱    
فرمانده سپاه شهرستان سوادکوه شمالی با بیان اینکه عفاف و حجاب از مولفه های گفتمان مقاومت است،افزود:با حجاب و پاکدامنی می توان در برابر تمام توطئه های دشمن ایستادگی کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۰:۳۶    
همایش بازنشستگان و پیشکسوتان سپاه غدیر تبریز در اردوگاه الغدیر کلان شهر تبریز برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۰:۳۶    
با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی و مسئولان سپاه عجب شیر از ضریح امامزاده داود(ع) این شهرستان رونمایی شد./عکس ها از: رضا اسماعیلی
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۰:۳۶    
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه در جمع دانش آموزان طرح یاوران ولایت، گفت: نهادینه سازی ارزشهای دینی، اولویت برنامه های طرح یاوران ولایت است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۰:۲۶    
افتتاحیه طرح جوانه های صالحین ناحیه مقاومت بسیج مقداد شهرستان رشت برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۰:۲۶    
برنامه ساخت و ساز مسکن محرومین در روستای حاجی سرا بخش کومله شهرستان لنگرود با حضور بسیجیان گردان امام حسین (ع) این شهرستان در حال اجرا می باشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۰:۲۶    
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه آستانه اشرفیه از برگزاری اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده در هفته حجاب و عفاف در آستانه اشرفیه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۰:۲۶    
فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر در همایش مهارت افزایی مدیران بسیج گفت : در صحنه های سیاسی باید اخلاق سیاسی محور باشد و افراد نباید بخاطر منافع شخصی و حزبی خود اخلاق و دیانت را قربانی نمایند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۰:۲۱    
فرمانده سپاه ناحیه جواد الا ئمه (ع)گفت: برای مقابله با فرهنگ بی حجابی باید از طریق جلسات و کارگاه های فرهنگی خانواده را به این موضوع حساس کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۰:۲۱    
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اشتهارد گفت : رعایت حجاب و عفاف آرامش روحی و اجتماعی را برای جامعه به دنبال دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۰:۱۶    
به گزارش خبرگزاری بسیج، حامد رحیم پور در خراسان نوشت: ما چرا باید پولی را که می توانیم صرف حل مشکلات کشورمان بکنیم در یمن و لبنان هزینه کنیم؟ این سوالی است که ممکن است بعضی از ما در جمع های جدی و ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۰:۱۱    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امامت تبریز گفت: انقلاب اسلامی به برکت وجود ولی فقیه، با عزت و قدرت در جهان به حرکت خود ادامه می دهد و تنها انقلابی در جهان است که مردم تا پای جان برای موفقیت و ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۰:۱۱    
داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته می توانند نتیجه آزمون خود را امروز دوشنبه 17 تیرماه از طریق سایت سازمان سنجش دریافت کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۰:۰۱    
شاید بزرگترین تنوع در طبیعت که موجب تغییرات در زندگی انسان ها می شود، تغییر فصل هاست. اینکه این روند هر سال تکرار می شود اما همچنان برای انسان ها تازه و می تواند شروعی جدید باشد./عکس:Matt Coneybeare
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۹:۵۷    
تصویری از خانه خدا که در سال 1950 میلادی به ثبت رسیده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۹:۴۷    
دیپلماسی عمومی دو کشور ایران و چین در قبال یکدیگر نیازمند یک ترمیم و بازسازی جدی است تا با تعمیق پیوند ها بویژه در نزد افکار عمومی، از آسیب پذیری روابط از کشورهای ثالث جلوگیری شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۹:۴۲    
فرمانده سپاه غدیر تبریز با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، تبیین آن را وظیفه همگانی عنوان کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۹:۳۷    
فرمانده سپاه مرند گفت: حجاب میراث حضرت فاطمه(س) است و همه باید در ترویج و تبلیغ شعائر دینی و الهی پیشقدم باشیم و اصحاب رسانه و رسانه ملی باید پیش قراول این عرصه باشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۹:۳۷    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: رسالت طلاب و روحانیون ارتقا معنویت در بین جوانان و مقابله با دشمن در حوزه فرهنگ و سبک زندگی در راستای تحقق اهداف جامعه اسلامی است.
  • ۱