چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۸:۴۴May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 9 تیر 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 30 دی 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 1 تیر 1398 بسیج 2 تیر 1398 بسیج 3 تیر 1398 بسیج 4 تیر 1398 بسیج 5 تیر 1398 بسیج 6 تیر 1398 بسیج 7 تیر 1398 بسیج 8 تیر 1398 بسیج 9 تیر 1398 بسیج 10 تیر 1398 بسیج 11 تیر 1398 بسیج 12 تیر 1398 بسیج 13 تیر 1398 بسیج 14 تیر 1398 بسیج 15 تیر 1398 بسیج 16 تیر 1398 بسیج 17 تیر 1398 بسیج 18 تیر 1398 بسیج 19 تیر 1398 بسیج 20 تیر 1398 بسیج 21 تیر 1398 بسیج 22 تیر 1398 بسیج 23 تیر 1398 بسیج 24 تیر 1398 بسیج 25 تیر 1398 بسیج 26 تیر 1398 بسیج 27 تیر 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 29 تیر 1398 بسیج 30 تیر 1398 بسیج 31 تیر 1398 
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۲:۳۹    
در پی ظهور پدیده ی شوم کشف حجاب اختیاری در برخی اماکن عمومی کشور و به دنبال گسترش و اوج گرفتن بی بند و باری در اجتماعات توسط برخی زنان و دختران ناآگاه و بعضا خود فروخته به غرب ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۲:۰۷    
همزمان با آغاز دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید با حضور خدام رضوی وارد شهرستان نظرآباد شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۰:۰۲    
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: سال گذشته با شروع نهضت مسکن در استان 425 واحد مسکن مهر برای مددجویان استان قزوین با قیمت روز خریداری شد که مراحل تکمیل و واگذاری آن در حال انجام است که با توجه به ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۰:۰۲    
قائم مقام سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین از وقوع حریق و انفجار در دانشکده علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی قزوین خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۰:۰۲    
جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: : بیش از 14 میلیون مقاله برای جستجوی فروپاشی آمریکا نتیجه می دهد و همه آنها از اندیشمندان آمریکائی است که آمریکا در ابعاد سیاسی،اقتصادی،نظامی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۰:۰۲    
وزیر نیرو عنوان کرد: در استان قزوین حدود 86 درصد روستاییان از آب شرب بهداشتی استفاده می کنند این رقم بالاتر از میانگین کشوری است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۰:۰۲    
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از رسیدگی به تخلفات 25 شرکت حمل و نقل در بخش کالا و مسافر جاده ای استان در بیست و یکمین جلسه کمیسیون ماده 12 خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۲:۴۷    
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: تیم پزشکی طرح شهید دکتر رهنمون بسیج جامعه پزشکی لرستان به منطقه پشت خط کمربندی اعزام شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۵:۱۸    
کنکور سراسری سال 98 در روزهای پنج شنبه و جمعه 13 و 14 تیرماه برگزار می شود و بیش از یک میلیون داوطلب در این آزمون شرکت می کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۵:۰۸    
مدیرکل بهزیستی مازندران اعلام کرد:در طرح جهادی بهزیستی با مشارکت سازمان بسیج سازندگی ،نخستین مسکن مددجویی مناطق سیل زده مازندران در هفته بهزیستی ، نیمه دوم تیر، تحویل می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۵:۵۸    
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: ساخت 230 واحد مسکونی مددجویان سیل زده گلستانی با مشارکت سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان و بانک سپه استان با حضور مسئولان آغاز شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۴:۰۳    
قیمت دلار در روز جاری نسبت به چند روز گذشته با نوسان قیمتی چندانی همراه نبوده به طوریکه در روز جاری به رقم 12 هزارو 650 تومان برای خرید و 12 هزار و 750 تومان برای فروش رسیده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۳:۳۳    
یکی از رسانه های رسمی چین با اشاره به مذاکرات جدید این کشور با آمریکا درباره راه بلند رسیدن به توافق برای پایان دادن به جنگ تجاری میان واشنگتن و پکن هشدار داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۱:۵۸    
رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه در خدمت انقلاب اسلامی است و با رعایت قوانین و مقررات باید از ظرفیت ها و پتانسیل های خود برای حل مشکلات جامعه استفاده کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۱:۲۳    
روابط عمومی مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه ها اعلام کرد: مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه ها به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی و با دعوت از اساتید و صاحب نظران ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۰:۴۳    
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل: استکبار جهانی از این همه ایثارگری و جانفشانی فرزندان رشید اسلام و این مرز و بوم در عصبانیت و حتی سردرگمی هستند در حالی که این شهدا راه عزتمندانه ای را طی کرده ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۰:۳۸    
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: حقوق بشر آمریکایی یک شعار پوشالی بیش نیست.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۰:۰۸    
مشاور عالی سازمان سنجش تاکنون بیش از 505 هزار داوطلب کنکور 98 کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کردند. 12 تیرماه آخرین مهلت دریافت کارت است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۰:۰۳    
یک روزنامه اصلاح طلب با اشاره به تعلل و سردرگمی دولت درباره نرخ ارز تیتر زد: با دلار جهانگیری تا 1400!
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۰:۰۳    
به گزارش خبرگزاری بسیج، سید عبدالله متولیان در جوان نوشت: به رغم بدعهدی غرب به ویژه شیطان بزرگ، متأسفانه یک اقلیت ناتوان و دلبسته به غرب در داخل کشور که برخی از آنان در سطوح مدیریتی و حتی مجلس نیز ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۹:۵۸    
تردیدی نیست که جناب ظریف از مفهوم و معنای واقعی اظهارات خود بی خبر بوده و این سخنان نسنجیده را به خطا بر زبان آورده اند و از این روی، انتظار آن است که بی درنگ برای اصلاح آن دست به کار شوند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۹:۵۸    
اینک باید به امارات گفت هرچه سریع تر پای خود را از پرونده های منطقه ای به خصوص دو پرونده یمن و سودان بیرون بکشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۹:۵۸    
در شرایط کنونی، جنگ روانی به عنوان یک منازعه واقعی که از مدت ها قبل شروع شده، در منطقه وارد فاز جدیدی شده است و به مرحله تقابل اراده دولت و ملت ایران با امریکا رسیده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۹:۴۸    
به یارو گفتند آیا در تمام عمرت یک حرف راست زده ای؟ سرش را پایین انداخت و گفت؛ اگر بگویم آری، یک دروغ دیگر گفته ام!
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۹:۱۸    
طبق اعلام دبیرخانه چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی، فردا 10 تیر آخرین مهلت ارسال آثار به این دوره از جشنواره تئاتر رضوی خواهد بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۹:۱۳    
یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا تمام وجود خود را برای دین خدا در طبق اخلاص قرار دادند، اظهارداشت: وظیفه داریم اکنون رسالت شهدا باید سینه به سینه به آینده منتقل کنیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۰:۰۲    
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: پرداختن به شخصیت بسیار عظیم و معنوی حضرت امام خمینی(ره) نیاز به کارهای علمی خیلی بزرگی دارد و باید بدانیم که اجلاسیه نقش امام خمینی (ره) شروعی برای این حرکت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۵:۵۷    
فرمانده مرزبانی کشور گفت: با عنایت فرمانده کل قوا، ستاد کل نیروهای مسلح و پیگیری های انجام شده، ساختار مرزبانی متمرکز و مستقل تصویب و از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۵:۵۷    
عضو کمیسیون عمران مجلس با اعلام این که 2.4 میلیون خانه خالی در کشور داریم، گفت: قیمت مسکن را به جای دولت، سوداگران تعیین می کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۵:۵۲    
فرمانده سپاه ناحیه میانه در افتتاحیه فراخوانی گردان کوثر، در جمع خواهران بسیجی گفت: رواج بدحجابی در جامعه، بی حرمتی به خون شهداست.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۵:۳۲    
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور، صبح امروز یکشنبه از پدر شهید مدافع حرم سیدمهدی سادات که در بیمارستان رهنمون یزد بستری شده است، عیادت کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۵:۰۲    
کلاهبرداران برای سودجویی و فریب مردم به ارسال پیامکهایی مبنی بر ثبت نام در سامانه "اینستکس" اقدام کرده اند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۴:۵۷    
گرچه سال پیش دولت هیچ گونه شفافیت و نظمی در پرداخت بسته حمایتی نداشت با این حال رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت 4 بسته حمایتی جدید مختص هر فصل برای سال جاری خبر داده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۴:۴۷    
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در مراسم شهادت امام صادق(ع) که در آوج برگزار گردید گفت: مسئولان خود را با ولایت هماهنگ کنند نه اینکه اگر نظرات رهبری نظام با نظرات آنان مغایرت داشت آن را نپزیرند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۴:۳۷    
همزمان با ایام شهادت مؤسس مذهب جعفری حضرت امام صادق (علیه السلام) مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر شهید دفاع مقدس "سید حسن سیدین بروجنی" در بروجن برگزار شد. / عکس: داود ظفری.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۴:۳۲    
حجت الاسلام حسناتی امام جمعه شهرستان نجف آباد در مراسم تشییع شهید دفاع مقدس شهید سعادت حاج علی عسکری و یکی از شهدای گمنام گفت: نصرت الهی در کنار حضور مومنان است؛ شهدا جهاد فی سبیل الله انجام دادند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۴:۲۲    
گروه جهادی شهدای خرمدشت جهت کمک به سیل زدگان پلدختر ، پایگاه شهید بهشتی حوزه 419 صابرین سپاه ناحیه امام هادی (ع) کرج در مناطق سیل زده شهرستان پلدختر خدمت رسانی می کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۴:۲۲    
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) گفت:رسالت اصلی بسیج دانش آموزی تربیت نیروی انسانی فهیم و دانا است که در فعالیت های بسیج دانش آموزی در مدارس برنامه هایی در حوزه های مختلف برنامه ریزی و اجرا می شوند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۴:۱۲    
جلسات بسیج جامعه زنان شهرستان لالی از استان خوزستان در راستای بزرگداشت هفته عفاف و حجاب برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۴:۱۲    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری از افتتاح 10 پروژه مسکن محرومین خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۳:۵۷    
اصرار مذاکره آمریکایی ها در ادوار مختلف فقط یک هدف را دنبال کرده و میکند و آن فشار به جمهوری اسلامی ایران است تا یا تسلیم شود و به خواسته های تحمیلی آمریکا تن بدهد و یا به عنوان یک دولت سرکش تحت فشار ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۳:۵۷    
اینستکس زمانی ارزش دارد که یا اروپا برای آن، خط اعتباری تعیین کند و یا در قالب آن، نفت ما را بخرد و یا اینکه ما بر مبنای سازوکار اینستکس بتوانیم کالاهایی که آمریکا تحریم کرده را مبادله کنیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۳:۵۲    
رئیس جمهوری آمریکا از رهبر کره شمالی برای سفر به واشنگتن دعوت کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۳:۵۲    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: شهید بهشتی آدم اندیشمند، نظریه پرداز، مؤدب، منطقی، با سعه صدر، اهل گفت وگو، پرتحمل و عمیقاً یک مجتهد روشنفکر بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۳:۵۲    
صرافی های بانکی بر اساس تصمیم بازارساز، قیمت دلار را در جریان معاملات امروز یکشنبه 9 تیرماه 98 تا ورود به کانال 12 هزار تومانی کاهش داده و هم اکنون به نرخ 12950تومان عرضه می کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۳:۵۲    
سخنان اخیر وزیر خارجه بحرین در باب لزوم صلح با رژیم صهیونیستی پرده از گام نخست اجرایی کردن معامله قرن برداشت.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۳:۴۷    
اگر چند سال پیش، اتفاقات مشابهی برای همین چهره ها می افتاد، واکنش هایی این قدر شدید را برنمی انگیخت. در این عصر، هر اشتباه هرچند کوچک از سوی چهره های شناخته شده ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۳:۴۷    
این مک لوهانِ شیفته دهکده جهانی اگر هزار حرف بی ربط داشته باشد، اما این قلم را به هدف زده که وقتی پیامت را انتخاب کردی، رسانه اش خود به خود انتخاب شده...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۳:۴۲    
با تغییرات انجام شده در شرکت مسافرتی جوان سیر ایثار، تمامی اقشار بسیجی آذربایجان شرقی می توانند با 30 درصد تخفیف از خدمات این شرکت استفاده کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۳:۴۲    
اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نقده از پروژه عظیم و ملی انتقال آب به حوضه آبریز دریاچه ارومیه بازدید کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۳:۰۷    
پیکر مطهر شهید مدافع حرم علی آقایی، پس از 1309 روز انتظار به آغوش وطن مادری اش، اردبیل بازگشت.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۳:۰۲    
پس از چهار سال چشم انتظاری صبح امروز (یکشنبه 9 تیرماه) مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید مدافع حرم پاسدار رشید اسلام علی آقایی با حضور خانواده های معظم شهدا ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۲:۵۷    
بانوی جوان گفت: از شهدا می خواهم دختر کوچکم و فرزندی که در شکم دارم را دعا کنند تا مثل آنها عاقبت بخیر و مایه سرافرازی مادرشان شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۲:۵۲    
در اولین روز از بهار سال 1341، در شهرستان اراک، خیابان محسنی، دیده به جهان گشود. نوروز آن سال رنگ وبوی خانۀ ابدالی به نور و عطر وجود این کودک ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۲:۵۲    
یک فعال بسیجی گفت: ملت ایران در سیل اخیر با خدمت رسانی خود حماسه ای بی نظیر خلق کردند و همه دنیا را متعجب این حماسه کردند و با مشارکت در طرح جهاد همبستگی این حماسه تکمیل خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۲:۴۲    
یک فعال بسیجی گفت: طرح جهاد همبستگی تقویت مسجد محوری را دنبال می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۲:۲۷    
اساتید بسیجی دانشگاه تخصصی فناوری آمل، جلسه هم اندیشی خود را در امام زاده عبدالله و امام زاده عالی کیا سلطان شهرستان آمل برگزار کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۲:۲۷    
آیا پلیس نباید با زنان هنجارشکن برخورد کند؟ اهداف ضدانقلاب برای مخدوش کردن فضای عمومی و دوقطبی سازی علیه پلیس به خوبی نمایان است اما...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۱:۵۷    
به مناسبت تحریم دفتر مقام معظم رهبری توسط دولت آمریکا؛ سازمان بسیج اساتید استان مازندران بیانیه ای در محکومیت این تحریم صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۱:۴۷    
یک مادر شهید در حاشیه تشییع شهدای گمنام در اراک گفت: امروز کلید حل مشکلات کشور باید از شهدا بخواهیم چراکه که شهدا مدیران واقعی این انقلاب مهدوی هستند و امیدواریم کمک کنند تا تمام مشکلاتی که در کشور ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۱:۴۷    
مسئول بسیج دانشجویی تنکابن گفت: گروه جهادی حضرت موعود(عج) بسیج دانشجویی در مناطق محروم شهرستان تنکابن مشغول ساخت خانه محرومین است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۱:۴۲    
رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه فرماندهان پایگاه های ادارات باید بر وضعیت اداره اشرافیت داشته باشند گفت: در هر اداره ای کارمندانی نخبه هستند که باید از این افراد استفاده کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۱:۴۲    
فرمانده سپاه چالوس گفت:جهاد علمی جوانان امروز همانند جهاد شهدا در دوران دفاع مقدس است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۱:۲۷    
به مناسبت روز مبارزه با سلاح های شیمیایی و میکروبی و سالروز حمله شیمیایی رژیم بعث عراق به سردشت ویژه برنامه ای در سالن همایش شهدای عاشورا برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۱:۲۷    
مهدی میرجلیلی گفت: قهرمانان ورزش، سفیران انقلاب اسلامی در دنیا هستندو این وظیفه ماست که با تمام توان برای ارتقاع دو بعد اخلاقی و قهرمانی این عزیزان تلاش کنیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۱:۲۲    
اجلاسیه شهدای دانش آموز استان مرکزی با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ، جانشین قرارگاه ثارالله سپاه ، سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ، استاندار مرکزی ،نماینگان مردم در مجلس ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۱:۱۲    
سازمان بسیج هنرمندان برنامه های ادبی هنری و کارگاهی را درمحله های اسلامی شهرستان های استان تهران برگزار می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۱:۱۲    
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: بیانات حضرت آقا در گام دوم انقلاب در خصوص جوانان تقریباً نقشه راه مدیریت کشور هست.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۱:۰۷    
صادق پور با بیان این موضوع که در طرح جهاد همبستگی هر مسجد معین ساخت و یا بازسازی یک واحد مسکونی می گردد گفت: 450 واحد مسکونی توسط استان قزوین در نورآباد لرستان بازسازی و نوسازی میگردد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۱:۰۲    
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه اسدآباد از اجرای طرح جوانه های صالحین در 14 پایگاه برادر و خواهر با هدف تقویت و تعالی گروه های صالحین و فراهم ساختن زمینه جذب حداکثری افراد به بسیج خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۰:۴۲    
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور نخستین نشست هم اندیشی مدیران بسیج مهندسین صنعتی استان ها در سال 98 با حضور سردار سرتیپ پاسدار غیب پرور و معاونین وزرای نیرو و صمت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۰:۱۷    
به همت سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری از 27 خرداد ماه به مدت یک هفته رزمایش جهاد خدمت برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۰:۰۲    
بمناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه فرمانده سپاه پانزده خرداد قرچک وجمعی از پرسنل با ریاست دادگستری و دادسرای شهرستان دیدار کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۰:۰۲    
کارگاه توجیهی طرح شهید محسن حججی با حضور سرهنگ اعظمی مقدم مسئول نیروی انسانی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در سالن جلسات سپاه ناحیه ملایر برگزار شد./شهرام ذبیحی
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۰:۰۲    
مسئول فرهنگی، اجتماعی سپاه ولایت تبریز با اشاره به برنامه های فرهنگی تفریحی این ناحیه، اظهارداشت: ترویج سلامت معنوی از اهداف برنامه های سپاه ولایت است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۹:۵۷    
مسئولان لشکر عملیاتی 31 عاشورا با خانواده شهید مدافع حرم؛ حامد جوانی دیدار و پیش از این دیدار با حضور در مزار شهید حامد جوانی بار دیگر با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۹:۵۷    
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران از برگزاری دوره های روشنگری ویژه مدیران و هادیان سیاسی و فرهنگی به طور مستمر خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۹:۴۷    
نظر افضلی گفت: طرح جهاد همبستگی ملی طرح خوبی است لذا انتظار می رود که مناطق محروم هم به فراموشی نرفته و در کنار مناطق سیل زده امداد رسانی شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۹:۴۷    
محمد اسماعیل سعیدی گفت: اجرای طرح همبستگی جهاد ملی نیاز به عزم ملی دارد و رونق بخشی به ساخت و ساز و کمک به مردم سیل زده است لذا ساماندهی معیشتی از جمله اهداف این طرح است.