چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۲:۰۱May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 18 تیر 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 30 دی 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 1 تیر 1398 بسیج 2 تیر 1398 بسیج 3 تیر 1398 بسیج 4 تیر 1398 بسیج 5 تیر 1398 بسیج 6 تیر 1398 بسیج 7 تیر 1398 بسیج 8 تیر 1398 بسیج 9 تیر 1398 بسیج 10 تیر 1398 بسیج 11 تیر 1398 بسیج 12 تیر 1398 بسیج 13 تیر 1398 بسیج 14 تیر 1398 بسیج 15 تیر 1398 بسیج 16 تیر 1398 بسیج 17 تیر 1398 بسیج 18 تیر 1398 بسیج 19 تیر 1398 بسیج 20 تیر 1398 بسیج 21 تیر 1398 بسیج 22 تیر 1398 بسیج 23 تیر 1398 بسیج 24 تیر 1398 بسیج 25 تیر 1398 بسیج 26 تیر 1398 بسیج 27 تیر 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 29 تیر 1398 بسیج 30 تیر 1398 بسیج 31 تیر 1398 
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۰:۰۲    
فرماندهی انتظامی استان از کشف 113 تن گندم و بیش از 5 تن گلزای دپو شده غیرقانونی درقزوین خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۰:۰۲    
اولین دوره مسابقات سراسری تنیس روی میز بسیج کارکنان سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران در مجموعه ورزشی الغدیر قزوین به میزبانی شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین برگزار می گردد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۰۹:۵۲    
سردار غیاثی گفت: عشایر مرزدارانی غیور برای جمهوری اسلامی ایران هستند و در هر جای کشور که حضور دارند پاسدار ملیت و دین اسلام هستند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۴:۴۱    
طرح ولایت دانشجویان بسیجی استان فارس از 17 تیرماه به مدت یک هفته در شهر قم و با حضور اساتید برتر حوزه و دانشگاه برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۴:۳۶    
آیین افتتاحیه فعالیت محرومیت زدایی گروه جهادی شهید علی اکبر پیرویان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون با حضور اهالی روستای ملااره از توابع بخش جره و بالاده در مسجد این روستا برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۱:۲۱    
معاون مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد با اشاره به اعلام فراخوان هفتمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در فضای مجازی گفت: مهلت ثبت نام و ارسال آثار تا 30 مهر ماه سال جاری است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۰:۳۱    
در مسابقات قهرمانی بازی های یونیورسیاد 2019، میرهاشم حسینی و امیرمحمد بخشی با اقتدار به مقام قهرمانی دست یافتند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۴:۵۵    
مسؤل بسیج جامعه زنان شهرستان نظرآباد گفت :اکنون در سایه عزت و اقتدار نظام اسلامی، زنان مسیر خود را در سلوک معنوی و نقش آفرینی هوشمندانه و عفیفانه در رویدادهای عظیم فرهنگی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۵    
فرمانده حوزه شهید بهشتی :ازنظر اسلام حجاب فقط اختصاص به زن ندارد، بلکه نوعی پرده است که در روابط میان زن و مرد وجود دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۳:۳۵    
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان ازبرگزاری اجتماع بزرگ مردمی تحت عنوان مدافعان حریم خانواده در این استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۳:۱۵    
بسیج رسانه قم و باشگاه خبرنگاران جوان برای استفاده از ظرفیت های گسترده آموزشی دو طرف تبادل نظر کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۳:۱۰    
تیپ مستقل 83 روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) با صدور بیانیه ای به مناسبت هفته عفاف و حجاب، بدحجابی را بخشی از پازل اراده دشمن در تخریب ارزش های جامعه اسلامی خواند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۲:۳۰    
شهریاری با اشاره به اهتمام استان ها در برگزاری اردو های راهیان نور، گفت: آغاز اعزام کاروان های اردو های راهیان نور از 7 مردادماه با بسیج کارمندی خواهد بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۱:۱۰    
سردار حسن زاده پس از بازدید 4 ساعته از سازمان بهشت زهرا(س) و نحوه خدمات رسانی به شهروندان گفت: مدل خدمات رسانی و مدیریتی بهشت زهرا(س) قابل تبیین و الگو برداری برای سایر دستگاه ها و نهادها است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۱:۰۵    
روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا با صدور بیانیه، اقدام کور عناصر ضدانقلاب در به شهادت رساندن سه تن از پیشمرگانِ کرد مسلمان در پیرانشهر را محکوم کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۱:۰۰    
باید قبل از رفع توقیف از نفتکش ایرانی دست به کار شد و فرصت انتقام از دزدان دریایی انگلیس را از دست نداده و در تاریخ ثبت کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۱:۰۰    
مراجعه به آژانس بین المللی انرژی اتمی برای حفظ برجام، امریکا را در یک تناقض جدی قرار می دهد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۱:۰۰    
به گزارش خبرگزاری بسیج، جعفر بلوری در کیهان نوشت: پیش از این در همین ستون راجع به بازخوردها نوشتیم. اینکه بازخورد اصلا چیست و به چه دردی می خورد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۰:۵۵    
در صورت نوشیدن آب در زمان های نامناسب، همین آب خوردن می تواند زمینه ابتلای شما به انواع بیماری ها از جمله بیماری های گوارشی، قلبی و کلیوی را فراهم کند!
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۰:۵۵    
مسمومیت "بوتولیسم" مسمومیت جدی است که در دو سوم از مبتلایان به این مسمومیت منجر به مرگ می شود؛ عامل این مسمومیت، سموم خارج سلولی (اگزوتوکسین) باکتری بنام کلستریدیوم بوتولینوم است و ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۰:۵۵    
مقامات ارشد دولت از طرفی تاکید می کنند که پرونده برجام بسته شده و قابل مذاکره مجدد نیست و از سوی دیگر اعلام می کنند که قرار است در روزهای آینده مذاکرات هسته ای از سر گرفته شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۰:۵۰    
یارو با پسرش برای دزدی وارد خانه ای شد، صاحبخانه بیدار شد و دنبالشان کرد و سر پسر یارو داد زد و گفت؛ وایستا بزغاله، پسر به باباش گفت؛ بابا فرار کن منو شناسایی کردند!
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۰:۵۰    
رئیس هفتمین سمپوزیوم و چهارمین جشنواره ملی خود مراقبتی و آموزش بیمار، گفت: دو سوم مرگ و میرها و بیماری های غیر واگیر، ناشی از سبک زندگی غلط است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۰:۵۰    
یک سایت ترویج کننده ابتذال در عرصه فیلم و سینما تصریح کرد: دیگر رقص و آواز و هنرپیشه هندی باعث فروش فیلم نمی شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۰:۴۵    
یک رسانه رژیم صهیونیستی فاش کرد هواپیمای اختصاصی حامل یسرائیل کاتس وزیر خارجه اسرائیل که هفته گذشته، کاتس را به امارات متحده عربی منتقل کرده بود، از آسمان عربستان عبور کرده بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۰:۳۰    
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از یک هزار پروژه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی تا پایان سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۵:۳۱    
نشست بصیرتی،سیاسی با حضور جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان درمحل نماز خانه ناحیه برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۵:۳۱    
فرمانده سپاه زرندیه با اشاره به تلاش های بی وقفه دشمن در جنگ نرم و تضعیف ارزش های اسلامی گفت: تنها راهکار مشکل بدحجابی امر به معروف و نهی از منکر به صورت دغدغه مند و گسترده با زیبایی های خاص این ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۵:۲۶    
همایش تببین بیانیه گام دوم انقلاب سازمان بسیج کارمندی با حضور سردار اثباتی برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۵:۱۶    
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با تاکید بر اینکه مبارزه دشمنان اسلام با حجاب صرف مبارزه با یک نماد و سمبل مذهبی و فرهنگی نیست ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۵:۱۶    
مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: رمز موفقیت در گام دوم انقلاب و چهل سالگی انقلاب فقط مقاومت است و هر چقدر مقاومت بیشتر باشد دشمنان ما بیشتر آسیب می بینند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۵:۱۱    
یک بسیجی نخبه استان مرکزی گفت: طرح با شعار هر مسجد یک خانه و هر کاسب یک قلم کالای اساسی با شعار مسجد محوری را مهمترین برنامه راهبردی در بازسازی مناطق سیل زده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۵:۰۶    
40 سال گذشت، بیش از 40 دوست رفتند، یکّه و تنها، همچنان به دیوار های گچی که زیر بار طرح ها و نقاشی ها، خسته نشسته اند،
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۴:۵۶    
مجتبی بهنشان گفت: در راستای اشاعه اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی ایران برای الگو سازی ایرانی مسلمان جشنواره کتاب ریحانه را در سراسر کشور از 18 تیر تا 25 تیر ماه برای عموم با تخفیف 20 درصدی برگزار ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۴:۴۱    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان مرکزی از اعزام 200 نفر از دانشجویان استان مرکزی به دوره طرح ولایت کشوری خبر داد و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۴:۱۶    
مسئول طرح جوانه های صالحین پایگاه شهید حصارخانی همدان گفت: با هدف آشنایی با ارزش های دفاع مقدس جوانه های صالحین پایگاه شهید حصارخانی از باغ موزه دفاع مقدس استان همدان بازدید کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۴:۱۶    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود با بیان اینکه حجاب یک سرمایه ملی است گفت: همان اراده ای که برای ملی شدن صنعت نفت صورت گرفت، همان اراده برای حفظ حجاب در زمان کشف حجاب رضاخان ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۴:۱۱    
یک بانوی ورزشکار گفت: همیشه با نام شهدا پا به میدان مسابقات می گذارم
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۴:۱۱    
طرح جوانه های صالحین پایگاه انسیه به همت حوزه حضرت زهرا(س) همدان در باغ دانشگاه بوعلی سینا با شعار ایجاد زمینه تحقق گام دوم انقلاب (گام دومی ها) باحضورحجت الاسلام محمدی معاونت تعلیم وتربیت سپاه ناحیه ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۴:۱۱    
فرمانده حوزه حضرت معصومه(س)خواهران صالح آباد از اجرای طرح جوانه های صالحین در پایگاه مقاومت فدک این حوزه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۴:۰۶    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت علم و ایمان، این دو مولفه مهم را رمز پیروزی بر جبهه استکبار عنوان کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۳:۵۶    
مسئول قرارگاه بازسازی کشور سوریه بیان کرد:اگر یک زمانی امریکا به سمت ایران انعطاف پیدا کرد این امریکا نیست که اصلاح شده است بلکه این ایران است که امریکایی شده است
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۳:۵۶    
مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام حسین (ع) کرج از فعالیت 5 گروه جهادی سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج در مناطق سیل زده خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۳:۵۱    
سله هم اندیشی در پایگاه مقاومت بسیج شهید کاوه باحضور سرهنگ پاسدار سید جواد کمالی رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا علیه السلام تشکیل گردید
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۳:۵۱    
دکتر شهبازی در اولین نشست مسئولین شورای هماهنگی بسیج صنعت آب و برق کشور موضوع کارکرد تخصصی و انسجام بخشی در شرایط کنونی را پر اهمیت دانست و گفت: شان نزول بسیج از ابتدای انقلاب پر کردن خلاء هاست.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۳:۴۱    
به همت پایگاه بسیج کارمندی دانشکده علوم اجتماعی ، حوزه معاونت دانشجویی و اداره بهداشت و درمان دانشگاه رازی ایستگاه اندازه گیری فشار خون در تیرماه در این واحد دایر گردید.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۳:۳۶    
مسئول کانون "قلم ادب" گفت: عصر شعر رضوی "ملکوت هشتم" همزمان با شب میلاد امام رضا(ع) در رشت برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۳:۳۶    
کانون بسیج رسانه گراش با حضور مسئولان شهرستان و رئیس سازمان بسیج رسانه فارس افتتاح شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۳:۱۶    
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز گفت : خدمات اجتماعی و پزشکی رایگان در منطقه پیک شهرستان فردیس انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۳:۰۶    
سردار مرتضوی به عنوان فرمانده جدید قرارگاه ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه در شمال شرق امروز معرفی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۳:۰۱    
اذان گفتن به گوش نوزاد، یکی از مستحبات متروک سبک زندگی اسلامی است که لابه لای گرفتاری های روزمره در کم تر خانواده ای رواج دارد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۲:۲۶    
مراسم بزرگداشت شهید حبیب خیاط بصره 20 تیر در بهشت زهرای تهران برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۲:۲۶    
آیین جشن امضا برخی از کتاب ها با حضور نویسندگان در تعدادی از کتابفروشی ها برگزار خواهد شد که در اولین گام مراسم قصه خوانی و جشن امضای کتاب لینا لونا با حضور نویسنده کتاب، بانو کلر ژوبرت است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۲:۲۶    
به گفته محققان میوه های خشک منبع سالم تری از مواد مغذی و کالری ها هستند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۲:۲۶    
رئیس سازمان دامپزشکی کشور از رشد 2 برابری واردات گوشت در بهار امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: این افزایش واردات نشانه مبادلات پولی بهتر ما با کشورها نسبت به سال گذشته است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۲:۲۱    
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دانشگاهیان نقش خود را در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب عملی کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۲:۱۶    
مسئول روابط عمومی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: اجتماع بزرگ مردمی حافظان حریم خانواده با حضور هنرمند ارزشی الهام چرخنده در همدان برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۲:۱۶    
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید براینکه امروز پاسداری علاوه بر بصیرت، شجاعت و صراحت هم می خواهد بیان داشت: پاسداری از انقلاب مستلزم فرهیختگی و داشتن توان و قدرت نرم است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۲:۱۱    
نایب رئیس هیئت ورزشی وشو شهرستان گرمسار گفت: حجاب زینت بانوی ایرانی است و من بالغ بر بیست سال است که چادری هستم.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۲:۰۶    
نمایشگاه عفاف وحجاب و محصولات فرهنگی البسه حجابی و صنایع دستی به مناسبت هفته عفاف وحجاب توسط ستاد مردمی هفته عفاف وحجاب شهرستان آغاجاری دایر شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۲:۰۶    
اجتماع مدافعان حریم خانواده با حضور بانوان مومن و انقلابی شهرستان امیدیه بخش جایزان برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۱:۵۱    
توسط ستاد عفاف و حجاب مردمی شهرستان لالی از خوزستان جشن ولادت حضرت معصومه و روز دختر به همراه نمایشگاه عفاف و حجاب برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۱:۲۶    
بزرگترین فروشگاه دائمی عفاف و حجاب با عنوان سحر در پل عراق رشت افتتاح شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۱:۲۶    
معاون سیاسی سپاه قدس گیلان جنگ امروز را جنگ شناخت دانست و گفت: داستان گلسار رشت یک سناریو در جهت خنثی کردن حرکت آمر به معروف در خمام بود و از این دست قضایا همواره توسط عملیات رسانه دشمن انجام می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۱:۲۱    
فرمانده سپاه بهشهر از جرای طرح محله انقلابی برای اولین در مازندران و در روستای توت بهشهر خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۱:۱۶    
فرمانده تیپ36انصارالمهدی (عج)استان زنجان رسالت پاسداری را صیانت از انقلاب ودستاوردهای آن درمقابل تهدیدها عنوان کرد و گفت: سپاه از جنس مردم وبا مردم بوده وهمین مهم یکی از افتخارات این نهاد انقلابی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۱:۱۶    
به مناسبت دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب برنامه احداث خانه برای یک نیازمند به همت گروه جهادی شهید صفری و همایش زن،خانواده و سبک زندگی اسلامی به همت بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه اسدآباد برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۱:۱۶    
جهادگران جوان با سلاح خدمت رسانی در مقابل تحریم های اقتصادی، جنگ روانی و تهاجم فرهنگی دشمن صف کشی می کنند و دینداری، انقلابی گری، ولایتمداری و مردم سالاری دینی در ایران را به رخ جهانیان می کشند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۱:۱۱    
طی مراسمی از محسن اعتماد مدیر کل راه آهن قم به عنوان “مدیر برتر بسیجی سال 1397 ” استان قم تقدیر شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۰:۵۶    
کاخ سفید از گفت و گوی تلفنی روسای جمهوری آمریکا و فرانسه درباره تلاش های در جریان در رابطه با پرونده هسته ای ایران خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۰:۵۶    
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت :جمهوری اسلامی به یک قدرت معتبر منطقه ای تبدیل شده است و این برای آمریکا قابل تحمل نیست.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۰:۴۶    
فرزند شیخ ابراهیم زکزاکی ، رهبر شیعیان مظلوم نیجریه با انتشار نامه ای برای چندمین بار از توطئه رژیم وابسته نیجریه برای به شهادت رساندن پدرش خبر داده و...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۰:۴۶    
امّا برخی از آنها هستند که زندگی خود را وقف اهالی روستا کرده اند و عنوان "امام روستا" را به یدک می کشند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۰:۴۶    
تئاتر های مرد نقره ای در هفته ی حجاب و عفاف در ایستگاه متروی امام خمینی و تئاترشهر همه روزه از ساعت 9تا12 و عصرها از ساعت 16تا18 برگزار میشود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۰:۴۱    
آمریکایی ها که بواسطه انقلاب اسلامی ایران، منافع خود را در کل منطقه غرب آسیا در خطر می دیدند، در آذر ماه 1358، برنامه کودتایی را به شاهپور بختیار آخرین نخست وزیر رژیم ستمشاهی تجویز کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۰:۴۱    
به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی حسن زاده در خراسان نوشت: نرخ ارز پس از گذر از روزهای پر تنش سال 97، از ابتدای 98 در بازه ای مشخص مدیریت شد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۰:۴۱    
آقای روحانی! اکثریت گیرم شکننده این مردم، به شما رأی دادند، نه به مکرون و موگرینی و ترامپ و اوباما! دولت شما اگر دست روی زانوی خود نگذارد و غافل از اراده و استعداد نسل جوان باشد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۰:۳۶    
پرونده جیسون رضاییان و آنچه که او در ایران انجام داده، در قالب مستند از شبکه سه سیما پخش می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۰:۳۶    
بسته شدن تنگه هرمز توسط ایران در صورت تشدید تنش ها دستمایه تحلیل بیزینس اینسایدر قرار گرفته است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۰:۳۱    
رابطه واشنگتن – ریاض در طی هفت دهه قوی بوده اما با انتخاب رئیس جمهور دموکرات در سال 2020 این روابط می تواند تغییر کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۰:۲۶    
فرمانده سپاه ولایت تبریز در نشست هماهنگی عفاف و حجاب گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نقش موثری در تحکیم بنیان خانواده می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۰:۲۱    
سلیمی نمین در پی پیشنهاد مناظره عباس سلیمی نمین به سعید حجاریان، تصریح کرد: مظلوم نمایی بخش ناچیزی از تبحّر شماست.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۰:۰۱    
محمدحسن خرسند فرزند ارشد امام جمعه شهید کازرون به عنوان اولیای دم در جلسه رسیدگی به پرونده قاتل شرکت کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۰۹:۵۶    
دبیر شورای عالی حوزه های علمیه ضمن حمایت از برگزاری اجتماع عظیم دختران انقلاب در ورزشگاه شهید شیرودی گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۰۹:۴۱    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: پیشرفت همه جانبه، سبک زندگی اسلامی و توجه به جوانان محور فعالیت فرهنگی و آموزشی باشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۰۹:۳۶    
حضور میلیونی زنان در سراسر کشور و همزمان در تهران اجتماع بزرگی در استادیوم شهید شیرودی ساعت 17 در 20 تیر ماه برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۰۹:۲۶    
فرمانده حوزه دو کوثر سپاه غدیر تبریز مساله بدحجابی را از مهم ترین مشکلات جامعه کنونی عنوان و بیان کرد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۰۹:۲۱    
به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت، میز خدمت با حضور شهردار و رئیس شورای شهر میانه و دهها نفر از مردم، در مسجد امام حسین(ع) شهرک امام خمینی(ره) میانه برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۰۹:۱۶    
سید محمد غرضی گفت: طرح همبستگی جهاد ملی، طرح خوبی است لیکن کاهنده همه مشکلات مناطق سیل زده نیست بازسازی و تعمیرمنازل ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۰۰:۰۱    
مردم انقلابی و شهید پرور تاکستان با حضور پرشور در مراسم تشییع پیکر شهید مهدی زاده بار دیگر با آرمان های شهدا تجدید پیمان کردند.