سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۱:۵۵Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 16 تیر 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 30 دی 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 1 تیر 1398 بسیج 2 تیر 1398 بسیج 3 تیر 1398 بسیج 4 تیر 1398 بسیج 5 تیر 1398 بسیج 6 تیر 1398 بسیج 7 تیر 1398 بسیج 8 تیر 1398 بسیج 9 تیر 1398 بسیج 10 تیر 1398 بسیج 11 تیر 1398 بسیج 12 تیر 1398 بسیج 13 تیر 1398 بسیج 14 تیر 1398 بسیج 15 تیر 1398 بسیج 16 تیر 1398 بسیج 17 تیر 1398 بسیج 18 تیر 1398 بسیج 19 تیر 1398 بسیج 20 تیر 1398 بسیج 21 تیر 1398 بسیج 22 تیر 1398 بسیج 23 تیر 1398 بسیج 24 تیر 1398 بسیج 25 تیر 1398 بسیج 26 تیر 1398 بسیج 27 تیر 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 29 تیر 1398 بسیج 30 تیر 1398 بسیج 31 تیر 1398 
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۰:۰۲    
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: کاهش آسیب های اجتماعی با ترویج کتابخوانی در جامعه محقق می شود و برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی گامی در تحقق این مسیر است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۰:۳۵    
در آستانه روز ملی حجاب و عفاف بسیج جامعه زنان با گرامیداشت این روز بیانیه ای به همین مناسبت صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۵:۴۱    
در حالی که 15 ساله بود، با گروه های ضدانقلاب مانند فرقان به بحث و مجادله می نشست، با سن کم، گروه سرود، تیم فوتبال و جلسات مذهبی تشکیل داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۵:۰۱    
پیکرهای طیبه 44 شهید دوران دفاع مقدس 20 تیرماه 98 ساعت 9 صبح از مرز شلمچه وارد کشور خواهند شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۳:۱۱    
یکبار یکی از دوستان شهید حججی به او گفته بود خیلی سخت است بخواهیم اول اسیر شویم و بعد به شهادت برسیم، محسن هم به زیبایی پاسخش را با بیان حدیثی از پیامبر داده بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۵۶    
رعایت حجاب و عفاف برگرفته از آیات قرآن مجید و احادیث و روایات ائمه اطهار(ع) است، اما برخی با سیاسی کردن حجاب، پنجره برای نفوذ دشمن را باز کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۴۶    
حجت الاسلام والمسلمین ولایی برحق گفت:یکی از ویژگی های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی علاوه بر یادآوری موانع در گذشته، راه را برای رسیدن به قله های پیشرفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۱:۰۱    
حضرت آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی از علمای حوزه علمیه قم، عصر امروز دعوت حق را لبیک گفتند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۰:۵۱    
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان سوادکوه شمالی از اجرای بیش از 13 عنوان برنامه فرهنگی متنوع در هفته عفاف و حجاب این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۰:۴۶    
فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در استان گلستان خانه اصناف و بازاریان 350 میلیون تومان در گام نخست به سیل زدگان اهدا کردند که با استفاده از آن 250 اجاق گاز ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۰:۱۶    
به گزارش خبرگزاری بسیج، مسعود پیرهادی در رسالت نوشت: گام دوم، کلیدواژه ای بود که با انتشار بیانیه راهبردی مقام معظم رهبری در 40 سالگی انقلاب، به صورت ویژه ای وارد ادبیات سیاسی کشور شد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۹:۵۷    
آن زمان هم اروپایی ها به بهانه اعتمادسازی، خواستار تعلیق موقت شش ماهه شدند اما پس از چند بار تمدید که ما را دو سال معطل گذاشت، گفتند بهترین تضمین، تعلیق دائمی است!
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۹:۵۷    
یک تلویزیون سلطنت طلب که نام ایران را هم بر خود دارد، طی سه روز اخیر بارها و بارها روز استقلال آمریکا را تبریک گفت!
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۹:۵۲    
یک تحلیلگر ارشد آمریکایی تأکید کرد ترامپ با رفتار دیوانه وارش برای آمریکا بن بست درست کرد و در آن درمانده شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۹:۵۲    
برق از آن دسته انرژی های غیرقابل جایگزینی است که برای بدست آوردن آن انرژی و نیروی زیادی صرف می شود تا زندگی را راحت تر کند، اما برای صرفه جویی در مصرف آن چه راه هایی هست؟
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۹:۵۲    
ترامپ انتظار داشت ایران خیلی سریع دست هایش را به نشانه تسلیم در برابر تحریم ها بالا ببرد و حالا هر روز فشار روانی به روی ترامپ بیشتر می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۹:۴۷    
طرف چند تا استکان و نعلبکی را در باغچه خانه چال می کرد! پرسیدند این چه کاری است؟ گفت؛ صبر داشته باش، چند قرن دیگر اینها تبدیل به عتیقه می شود و نسل های بعدی با فروش آن ثروت انبوهی بدست می آورند!
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۹:۳۷    
رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش با تاکید بر اینکه اجازه دخالت در سرنوشت نظام را به دشمن نمی دهیم، گفت: برنامه های دشمن همیشه شکست می خورد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۰۷    
دبیر تخصصی چهاردهمین دوره جشنواره تئاتر رضوی گفت: 93 اثر برای بخش نمایشنامه نویسی و 83 اثر برای بخش صحنه ای به دبیرخانه این دوره از جشنواره تئاتر رضوی ارسال شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۰۲    
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف در جامعه و تاثیر آن بر سلامت جامعه تاکید کرد: حجاب و عفاف مساله جنسیتی نبوده و مختص زنان نیست.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۰۲    
فرمانده سپاه مرند از برگزاری همایش خانوادگی حجاب و عفاف در استادیوم ورزشی تختی این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۴:۰۷    
صندوق بین المللی پول اعلام کرده اگرچه ظاهرا آمریکا رشد اقتصادی داشته اما این کشور چالش های اساسی دارد، که بدون رفع آنها تدوام رشد اقتصادی میسر نخواهد بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۴:۰۷    
سردار عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۴:۰۲    
رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا، شرایط تقسیط جرایم خودروهای دارای بیش از یک میلیون تومان خلافی را تشریح کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۳:۵۷    
فرمانده سپاه قدس گیلان در نشست خبری طرح "چهاد همبستگی ملی" از جمع آوری بیش از 7 میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی جهت کمک به استان های سیل زده توسط سپاه قدس گیلان خبرداد
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۳:۵۷    
به گزارش خبرگزاری بسیج، سید محمد بحرینیان در رسالت نوشت: 10 سال از دروغ بزرگ تقلب در انتخابات می گذرد. اسم رمزی که منشأ اتفاقات بزرگی بود ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۳:۵۷    
عضو شبکه هپاتیت کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر درمان کامل هپاتیت C در ایران از طریق داروهای تولید داخل طی 3 تا 4 ماه انجام می گیرد، گفت: این داروها تحت پوشش بیمه است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۳:۵۲    
دیدنی های دنیای حیوانات
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۳:۵۲    
ضرابی زاده در مقدمه کتاب ساجی به این نکته اشاره می کند که تازه کتاب گلستان یازدهم را تمام کرده بوده که با تماس یکی از دوستانش با خانم نسرین باقرزاده و خاطرات او آشنا می شود و...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۳:۵۲    
نتایج جدیدترین نظرسنجی انجام شده از سوی یک مؤسسه حامی دونالد ترامپ حاکی از آن است که نامزدهای انتخاباتی حزب دموکرات از وی پیشی گرفته اند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۳:۴۷    
از زمان اعلام تصمیم ایران مبنی بر توقف برخی تعهدات برجامی و فرصت 60 روزه به طرف های باقیمانده در توافق، شاهد تحرکات گسترده دیپلماتیک بودیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۳:۴۷    
حکم دادگاه بدوی محمدرضا خاتمی به خاطر طرح ادعای دروغ تقلب در انتخابات88 صادر شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۳:۳۷    
فرمانده کل سپاه گفت: در حال شکستن انحصار قدرت های بزرگ در عرصه فناوری های پیشرفته ارتباطی هستیم، به گونه ای که اگر اعلام کنیم که در لبه و پیشانی این فناوری ها قرار داریم، اغراق نیست.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۳:۳۲    
سازمان اطلاعات سپاه الغدیر یزد یک انبار بزرگ احتکار شکر در یزدرا کشف کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۳:۳۲    
سلطانی، دانش آموزی که سه سال از محجبه شدنش می گذرد، با بیان اینکه همواره این سوال در ذهنم بود که چرا ما حجاب نداریم؟ گفت: ابتدا با مطالعه کتاب فلسفه حجاب شهید مطهری شروع کردم.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۳:۱۷    
پنجمین محموله کمک های سپاه قدس گیلان به منطقه سیل زده "گمیشان" استان گلستان. ارسال شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۳:۰۲    
غربی ها میلیون ها دلار خرج کردند تا محتوای این مستند به دست شما نرسد!!!/ آثار مخرب بد پوششی بر مغز انسان/ترشح بیش از حد کورتون و پوکی استخوان تنها بخشی از رواج بد پوششی در جامعه ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۲:۳۷    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان گفت: برایند انقلاب و عظمت اسلام در دنیا جلوه گر شده است و با قدرت این پیروزی ادامه دارد و باید به این رشد و بالندگی اسلام و انقلاب افتخار کنیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۲:۳۷    
نشست هم اندیشی اندیشکده فقه محیط زیست کانون بسیج اساتید دانشگاه مازندران در این دانشگاه برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۲:۱۷    
مسئول طرح جوانه های صالحین پایگاه شهید حصارخانی همدان از اجرای 10 عنوان برنامه در قالب طرح جوانه های صالحین این پایگاه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۱:۵۷    
امام جمعه چناران بیان داشت: دهه کرامت یادآور بانو حضرت معصومه (س) و حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و یادآور کمال انسانی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۱:۵۲    
فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد گفت: طرح جهاد همبستگی ملی باعث انسجام عمومی بین اقشار مردم و افزایش اتحاد و همدلی بین مردم را در بر دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۱:۳۷    
به مناسبت هفته حجاب و عفاف؛ جشن میلاد حضرت معصومه و روز دختر در شهرستان های استان لرستان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۱:۳۷    
مسئول پایگاه محدثه بهار از برگزاری اردوی تفریحی فرهنگی حلقات صالحین دختران پایگاه محدثه در تپه عباس آباد همدان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۱:۲۷    
محمدرضا محمدی گفت: حجاب تنها ازآن بانوان نیست بلکه آقایان را شامل خواهدشد این موضوع مهم در استحکام بنیان خانواده تاثیر سزایی خواهدداشت
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۱:۲۲    
پاسداراسماعیل نوشادی گفت:این اردو را کوهنوردی، طبیعت گردی، آموزش شنا، تشکیل جلسات مباحثه گروهی با موضوعات فرهنگی و برگزاری برنامه های ورزشی و فرهنگی متنوع عنوان کرد که با هدف ارتقاء روحیه دینی و ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۱:۱۷    
فراخوانی آمادگی جسمانی و حفظ انسجام گردان های سپاه خداآفرین برگزار شد./ عکس ها از: توحید میرزا محمدی
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۱:۰۲    
فرمانده سپاه خداآفرین گفت: اختلاف ما با آمریکا یک اختلاف مبنایی و ریشه ای است و تصور این که با تغییرات جزئی می توان با آمریکا رابطه سالم و پایدار برقرار کرد یک نگاه ساده لوحانه است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۱:۰۲    
بمناسبت دهه کرامت پیشکسوتان سپاه عجب شیر در ارتفاعات روستای باراز این شهرستان کوهپیمایی کردند./عکس ها از: رضا اسماعیلی
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۰:۴۷    
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ بر اهمیت امور فرهنگی و تربیتی در مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان تاکید کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۰:۳۷    
جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با بیان حدیثی از حضرت علی (ع) اظهار داشت: صداقت، وفاداری به عهد و امانت داری از نشانه های اهل دین است که با آنها شناخته می شوند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۰:۲۷    
مراسم روز دختر به همت پایگاه انسیه و پایگاه سمیه حوزه حضرت زهرا (س) سپاه ناحیه همدان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۰:۲۷    
طرح جوانه های صالحین در دو پایگاه شهید نیکبخت و شهید مصطفی خمینی حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر همدان افتتاح شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۰:۲۲    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصر قند گفت: بیانیه گام دوم انقلاب برای ادامه ی این راه روشن، به تبیین دستاوردهای عظیم چهار دهه ی گذشته پرداخته و توصیه هایی اساسی به منظور جهاد بزرگ برای ساختن ایران ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۰:۱۷    
مسؤل نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: همه ما وظیفه داریم در مسیر بندگی حق به این واجب توجه کنیم که جامعه ما از آسیبها فاصله بگیرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۰:۱۲    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر گفت: امروزه ما به فرهنگ شهادت و تفکر شهید نیاز داریم چرا که امروز یکی از ابزارهای مبارزه با جنگ نرم دشمن همین فرهنگ شهادت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۰:۱۲    
مسئول اردوهای جهادی شهرستان چابهار گفت: گروه جهادی شهید فریدونی بسیج دانشجویی شهرستان چابهار شامل یک تیم 14 نفره از برادران و یک تیم شش نفره خواهران در این منطقه ب مدت 10 روز فعالیت خواهند داشت.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۰:۰۲    
عضو خبرگان رهبری با بیان این که دهه کرامت در محور ولایت دور می زند، گفت: اصل و اساس همه مبانی اسلام بر پایه ولایت است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۰:۰۲    
فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان گفت: یکی از اهداف جوانه های صالحین آشنا کردن نسل جوان با انقلاب و ایثارگری های شهدا است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۰۹:۵۷    
جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در مراسمی با حضور مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۰۹:۴۷    
فرمانده سپاه غدیر تبریز در همایش پیشکسوتان و بازنشستگان این ناحیه، گفت: پیشکسوتان و بازنشستگان همانند آینه و چراغ راه برای شاغلین، بسیجیان و آیندگان هستند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۰۹:۴۷    
گردهمایی بصییرتی و سیاسی کارکنان سپاه جلفا با سخنرانی معاون سیاسی نیروی هوا و فضای سپاه در نمازخانه این ناحیه برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۰۹:۴۷    
دانشمندان، تاریخ حجاب و پوشش زن را به دوران ما قبل تاریخ و عصر حجر نسبت می دهند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۰۹:۴۲    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر گفت: باورهای دینی ما در عفاف و حجاب خلاصه می شود و این مسئله از ضروریات دین اسلام است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۰۹:۳۲    
مینو اصلانی گفت: طرح همبستگی جهاد ملی یک طرح بسیار موفق بوده است افزود: مشارکت ایمه جماعات و نمازگزاران اتفاقات خوبی را برای کمک به مردم سیل زده رقم زده است.