سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۶:۵۲Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 4 تیر 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 30 دی 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 1 تیر 1398 بسیج 2 تیر 1398 بسیج 3 تیر 1398 بسیج 4 تیر 1398 بسیج 5 تیر 1398 بسیج 6 تیر 1398 بسیج 7 تیر 1398 بسیج 8 تیر 1398 بسیج 9 تیر 1398 بسیج 10 تیر 1398 بسیج 11 تیر 1398 بسیج 12 تیر 1398 بسیج 13 تیر 1398 بسیج 14 تیر 1398 بسیج 15 تیر 1398 بسیج 16 تیر 1398 بسیج 17 تیر 1398 بسیج 18 تیر 1398 بسیج 19 تیر 1398 بسیج 20 تیر 1398 بسیج 21 تیر 1398 بسیج 22 تیر 1398 بسیج 23 تیر 1398 بسیج 24 تیر 1398 بسیج 25 تیر 1398 بسیج 26 تیر 1398 بسیج 27 تیر 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 29 تیر 1398 بسیج 30 تیر 1398 بسیج 31 تیر 1398 
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۹:۵۳    
مرکز ماهر نسبت به کشف بدافزار اندرویدی جدیدی که با استفاده از گوگل کروم، کاربران را به سمت وب سایت های مخرب هدایت می کند، هشدار داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۲:۲۷    
مسئول سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت : بهبود فضای کسب و کار در استان در حوزه های مختلف اقتصادی ، فرهنگی، عمرانی، کشاورزی و صنعتی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۰۵:۰۲    
روحانی گفت: آنها فکر نمی کردند که ایران بتواند پهپاد آنها را ساقط کند این در حالی است که از لحاظ نظامی کشف پهپاد مشکل است ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۰۲:۰۲    
فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از 50 تن خوراک دام خارج از شبکه توزیع و قاچاق در قزوین خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۰:۰۲    
در آستانه ی سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش، یادواره یکصد و 55 شهید تیر ماه قزوین و حومه برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۸:۰۲    
حجت الاسلام رمضانی عنوان کرد: در گذشته همه به دنبال این بودند که کودکان را جذب مساجد کنند ولی امروزه این موضوع مطرح است که خانواده به عنوان پایه و اساس جامعه جذب مساجد شود و در واقع الگو پذیری ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۳:۰۲    
فرمانده انتظامی شهرستان "البرز" از کشف خودروی مسروقه و دستگیر 2 نفر سارق خودرو توسط ماموران پلیس آگاهی در این شهرستان خبر داد
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۰:۰۲    
مدیر کل مدیریت بحران استان گفت: اورژانس و فوریت های پزشکی ،یکی از ارکان اساسی مدیریت بحران و نظام سلامت در هر کشور است، ومی توان آن را پیشانی دستگاههای امدادی در حوادث به شمار آورد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۲    
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: در خدمت به مردم، هیچ خط کش گذاری و نگاه سیاسی نداریم و هدف اصلی ما خدمت بی منت و صادقانه به مردم و حل مشکلات آنهاست.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۳:۰۷    
رئیس سازمان فضای مجازی بسیج بیان داشت: ورود بسیج به فضای مجازی موازنه قدرت را به نفع انقلاب تغییر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۲:۵۲    
شرکت توانیر درپی افزایش بی سابقه مصرف برق و رسیدن پیک مصرف به مرز 56 هزارمگاوات اطلاعیه ای صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۷    
نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مشت آمریکایی ها برای همه باز شده و هیچ ابزاری ندارند گفت: در رابطه با موضوع آمریکا و برخی کشورهای منطقه باید مراقبت های ویژه انجام شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۷    
مسئول بسیج جامعه زنان استان سمنان گفت: فضای مجازی عامل اصلی کمرنگ شدن عفاف و حجاب در جامعه است
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۲    
در پی احراز هویت شهید جاویدالاثر شعبانعلی عبداللهی ، جمعی از مسئولین استان و شهرستان با خانواده این شهید بزرگوار دیدار کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۵۷    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تأکید کرد: مهم ترین نکته فراموش شده در کشور عدم توجه کافی به مسئله فرهنگ است که زیربنای تمام امور در کشور محسوب می شود، باید در جهت ارتقای فرهنگ در کشور بسیار تلاش کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۴۲    
پیکر مطهر شهید مدافع حرم علی آقایی با حضور همسر، خانواده شهید و مردم شهیدپرور مشهد در صحن آزادی حرم مطهر رضوی تشییع شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۳۲    
سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه مردم طلبه روحانی، فاضل و متدین را قبول دارند و جان خود را برای او می دهند، بیان داشت: اگر در این شهرستان 100 طلبه وجود داشته باشد در دین و جامعه ما تحول ایجاد می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۲۲    
مراسم وداع با پیکر شهید عُشریه شهید مدافع حرم که خادم مسجد جمکران بود با حضور مردم شهیدپرور قم در این مسجد مقدس برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۰:۵۷    
همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس امروز در شیراز برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۰:۰۷    
مسئول سازندگی البرز گفت: 46 پروژه تعمیر در روستای باوی به عهده جهادگران البرزی قرار گرفته و 70 نفر از دانشجویان دانشگاه خوارزمی برای انجام این پروژه ها به خوزستان اعزام می شوند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۵۷    
نقی پور گفت: مراسم وداع، تشییع و تدفین شهید تازه تفحص شده مدافع حرم حضرت زینب (س) شهید علی آقایی و زمان و مکان آن از سوی روابط عمومی سپاه حضرت عباس (ع) متعاقبا اعلام خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۵۲    
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی با بیان اینکه شهامت و شجاعت شهدای مدافع حرم نگذاشتند تکفیری ها یک قدم به حرم آل الله نزدیک شوند، اظهارداشت: با این وجود دشمنان با یاوه گویی های خود ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۳۷    
تنها پرونده مفتوح میان ایران و آمریکا تحریم هاست که ترامپ، آخرین گلوله های خود را هم شلیک کرده است و عملاً اهرمی برای افزایش فشار ندارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۳۷    
یک هفته نامه فرانسوی تصریح کرد سیاست فشار بر ایران برخلاف آرزوی واشنگتن، به محکم ترشدن مواضع ایران و عدم عقب نشینی منتهی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۳۷    
امروز و پس از 220 سال آنچه می بینیم آرزوی به بغض نشسته سلسله نسل های ایرانیان است که پس از 180 سال تحقیر و وابستگی روی پای خود ایستاده ایم.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۳۲    
حیوونکی ها اگر غیر از تحریم کار دیگری از دستشان ساخته بود که انجام می دادند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۳۲    
وقتی ترامپ به راحتی برجام را که 6 قدرت هسته ای جهان آن را امضاء کرده اند، به هم می زند چطور ممکن است همین توافقی که خود مدعی است در اثر گفت وگو بر فرض احتمال به دست آورد به هم نزند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۳۲    
یکی از سؤالهای اصلی این است که چرا معامله قرن از بحرین شروع شد و چرا در گام نخست اقتصاد به عنوان محور قرار گرفت؟
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۲۷    
وزیر خارجه آمریکا در سفری سرزده به افغانستان رفت.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۵:۲۷    
جلسه کمیته فنی مرکز فرهنگی دفاع مقدس البرز در محل مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۵:۱۷    
مسئول کانون بسیج هنرمندان میانه بر لزوم توجه به هنر متعهد و هنرمند ارزشی و حمایت از این قشر تاکید کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۵:۱۲    
حجت الاسلام والمسلمین مهدی محمدی با اشاره به سرنگونی پهباد آمریکایی گفت: بار دیگر پاسداران انقلاب اسلامی با دفاع جانانه و سرنگونی پهباد متجاوز آمریکایی با موشک های بومی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۵:۱۲    
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: اگر جهاد علمی را در دستورکار قرار دهیم، می توانیم به موفقیت های بسیاری در کشور دست یابیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۵:۰۷    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله گفت: کسانی که هزاران میلیارد سرمایه دارند باید پاسخگو باشند که از کجا آورده اند؟ و مسئولین قضائی باید "از کجا آورده ای؟" را از همه سوال کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۵:۰۲    
معاون اقتصادی استانداری البرز گفت: تنظیم بازار و توزیع کالاهای اساسی توسط بازاریان، یکی از مسایلی است که همواره استاندار بر آن تاکید دارند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۴:۵۷    
جمع آوری و کمک رسانی به مناطق سیل زده ناحیه مقاومت شهرستان نیر با با مشارکت حوزه های مقاومت و بسیج سازندگی و مردم خیر دوست و شهید پرور شهرستان نیر
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۴:۵۲    
به همت ناحیه مقاومت بسیج مقداد، جلسه ی شورا ی منطقه ای غرب تهران با حضور فرمانده سردار یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول ا.. ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۴:۵۲    
گردهمایی بصیرتی ویژه خانواده های کارکنان ناحیه مقاومت بسیج مقداد و قرارگاه فتح برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۴:۴۷    
سفر زیارتی راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور به همت ناحیه مقاومت بسیج مقداد با حضور فرمانده و بسیجیان این ناحیه برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۴:۳۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه ترامپ قصد دارد دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی از ظرفیت سازمان ملل استفاده نکند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۴:۲۲    
مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان همدان از برگزاری کلا س های هنری و ادبی ویژه تابستان 98 مدرسه هنر انقلاب اسلامی در همدان برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۳:۳۷    
مهندس پوربهرامی با بیان نقش سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری استان خوزستان در سیلاب اخیر کشور خاطر نشان کرد:با همه وجود سختی ها تا بازسازی آخرین واحد مسکونی مردم شریف استان در کناشان خواهیم بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۳:۲۲    
مراسم رونمایی از تولیدات انجمن سرود و آوای کانون بسیج هنرمندان میانه برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۳:۰۷    
حجت الاسلام غلامرضا شفیعی زاده، رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور گفت: فعالیت های فرهنگی از رسالت های مهم طلاب و روحانیون بسیجی در سیل بود ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۲:۵۷    
هنرمندان بسیجی بسیج هنرمندان همواره همراه و همدل مردم مناطق محروم و نیازمند بوده اند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۲:۵۲    
رئیس دادگستری بستان آباد در دیدار با خانواده شهدا با تأکید بر حفظ شأن و منزلت ایثارگران گفت: امروز قدرت، عزت و سربلندی نظام و انقلاب مدیون خون پاک شهداست.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۲:۳۷    
مسئول انجمن تئاتر سازمان بسیج هنرمندان کشور، با اشاره به اینکه اگر فیلمی با ساختارهای فرهنگی کشورمان مغایرت دارد نباید هرگز اکران شود ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۲:۳۲    
رئیس دادگستری اسدآباد گفت: تا دو هفته آینده دومین دفترالکترونیکی قضایی اسدآباد راه اندازی می شود که با راه اندازی آن شاهد کاهش10 تا 15 درصدی پرونده های ورودی خواهیم بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۲:۲۷    
جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج رسانه و فضای مجازی را از جمله ابزار های نوین دشمن برای هجمه علیه جوانان ایرانی دانست و گفت: دشمن با رواج آموزه های غیر دینی از طریق فضای رسانه ای ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۲:۱۷    
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با اشاره به اتحاد و همبستگی در جریان سیل اخیر گفت: ملت ایران تهدید سیل را به فرصت همدلی تبدیل کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۱:۵۲    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی با اشاره به هفته مبارزه با موادمخدر، گفت: اعتیاد به طور مستقیم و غیر مستقیم به یکی از دغدغه های فکری افراد جامعه تبدیل شده و این معضل خانمان سوز در ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۱:۴۷    
پیکر مطهر شهید مدافع حرم علی آقایی با حضور خانواده شهید و مردم شهیدپرور مشهد در صحن آزادی حرم مطهر رضوی تشییع شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۱:۳۷    
مسئول تعلیم تربیت سپاه ناحیه رزن گفت: طرح جوانه های صالحین طی تابستان امسال در 16 پایگاه بسیج شهرستان رزن برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۱:۱۷    
رئیس بسیج سازندگی کشور گفت: در حال حاضر کار اجرایی 4 هزار و 200 واحد شروع شده و احداث 250 واحد تا مرحله فندانسیون و سقف پیش رفته است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۰:۵۷    
کارشناسان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان به منظور بازسازی و مرمت واحدهای مسکونی در روستای "گمیشان" استان گلستان حاضر شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۰:۵۷    
جلسه شورای امنیت سازمان ملل که شامگاه دوشنبه به درخواست آمریکا و پشت درهای بسته برای بررسی موضوع حمله به نفتکش ها و هدف قرار دادن پهپاد جاسوسی آمریکا به انجام رسید، با شکست دیپلماتیک آمریکا همراه شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۰:۴۲    
روحانی شعیانعلی عبدالهی سروی چاه افضل یکی از شهدای گمنامی است که تازه وارد کشور شدند؛ با آزمایش دی ان ای گرفته شده از پدر و مادر شهدا شناسایی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۰:۴۲    
مراسم دیدار و وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم علی آقایی بعد از گذشت چهار سال از شهادتش در مشهد مقدس برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۰:۲۷    
هبر شیعیان بحرین با اشاره به کنفرانس منامه گفت: ما مقابل این معامله قرن می ایستیم و حریت، آزادگی و عبودیت خدا را می گیریم و هیچ گاه مقابل ترامپ رکوع نمی کنیم و آزادگی خود را نمی فروشیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۰:۲۲    
فرمانده پایگاه منتظران قائم(عج) امام جواد(ع) سپاه غدیر تبریز با اشاره به اجرای طرح جهاد همستگی ملی ، این طرح را موجب احیای فعالیت مساجد عنوان کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۰:۱۲    
فرمانده حوزه امام جواد(ع) سپاه غدیر تبریز گفت: با اجرای جهاد همبستگی ملی همیاری مردم وارد فاز جدیدی می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۰:۰۷    
میز خدمت مناطق محروم بخش مرکزی با توجه به تفاهم نامه مابین بسیج ادارات شهرستان جهرم با فرماندهی ناحیه، بسیج سازندگی و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج محلات و کلیه ادارات برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۰:۰۲    
مهندس فرزاد امیری با اشاره بر اینکه تهیه گزارش فنی اطلس بیشترین میزان تابش و مناسب ترین روستا های استان کرمانشاه با اولویت بندی شد از یک تا سه برابر استاندارد های جهانی برای اجرای طرح جهاد روشنایی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۰۹:۵۲    
میز خدمت در مسکن مهرگان مسجدابوذر با حضور فرماندار وفرمانده سپاه مرودشت وامام جمعه و جانشین نیروی انتظامی و راهنمایی ورانندگی و رؤسای ادارات برق،راهداری،مسکن وشهر سازی،اتوبوسرانی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۰۹:۴۷    
سردار مستعد حصاری گفت: پیکر مطهر پاسدار شهید مدافع حرم مهندس علی آقایی که در سال 94 در سوریه به شهادت رسیده بود، پس از چهار سال چشم انتظاری به وطن بازگشت.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۰۹:۲۲    
آلبرت بغزیان گفت: طرح جهاد همبستگی ملی جزو طرح های میان مدت و بلند مدت محسوب می شود از اینرو مدیریت این طرح نقش مهمی در جلب اعتماد مردم ایفا می کند این در حالی است که مردم به طرح جهاد همبستگی ملی ...