چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۵:۳۸May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 15 تیر 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 30 دی 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 1 تیر 1398 بسیج 2 تیر 1398 بسیج 3 تیر 1398 بسیج 4 تیر 1398 بسیج 5 تیر 1398 بسیج 6 تیر 1398 بسیج 7 تیر 1398 بسیج 8 تیر 1398 بسیج 9 تیر 1398 بسیج 10 تیر 1398 بسیج 11 تیر 1398 بسیج 12 تیر 1398 بسیج 13 تیر 1398 بسیج 14 تیر 1398 بسیج 15 تیر 1398 بسیج 16 تیر 1398 بسیج 17 تیر 1398 بسیج 18 تیر 1398 بسیج 19 تیر 1398 بسیج 20 تیر 1398 بسیج 21 تیر 1398 بسیج 22 تیر 1398 بسیج 23 تیر 1398 بسیج 24 تیر 1398 بسیج 25 تیر 1398 بسیج 26 تیر 1398 بسیج 27 تیر 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 29 تیر 1398 بسیج 30 تیر 1398 بسیج 31 تیر 1398 
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۳:۳۲    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام هادی (ع) گفت : شکل گیری ایامی همچون دهه کرامت به نام و یاد اهل بیت(ع) از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۰:۰۰    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در جلسه بررسی مدارس حوزه های علمیه قزوین گفت: روند احیای مدارس علمیه در قزوین ادامه یابد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۰:۰۰    
صادق پور گفت: متخصصان قزوینی با حضور در شهرستان نوآباد در قالب گروه های جهادی کار آواربرداری و نقشه کشی را به طور کامل انجام داده اند و هم اکنون در مرحله فوندانسیون ریزی قرار دارند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۰:۰۰    
رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: حجاب به بعد ظاهری و عفاف به بعد باطنی انسان توجه دارد و ما زمانی به اهداف خود در عفاف و حجاب دست می یابیم که این دو مقوله هماهنگ باشند و هر کدام اگر نقصی داشته باشد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۰:۰۰    
در مراسمی با حضور آیت الله اعرافی، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه استان قزوین معرفی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۰:۰۰    
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری 20 برنامه فرهنگی و ورزشی ویژه دهه کرامت در محلات قزوین و نواحی منفصل شهری خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۰:۲۰    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان گفت: دهه کرامت تداعی کننده عزم و قاطعیت و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان والامقام و گرانقدر جهان می باشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۵:۳۱    
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مازندران گفت: ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران به اعتبار مالی نیاز دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۴:۲۱    
منتور طرح اعتلای بسیج دانشجویی کشور گفت: شیوه های حل مسئله باید آموزش داده شود در اینصورت همانند بنگلادش می توان تنها با ماست سوءتغذیه کودکان را درمان کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۱:۱۱    
در بخشی از وصیتنامه شهید ناصر اختیاری آمده است: باید تمام جبهه های ما پر شود. نباید جبهه اقتصادی خالی و جبهه جنگ پر شود نباید جبهه مدارس خالی و جبهه جنگ پر شود ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۵:۰۱    
سرهنگ دوستدار گفت: ارتقای سطح سواد رسانه ای و فضای مجازی عموم مردم، از برنامه های مهم سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۳۱    
عضو هیئت علمی دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران با تأکید بر اینکه اگر ایران در منطقه به آمریکا امتیاز می داد، جنگ می شد، تصریح کرد: پس از نابودی پهپاد آمریکایی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۱:۴۱    
نخستین کارگاه طب نظامی در سطحی گسترده در محوطه خارجی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بقیه الله برگزار شدد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۳:۵۷    
رئیس اداره مدیریت بیماری های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت، گفت: مردم باید دقت کنند که در صورت گزش توسط حشرات و حیوانات، سریع برای درمان اقدام کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۳:۵۲    
به گزارش خبرگزاری بسیج، سید رحیم نعمتی در جوان نوشت: این روزها اخباری در مورد کاهش نیروها و تجهیزات اماراتی در جنگ یمن منتشر می شود ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۳:۴۷    
راهزنی دریایی انگلیس و سوءاستفاده عربستان از خرابی نفتکش HAPPINESS 1 و عدم آزادسازی آن نشان می دهد دشمنان کشور در حال کور کردن نقطه قوت ایران در حوزه دور زدن تحریم ها هستند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۳:۴۷    
اسرائیل در محیط منطقه ای گرفتار بحران شدید امنیتی است. از یک سو مخالفان اسرائیل در منطقه قدرت گرفته اند؛ از سوی دیگر رژیم های عرب مدافع اسرائیل در وضع بحرانی قرار دارند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۳:۴۲    
هنوز مدت زیادی از پخش سریال تلویزیونی گاندو سپری نشده که داد و هوار و فغان برخی از شبکه های رسانه ای زنجیره ای در خارج کشور به هوا رفته است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۳:۴۲    
یارو می گفت؛ گوش یکی از مانکن هایی که جلوی یک مغازه بود را پیچاندم، یواشکی گفت؛ مگه مرض داری؟! دیدم خود صاحب مغازه است!
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۲:۵۷    
استاندار کهگیلویه وبویراحمد بر لزوم همکاری بیشتر میان سپاه فتح و استانداری استان تأکید کرد و گفت: اعتقاد و باور داریم که سپاه عامل عزت و اقتدار کشور است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۲:۱۲    
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: قدرت دفاعی ایران عامل بازدارنده مقابل خواسته های نامشروع غرب است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۲:۰۷    
سردار غیاثی گفت: در مسیر ولایت بایستی محور همه اقدامات ما، رهبری معظم انقلاب باشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۲:۰۷    
نماینده ولی فقیه استان البرز با تأکید بر لزوم گفتمان سازی بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان ساخت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۲:۰۲    
سپاه ناحیه امام رضا (ع ) شهرستان فردیس به مناسبت میلاد باسعادت حضرت معصومه (س ) و دهه کرامت 33 برنامه متنوع فرهنگی ،ورزشی و اجتماعی را به اجرا درآورد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۱:۱۷    
مسئول کانون شعر و ادب دفتر آستان قدس رضوی آذربایجان شرقی گفت: شب شعر رضوی ملکوت هشتم به میزبانی تبریز برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۰:۴۷    
نماینده ولی فقیه در استان قم با تاکید بر اینکه حفاظت از حریم حرم های مطهر بر عهده مردم است، گفت: مردم اصیل قم و اهل بیت(ع) خواستار امر به معروف و نهی از منکر هستند چراکه مردم نگران خانواده های خود ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۰:۴۲    
مدیر حوزه های علمیه کشور، در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه قزوین، با تأکید بر اینکه حوزه های علمیه پیوستگی تاریخی دارند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۰۹:۵۷    
یک تهیه کننده سینما گفت: متاسفانه آثاری که در حوزه سینمای طنز تولید می شود متاسفانه مروج بی اخلاقی در جامعه است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۰۹:۵۲    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، گفت: دشمنان در تلاش هستند با سرمایه گذاری در تغییر سبک زندگی جوانان ما ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۰۹:۵۲    
امام جمعه مرند نسبت به سیاسی کردن مساله حجاب توسط دشمنان هشدار داد و خواستار حضور موثر زنان و بانوان فرهنگی و مسلمان در فضای مجازی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۰۹:۴۲    
موضوع حجاب و تاثیر آن در استحکام و سلامت خانواده، همواره از دغدغه های مردم، مسئولان و کارشناسان بوده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۵:۵۰    
پیاده روی امر به معروف و نهی از منکر لسانی خواهران انقلابی و محجبه در حمایت از رویداد مهم اجتماعی حجاب و عفاف در مرکز شهر اهواز- استان خوزستان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۵:۵۰    
مراسم جشن ازدواج زوج سیل زده با اهداء جهیزیه توسط ستاد مردمی حجاب و عفاف برگزار شد
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۵:۳۵    
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به آماده سازی مقدمات برای حضور زائران خانه خدا در عربستان، از نرخ ارز همراه حجاج 98 و نحوه دریافت آن خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۵:۳۵    
رأی دادگاه بدوی مبنی بر محکومیت به 2 سال حبس تعزیری به رضا خاتمی ابلاغ شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۵:۳۰    
لوب لاگ نوشت: اگر ایالات متحده وارد جنگی علیه ایران شود باید ورود ابرقدرتی مانند روسیه به منظور کمک به ایران را نیز انتظار داشته باشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۵:۳۰    
مدیر فضای مجازی سازمان بسیج جامعه زنان گفت: متولیان امور زنان و خانواده در کشور شاخص های پیشرفت زنان را تعداد مناصب حکومتی زنان، تعداد زنان شاغل و بالا رفتن سن ازدواج معرفی می کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۵:۲۵    
مراسم تجلیل از بسیجیان محجبه حلقات صالحین، کارگاه تحکیم خانواده و استقبال از خدام امام رضا(ع) در ستاد مردمی عفاف وحجاب شهرستان حمیدیه برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۵:۲۵    
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه آذربایجان شرقی گفت: حضرت معصومه هم در بحث پاکدامنی و عفت و حیا و هم در بحث ولایتمداری و ولایت پذیری الگوی بانوان جامعه اسلامی است ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۴:۱۵    
سازمان هواشناسی با پیش بینی باران 5 روزه در برخی استان های کشور اعلام کرد: طی سه روز آینده دریای عمان مواج خواهد بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۴:۱۵    
فروشنده که با بابا حرف می زد دو تا باتری درآورد و گذاشت پشت یکی از عروسکا و صدای آهنگ ملایمی فضای مغازه رو پر کرد. عروسک ایستاده بود درحالی که بچه شو بغل گرفته بود و تکونش می داد...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۴:۵۵    
رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه قرار نبود برجام یکطرفه باشد، گفت: ما تا هر درصدی که نیازهای صلح آمیزمان اقتضا کند، غنی سازی اورانیوم خود را افزایش می دهیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۴:۵۰    
معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف در جامعه، حجاب را از ارزش های مهم جامعه اسلامی عنوان کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۴:۵۰    
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در نشست خبری هفته عفاف و حجاب با تاکید بر ضرورت استمرار برنامه های حجاب و عفاف در طول سال، گفت: رعایت حجاب و عفاف، ضامن سلامتی جامعه است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۴:۵۰    
پلیس انگلیس بزرگترین شبکه برده داری در تاریخ این کشور را کشف و متلاشی کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۴:۵۰    
مسئول معاونت فرهنگی سپاه آذربایجان شرقی حجاب را از آرزش های مهم انقلاب عنوان و بیان کرد: نهادینه کردن این ارزش در جامعه دغدغه افراد انقلابی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۴:۴۵    
برای داشتن شهروندان قانونمدار در جامعه اسلامی، تربیت شهروندان قانونمدار باید طی سال های تحصیلی پیگیری شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۴:۴۵    
برنامه های بزرگداشت هفته عفاف وحجاب بسیج جامعه زنان استان آذربایجان غربی تشریح شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۴:۴۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به توقیف محموله نفتی ایران توسط انگلیس، گفت: مسئولیت این اقدامی که با دستور و هماهنگی آمریکا صورت گرفته انگلیس باید برعهده گیرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۴:۳۵    
سردار حزنی گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محرومیت زدایی در کنار دولت است و تمام توان خود را در این زمینه به کار می گیرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۴:۳۵    
راجی با بیان اینکه اهداف انقلاب اسلامی، اهداف درست و حساب شده ای هستند که تا کنون کسی از دست یابی به آن ها دل سرد نشده است ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۴:۳۰    
حجت الاسلام والمسلمین کوهستانی گفت: سپاه حافظ انقلاب اسلامی و میراث شهیدان عزیز است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۴:۲۵    
این شب ها مجموعه تلویزیونی گاندو از شبکه سه سیما به روی آنتن رفته و توانسته است مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند. گاندو به یکی از پرونده های مهم امنیتی سال های اخیر می پردازد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۴:۲۰    
الشمّری با اشاره به شایعه پراکنی رسانه های معاند درمورد سرنوشت مقاومت در عراق تصریح کرد: در دستور عبدالمهدی چیزی مبنی بر ادغام الحشد الشعبی با ارتش وجود ندارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۴:۲۰    
همزمان با عرضه 20 نوع میوه تابستانی در میادین میوه و تره بار، قیمت انواع میوه های تابستانه در این مراکز کاهش یافت.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۴:۲۰    
جانشین رئیس پلیس آگاهی پایتخت، جزئیات دستگیری یکی از اراذل سطح یک پایتخت ملقب به غول را تشریح کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۳:۴۵    
رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور در حاشیه حضور در قم، در نشست هیئت اندیشه ورز این سازمان شرکت و از کارخانه ایران مرینوس قم بازدید کرد. عکس: حسن صابری
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۳:۴۰    
مسئول بسیج جامعه زنان استان قزوین گفت: جمعی از خواهران نخبه بسیجی و اعضای کارگروه تخصصی زنان و خانواده در خصوص مطالبه عمومی رعایت عفت و حیا در جامعه با دادستانی کل استان قزوین دیدار کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۳:۲۰    
سردار عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان با خانواده شهید حامد کوچک زاده دیدار کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۳:۲۰    
معاون روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) همدان از فعالیت 340 نفر از پاسداران سپاه استان همدان در صنوف هفت گانه فرهنگ یار خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۳:۲۰    
فرمانده سپاه قدس گیلان با خانواده شهید انصاری، تنها استاندار شهید کشور دیدار کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۳:۱۵    
اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده و حجاب و عفاف با حضور پرشور خانواده های بخش سیاهکلرود برگزار شد
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۳:۰۵    
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان بااشاره به اینکه حجاب و عفاف به عنوان ارزش در جامعه بشری وجوامع اسلامی مطرح است ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۳:۰۰    
دوره آموزشی موضوع چگونگی اجرای فریضه امریه معروف ونهی از منکر حضور مسئولین بسیج در شهرستان خمین برگزار شد
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۳:۰۰    
مسئول جذب وآموزش بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان گفت: هفتمین دوره بازآموزی مربیان مهدهای قرآنی در استان با هدف ارتقای سطح علمی و عقیدتی مربیان در زنجان برگزارشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۲:۵۵    
مدیر حوزه های علمیه کشور با تأکید بر اینکه نگاه ما به حوزه، حوزه اجتماعی و در تعامل با مردم است،گفت:حوزه وقتی می تواند موفق باشد که از لحاظ علمی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۲:۵۰    
همسر شهید علی اخوین انصاری، استاندار شهید گیلان به مناسبت روز دختر با دختران و همسر شهید گیلانی مدافع حرم، شهید حامد کوچک زاده دیدار کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۲:۵۰    
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه وزارت صمت باید در حوزه مد و لباس و تولید کنندگان پوشاک توجه ویژه ای داشته باشد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۲:۴۵    
رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان از برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع تشییع 2 شهید تازه تفحص شده گیلانی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۲:۴۰    
مراسم افتتاحیه دفتر کانون بسیج مهندسین کشاورزی شهرستان فریمان با حضور سرپرست سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه امام رضا (ع)، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه درسپاه فریمان ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۲:۴۰    
امام جمعه سبزوارگفت: حج فرصتی برای فریاد کشیدن بر سر استکبار جهانی و اعلام جنایت های آن ها برای مسلمانان است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۲:۴۰    
همایش علمی سازی کشاورزی به همت کانون بسیج مهندسین کشاورزی شهرستان فریمان با حضور کارگروه های عضو و کارشناسان بسیجی، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه درسپاه فریمان ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۲:۳۵    
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ساوه گفت:مسوولان باید تا وقتی در سمتی هستند به مردم خدمت کنند و مسوولیت را فرصتی برای خدمت بدانند و از دنیاطلبی بپرهیزند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۲:۳۵    
همایش سازمان بسیج مداحان سپاه روح الله با حضور جمعی از مداحان بسیجی استان مرکزی برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۲:۳۵    
حسین روح افزا با یادآوری مشارکت ملت ایران در سیل اخیر و خلق حماسه ای دیگر در عرصه خدمت رسانی گفت: هرمسجد یک خانه و هر کاسب یک کالای اساسی می تواند تکمیل کننده جهاد باشکوه ملت ایران در سال 98 باشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۲:۳۰    
سرهنگ براتعلی: جهادهمبستگی ملی باعث اقتداربسیج وارتقاء روحیه جهادی بسیجیان ومردم می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۲:۲۰    
سرهنگ عسگری گفت:گردان الزهرا (س) در همه شرایط آماده دفاع از ولایت فقیه و وطن خود می باشد و در همه صحنه های انقلاب و اسلام حضور دارد
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۲:۲۰    
نشست عفاف وحجاب باحضور نماینده ولی فقیه در ناحیه اراک درپایگاه معصومیه 4 حوزه بسیج خواهران حوزه کوثر4 برگزار گردید.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۱:۲۰    
امام جمعه نهاوند گفت: کسانی که کاری از دستشان بر می آید برای مردم خدمت کنند که خود این پاسداشت ارزش های دین است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۱:۱۵    
کاروان زیر سایه خورشید در سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان حضور یافتند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۱:۱۵    
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیریک: شفاعت حضرت معصومه(سلام الله علیها)جهان شمول است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۱:۱۵    
استاد حوزه و دانشگاه گفت: بسیاری از مشکلات کشور راه حل های ساده ای دارد اما گویا برخی مدیران غرب زده و برخی عناصر نفوذی اجازه حل مشکلات را نمی دهند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۱:۱۰    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه وبسیج بندرلنگه، گفت: ناو آمریکایی وینسنس با هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایرباس جمهوری اسلامی ایران، شهادت 290 مسافر و کادر پرواز ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۱:۱۰    
حجت الاسلام قنبری گفت: اگر زنان جامعه باحجاب باشند، هم مردان از نظر طهارت روح و جسم سالم می مانند و هم در جامعه ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۱:۰۰    
رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از راه اندازی دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب در مجمع عمومی جامعه مدرسین خبر داد و گفت: این دبیرخانه از 10 کمیته علمی تبیینی تشکیل شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۱:۰۰    
معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور متنی با عنوان "نکات اساسی در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی" را منتشر و در اختیار علاقمندان قرار داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۰:۴۰    
دکتر مقیمی معاون صنایع وزیر صمت در دومین روز نشست مسئولین بسیج مهندسین صنعتی استان ها اظهار داشت: مادر همواره در شرایط سخت تحریم ها همانند سال 90 توانستیم به توفیقات زیادی در عرصه صنایع و خودکفایی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۰:۴۰    
مسئول بهداشت و درمان سپاه ناحیه امام حسین(ع) از ارائه خدمات بهداشتی درمانی سرپایی در مناطق محرو استان البرز خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۰:۴۰    
به گزارش خبرگزاری بسیج، امیرحسین یزدان پناه در خراسان نوشت: چرا باید نفتکش های مان را با هزار دردسر راهی سوریه کنیم؟ این سوالی است که برخی پس از توقیف نفتکش گریس1 توسط انگلیسی ها مطرح می کنند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۰:۲۵    
مسئول اداره اجتماعی معاونت فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مردم ایران را به دودسته انقلابی و غیر انقلابی تقسیم و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۰:۲۵    
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت: طرح جهاد همبستگی ملی،طرحی جهادی با تفکر بسیجی است که تمام کشور را به تکاپو واداشته و آغازی برای پایان دادن به مشکلات سیل زدگان است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۰:۲۰    
معاون سیاسی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ذهن فعال و زبان گویا را شیوه رسیدن به امیدواری در بیانیه گام دوم انقلاب دانست وگفت: مقدمه ایجاد امید شکست محاصره تبلیغاتی دشمن است وگرنه ذهن فعال نخواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۰:۱۵    
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) گفت :با گشت بسیجی محله محور، احساس امنیت و رضایت مندی مردم را نسبت به نظام افزایش و کمک به عمق بخشی نظام در ماموریت نرم انجام می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۰:۱۵    
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) گفت : ناحیه امام سجاد(ع) ماموریت یافت که در استان خوزستان شهرستان ملا ثانی در روستاهای این شهرستان 3 واحدمنزل مسکونی احداث نماید و 6 مورد هم بازسازی نماید.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۰:۱۰    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه اشتهارد گفت: آمریکایی ها خود را پرچمدار و مدافع سرسخت حقوق بشر در دنیا معرفی می کنند و سالانه مبالغ هنگفتی نیز در این مسیر هزینه می کنند، اما در عمل و واقعیت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۰:۱۰    
نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر اتفاقاتی حادث می شود که غیرقابل اعتماد بودن اروپا را تقویت می کند، گفت: اروپا بدون اجازه آمریکا آب نمی خورد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۰:۰۵    
مسئول واحد سیما، منظر وفضای سبز شهرداری کهریزک از شناسنامه دار شدن چاه های شهرداری کهریزک و پلمپ 3 حلقه چاه در خیابان چهارباغ، کریم آباد و محوطه شهرداری کهریزک خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۰:۰۰    
فرمانده سپاه مرند گفت: عشق و علاقه جهادگران برای رفع نیاز محرومان و محرومیت زدایی بزرگترین ارزش بسیج سازندگی است و گروه های جهادی و اعضای بسیج سازندگی با عملکرد انقلابی خود و بدون هیچگونه چشم داشت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۰:۰۰    
سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور پیامی تبریکی به مناسبت انتخاب سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی به عنوان رئیس سازمان بسیج مستضعفین صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۹:۵۵    
بسیجیان حوزه خندق قرچک تیم پزشکی گروه جهادی شهید پاریاب بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی با همکاری بسیج خواهران پایگاه نور و شورای فرهنگی مسجد صاحب الزمان (عج) قرچک اردوی جهادی در روستای محمد آباد ...
  • ۱