چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۰:۱۵May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اطلاع رسانی دانا 6 خرداد 1395 - dana.ir

شبکه اطلاع رسانی دانا 29 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی دانا 29 اسفند 1394 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 فروردین 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 تیر 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 مرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 مهر 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 آبان 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 آذر 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 دی 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 اسفند 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 1 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 2 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 3 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 4 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 5 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 6 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 7 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 8 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 9 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 10 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 11 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 12 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 13 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 14 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 15 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 16 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 17 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 18 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 19 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 20 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 21 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 22 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 23 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 24 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 25 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 26 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 27 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 28 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 29 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 خرداد 1395 
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۲۳:۲۶    
حضور حیدر العبادی نخست وزیر عراق در منطقه الکرمه به منظور بازدید از یگان های نظامی و آزادی کامل منطقه السجر از مهمترین تحولات عملیات آزادسازی فلوجه است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۲۳:۲۰    
در هر کسب وکاری که باشید، مشتریانی هستند که کنار آمدن با آنها کار آسانی نیست.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۲۲:۵۸    
روز گذشته، گروه بهمن در حاشیه همایش سالیانه با نمایندگان خود، از محصول جدید ایسوزو در ایران رونمایی کرد ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۲۲:۵۵    
رئیس انجمن پزشکان عمومی ایران حضور 17 پزشک عمومی در مجلس دهم را در تاریخ مجلس بی نظیر خواند و گفت: با همکاران پزشک عمومی مجلس که در فراکسیون طب عمومی متشکل شده اند، ارتباط نظام مند داریم.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۲۲:۵۲    
دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال سیگار با اشاره به اینکه 3 درصد دختران و کمتر از 12 درصد پسران دانشجوی سال اول رشته پزشکی سیگار و قلیان می کشند ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۲۲:۵۲    
دادگاهی در بحرین روز پنجشنبه 19 جوان بحرینی را به دلیل مشارکت در تظاهرات اعتراض آمیز علیه خاندان آل خلیفه به حبس های طولانی مدت محکوم کرد که در این میان 5 نفر به حبس ابد محکوم شدند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۲۲:۴۹    
خانواده شهید سید مصطفی بدرالدین فرمانده شاخه نظامی حزب الله لبنان با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار کردند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۲۲:۴۹    
منتخب مردم تهران در مجلس گفت: هیأتی را از سوی فراکسیون امید مأمور کرده ایم که رسماً با آقای لاریجانی درباره ارکان مجلس به صورت رسمی به مذاکره بپردازد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۲۱:۰۱    
مراسم استقبال از عوامل فیلم سینمایی فروشنده به صورت کاملا مردمی برگزار می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۲۰:۵۵    
معاون اول رئیس جمهور از تدوین 10 برنامه اصلی برای اصلاح نظام بانکی کشور خبر داد و گفت: قرار شده است این برنامه ها به استحضار رئیس جمهور برسد تا پس از تائید وی به زودی ابلاغ و اجرایی شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۹:۴۷    
معاون اول رییس جمهور در پیام های جداگانه ای به نخست وزیر لبنان و دبیر کل حزب الله، فرارسیدن سالگرد عید مقاومت و پیروزی قهرمانانه دولت و ملت شجاع لبنان در برابر رژیم غاصب صهیونیستی و آزاد سازی بخش های ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۹:۴۴    
قائم مقام سازمان مدیریت صنعتی کشور با اشاره به اجرای طرح های اعتباربخشی در این سازمان عنوان کرد که سازمان با طراحی و راه اندازی طرح هایی در صنعت کشور ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۹:۳۵    
رئیس جمهور روسیه پیش از سفر به یونان در مقاله ای نوشت که روسیه و اتحادیه اروپا برای فائق آمدن بر اختلافات خود باید گفت وگویی برابر و عادلانه همانند دو شریک باهم داشته باشند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۹:۱۷    
وزیر خارجه عربستان در یاوه گویی جدید خود، سردار سپاه قدس ایران را هدف حملات لفظی خود قرار داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۹:۱۷    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه سهروردی تهران در خرداد 95 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد؛
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۹:۱۱    
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی و در حضور منصور پورحیدری برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۹:۱۱    
6 سال پیش عادل فردوسی پور خاطره ای جالب از اولین اشتباه خود در تلویزیون گفت.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۹:۰۸    
فدراسیون فوتبال قرقیزستان اعلام کرد سه شنبه 18 خرداد با تیم ملی ایران دیداری دوستانه برگزار خواهند کرد که این دیدار کاملا رسمی شده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۹:۰۸    
آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودروهای سواری شاسی بلند دست دوم در سطح بازار تهران است؛ لازم به توضیح است؛
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۹:۰۸    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت روز برخی از انواع ابزار کار دریل در بازار تهران است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۹:۰۵    
2 بازیکن اصلی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فینال جام حذفی را از دست دادند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۸:۵۹    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده سوییت در تهران در اردیبهشت 95 می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد:
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۸:۵۰    
محمدرضا صادق مشاور رسانه ای رئیس جمهور به عنوان سفیر ایران در کرواسی انتخاب شده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۸:۴۷    
معاون دبیرکل حزب الله لبنان ضمن تأکید بر پافشاری حزب الله بر روش مقاومت، گفت غربی ها با جنگ نرم می خواهند ما را تحت سلطه خود درآورند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۸:۲۹    
حمله شدید نیروهای گروهک پ.ک.ک به نظامیان ترکیه در جنوب شرق این کشور، 11 کشته و زخمی بر جای گذاشت.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۸:۲۶    
کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اسامی محرومان فینال جام حذفی را اعلام کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۸:۱۸    
مدیرعامل شرکت منابع آب ایران گفت: در حال حاضر 5 هزار روستا در کشور با بحران آب روبه رو هستند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۸:۱۸    
رئال مادرید از سرمربی سویا خواسته است تا روز سه شنبه درباره آینده اش تصمیم گیری نکند زیرا رییس باشگاه رئال مادرید می خواهد او را سرمربی تیمش کند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۷:۳۹    
یک هواپیمای ترکیه ای که عازم لندن بوده به دلیل وجود یک تبلت ثبت نشده در هواپیما، مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه بلگراد شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۷:۳۹    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از معرفی شدن آویگدور لیبرمن بسمت وزارت جنگ رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۷:۲۴    
عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای با اشاره به اینکه ایران دیگر در تحریم بانکی نیست، گفت: مهمترین تحریم های نفتی بر علیه ایران پس از برجام برداشته شده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۷:۰۹    
گزارش حاضر روایتی است از جریان سوال از شهردار تبریز در پی دستگیری های اخیر شورای شهر و شهردار که امیر حقیان، عضو شورا و رئیس کمسیون تحقیق و نظارت ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۷:۰۹    
آیت الله جنتی، دبیر شورای نگهبان و هدف آماج های چندین و چندساله این طیف در اوج ناباوری طیف فکری مخالف خود، در راس مجلس خبرگان قرار می گیرد ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۷:۰۹    
جعفری گفت: اعلام شده است که آقای شهردار می خواهند روز یکشنبه برای شرکت در یک کنفرانس به ترکیه سفر کنند اما به اعتقاد ما ضرورتی برای انجام این مسافرات وجود ندارد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۷:۰۹    
وحدتی گفت: معتقدم اعضای دو فراکسیون امید و اصول گرا برای به حد نصاب رساندن آرای خود به آرای اعضای مستقل نیاز داشته باشند و ترکیب نهایی هیئت رئیسه با آرای مستقلین مشخص خواهد شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۷:۰۶    
بنیاد حسین اف سفیر جدید جمهوری آذربایجان در تهران، صدور ویزای الکترونیکی را به منظور تسریع اخذ روادید و آسان تر شدن سفر هموطنان ایران و آذربایجان در سیستم صدور ویزای دو کشور لازم و ضروری دانست.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۷:۰۶    
انتخاب عمار امام و رهبری و جلوس وی بر ریاست مجلس خبرگان رهبری، می تواند نقطه پایانی بر ادعای پیروزی قطعی حامیان هاشمی رفسنجانی در انتخابات مجلس خبرگان باشد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۷:۰۰    
نشست خبری مهندس اکرمی، رییس ستاد انتخابات استان هرمزگان به منظور ارائه آمار انتخابات و گزارشی کلی و همچنین پاسخگویی به شبهات ابطال انتخابات حوزه غرب هرمزگان، برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۷:۰۰    
وقتی شهرداری خود اینگونه نسبت به فضای سبز شهر بی تفاوت است و آن را تخریب می کند چه توقعی از مردم است ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۷:۰۰    
مسئول دفتر منطقه ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان میناب در جلسه افتتاحیه این طرح از سهمیه هر کانون برای اعزام به اردوهای دینی، مذهبی و آموزشی در تابستان به مقصد قم و مشهد خبردادند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۷:۰۰    
رئیس سازمان مدیریت استان زنجان با بیان اینکه هشتمین سرشماری نفوس و مسکن مهر ماه سال جاری انجام خواهد شد، گفت: این سرشماری از تاریخ 2 مهر ماه شروع و تا 25 آبان ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۷:۰۰    
استاندار زنجان با بیان اینکه، 366 واحد صنعتی استان غیر فعال است، گفت: یک هزار و 43 مورد از واحد های صنعتی استان با توان کمتر از 50 درصد فعال است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۷:۰۰    
امام جمعه و نماینده ولی فقیه استان زنجان با بیان اینکه قبل از تشکیل جمهوری اسلامی ایران توسط امام خمینی (ره) مقدار قابل ملاحظه ای از خاک ایران به دیگران واگذار شده است ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۶:۵۷    
رئیس شعبه تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات سیستان و بلوچستان از توقف اتوبوس حامل کالای قاچاق در زاهدان خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۶:۵۷    
فرهنگ غلط و نبود برنامه ریزی در استفاده از این شبکه ها باعث ناهنجاری هایی می شود که روابط زوجین و بنیان خانواده ها را با زلزله ای خفیف در آغاز و در صورت غفلت با ویرانی همراه می کند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۶:۵۷    
ماجرای مدیریت بحران علماء شیعه و سنی در نخلستان های نیکشهر را در سنت نیوز بخوانید.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۶:۵۷    
مسئول دارالقرآن زندان مرکزی یزد گفت: از مجموع زندانیانی که در یزد هستند نزدیک به 60 درصد از آن ها متاهل هستند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۶:۵۷    
پارک ساحلی بافت با فرا رسیدن فصل گرما و آغاز تفریحات در فضای سبز، شاهد حضور افرادی است که با کشیدن قلیان علاوه بر آلودگی محیط امنیت مردم را به خطر انداخته اند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۶:۵۴    
هرزمان که نگاهش رابه صفحه تلویزیون می دوخت و ناله ی مادرانه ی آن زن غریب را می شنید و دست و پا زدن کودکان بی گناه را نظاره می کرد، دیگر زندگی برایش معنایی نداشت.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۶:۵۴    
کارشناس هواشناسی گفت: با توجه به غلظت ذرات معلق هوا به یک هزار و 632 میکروگرم بر متر مکعب، کیفیت هوا نامطلوب و ذرات 10 برابر حد مجاز می باشد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۶:۵۴    
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: اگر تلاش های نیروهای اطلاعاتی نبود ما دچار چالش های فراوانی در سطح منطقه ای و بین المللی می شدیم.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۶:۵۴    
معاون سلامت اصلاح و تربیت زندانهای استان از برگزاری مسابقات قرآنی زندانهای استان خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۶:۵۴    
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گفت: یکی از اهداف کنگره شعر سیمای اهل بیت(ع) این است که از اهل بیت پیامبر به عنوان یک سرمایه اسلامی در جهت وحدت و انسجام امت اسلامی استفاده شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۶:۵۴    
مسابقات فوتبال لیگ یک شهرستان سیریک با قهرمانی تیم نخلستان روستای دودر به پایان رسید.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۶:۵۱    
همایش از خرمشهر تا سوریه به همت بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان و دفتر فرهنگ با حضور سردار محمودی و خانواده شهید مدافع حرم دادمحمد رحیمی برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۶:۵۱    
جشنواره بادبادک ها ویژه دانش آموزان بر فراز تپه تتشویلی فریدونشهر برگزار و به دانش آموزان و کودکان شرکت کننده در این جشنواره جوایزی اهدا شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۶:۵۱    
همایش تجلیل از خادمین شهدای گمنام واحد دولت آباد با حضور فرماندار، شهردار، مسئولین شهرستان و اساتید، کارکنان و دانشجویان در سالن همایش خوارزمی این دانشگاه برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۶:۵۱    
آیت الله جعفر سبحانی به تاثیر حضور امامزادگان و آرامگاه های ایشان در شهرها و روستاهای مختلف کشور اشاره کرد و گفت: حضور امامزادگان در حالات مردم اثر می گذارد و موجب پاکی و طهارت قلوب آنان می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۶:۵۱    
فرمانده سپاه ناحیه ابهر در مراسم اختتامیه راهیان نور دانشجویی شهرستان ابهر با بیان اینکه ما پاسداران داغ بوجود آمدن خاورمیانه بزرگ را به دل آمریکا خواهیم گذاشت تصریح کرد ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۶:۵۱    
با همکاری خانواده شهدا، هم رزمان، همکاران و همکلاسی های شهید عباس فیروزی زاده، مستندی از این شهید آماده و به صدا و سیما برای پخش ارسال شده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۶:۴۸    
صاحبان 44 شرکت حمل و نقل در شهرستان سیرجان در پی فعالیت بدون مجوز یک شرکت حمل و نقل دست به اعتراض زدند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۶:۴۸    
بخشدار لادیز گفت: 3 منطقه پلی متال کلک، خارستان و دربیابان در بخش لادیز واقع شده است که در این مناطق انواع کانی های فلزی از جمله طلا وجود دارد .
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۶:۴۸    
افزایش قیمت اجاره بها در حالی سر به فلک می کشد که مستاجران تشنه تدبیر مسئولان و ارائه راهکاریی برای خلاصی از قیمت کمرشکن اجاره هستند، اما تاکنون هیچ تدبیری در این زمینه اندیشیده نشده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۶:۴۸    
دومین دوره جشن فارغ التحصیلی 100 دانشجوی مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور شهرستان سرباز در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی راسک برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۶:۴۸    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک کرمان گفت: مبلغ 50 میلیون تومان وام مسکن با باز پرداخت اقساط بالای یک میلیون تومان برای اقشار کم درآمد چاره ساز نیست. ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۶:۴۳    
دردها ومشکلات کهنه همچنان برتن فرسوده و زخمی رمشک به قوت خود باقی است،اما حکایت این روزها گرما ولوار سوزان است که با افت ولتاژ برق با هر نوسانی به یکباره زندگی بینوایی را با خود می سوزاند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۶:۴۱    
امام جمعه اهل سنت مشهد گفت: اهل سنت در عشق به اهل بیت(ع) و محبت به ایشان از برادران تشیع کم و کاستی ندارند و همپای آنها اعتقادات خود را بیان می کنند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۶:۴۱    
اولین کنگره سراسری شعر سیمای اهل بیت(ع) در ادبیات بلوچستان به همت سازمان تبلیغات اسلامی و دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در شهرستان سرباز برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۶:۳۵    
بعد از حدود 24 ساعت، دوباره ستاره های لوگوی استقلال در سایت سازمان لیگ برگشت.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۶:۳۲    
فرمانده انتظامی شهرستان هریس از دستگیری یک نفر توزیع کننده مواد مخدر و کشف یک کیلو و 250 گرم موادمخدر در این شهرستان خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۶:۳۲    
حاج رضا اکبری خطاب به محسن رضایی گفت: همانطور که مادر شهید در روز تشییع پیکر آقا صادق، آن پیام آتشین را بر زبان آوردند بنده به نوبه ی خودم از شما تقاضا دارم خدمت مقام معظم رهبری پیام برسانید که ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۶:۳۲    
به مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر، مزار شهدای شهرستان جلفا با حضور جوانان و اعضا موسسات مردم نهاد شهرستان غبارروبی و عطر افشانی شد
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۶:۳۲    
رضایی تأکید کرد: مطمئن باشید اجر شهید شما به واسطه این پایداری و جهاد را فقط در شهدای دشت کربلا مشاهده کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۶:۱۴    
رئیس پلیس فتا شهرستان "بم" اطلاعات در فضای مجازی را از ارزشمندترین سرمایه ها و به مثابه اموال شخصی در فضای حقیقی برشمرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۶:۱۴    
موسیقی عاریتی و وارداتی در مراسمات عروسی باعث شده که برکت زندگی در همین ابتدای راه با نوای موسیقی از بین برود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۶:۱۱    
چه کسی در بحبوحه اقتصادی و حتی سخت ترین شرایط زندگی حاضر است که در قسمت تنظیف شهرداری فعالیت کند ؟ آیا حاضرید برای یک ساعت هم که شده جهت گرفتن یک تاکسی و یا انتظار برای یک اتوبوس در کنار سطل زباله ای ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۶:۰۲    
توت فرنگی، هلو، گیلاس و آلبالو از جمله میوه های نوبرانه ای است که در بازار وجود دارد و قیمت آن ها به مرور کاهش خواهد یافت.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۵:۵۹    
معاون دانشگاه علوم پزشکی همدان از مساعد بودن حال عمومی کمک خلبان حادثه یک فروند هواپیمای میگ29 در پایگاه شهید نوژه همدان خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۵:۵۹    
مرحومه صدیقه حکمت را باید از زبان همسرش بشناسیم. این مصاحبه ای خیالی با شهید عباس بابایی است تا از زاویه دید وی با رازهای زندگی او آشنا شویم...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۵:۵۹    
شهر بوکان بر روی دشت قرار دارد و واحدهای گوناگون ژئومورفیک از جمله کوه، رودخانه و دشت در تشکیل ساختار آن دخیل بوده اند ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۵:۵۹    
مدیر موسسه قرآن و عترت طوبی محبت میاندوآب گفت: بسیاری از مشکلات امروزه ما به دلیل دوری از قرآن کریم است و باید سعی کنیم تا فرزندان خود را با قرآن آشنا کرده و آنها را قرآنی تربیت کنیم.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۵:۵۹    
مدیرکل محیط زیست آذربایجان غربی گفت: با توجه به در پیش بودن تابستان و فرارسیدن ماه های گرم سال احتمالا 60 درصد آب دریاچه ارومیه از دست برود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۵:۵۰    
همایش نکوداشت مولانا احمد شیخ احمدی، امام جمعه اهل سنت شهرستان باخرز برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۵:۵۰    
رئیس اداره هواشناسی بجستان از باد شدید در این شهرستان طی سه روز آینده خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۵:۵۰    
صبح امروزسرپرست اداره اوقاف بجستان از وقف یک فنجان آب قنات ثلاثه بجستان خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۵:۵۰    
مدیر امور آب و فاضلاب شهری کاشمر گفت: کاشمر دارای بهترین آزمایشگاه های کنترل کیفی آب در سطح استان خراسان رضوی است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۵:۵۰    
امام جمعه شهرستان باخرز گفت:مولوی شیخ احمدی، نماد وحدت و الگوی تقویت وحدت در شرق کشور است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۵:۵۰    
اقتصاد مقاومتی می خواهد در شرایط فشار به کشور، راه رشد و شکوفایی اقتصادی کشور را تعیین نماید
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۵:۵۰    
صبح امروز، دو پرورژه فرهنگی ورزشی بسیج در روستاهای دهنو و ابراهیم آباد از توابع شهرستان خلیل آباد به بهره برداری رسید.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۵:۵۰    
میدان دام کاشمر بعد از گذشت حدود 10سال هنوز از آب آشامیدنی بهداشتی و برق محروم است.شهرداری و شورای شهر فکری بردارند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۵:۵۰    
جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان لرستان با حضور حجتی وزیر جهاد کشاورزی در استانداری لرستان برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۵:۴۷    
مدیر کل حوزه ریاست شورای برنامه ریزی اهل سنت سراسر کشور گفت: حفظ وحدت و ولایتمداری، مهمترین وظیفه علمای شیعه و سنی است که باید در بین جامعه اسلامی گسترش پیدا کند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۵:۴۷    
عضو شورای شهر زاوین با بیان اینکه تاکنون تصفیه خانه آب زاوین سه مرحله افتتاح گردیده است، اظهارداشت: آلودگی منبع آب شهر زاوین مهم ترین چالش تامین ومصرف آب شرب برای تابستان سال جاری و ماه رمضان است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۵:۴۷    
امام جمعه بردسکن گفت: کشور ایران دهمین کشور جهانی در داشتن جاذبه های باستانی و تاریخی است که بر ثروت ملی ما دلالت دارد اما متأسفانه از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده نمی شود ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۵:۴۷    
همایش ورزش صبحگاهی با حضور مسئولان قوچان و با شعار شادابی و نشاط در این شهرستان برگزار شد .
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۵:۴۷    
وزیر اقتصاد با انتقاد از رسانه ای شدن فیش حقوق میلیونی رئیس سابق بیمه مرکزی، رسانه را به اخلاق اسلامی و دفاع از حیثیت آن مسئول فراخواند!
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۵:۴۴    
اولین جلسه شورای اداری شهرستان سیاهکل در سال 1395 با حضور مسئولین در سالن شهید آوینی فرمانداری برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۵:۴۴    
مدیر کانون فرهنگی هنر مساجد سبزوار از افتتاح اولین مرکز آموزش و آفرینش هنرهای دینی در سبزوار خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۵:۴۴    
شکسته دل با اشاره به سابقه فرماندار این شهرستان به عنوان شهردار در رودسر، گفت: از اسلامی می خواهم به شهردار سیاهکل کمک فکری بیشتری بدهد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۵:۴۴    
اسلامی با اشاره به نوبتی شدن آب در برخی از روستاهای سیاهکل، گفت: این کار قابل درک نیست زیرا با بررسی هایی که انجام داده ایم، برخی از شهرستان های همجوار چنین مشکلی را ندارند.