شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۲:۴۰Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 9 خرداد 1395 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 31 فروردین 1395 راه دانا 31 اردیبهشت 1395 راه دانا 31 تیر 1395 راه دانا 31 مرداد 1395 راه دانا 31 شهریور 1395 راه دانا 30 مهر 1395 راه دانا 30 آبان 1395 راه دانا 30 آذر 1395 راه دانا 30 دی 1395 راه دانا 30 بهمن 1395 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 1 خرداد 1395 راه دانا 2 خرداد 1395 راه دانا 3 خرداد 1395 راه دانا 4 خرداد 1395 راه دانا 5 خرداد 1395 راه دانا 6 خرداد 1395 راه دانا 7 خرداد 1395 راه دانا 8 خرداد 1395 راه دانا 9 خرداد 1395 راه دانا 10 خرداد 1395 راه دانا 11 خرداد 1395 راه دانا 12 خرداد 1395 راه دانا 13 خرداد 1395 راه دانا 14 خرداد 1395 راه دانا 15 خرداد 1395 راه دانا 16 خرداد 1395 راه دانا 17 خرداد 1395 راه دانا 18 خرداد 1395 راه دانا 19 خرداد 1395 راه دانا 20 خرداد 1395 راه دانا 21 خرداد 1395 راه دانا 22 خرداد 1395 راه دانا 23 خرداد 1395 راه دانا 24 خرداد 1395 راه دانا 25 خرداد 1395 راه دانا 26 خرداد 1395 راه دانا 27 خرداد 1395 راه دانا 28 خرداد 1395 راه دانا 29 خرداد 1395 راه دانا 30 خرداد 1395 راه دانا 31 خرداد 1395 
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۳:۳۲    
بر اساس مصوبه دولت افزایش ضریب حقوق سال 1395 شاغلین مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، نظام هماهنگ پرداخت، اعضای هیات علمی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و قضات به میزان 12 درصد تعیین شد
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۳:۲۹    
وزارت خارجه نروژ با صدور دستورالعملی تحریم ورود دانشجویان ایرانی به دانشگاه های این کشور برای تحصیل در رشته های مرتبط با انرژی هسته ای را لغو کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۲:۳۰    
آنچه در زیر می آید قیمت جدیدترین انواع تبلت های با قابلیت مکالمه در سطح بازار تهران است؛
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۲:۲۲    
مسن ترین دانشجوی کشور در مقطع کارشناسی ارشد رشته تحقیقات آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب شیر دانش آموخته شد و با موفقیت از پایان نامه خود دفاع کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۲:۰۱    
یکی از ادویه های ضروری برای پخت انواع غذا ها وشیرینی ها می تواند درمانی شکست ناپذیر برای اعتیاد به مواد دخانی بویژه سیگار باشد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۱:۵۵    
داعش از سقوط یک فروند مینی پهپاد آمریکایی در مناطق حاشیه شمالی شهر موصل مرکز استان نینوی عراق خبر داده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۱:۵۲    
پسر ترامپ می گوید توافق هسته ای ایران و 1+5 و تهدیدی که این توافق برای موجودیت صهیونیست ها ایجاد کرده، پدرش را به تلاش برای تکیه بر کرسی ریاست جمهوری متقاعد کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۱:۱۷    
گروه رفتگران طبیعت استان گیلان در برنامه 56 خود به شهر چابکسر سفر نمود و با همکاری شهرداری ساحل این شهر را از زباله پاکسازی نمود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۱:۱۷    
مدیر کمیته امداد شهرستان دوره چگنی گفت: در 2 ماهه اول امسال پنج میلیارد و 100 میلیون ریال وام خودکفایی و خوداشتغالی به متقاضیان تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۱:۱۷    
اردوی یک روزه فرهنگی ورزشی بسیجیان مدافع حرم گروهان سوم از گردان 316 شهرستان بابل برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۱:۱۴    
با حضور شهروندان و مسئولان بابلی همایش بزرگ دوچرخه سواری در بابل برگزارشد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۱:۱۴    
اولین نشست هم اندیشی با حضور کانون مهندسین، انجمن انبوه سازان و شرکت های ساختمانی با هدف تسهیل، رونق و همسان سازی کار در بخش ساخت و ساز شهری برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۱:۱۴    
معاون سیاسی استاندار گیلان در یک دیدار حزبی و در جهت تطهیر سو تدبیرها در دولت فعلی، با ارایه ی آمارهای عجیب و غریب نسبت به عملکرد دولت گذشته سیاه نمایی کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۱:۱۱    
روسیه انتظار داشت براساس اعلام قبلی وزیر نفت ونزوئلا به عنوان عضو غیر اوپک به اجلاس آتی کشورهای صادر کننده نفت دعوت شود ولی ظاهرا از این کشور دعوتی بعمل نیامده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۱:۱۱    
قله تیرَو در حوزه جغرافیایی شهرستان رضوانشهر، در منتها علیه غربی مجموعه قلل شهرستان و بلندترین نقطه از نظر ارتفاعی در منطقه از بخش پره سر، دهستان ارده قرار دارد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۰:۵۹    
در دیدار اعضای شورای شهر مشهد و چناران بر تجمیع ظرفیت های شهرداری های چناران و مشهد، جهت رفع مشکلات زائران حرم رضوی تاکید شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۰:۵۶    
هنرمند صنایع دستی چنارانی، در محل اردوگاه کاردرمانی شهرستان چناران، سماور سنگیی به وزن 10 تن را قلم می زند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۰:۵۶    
نشای برنج و حضور مردان و زنان زحمتکش در مزارع، تصویری است که همه روزه در مزارع برنج شهرستان کلات دیده می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۰:۵۳    
این روزها پول درآوردن از طریق تجارت الکترونیک به سرعت افزایش یافته است. بریتانیایی ها، با پیش بینی میانگین 1، 800 دلار خرید اینترنتی به ازای هر نفر در 2015 ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۰:۵۳    
شهرداری انزلی دو اصله درخت پوسیده و کرم زده را در خیابان سی متری این شهرستان با مجوز از کارشناسان زیست محیطی برای جلوگیری از به خطر افتادن جان مردم قطع کرد که موجبات استفاده سودجویان را فراهم ساخت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۰:۵۳    
پروژه راه ارتباطی قزوین – الموت - کلاچای که استان های قزوین و گیلان را به یکدیگر متصل می سازد ، دارای 140 کیلومتر طول است .
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۰:۵۰    
مسکن مهر تنها طرحی بود که امید خانه دار شدن را در دل جوانان مینابی زنده می کرد ولی متأسفانه بی توجهی دولت این امید را ناامید کرد و از بین برد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۰:۵۰    
صبح امروز اسامی نمایندگان خبرگان رهبری خراسان رضوی که در کمیسیون های تخصصی فعالیت خود را آغاز می کنند اعلام شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۰:۵۰    
امام جمعه آشتیان گفت: رهبر انقلاب به نمایندگان مجلس گفتند که فرهنگ عمومی همه ما فرهنگ اسلامی و دینی باشد که این خود فتحی از جنس آزادسازی خرمشهر است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۰:۵۰    
مسابقات قهرمانی تکواندو نونهالان استان بوشهر به میزبانی گناوه در 10 وزن برگزار می شود
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۰:۴۷    
"دیده بان اسلام هراسی"، وابسته به دار الافتاء مصر، نسبت به راه اندازی جشنواره ای از سوی اسراییل در شهر بیت المقدس که در بردارنده نمایش های مستهجن است، هشدار داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۰:۴۷    
ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (س) با صدور اطلاعیه ای برنامه های بیست و هفتمین سالروز ارتحال ایشان در حرم مطهر را اعلام کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۰:۱۱    
با حضور مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ، فرماندار و مسئولین شهرستان مراسم افتتاح سالن فرهنگ و هنر ارشاد اسلامی شهرستان و نمایشگاه هنرهای تجسمی در هرسین برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۰:۱۱    
جنازه ای در 60 مایلی جنوب غربی آب های جزیره کیش مشاهده و در حال انتقال به کیش است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۰:۱۱    
قائم مقام معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان استفاده از ظرفیت مبلغین مذهبی را راهی موثر در تحقق پیشگیری از وقوع جرم عنوان کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۰:۱۱    
صباغیان در جمع مسئولان ابرکوه ضمن بیان اینکه بدون وحدت و همراهی پیشرفت میسّر نمی شود، گفت: من دست نیاز به سمت شما مدیران دراز می کنم و تقاضا دارم با ارائه دیدگاه ها و بیان نظرات خود ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۰:۱۱    
کارشناس مسائل اجتماعی با اشاره به تأخیر در تصمیم گیری والدین مبنی بر فرزند آوری گفت: این گونه زوجین فرصت طلایی و سن مناسب برای یک بارداری سالم را از دست داده اند ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۰:۱۱    
خانه سرپناهی است که انسان ها از ابتدای خلقت برای کسب آرامش و آسایش به ساخت و ساکن شدن در آن روی آوردند ودر این میان مسئولان هنوز هم اندر خم کوچه های حرف و سخن باقی مانده اند و عملی که شایسته و بایسته ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۰:۱۱    
گرچه جهرم را به نخلستان های آن می شناسند اما این درخت بسیاری از موارد قطع و سقوط را از سال های گذشته به خود اختصاص داده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۰:۰۸    
دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و ارتباطات رادیویی درباره مفاد نشست امروز اعضا گفت: کمیسیون به بررسی مدل های مختلف تعیین تعرفه تلفن ثابت پرداخت اما هنوز نتیجه قطعی مشخص نشده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۰:۰۸    
تنگ صندوقه واقع در روستای شیخه از توابع شهرستان اسلام آبادغرب است که علاوه بر طبیعت بکر و دیدنی یک آبشار زیبا هم در این منطقه چشم نواز گردشگران محلی می باشد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۰:۰۸    
یاد و خاطره سردار شهید حاج محمد ناظری فرمانده دلاور و شجاع یگان های ویژه نیروی دریایی سپاه با حضور سردار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۹:۴۷    
معاون وزیر نفت اعلام کرد: لیتوانی به طور رسمی خواستار واردات ال. ان. جی، نفت خام و فرآورده نفتی از ایران شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۹:۳۸    
بازرس بانک مرکزی گفت: بر اساس مصوبه بانک مرکزی به عنوان یکی از اعضاء شورای پول و اعتبار، اخذ کارمزد بیش از چهار درصد در قرض الحسنه ها ممنوع است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۹:۲۱    
کشاورز حکیم آبادی با 15 سال تلاش و پشتکار در شغلش، حالا صاحب تجربه ای در انواع رشته ی کشاورزی شده و در کنار تامین اقتصاد خانواده سهمی در رشد اقتصاد کشورش نیز دارد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۹:۱۵    
وزیر کشور در حکمی حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور را به عنوان رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی منصوب کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۵۸    
یک مسئول فرهنگی گفت: مشاهده و عدم عکس العمل در مقابل بی حجابان جامعه ،باعث تهدید امنیت تمام خانواده هاست.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۵۸    
یک منبع آگاه در نهاد ریاست جمهوری خبر باز داشت برادر رییس جمهور را تکذیب کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۵۸    
تصویر تصادف وحشتناک تانکر آب با پراید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۵۸    
سپرده گذاران مالباخته موسسه غیرمجاز ثامن الحجج صبح امروز روبروی بانک مرکزی و در بلوار میرداماد تجمع کردند، این تجمع به گونه ای بود که نیروی گارد ویژه نیز در محل حضور داشتند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۵۵    
فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب در جلسه پوشش وقایع حیاتی گفت: در سال 94 در این شهرستان 2758 مورد ولادت ،1011 مورد فوت،1862 مورد ازدواج و 472 مورد طلاق به ثبت رسیده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۵۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: متأسفانه اداره کل استان از نظر بودجه در وضعیت مناسبی به سر نمی برد و سرانه هر فرد کرمانشاهی حدود 250تومان است و سهم هرسین از این میزان بودجه حدود ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۵۵    
یک توریست فرانسوی که در میدان امام(ره) اصفهان برای دخترش چادر خریده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۵۵    
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر از هزینه کرد 9 میلیارد و 19 میلیون ریال اعتبار بابت بیمه های اجتماعی مدد جویان کمیته امداد در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۵۵    
برجام می تواند به عنوان یک مدل برای حل و فصل مسائل منطقه ای هم مورد استفاده قرار بگیرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۵۲    
جمعه هفته گذشته سرپرست جدید هلال احمر گیلان که از پایگاه های امداد جاده ای چابکسر بازدید نموده بود دستور اختصاص یک دستگاه خودروی ست هیدرولیک "مجهز به مدرن ترین تجهیزات امدادی" داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۵۲    
مسئول مرکز نیکوکاری مسجد صاحب الزمان(عج) کنگاور گفت: در سال گذشته بیش از یک میلیارد و 100 میلیون ریال از کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده در این مرکز به خانواده های نیازمند کمک شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۴۶    
وزیر خارجه عربستان سعودی در سخنانی پس از دیدار با فیلیپ هاموند همتای انگلیسی خود مواضع تکراری و ادعایی اش درباره ایران را ادامه داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۴۶    
به مناسبت سالروز فتح خرمشهر جمعی از کارکنان آموزش و پرورش شهرستان سنقروکلیایی به قله بدر و پریشان این شهرستان صعود کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۴۳    
فرماندار بندرلنگه گفت: امروزصادرات غیرنفتی یکی ازاولویت های کاری دولت بعد ازبرجام است وبرنامه های اقتصادمقاومتی برپایه صادرات غیرنفتی بنا شده است
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۴۰    
کمیته های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال بر فینال جام حذفی و اظهار نظرهایی که پیرامون این دیدار می شود نظارت ویژه دارند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۳۷    
معاون ظریف از فراهم شدن شرایط برای واریز پول 32 تن آب سنگین به حساب سازمان انرژی اتمی ایران از سوی آمریکا خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۳۴    
خشکسالی های طولانی مدت و متوالی برداشت بی رویه آب های زیر زمینی و انتقال ان به بندرعباس و اطراف از سد میناب حفره چاه های بی برنامه و فقط بخاطر اینکه آب شهرستان بندرعباس و اطراف تامین شود و نه تدبیری ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۲۲    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛رئال مادرید شب گذشته در ضربات پنالتی موفق شد رقیب همشهری خود را بار دیگر در فینال اروپا ناکام بگذارد. عمر مومنی با شادی گل پیروزی بخش رونالدو طرح جالبی کشیده است ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۱۹    
برهانی بعد از سال ها حضور در استقلال، به تیم جدیدی می رود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۱۶    
مدیر مدرسه علمیه اهل سنت بندر لنگه گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره)، نشان داد که که ادیان و به ویژه دین اسلام با گذشت زمان نه تنها به پایان راه خود نرسیده بلکه مجدداً به عنوان ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۱۶    
فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب گفت: حلقه های صالحین مکانی مناسب برای فعالیت بسیجیان و جوانان در میدان جنگ نرم بادشمنان اسلام و انقلاب است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۱۶    
نمایشگاه صنایع دستی هنرمندان زن و مرد استان گیلان در محل هتل ایران شهرداری رشت روز گذشته با حضور فرماندار و رییس میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان گیلان افتتاح شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۰۸    
پیش از ظهر امروز مسئولین شهرستان رودسر به استان قزوین رفتند تا کاروان پیاده ارتحال امام (ره)رودسر دیدار کنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۰۵    
بر اساس درخواست وزارت جهاد کشاورزی و ابلاغ سازمان توسعه و تجارت به 31 سازمان صنعت معدن و تجارت استان های کشور، واردات روغن پالم بعد از یک وقفه کوتاه ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۰۵    
یک روزنامه ایتالیایی از تمایل باشگاه چلسی به جذب ایوان پریشیچ هافبک اینتر میلان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۰۲    
فرمانده نیروی انتظامی گنبد از دستگیری مادرسارقی خبرداد که برای گمراهی پلیس از سرقت هایی که انجام داده است، ربودن فرزند و سرقت از منزلش را به پلیس گزارش می دهد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۵۹    
امیدواریم سودهای ناشی از افزایش قیمت مرغ به جیب تولیدکنندگان برود نه اینکه همانند گذشته باز هم شاهد متضرر شدن آنان باشیم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۵۶    
کاروان تدبیر و امید در بیست و هشتمین سفر استانی خود فردا به استان آذربایجان غربی سفر می کند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۴۴    
رئیس سازمان صدا و سیما در جلسه معارفه معاون جدید سیما توجه جدی به افکار عمومی را برای بالا بردن اعتماد به رسانه ضروری دانست .
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۴۱    
معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه بدون انجام برجام مشکلات حل نمیشد، گفت: در حال حاضر اقتصاد مقاومتی را باید پیش رو قرار دهیم در حالی که بزرگترین مشکل بر سر راه اقتصاد بخش منابع و بانک ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۱۴    
فرزندان افراد معتاد مستعد ارتکاب جرمند زیرا فروافتادگی در اخلاق و انحطاط معنوی به علت الگو گیری از والدین در آنها بسیار است ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۱۴    
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بندرلنگه از اهداء جهیزیه به 45 زوج تحت پوشش این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۰۸    
یک فرد هنرمند فقط وظیفه اش بیان واقعیت های نیست و بسنده کردن به آن باعث نا امیدی در جامعه می شود، هنرمند باید روزنه امید را بگشاید و راهنما هم نیز باشد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۰۸    
اگر ارزش های یک جامعه را بگیرند مطمئنا اراده از جوانان و دانشجویان گرفته می شود،هنر یکی از حوزه های بسیار مهم است که دانشجویان ارزشی کمتر به آن ورود می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۰۸    
آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی از ششم تا هشتم خردادماه سال جاری در رشت و سایر مراکز دانشگاهی دانشگاه آزاد کشور برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۰۸    
محمدمحمود کاوین مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور تهران شمال در گفتگویی به توضیح دوره آموزشی این مجموعه که با همکاری موسسه دانش ایرانیان شایسته برگزار می شود پرداخت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۰۸    
رئیس اداره ورزش و جوانان راور در آذرماه 94 قول آماده شدن سالن ورزشی قطبی را در دوماه آینده می دهد اما آن دو ماه به سر رسید و حال بعد از گذشت 6 ماه از قول او و در آستانه ماه مبارک رمضان آماده نشدن این ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۰۸    
کار برداشت گیلاس زودرس در رابر آغاز شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۰۸    
مدیر عامل شبکه ی فارسی وان گفت: تا سال 2020 کاری می کنیم که مردهای ایرانی خودشان زن هایشان را برای نمایش دادن از خانه بیرون بفرستند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۰۸    
مسئول شورای اسلامی روستای هرکیان، گفت: چند سالی است مردم منطقه با عدم آنتن دهی تلفن همراه مواجه اند مسئولان امر برای رفع این مشکل دکل های WLL را در سطح منطقه راه اندازی کردند که آن هم اکثر اوقات قطع ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۰۸    
دبیر حزب مردم سالاری گیلان با بیان اینکه ثمره شورای مشورتی اصلاح طلبان تنها تفرقه بین فعالان اصلاح طلب است، گفت: با فعالیت بدون مجوز شورای مشورتی مخالف هستیم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۰۸    
رئیس اداره تبلغیات اسلامی رودبار از برگزاری دعای پرفیض ندبه در جوار مزار شهید سید یونس رودباری اولین شهید نهضت امام خمینی(ره) خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۰۸    
رمضانپور گفت: معنای واقعی هدایت تحصیلی این است که فرد چه رشته ای را بخواند تا بر اساس آن در آینده چه شغلی را برگزیند امّا متاسفانه دانش آموزان به این مسئله دقت نمی کنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۰۵    
عضو فراکسیون کارگری مجلس نهم شورای اسلامی گفت: متاسفانه تنها آمار و ارقام است که در مورد رفع معضل بیکاری بیان می شود و با آمار و ارقام اشتغال زایی ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۰۵    
همایش طبیعت دوستان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کلات با حضور مسئولین کلات برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۰۵    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از افزایش 4 هزار نفری اعزام زائرین خراسان رضوی به مرقد مطهر امام خمینی (ره) خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۰۵    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نهم شورای اسلامی گفت: طلاق ریشه در بیکاری و اعتیاد دارد، بنابر این نهاد های متولی امر باید با اشتغال زایی و برخورد با مواد مخدر آمار طلاق را کاهش دهند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۰۲    
اولین کارگروه ترویج هواشناسی طرح تهک کشاورزی سال جاری در بردسکن برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۰۲    
معاون فرماندارجوین گفت: بر اساس برآورد انجام شده ،سیل اخیر بیش از 27 میلیارد ریال به بخش های مختلف شهرستان خسارت وارد کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۰۲    
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خلیل آباد گفت: بانوان تکواندو کار خلیل آباد در مسابقات قهرمانی هان مادانگ خراسان رضوی 13 مدال رنگارنگ کسب کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۰۲    
مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و همچنین سالگرد آیت الله مدنی با حضور حجت الاسلام قرائتی در بجستان برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۰۲    
رئیس اداره بهزیستی جوین گفت: آموزش مهارت های زندگی برای جوانان در حد یک دوره چند ساعته و آن هم یک روز قبل از ازدواج کفایت نمی کند، بلکه این آموزش ها باید از مدارس آغاز شده و استمرار داشته باشد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۰۲    
سارق کابلهای برق روستایی در چناران، حین فرار از محل سرقت با شلیک گلوله پلیس زمین گیر شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۶:۵۹    
عسل کوهی و وحشی در شهرستان سیریک طرفداران زیادی دارد و بعلت خاصیت فوق العاده آن بیشتر به کشورهای حاشیه خلیج فارس بویژه کشور امارات متحده عربی ، عمان و قطر فرستاده می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۶:۵۹    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه عنبرآباد گفت:امروز حرکت کردن در مسیر شهداء و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء نمونه بارز اقدام و عمل جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۶:۵۹    
فردی سابقه دار که با سوء استفاده از اعتماد شهروندان به شیوه اعزام به عتبات عالیات از 317 نفر مردم در شهرستان نیشابور کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۶:۵۹    
فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر در اجرای طرح مبارزه با خرده فروشی مواد افیونی در مناطق آلوده تربت جام موفق شدند تعداد 34 خرده فروش را دستگیر و مقدار 925 گرم انواع مواد ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۶:۵۹    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان چناران گفت: مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سطح شهرستان چناران برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۶:۵۹    
معاون فنی جهاد کشاورزی گناباد گفت: در حال حاضر 5200 هکتار سطح زیر کشت پسته در گناباد می باشد که این میزان نسبت به سال گذشته شاهد افزایش 20 درصدی بوده و پیش بینی می شود بیش از 3 هزار تن پسته از باغات ...