جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۲:۵۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 17 مهر 1395 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 31 فروردین 1395 راه دانا 31 اردیبهشت 1395 راه دانا 31 خرداد 1395 راه دانا 31 تیر 1395 راه دانا 31 مرداد 1395 راه دانا 31 شهریور 1395 راه دانا 30 آبان 1395 راه دانا 30 آذر 1395 راه دانا 30 دی 1395 راه دانا 30 بهمن 1395 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 1 مهر 1395 راه دانا 2 مهر 1395 راه دانا 3 مهر 1395 راه دانا 4 مهر 1395 راه دانا 5 مهر 1395 راه دانا 6 مهر 1395 راه دانا 7 مهر 1395 راه دانا 8 مهر 1395 راه دانا 9 مهر 1395 راه دانا 10 مهر 1395 راه دانا 11 مهر 1395 راه دانا 12 مهر 1395 راه دانا 13 مهر 1395 راه دانا 14 مهر 1395 راه دانا 15 مهر 1395 راه دانا 16 مهر 1395 راه دانا 17 مهر 1395 راه دانا 18 مهر 1395 راه دانا 19 مهر 1395 راه دانا 20 مهر 1395 راه دانا 21 مهر 1395 راه دانا 22 مهر 1395 راه دانا 23 مهر 1395 راه دانا 24 مهر 1395 راه دانا 25 مهر 1395 راه دانا 26 مهر 1395 راه دانا 27 مهر 1395 راه دانا 28 مهر 1395 راه دانا 29 مهر 1395 راه دانا 30 مهر 1395 
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۳:۴۲    
در یک هفته اخیر، قیمت اونس جهانی طلا به طرز محسوسی کاهش پیدا کرده و شاید بتوان این کاهش قیمت را نوعی سقوط آزاد نامید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۳:۳۹    
بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، نرخ بیکاری در بهار امسال با رشد 1.4 درصدی به 12.2 درصد رسیده است. شمار رسمی بیکاران هم به 3میلیون و 149 هزار نفر رسیده است. بر اساس این آمار 1.8 میلیون جوان بیکارند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۳:۳۶    
وضعیت اقتصادی بسیاری از کشورها پس از بحران مالی سال 2009-2008 هنوز بهبود نیافته است. بانک های مرکزی در کشورهای مختلف روش های سنتی از جمله پایین آوردن نرخ سود و به جریان انداختن پول بیشتر از طریق فروش ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۳:۳۳    
لباسی از طلا در بازار طلای دبی با قیمت سه میلیارد تومان!
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۳:۳۰    
گزارش رسمی دولت از قیمت خرده فروشی کالاهای اساسی،حکایت از افزایش قیمت 4 گروه کالایی دارد، به نحوی که قیمت گوشت قرمز، تخم مرغ، چای و روغن نباتی نسبت به هفته گذشته گرانی را تجربه می کند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۳:۰۶    
اطلاعات مرکز آمار نشان می دهد ضریب جینی (که نشان دهنده توزیع درآمد در سطح کشور است)، در کل کشور در سال گذشته 0.01 درصد افزایش یافته است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۳:۰۶    
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان گلستان تایید کرد که در درگیری اشرار مسلح با مامورمان ناجا در شهرستان مرزی آق قلا چهار مامور پلیس زخمی شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۳:۰۳    
روسیه طرح قطعنامه پیشنهادی فرانسه درباره سوریه را وتو کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۲:۵۱    
مجری طرح دانه های روغنی گفت: امسال در سطح 200 هزار هکتار برای کشت کلزا در کشور برنامه ریزی شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۲:۵۱    
دادگاه تجدیدنظری در آمریکا روز جمعه با اعلام برتری اپل در نبردی قضایی با سامسونگ از ضرورت پرداخت غرامت 119.6 میلیون دلاری به سازنده آیفون خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۲:۵۱    
فرار 2دختر عربستانی به کره جنوبی با واکنش گسترده مردم این کشور در شبکه های اجتماعی روبه رو شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۲:۴۸    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور ی روسیه 12 مقام ارشد امنیتی و قضایی این کشور را از سمت های خود برکنار کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۲:۴۵    
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نام نویسی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش از فردا آغاز می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۲:۴۵    
حجت الاسلام انصاریان گفت: اگر حادثۀ کربلا اتفاق نمی افتاد، رابطۀ بین آیندگان و تمام پیغمبران خدا قطع می شد. امام حسین، حلقۀ اتصال بین آیندگان بعد از خود و تمام انبیا تا زمان حضرت آدم شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۲:۳۹    
وزیر خارجه دولت مستعفی یمن که مورد حمایت عربستان سعودی است، جنایت صورت گرفته در پایتخت یمن را محکوم کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۲:۳۹    
بعد از جنایت عربستان در حمله به یک مراسم ختم در صنعا، سخنگوی انصار الله اعلام کرد که انتقام این جنایت را از عربستان خواهند گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۱:۲۷    
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان جنایت وحشیانه عصر امروز شنبه رژیم سعودی در بمباران مجلس عزا در جنوب صنعا پایتخت یمن را که به شهید و یا زخمی شدن صدها انسان بی گناه منجر شد، محکوم کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۱:۲۷    
روزنامه آمریکایی از افزایش همکاری های ایران و روسیه در قبال بحران سوریه و افزایش توان موشکی مسکو در شرق مدیترانه خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۱:۱۲    
در جهان امروز میلیون ها نفر از پرفشاری خون رنج می برند. فشارخون بالا یک مشکل سلامتی مداوم است که به نظر می رسد با ساده تر شدن دسترسی به غذاهای صنعتی، سرشار از چربی و پرنمک چنین شایع شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۱:۰۹    
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: با حذف کارت سوخت امکان قاچاق سوخت و مشکلات گذشته افزایش می یابد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۱:۰۳    
این احتمال وجود دارد که سامسونگ برای بار دوم مجبور به جمع آوری گوشی های نوت 7 خود به علت انفجار باتری شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۱:۰۰    
شبکه دیتای مخابرات تهران از حوالی یک ساعت گذشته دچار اختلال شده و دلیل آن مشخص نیست.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۴۵    
با امضای قرارداد سایپا و سیتروئن، حلقه فرانسوی ها در بازار خودرو ایران کامل شد، حلقه ای که به طور مشروط می تواند سطح رقابت را در این بازار افزایش داده و مقدمه ای باشد برای پدید آمدن رقابتی بزرگ تر.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۳۶    
گزارش های رسانه ای حاکی است عربستان مراسم ختم پدر وزیر کشور علی عبدالله صالح در صنعا و خانه شیخ مجاهد ابوشوارب در عمران را بمباران کرده که در هر دو حمله صدها غیرنظامی کشته و زخمی شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۳۶    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه اجلاس بانک جهانی با وزرای اقتصاد ترکیه و ایتالیا دیدار و در مورد مسائل و چالش های بانکی و گمرکی پیش روی ایران گفتگو کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۳۰    
نیروی هوایی آمریکا در اقدامی جهت نوین سازی زرادخانه خود دو بمب اتمی فاقد کلاهک را با بمب افکن های بی-2 در صحرای نوادا آزمایش کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۲۷    
معاون اجرایی رئیس جمهوری استان های مرکزی و البرز را آخرین مقاصد رئیس جمهوری و هیئت دولت در مرحله نخست سفرهای استانی اعلام و اظهار کرد ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۲۷    
سخنگوی انصارالله یمن در واکنش به جنایت وحشیانه سعودی ها در صنعا تاکید کرد که خون را فقط خون پاک می کند و رزمندگان یمنی حملات خود علیه متجاوزان را تشدید خواهند کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۲۴    
خادم الحسین حاج فتح اله گودینی در گفتگو با آفتاب کنگاور گفت: افتخار میکنم 60 سال حسابدار سفره امام حسین(ع) هستم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۲۴    
شهرام الیاسی مداح اهل بیت(ع) گفت: عشق به اهل بیت علیهم السلام سرمایه اصلی همه مداحان است که بی هیچ چشم داشتی پا به این عرصه گذاشته اند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۲۴    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در جمع دانش آموزان حسینی، اجتماع احلی من العسل را بیعت نوجوانان با امام حسین (ع) در پاسداری از ارزش های دینی چون امر به معروف و نهی از منکر دانست.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۲۴    
تیم فوتبال پرسپولیس برازجان درهفته نخست رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور به مصاف تیم استقلال شوشتر می رود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۲۴    
اصلاح طلبها در کرمانشاه خواستار استعفای مدیران دولتی هستند لذا مدتی است که احزاب و جریان های اصلاح طلب با تشکیل جلساتی مخفیانه در راستای تلاش برای برکناری مدیران دولتی در کرمانشاه از جمله استاندار به ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۲۴    
مراسم تعزیه خوانی شهادت علمدار کربلا به همت هیئت تعزیه خوانی ثارالله مسجد امام حسین(ع) در دیلم برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۲۴    
اماکن زیارتی و مقدس یک سرمایه بزرگ معنوی و معتبر در احیای سنت تلاوت قران و قرائت ادعیه و ابزار توسل و زیارات بشمارمی آید که بنظر می رسد زیارتگاه شهرما نه تنها از کمبود منابع مالی بلکه از عنایتی ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۲۱    
اجتماع بزرگ احلی من العسل صبح امروز با حضور 2000 نوجوان دانش آموز و به مناسبت شهادت قاسم بی حسن (ع) در 4 بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۲۱    
فرماندار رشت در تشریح وضعیت نوار صنعتی شهرستان با اشاره به فعالیت 20واحد کارگاهی صنایع تبدیلی در مجتمع کارگاهی رشت، گفت: ناحیه صنعتی لشت نشاء 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۲۱    
شهرداری کلاچای در ادامه بازی های فوتبال لیگ برتر استان با 4 گل از سد تیم رهگستران گذشت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۲۱    
وحید طالب پور گفت: از فروردین تا شهریور سال 95 بیش از 269 میلیارد ریال کالا در بورس کالای منطقه آزاد انزلی معامله شده که در مقابل 212 میلیارد ریال معامله صورت گرفته در مدت مشابه سال 94 بیانگر افزایش ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۲۱    
برنامه های هفته ملی کودک در استان کرمانشاه، با شعار کودکان تشنه اند رسماً کار خود را آغاز کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۰۳    
سردار بابازاده در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری یادواره شهید "اسماعیل اعلمی" گفت: همه افراد، نهادها و ارگانها در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تلاش کنند چرا که به فرموده رهبر معظم انقلاب "زنده نگه ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۰۳    
دانش آموزان مدرسه غیر دولتی شهید امیربنده ای صبح امروز با راه اندازی دسته عزاداری به یاد امام حسین(ع) و یاران باوفایش عزاداری و در فاطمیه کلاچای زنجیر زنی نمودند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۵۴    
معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: در راستای پیشبرد اهداف سازمان بهزیستی استان کرمانشاه، قوه قضائیه همکاری و مساعدت لازم را به عمل خواهد آورد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۵۴    
تلویزیون صحنه های دوران جنگ در مناطق کوهستانی آن هم در کوران برف و یخبندان را نشان می داد و این عاملی برای ایده پردازی های من شد تا به فکر ساختن پوتینی بیافتم که علاوه بر خاصیت گرمایش ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۵۴    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات سبزوار از اعزام صد نفر خادم برای خدمت رسانی در ایام پیاده روی اربعین از سوی این ستاد خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۵۴    
کاروان عزاداری دانش آموزان کوثری با عنوان 'احلی من العسل' در خیابانها و مساجد شهر گیوی برگزار و دانش آموزان با سینه زنی عشق و ارادت خود به خاندان عصمت و طهارت (ع) را به نمایش گذاشتند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۵۴    
سید جواد ساداتی نژاد با انتقاد از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت و کوتاهی این وزارتخانه در اعطای وام های وعده داده شده به صنایع استان اصفهان تاکید کرد ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۵۴    
امروه خیلی از ما به همین سادگی از کنار اتفاقات و صحنه هایی به ظاهر بی اهمیت اما جدی می گذریم که نمی دانیم فردا همین "ندیدن ها" و چشم بستن بر واقعیات همه ما را در بحران بزرگی گرفتار خواهد کرد که ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۵۴    
به منظور آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن اسلامی با اقدامات اولیه در سوانح و بلایای طبیعی، طرح ملی دادرس در اصلاندوز اجرا شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۵۴    
فرماندار خلیل آباد گفت: شهرستان خلیل آباد با دارا بودن بیش از 50 هزار نفر جمعیت نباید از نعمت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بی بهره باشد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۵۴    
کارگاه آموزش زبان و ادبیات ترکی آذربایجانی به همت کانون فرهنگی شهریار و با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه محقق اردبیلی در نیمسال اول سالتحصیلی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۵۴    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: حضرت قاسم(ع) به اوج قله های سعادت و عاقبت بخیری رسید و امروزه ایشان برای بسیاری از نوجوانان و جوانان ما یک الگوی جهادی است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۵۴    
عصر امروز با حضور مسئولین شهری دومین آرامستان بزرگ مشهد به بهره برداری رسید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۵۴    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: دور از انصاف است که این همه محرومیت در آذربایجان غربی باشند و مسئولان سوت و کور باشند و ضروری است رسانه ها از قدرت خود استفاده کرده و کم کاری مسئولان ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۵۴    
به همت حوزه بسیج دانش آموزی ایمان ناحیه عشایری همایش عفاف و حجاب با موضوع"نهضت ما زنده ایم"در دبیرستان دخترانه کوثر مقصودلوی اصلاندوز برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۵۴    
شهردار شهر قشم از بخشودگی جرایم تمدید پروانه ساختمانی یا صدور پایانکار تا پایان سال جاری خبر داد .
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۵۴    
در ششمین روز از ماه محرم تجمع بزرگ نوجوانان حسینی تحت عنوان احلی من العسل با حضور نوجوان پسر شهرستان نظرآباد در حیاط اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۵۴    
توهم دو قطبی بودن جامعه امری تحقق ناپذیر است قطب اول این جامعه رهبری و ولی فقیه است و سایرین در ذیل آن قرار دارند. توهم موازی بودن خود را فراموش کنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۵۴    
دانشجویان دانشگاه کوشیار با حضور پرشور مردم مراسم تعزیه خوانی به مناسبت ماه محرم در کلاه فرنگی رشت برگزار کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۵۴    
انتقاد تند مدیر عامل اتحادیه تعاونی های کشاورزی صنعت دامپروری استان گیلان از رفتار بعضی از بانک ها در پرداخت تسهیلات رفع موانع تولید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۵۴    
استاندار اردبیل مشکل فعلی اقتصاد مقاومتی استان را عدم حمایت بانک توسعه تعاون و عدم قبول وثیقه روستایی از سوی بانک ها عامل عنوان کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۴۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از اطفای حریق در لوکوموتیو قطاری در جنوب تهران خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۳۹    
اطلاعات مرکز آمار نشان می دهد در سال 1394 به طور میانگین هر خانوار شهری ایرانی 26 میلیون و 239 هزار تومان هزینه صرف کالاها و خدمات مصرفی خود کرده است ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۳۶    
فشارها بر کاندیدای حزب جمهوریخواه برای کناره گیری از رقابت های انتخاباتی افزایش یافته است با این وجود دونالد ترامپ گفته است که حاضر به کناره گیری نیست.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۳۶    
معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با انتقاد از جنایت های ائتلاف عربستان در یمن و کشتار مردم بی دفاع این کشور ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۳۰    
یک منبع امنیتی در فرماندهی عملیات الانبار امروز اعلام کرد که نیروهای امنیتی عراق در ادامه نبرد با تروریست های داعش توانستند منطقه الزویه در جزیره هیت در غرب الرمادی را آزاد کنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۲۷    
فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: هر 4 متهم حادثه تیراندازی در ساری دستگیر شده و خصومت شخصی را علت تیر اندازی به دو شهروند اعلام کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۰۳    
سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا با بیان اینکه نفوذی ها تفکر نفوذ توهم است را در جامعه رواج می دهند، گفت: این حرف غیر منطقی است که متاسفانه برخی اشخاص در داخل کشور هم به آن استناد می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۰۳    
مراسم سوگواری احلی من العسل ویژه گرامیداشت مقام قاسم بن حسن(ع) با حضور کلیه دانش آموزان پسر شهرستان عجب شیر برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۰۳    
ظهر امروز با حضور مردم عزادار روستای مزرعه عرب جرقویه سفلی، افتتاح حسینیه و مجموعه فرهنگی حضرت ولی عصر(عج) انجام شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۰۳    
معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی با اعلام اینکه دفترچه آزمون استخدامی جدید آموزش و پرورش فردا منتشر می شود ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۰۳    
نماینده مردم مشگین شهر گفت: بالای 86 روستای مشگین شهر مشکل آب شرب دارند و در حال حاضر آب شرب روستای مشیران با تانکر تامین می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۰۳    
همایش دانش آموزان عاشورایی با عنوان "سوگواره احلی من العسل" با حضور 10 هزار دانش آموز خراسان شمالی صبح امروز در شهرهای خراسان شمالی برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۰۳    
حمید چیت چیان امروز در جلسه ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی استان اردبیل، برای بازگشت رونق به روستاهای اردبیل از جدیت برای تکمیل سد های معیشتی و شبکه آبیاری این استان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۰۳    
رئیس هلال احمر بندرترکمن از اجرای آموزش های امداد و نجات و تشکیل تیم های واکنش سریع ویژه دانش آموزان در سطح مدارس شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۰۳    
حجت الاسلام سالک در استقبال از کاروان پیاده انصار الحسین(ع) گفت: این حرکت با هدف اشاعه فرهنگ حسینی و اقدامی نمادین جهت اعلام ولایتمداری، عشق و سرسپردگی مردم به ولایت است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۰۳    
مراسم 8 محرم با حضور تمام هیئت های زنجیرزنی و سینه زنی شهرستان همچون سالهای گذشته برگزار می شود و هیئت ها به سمت سپاه کنگان محل تجمع بزرگ هیئت های عاشورایی حرکت می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۰۳    
پایگاه المنار لبنان نوشت: طوفان ها همیشسه در جهان با نام های مختلف زنانه و مردانه شناخته می شوند. این نام ها و جنس آن همیشه مورد بحث قرار گرفته اند که آیا ارتباطی به قدرت تخریب طوفان ها دارد یا خیر؟
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۰۳    
صبح امروز نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با هیات قایقرانان اعزامی استان بوشهر در تهران دیدار کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۰۳    
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان از برگزاری دومین دوره مسابقه ادبی و هنری هایکو کتاب خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۰۳    
دو لایحه مختلف و مخالف هم با ارائه های فرانسه و روسیه در شورای امنیت سازمان ملل رأی گیری خواهند شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۰۳    
این خبر در روزی اعلام شد که در آن جایزه صلح نوبل به "خوان مانوئل" رئیس جمهور کلمبیا به دلیل مذاکره با شورشی های مسلح کلمبیا موسوم به "فارک" برای ایجاد صلح، اهدا شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۰۳    
مرجع عالیقدر مسلمین جهان با تقدیر از فعالیتهای بسیج رسانه گلستان گفت: بسیج رسانه های ایرانی مافوق همه بسیج های رسانه دنیاست و انتظار اینست حرکت خودتان را جدی تر و محکم تر و قوی تر کنید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۰۳    
چهار نفر از کمانداران چهارمحال و بختیاری با درخشش در رقابت های قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی کشور دعوت شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۰۳    
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل در پی اظهارات سخیف وامداران جریان استکبار با صدور بیاینه ای خاطرات تلخ حمایت های همه جانبه دولت آلمان از صدام ملعون را یادآور شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۰۳    
مدیر کل آموزش وپرورش چهارمحال وبختیاری از اعزام 12 هزار دانش آموز به اردوی راهیان نور خبر داد و هدف اردوهای راهیان نور را آشنایی دانش آموزان با رشادت ها و ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۰۳    
سردار آقاخانی با اشاره به اجرای طرح های پلیس افتخاری ترافیک و همیاران پلیس در اصفهان، تأکید کرد: اصفهان در حوزه ترافیک می تواند سرآغاز حرکت های نوین در کشور باشد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۰۳    
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: در قالب خدمات رسانی به نقاط محروم طی دو فاز 2 هزار روستای لرستان تحت پوشش اینترنت نسل چهارم قرار می گیرند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۰۳    
همایش ملی سوگواره احلی من العسل با حضور پرشور دانش آموزان گلستانی همزمان با سراسر کشور در8 شهر استان گلستان برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۵۸    
مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران باوفای ایشان، امشب (شنبه شب) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۴۳    
یک دستگاه پورشه پانامرا هنگام تعویض روغن در یکی از تعمیرگاه های جاده شاندیز مشهد آتش گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۴۰    
یک مقام ارشد هندی نسبت به همکاری ژاپن برای توسعه بندر چابهار ابراز تمایل کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۲۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به بیانیه اخیر پارلمان اروپا، بر لزوم واقع بینی و آینده نگری نمایندگان پارلمان اروپا در قبال مسائل جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۲۸    
گزارش های رسانه ای حاکی است عربستان مراسم ختم پدر وزیر کشور علی عبدالله صالح در صنعا و خانه شیخ مجاهد ابوشوارب در عمران را بمباران کرده که در هر دو حمله ده ها غیرنظامی کشته و زخمی شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۲۵    
بر اساس آ مار تجارت خارجی، طی 6 ماه اخیر 25 میلیون دلار لوازم آرایشی و بهداشتی از طریق گمرکات به کشور وارد شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۱۹    
دکتر علی ربیعی امروز در نشست تخصصی توسعه کسب و کار و اشتغال صنعت پوشاک گفت: با کمک سازمان های بین المللی این کارگاه ها را در مشهد مقدس و استان خراسان افتتاح می کنیم که امید می رود در ماه آتی این امر ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۱۳    
سخنگوی نیروی انتظامی از تمدید مهلت بهره مندی از تسهیلات ویژه ترخیص وسایل نقلیه توقیفی فاقد حکم قضایی تا پایان مهر ماه خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۰۴    
افزایش شمار افرادی که براثر سکته قلبی، دچار مشکل شده یا جان خود را از دست می دهند، طی سال های اخیر در اکثر جوامع خصوصا ایران رو به افزایش بوده است ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۰۱    
ازدواج موقت یکی از راهکارهای دین اسلام برای اجتناب از روابط غیرقانونمند است که می تواند به افراد برای دست یابی به روابط عاطفی کمک کند ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۰۱    
همزمان با حضور علی طیب نیا در واشنگتن برای شرکت در اجلاس سالانه بانک جهانی و دیدار با مقام های صندوق بین المللی پول ...