جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۴:۵۵Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 3 آبان 1395 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 31 فروردین 1395 راه دانا 31 اردیبهشت 1395 راه دانا 31 خرداد 1395 راه دانا 31 تیر 1395 راه دانا 31 مرداد 1395 راه دانا 31 شهریور 1395 راه دانا 30 مهر 1395 راه دانا 30 آذر 1395 راه دانا 30 دی 1395 راه دانا 30 بهمن 1395 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 1 آبان 1395 راه دانا 2 آبان 1395 راه دانا 3 آبان 1395 راه دانا 4 آبان 1395 راه دانا 5 آبان 1395 راه دانا 6 آبان 1395 راه دانا 7 آبان 1395 راه دانا 8 آبان 1395 راه دانا 9 آبان 1395 راه دانا 10 آبان 1395 راه دانا 11 آبان 1395 راه دانا 12 آبان 1395 راه دانا 13 آبان 1395 راه دانا 14 آبان 1395 راه دانا 15 آبان 1395 راه دانا 16 آبان 1395 راه دانا 17 آبان 1395 راه دانا 18 آبان 1395 راه دانا 19 آبان 1395 راه دانا 20 آبان 1395 راه دانا 21 آبان 1395 راه دانا 22 آبان 1395 راه دانا 23 آبان 1395 راه دانا 24 آبان 1395 راه دانا 25 آبان 1395 راه دانا 26 آبان 1395 راه دانا 27 آبان 1395 راه دانا 28 آبان 1395 راه دانا 29 آبان 1395 راه دانا 30 آبان 1395 
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۳:۵۷    
دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی ایران گفت: پرهیز از شتابزدگی امری مبارک است به شرطی که ما را به وعده های سراب رهنمون نکند
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۳:۴۸    
علی عابدی با اشاره به برگزاری اولین جلسه تنظیم بازار میوه شب عید اظهار داشت : دراین جلسه مطالبی درباره هماهنگی توزیع میوه شب عید ارائه شد و درپایان نیز بازدیدی ازباغات و سردخانه های شهرستان دماوند به ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۳:۴۲    
ناتو از هر توجیهی برای متهم کردن روسیه به انجام اقدامات خصمانه استفاده می کند و اخیرا هم به دلیل استقرار موشک اسکندر در منطقه کالینینگراد روسیه را مورد عتاب قرار داده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۳:۳۹    
وزیر نیرو گفت: درحال حاضر کمتر از 60 درصد از هزینه های انجام شده برای تولید برق را از مشترکین دریافت می کنیم به همین دلیل به ازای هر کیلووات ساعت مقادیر قابل توجهی به زیان این صنعت افزوده می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۳:۳۳    
چنان چه در شرف ازدواج هستید و می خواهید بدانید یک شوهر خوب چه خصوصیاتی دارد ، در این نوشتار همراه ما باشید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۳:۳۰    
در نیمه نخست امسال بیش از 221 هزار انواع میوه به ارزش بالغ بر 85 میلیون دلار به کشورهای مختلف صادر شده است که از نظر وزنی 64 درصد افزایش را نسبت به سال گذشته نشان می دهد اما کاهش بهای آن بیانگر ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۳:۲۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه، در واکنش به اهدای جایزه از سوی اندیشکده بین المللی چتم هاوس به وزیر خارجه ایران در ارتباط با فعالیت های وی جهت حل پرونده هسته ای کشور در سال 2015 تاکید کرد ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۳:۲۷    
وقوع انفجاری در چین تاکنون 7 نفر کشته و 94 نفر دیگر هم زخمی بر جای گذاشته است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۳:۲۴    
جسد سوخته معلم جوان 25 ساله از اهالی تکاب روز دوشنبه داخل اتومبیلش در یکی از جاده های روستایی اطراف این شهرستان شناسایی شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۳:۱۸    
فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس جمهور خواستار الزامی کردن انتخاب مدیران ارشد وزارتخانه ها از میان زنان توانمند کشور در آستانه ترمیم کابینه شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۳:۱۵    
وزیر انرژی روسیه در صفحه توییتر خود از توافق اولیه با مقامات سعودی برای همکاری در راستای تثبیت بازار نفت خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۳:۱۵    
مدیرکل بازرسی ویژه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور گفت: وزارت اطلاعات برای شناسایی باندهای قاچاق کالا به صورت جدی وارد عمل شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۳:۱۵    
دونالد ترامپ در صفحه توییتر خود مدعی شد که ایران با زندانی کردن دو شهروند آمریکایی بار دیگر به دنبال باج گرفتن از آمریکا است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۲:۳۶    
فرماندار خرمشهر با تاکید بر اینکه مبنا در تردد اربعین ویزا است، گفت: با توجه به زیرساخت های که در مرز شلمچه صورت گرفته است، زائران بدون هیچ مشکلی اعزام می شوند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۲:۳۶    
دوشنبه شب، با نزدیک شدن به آخرین ساعات هشتمین روزعملیات آزادسازی موصل، کمیته رسانه ای عملیات، با صدور بیانیه ای اعلام کرد، در8 روز اول نبردها بیش از 772 تروریست داعشی کشته و 23 تن از آنان دستگیر شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۲:۳۶    
با تصمیم شورای اجرای مقررات اتحادیه اروپا، مقرره ای که موجب مسدود شدن دارایی های بانک صادرات ایران شده بود، اصلاح و نام این بانک از فهرست موسسات مشمول این مقرره حذف شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۲:۰۳    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نهم با اعلام اینکه در طول مجلس نهم چندین بار مسئله صندوق ذخیره فرهنگیان را مطرح و پیگیری کردیم ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۱:۳۳    
چهارمین جلسه کمیته منطقه ای نظارت بر مراکز درمانی با داروهای آگونیست دردفتر معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۱:۳۰    
مدیر امور اراضی استان اردبیل گفت:اراضی روستای تربت کندی اصلاندوز بر حسب پروانه چرای دام به بهره برداران عرفی دارندگان پروانه با تشکیل شرکت تعاونی تولید واگذار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۱:۳۰    
همایش کرامت انسانی در سلامت روان با شعار کمک های اولیه روان شناختی و سلامت روان برای همه به مدت 2 روز در سالن آمفی تئاتر شرکت عمران گلبهار برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۱:۳۰    
مانور پدافند غیر عامل به منظور بررسی توانایی مدیریت بحران مجموعه صبح امروز با حضور مسئولین شهرستان و مدیران پدافند غیر عامل استان در مجموعه تفریحی چالیدره برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۱:۳۰    
ریشه اغلب مشکلات و گرفتاری های بشر به “گناه” خود انسان بر می گردد و به همین جهت قرآن مجید بر خودداری از گناهان به ویژه معاصی کبیره تاکید زیادی کرده و درباره برخی از آنها از جمله کم فروشی، رباخواری ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۱:۳۰    
فردین کریمی رییس اداره گاز شهرستان روانسر از اتمام کار گازرسانی به پنج روستای بخش مرکزی شهرستان روانسر خبر داد
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۱:۳۰    
جلسه هیأت دولت طبق سنت چهارشنبه هفته پیش تشکیل شد. اولین عکسی که از این جلسه منتشر شد، چندین صندلی در تصویر بود که دو تا از آن ها خالی بودند؛ صندلی هایی که جای محمود گودرزی ، وزیر ورزش و علی جنتی ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۱:۳۰    
یاسر فرهادی دبیر شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی استان پیرامون تغییرات در قوه ی مجریه در روزهای پایانی کار دولت گفت:آنچه که برای ما واضح است نشان از عدم تدبیر دولت در انجام این برکناری هاست.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۱:۳۰    
مهم ترین وظیفه دولت در تحقق اقتصاد مقاومتی، سیاست گذاری متناسب برای حمایت از تولید داخلی است که در این زمینه دولت با دو اقدام می تواند فضا را برای تولید کنندگان داخلی مهیّا کند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۱:۳۰    
قطار تغییرات مدیران دستگاه اجرایی که چندی است در خراسان شمالی به راه افتاده گویا در روزهای آینده قرار است شتاب بگیرد و بنا بر گفته های معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی برخی از فرمانداران در روزهای ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۱:۳۰    
رئیس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: در حادثه برخورد دو خودروی سواری پراید و پژو 405 در محور قوچان درگز در حوالی جاده روستای دیزادیز هفت نفر از سرنشینان این خودرو ها دچار مصدومیت شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۱:۳۰    
رئیس نمایندگی راه و شهرسازی باجگیران گفت: باهدف ارتقای ایمنی و ترافیک، 140 کیلومتر از محورهای مواصلاتی باجگیران پاکسازی و تسطیح شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۱:۳۰    
صندلی هایی بهداری جعفرآبادمغان از وضعیت مناسبی برخوردار نیستند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۱:۳۰    
امام جمعه شهرستان سرپلذهاب باتاکید برنقش مهم نماز بعنوان مهمترین عنصر وحدت بخش جامعه گفت: وحدت مسلمانان تجلی رحمت واسعه خداوند باریتعالی در جامعه است .
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۱:۱۵    
به زوجهایی که می خواهند بچه دار بشوند توصیه می شود قبل از بچه دار شدن حتماً این یادداشت را مطالعه کنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۱:۱۵    
با همکاری بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه گرمه و آستان قدس رضوی 80 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان محروم و کم بضاعت این شهرستان توزیع شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۱:۱۵    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی باتشریح برنامه های 13 آبان در استان، از سخنرانی وزیر کشور در روز 13 آبان در مرکز استان خبرداد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۱:۱۵    
فرمانده انتظامی گرمه با اشاره به افزایش 48 درصدی رضایت مردم از عملکرد پلیس این شهرستان، گفت: این افزایش رضایتمندی بیانگر اعتماد مردم به این نهاد است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۱:۱۵    
دبیرکمیته حمایت قضایی حمایت از سرمایه گذاری استان با بیان این که صدور مجوزهای بدون کارشناسی و مازاد نیاز استان منجر به ورشکستگی واحدهای تولیدی می شود ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۱:۱۵    
رئیس سازمان مدارس معارف اسلامی صدرای کشور در آیین افتتاح دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای سنقروکلیایی گفت: بیش از 10 هزار دانش آموز در مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای کشور مشغول به تحصیل هستند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۱:۱۵    
طی روزها و هفته های آینده تغییراتی را در سطح بخشداری بخش شاهو و برخی ادارات سطح شهرستان روانسر شاهد خواهیم بود و این در حالی است که گفته می شود موج جدیدی از تغییرات در راه است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۱:۱۵    
عبدالله امینی فر گفت : متاسفانه پس از این سخنرانی ها و روشنگری ها بعضی از دستگاه های اجرایی استان انتقاداتی را نسبت به طرح این گونه صحبت ها در نماز جمعه مطرح کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۱:۱۵    
موکب الرضا(ع) جلوه ای از خدمت اسفراینی ها به زائران اربعین حسینی در کربلای معلی است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۱:۱۵    
نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی در مقابل رأی مردم که همان تغییر مدیریت ها و سیاست هاست بی تفاوت شده و بعد از ماه ها هنوز خبری از این تغییرات در شهرستان نیست و نماینده در مقابل این خواسته ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۱:۱۵    
مشکلات دانشجوها به قدری زیاد شده است که دیگر یادشان رفته به کیفیت پایین آموزشی ایراد بگیرند .
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۱:۱۵    
طولانی شدن آسفالت خیابان احمد ابن اسحاق (ره) باعث نارضایتی مردم شهرستان سرپلذهاب شده جایی که کمبود اعتبار آبفای شهرستان برای تکمیل پروژه اش مانع اجرای عملیات آسفالت خیابان اصلی شهر شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۱:۱۵    
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان صحنه گفت: طرح "احسان حسینی" ویژه کمک به نیازمندان با همکاری خیرین و کمیته امداد در ماه های محرم و صفر اجرا می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۱:۱۵    
267 مدرسه در شهرستان اسفراین جلوه مشارکت دانش آموزان در فرآیند تصمیم سازی می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۱:۱۵    
پیکر مطهر شهید نعمت اله رضایی از شهدای حادثه تروریستی کرکوک عراق امروز روی دستان مردم شهیدپرور شازند تشییع و در روستای چشمه سار زادگاه شهید به خاک سپرده شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۱:۱۵    
نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، گفت: برگزاری کنگره شهدا هزینه اضافی بر استان تحمیل نکرد بلکه تجلیل از شهدای استان بود و در مقابل شهادت شهیدان عزیز تجلیل از خانواده های شهدا بسیار به ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۱:۱۵    
در یک اقدام شایسته از سوی خیرین حیاط مدرسه راهنمایی شهید شیرودی روستایی علی آباد خلخال شن ریزی شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۱:۱۲    
سال تحصیلی گذشته، المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در اسفراین شاهد مشارکت بیش از 7 هزار دانش آموز بوده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۱:۱۲    
"آرمین آذری" بوکسور پارس آبادی به اردوی تیم ملی بوکس نوجوانان دعوت شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۰:۲۴    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مانه و سملقان گفت: همزمان با ماه محرم 15 جلسه گفتمان دینی در مانه و سملقان برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۲۰:۱۸    
علی جنتی در مراسم تجلیل از خدماتش در وزارت ارشاد گفت: گسترش اعتماد فرهنگی به ویژه در میان اهالی فرهنگ و هنر از جمله اقداماتی بود که برای آن تلاش کردم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۵۱    
مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه گفت: هدف ترکیه از عملیات اخیر همانند فرانسه پاکسازی عراق و سوریه است. ایجاد یک عراق ایمنی و با ثبات برای امنیت ما بسیار مهم است ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۴۸    
معاون اول رییس مجلس اتریش و عضو شورای موقت ریاست جمهور این کشور با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۴۵    
پس از پیگیری های زیاد در خصوص بیمه اجباری زائران اربعین و دریافت هزینه 250 هزار ریالی بابت آن، از امروز این موضوع لغو و مراکز صدور روادید هنگام مراجعه زائران برای دریافت روادیدشان هزینه دریافت شده را ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۴۵    
خداداد عزیزی در مورد اینکه گفته می شود با باشگاه سیاه جامگان مشهد به عنوان مدیر فنی قرارداد امضا کرده است، گفت: قراردادی امضا نکرده ام و فقط مذاکرات ابتدایی را با مسئولان این باشگاه انجام داده ام.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۴۵    
بر اساس گزارش مرکز آمار ایران، پرهزینه ترین خانواده های ایرانی در تهران زندگی می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۴۲    
امام جمعه شهر خورموج گفت: یکی از کارهای زیبا در مدارس برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی است که می تواند هم دانش آموزان را به بلوغ سیاسی و اجتماعی نزدیک کند و هم باعث رشد و شکوفایی استعداد ها در مدارس ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۴۲    
در راستای ترویج امور دینی و عقیدتی در بین خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتی تعداد 150 خانوار در قالب طرح فلاح از از این طرح بهره مند شدند .
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۴۲    
رئیس اداره میراث فرهنگی پاوه گفت: به مناسبت روز روستا ، دو طرح در زمینه گردشگری و صنایع دستی در روستا های هجیج و میوان افتتاح شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۴۲    
کارشناس ارشد علوم سیاسی با بیان اینکه سرگیجه دولت در سال پایانی کاملا مشهود است، گفت: به نظر می رسد معرفی وزرای جدید از سوی روحانی تحقق وعده عملی نشده روحانی به اصلاح طلبان است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۴۲    
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران سرپلذهاب گفت: خانواده های معظم شاهد میراث دار خاطرات ارزنده ای از شهداء هستند و باید باانعکاس آن در زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهداء تلاش نمایند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۴۲    
با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت دو خط تولید گروه کارخانجات سنگستان محلات مورد بهره برداری قرار گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۴۲    
دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا شهرستان سنقروکلیایی با هزینه ای بالغ بر 16 میلیارد ریال اعتبار و 2 هزارو 700 متر مربع فضای آموزشی به بهره برداری رسید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۴۲    
شهردار مشگین شهر گفت: حداقل انتظار مردم از شهرداری آسفالت زیر پای آن هاست.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۴۲    
طی ابلاغی از سوی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)کرمانشاه، سیدامیر حسینی به سمت سرپرست کمیته امداد ثلاث باباجانی منصوب شد
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۴۲    
زنگ نمادین انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس شهرستان هرسین همزمان با مدارس سراسر کشور نواخته شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۴۲    
ویژه برنامه آبروی محله، افتخار کوچه ما در وصف و یاد شهید محسن فرج اللهی به همت بسیجیان پایگاه امام حسن عسگری (ع) برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۳۶    
محققان در مطالعه اخیر دریافته اند که مصرف رژیم غذایی پرچرب منجر به تغییر در مغز می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۳۳    
زمان سفر مربیان پرسپولیس به کرواسی مشخص شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۳۰    
یک فروند هواپیمای مسافربری سوخوی سوپر جت 100 وارد ناوگان هوایی یاکوتیای روسیه شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۲۷    
آخرین نظر سنجی های آمریکا نشان داد که ترامپ نامزد جمهوری خواهان کفه برتری ناچیزی را به نسبت کلینتون دموکرات به خود اختصاص داده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۱۸    
در پایان معاملات امروز دوشنبه 3 آبان ماه، قیمت هر دلار آمریکا نسبت به دیروز 73 ریال افزایش یافت و هر دلار 35 هزار و 927 ریال قیمت خورد ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۱۸    
در جامعه آمریکا روند جدید اعتیاد به مواد مخدر شروع به گسترشی تکان دهنده ی کرده است بنا گزارش حقوق بشری تهیه شده توسط سازمان دیده بان حقوق بشر و اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا می گوید ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۱۵    
قیمت انواع سکه در بازار آزاد امروز(دوشنبه)تهران به شدت بالا رفت، به نحوی که نرخ سکه تمام بهار طرح قدیم با 8 هزار و 200 تومان افزایش به یک میلیون و 104 هزار و200 تومان رسید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۱۵    
رسانه ها از فرار سرکرده تروریست های داعش به همراه خانواده اش از شهر موصل به سمت مرزهای سوریه خبر می دهند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۱۵    
به گفتۀ مقام های عراقی، تروریست های داعش در حمله به کرکوک کاملاً شکست خورده و ده ها تن از آنان کشته شده اند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۱۲    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از بارش برف و باران در نیمه شمالی کشور خبر داد و گفت: بارش برف در جاده های کوهستانی اردبیل، گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۰۳    
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بر اساس پیش بینی های انجام شده در این هفته هوای کرمانشاه بارانی می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۰۳    
فرماندار شهرستان سرپلذهاب از تصویب 28 طرح عمرانی، خدماتی در حوزه بهداشت و سلامت این شهرستان با اعتباری بالغ بر 121 میلیارد ریال خبرداد و گفت: ارتقاء شاخص های بهداشتی ضامن سلامت جامعه است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۰۳    
رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: مردم کرمانشاه از فیلم سینمایی " فروشنده" استقبال خوبی به عمل آورده اند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۰۳    
همزمان با سراسرکشور نوزدهمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در بیش از یکصد آموزشگاه سطح شهرستان و با مشارکت 8000 دانش آموز برگزار گردید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۰۳    
با اقدام هوشمندانه مأموران گشت عملیاتی پلیس راه پارس آباد – مشگین شهر، پسر بچه 6 ساله ای از مرگ حتمی نجات یافت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۰۳    
نوزدهمین دوره انتخابات دانش آموزی مدارس سربیشه برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۰۳    
همه تلاش آموزش و پرورش این است که دانش آموزان در کنار تحصیل، به فعالیت های ورزشی نیز بپردازند و در کنار تعالی روح همراه با تهذیب، ورزش را نیز داشته باشند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۰۳    
رئیس اداره محیط زیست شهرستان پارس آباد از برگزاری طرح "یک ساعت با محیط بان در مدرسه" در مدارس عشایری قشلاقات مغان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۰۳    
المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در89 آموزشگاه شهرستان فردوس با پوشش 6000 هزار دانش آموز دختر و پسر در حال برگزاری است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۰۳    
5 نفر از اعضای یک خانواده 11 نفری در خلخال با بهره گیری از تسهیلات اقتصاد مقاومتی به خودکفایی رسیدند .
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۰۳    
همزمان با سفر هیئت دولت به استان مرکزی ، سلطانی فر معاون دولت و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور میهمان تفرشیها بود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۰۳    
بخشدار مرکزی گنبدکاووس از اجرای فعالیت های عمرانی در بخش مرکزی گنبدکاووس با اعتبار 104 میلیارد و 236میلیون و 98 هزارو 270 ریال در 15 ماه گذشته خبرداد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۰۳    
فرمانده سپاه ناحیه عشایری از طرح اقتصادی پرورش زنبور عسل در روستای آق قباق وسطی اصلاندوز بازدید کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۰۳    
اولین جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان مشگین شهر با هدف بررسی راهکارهای افزایش ازدواج و کاهش طلاق برگزار شد و مهمترین عامل طلاق، فرزند سالاری عنوان شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۰۰    
بر طبق سند تحول بنیادین در ساحت های اجتماعی و سیاسی دانش آموزان باید بتوانند در اجتماع حرفی برای گفتن داشته باشند ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۹:۰۰    
رسانه های ترکیه از بازداشت نوه و خواهر زاده فتح الله گولن متهم ردیف اول کودتای نافرجام این کشور خبر دادند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۸:۵۷    
همزمان با فرا رسیدن روزجهانی استاندارد، همایشی در همین راستا با حضور مسئولین اقتصادی استان در تالار فخر الدین اسعد گرگانی برگزار گردید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۸:۵۷    
فرماندار آق قلا گفت : رتبه شهرستان از جایگاه دوازدهم به دوم در زمینه جذب سواد آموزان در سال جاری ارتقاء پیداکرده که بیش از 2500 نفر از نعمت سواد بهره مند شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۸:۵۷    
رییس مجمع نمایندگان تهران درجلسه ای با حضور شهردار به طرح و بررسی موضوعات و مشکلات پایتخت پرداخت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۸:۵۷    
نام مثلث برمودا نخستین بار در دهه 1950 توسط خبرنگاری به نام ادوارد ون وینکل جونز به این منطقه داده شد ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۸:۵۴    
منابع نزدیک به سازمان ملل اعلام کرده اند که فرستاده سازمان ملل در پرونده یمن طرح جدیدی به انصارالله و کنگره مردمی یمن برای حل بحران یمن پیشنهاد داده که بخشی از جزئیات آن فاش شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۸:۵۴    
چند وقت پیش کتابی تحت عنوان آه خواندم مرا بسیار تحت تاثیر خود قرار داد. در ادامه دریافتم این کتاب اقتباسی مدرن از مقتل نفس المهموم شیخ عباس قمی است ...