سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۲۳:۳۵May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اطلاع رسانی دانا 11 بهمن 1395 - dana.ir

شبکه اطلاع رسانی دانا 29 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی دانا 29 اسفند 1394 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 فروردین 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 تیر 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 مرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 مهر 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 آبان 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 آذر 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 دی 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 اسفند 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 1 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 2 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 3 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 4 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 5 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 6 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 7 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 8 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 9 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 10 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 11 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 12 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 13 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 14 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 15 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 16 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 17 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 18 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 19 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 20 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 21 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 22 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 23 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 24 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 25 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 26 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 27 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 28 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 29 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 بهمن 1395 
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۴:۵۳    
همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی جشن بزرگ انقلاب و مراسم نکوداشت ولادت باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار در سپیدان برگزار می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۶:۴۱    
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه صاحب الامر(عج) عنوان کرد: "گفتمان انقلاب اسلامی، زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی"، شعار محوری برنامه های رده های بسیج در دهه فجر سال 95 است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۶:۲۳    
استاندار چهار محال و بختیاری گفت: هم زمان با دهه فجر 255 پروژه با اعتبارهزینه شده سه هزار و 171 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۵:۰۸    
سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان سرایان از مراقبت فعال تب برفکی بصورت مستمر در این شهرستان خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۵:۰۲    
عضو هیات رئیسه مجلس نهم تاکید مرد:دولت شیشه ای راه مبارزه با فساد اداری است
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۷:۳۱    
این فیلم چند معضل اجتماعی را در فرآیندی خانوادگی به هم پیوند می دهد. پدیده فرزندخواندگی، معایب و مزایای آن، به خوبی در قالب نقش پدری و مادری در این فیلم نشان داده شده است ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۶:۳۸    
بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما اعلام کرد: با توجه به اقدامات خصمانه آمریکایی ها و قانون ممنوعیت ورود ایرانیان به این کشور ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۶:۰۲    
مدیر کل شرکت های دانش بنیان استان گلستان با بیان این مطلب که 24میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به شرکتهای دانش بنیان گلستان اختصاص داده شده است ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۵:۳۲    
بارش باران رحمت الهی در کهگیلویه و بویراحمد که از شب گذشته آغاز شده است تا روز پنجشنبه هفته جاری ادامه دارد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۵:۲۳    
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: کاهش شدید دما را در هفته جاری داریم که در کشاورزی با عنوان یخبندان شناخته شده و این افت دمایی به محصولات جالیزی آسیب می رساند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۴:۲۶    
رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی گفت: فردی با وعده فروش تجهیزات ممنوعه وغیر اخلاقی در شهرستان قوچان شناسایی و دستگیر شد وی عامل فروش این تجهیزات در شهرستان بوده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۳:۵۹    
معاون فرهنگی اداره کل ارشاد استان گفت : شعر، یکی از زیباترین و رساترین ابزارهای هنری و زبان معنویت و اخلاق و شعور آفرین و شورافزایی است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۳:۵۶    
ترامپ نسخه بی روتوش آمریکاست، همان دست چدنی است که از دستکش مخملین بیرون آمده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۱:۱۴    
مدیر شبکه دامپزشکی شهرستان بانه از آغاز فاز سوم مایه کوبی علیه تب برفکی در این شهرستان امسال خبر داد و گفت: در این مرحله 50 هزار راس دام در بانه مایه کوبی می شوند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۰:۱۱    
انقلابی اسلامی مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی است که در آن عده ای قلیل، با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۰:۰۲    
مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر 37 پروژه بااعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان در بخش بهداشت و درمان شهرستان نهاوند افتتاح و کلنگ زنی می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۸:۵۳    
دومین نمایشگاه بین المللی طلا ، جواهر و سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی سال جاری به میزبانی جزیره زیبای کیش و با حضور بیش از صد شرکت داخلی و خارجی سال جاری برگزار گردید .
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۸:۲۹    
مسئول سازمان اردویی بسیج با بیان اینکه صدور انقلاب اسلامی ایران به خارج از مرزهای کشور، به یکی از دغدغه های استکبار تبدیل شده است، گفت: روحیه استکبار ستیزی یکی از مولفه های اصلی انقلاب اسلامی است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۱:۲۹    
فرماندار سیرجان گفت: طی ایام الله دهه فجر 107 طرح عمرانی، خدماتی، فرهنگی در سیرجان بهره برداری می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۱:۲۶    
فرمانده سپاه ناحیه میامی گفت: در ایام دهه فجر بیش از165عنوان برنامه در سپاه ناحیه میامی برگزار می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۱:۲۶    
محمد داداشی، قهرمان رشته او-اسپورت جهان مدال طلای خود را به خانواده شهید مدافع حرم، علی آقایی اهدا کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۱:۲۶    
استاندار اردبیل گفت:افزایش مدت ماندگاری مسافر به نفع سرعین نیست و اگر در صدد توسعه گردشگری در این شهرستان هستید باید ایده افزایش ماندگاری مسافر را از ذهن خود دور کنید.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۱:۲۶    
فرماندار شهرستان میامی گفت: در دهه فجر امسال 46 پروژه با اعتباری بالغ بر 270 میلیارد ریال در بخش های مختلف شهرستان افتتاح می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۳:۵۹    
فرد متقلبی که در محله شهریار زرقان مبادرت به انجام امور دندانپزشکی و داروسازی می کرد، با هوشیاری کارشناسان نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان به دام افتاد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۱:۱۱    
رئیس کل بیمه مرکزی گفت:بعد از حادثه فاجعه آمیز ساختمان پلاسکو، با توجه به بار احساسی که ایجاد شد، توجه مردم به بیمه آتش سوزی در روزهای اولیه بیشتر شد ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۸:۲۹    
رئیس دامپزشکی شهرستان فاروج از شروع طرح سراسری مایه کوبی گاو و گوساله در شهرستان فاروج خبر داد و گفت ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۸:۲۶    
تیم فوتبال شهرداری کاشان با نتیجه سنگین 4 بر صفر میزبان خود داماش گیلان را شکست داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۷:۵۹    
آیین گرامیداشت شهدای آتش نشان در مسجد صاحب الزمان (عج) شهرری برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۷:۰۵    
نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: در مسئله اقلیت های مذهبی گاهی برای اینکه بیان شود این اقلیت ها آزاد هستند متاسفانه عده ای آن ها را بزرگ می کنند و با برگزاری مراسم های پی در پی شور این قضیه را در ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۶:۵۶    
فرماندار شهرستان گرمه گفت: بیش از 240 برنامه داخلی و 30 عنوان برنامه محوری در دهه فجر امسال در شهرستان گرمه اجرا می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۶:۲۶    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوئین زهرا گفت: بیش از 150 تن وش پنبه در سال جاری در اراضی کشاورزی این شهرستان تولید و تحویل کارخانجات پنبه پاک کنی شده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۵۶    
شهردار یاسوج گفت : نخستین بازار بزرگ محلی ، سنتی وگردشگری کشور همزمان با دهه مبارک فجر در یاسوج کلنگ زنی می شود .
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۵۰    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر گفت:115 برنامه در قالب 68 عنوان در شهر دهدشت و بخش های تابعه شهرستان کهگیلویه برگزار می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۵۰    
فرماندار کهگیلویه با اشاره به اینکه برخی از بانک های این شهرستان مقداری از تسهیلات پرداختی به متقاضیان را بلوکه می کنند گفت: بر اساس مصوبه بانک مرکزی این کار خلاف قانون است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۴۴    
مسلماً در هر انقلابی، زنان همپای مردان مشارکت داشته و دارند. در این میان، زنان ایران اسلامی نیز، در حماسه سازی انقلاب اسلامی و به ثمر رساندن خون های به ناحق ریخته شده و نجات از سلطه و استبداد رژیم ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۳۸    
نماینده مردم ایرانشهر از عملکرد اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان در جنوب استان انتقاد کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۳۵    
کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در پنج شنبه و جمعه هفته جاری با توجه به بارش هایی که خواهیم داشت احتمال وقوع رواناب در بخش هایی از استان به خصوص نیمه شمالی مهیا می باشد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۳۲    
سپاه امام رضا (ع) به مناسبت سی و هشتمین فجر انقلاب بیانیه صادر کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۲۹    
سیاست من شبیه کاری است که پرزیدنت اوباما در سال 2011 انجام داد و صدور روادید را برای آوارگان عراقی به مدت شش ماه ممنوع کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۲۰    
نهمین جشنواره استانی تئاتر طنز تنگستان در روزهای 16 الی 19 بهمن ماه 95 و با حضور 6 گروه نمایشی به میزبانی شهر اهرم برگزار خواهد شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۲۰    
معاونت پارلمانی وزارت آموزش و پرورش گفت: نهاد مکتبی آموزش و پرورش همواره به دنبال حفظ ارزشهای دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می باشد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۱۲    
اقدام رئیس جمهوری جدید آمریکا مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع هفت کشور مسلمان از جمله ایران به ایران کشور واکنش چهره های مختلف فرهنگی و سیاسی را در پی داشت.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۰۹    
مسئول کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر خراسان شمالی از اعزم دانشجویان این استان به اردوهای جهادی طی دهه فجر خبر داد وگفت: دانشجویان در این اردوها خانه های محرومان بجنورد را مرمت می کنند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۰۹    
رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمال از صادرات 50 میلیون دلاری کالا طی 9 ماهه امسال در استان به 22 کشور دنیا خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۰۰    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی از برگزاری سمینار آشنایی با شرایط، مزایا و فرآیند پذیرش در بازار صنایع کوچک و متوسط SME فرابورس ایران خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۴۶    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان بر لزوم تدوین برنامه مناسب در راستای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت بصورت دقیق و کارشناسی تاکید کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۴۳    
دیگر کسی به خودش اجازه ندهد بدون مدرک مستند، در رابطه با نتایجی که در لیگ ثبت می شود، ایجاد بدبینی کند و با مطرح کردن ادعای وجود دست های پشت پرده در فوتبال، سلامت لیگ را زیر سؤال ببرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۲۸    
عمل جراحی تحریک مغزی نخاعی برای اولین بار در شمال غرب کشور در این مرکز آموزشی و درمانی امام رضا(ع) تبریز انجام شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۲۸    
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی گفت: 2 هزار و 500 میلیارد ریال در سال جاری به شهرداری های استان توسط دولت کمک شده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۲۸    
امام جمعه تبریز با اشاره به شعار امسال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۲۸    
سرهنگ جواد فصیحی: ملت ایران مجاهدانه وارد میدان شدند تا پایه های غلط را برچیده و با انقلاب اسلامی پایه های درست را قرار دهند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۲۸    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم با اشاره به اینکه مهمانی لاله ها در 75 گلزار شهدای قم برگزار می شود ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۲۵    
طی مراسمی فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه معرفی شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۲۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از اجرای 614 عنوان برنامه فرهنگی و هنری توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد این استان خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۲۵    
نماینده مردم تبریز در مجلس دهم، گفت: همیشه لطمات و صدمات وارده به حوزه های مختلف از دریچه افراط گرایی صورت می گرفته است ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۲۵    
نماینده شهرداران کشور با بیان این که سهم شهرداری ها از مالیات بر ارزش افزوده به نصف رسیده است، گفت: دولت باید نقش تسهیل کننده را در اجرای ماموریت های شهرداری داشته باشد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۲۵    
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد ارس، با اشاره به اینکه کل حجم سرمایه گذاری در ارس بیش از 4 میلیارد دلار است، گفت: 375 واحد تولیدی در منطقه آزاد ارس فعالیت می کنند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۲۵    
دو تیم سردار بوکان و شهرداری تبریز به تساوی 2-2 دست یافتند تا همچنان رقابت برای صعود به مرحله دوم مسابقات طی چند هفته پایانی به اوج خود برسد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۱۶    
حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه همه ما مسؤولان و مدیران بر سر سفره ای که امام راحل و شهدا گسترانیده اند نشسته ایم؛ گفت: ازاین رو باید نسبت به انقلاب و نظام نمک نشناس نباشیم.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۱۶    
نماینده مردم شوش گفت: هر چیزی که درباره عدم کنترل کانون های داخلی گرد و غبار گفته می شود، بهانه است و امروز فقط کانون های خارجی که در دست عوامل داعش است، به عهده سازمان حفاظت از محیط زیست نیست.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۱۶    
دادستان رامهرمزگفت: طی یکماه اخیر در رامهرمز حدود 500 لیتر مشروبات دست ساز کشف و ضبط ، سه نفر هم دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۱۳    
یک مدرس دانشگاه در رشته جامعه شناسی با اشاره به وقوع حوادث تلخ ریزش ساختمان پلاسکو و تصادف قطار سمنان، گفت: جامعه، پاسخگویی متولیان امر را درباره چرایی وقوع چنین حوادثی تلخ را مطالبه کنند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۱۳    
فیلم داستانی قطره به کارگردانی هادی دهقانی اشکذری، تهیه کنندگی عبدالرضا محقق و هنرنمایی جمعی از بازیگران یزدی ساخته شده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۱۳    
با توجه به وعده های ترامپ درباب مواردی مثل توزیع اقتصادی وشکاف طبقاتی، موضوع بیمه های اجتماعی ویا گروههای اجتماعی و مواردی از این قبیل ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۱۳    
مدیرعامل شهرک های صنعتی خراسان شمالی میزان صادرات در حوزه صنایع کوچک را در سال جاری 6 میلیون دلار اعلام کرد که بیشتر در زمینه پلاستیک و فرش بوده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۰۴    
مجموعه آبدرمانی کوهستان خاتم با اعتبار بالغ بر 10 میلیارد تومان در شهر توریستی سرعین افتتاح شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۰۴    
بهمن عرفانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان مریوان از افتتاح 5 پروژه آموزشی خیرساز با اعتبار 9 میلیارد ریال بمناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۸    
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سال جاری با تشکیل کمیته کارگری ستاد دهه فجر 150عنوان برنامه متنوع برای ایام دهه فجر در نظر گرفته شده که از این تعداد 50 برنامه استانی ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۸    
استاندار چهار محال و بختیاری گفت: افزایش حضور و فعالیت نسل جوان در مساجد اقدامی بسیار ارزشمند و پرثمر محسوب می شود که می تواند در فرهنگ چامعه نیز تاثیر گذار باشد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۸    
به گفته ابتکار رئیس جمهور برای حل بحران ریزگردها دستور داد در خوزستان نهال بکارند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۸    
محمدعلی بنی سعید مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان خبر داد:کلاس ها و ساختمان های دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان به همت حوزه بسیج دانشجویی این دانشگاه به نام شهدا مزین شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۸    
معزی گفت: ما انتظار نداشته باشیم که پس از گرد و خاک مراجعه مردم به بیمارستان ها و مراکز درمانی افزایش یابد چرا که عوارض تنفسی گرد و خاک در بلندمدت دیده می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۵    
بنا به گفته مدیر آموزش و پرورش شاوور شوش مادر یکی از دانش آموزان روستای سید عباس، معلم مدرسه را در مقابل دانش آموزان مورد ضرب و شتم قرار داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۴۳    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای تشکیل کارگروه هایی برای هم افزایی در جهت نظرخواهی باید اهتمام جدی صورت گیرد و ما برای این موضوع کاملاً آماده هستیم تا از این فرصت به وجودآمده ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۵۰    
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه باید مسائل زنان را فراتر از حزب و گروه دید ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۵۰    
نشست هم اندیشی نمایندگان زن ادوار مجلس در محل کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نمایندگان زن دوره های مختلف مجلس همچنین مجلس دهم حضور داشتند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۲۳    
انتقاد از رئیس جمهور ایران به خاطر رفتارهای رئیس جمهور آمریکا، رویه ای است که خود آقای روحانی در کشور ایجاد کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۲۳    
مراسم یادبود شهدای آتش نشان و تجلیل از آتش نشانان شهرداری سین توسط هیئت پهلوانی شهرستان های برخوار و شاهین شهر و میمه امروز برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۲۳    
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان گفت: با توجه به اسناد بالادستی، اولویت نخست استان در جذب سرمایه گذاری صنایع با فناوری بالا و کم آب خواه و خدمات برتر، تعریف شده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۲۰    
مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان با بیان اینکه حدود 2 هزار و 57 برنامه ویژه بانوان در خوزستان برگزار می شود، گفت: برنامه های دیگری هنوز قطعی نشده اما سعی ما بر بصیرت افزایی ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۱۷    
فوتبال ساحلی سورو بندرعباس با نتیجه پرگل 7 بر 1 در مقابل تیم فوتبال ساحلی یاران آتشگاه اصفهان پیروز شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۱۷    
امام جمعه رستاق با بیان اینکه مردم رستاق حق نفس کشیدن در هوای سالم را امروزه از دست داده اند، گفت: بهره مندی از هوای پاک حق مردم است و این وظیفه بر دوش مسئولانی است که چنین شرایطی را برای مردم رستاق ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۱۷    
فرمانده انتظامی بم گفت: فردی که با سو استفاده از کارت صاحب کارش مبالغی را به صورت غیرمجاز برداشت کرده بود شناسایی و دستگیر شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۵۶    
سازمان ملل اعلام کرد که طرح ترامپ برای ممنوعیت ورود اتباع 7 کشور مسلمان به آمریکا غیر قانونی است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۵۳    
سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری جاسک از آبگیری 100درصد ظرفیت سازه های آبخیزداری شهرستان بر اثر بارندگی های اخیر خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۴۷    
استاندار اردبیل گفت:خوشبختانه در سفری که به همراه وزیرارتباطات و فناوری به جمهوری آذربایجان داشتیم ایجاد بندرخشک در منطقه اصلاندوز مورد قبول رئیس جمهور آذربایجان قرار گرفت.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۲۶    
فرمانده سپاه ناحیه اهر از برگزاری نزدیک به 50 برنامه فرهنگی، اجتماعی، محرومیت زدایی و بصیرت افزایی توسط سپاه ناحیه اهر در دهه فجر خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۲۳    
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: خرید توافقی باعث کاهش زیان کشاورزان گوجه فرنگی کار در جنوب این استان شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۱۷    
فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ گفت: 90 برنامه مختلف در شهرستان کوهرنگ همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۱۴    
بر اثر سقوط بهمن در محور دره کی به اورامان در منطقه به نام" که ر به ناو" دو نیروی پیمانکار اداره برق شهرستان سروآباد حین ماموریت بدلیل ریزش بهمن جان خود را از دست دادند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۱۴    
فرماندار شهرستان سپیدان گفت :ماهی و آبزیان از گذشته به عنوان یکی از غذاهای بسیار مهم از حیث ارزش های دارویی مطرح بوده اند که باید فرهنگ استفاده از این مواد غذایی ارزشمند در بین مردم نهادینه گردد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۱۴    
شهردار محمدیه با بیان اینکه برگزاری دوره های آموزش خانواده جزو اولویت های فرهنگی شهرداری است، عنوان کرد ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۱۴    
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین گفت: در ایام دهه مبارک فجر 3 کتابخانه عصمت آباد، خاکعلی و خجسته آبیک و همچنین بخش مرجع کتابخانه امام خمینی(ره) قزوین افتتاح می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۱۱    
132 دانش آموز دختر جوانرودی، در قالب اردوهای راهیان نور راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۱۱    
نمایشگاه منتخب هنرمندان تجسّمی جنوب کشور در بخش های نقاشی ایرانی، نقاشی خط وخوشنویسی آغاز به کار کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۰۸    
مراسم تجلیل از خادمان جشن بزرگ میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) در مسجد قبای پاوه با حضور امام جمعه پاوه، فرماندار پاوه، فرمانده سپاه ناحیه پاوه، روحانیون شهرستان ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۰۲    
شهردار اسلام آبادغرب گفت: با تلاش بموقع آتش نشانان، آتش سوزی مجتمع "آریانا" در اسلام آباد غرب مهار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۰۲    
فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت: در دهه فجر 17 طرح در حوزه های مختلف با اعتبار 14 میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۰:۵۹    
دهیار روستای چرمله علیا شهرستان سنقروکلیایی گفت : راه روستای چرمله سنقروکلیایی همچنان مسدود است مهمانان روستا در محاصره برف گرفتار شدند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۰:۵۹    
بمناسبت فرارسیدن دهه فجر 202 عنوان در سطح شهر ها و روستاها ی شهرستان رزن توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می گردد .