سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۲۳:۳۶May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اطلاع رسانی دانا 22 بهمن 1395 - dana.ir

شبکه اطلاع رسانی دانا 29 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی دانا 29 اسفند 1394 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 فروردین 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 تیر 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 مرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 مهر 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 آبان 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 آذر 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 دی 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 اسفند 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 1 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 2 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 3 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 4 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 5 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 6 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 7 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 8 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 9 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 10 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 11 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 12 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 13 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 14 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 15 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 16 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 17 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 18 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 19 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 20 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 21 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 22 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 23 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 24 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 25 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 26 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 27 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 28 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 29 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 بهمن 1395 
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۹:۴۵    
سرهنگ کاظم زاد از کشف بیش از 19 کیلوگرم تریاک که در بطری های آب معدنی جا ساز شده بودند خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۳:۳۲    
سپاه شهرستان نقده با صدور پیامی از حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن تشکر کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۴۴    
همایش فاطمیون و مدافعان حرم با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، روحانیون، مداحان و شعرای آئینی، مسئولین هیئات مذهبی ، مدیران مؤسسات و فعالان قرآنی در میبد برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۰۵    
وزارت خارجه قزاقستان فهرست دعوت شدگان به نشست آستانه 3 در باره سوریه را اعلام کرد که در آن دو هیات نمایندگان دولت و مخالفان مسلح نیز دیده می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۰:۲۳    
مردم می توانند با مراجعه به شرکت ریلی ریل ترابر و اخذ بلیت های گروهی در قالب تور، از هم اکنون برای اعزام راهیان نور صندلی رزرو کنند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۰:۱۷    
جنبش عدم تعهد با اعلام همبستگی با ایران ، اقدامات یکجانبه امریکا علیه نهادها و شهروندان ایرانی را محکوم کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۰:۱۴    
بی تردید با نگاهی گذرا به تنها بازار روز نکا، تایید خواهید کرد که این بازار در وضعیتی بسیار نامطلوب قرار دارد و این اوضاع، این بازار را در صدر ضعیف ترین بازار روزهای استان مازندران قرار داده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۷:۴۸    
مسئول بسیج محلات ومساجدسپاه استان خراسان جنوبی گفت:رویشهای انقلاب اسلامی ایران شهداء وبرادران وخواهران بسیجی می باشندوبرهمه آحادجامعه واجب است امربمعروف ونهی ازمنکررابعنوان یک واجب الهیی ترک نکنند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۷:۴۲    
دبیر کمیته ارگانیک جهاد کشاورزی قزوین در خصوص تولید انگور ارگانیک در استان، گفت: به صورت کاملا اتفاقی در منطقه ای از شال و بوئین زهرا کشاورزان از سم و کودهای شیمیایی استفاده نمی کردند که یک شرکت ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۴:۰۳    
حوزه علمیه خواهران بازفت شهرستان کوهرنگ با حضور امام جمعه و فرماندار کوهرنگ افتتاح شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۳:۴۵    
فرمانده سپاه ناحیه مراغه با اشاره به لزوم وجود وحدت بین آحاد مردم و مسئولان در عصر حاضر گفت: حضور گسترده مردم در صحنه های خطیر جامعه با اتحاد و تبعیت از ولایت فقیه و رهبری خنثی مکننده توطئه های ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۳:۴۲    
اولین دفتر پیشخوان خدمات دولت با حضور امام جمعه و فرماندار کوهرنگ در شهر بازفت افتتاح شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۲۳:۳۰    
گروه های تروریستی، شهر فوعه در شمال غرب سوریه را با بیش از 50 موشک و خمپاره هدف قرار دادند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۷:۰۳    
نمایشگاه فروش بهاره در شهرستان حاجی آباد با هدف تعدیل قیمت کالاهای ضروری و حمایت از مصرف کنندگان افتتاح شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۶:۳۰    
نظر علی علیزاده شاخصه اصلی نظام جمهوری اسلامی را اطاعت از خدا و خدمت برای خلق خدا عنوان کرد و تاکید کرد: چارچوب حرکت انقلاب اسلامی اطاعت از خدا و خدمت به مردم ایران بوده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۶:۲۴    
زرگرپور به منظور تقدیر و تشکر از حضور باشکوه و حماسی مردم ولایتمدار در راهپیمایی 22 بهمن پیامی صادر کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۶:۲۴    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر گسترش چتر حمایتی دستگاه های دولتی بر سر کودکان کار، گفت: نبود انسجام عمل میان دستگاه ها مهم ترین دلیل ضعف در مقابله با آسیب های اجتماعی است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۵:۵۴    
استاندار قزوین با اشاره به اینکه خانواده های شهدا و زندانیان سیاسی سند زنده انقلاب هستند، گفت: باید از ظرفیت این افراد در جهت اعتلای انقلاب اسلامی بیشتر استفاده شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۵:۳۶    
فقر و تضاد طبقاتی، منکرات و فساد، و کاخ های بر آمده در مقابل کوخ نشین ها، این ها همه مصادیقی است از همان ظلم و ستمی که معمار کبیر انقلاب در مقابل آن به قیام و ایستادگی پرداخت و راهشان توسط رهبر کنونی ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۴:۳۰    
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نظام سلطه با اصل و اساس انقلاب ملت ما دشمنی دارد و اساس انقلاب ما اسلام ناب محمدی و اصل مترقی ولایت فقیه است گفت ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۴:۲۱    
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد، یکشنبه 24 بهمن ماه در مصلی امام خمینی(ره) یاسوج راه اندازی می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۲:۲۴    
خصومت آمریکا نسبت به انقلاب اسلامی است که در این مدت کوتاه و با روی کار آمدن رئیس جمهور جدید این کشور، جهان شاهد گوشه هایی از این خصومت دیرینه بوده است. و هیچگونه تغییری در آن رخ نداده است
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۲:۰۹    
امام جمعه اردل طی پیامی از حضور پرشور مردم ولایتمدار شهرستان اردل در راهپیمایی 22 بهمن و گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۲:۰۰    
استاندار کرمانشاه در سفر یک روزه خود به پاوه،گفت: عملیات گازرسانی به دو شهر نودشه و نوسود تا پایان فصل سرما، آغاز می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۴۵    
روز جمعه 22 بهمن ماه آخرین قسمت مراسم زه ماون پیرشالیار در هه ورامان با برگزاری مراسم تربه در شهر اورمان به پایان می رسد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۴۲    
رییس جمهوری با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران، فرصت بی نظیری را برای توسعه و تعمیق روابط با کشورهای همسایه و مسلمان ایجاد کرد ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۴۲    
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که از ترامپ و تفکرات افراد وابسته به او خوفی ندارند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۳۹    
حجت الاسلام عبدالغفار غفاری ثانی گفت: حضور حماسی با شکوه و وحدت آفرین مردم پاسخ دندان شکنی به تهدیدات ، گستاخی ها، اهانت ها و یاوه گویی های مقامات آمریکا بود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۳۳    
فاطمیه امسال در زرقان رنگ و بویی دیگر دارد و هئیات مذبی و عاشقان حضرت زهرا (س) در سر میادین و امامزاده قاسم (ع) این شهر موکب های فاطمی برپا شد و همچنین در ایام فاطمیه دوم ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۲۱    
در مطالعه ای برای تشخیص انسدادهای احتمالی مرگبار، بر روی بیش از 3000 شرکت کننده با میانگین سنی 40 سال، سی تی اسکن انجام شد ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۰:۵۷    
علی اکبر ولایتی مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب در مصاحبه با رسانه فرانسوی ، بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای مواجه شدن با فشارهای آمریکا تاکید کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۰:۰۰    
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی طی پیامی از ملت ایران به پاس خلق حماسه در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۹:۵۷    
رهبر جنبش انصار الله یمن در سخنرانی خود به مناسبت سالروز شهید، حمله به این کشور را سناریوی آمریکایی-اسرائیلی دانست که نیروهای شکست خورده در منطقه آن را اجرا کردند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۹:۴۸    
حجت الاسلام والمسلمین رسایی گفت: هرگاه از آرمان ها و ارزش های انقلاب و اسلام فاصله گرفتیم و ارزش های انقلاب در بین خواص و مسئولان و احیاناً روحانیت کشور کمرنگ شد، شاهد خسارت ها و عقب ماندگی ها بودیم.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۹:۴۵    
همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، آزاده بهمئی با حضور در جوار قبر شهیدی که روزی مردم سنگ قبر او را بر روی این قبر گذاشته بودند و اکنون شهید گمنام خطاب می شود ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۹:۴۵    
سرپرست شبکه بهداشت ودرمان پلدختر گفت:پس از اطلاع از وجود این خانم که مشکل چشمی دارد، از طریق مسئول خانه بهداشت منطقه تخت چان نسبت به شناسایی وضعیت آن اقدام کردیم.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۹:۴۵    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در واشنگتن، ضمن تاکید بر اولویت بالای برجام برای این اتحادیه گفته است که آمریکا به اجرای کامل توافق هسته ای متعهد است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۹:۳۹    
آتش پاد بزرگزاد با اشاره به وقوع حریق در ساختمانی چهار طبقه، از نجات خانواده محبوس در میان دود و شعله های آتش توسط نیروهای آتش نشانی اصفهان خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۹:۳۹    
وقتی پدرش می خواست روی سن برود سریع دنبالش آمد و دست در دست پدر رفت تا الگو و اتمام حجتی برای بعضی ها شود که بالاجبار باید سانسور شوند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۹:۰۳    
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت : قدرت تنها به توپ و تانک و مسلسل نیست بلکه اعتقادات ، انگیزه، اراده و وحدت حامیان و نخبگان دینی ، حوزوی، دانشجویی ، هوشیاردلان ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۹:۰۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه برجام برد برد بود گفت: پس از برجام حدود 8/5 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی به تصویب هیئت عالی سرمایه گذاری رسیده که 5 ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۹:۰۰    
مسئول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: راهیان نور یکی از دستاوردهای ماندگار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۹:۰۰    
شبکه خبری سی ان ان روز جمعه از قول برخی منابع آگاه گزارش داده کاخ سفید قصد اعمال تحریم های بیشتری علیه ایران دارد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۸:۴۲    
روزنامه ها در لابه لای گزارش ها و سرمقاله ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۳:۵۷    
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در اولین مقصد سفر دوره ای خود به خاورمیانه، وارد استانبول ترکیه شده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۳:۳۹    
منابع پلیس عراق اعلام کردند که انفجار یک خودرو بمب گذاری شده در پایتخت عراق در شامگاه جمعه، دستکم پنج کشته و 14 مجروح برجا گذاشته است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۳:۳۶    
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر استان، برخی از مقاطع تحصیلی همدان در نوبت صبح فردا تعطیل است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۳:۳۰    
نیروهای محاصره شده سوری در شهر دیرالزور در ادامه تلاش برای شکستن حصر خود، چندین تروریست داعشی را از پای درآورده و شماری از آن ها را به اسارت گرفتند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۳:۲۷    
نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل متحد گفته که قرار دادن نام سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی روش مناسبی برای خروج آمریکا از توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 خواهد بود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۳:۲۴    
نامزد راست گرای انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در یک مصاحبه تلویزیونی گفت در صورتی که در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود مانند ترامپ جلوی ورود مسلمانان به خاک فرانسه را خواهد گرفت.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۲:۲۱    
در حالیکه طبق گفته مسئولان و بر اساس قانون، باید خط تولید اتومبیل هایی که 10 سال از عمر آنها می گذرد، متوقف شود ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۲:۱۸    
نخست وزیر ترکیه اعلام کرد که کشورش بار دیگر از آمریکا درخواست کرده که فتح الله گولن را به ترکیه برگرداند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۲:۰۶    
بازیکن مشهور و اسپانیایی تیم فوتبال السد قطر، مطالب مطرح شده از قول او علیه تماشاگران ایرانی، در یکی از سایتهای اماراتی را رد کرد و گفت: در شخصیت من نیست که چنین صحبت هایی را بیان کنم.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۲:۰۰    
سردبیر نشریه ویرجینیا دیفندر و یکی از رهبران ضدجنگ در آمریکا با تشریح دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تأکید کرد انقلاب ایران الهام و ا لگویی برای مردم ستمدیده در هر جای دنیا و با هر نژاد و ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۲:۰۰    
مدیر کل اسبق فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد در جمع مردم بهمئی با اشاره به شکست یک رژیم سرسخت توسط ملت ایران، به نقش تعیین کننده ایران اسلامی در منطقه پرداخت.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۱:۵۷    
خبرگزاری رویترز نوشت که وزارت امنیت داخلی آمریکا در گزارشی درون سازمانی هزینه دیوار مرزی با مکزیک را بالغ بر 21 میلیارد و 600 میلیون دلار و مدت زمان ساخت آن را دستکم سه سال برآورد کرده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۱:۵۷    
روزنامه نیویورک تایمز با اشاره به رفتارهای ترامپ که تلاش می کند همیشه دیگران را مقصر اشتباهاتش جلوه بدهد وی را رئیس جمهور بچه مدرسه ای آمریکا نامیده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۱:۵۴    
دختر دوم خانواده ماههاست عقد کرده اما پدر خانواده هنوز نتوانسته که اقساط جهیزیه دختر اول را پرداخت نماید وبه شدت مقروض می باشد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۱:۵۴    
نیروهای بسیج مردمی عراق در تازه ترین عملیات خود برای آزادسازی شهر تلعفر، بیش از 30 تروریست داعشی را از پای درآوردند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۱:۵۴    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: شرایط پیچیده ای به وجود آمده که تاکنون در دورانم فوتبالم تجربه نکردم اما آدمی نیستم که دراین روزهای سخت تیمم را تنها بگذارم.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۱:۵۱    
علمای بحرین جنایت آل خلیفه در کشتن سه جوان بحرینی را تروری سازمان یافته دانستند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۱:۴۲    
منابع خبری از سرنگونی یک فروند بالگرد نظامی نیروهای وابسته به خلیفه حفتر ، به دست دولت وفاق ملی این کشور خبر دادند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۱:۴۲    
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: بزرگتر از رضا شکاری را هم سر جایش می نشانم او به جای اینکه فوتبال حرفه ای را یاد بگیرد دور زدن را یاد گرفته است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۱:۴۲    
رئیس جمهور روسیه در تازه ترین اظهارات خود ابراز امیدواری کرد که در دوران ترامپ روابط دوجانبه آمریکا و روسیه به طور کامل از سر گرفته شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۱:۳۹    
ما سپاهانیم و حالا حالا قهرمانیم شعاری که مدت هاست دیگر از روی سکوهای اصفهان شنیده نمی شود و بعد از لیگ چهاردهم که سپاهان پنجمین قهرمانی لیگ برتر را جشن گرفت ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۱:۳۹    
در روز جمعه پس از انتشار اخباری مبنی بر رسیدن به رکوردی جدید در پایبندی به توافق اوپک برای کاهش تولید نفت و ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا، قیمت نفت بیش از 1 درصد افزایش یافت.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۱:۳۹    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به 373 تن از هموطنان در 8 استان متاثر از برف و کولاک خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۱:۳۳    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با یک روزنامه اسرائیلی مدعی شد توافق هسته ای ایران برای رژیم صهیونیستی یک فاجعه است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۱:۰۹    
مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان از اعزام بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان شهید مدنی خرم آباد برای انتقال بیمار قلبی خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۰:۳۳    
بانوان بیرجندی امروز به صحنه آمده بودند تا بگویند:ما از تهدیدتت فردی مثل ترامپ نمی ترسیم و این انقلاب را به آسانی به دست نیاورده ایم که بخواهیم با یک تهدید دست از آرمان هایمان برداریم.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۰:۳۳    
بر اثر واژگونی خودرو پراید در جاده ی منتهی به روستای میان آب بخش شاوور در شهرستان شوش 2 جوان جان خود را از دست دادند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۹:۳۰    
مراسم عزاداری شب اول دهه فاطمیه در دانشگاه بیرجند برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۹:۰۹    
شهرستان اسلامشهر در یوم الله 22 بهمن، سراسر الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بود مردم و مسئولین انقلابی شهرستان در این روز فارغ از ظاهر، تفکر ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۹:۰۶    
مردم ورامین با حضور بسیار گسترده در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر ایستادگی خودشان پای آرمان های والای انقلاب اسلامی را به رخ کشیدند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۹:۰۳    
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان قدس گفت: آمریکای جهان خوار هیچگاه لحظه ای از اندیشه های خود که همان خونخواری و مکیدن سرمایه های دیگر ملت ها است اندکی عقب ننشسته است و کافیست ما قدمی کوتاه ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۸:۵۷    
نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با حور پرشور راهپیمایان روز 22 بهمن در سراسر شهرستان های استان تهران برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۸:۵۷    
امام جمعه اسلامشهر گفت: مردم متدین اسلامشهر در همه صحنه ها حاضر بودند هم در 22 بهمن و هم در روز قدس. امروز اما به دلیل یاوه گویی های دولتمردان آمریکا بیش از سال های قبل حضور داشتند خداوند به آنان ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۸:۵۷    
مسئول بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری گفت: هم دلی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن ماه به دشمن نشان داد که هیچگاه نمی تواند بر ملت ایران نفوذ پیدا کند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۸:۴۸    
بمناسبت دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران مردم شهرستان توریستی سرعین به کمپین "من انقلابی ام" پیوستند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۸:۴۸    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی میاندوآب در اطلاعیه ای ضمن تقدیر از حضور پرشور و باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن از آنان خواست، اخبار و اطلاعات را از منابع و سایت های معتبر پیگیری کنند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۸:۴۸    
با حضور نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت آبفا روستایی و مسئولبن شعرستان، پروژه مجتمع آبرسانی سورک در شهرستان جاسک افتتاح شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۸:۴۸    
استاندار هرمزگان فروچاله های میناب را نیازمند نگاه ملی دانست و افزود: در بودجه سال آینده با تصویب بودجه در برنامه ششم توسعه به فروچاله های میناب نگاه ملی می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۸:۴۵    
ائمه جمعه استان هرمزگان بااشاره به اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22بهمن تجلی قدرت و عزت ملی ایرانیان است ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۸:۳۰    
دادستان کل کشور از دستگیری گروهی از عناصر داعش در اطراف تهران خبر داد و گفت که این گروه قصد داشتند در روز 22 بهمن، خرابکاری و شرارت کنند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۷:۵۴    
ائمه جمعه کرمانشاه امروز در خطبه های نمازجمعه که راهپیمایی 22 بهمن پاسخی محکم به یاوه گویی دشمن بود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۷:۵۴    
فرمانده منطقه چهارم ندسا گفت: انقلاب اسلامی تعیین کننده سرنوشت بشریت است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۷:۵۱    
حجت الاسلام و المسلمین منتظری تصریح کرد: مگر می شود شیعه و مسلمان خط قرمز نداشته باشد. برخی یا به آیات قرآن توجه ندارند یا غفلت کردند که این گونه حرف ها را می زنند ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۷:۵۱    
مردم یزد در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن از پشت تریبون آزاد فریاد خود را بر سر ترامپ رییس جمهور آمریکا سر دادند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۷:۵۱    
نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری گفت : طی بازدیدها از شهر و روستاهای استان هرمزگان و نامه هایی که به دست ما رسیده است 99 درصد درخواست های مردمی مشکلات فقرمالی و بیکاری جوانان بوده است .
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۷:۵۱    
به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، 50 فقره کلاه ایمنی از سوی فرماندهی انتظامی و پلیس راهور ابوموسی به موتورسواران قانونمند در این شهرستان اهدا شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۷:۴۸    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به وجود امنیت کامل ایران در در منطقه آشوب زده خاورمیانه اظهار کرد: رهبری بزرگوار جمهوری اسلامی ایران و مردم ، سیاستهای کشور را بر مبنای باورهای دینی ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۷:۴۸    
امام جمعه اصفهان با اشاره به آتش کشیدن پرچم آمریکا در اروپا و خود کشور آمریکا، اظهار کرد: کسی قبلاً جرات چنین کاری نداشت ولی امروز با گسترش تفکر انقلاب اسلامی شاهد چنین وقایعی هستیم.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۷:۴۸    
سید جواد ساداتی نژاد گفت: امروز ایران اسلامی الهام دهنده ی مردم ستم دیده ی دنیا شده است و به آن ها یاد داده است می توان از سلطه ی شرق و غرب خارج شد و به حیات خود با عزت ادامه داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۷:۴۵    
ائمه جمعه استان مرکزی با تشکر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، آگاهی و بصیرت و حضور همیشه در صحنه مردم را از جمله عوامل اقتدار و ماندگاری اسلام دانستند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۷:۴۵    
همایش حزب اتحاد ملت ایران با سخنرانی علی شکوری راد در علی آباد کتول بر اساس تصمیم نهادهای قانونی این شهرستان لغو شده است و با هر گونه تجمع در آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۷:۴۵    
حضور انقلابی مردم کمیجان دوشادوش سایر ملت ایران در تمامی ادوار نشان از انقلابی بودن و استکبار ستیزی همیشگی این ملت دارد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۷:۴۲    
دانش آموزان کلاس اول دبستان دهخدا در لالی با پوشیدن لباس محلی و شرکت در جشن های دهه فجر علاقه خود را به اصالت و فرهنگ ایرانی اسلامی نشان دادند .
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۷:۴۲    
مردم انقلابی شهرستان بندرگز امروز 22 بهمن مانع سخنرانی احمد مازنی نماینده اصلاح طلب تهران و شاگرد شیخ فتنه گر در راهپیمایی شدند .
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۷:۳۹    
مردم البرز همزمان با دیگر مردم ایران اسلامی امروز، همزمان با سالروز 22 بهمن در راهپیمایی امروز حضوری چشمگیری داشتند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۷:۳۹    
مسئول حفاظت اطلاعات سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت:برگزاری یادواره شهدا کمتر از شهادت نیست و این ابزار فرهنگی خوبی برای مقابله با توطئه های دشمنان نظام است.