شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۹:۵۹May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اطلاع رسانی دانا 5 تیر 1396 - dana.ir

شبکه اطلاع رسانی دانا 29 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی دانا 29 اسفند 1394 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 اسفند 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 فروردین 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 اردیبهشت 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 24 خرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 مرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 شهریور 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 مهر 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 آبان 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 آذر 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 دی 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 بهمن 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 29 اسفند 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 3 تیر 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 4 تیر 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 5 تیر 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 6 تیر 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 7 تیر 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 8 تیر 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 9 تیر 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 10 تیر 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 11 تیر 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 12 تیر 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 13 تیر 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 14 تیر 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 15 تیر 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 16 تیر 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 17 تیر 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 18 تیر 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 19 تیر 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 20 تیر 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 21 تیر 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 22 تیر 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 23 تیر 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 24 تیر 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 25 تیر 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 26 تیر 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 27 تیر 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 28 تیر 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 29 تیر 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 تیر 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 تیر 1396 
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۹:۱۷    
یک ورزشکارسپیدانی برای اولین بار درتاریخ فوتبال ایران راهی کشور کره جنوبی شد تا در یکی از بهترین تیم های این کشور بازی کند .
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۴:۲۳    
نماینده تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس گفت: وضعیت نظام بانکی کشور آشفته است زیرا برخی از مؤسسات و بانک های خصوصی با وعده سود فراوان، ضربه های جبران ناپذیری بر اقتصاد جامعه وارد کردند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۷:۵۶    
اگرچه شرط مسلمانی حسن ظن داشتن به برادران ایمانی است، ولی برخی گزاره ها در کلمات رئیس جمهور و هم فکران اصلاحاتی شان قدری انسان را دچار تردید می کند ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۵:۰۸    
از دیدن این تصاویر لذت ببرید.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۴:۴۶    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: سپاه مربوط به شخص خاصی نیست بلکه یک ارگان مقدس برای نظام جمهوری اسلامی است و مانند ارتش ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۳:۵۲    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در سومین و چهارمین روز از هفتۀ بازخوانی و افشای حقوق بشر امریکایی مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر را برگزار می کند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۸    
سیاست های استکباری طلایه داران حقوق بشر، موجب شده تا آمریکا به عنوان بزرگترین حمایت کننده تروریست های تکفیری، کشت و صادرات مواد مخدر به کشورهای مسلمان بخصوص ایران را به عنوان هدفی اساسی دنبال کند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۰:۴۳    
رئیس هیات تکواندو استان کرمانشاه از کسب مدال برنز رقابت های جهانی تکواندو توسط مسعود حجی زواره ورزشکار کرمانشاهی خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۸:۴۶    
رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سوالات درس زبان فارسی 15 دقیقه قبل از آغاز امتحان نهایی در یکی از مناطق آموزش وپرورش شهر تهران در فضای مجازی منتشر شد ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۸:۲۵    
معاون تأمین آب و آبرسانی شرکت آب و فاضلاب روستای سیستان و بلوچستان گفت: اقدامات خوبی در زمینه رفع مشکلات و یا به حداقل رساندن معضل کم آبی در برخی از روستاهای شهرستان قصرقند انجام شده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۲۱:۵۰    
صبح امروز تعدادی از اعضای حزب اعتدال و توسعه گالیکش با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۷:۰۳    
مشروعیت دونالد ترامپ هرروز بیشتر از روز قبل در معرض کاهش و پرسش فزاینده تری قرارگرفته است و پاسخ فوری به این سوال دشوارترشده است که چه چیزی می توان در قبال آن انجام داد به نظر می رسید که سایه شک ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۶:۲۴    
وزیر خارجه کشورمان در شورای اروپایی روابط خارجی آلمان گفت عربستان بذر کینه و نفرت را در منطقه می پراکند و نفرتی که از سوی این دولت تبلیغ می شود باعث صدور افراط گرائی در منطقه شده و نتیجه آن فاجعه بار ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۶:۲۱    
برای دومین بار در روزهای گذشته، رژیم صهیونیستی مواضع ارتش سوریه را در استان قنیطره هدف قرار داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۶:۱۲    
دادستان عمومی و انقلاب کوهرنگ با بیان این موضوع که در دادسرای عمومی و انقلاب در سال گذشته بالغ بر 5000 پرونده قضایی مورد بررسی قرار گرفته است ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۲:۱۷    
همزمان با فرارسیدن تعطیلات تابستان و تعطیلات عید فطر مناطق مختلف گردشگری شهرستان کوثر و مرکز آن شهر گیوی میزبان صدها گردشگر از اقصی نقاط کشور است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۰:۵۶    
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بویراحمد گفت که ظرفیت برخی مکان های تفریحی این شهرستان به ویژه در شهر یاسوج مرکز آن در نخستین روز تعطیلات عید فطر سال جاری تکمیل شده و این مکان ها هم ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۰:۲۶    
مسؤول مرکز استعدادیابی فوتبال بانوان کهگیلویه و بویراحمد از دعوت دو بازیکن هم استانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۰۹:۵۶    
پدر شهید حمید حیدری، از مدافعان حرم فاطمیون می گوید: خانه و دار و ندارم فدای اهل بیت(ع) است؛ این راه را تا پیروزی اسلام در هر نقطه جهان ادامه می دهیم.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۰۹:۵۶    
مدیر روابط عمومی و همچنین کارشناس ارشد ایمنی پالایشگاه اصفهان، ضمن تکذیب هرگونه آتش سوزی در پالایشگاه، اخبار منتشر شده در این رابطه را نادرست اعلام کردند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۰۹:۵۳    
بسیاری از هموطنان در اولین روز سفرهای تابستانی 96 خود سمیرم و آبشار زیبای آن را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کردند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۲۱:۲۳    
بیش از 40 نفر از فرزندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تحت عنوان طرح محسنین به حمایت بسیجیان و پاسداران شهرستان ورامین درآمده اند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۹:۲۶    
نماز عید سعید فطر با حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار در سراسر شهرستان های استان تهران برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۹:۲۶    
شهردار شهرصالحیه گفت: برای پرکردن اوقات فراغت شهروندان و به ویژه بانوان برنامه های متعددی در دستور کار مجموعه مدیریت شهری قرار گرفته است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۹:۲۶    
صبح امروز خبری مبنی بر آتش سوزی گسترده در پالایشگاه اصفهان شنیده شد که بر اساس گفته مدیر روابط عمومی شرکت پالایشگاه نفت اصفهان این آتش سوزی بسیار جزئی بوده و همان لحظه نیز مهار شده و به کسی آسیب جدی ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۹:۱۴    
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه گفت: بیش از 50 پایگاه در سطح شهر و روستاهای شهرستان، آماده جمع آوری فطریه نمازگزاران است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۸:۴۱    
سرهنگ نصراله بیگلری اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین-کرج و محور قزوین-رشت و قزوین-زنجان نیمه سنگین است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۸:۲۶    
نماز عید فطر صبح امروز توسط آیت الله نعیم آبادی با حضور مردم خونگرم شهر بندرعباس و مسئولین استانی برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۸:۲۶    
امسال بیش از 50 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی در سطح شهرستان مستقر شده و زکات فطریه مردم را جمع آوری می کنند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۸:۲۶    
در این بسته خبری به اخبار استان همدان در قالب 5 عکس نوشت پرداخته شده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۸:۱۴    
تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر به مناسبت عید سعید فطر با یوسف قرضاوی دیدار کرد در حالیکه کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله عربستان، امارات و بحرین پس از قطع رابطه با قطر ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۸:۱۴    
اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت گفت که مصعب بلال العرعیر پس از مخالفت تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی با درمان وی در خارج از غزه، جان خود را از دست داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۸:۱۱    
علیرضا رهایی درباره جلسه روز گذشته مسئولان آموزشی این دانشگاه با شورای گسترش آموزش عالی در محل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۸:۰۸    
یک بمب کار گذاشته شده در یک خودرو در مقر ایست و بازرسی منطقه مسکونی دمر در شمال پایتخت سوریه منفجر شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۷:۴۴    
در محور کندوان، تردد در مسیر جنوب به شمال محدوده تونل کندوان تا سیاه بیشه سنگین و تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج تا ساعت یک بامداد فردا ممنوع است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۷:۴۴    
کارلوس کی روش درباره شرایط صعود تیم ملی تحت هدایتش به رقابت های جام جهانی 2018 روسیه و آخرین وضعیت این تیم گفت و گویی را با هفته نامه پرتغالی اکسپرسو انجام داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۷:۳۸    
سرهنگ نادر رحمانی، با اشاره به یکطرفه شدن جاده چالوس اظهارکرد: از ساعت 11 صبح امروز و با توجه به حجم بالای ترافیک در این جاده ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۷:۲۶    
نیروهای امنیتی و نظامی سعودی در ادامه حملات خود در شهر العوامیه، جنایت جدیدی را رقم زدند و رئیس شورای قرآنی این شهر را به شهادت رساندند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۷:۰۵    
جمعی از جوانان اردکانی با حضور در منزل یحیی محیطی جوان اردکانی که 13 سال است اسیر تخت است، با وی دیدار کردند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۶:۵۹    
فتونیوز صبح زاگرس امروز صحبت های مقام معظم رهبیر در مورد آتش به اختیار، سپاه مقتدر، جوانان انقلابی، وحدت و اتحاد را به تصویر کشیده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۶:۵۶    
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: پرتاب موشک هایی که آماده بودند موجودات زنده را به فضا ببرند، با شکل گیری دولت یازدهم متوقف شد و توقف این پروژه تا به امروز ادامه دارد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۶:۳۵    
داود وحیدی:باید از اراضی شهرستان حفاظت کرد ،هم شهرداری فردیس و هم اداره مسکن و شهرسازی اجازه ساخت و ساز در اراضی را ندهد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۶:۲۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی بعد از گذشت چهار روز به نصب روزشمار نابودی اسرائیل در تهران واکنش نشان داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۶:۲۹    
طی ارسال پیامی دکتر سید نورالله افشار عید سعید فطر را به مسلمین و مردم شریف چرام تبریک گفت.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۶:۰۸    
رئیس اداره کل دادگستری خراسان رضوی گفت: در سال جاری پرونده انتخابات بررسی می شود و اگر هرکسی مرتکب جرم شده باشد بدون در نظر گرفتن جایگاه حقوقی افراد با وی برخورد می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۶:۰۸    
مردم خداجوی شهرها، روستاها و بخش های مختلف استان اصفهان، به شکرانه یک ماه روزه داری خالصانه، نماز عید سعید فطر امسال را با شکوه هر چه تمامتر اقامه کردند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۶:۰۸    
حجت الاسلام طباطبایی نژاد گفت: حادثه هفتم تیر در تاریخ انقلاب ماندگار شده و روزی است که شهیدان والا مقامی را تقدیم انقلاب کردیم که یکی از آنها نماینده شهید اردستان سید نوراله طباطبایی نژاد بود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۶:۰۵    
همزمان با سراسر کشور و پس از یکماه بندگی و عبادت خالصانه و روزه داری ، ناز عیدفطر با حضور قشرهای مختلف مردم مومن و خداجوی استان کهگیلویه و بویراحمد اقامه شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۶:۰۵    
آئین رونمایی از کتاب "یاقوت خندق"با حضور مسئولان شهرستان لنده، نویسندگان و جمعی از اهالی فرهنگ توسط مادر سردار شهید جانمحمد کریمی برگزارشد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۶:۰۵    
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر دیشموک گفت: هدف شورای شهر در جهت تغییر مبلمان شهری و ایجاد روحیه نشاط و اعتماد در بین مردم است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۶:۰۵    
معاون هماهنگی و امور اجرایی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: سامانه ای در حال طراحی است که در آن حریم هر مدرسه ای مشخص است که طی روزهای آینده این سامانه رونمایی می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۶:۰۵    
نماز عید فطر در شهرستان های خراسان رضوی در تمامی شهرستان های خراسان رضوی برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۹    
در عید فطر، دل های مؤمنان بر دو راهی عید رمضان و رفتن ماه رمضان می ماند که از آمدن عید٬ دل شاد باشد٬ یا از رفتن ماه رمضان٬ محزون؟
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۶    
تحلیلگر مسائل سیاسی می گوید: افسران جنگ نرم بایستی با آگاهی از قواعد و اصول جنگ نرم و با اتخاذ یک تصمیم دقیق، راه های نفوذ دشمن را ببندند و از استقلال کشور، هویت فرهنگی و ارزشها دفاع کنند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۰    
تصادف یک دستگاه پژو 405 با کامیونی در سه راهی علی آباد نقاره خانه بویراحمد باعث زخمی شدن راننده این خودروی سواری شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۰    
سراینده متن شعرخوانی عید فطر گفت: بد نیست بدانید بلافاصله پس از اجرای شعر توسط میثم مطیعی، یک عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای این شعر را عالی خواند و یکی از فرماندهان ارشد نظامی بُرد این شعر را ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۰    
نماز عید سعید فطر در استان هرمزگان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۵:۴۷    
هدر روی چند ماهه آب پشت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در حالی همچنان ادامه دارد که مسئولاناز کمبود آب در استان کهگیلویه وبویراحمد خبر می دهند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۵:۴۷    
سلاح امروز رهبر انقلاب در هنگام خطبه نماز عید فطر، سلاح تک تیرانداز قناصه یا دراگانوف اس وی دی بود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۵:۴۴    
مردم مسلمان استان گلستان بعد از یک ماه روزه داری دوشادوش یکدیگر و درصف های متحد به اقامه نماز عید در مصلی های و عیدگاه ها پرداختند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۵:۴۴    
علی آباد کتول یکی از مناطق مستعد پرورش پهلوانان در ورزش اصیل کشتی است که در این راستا مجتمع فرهنگی ورزشی تختی این شهرستان برای آموزش افراد مستعد اعلام آمادگی کرده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۵:۴۴    
فرماندۀ انتظامی گنبدکاووس از دستگیری سارقان حرفه ای و سابقه دار محتویات خودرو در شهرستان خبرداد
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۵:۴۱    
صبح امروز 5 قلاده گرگ گرسنه با حمله به گله گوسفندان دامدار کمیجانی، 5 رأس گوسفند را تلف و 3 رأس دیگر را زخمی کردند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۵:۳۸    
نماز با شکوه عید سعید فطر هم زمان در سراسر استان چهار محال و بختیاری اقامه شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۵:۳۵    
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: در ماه مبارک رمضان هزار و 100 نفر مبلغ در سراسر استان اعزام شدند که این آمار در مقایسه با سال های گذشته رشد خوبی داشته است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۹    
نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: در مسئله گازرسانی به شهرستان خاش بی مهری شده است و باید مسئولان نسبت به گازرسانی هرچه زودتر به این شهرستان تلاش کنند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۶    
دو وقف جدید در ماه مبارک رمضان در اردکان توسط دو شهروند اردکانی به ثبت رسیده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۶    
نماز عید سعید فطر، صبح امروز دوشنبه پنجم تیر با حضور انبوه نمازگزاران کرمانی در نقاط مختلف استان اقامه شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۳    
دیدار مسئولان، سفرای کشورهای اسلامی و جمعی از اقشار مختلف مردم با رهبر معظم انقلاب
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۴:۴۱    
وزیر اطلاعات گفت: روز گذشته با اقدامی به موقع به یک تیم تروریستی ضربه زدیم که آنها دارای یک انبار اسلحه و مهمات بسیار بزرگ بودند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۴:۳۸    
همزمان با ماه مبارک رمضان سبدهای کالایی اهدایی آستان قدس رضوی به ارزش 30 میلیون ریال بین نیازمندان ابرکوهی توزیع شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۳:۲۰    
رئیس جمهور گفت: از کسانی که سلاح های راهبردی را برای کشور می سازند و از کسانی که این سلاح ها را علیه دشمنان بکار می گیرند، تشکر می کنم.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۳:۰۵    
کارشناسان حوزه لجستیک معتقدند راه اندازی شرکت های لجستیکی، تسریع در اتصال بنادر انزلی و بوشهر به شبکه ریلی و رفع مشکلات پنجره واحد در بهبود رتبه صنعت لجستیک ایران مؤثر است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۳:۰۲    
نماز عید سعید فطر با حضور باشکوه و گسترده مردم مومن در سرتاسر آذربایجان غربی در مصلا ها و مساجد این استان اقامه شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۲:۵۹    
نماز عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده مردم در شهرستان های استان لرستان اقامه شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۲:۵۹    
جانشین رئیس پلیس راهور از مردم تقاضا کرد به علت حجم بالای سفر و ترافیک جاده ها فردا به مسافرت بروند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۲:۵۹    
مردم استان یزد در نخستین روز از ماه شوال با حضور در مساجد سرتاسر این استان به اقامه نماز عید سعید فطر پرداختند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۲:۵۶    
نماینده اصلاح طلب مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با یکی از پایگاه های خبری محلی اذعان داشته است که در صورت پیشنهاد ، به وزارت راه فکر خواهد کرد!
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۲:۵۶    
نماز عید سعید فطر امروز دوشنبه 5تیرماه 96 در یاسوج اقامه شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۲:۵۳    
یکی از جلوه های برجسته دنیا پرستی است و تجمل گرایی، نمادبارز مال دوستی است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۲:۵۳    
نیروهای ارتش سوریه و همپیمانان آنها با تسلط بر ریف جنوب شرقی دیرالزور، برای نخستین بار در 5 سال گذشته موفق شدند خود را به مرزهای این استان برسانند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۲:۵۳    
مگر ماهی زیباتر از ماه میهمانی داشته ایم که اکنون با پایانش غصه اش را نخوریم و غمگین رفتنش نشویم؟
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۲:۵۰    
صف های همدلی و به هم پیوسته مردم کرمانشاه در برپایی نماز با شکوه عید سعید فطر نشان از اتحاد و غیرتشان در برابر دشمنان اسلام است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۲:۵۰    
فرمانده سپاه شهرستان سنقروکلیایی از کشف بیش از 9 کیلو تریاک از خودرو پژو در ایست و بازرسی بسیجیان سپاه ناحیه سنقر خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۷    
تیم فوتسال تعمیرات موبایل جاوید با پیروزی در دیدار فینال به مقام قهرمانی جام رمضان اصلاندوز رسید.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۷    
هم زمان با مردم سراسر کشور مردم متدین و مؤمن سراسر استان همدان نیز با حضور گسترده و باشکوه خود نماز عید سعید فطر را در صفوفی فشرده به شکرانه یک ماه روزه داری با شکوه خاصی اقامه کردند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۷    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در دیدار عیدانه مسئولان، قشرهای مختلف مردم و سفرای کشورهای اسلامی ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۴    
با توجه به بحران های منطقه ای و وضعیت صادرات کشور انتظار می رود وعده یکسان سازی نرخ ارز به شش ماه بعدی سال جاری موکول نشود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۴    
یک کارشناس مذهبی بیان کرد: عید آن روزی است که قوم و ملتی به موهبتی نائل شده باشند و هر سال به مناسبت گرامیداشت آن روز جشن می گیرند و عید فطر زمان اشکار شدن آثار اعمال ماه مبارک رمضان است ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۴    
رهبر معظم انقلاب فرمودند: مسائل یمن، بحرین، مسائل گوناگونی که در کشورهای اسلامی هست، جراحت عمده ای بر پیکره ی اسلام است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۱    
یک ماه روزه و روزه داری در حالی به پایان رسید که باید دید بندگان خالص خدا آثار به جای مانده از این مهمانی را چگونه در زندگی خود جاری می کنند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۲:۲۹    
بخشی نگری در وزارت صنعت، معدن وتجارت طی 4 سال گذشته باعث شد صنعت خودروسازی بیشترین حمایت و بخش معدن کمترین حمایت های دولتی را نصیب ببرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۲:۲۹    
واژگونی آمبولانس اورژانس شاهرود موجب کشته و مجروح شدن دو تکنسین شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۲:۲۹    
ائمه جمعه استان هرمزگان عملیات غرور آفرین موشکی سپاه را نمونه عینی آتش به اختیار فرزندان این ملت دانستند و اظهار کردند ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۲:۲۶    
توانایی محور شهر گوگد تا روستای درب امامزاده را پر حادثه ترین محور در سطح شهرستان گلپایگان دانست و اضافه کرد: این محور با 16 مورد تصادف در سه ماهه نخست امسال رکورد دار تصادف ها در سطح شهرستان است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۲:۲۶    
مطلب زاده همچنین از برنامه های مهم هفته مبارزه با مواد مخدر را افتتاح و برپایی نمایشگاه آموزش پیشگیری از اعتیاد در محل اداره بهزیستی اردستان اعلام کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۲:۲۶    
جامعه ما در حال حاضر در ماه رمضان انقلاب اسلامی قرار داشته که در صورت تحمل برخی سختی ها و گوش فراندادن به وعده های خناسانه شکستن حرمت های برخی روزه خواران ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۲:۲۶    
کشمیری پارک علم و فن آوری را محلی برای تجمیع شرکت های دانش بنیان دانست و گفت: تفاوت های اساسی بین شرکت های صنعتی و دانس بنیان وجود دارد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۲:۲۶    
این همایش در روز جمعه نهم تیرماه، از محل اداره ورزش و جوانان گلپایگان آغاز می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۲:۲۶    
رییس شورای شهر ورزنه گفت: اسقرار فرمانداری و حق آبه پاییزه کشاورزان یکی از مطالبه های کنونی مردم است که امیدواریم با پیگیریهای مسئولان و نمایندگان هر چه زودتر به نتیجه برسد.
  • ۱