چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۵:۴۲May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 14 تیر 1396 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 31 فروردین 1396 راه دانا 31 اردیبهشت 1396 راه دانا 24 خرداد 1396 راه دانا 31 مرداد 1396 راه دانا 31 شهریور 1396 راه دانا 30 مهر 1396 راه دانا 30 آبان 1396 راه دانا 30 آذر 1396 راه دانا 30 دی 1396 راه دانا 30 بهمن 1396 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 3 تیر 1396 راه دانا 4 تیر 1396 راه دانا 5 تیر 1396 راه دانا 6 تیر 1396 راه دانا 7 تیر 1396 راه دانا 8 تیر 1396 راه دانا 9 تیر 1396 راه دانا 10 تیر 1396 راه دانا 11 تیر 1396 راه دانا 12 تیر 1396 راه دانا 13 تیر 1396 راه دانا 14 تیر 1396 راه دانا 15 تیر 1396 راه دانا 16 تیر 1396 راه دانا 17 تیر 1396 راه دانا 18 تیر 1396 راه دانا 19 تیر 1396 راه دانا 20 تیر 1396 راه دانا 21 تیر 1396 راه دانا 22 تیر 1396 راه دانا 23 تیر 1396 راه دانا 24 تیر 1396 راه دانا 25 تیر 1396 راه دانا 26 تیر 1396 راه دانا 27 تیر 1396 راه دانا 28 تیر 1396 راه دانا 29 تیر 1396 راه دانا 30 تیر 1396 راه دانا 31 تیر 1396 
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۲۳:۰۶    
قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد باکو در کشور جمهوری آذربایجان، در تیرماه جاری به شرح جدول زیر است؛
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۵:۰۶    
مدیرکل امور مالیاتی استان با اشاره به رشد 4/5 درصدی دریافت اظهارنامه صاحبان مشاغل در شهرستان آبیک، این موفقیت را ناشی از برنامه ریزی و تلاش مدیریت و کارکنان دانست.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۰:۲۴    
مقام معظم رهبری: در مسائل جهانی، از کشور باید صدای واحدی شنیده بشود؛ این را همه ی مسئولان محترم کشور توجّه کنند؛ در مسائل مهمّ بین المللی، یک صدای واحد قوی باید از داخل کشور شنیده بشود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۰:۰۰    
هنر دست بانوان مهرجردی شهرستان میبد به حرم مطهرحضرت امام حسین(ع) اهدا شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۶:۴۶    
همزمان با روز دهیاری ها پروژه ی مرمت آب انبار تاریخی روستای مهر آباد میبد رونمایی شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۶:۱۶    
کریمی بیان داشت: دانشجو معلمان پذیرفته شده در رشته دبیری دانشگاه فرهنگیان پس از 4 سال تحصیل، اکنون در آستانه فارغ التحصیلی با پدیده ای جدید رو به رو میشوند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۲:۳۲    
سلطانی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان، خواستار همکاری و هماهنگی و تعامل اعضای کمیسیون و هیأت امنای مناطق و نواحی صنعتی شهرستان برای تهیه بانک اطلاعاتی انبارهای شهرستان و همچنین ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۲:۲۶    
مدیر جهادکشاورزی شهرستان چرداول گفت: در سال زراعی جاری 700 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان چرداول به کشت برنج اختصاص یافت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۲:۲۶    
طرح "هجرت سه" در دهلران با حضور جمعی از کارکنان سپاه و آموزش و پروش این شهرستان افتتاح شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۲:۲۶    
نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد ایجاد بازارچه مرزی چیلات دهلران برای تصویب نهایی به هیئت دولت ارسال شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۲:۲۳    
دولت یازدهم در حالی دو روز قبل قرارداد نفتی با شرکت فرانسوی توتال امضا کرد که این شرکت در قرارداد با ایران، سابقه خوبی ندارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۲:۱۱    
جمعی از بانوان شهرستان ایوان با همت والای خود اقتصاد مقاومتی را معنا کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۱:۵۳    
آیت الله آملی لاریجانی رئیس دستگاه قضا در گفت وگوی زنده تلویزیونی با مردم، به ارائه گزارشی کلی از عملکرد دستگاه قضا در سال گذشته پرداخت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۰:۴۴    
مدیرعامل بنیاد برکت از تهیه ی بسته ی ویژه ی توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی و محرومیت زدایی بنیاد برکت، وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای استان لرستان، خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۰:۴۳    
رئیس اداره برق فریدونکنار با اشاره به اینکه گرمای هوا و مصرف زیاد علت آتش سوزی کابل های برق این شهرستان بود، گفت: مشترکان از مصرف بی رویه برق خودداری کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۰:۳۴    
توسعه گردشگری با وجود تمام آثار مثبت برای اقتصاد کشور، همیشه مضراتی هم برای جامعه داشته است به همین دلیل برخی از جوامع میزبان در مقابل ورود گردشگر به منطقه خود موضعگیری شدیدی دارند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۰:۲۸    
فرماندار درمیان گفت: از ابتدای سال جاری 268 مورد بازرسی و 9 گشت مشترک بازرسی از نانوایی های شهرستان درمیان انجام شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۰:۲۸    
فرماندار درمیان گفت: امسال 13 میلیارد ریال اعتبار به تکمیل زیرساخت ها و گازرسانی مجتمع گلخانه ای شهرستان درمیان اختصاص یافت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۲۱:۱۱    
لنت ترمز که در سال 1902 توسط فردریک لنکستر اختراع شد، در واقع قسمتی از سیستم ترمز وسایل نقلیه است که با به وجود آوردن اصطکاک با دیسک یاکاسه ترمز باعث شتاب منفی در خودرو می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۲۱:۰۸    
پیاده روی روزانه می تواند تأثیر چشمگیری در کاهش درد افرادی که کمردرد مزمن دارند، داشته باشد و ادامه آن می تواند این عارضه را به شرط رعایت بقیه مسائل درمان کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۲۰:۵۹    
رئیس دادگستری شهرستان دماوند با بیان اینکه ایجاد 2 شعبه شورای حل اختلاف در آبسرد و کیلان و مراکز خدمات قضایی در سطح این شهرستان را دستور کار داریم ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۷:۲۷    
اگرچه مردم ایران در سالهای اخیر با گسترده تر شدن رکود اقتصادی و بیکاری جوانان چاره را در حمایت از تولید و اشتغال جوانان از طریق خرید کالای ایرانی دیده اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۶:۵۴    
نشست مشترک وزرای خارجه 4 کشور سعودی، مصر،امارات و بحرین درباره قطر در قاهره پایان یافت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۶:۰۶    
مقام معظم رهبری در پاسخ به استفتاء از ایشان دررابطه با سقط جنین ، پاسخ خود را ارائه کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۵:۳۶    
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان یزد گفت: میانگین سرانه مصرف لبنیات در استان یزد نسبت به میانگین کشوری که 120 لیتر و میانگین جهانی که 300 لیتر است کاهش یافته است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۵:۳۶    
خانم صمدی گفت: به پدرش و من احترام می گذاشت و تمام قد خم می شد و دستم را می بوسید، زمانی که این کار را می کرد، افسوس می خوردم که ای کاش مادر داشتم و دستش را می بوسیدم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۵:۳۳    
مجری طرح فیلم قهرمانان کوچک می گوید: ساخت این فیلم در واقع حرکت روی لبه شمشیر بود، زیرا از یک سو فیلمی با مضمون تولید ملی بود و از سوی دیگر تلاش بسیاری شد تا جنبه سرگرم کنندگی خود را از دست نداده و ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۵:۲۷    
مدیر مؤسسه قرآنی بقیه الله خدابنده شهرستان خدابنده از وضعیت اسفناک مؤسسات قرآنی گلایه کرد و گفت: مؤسسه فعالیت های بسیاری در زمینه آموزش قرآن داشته است اما در حال حاضر با مشکلاتی روبرو شده است که شاید ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۵:۲۴    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان از عرضه 24 ساعته و مستمر نفتگاز در جایگاههای استان زنجان خبر داد و گفت: مصرف بنزین در استان زنجان طی سالجاری با رشد هشت در صدی مواجه شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۵:۱۵    
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در خدابنده با بیان اینکه پایگاه های اوقات فراغت در کانون های روستایی یکی از بسترهای مناسب برای فعالیت های کارآفرینی است ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۵:۰۹    
مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان از پرداخت 5 میلیارد تومان تسهیلات برای پرورش و تولید گل های آپارتمانی در استان خبر داد و گفت: این طرح در سراسر کشور اجرا می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۵:۰۰    
طی مراسمی که در محل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان اهرم برگزار شد، دو باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان نام های سفیران دانش و همخوانان کوچک “در این کانون راه اندازی شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۵:۰۰    
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر شهریار از تصویب افزایش پانزده درصدی نرخ کرایه تاکسیهای این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۵:۰۰    
مدیر امور آبفای شهرستان شهریار از برطرف شدن مشکل گل آلود بودن چاه قدیمی و حفر چاه جدید درشهرک امیریه خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۴:۵۷    
دردوران سازندگی کشورعزیزمان ،یکی از جوانان برومند این منطقه کمرهمت برای آبادانی این آب و خاک بست و باتمام وجودجوانی و عمرخویش را در طبق اخلاص گذاشت ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۴:۵۷    
پس از کش و قوس های فراوان در مورد زمان برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی بالاخره این رقابت ها 15 و 16 تیر ماه ، در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار خواهند شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۴:۵۷    
انقلاب برای حمایت از مستضعفین، عامه مردم و برپایی قسط و عدالت شکل گرفت. بهترین صفت یک مسئول ولو به عنوان رهبر و امام جامعه، صفت خادم بود. بلی خدمت کردن به خلق بزرگترین افتخار است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۴:۵۷    
شهردار نسیم شهر گفت: در راستای ارتقاء سرانه های بهداشتی و درمانی و سطح سلامت مردم نسیم شهر، شش مرکز درمانی و بهداشتی در دست احداث قرار گرفته است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۴:۴۸    
اتش سوزی زمینهای کافرقلعه رامیان که به کمک مردم و نیروهای منابع طبیعی و آتش نشانی مهار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۴:۴۸    
اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان طی اطلاعیه ای اعلام کرد:با توجه به پیش بینی افزایش دمای استان تا 50 و 51 درجه سانتیگراد و وقوع پدیده شرجی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۴:۴۸    
محمد فلاحی در جلسه معارفه کارگروه های هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گلستان با بیان ترسیم چشم انداز جدید هیئت کوهنوردی استانف گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۳:۲۴    
معاون فرماندار عجب شیر از تولید روزانه 32 تن زباله در این شهرستان خبر داد و گفت: دفع نامناسب این زباله مشکلات زیست محیطی بسیاری ایجاد کرده و بهداشت محیط را نیز تهدید می کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۳:۲۴    
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ملی پوش پیشکسوت هم استانی مقام نخست مسابقات دو و میدانی کشور را کسب کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۳:۱۸    
فرماندار شهرستان عجب شیر با اشاره به ظرفیت های توسعه در منطقه افزود: دهیاران زمینه حضور مردم را در امور توسعه ای و مشارکتی بیشتر کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۳:۱۸    
در روزهای گذشته اخباری مبنی بر افزایش بی سابقه دمای شهر اهواز در رسانه های داخلی و برخی رسانه های خارجی منتشر شد اما رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی کشور- رکوردشکنی افزایش دما در ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۳:۰۹    
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد لرستان از جمع آوری 3 میلیارد تومان زکات فطریه در عید فطر امسال خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۳:۰۹    
علی توکلی جانباز کوهنورد الیگودرزی در ادامه صعودهای خود قله 4501 هراز بلندترین کوه در استان کرمان را فتح کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۳:۰۹    
مدیر کل راه و شهرسازی لرستان گفت: هشت میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار مصوب سال گذشته برای بازآفرینی بافت های فرسوده در استان در نظر گرفته شده که از این مبلغ 2 ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۳:۰۳    
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایرانشهر گفت: دوره های آموزشی سوزن دوزی تلفیقی با حصیربافی و سکه دوزی در ایرانشهر آغاز شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۲:۵۷    
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری 7 متهم و کشف 360 میلیون ریال انواع کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۲:۵۷    
طی مراسمی از 126 دانش آموز دختر و پسر ممتاز امتحانات نهایی سوم متوسطه ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان تجلیل شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۲:۳۶    
آئین افتتاح مرکز بازیافت پسماند در فردیس و کارگاه خیاطی دربخش مشکین دشت جهت اشتغال بهبودیافتگان برگزارشد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۲:۳۶    
مدیر کل دفتر استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه اجرای پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان از یک ماه گذشته تاکنون به علت مطالبات پیمانکاران کند شده بود ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۲:۳۶    
فیلم وقت نهار به نویسندگی و کارگردانی علیرضا قاسمی از هنرمندان جوان البرز منتخب 8 رشته درجشنواره دانشجویی نهال شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۲:۳۶    
احمد عضدی متولد 1325، شاعر و ناشر برتر کشوری در سال 90 که کتاب های زیادی از او مانند کمال عشق، پند و شعر کرمانجی و فرهنگ لغت نامه کرمانجی و شاهکار عضدی منتشر شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۲:۳۶    
بیات نژاد از پرداخت وام 4 درصد تا سقف 15 میلیون تومان به بهبود یافتگان دارای شغل خبر داد و عنوان کرد ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۲:۳۶    
سد گلورد نکا اکنون درحالی به مرحله آبگیری رسیده که هنوز کارگاه های آن مشغول فعالیت بوده و به نوعی تازه در ابتدای مسیر برای انجام مراحل آبرسانی و گام های اجرایی بهره برداری بعدی آن قرار دارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۱:۴۸    
آرزو هاشمی معاون پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان فردیس از افتتاح 4 مرکز برای اشتغال زایی حداقل 80 نفر بهبود یافته در فردیس خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۱:۱۵    
مرغداری گوشتی با ظرفیت 30 هزار قطعه و با اشتغال زایی 8 نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین در روستای قیزقاپان افتتاح شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۱:۱۲    
معاون مالیات بر ارزش افزوده اداره کل امور مالیاتی استان قزوین با بیان اینکه پرونده های مالیاتی در حال رسیدگی هستند، گفت:نظام مهندسی موظف به اجرای قوانین ارزش افزوده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۱:۰۳    
اگر این پرونده به نتیجه نرسد، باید فاتحه مبارزه با تقلب علمی را در ایران خواند. یک دانشجو نخواهد پذیرفت به خاطر تقلب مجازات شود اما یک مسئول سیاسی حتی از نظر اساتید دانشگاه هم حاشیه امن داشته باشد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۵۷    
جانشین فرمانده ناجا از استقرار پلیس به صورت رسمی در مبادی و گمرک و حضور فیزیکی آن تا سه ماهه آینده خبر داد و گفت: در حال حاضر مقدمات این امر فراهم شده و امیدواریم هرچه سریع تر این اتفاق رخ دهد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۵۴    
با حضور جمعی از مدیران و دانش آموزان مراسم افتتاحیه برنامه های اردویی طرح هجرت 3 در بیجار آغاز شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۵۴    
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با تاکید بر اینکه حضور و مشارکت مردم موجب تسریع پروژه های قرارگاه پیشرفت و آبادانی خواهد شد گفت: خالی شدن روستاهای بیجار نشانه عدم توجه مسئولان است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۵۴    
قاسمی نژاد گفت: با توجه به تولید گوشت و شیر بالا ، مقاومت در برابر بیماریها، کم توقع بودن ، ضریب تبدیل بالا و افزایش وزن روزانه گوساله پرواری حدود(1000تا 1400 گرم) نژاد گاو سمینتال مورد توجه دامداران ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۵۱    
میان مسائل آموزشی و پرورشی نباید فاصله وجود داشته باشد چراکه اگر فاصله میان آموزش ها ایجاد شود، در آینده برای یادگیری دوباره دانش آموزان کارایی خود را از دست می دهند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۴۸    
شهردار شهر صالحیه گفت: با اجرای عملیات آسفالت ریزی پروژه کمربندی اتصال صالحیه به واوان این طرح در آستانه بهره برداری قرار گرفته، و سبب کاهش حجم و بار ترافیکی و اتصال دو شهر همجوار می گردد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۴۲    
غلام محمد زارعی گفت: حفظ وحدت ملی که همواره از پایه های اصلی اقتدار کشور است باید به عنوان خط قرمز همه گروه های سیاسی و مسئولان باشد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۴۲    
دولت یازدهم در حوزه سیاست خارجی و دیپلماسی که با تغییر نگاه دولت به سمت غرب همراه بود، عملکردی نامناسب برجای گذاشت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۳۹    
پس از برگزاری انتخابات این دور از خانه مطبوعات خوزستان منتخبان خبرنگاران خوزستانی در این مجمع صنفی شناخته شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۳۶    
رئیس اداره ورزش وجوانان چرداول گفت:سرانه ورزشی چرداول، جوابگوی هیچ کدام از فعالیت های ورزشی در سطح شهرستان نیست
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۳۳    
مدیر بهزیستی شهرستان سیروان از تاسیس اولین مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد در مرداد ماه سال جاری خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۳۰    
فضا سازی و احداث پارک های محله ای با توجه به اسکان انبوه جمعیت در این مسکن ها و همچنین بحث سایر خدمات شهری و رفاهی از دغدغه های مردم است که باید بعد از گذشت چند سال از ساخت این واحد ها به آن توجه ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۲۷    
زمان برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت کوهنوردی استان اصفهان مشخص شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۲۷    
بسیاری از مردم تابلو را مشاهده نمی کنند و تا روستای نزدیک به فلارد ادامه می دهند و مجبور می شوند مسیر را برگردند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۲۷    
مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر گفت: امیدواریم در یزد و با همکاری حسینیه ها و مراکز فرهنگی و دینی متعدد، این استان به عنوان پرچمدار جریان بزرگداشت غدیر مطرح شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۲۴    
صبح دیروز و بعد از عیادت دادستان و رئیس بازرسی کل استان از آقای امیرآبادی ، به پیشنهاد وی از بخش های مختلف بیمارستان شهید بهشتی بازدید صورت گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۲۴    
پایگاه انقلاب نیوز: نماینده اصلاح طلب مجلس تاکید کرد: کمیسیون انرژی مجلس نظارت بر قراردادهای نفتی را وظیفه خود می داند و اعضای آن اجازه این را نمی دهند که امنیت ملی و مردم از طرف شرکت های خارجی متضرر ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۱۸    
مدیر کل بیمه سلامت استان زنجان با بیان اینکه 60 درصد جمعیت استان زنجان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند، گفت: 624 هزارو 536 نفر از جمعیت استان زنجان در حال حاضر از خدمات بیمه سلامت استفاده می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۱۸    
مدیر کل بهزیستی استان زنجان از فعالیت 10 مرکز اقامتی ترک اعتیاد در استان زنجان خبر داد و گفت: مراکز اقامتی ترک اعتیاد در استان زنجان طی سال گذشته 3 هزار و 506 نفر را پذیرش کرده اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۱۵    
ترکیان گفت: با ادامه تحول در حوزه تلفن همراه در شهرستان اردستان اینترنت 3Gبه روستاهای دهستان موغار اردستان رسید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۱۵    
نشست خبری فیلم های اکران جشنواره هم امروز در هتل کوثر ادامه پیدا کرد و کارگردان قهرمانان کوچک تصریح کرد ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۱۲    
پائیز سال1361 بود که شهید ابوبکر امان الهی سنگر علم و دانش را رها کرد تا در سنگری دیگر ایفای نقش نماید ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۱۲    
مدیر بورس منطقه سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در هفته گذشته تعداد هشت میلیون و 143 هزار و 765 سهم در تالار بورس سیستان و بلوچستان مورد دادوستد قرار گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۰۰    
فرماندار بروجرد گفت: اعتبارات قطره چکانی فقط در حد رفع خطر و مرمت های اضطراری است و با توجه به نبود اعتبارات کافی،6 خانه تاریخی بروجرد در حال تخریب هستند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۰۰    
روستایی کرکیخان نام روستایی ییلاقی از توابع شهرستان بروجرد است؛ این روستا در کیلومترِ پنج محور بروجرد – ملایر، واقع شده و از مناطق تفریحی- طبیعیِ شهرستان بروجرد به شمار می رود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۰۰    
واشنگتن امیدوار است که باب گفت وگو میان کشورهای محاصره کننده قطر و دوحه همچنان باز بماند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۰۹:۵۴    
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: پدیده بسیج جهان شیعه را از شکست در برابر همه انواع شیطنت های استکبار مصون کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۰۹:۵۴    
ظهر امروز طی مراسمی با حضور سردار کشکولی و مدیرکل صداوسیمای استان گروه تلویزیونی بسیج سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افتتاح شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۰۹:۵۴    
امر به معروف و نهی از منکر یکی از واجبات الهی است که این روزها در جامعه اسلامی مظلوم واقع شده است و برای احیاء آن نباید از هیچ تلاشی دریغ کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۰۹:۵۴    
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد از رفع تصرف اراضی در حاشیه رودخانه بشار خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۰۹:۴۸    
نمایش تریلی سیار با همت و اجرای هنرمندان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان عصر امروز در مسکن مهر و پارک عسل خوانسار به اجرا درآمد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۰۹:۴۸    
فرمانده انتظامی شهرستان اهر از کشف تعداد 220 هزار و 270 عدد انواع یراق آلات درب و پنجره و دستگاه های تولید درب و پنچره UPVC قاچاق به ارزش 7 میلیارد ریال خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۰۹:۴۸    
آزاد گفت: اردوی آمادگی یک روزه به منظور بالا بردن سطح آمادگی امدادگران و همچنین انتخاب تیم برتر استان و سپس اعزام تیم برتر به مسابقات تیم های برتر کشور به میزبانی نطنز برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۰۹:۴۸    
شاخ شمیران: رئیس سازمان هلال احمر استان کرمانشاه گفت: با تامین اعتبارت از سوی استانداری و فرمانداری 6 پایگاه ثابت امداد و نجات هلال احمر در استان کرمانشاه احداث می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۰۹:۴۵    
سخنگوی رسمی رئیس جمهور روسیه،موضوع سوریه و مذاکرات آستانه را یک از محورهای گفتگوی ترامپ و پوتین در اولین دیدار دو رئیس جمهور اعلام کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۰۹:۴۵    
نشست هم اندیشی و هماهنگی ویژه برنامه های هفته حجاب و عفاف با حضور ارگان ها و نهادهای مختلف در دفتر امام جمعه کیش برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۰۹:۴۵    
آیت الله طباطبایی نژاد گفت: نیت طلاب و روحانیون باید خدایی شدن و خدایی کردن دیگرانو هدایت مردم به سمت و سوی خدا باشدف اگر هر نیتی جز این داشتیم، قطعا دچار خسران می شوم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۰۹:۴۵    
عضو انجمن علوم خاک ایران گفت: تنها راهکار جلوگیری از پیشرفت و گسترش بیشتر فروچاله های دشت بحران زده میناب خطوط انتقال آب از دشت ها و سد استقلال میناب باید قطع و برداشت آب از دشت میناب متوقف شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۰۹:۴۵    
فرهمند گفت: طول مدت این دوره 40 ساعت است و در حال حاضر 25 نفر از مسئولان فنی واحدهای اقتصادی غرب استان اصفهان به میزبانی شهرستان خوانسار در این دوره شرکت کرده اند.