چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۹:۳۷May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 8 تیر 1396 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 31 فروردین 1396 راه دانا 31 اردیبهشت 1396 راه دانا 24 خرداد 1396 راه دانا 31 مرداد 1396 راه دانا 31 شهریور 1396 راه دانا 30 مهر 1396 راه دانا 30 آبان 1396 راه دانا 30 آذر 1396 راه دانا 30 دی 1396 راه دانا 30 بهمن 1396 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 3 تیر 1396 راه دانا 4 تیر 1396 راه دانا 5 تیر 1396 راه دانا 6 تیر 1396 راه دانا 7 تیر 1396 راه دانا 8 تیر 1396 راه دانا 9 تیر 1396 راه دانا 10 تیر 1396 راه دانا 11 تیر 1396 راه دانا 12 تیر 1396 راه دانا 13 تیر 1396 راه دانا 14 تیر 1396 راه دانا 15 تیر 1396 راه دانا 16 تیر 1396 راه دانا 17 تیر 1396 راه دانا 18 تیر 1396 راه دانا 19 تیر 1396 راه دانا 20 تیر 1396 راه دانا 21 تیر 1396 راه دانا 22 تیر 1396 راه دانا 23 تیر 1396 راه دانا 24 تیر 1396 راه دانا 25 تیر 1396 راه دانا 26 تیر 1396 راه دانا 27 تیر 1396 راه دانا 28 تیر 1396 راه دانا 29 تیر 1396 راه دانا 30 تیر 1396 راه دانا 31 تیر 1396 
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۸:۴۷    
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس از تشکیل شورای معدنی در استان یزد بر اساس برنامه ششم توسعه خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۸:۱۴    
تیم ملی والیبال بانوان ایران مقابل حریف خود، ژاپن از راهیابی به فینال مسابقات قهرمانی آسیا بازماند و شکست خود در این رقابت ها را قبول کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۳۸    
محمد حسن عباسی، جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس که هم اکنون 55 ساله است، در سال 62 در سن 21 سالگی به جبهه نبرد حق علیه باطل اعزام می شود و در سال 63 در خط مقدم جبهه در عملیات بدر در جزیره مجنون ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۵:۴۷    
عضو اتحادیه نانوایان بهارستان گفت: هزینه های واحد های صنفی نانوایی افزایش یافته و نیازمند توجه و کمک مسئولین مربوطه است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۵:۲۹    
رئیس مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس 115 استان البرز گفت: علی رغم وجود شاهراههای اصلی تردد کشور در البرز متاسفانه خط اضطراری امداد در این جاده ها وجود ندارد و امدادرسانی مشکل می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۵۹    
بانوی تکواندوکار گیلانی در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 و در ششمین روز این مسابقات، در حالیکه تا پایان راند سه جلو بود با قبول شکست از دور رقابت ها کنار رفت و شانس کسب مدال را از دست ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۱۷    
مهرداد غضنفری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان به منظور بازدید از پروژه های در دست احداث در سفری یک روزه به شهرستان کوهدشت سفر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۲:۵۳    
نماینده مردم جویبار، قائمشهر، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی گفت: جنایتی که منافقین کوردل در دهه 60 و امروز کشور انجام دادند، داعش نیز نکرده است و نباید آن ها را تطهیر کنیم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۲:۵۳    
امام جمعه تنکابن گفت: مجالس آمریکایی پسند تنکابن را تعطیل خواهیم کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۲:۳۵    
اگر دلتان هوای یک دشت پر از گل، گل بابونه و جنگل بکر و دست نخورده را کرده تا فارغ از هر فکر و اندیشه ای این همه زیبایی را با چاشنی تازگی و طراوت هوایی پاک ببلعید و جسم و روح خسته تان را جانی دوباره ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۱:۴۷    
اولین مرکز اجتماع درمان مدار tc استان اردبیل در شهرستان پارس آباد راه اندازی می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۱:۳۲    
تعریف دقیق جنگ روانی درواژه نامه های مختلف از کمبریج استفاده از فعالیت هایی بدون صدمه جسمی که باعث ترس و اضطراب برای دشمن شود و در تعریف دیگر موجود در فرهنگ لغت کوبلد جنگ روانی به معنی تلاش هایی علیه ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۱:۲۹    
تهیه کننده خندوانه نسبت به حاشیه ها و نقدهای مطرح شده درباره بخش خنداننده شو واکنش نشان داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۱:۰۲    
نقشه گرافیکی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گویای تردد بالای محورهای مواصلاتی شهریار به تهران بوده و شهرستان شهریار رکورد پرتردد ترین مسیر در استان تهران را به خود اختصاص داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۱:۰۲    
بعد از انتشار این گزارش در رسانه ها، مسئولان جمعیت هلال احمر قصد کمک به این خانواده محروم را کرده و قرار است در قالب طرح حمایتی، این خانواده صاحب مسکن شوند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۰:۵۳    
شبکه خبری سی ان ان به نقل از برخی منابع خود اعلام کرد: کشتی ها و جنگنده های ایالت متحده در خاورمیانه در حالت آماده باش برای دستور حمله احتمالی به سوریه قرار گرفتند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۰:۵۰    
با تلاش پاسگاه ویژه منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پارس آباد، 600 کیلوگرم کاپاریس (کبر) از یک کارگاه در اصلاندوز کشف و ضبط شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۰:۵۰    
استاندار اردبیل گفت:همزمان با تکمیل تصفیه خانه، اتمام خط انتقال نیز در اولویت کاری آب منطقه ای استان اردبیل باشد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۲۲:۳۵    
نماینده نیشابور و فیروزه گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به مدت سه روز سفری به استان خراسان جهت بررسی مشکلات این استان خواهند داشت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۲۲:۳۵    
کنسرت موسیقی با اجرای ایرج رحمانپور در خرم آباد برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۲۲:۳۵    
سه تیم فوتسال بجستان در مسابقات لیگ استان حضور دارند و این در حالی است ک هنوز یک سالن استاندارد ورزشی در این شهر ساخته نشده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۲۲:۳۵    
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری یادواره های شهدا مصداق آتش به اختیار است و باید تلاش کرد تا مراسم یادواره های شهدا روز به روز با عظمت تر برگزار شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۲۰:۱۴    
حضرت آیت الله خامنه ای: بزرگ ترین درسی که امام بزرگوار به ما داد، درس روحیّه و ذهن و عمل انقلابی است؛ این را باید فراموش نکنیم. امام میراث فرهنگی نیست؛ بعضی به امام به چشم میراث فرهنگی نگاه میکنند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۹:۳۸    
سلیمانی پور گفت: 150 هزار پرونده سال گذشته، در حوزه معاینات سرپایی مورد بررسی و اظهار نظر کارشناسی قرار گرفت که مهم ترین آمار مراجعان به این حوزه افرادی هستند که به دلیل ضرب و جرح عمدی به این اداره ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۹:۳۲    
فرماندار خلیل آباد گفت: تمام دستگاه های اداری و نهادها و ارگان های مختلف برای آگاه سازی خانواده در سطح شهرستان بسیج شده اند ولی نیازمند حضور جدی خانواده در بحث مبارزه با مواد مخدر هستیم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۹:۳۲    
فرمانده انتظامی خلیل آباد گفت: در 3 ماهه اول سال 96 مقدار 22 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان خلیل آباد کشف شد که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته با 99 درصد افزایش کشفیات همراه بوده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۹:۳۲    
امام جمعه موقت مه ولات در مراسم گرامیداشت سی و ششمین سالگرد شهادت آیت الله بهشتی اظهار کرد: همانگونه که امام(ره) فرمودند شهادت شهید بهشتی در برابر مظلومیت او ناچیز است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۹:۲۰    
مسئولان قضایی بجستان صبح امروز همزمان با گرامیداشت هفته قوه قضائیه در مراسم غبار روبی مزار شهدا بجستان حضور یافتند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۹:۲۰    
رئیس بنیاد مسکن جوین گفت: شاخص اجرای طرح هادی در جوین بالاتر از میانگین استان و کشور بوده و به همین دلیل در سال جاری اعتبارات اجرای این طرح در شهرستان کاهش یافته است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۹:۲۰    
گرداب مارپیچ سکوت silence spiral نام یکی از تئوری های پیچیده عملیات روانی است که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون و خصوصاً سال ها و روزهای اخیر علیه افکار عمومی کشورمان در حال اجراست.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۹:۱۱    
امام جمعه مهاجران در بیان ویژگی های مدیران گفت: خودداری از خود محوری و منیّت در قبال مردم از ویژگی های مدیران باید باشد و مدیران خود را تافته جدا بافته از مردم ندانند چرا که با تواضع و فروتنی هم کار ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۹:۱۱    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرایان گفت: درتمامی مساجدشهری وتعدادی مساجد روستایی نمازجماعت توسط روحانیون مستقر وبومی اقامه می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۹:۰۸    
بسیجیان حوزه شهید ناصری قاین با برگزاری اردوی جهادی درساخت پروژه گلزار شهدای گمنام جبل النور قاین همکاری کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۹:۰۸    
مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهید مفتح گفت: بر اساس برنامه ریزی ها و پیش بینی های صورت گرفته در تابستان سال جاری 110نفر از دانشجویان دانشگاههای قاین جهت برگزاری اردوهای جهادی به روستاهای محروم شهرستان ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۹:۰۸    
تعداد 420 قلاده سگ صاحبدار توسط اکیپهای واکسیناسیون شبکه دامپزشکی قاینات طی 3ماهه ابتدای سال جاری علیه بیماری خطرناک هاری مایه کوبی شدند .
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۹:۰۸    
رئیس ستاد اسکان آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: 8 پایگاه، 15 آموزشگاه و 124 کلاس درس پذیرای مسافران تابستانی خواهند بود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۹:۰۸    
مدیرآبفار قاین گفت: در سال جاری از محل اعتبارات شهرستان 4میلیاردو270میلیون تومان به حوزه آب شرب روستائیان اختصاص یافت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۹:۰۸    
کارشناس سیاسی گفت: حقوق بشردرنگاه آمریکایی نوعی انحصارطلبی وحاکم کردن استاندارهای دوگانه بدون درنظرگرفتن الزامات فهنگ دینی وهویت ادیان است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۸:۵۹    
مدیرکل انتقال خون استان مرکزی گفت: ساخت پایگاه انتقال خون در خمین در چارت سازمان تعریف شده است و در حال حاضر نیازمند یک مکان برای احداث هستیم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۸:۲۶    
با توجه به اصل سوم و نوزدهم قانون اساسی داشتن جاده های مناسب جهت عبور و مرور یکی از معیارهای توسعه یک منطقه محسوب می شود و بعنوان یک حق برای شهروندان یک منطقه تلقی می گردد و این در حالی است که وعده ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۸:۲۰    
نماینده مردم لنگرود گفت: اکنون 240 کیلومتر ساحل آزاد شده داریم که هیچ متولی ای ندارد و اگر بخش خصوصی بخواهد سرمایه گذاری کند متولی پاسخگوی آن مشخص نیست.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۸:۰۲    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: باید سبک زندگی ما اسلامی باشد و اوقات فراغت، فرصتی مناسب برای ترویج سبک زندگی اسلامی است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۷:۵۶    
مردم پرند برای تردد در سطح شهر و تردد به تهران و انجام کارهای جاری خود به جای استفاده از خودروی شخصی و تک سرنشین از تاکسی، ون ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۷:۵۶    
مسئول بسیج سازندگی شهرستان قرچک گفت: یکی از طرح های موفق بسیج در جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، طرح هجرت 3 است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۷:۵۳    
دادستان عمومی و انقلاب اسلامشهر گفت: تخلفات هر نظام از آفات آن نظام به حساب می آید، اکنون چیزی که نظام و انقلاب اسلامی را تهدید می کند تخلفات مدیران و کارگزاران است که مانند یک دمل چرکین حکومت را به ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۷:۵۰    
حجت الاسلام جواد عرب اسدی با ابراز تاسف از این مسئله که بعد از انتخابات در مورد مسائل چالشی صحبت های زیادی به میان آمده است، گفت: اما در این ایام یک بار در مورد برنامه های اقتصادی، بیکاری، تولید ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۷:۵۰    
معاون استاندار سمنان و فرماندار شهرستان شاهرود با اشاره به محدودیت شدید منابع آبی شهرستان شاهرود گفت: تامین آب شرب اولین اولویت شهرستان شاهرود است و تمام تلاش خود را برای رفع این مشکل به کار بسته ایم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۶:۵۶    
کارشناس سیاسی در چهارمحال و بختیاری گفت: این روزها یادآور جنایت های استکبار جهانی است؛ این موضوع نشانه ضعف دشمنان ایران اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی در ادوار مختلف تاریخ انقلاب بوده.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۶:۵۶    
زمان مورد نیاز شما برای تشخیص یک حمله سابیری حدود 7 ماه کامل خواهد بود ! که این جمله تأکید بر محدویت دفع بموقع این حملات است ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۶:۵۳    
چشمه ها، رودخانه ها، کوهستان و طبیعت سرسبز فریدونشهر در کنار هوای خنک، جذاب ترین جاذبه گردشگری
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۶:۵۳    
طبیعت زیبا و آب و هوای خنک و مطبوع مسافران تعطیلات عید فطر را به غربی ترین نقطه استان اصفهان کشاند
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۶:۵۳    
نیروهای عراقی،امروز پنج شنبه،مسجد جامع نوری،در موصل را آزاد کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۶:۴۴    
پمب بنزین فریدونی در شهرستان دیر به دلیل نبود بنزین و عدم مدیریت مسئولان در خاموشی کامل به سر می برد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۶:۴۴    
یک کارشناس مسائل سیاسی با بیان این که قدرت طلبی و جنگ افروزی ها مبنای حقوق بشر آمریکایی است، تصریح کرد ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۶:۴۱    
ساعتی پیش مزارع وباغات در فیروزاباد یاسوج دچار حریق و آتش سوزی شد که این آتش سوزی توسط ماموران آتش نشانی مهار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۶:۴۱    
در جریان مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر که بر سر مزار شهید میربهزاد شهریاری برگزار شد، سخنانی به عنوان عرض خیرمقدم توسط حجت الاسلام تشکری مدیر کل بنیاد شهید استان بوشهر و متولی اصلی مراسم یادواره شهدا ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۶:۱۷    
انتخابات دومین دوره انجمن توسعه و رویکرد کشور(اترک) استان بوشهر برگزار و اسماعیل ایدانی به عنوان نماینده جدید استان در این انجمن انتخاب شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۶:۱۷    
مسئولیت بها دادن به نیروهای بومی در عرصه ی منابع انسانی کیست و در چندسال اخیر چقدر پیشرفت داشته ایم و جوانان این شهر به جز عنوان دهن پرکن "مشاور" به کدام پست مدیریتی دست یافته اند و چه کسی با این ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۶:۰۸    
همزمان با هفتم تیر و سالروز شهادت شهید آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران باوفای ایشان و به مناسبت هفته قوه قضاییه، رئیس دادگستری، دادستان ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۵۶    
در آئین نکوداشت اسوه صبر و انتظار همسر سردار شهید حاج حسین همدانی از کتاب "خداحافظ سالار" که خاطرات همسر این شهید بزرگوار است رونمایی شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۵۳    
تیم اصفهان در دومین بازی خود در این رقابت ها با نتیجه دو بر صفر تیم فولاد آلیاژ نماینده استان یزد را شکست داد. تیم نجف آباد اصفهان دو بر یک، تیم میعاد برازجان نماینده استان بوشهر را شکست داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۵۳    
ماموران پلیس آگاهی شهرستان خمینی شهر یک انبار که 10 میلیارد ریال کالای قاچاق در آن دپو شده بود را شناسایی کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۵۳    
سردار آقاخانی از کشف مقدار 6 تن و 100 کیلوگرم انواع مواد مخدر و انهدام 41 باند قاچاق در سه ماهه اول امسال خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۵۰    
معاون اول رئیس جمهور با سفر به گیلان پروژه هایی را افتتاح می کند که می توانید مهم ترین آنها را در ادامه بخوانید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۵۰    
تولید کننده قارچ در اردکان گفت: بدترین موضوع در تولید قارچ فروش آن است چرا که قارچ به سرعت خراب شده و تنها 48 ساعت فرصت فروش داریم و اگر کمی از این زمان بگذرد قارچ خراب شده و دیگر به بازار فروش نمی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۵۰    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار کرد: خروج خودرو از کنترل سازمان منطقه آزاد کیش خارج و در اختیار گمرک جمهوری اسلامی است و با پیگیری های انجام شده هنوز پاسخ روشنی از سوی مسئولان ارائه نشده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۵۰    
بسکتبالیست هرمزگانی برای شرکت در مسابقات جوانان جهان بامداد امروز به همراه دیگر اعضا تیم ملی عازم کشور مصر شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۵۰    
افشاری از پوشش 133 خانوار سمیرمی در طرح محسنین خبر داد و گفت: 254 یتیم با سرانه ماهانه یک میلیون و 200 هزار ریالی تحت حمایت حامیان معرفی شده این نهاد قرار داردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۴۷    
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: راه اندازی اینترنت پر سرعت روستاها را نیز شروع شده و از دو راه فیبر نوری و اپراتور ها انجام می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۴۷    
سهم گیلان از ابتدای انقلاب اسلامی در کابینه دولت سه وزیر و یک معاون رئیس جمهور بود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۴۴    
در کربلای 5 آسمانی شد و در اسفند 1374 غبار چند پاره استخوان و پلاک او سرمه ای شد بر چشمانی که 9 سال انتظار به امید در آغوش گرفتن پیکر فرزندشان ، به انتظار نشسته بودند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۴۴    
با دستور دادستان مینودشت شیدا تحویل بهزیستی شهرستان مینودشت شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۴۱    
در پی قطعی آب روزهای گذشته در روستای چارقلی گمیشان بسیج سازندگی با آبرسانی با تانکر آب تا پاسی از شب تلاش کرد تا کمی از مشکلات موجود بکاهد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۳۸    
رئیس آموزش و پرورش سراوان از برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در چهار منطقه این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۳۸    
مدرس داوری اتحادیه جهانی کشتی گفت: مسابقات کشتی در چابهار در بالاترین سطح فنی برگزار شد به طوریکه بیشترین کشورها با تیم های الف خود در این رقابت شرکت کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۳۸    
معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا در آئین نکوداشت اسوه صبر و انتظار همسر سردار شهید حاج حسین همدانی اظهار داشت: به باورم قسم میخورم که امروز هیچ کاری واجب تر از دفاع از انقلاب اسلامی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۳۸    
در خطبه های نماز عید فطر ارومیه بار دیگر شاهد انتقاد نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی از کم توجهی و البته بی توجهی مسئولین و مدیران ارشد در رده های مختلف به مقوله مباحث قرآنی و دینی بودیم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۳۵    
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری، گفت: بسیار مایه تاسف است که بعضی ها جای جلاد و شهید را عوض کردندو آنها را که در سال 60 با این ها برخورد کردند و امنیت به وجود آوردند در بیان بعضی ها بدهکار شدند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۳۵    
دومین نشست خبری سیدابوالفضل موسوی بیوکی ، نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در پارک علم فناوری یزد برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۳۵    
معاون اجرایی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: مراسم گرامیداشت سالگرد عملیات کربلای یک در زاهدان برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۳۵    
امروزه روش های تبلیغاتی متعددی برای جذب و نگهداری از گردشگران در راستای رونق بخشیدن به اقتصاد یک سرزمین هنر است و یکی از برنامه های مسئولان این حوزه در تویسرکان ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۳۵    
قائم مقام حزب جمهوری اسلامی در مهریز گفت: شهید بهشتی در حسینیه باغبهار مهریز، از بنی صدر و خط نفاقی که در آن روزها می خواست انقلاب را به انحراف بکشاند و در صدد براندازی نظام جمهوری اسلامی بود ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۳۵    
عمده مردم تویسرکان بر این نظر متحد هستند که سیاسی بازی و سیاست زدگی های برخی مدیران شهرستان در سال های گذشته به پیشرفت این شهرستان ضربه های بسیاری زده است ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۳۵    
با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان هرسین و تنی چند از مسئولین پایگاه فرهنگی عمار در هرسین افتتاح شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۳۵    
مدیر کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان از معرفی روستای کلپورگان به یونسکو به عنوان اولین روستای صنایع دستی جهان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۳۵    
رئیس دادگستری شهرستان سرپل ذهاب با تاکید بر نقش مهم شهید بهشتی در نهضت انقلاب اسلامی گفت حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی از ملزومات تداوم انقلاب اسلامی است که وظیفه همه ما می باشد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۳۲    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان روانسر از آغاز کار برداشت 17 هزار هکتار نخود در شهرستان روانسر خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۳۲    
مردم محله ده بالا با برپایی راهپیمایی و تجمع مقابل منازل فروشندگان مواد مخدر خواستار برخورد قاطع دستگاه های متولی با این سوداگران مرگ شدند
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۳۲    
تیم سپک تاکرای فاران شهر سرکان توانست با شایستگی عنوان قهرمانی نخستین دوره مسابقات سپک تاکرای استان همدان را به خود اختصاص دهد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۳۲    
رئیس اداره جهاد کشاورزی اسدآباد با بیان اینکه امسال 30 درصد از میزان محصولات بخش کشارورزی بیمه شد و این نسبت به میزان اراضی زارعی و باغی کم است، گفت: نیاز است که با بازنگری در شرایط بیمه محصولات ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۳۲    
وزیر صنعت معدن تجارت در حاشیه افتتاح شرکت تولید پاکت های چندلایه با اشاره با بازار خوب این بسته بته بندی در کشور گفت: این محصول با ارزش افزوده حدودا بالای 50 درصد می باشد
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۳۲    
رئیس اداره محیط زیست ابرکوه گفت: خوشبختانه در سال جاری گورخر آسیایی در سایت نگهداری ابرکوه تکثیر مناسبی داشته است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۲۹    
یک کارشناس سیاسی گفت: از همان اول روشن بود که منظور ایشان کار فرهنگی خود جوش است به عبارتی ایشان از قشر دانشجو و جوان که هم انرژی و هم انگیزه ای بیشتر برای انجام کار های بزرگ دارند، خواستند
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۲۹    
متاسفانه بی توجهی و به عبارتی بهتر، رها نمودن سراب زیبای شرف آباد باعث شده که نه تنها هیچ معرفی از آن صورت نگیرد بلکه از ظرفیت گردشگری آن به هیچ عنوان استفاده مطلوب نگردیده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۲۹    
کارشناس اداره هواشناسی قزوین بیان کرد: به لحاظ دمایی نیز از فردا بدلیل وزش بادهای شدید شمالی روند کاهش دما پیش بینی می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۲۹    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: متاسفانه در موضوع 2030 اکثریت مخالفان به سمت ایرادات محتوایی این سند با مباحث قرآنی پیش رفتند، در صورتی که 2030 دروازه نفوذ اجانب به کشور بود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۲۹    
گزارش تصویری از حضور معاون رئیس جمهور در صومعه سرا برای افتتاح شرکت تولید پاکت های چندلایه پدیده عرش
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۲۹    
جانباز شیمیایی گفت: مظلوم ترین جانبازان، جانبازان اعصاب و روان و شیمیایی هستند زیرا در ظاهر، سالم به نظر می آیند و کسی تصور نمی کند که آنها جانباز باشند در حالیکه نه تنها خودِ این افراد ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۲۹    
فرماندار اسلام آبادغرب در بازدید از مزرعه نمونه کلزا در بخش حمیل به کشاورزان توصیه نمود کشاورزان اسلام آبادغرب محصولات جایگزین نظیر کلزا با نیاز آبی کم کشت نمایند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۵:۲۹    
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رشتخوار گفت: هزمان با آغاز برنامه تعطیلات تابستان بیش از 250 اثر تاریخی و 20 تفرجگاه در شهرستان رشتخوار آماده میزبانی از مسافرین تابستانی است.