چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۴:۳۷May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 27 تیر 1396 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 31 فروردین 1396 راه دانا 31 اردیبهشت 1396 راه دانا 24 خرداد 1396 راه دانا 31 مرداد 1396 راه دانا 31 شهریور 1396 راه دانا 30 مهر 1396 راه دانا 30 آبان 1396 راه دانا 30 آذر 1396 راه دانا 30 دی 1396 راه دانا 30 بهمن 1396 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 3 تیر 1396 راه دانا 4 تیر 1396 راه دانا 5 تیر 1396 راه دانا 6 تیر 1396 راه دانا 7 تیر 1396 راه دانا 8 تیر 1396 راه دانا 9 تیر 1396 راه دانا 10 تیر 1396 راه دانا 11 تیر 1396 راه دانا 12 تیر 1396 راه دانا 13 تیر 1396 راه دانا 14 تیر 1396 راه دانا 15 تیر 1396 راه دانا 16 تیر 1396 راه دانا 17 تیر 1396 راه دانا 18 تیر 1396 راه دانا 19 تیر 1396 راه دانا 20 تیر 1396 راه دانا 21 تیر 1396 راه دانا 22 تیر 1396 راه دانا 23 تیر 1396 راه دانا 24 تیر 1396 راه دانا 25 تیر 1396 راه دانا 26 تیر 1396 راه دانا 27 تیر 1396 راه دانا 28 تیر 1396 راه دانا 29 تیر 1396 راه دانا 30 تیر 1396 راه دانا 31 تیر 1396 
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۲۷    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه نیروگاه های خورشیدی همدان در مناطق قهاوند، شیرین سو، فامنین ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۲۱    
فرماندار همدان از روند خرید تضمینی گندم در مرکز تعاون روستایی همدان بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت خرید تضمینی گندم از کشاورزان قرار گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۷:۴۰    
سکه طرح جدید با 7 هزار تومان کاهش یک میلیون و 216 هزار تومان و دلار با یک تومان افزایش 3813 تومان امروز در بازار تهران معامله شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۱:۵۵    
گلی هوک نام زیباترین دره ای در جنوب شرق کرمان همچون نگینی بر تارک طبیعت خود نمایی می کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۱:۵۲    
مدیرعامل شرکت گاز مازندران از بهره برداری خط انتقال گاز دامغان به مازندران باحضور وزیر نفت خبر داد و گفت: 105 روستای چهاردانگه، شهر کیاسر ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۸:۲۱    
راس الحسین شاهتور علی رغم پذیرایی از تجمعات سالانه هنوز بنای مستحکمی نداشته و پیشرفتی در ساخت این محل مشاهده نشده است که امیدواریم خیران دستی به دست مردم دهند تا بتوان فضا را برای حضور عزاداران آماده ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۵۴    
محور بندرشهید رجایی به عنوان شاهراه اقتصاد کشور به طور متوسط در طول هر هفته شاهد حوادث تلخ رانندگی است که گاه تعداد کشته شدگان هم به چندین نفر می رسد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۵:۱۱    
صرافی های تهران امروز هر دلار آمریکا را با قیمت 3840 تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی را با قیمت یک میلیون و 215 هزار و 400 تومان می فروشند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۲۳    
رئیس اداره تربیت بدنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از برگزاری مسابقات فوتسال و بسکتبال دانشجویان علوم پزشکی کشور انتخابی المپیاد ورزشی دختران دانشجو خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۲۰    
کاراته فراهانی در هفتمین روز از بیست و سومین دوره المپیک ناشنوایان جهان در شهر سامسون با پیروزی بر حریف خود به مدال نقره دست یافت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۰:۵۳    
استاد موسیقی و آواز بختیاری گفت: موسیقی صدای زندگی است و قومی که ترانه ندارد زنده نیست و باید عنوان کرد که برخی اقوام با موسیقی دوستی بیشتری دارند و نوع زندگی سبب می شود تا موسیقی در زندگی شکل بگیرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۵۷    
سه عضو معلول یک خانواده در شهر گرمه نیازمند مرهم و یاری مسئولین و هموطنان است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۳۳    
رییس شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: نقد عملکرد چهارساله شورای و شهرداری یاسوج اگر منصفانه ای صورت گیرد، اثرگذار خواهد بود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۴۸    
صرافی های تهران امروز دلار آمریکا را با 3774 تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی را با قیمت یک میلیون و 200 هزار تومان می فروشند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۴:۵۷    
مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی از افزایش 6 درصدی ثبت ازدواج در استان خبر داد و گفت: امسال دو هزار و 761ازدواج در استان ثبت شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۴:۵۷    
رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی تهدید به برقراری رابطه نامشروع را عامل قتل دختر 17 ساله اهل حصارگرمخان از توابع شهرستان بجنورد اعلام کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۵۱    
معاون امورتعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اختصاص 10 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و شهرهای زیر 10 هزار نفر خبرداد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۳۰    
رییس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان گفت: در حال حاضر 120 دانشجوی خارجی از اقلیم کردستان عراق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشغول تحصیل هستند که طی چند روز گذشته 60 دانشجوی دیگر نیز ثبت نام کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۰    
فرمانده سپاه ناحیه آبدانان گفت: : عده ای از مسئولین شهرستان دم از اتحادمی زنند ولی به بهانه های مختلف نیروهای مسلح را مورد هجمه قرار می دهند و بر طبل اختلاف و تفرقه می کوبند .
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۱    
نماینده مردم دهلران در مجلس برضرورت آماده سازی زیرساخت های مسیر پیاده روی اربعین حسینی(ع) تاکید کرد و گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۲    
فرماندار شیروان با اشاره به میزبانی خراسان شمالی از دوازدهمین دوره جشنواره ملی تئاتر رضوی، گفت: این جشنواره هنری، عامل توسعه متوازن فرهنگ است
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۳    
مدیر اداره برق شهرستان سراوان از تصویب قانون مجازات استفاده کننده گان غیر مجاز از آب، برق، تلفن، فاضلاب و گاز خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۵    
دولت ترامپ در تازه ترین اقدام خود 18 شهروند و گروه ایرانی دیگر را به خاطر حمایت از توسعه موشک های بالستیک ایران تحت تحریم خود قرار داد که مجلس شورای اسلامی در طرح یک فوریتی اقدام متقابل دولت علیه نقض ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۰    
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار رمضانی خود با کارگزاران نظام در تاریخ 1396/3/22 برای مدیریت درست کشور دو مؤلفه را برشمردند؛ اولاً ملاک تصمیم گیری منافع ملی باشد، ثانیاً از تجربه ها استفاده کنیم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۴:۳۳    
بر فعالان فرهنگی و مومن و انقلابی است که پیش شرط جهاد کبیر را مراقبت از خویش و ارایه اخلاق نیکوی اسلامی در سطح روابط اجتماعی قرار داده و با ارایه چهره موجه از خویش زمینه پذیرش پیام درست را به مخاطبین ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۴:۰۳    
تاجگردون نوشت:نمی دانم چرا بعضی ها ناراحت می شوند از اینکه این همه مسئول به بافت فرسوده مراجعه می کنند. من که فعلاً رأی نمی خواهم، حتماً نیت کار است ولی دوستان چرا ناراحت میشوند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۳:۴۸    
چهار شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) همزمان با شام شهادت املم جعفر صادق(ع) در قم تشییع شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۲:۴۵    
رئیس بهره برداری شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس از تولید بیش از 132 هزار تن گوگرد در سه ماهه نخست امسال در این مجتمع گازی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۱:۰۶    
فرمانده ناحیه مقاومت پلدشت از آغاز ثبت نام کاروان های راهیان نور شمال غرب کشور در حوزه های مقاومت بسیج شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۰:۱۵    
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: انتقال آب دریای خزر به سمنان از برنامه ششم توسعه حذف شده و جایگاهی ندارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۹:۴۸    
جلسه ماهیانه شورای آموزش و پرورش شهرستان لنده امروز با بررسی وضعیت هدایت تحصیلی و تقدیر از عوامل برگزاری کنکور در اداره آ موزش وپرورش این شهرستان برگزارشد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۱:۱۸    
در دو ماه گذشته نیروهای آموزش دیده آمریکایی تمام تلاش خود را برای بیرون راندن داعش از موصل کردند و در همین حوالی در سوریه وضع جنگ خطرناک شده ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۳۰    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در استان اصفهان در تیر ماه 96 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه بازار املاک ایران می باشد:
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۷:۰۶    
دو پروژه عمران شهری دریاسوج با حضور معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد ، شهردار یاسوج ، رییس شورای اسلامی شهریاسوج طی آیینی عصرامروز به بهره برداری رسید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۶:۵۷    
عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع تجاری و تفریحی شمال کشور ظهر امروز در خمام رشت با حضور استاندار گیلان آغاز شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۶:۵۴    
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله گفت: خوشبختانه در سال گذشته و تاکنون موردی در خصوص انتقال بیماری از غذا و آب به انسان در شهرستان کلاله دیده نشده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۶:۵۴    
فرماندار کلاله از افتتاح اولین خانه امید شهرستانی در کشور ، در شهرستان کلاله خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۶:۳۹    
فصل جدید رقابت های فوتبال ساحلی امید باشگاههای کشور از روز سی ام تیر ماه با حضور کیان رامهرمز و 25 تیم دیگر برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۶:۳۶    
نایب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با بیان اینکه دولت دغدغه تولید ندارد، گفت: من به شخصه موافق برگزاری این برنامه در گلستان نبودم، زیرا گلستان همچنان در سوگ کارگران معدن زمستان یورت است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۶:۱۸    
مدیرکل بهزیستی فارس از راه اندازی 15 مرکز اورژانس اجتماعی تا آخر امسال خبر داد و گفت: این اورژانس های اجتماعی به صورت شبانه روزی در هر زمینه ای مدد رسانی خواهند کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۶:۱۸    
نماینده مردم شیراز در مجلس با اعتقاد به اینکه بیکاری یکی از جدی ترین چالش هایی است که با آن روبرو هستیم ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۶:۱۵    
چشمه و آبشار زیبای هفت آسیاب در 5 کیلومتری شهر افزر در شهرستان قیروکارزین قرار دارد و بدلیل وجود باغ مرکبات و زمین های کشاورزی اطراف آن، تبدیل به نگین سبزی در شهرستان شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۶:۰۹    
معاون پژوهشی و فن آوری دانشگاه شیراز گفت: جهت ارتقاء جایگاه دانشگاه شیراز در سطح بین المللی برنامه های متعددی را در نظر داریم و در همین راستا تفاهم نامه هایی با دانشگاه های معتبر دنیا منعقد شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۶:۰۹    
رئیس انجمن صنایع اتاق بازرگانی شیراز گفت: عمده مشکلات کارفرمایان ناشی از سوءمدیریت آنان نیست بلکه ناشی از آن مبادله ای است که در فرآیندهای اقتصادی عمدتا به آنان تحمیل شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۵:۵۷    
دعوای خانوادگی در روستای عباس آباد گلند از توابع بخش مرکزی شهرستان رامیان سه کشته و زخمی دربرداشت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۵:۵۴    
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت : در کمتر از 2 ماه , رای قضایی متخلفی که درمنطقه حفاظت شده خائیز با استفاده از یک قبضه اسلحه ساچمه زنی دولول 2 قطعه تیهو شکار کرده بود صادر شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۵:۳۳    
به اقتضای قاعده عقلانی دیدن همزمان سود و زیان یک اتفاق، بیایید ثبت جهانی یزد را مرور و اثرات آن را بررسی کنیم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۵:۲۴    
شهردار آبیک از آغاز عملیات اجرایی احداث کمربندی شمال شهر آبیک خبرداد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۵:۰۰    
مدیر فروگاه منطقه آزاد ماکو گفت: حدود یک ماه است که پروازهای منظم فرودگاه منطقه آزاد ماکو آغاز شده و در تلاش هستیم این پروازها را به روزی دو نوبت برسانیم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۴:۵۴    
مدیر جهاد کشاورزی پلدشت گفت:سامانه نوین آبیاری شهرستان در 30هزار هکتار از اراضی آبی و دیمی پلدشت در حال اجراست.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۴:۴۸    
کارگاه آموزشی تخصصی اخلاق و احکام کسب و کار ویژه اصناف در مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان روانسر با حضور کسبه برگزارشد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۴:۴۵    
امام جمعه قزوین گفت: مسئولان، نهادها و سازمان ها خدمت به مردم را فدای منافع حزبی و جناحی نکنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۴:۴۵    
صابر تقویمی گفت: متاسفانه از 24 واحد صنعتی راکد و نیمه فعال ثبت نام کننده در سامانه بهین یاب تاکنون فقط 7 واحد موفق به دریافت 74 میلیارد ریال وام بانکی شده اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۴:۳۰    
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل با حضور در منزل ناصر خویشتن دار از وی عیادت و بهبودی و شفای عاجل این هنرمند را از خداوند متعال مسألت کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۴:۲۱    
سئول امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: به مناسبت شهادت امام صادق(ع)، 265 نفر مبلغ به تبلیغ در مناطق مختلفی شهری و روستایی استان می پردازند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۳:۰۳    
تاکنون اطلاعی از برنامه کاری نمایندگان استان اردبیل در طول تعطیلات تابستانی در حوزه های انتخابیه شان در دست نیست.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۳۹    
غیور گفت: خدا این توفیق را نصیبمان کند تا هیچگاه اهداف، آرمان و ارزشهای شهدا را فراموش نکنیم چون با هدف مشخصی سرمایه وجودی خود را به مردم هدیه کردند و ما همیشه مدیون آنها هستیم و هر چه داریم از ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۳۶    
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : عملیات برداشت آلو از سطح 900 هکتار از باغات استان آغاز شده است .
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۳۳    
رئیس شبکه دامپزشکی کوهرنگ گفت: محموله مرغ گرم در کوهرنگ که بطور غیربهداشتی در تاکسی مسافربری بارگیری شده بود کشف و تحویل مقامات قضایی داده شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۰۰    
پروژه "سازه تعاملی شهری" سازمان زیباسازی شهر تهران برنده جایزه جهانی طرح و ساخت 2017 ارک دیلی شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۳۹    
خانم عبادی از جمله زنان کارآفرین است که در زمینه خیاطی و دوخت انواع لباس های مردانه و زنانه در کارگاهی کوچک همراه با چند خانم مشغول به فعالیت است ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۳۶    
پایان صحبت هایم باز هم به این مهم تاکید می کنم "آوین" رمانی است که راه رسیدن به سجایای انسانی، مانند به تصویر کشیدنِ فقر و اختلافات طبقاتی را به خوبی طی کرده ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۲۴    
غلامحسین مالایی می گوید: شهید بصیر از پرچم شیروخورشید متنفر بود و تلاش کرد تا آن را از تیربرق کوچه مان، پایین بکشد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۲۱    
از قدیم گفته اند که دو پادشاه در یک اقلیم نمی گنجند! چه رسد به دو رئیس که در دو خانه بخواهند با هم زندگی کنند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۱۵    
معاون پیشگیری اداره بهزیستی استان کرمانشاه از راه اندازی مرکزDICزنان در منطقه آقاجان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۰۰    
سید حمید طهایی: حریان سازی فرهنگی ایثارگری ها و رشادت رزمندگان نیازی اساسی بوده و البرز با تقدیم بیش از 4 هزار شهید می تواند در این زمینه پیشرو باشد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۰۰    
مهشید موقر: یک هزار و 890 خانواده در البرز زیر پوشش دفتر توانمندسازی خانواده و زنان هستند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۰:۵۱    
از منظر رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی، از جمله مهم ترین الزامات کار فرهنگی تبیین است و در چارچوب اندیشه ای ایشان، در کار فرهنگی باید گره گشایی کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۰:۴۲    
کارشناس دفتر اعتیاد در کرمانشاه از راه اندازی نخستین مرکز گذری کاهش آسیب ویژه زنان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۰:۱۵    
با وجودی که بیش از یک فصل از سال 96 می گذرد اما تاکنون شاهد اقدامی موثر در جهت تحقق شعار سال از سوی دولتمردان نبوده ایم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۰:۱۵    
مدیر جهاد کشاورزی قصرشیرین از پایاین یافتن کار برداشت انگور یاقوتی و برداشت بیش از سه هزار و 600 تن انگور از تاکستان های شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۰:۱۲    
آیا مردمان یک روستا تحمل 6 سال انتظار برای احداث جاده 7 کیلومتری را خواهند داشت؟
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۰:۰۶    
طرح روستاگردشی همان طرحی است که چند ماه پیش از آغاز انتخابات بر سر زبان مسئولین قرار داشت اما حالا و با پایان انتخابات به دفتر خاطرات پیوسته است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۹:۵۷    
عضو کمیسیون کشاورزی، گفت: به دلیل فراهم نبودن زیرساخت هایی از جمله ایجاد سردخانه نزدیک به مراکز تولید کشاورزی شاهدیم که محصولی مانند پیاز با قیمت ارزان از کشاورز خریداری و زیر آفتاب 55 دپو می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۹:۳۹    
برگزیدگان فراخوان بهترین کتابی که خواندم از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی معرفی شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۹:۳۳    
علی اکبر یک روز گفت: خواهر جان! همیشه قبر گمنام و بی شمع و چراغ حضرت فاطمه زهرا(س) در نظرم می آید؛ دوست دارم روزی بشود که من هم جسدی نداشته باشم و گمنام بمانم، اگر هم دارم ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۹:۳۰    
کارشناس توانبخشی اداره بهزیستی خمین گفت: سال گذشته اداره بهزیستی خمین هفت میلیارد و 692 میلیون ریال در قالب تسهیلات خوداشتغالی به 63 نفر از افراد تحت پوشش و سرپرست خانوار در زمینه مشاغل خانگی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۹:۱۵    
ترکیه در منطقه بیش از هر کشور دیگر طعم انفصال بخش های پیرامونی از پیکره مرکزی خویش را احساس می کند و از آنجا که با دو اقلیت پرقدرت قومی و مذهبی- کردها و علویان- مواجه است به هیچ وجه نمی خواهد فرایندی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۹:۰۹    
فساد و خیانت واقعی مربوط به کسانی است دست کم دوبار آشوب راه انداختند و علناً در نشریات خود آن هنگام که داغ بودند گفتند علیه خدا هم می شود تظاهرات کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۸:۳۶    
امروز شهرستان فلاورجان میزبان کبوترهایی بود که پرواز رسم شان بود و این دنیا برایشان کوچک بود همان هایی که رفتند و با خون خود پای سند اسلام امضایی ماندگار زدند تا هیچ سندی برعلیه این کشور امضا نشود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۸:۳۳    
عباسیان امام صادق(ع) را چندین بار دستگیر کردند و مورد شکنجه و آزار قرار دادند. یک بار هم خانه امام (ع) را آتش زدند اما این حادثه باعث نشد به امام آسیبی وارد شود و حضرت همچون ابراهیم نبی از آتش به ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۸:۳۳    
یکصدو پنجاه و نهمین مرکز مکتب القرآن استان اصفهان در شهر شاپور آباد شهرستان برخوار افتتاح شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۸:۳۳    
مسئول بسیج دانشجویی ناحیه مقاومت سمیرم از شرکت 75 دانشجوی بسیجی در اردوهای جهادی امسال خبر داد
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۸:۳۳    
تشییع شکوهمند پیکر مطهر شهیدانی که سفیران غربت و مظلومیت هستند تجدید میثاق و بیعت دوباره با آرمان های والای شهیدان و امام شهیدان خواهد بود...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۸:۳۳    
شورای هماهنگی موکب اربعین حسینی شهدای ارسباران با حضور ائمه جمعه، فرمانداران و فرماندهان سپاه منطقه در محل دفتر امام جمعه اهر برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۸:۳۳    
مرکز مشاوره ایمان، اولین مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده شهرستان چادگان، عصر امروز با حضور معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اصفهان، فرماندار چادگان ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۸:۳۰    
فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب از کشف محموله 134 کیلویی تریاک توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی طی 24ساعت گذشته خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۸:۲۷    
یک و نیم تن مواد غذایی غیربهداشتی و فاسد در شهرستان رودبار کشف و معدوم شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۳:۵۴    
توپ جدید لیگ برتر فوتبال ایران همان توپی است که قرار است از فصل آینده رقابت های بوندس لیگای آلمان استفاده شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۳:۵۱    
هیرنفین موفق شد در دیداری دوستانه و با گلزنی مهاجم ایرانی خود به پیروزی برسد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۳:۴۲    
در اولین برنامه پارک ساعی که جمعه 30 تیر پخش می شود رامبد جوان پاسخگوی سوالات متفاوت مجریان خواهد بود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۳:۳۹    
7 نفر از نامزدهای شهرداری تهران به دلیل به کارگیری در دولت دوازدهم و دلایل شخصی از انتخابات فردا در شورای شهر انصراف دادند و انتخاب از میان 7 نفر باقیمانده صورت می گیرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۳:۲۴    
رئیس سابق سازمان مالیاتی از گسترش روز افزون فعالیت های تجاری در فضای مجازی خبر داد که بدون پرداخت مالیات کار می کنند و نظارتی بر آنها نیست.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۳:۲۴    
دیگر هیچ شک و شبه ای وجود ندارد که SUV رولزرویس در راه است، اما جدیدترین گزارش ها حکایت از این دارد که این لوکس ساز انگلیسی جدیدترین ساخته خود را در اوایل سال آتی معرفی خواهد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۳:۱۵    
از ساعاتی پیش شایعاتی مبنی بر استعفای اسحاق جهانگیری از سمت معاون اول ریاست جمهوری منتشر شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۳:۱۵    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از اصلاح مجدد طرح کاهش مجازات اعدام در این کمیسیون خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۳:۱۲    
رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: دولت آقای روحانی هم در سال 92 و هم به شکل ملموس تر در سال 96، رای خود را از گفتمان اصلاح طلبی به دست آورده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۲:۰۰    
طبیعت زیبای این شهر، یکی از بهترین گزینه ها برای سفرهای تابستانی است. آب و هوای خوب و معتدل، آثار باستانی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۱:۳۶    
بر اساس گزارش مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان تمام گندم های خریداری شده تضمینی شهرستان به مقصد سیلو و کارخانه های آرد تعیین شده حمل شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۱:۳۶    
رقابت دو تیم آهن وحدت خوانسار و پرسپولیس نجف آباد در زمین ورزشگاه پیروزی خوانسار برگزار شد