چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۴:۱۱May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 17 تیر 1396 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 31 فروردین 1396 راه دانا 31 اردیبهشت 1396 راه دانا 24 خرداد 1396 راه دانا 31 مرداد 1396 راه دانا 31 شهریور 1396 راه دانا 30 مهر 1396 راه دانا 30 آبان 1396 راه دانا 30 آذر 1396 راه دانا 30 دی 1396 راه دانا 30 بهمن 1396 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 3 تیر 1396 راه دانا 4 تیر 1396 راه دانا 5 تیر 1396 راه دانا 6 تیر 1396 راه دانا 7 تیر 1396 راه دانا 8 تیر 1396 راه دانا 9 تیر 1396 راه دانا 10 تیر 1396 راه دانا 11 تیر 1396 راه دانا 12 تیر 1396 راه دانا 13 تیر 1396 راه دانا 14 تیر 1396 راه دانا 15 تیر 1396 راه دانا 16 تیر 1396 راه دانا 17 تیر 1396 راه دانا 18 تیر 1396 راه دانا 19 تیر 1396 راه دانا 20 تیر 1396 راه دانا 21 تیر 1396 راه دانا 22 تیر 1396 راه دانا 23 تیر 1396 راه دانا 24 تیر 1396 راه دانا 25 تیر 1396 راه دانا 26 تیر 1396 راه دانا 27 تیر 1396 راه دانا 28 تیر 1396 راه دانا 29 تیر 1396 راه دانا 30 تیر 1396 راه دانا 31 تیر 1396 
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۲۱:۵۷    
مسئول جنبش عدالتخواه دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تشکلی که مجوز فعالیت دارد اما از برگزاری هر گونه فعالیتی محروم است ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۲۱:۵۷    
امام جمعه طبس با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور در خصوص اقتدار و قدرت نظام گفت: نظام اسلامی بر اساس آرمان های امام (ره) و آموزه های دینی و بیانات رهبر انقلاب باید قدرت مطلق در کل جهان باشد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۲۱:۵۷    
سرپرست شهرداری سیرجان گفت: در راستای تسهیل در تردد شهروندان و عبور و مرور خودروها در این مسیر، شهرداری سیرجان تمام توان عملیاتی خود را به کار گرفته تا دوربرگردان پل شهدای غوای تا پایان تیرماه جاری ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۲۱:۵۴    
نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مصرف مواد مخدر در رواق امامزاده سید داود(ع) شهرستان خوروبیابانک آغاز به کار کرد
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۲۱:۵۴    
شاخ شمیران: شهرستان مرزی و محروم ثلاث باباجانی در حالی که نزدیک به 38 هزار نفر جمعیت دارد فاقد شعبه صندوق کارآفرینی امید می باشد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۲۱:۰۰    
نبود سالن پیش سرد کشتارگاه بروجرد موضوعی چند ساله است که به عنوان ارتباط با سلامتی مردم در اولویت باید باشد اما همچنان شورا و شهرداری در حاشیه به آن نگاه می کنند و نبود هزینه را دلیلی بر عدم اجرای آن ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۲۱:۰۰    
مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان از اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم و سخت گذر عشایرنشین سپیدشت خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۲۰:۴۸    
حجت الاسلام یعقوبی گفت: هیچ یک از مسئولان با بد حجابی و بی حجابی موافق نبوده و از آن حمایت نمی کند، آنچه در برخی موارد در معابر عمومی مشاهده می شود، مورد رضایت مردم و مسئولان نیست.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۲۰:۴۸    
اعضای شورای اسلامی شهر کاشان به انحلال باشگاه شهرداری کاشان رأی مثبت دادند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۶:۴۵    
برداشت اولیه سیب گلاب این شهرستان آغاز و پیش بینی می شود بیش از 3 هزار300 تن برداشت شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۶:۲۷    
امیدواریم شورای شهر تهران به اعتماد مردم پاسخ درخوری بدهد تا هم به سرمایه ی اجتماعی اصلاح طلبان خدشه ای وارد نشود و هم گزینه ی قدرتمندی سکان شهرداری را دست بگیرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۶:۰۶    
شهر تاریخی یزد، به عنوان نخستین شهر تاریخی ایران، درفهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۵:۳۹    
پس از نشست سه روزه فشرده سران کشورهای گروه 20، رئیس جمهوری آمریکا برخلاف دیگر همتایان خود، بدون برگزاری کنفرانس خبری، هامبورگ را به مقصد واشنگتن ترک کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۵:۰۹    
معاون میراث فرهنگی هرمزگان از آغاز بررسی های باستان شناسی با هدف شناسایی و آشکارسازی سازه های معماری مدفون در شهر تاریخی سیبه شهرستان بستک خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۴:۵۱    
معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم نسبت به اظهارات استاندار کهگیلویه و بویراحمد در همایش روز گذشته حقوق شهروندی در یاسوج واکنش نشان داد و گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۴:۳۰    
رئیس اتحادیه هتل داران خراسان رضوی با بیان اینکه در هتلداری وضعیت خوبی نداریم، گفت: هتل داری توجیه اقتصادی ندارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۳:۱۵    
معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان یزد از افزایش 23 درصدی مساعدت خیران برای اطعام و افطار نیازمندان در ماه مبارک رمضان امسال در مقایسه با سال 95 خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۳:۱۲    
مسئول بیماری های غیر واگیر مرکز بهداشت استان یزد گفت: بیش از 18 درصد از مردم یزد به صورت هفتگی مصرف فست فود دارند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۲:۵۴    
ستاد مردمی بزرگداشت هفته عفاف و حجاب بیانیه ای صادر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۲:۳۹    
اکنون ارزش هواپیماهای زمینگیر شده در آشیانه فرودگاههای کشور به عدد 11 هزارو 904 میلیارد تومان ( 11904000000000 ) خواهد رسید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۲:۳۶    
نماینده ی مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از مهمترین اولویت های من از دور اول مجلس بحث بهداشت و درمان و ارتقای جایگاه خدمات بهداشت و درمان بوده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۲:۲۷    
فرشته قربانی کماندار خرم دره ای در رقابت های تیر و کمان کاپ آسیا نائب قهرمان شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۲:۱۸    
آئین گرامیداشت 25 شهید دانشجو معلم دوران دفاع مقدس با حضور معاون پارلمانی وحقوقی وزیر آموزش و پرورش، قائم مقام دانشگاه فرهنگیان و جمعی ازمسئولان استانی وخانواده معزز شهدا در کانون طه گرگان برگزارشد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۲:۱۵    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان البرز گفت : 450 تن جو از کشاورزان شهرستان البرز به صورت تضمینی خریداری شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۲:۱۲    
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین در جلسه ستاد سرمایه گذاری استان قزوین بر احداث پایانه صادراتی کشاورزی در قزوین تاکید کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۲:۱۲    
در حالی که شاخص آسفالت راه روستایی در شهرستان سقز بسیار پایین و حتی کمتر از میانگین استانی است، گزارشات رسیده از تعطیلی و وضعیت نامعلوم چند پروژه نیمه کاره حکایت می نماید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۲:۰۹    
همایش شب شعر رضوی از سری برنامه های پانزدهمین جشنواره بین المللی رضوی با حضور شاعران مطرح استانی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۲:۰۶    
بخشدار چرام گفت: این را باید بدانیم که با تعامل در زندگی روزمره با همسایگان موفق می شویم و هرگز با تندخویی و ناسازگاری مشکلی حل نخواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۲:۰۶    
قائم مقام دانشگاه فرهنگیان گفت: 97 مرکز آموزشی دانشگاه فرهنگیان در کشور فعال هستند که امسال 10 هزار نفر از طریق کنکور سراسری جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۲:۰۳    
در راستای حمایت از کشاورزان آبیکی طی سال جاری یک هزار و 693 هکتار از مزارع گندم این شهرستان تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی قرار گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۲:۰۳    
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس با بیان اینکه بر اساس اصل 110 قانون اساسی صدا و سیما در اختیار رهبری است، گفت: ارائه لایحه صدا و سیما توسط دولت به مجلس غیرقانونی است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۲:۰۰    
رئیس اداره بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از اتمام پروژه درمانگاه خیریه شهر بیدستان در اواخر آبان ماه سال جاری خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۱:۵۷    
بزرگترین رویداد عرصه فضای مجازی استان اصفهان در یک دهه گذشته، از 17 تیرماه آغاز به کار کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۱:۵۷    
رئیس بنیاد مسکن مانه وسملقان از تشکیل 930 پرونده ساخت مسکن در مناطق زلزله زده مانه و سملقان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۱:۵۴    
امکان مینا، نیم روز، سیانور، اخراجی ها (2)، نفوذی، قلاده های طلا، اینها نام فیلمهایی هستند که در چند سال اخیر با موضوع منافقان در کشور ساخته شده اند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۱:۴۸    
یک ماه پس از ورود اولین تانکر آمریکایی گاز طبیعی مایع (LNG) به لهستان، آندره دودا، رئیس جمهور این کشور، پرده از برنامه بلند پروازانه اش برای تبدیل لهستان به مرکز انرژی اروپا برداشت ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۱:۴۵    
این مقاله برگرفته از مستند از لاک جیغ تا خدا به بیان نکاتی درباره علل بدحجابی ، زمینه های حجاب و چرایی حجاب از زبان کسانی می پردازد که روزگاری خود غیر محجبه بوده اند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۱:۲۱    
گرمای طاقت فرسای طبس و تعطیلی و کاهش ساعات کاری در برخی استان ها باعث شده مردم این دیار کویوی فکر کنند چه چیز باعث تبعیض بین استان هاست.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۱:۱۲    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با بیان اینکه جریانی در کشور برقراری ارتباط با آمریکا را برای تداوم قدرت می خواهد، گفت: شکستن هیبت و صلابت رهبری برای جریانات مقابل ما یک اصل شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۰:۴۶    
رئیس پلیس فتا هرمزگان از شناسایی و دستگیری عامل مزاحمت در فضای مجازی در بندرعباس خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۰:۴۳    
رئیس پلیس راه استان، ضمن اشاره به افزایش حجم تردد سفرهای تابستانی گفت: 40 تیم محسوس و نامحسوس پلیس، تردد در جاده های یزد را رصد می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۰:۱۲    
کارشناس سیاسی آتش به اختیار را جبران کم کاری دستگاه های اجرایی دانست و گفت: برخی از دستگاه ها علاوه بر این که کار انجام نمی دهند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۰:۰۹    
رئیس اداره ثبت احوال شهرستان رامیان گفت: در سال گذشته، 2 هزار و 47 مورد واقعه ولادت در اداره ثبت احوال شهرستان رامیان به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه یک سال قبل کاهش 5.41 درصدی را داشته است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۰:۰۹    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات تمام شد و باید مسائل کوچک جناحی را کنار بگذاریم،حالا آقای روحانی بر کرسی ریاست جمهوری نشسته و وظیفه دارد مشکلات کشور را حل کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۰:۰۶    
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: از ابتدای امسال تاکنون 79 بیمار مبتلا به تب کریمه کنگو شناسایی شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۰:۰۳    
فرمانده انتظامی ایرانشهر از انهدام باند 3 نفره سارقان مسلح و کشف 11 فقره سرقت مسلحانه در این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۰:۰۰    
حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد شایعه ساز، حرام خوار، قاضی ناعادل، متکبر، عالم بی عمل، همسایه آزار، خبرچین، عیاش و رباخوار را کسانی معرفی کرد که به صورت مسخ شده در قیامت محشور خواهند شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۹:۵۴    
نخستین طرح گردشگری بین المللی مینی ورلد(MINI WORLD) خاورمیانه یا پنجره ای به سوی جهان در ملایر در حال ساخت می باشد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۹:۴۵    
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی شکاف طبقاتی را نتیجه عملکرد ضعیف دولت عنوان کرد و گفت: در اداره کشور با مشکل مواجه هستیم و وقتی کشور گران اداره شود نتیجه اش شکاف طبقاتی و حاشیه نشینی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۹:۴۵    
آقای تاج، عنان کنترل رفتار کی روش، از کف شما رفته است؛ اما به هر حال شما مدیر مهم ترین فدراسیون ورزشی کشور هستید؛ برای این خارج از ادب شدن ها، خود رایی ها و حواشی دیگر کارلوس کی روش، فکری کنید
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۹:۳۹    
دولتمردان ایران اسلامی در حالی با فرانسوی ها وارد یک قرارداد جدید می شوند که رابطه منافقین با فرانسوی ها در بطن ماجرا می گنجد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۹:۳۶    
اگر امام جمعه فقیه نبود یا اینکه دارای تحلیل نبود باید به جای "امام جمعه"، این عزیزان را پیشنمازان روز جمعه نامید!
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۹:۳۳    
در طول ایام تابستان بسیجیان با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در مناطق تفریحی آبشار بیشه و دریاچه گهر فضای سالم جهت حضور خانواده ها را فراهم می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۹:۲۷    
مدیر اداره حفاظت محیط زیست ایرانشهر از 4 وجود یک غار به عنوان زیستگاه خفاش های دم موشی بخش بزمان این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۹:۲۷    
دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه با اشاره به حضور 9 کشتی گیر کرمانشاهی در رقابت های انتخابی تیم ملی، گفت: حاصل این حضور کسب دو مقام اولی در بخش آزاد و پهلوانی و یک مقام سومی در بخش فرنگی بود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۹:۲۴    
مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت شهید مدافع حرم فریدون احمدی 21 تیرماه در کرمانشاه برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۹:۲۴    
رئیس اداره محیط زیست کهگیلویه گفت: در زمینه شکار غیر مجاز 20 متخلف شناسایی و برای آنها پرونده سازی شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۹:۲۴    
فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با حضور دادستان شهرستان در دو روستای بخش مرکزی و یکی از محلات آلوده و جرم خیز این ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۹:۲۱    
به 25 زوج بلوچ شیعه و سنی از شهرستان فنوج جهیزیه اهدا گردید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۹:۲۱    
حسین کیهانی دونده اهل شهرستان سنقروکلیایی در بیست و دومین دوره رقابت های دو و میدانی قهرمانی آسیا (هند) با زمان 8:43.82 دقیقه قهرمان 3000 متر بامانع شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۹:۲۱    
رئیس جمهور روسیه با بیان اینکه دیدار مثبتی با ترامپ داشته، گفت رئیس جمهور آمریکا شخص خاصی است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۹:۱۵    
به مناسبت هفته عفاف و حجاب نشست کتاب خوان با موضوع عفاف و حجاب روز یکشنبه18 تیر از ساعت10الی12 در تالار امام رضا(ع) فرمانداری قم برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۹:۱۵    
بعیدی نژاد گفت: سردار سلیمانی با ابتکارات و شیوه های نوین نظامی خود نشان داد که با در نظر گرفتن عالیترین استانداردهای جهانی او بی تردید از بزرگترین استراتژیست های نظامی جهان معاصر است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۹:۱۲    
پس از چند روز فضاسازی محافل و رسانه های دولتی در انتساب هیئت هفت نفره تأیید قرارداد توتال به نظام، وزیرنفت اذعان کرد این هیئت دولتی است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۹:۰۳    
معاون وزیر بهداشت گفت: سالانه حدود 30 هزار نفر در اثر ابتلا به سرطان جان خود را از دست می دهند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۹:۰۳    
در گرما گرم بحث های مختلف درباره موضوع قرار داد ایران با توتال فرانسه، خوب است از منظری دیگر هم به ماجرا نگریسته شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۸:۵۱    
طی چند دهه گذشته نیز با وجود تجربه دو دوره طرح جامع شهری -که به عنوان سندی بالادستی، یک واحد شهری را برای سال های دور رقم می زند- مغایرت نحوه رفتارهای اجتماعی و درخواست های مردمی با آنچه که طی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۸:۵۱    
ورزشکاران تکواندوکار شهرستان برخوار موفق به کسب مقام های قهرمانی در مسابقات قهرمانی خردسالان و مسابقات تکواندو دختران خردسال استان اصفهان شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۸:۵۱    
غیور گفت: فرهنگ شهادت پشتوانه ای برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و این نهضت ادامه دار خواهد بود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۸:۴۸    
وزیر خارجه آمریکا گفت که کشورش در بلندمدت، هیچ نقشی برای خانواده اسد در سوریه نمی بیند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۸:۳۳    
چگونه عربستان می تواند با افزایش تنش ها با ایران و تلاش برای پیرو ساختن قطر موضع خود را به شکست بکشاند؟ عربستان سعودی اگر به حمایت رئیس جمهور کنونی آمریکا از سیاست های منطقه ای اش دلگرم باشد ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۸:۳۰    
هویت پیکر مطهر سردار شهید ابوالفضل رفیعی بعد از گذشت 3 سال از شهادتش شناسایی شد. او همان سردار بزرگ لشکر 5 نصر خراسان است که در خیبر جاودانه شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۸:۲۷    
نتایج یک مطالعه علمی جدید ادعا کرد که ایران و 4 کشور دیگر (هند، چین، پاکستان و مکزیک) بیشترین میزان آبیاری مزارع کشاورزی با فاضلاب را به خود اختصاص داده اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۳:۵۸    
بخش غربی موصل موسوم به بخش قدیمی به طور کامل آزاد شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۳:۵۵    
نشستن ایوانکا ترامپ برای دقایقی برجای پدرش بر سر میز اصلی اجلاس نشست 20، واکنش هایی را به همراه داشت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۳:۵۵    
سازمان لیگ در مورد معرفی سرمربی پیکان به کمیته اخلاق توضیحات تکمیلی ارایه کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۳:۵۲    
محموله بزرگ قاچاق شمش طلا به ارزش 60 میلیارد ریال در شهرستان خدابنده کشف و ضبط شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۳:۴۹    
پلیس مصر از کشته شدن 16 فرد مسلح در عملیات های ضد تروریستی در این کشور خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۳:۴۶    
حیدر العبادی، نخست وزیر عراق لحظاتی پیش وارد شهر موصل شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۳:۴۶    
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: دپوی سلاح های گروهک جیش الظلم (جیش العدل) در جنوب سیستان و بلوچستان کشف شد و در این عملیات 37 قبضه سلاح و یک توپ ضد هوایی به دست نیروی انتظامی افتاد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۳:۴۶    
سردارجدا از روبین کازان و برای انجام یک کار شخصی راهی پاریس شده. هنوز دلیل پرواز آزمون، آن هم با پروازی اختصاصی مشخص نیست اما این موضوع می تواند شایعه های جدیدی در مورد او و پیشنهادهایش منتشر کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۳:۴۳    
پس از انتشار این عکس از رییس جمهور ترکیه، پلیس و نیروهای امنیتی به دنبال عکاس آن هستند تا وی را بازداشت کنند!
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۳:۴۰    
وزیر خارجه عربستان اعلام کرد که بیانیه گروه 20 بر اهمیت مبارزه با تروریسم و توقف حمایت مالی از آن تاکید داشته است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۳:۴۰    
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: به دلیل نبود حریفان تدارکاتی نتوانستیم در سرعین اردو بزنیم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۳:۰۱    
رئیس جمهور ترکیه طی کنفرانس خبری در پایان نشست گروه 20 تاکید کرد که این کشور اجازه تقسیم عراق و تشکیل دولت کُرد در شمال عراق را نخواهد داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۲:۵۵    
فغانی در صدر رده بندی بهترین داوران فوتبال ایران در لیگ شانزدهم قرار گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۲:۵۵    
رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: دستگاه قضایی تا استیفای حقوق مصدومان و خانواده های جان باختگان کوتاه نخواهد آمد و با مقصران حادثه در هر جایگاه و مقامی که باشند بدون اغماض برخورد می کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۲:۵۲    
یک زن عامل انتحاری گروه تروریستی داعش در حالی که کودکی را در بغل گرفته بود، خود را منفجر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۲:۱۰    
معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: مدیرانی که توانایی کار ندارند با عرق ملی به نفع⁧ مدیران کارآمد⁩ و خلاق کناره گیری کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۲:۱۰    
هافبک دفاعی ملی پوش پرسپولیس کمتر از 10 روز دیگر به شرایط آمادگی کامل برای همراهی سرخپوشان خواهد رسید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۱:۵۸    
محمود شیخ زین الدین معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی فناوری در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۱:۵۸    
سید باقر سلطانی گفت: به دلیل مواج بودن دریا، تا روز دوشنبه شنا کردن در دریای مازندران ممنوع است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۱:۵۵    
عدنان محمود سفیر سوریه در تهران امروز شنبه 17/ 04/ 96 با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل دیدار گفت و گو کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۱:۵۵    
مدافع راست ایرانی در دومین روز پیاپی در بازی دوستانه اوستنده بلژیک به میدان رفت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۱:۵۵    
مدافع برزیلی استقلال امروز هم شرایط حضور در تمرین گروهی را نداشت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۱:۰۴    
آب و برق در محله های مختلف شهر عوامیه قطع است و مردم اقدام به جیره بندی آب و غذاها کرده اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۱:۰۴    
بازیکنان پرسپولیس در اقدامی مشترک اقدام به انتشار عکس های طارمی در صفحه شخصی خود کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۱:۰۴    
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کازرون جزییات فروش گوشت الاغ در بخش چنارشاهیجان را تشریح کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۰:۵۵    
معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه وزارت راه و شهرسازی گفت: با اعتبار تخصیص یافته به راه آهن سبزوار این پروژه در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۰:۵۵    
حجت الاسلام صانعی بابیان اینکه عده ای تفکر رضاخانی را پیش روی خودشان قرار داده اند، گفت: حجاب و عفاف دو ارزش گران بها در بین مردم است و باید تقویت شود.