چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۱:۱۹May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 29 تیر 1396 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 31 فروردین 1396 راه دانا 31 اردیبهشت 1396 راه دانا 24 خرداد 1396 راه دانا 31 مرداد 1396 راه دانا 31 شهریور 1396 راه دانا 30 مهر 1396 راه دانا 30 آبان 1396 راه دانا 30 آذر 1396 راه دانا 30 دی 1396 راه دانا 30 بهمن 1396 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 3 تیر 1396 راه دانا 4 تیر 1396 راه دانا 5 تیر 1396 راه دانا 6 تیر 1396 راه دانا 7 تیر 1396 راه دانا 8 تیر 1396 راه دانا 9 تیر 1396 راه دانا 10 تیر 1396 راه دانا 11 تیر 1396 راه دانا 12 تیر 1396 راه دانا 13 تیر 1396 راه دانا 14 تیر 1396 راه دانا 15 تیر 1396 راه دانا 16 تیر 1396 راه دانا 17 تیر 1396 راه دانا 18 تیر 1396 راه دانا 19 تیر 1396 راه دانا 20 تیر 1396 راه دانا 21 تیر 1396 راه دانا 22 تیر 1396 راه دانا 23 تیر 1396 راه دانا 24 تیر 1396 راه دانا 25 تیر 1396 راه دانا 26 تیر 1396 راه دانا 27 تیر 1396 راه دانا 28 تیر 1396 راه دانا 29 تیر 1396 راه دانا 30 تیر 1396 راه دانا 31 تیر 1396 
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۵:۴۵    
سرپرست اداره تعاون کارورفاه اجتماعی شهرستان آبیک از معرفی بیش از 30 کارفرمای متخلف به مراجع قضایی در شهرستان آبیک در به کارگیری اتباع خارجی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۰۶    
اردیبهشت ماه سال 1390؛ سه بانوی خیر بجنوردی که دغدغه اشتغال و انزوای مددجویان معلول اما توانمند و مستعد شهر خود را داشتند در اقدامی خداپسندانه با دلی پر امید و با تکیه بر همت عالی اما نه با دستانی پر ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۲۱:۱۵    
منابع خبری از وقوع انفجار مهیب در پایگاه گروهک هیات تحریر الشام در شهر ادلب واقع در شمال سوریه خبر دادند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۳    
استاندار ایلام گفت: با توجه به جلسه برگزار شده با وزیر نیرو کار مطالعاتی این پروژه ظرف سه ماه اینده اغاز می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۱    
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ادامه روند دیدارهای تدارکاتی،امروز شنبه سی و یکم تیرماه در استادیوم شهید بهنام محمدی به مصاف حریف لیگ برتری خواهد رفت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۶    
جوانان انقلابی خوزستانی هم درگیر صدام و جنگ بودند و در داخل هم با ستون پنجم صدام درگیر بودند. اکنون عده ی که می خواهند اینها را تطهیر کنند و شهید سازی کنند واقعا خائن به ملت ایران هستند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۹    
حجت الاسلام توسلی گفت: چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شهرستان نجف آباد با حضور 600 نفر در بخش معارف و 700 نفر در سایر رشته های قرآن کریم برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۷    
استاندار خوزستان در جلسه شورای اداری گفت: اگر لازم باشد مانند اروپا در فصل گرما ادارات را 20 روز تا یک ماه تعطیل می کنم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۷    
مدیرکل تأمین اجتماعی خوزستان با اشاره به بیکار شدن سالانه 7 هزار و 800 خوزستانی گفت: ماهانه 652 نفر که اکثر آنها از قشر کارگران هستند، بیکار می شوند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۷    
برخی منابع از فشار برخی عناصر برای برکناری حجت الاسلام کیانی مدیر انقلابی حوزه علمیه دزفول خبر می دهند و این در حالی است که حجت الاسلام کیانی در طول چندین سال سکانداری حوزه علمیه دزفول کارنامه موفقی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۸    
مدیرعامل آبفا خوزستان گفت: همه شهرهای خوزستان مشکل آب دارند و در شهرهای ایذه، باغملک، دهدز و قلعه تل وضعیت آب به حالت بحرانی تبدیل شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۲    
مدیر شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی ایران گفت: دانش آموختگان در هر رشته تحصیلی که هستند می توانند برای توسعه صنعت گردشگری ورود پیدا کرده، طرح و ایده دهند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۶    
آخرین نتایج سرشماری نیروی کار در ایران بیانگر کاهش سهم بخش صنعت در اشتغال و افزایش جمعیت بیکاران است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۶    
محمد رحیم پور داور بین المللی سقزی از سوی فدراسیون به کشور تایلند اعزام شد و در رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا به قضاوت می پردازد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۶    
رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه شواری جهانی صنایع دستی گفت: کلاش و گستردگی کلاش بافی و عشق و علاقه مردم روستاها و شهرهای کردستان ما را تحت تاثیر گذاشت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۸    
کاک علی یعقوبی بیش از 20 سال است که چندین ماه از سال را در ارتفاعات روستای بیساران با طاقت و حوصله امورات زندگی را فروش شیره گیاه گَوَن می گذراند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۸    
رئیس اداره بهزیستی دهگلان در مراسم گرامیداشت هفته بهزیستی گفت: بیش از 300 نفر از معلولان در دهگلان به صورت مستقیم مستمری دریافت می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۹:۱۸    
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از استقبال گرم واجدین شرایط رای از انتخابات نظام پزشکی خبر داد و گفت: این انتخابات تا ساعت 20 ادامه دارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۶:۰۹    
مسئول کانون بسیج رسانه شیراز گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، برگزاری اردوهای جهادی اصحاب رسانه ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۵:۳۹    
یلان ویدال ماروین گابریل جوان 22 ساله ای که قهرمان تکواندو فیلیپین و دانشجوی رشته هوا فضا است در رشت به دین مبین اسلام مشرف شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۴:۳۰    
رهبر انصارالله یمن امروز طی سخنانی به حملات اخیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در مسجدالاقصی و قدس اشغالی اشاره و اعلام کرد که فلسطین امروز بیش از هر زمان دیگر در معرض خطر قرار دارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۳:۵۷    
پوربافرانی گفت: شهید و شهادت هدفش والا است و درفرهنگ شهادت ایثار و ازخود گذشتگی رشادت و جانبازی معنا و سرمایه گذاری برای آینده نظام و اسلام در فرهنگ شهادت معنی می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۳:۰۳    
اختتامیه گارگاه پیوست نگاری فرهنگی پس از سه روز فعالیت در سالن اجتماعات مرحوم استاد ملک نسب با حضور استادان دانشگاههای استان کهگیلویه و بویراحمد ، مهمانان کشوری ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۲:۳۹    
آیت الله مقتدایی گفت: علمای بزرگی بودند که یک ساعت قبل از نماز در مسجد حضور داشتند و مسائل مختلفی را با مردم مطرح می کردند و با آن ها ارتباط صحیحی برقرار می کردند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۲:۳۹    
وزارت صنعت نسبت به پیگیری برای کاهش تعرفه و تامین تا حدود 60 الی 70 درصد ظرفیت اسمی ورق آهن و مس، تولیدکنندگان میلگرد، لوله پروفیل و تولیدکنندگان اقدام خواهد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۱:۲۴    
دو سال از سالگرد اجرای برجام می گذرد اما خبری از آن تعاریف و تعابیر رئیس جمهور و دولتمردانش نیست.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۱:۲۴    
با نزدیک شدن تنفیذ روحانی و معرفی کابینه دولت دوازدهم، از گوشه و کنار زمزمه سهم خواهی های مختلف اصلاح طلبان از روحانی به گوش می رسد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۱:۲۴    
فراکسیون زنان مجلس مدتی ست پیگیر جدی حذف قانون شرط اذن ولی و همسر به منظور اخذ پاسپورت برای زنان شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۱:۰۶    
سرپرست حجاج ایرانی به سفر اخیر رئیس سازمان حج و زیارت به عربستان و مذاکره با وزیر حج این کشور اشاره کرد و گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۰:۵۷    
جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: قرن 21، قرن فروپاشی این قدرت های پوشالی است و صدای شکستن استخوان های شیطان بزرگ آمریکا به گوش می رسد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۰:۵۷    
مردم شهر گرگان با برگزاری آئین های سوگواری و دسته روی از برخی مساجد گرگان به سمت امامزاده عبدالله (ع) عزاداری کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۰:۵۷    
مسئول آتش نشانی سردشت گفت: چهار جوان که قصد عبور از عرض رودخانه زاب را داشتند به دلیل عدم تعادل 3 نفر از آنها غرق شدند و یک نفر نجات یافت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۰:۵۴    
همزمان با سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع حضرت امام جعفرصادق (ع) ، پیکر یک تن از شهیدان گمنام تازه تفحص شده در بهشت رضای روستای بهاءآباد شهرستان زرند تشییع و خاکسپاری شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۰:۴۸    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اشاره به افزایش نگران کننده مصرف بنزین در کشور گفت: چنانچه نتوانیم این روند صعودی مصرف بنزین را کنترل کنیم ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۰:۴۵    
محمودی گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم، شهدای هشت سال دفاع مقدس برای امنیت جامعه و حفظ اسلام جنگیدند و امروز مدافعان حرم دنباله رو راه آن ها هستند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۰:۴۵    
مداح اهل بیت گفت: مداحان در کنار عزاداری و گریه بر مصائب اهل بیت، به شرح فضائل، روایات و احادیث آن بزرگواران به منظور شناخت بیشتر مردم از اهل بیت(ع) بپردازند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۰:۴۵    
مردم ولایتمدار شهر خور پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس را تشییع کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۰:۴۵    
شهرستان رابر، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، ششمین یادواره سرداران و 72شهید پایگاه حضرت ابوالفضل(ع) و 6شهید گمنام شهرستان، با حضور پیکر پاک شهید گمنام عطر و بوی کربلا گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۰:۴۲    
بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک و کامپیوتر (ایران الکامپ 2017) در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران گشایش یافت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۰:۲۴    
مراسم تشییع پیکر حبیب الله کاسه ساز تهیه کننده سینما امروز صبح ساعت 9 در محل خانه سینما برگزار شد؛ در این مراسم علاوه خانواده کاسه ساز٬ مسئولان فرهنگی٬ هنرمندان و دوستداران این هنرمند سینما جمع شده ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۰:۲۱    
مراسم وداع با یکی از شهدای گمنام تازه تفحص شده دفاع مقدس، فردا 30 تیرماه 96 بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع زرین شهر برگزار خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۰:۲۱    
این روزها باز دوباره پس از چندین سال زمزمه تشییع و خاکسپاری شهید در شهر شهیدان به گوش می رسد اما این بار خبری از قاب عکس شهید نیست؛ این بار همه قاب عکس ها تمثیلی از چهره لاله ای گمنام هستند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۰:۲۱    
هیئت منتظران شهرستان لنجان، تفاهم نامه ای را با تولیت حرمین کشور عراق امضا کرد
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۰:۱۸    
تمامیت ارضی و استقلال و عزت خودمان را مدیون شهدا هستیم و اگر شهدا نبودند و از خانواده خود نمی گذشتند امروز عزت کشور ما پایدار نبود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۰:۱۸    
در حالی عضو کمیسیون عمران مجلس دهم از نبود قطعات هواپیما برای تعمیر هواپیماهای دست دوم انتقاد کرده بود که سازمان هواپیمایی کشوری با دفاع از ورود این نوع هواپیماها اعلام کرد ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۰:۰۹    
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: اولین میثاق مرکز پزشکی حج و زیارت، خدمت رسانی به زائران تمتع 96 است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۰۹:۳۶    
مدیر حوزه علمیه امام القائم عجل الله تعالی فرجه الشریف تهران گفت: امروزه حوزه های علمیه همان روش امام صادق علیه السلام را در پیش گرفته اند و فضای نشر مباحث دینی را در جامعه تبلیغ می کنند که به برکت ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۰۹:۳۶    
بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه مرحوم کاسه ساز،تهیه کننده ای از جنس مردم بود، گفت: سینما و تلویزیون مدیون زحمات افرادی همچون مرحوم کاسه ساز است و تا زمانی که این افراد در قید حیات هستند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۰۹:۳۳    
آیه الله کاشانی یک سال در تبعید به سر برد تا این که بر اثر فشارهای سیاسی از سوی علما و مردم ، در 21 خرداد 1326 آزاد شد و دوباره به تهران برگشت .
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۰۹:۳۳    
در دیشموک؛ امروز همه آمده اند، از کودک خردسال گرفته تا پیر کهنسال، مردم با عظمت و شکوه خاصی آمدند، استقبال کردند و با شهید و شهادت بیعت دوباره کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۰۹:۳۳    
یکی از دانشجویان کهگیلویه و بویراحمد توسط اراذل و اوباش در تهران مورد هجوم قرار گرفت و به شدت زخمی شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۰۹:۳۳    
دانش آموزان دختر کهگیلویه وبویراحمد 8 رتبه ملی در سی و پنجمین دوره مسابقات پژوهشی قرآن، عترت و نماز، دانش آموزان کشور که در اردبیل برگزارشد را به خود اخنصاص دادند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۰۹:۱۸    
معاون وزیر خارجه ایران در دیدار با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با تاکید بر اهمیت و حساسیت نقش آژانس و وظایف آن در نظارت بر اجرای برجام ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۰۰:۰۰    
ویژه برنامه شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور ائمه جماعات اصفهان و روسای بعضی حوزه های علمیه در مسجد مصلی طوقچی برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۰۰:۰۰    
تیم هندبال دبیرستان شهید مدرس گرمه با شکست تیم بجنورد توانست جواز حضور در مسابقات کشوری آموزشگاهها را کسب کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۰۰:۰۰    
مسئولان استانی و فرماندهان نظامی لرستان پیام شهیدان را وحدت، پشتیبانی از ولایت و مبارزه با استکبار جهانی عنوان کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۰۰:۰۰    
باهدف حفظ انسجام و ارتقای روحیه و توان نظامی بسیجیان، برنامه فراخوانی گردان بیت المقدس حوزه مقاومت بسیج شهید مدنی در نیر برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۰۰:۰۰    
با توجه به مستعمل شدن کشتارگاه اردستان باید به فکر کشتارگاه مجهزی بود که بتواند سه شهر اردستان، زواره و مهاباد را پوشش دهد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۰۰:۰۰    
دومین سالروز تصویب برجام در حالی گذشت که رسانه های دولتی در مورد این موضوع سکوت اختیار کرده اند و از برکات این قطعنامه دیگر سخن به میان نمی آورند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۰۰:۰۰    
عملیات طرح آبرسانی به روستای جنگان از توابع بخش مرزی موران گرمی با مشارکت بسیج سازندگی سپاه ناحیه گرمی، بخشداری و اهالی این روستا آغازشد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۰۰:۰۰    
پیکر مطهر شهید مهدی صابری و محمد علی کریمی، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، ظهر امروز با حضور دانش آموزان بسیجی تشییع شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۰۰:۰۰    
استاد حوزه و دانشگاه درباره نقش امام صادق(ع) برای رفع انواع شبهات در دوران حیاتشان گفت: مواجهه فکری و عقیدتی در دوران امام صادق(ع) موجی از خشونت را بین مسلمانان ایجاد کرده بود که حضرت با تبیین های ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۲۳:۵۷    
استان چهارمحال و بختیاری دارای نقاط گردشگری زیادی است که نا شناخته مانده و زیر ساخت های لازم برای توسعه آن بوجود نیامده است که با فراهم کردن زیر ساخت ها گردشگران زیادی جذب آن می شوند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۸:۳۹    
مراسم عزاداری سالروز شهادت رئیس مکتب جعفری حضرت امام جعفر صادق(ع) صبح امروز در حسینیه ها و تکایای یزد برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۸:۳۹    
استاد حوزه علمیه مشهد گفت: ازجمله کسانی که دربین ائمه فرهنگ علم را موج آفرینی کرد امام صادق(ع)بود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۸:۳۹    
مراسم سوگواری شهادت رئیس مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق (ع)درشهرستان قاین برگزارشد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۸:۳۹    
همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) پیکر دو شهید گمنام در میان خیل انبوهی از مردم شهرستان بروجن تشییع و خاکسپاری شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۸:۳۹    
نوجوان 15 ساله میبدی با ایده کمک به والدین در امور نظافت منزل ستگاهی کنترلی برای نظافت منزل طراحی کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۸:۱۵    
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه ادعای رسانه های آمریکایی پیرامون دیدار محرمانه پوتین و ترامپ در حاشیه ضیافت شام گروه 20 را تکذیب کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۸:۱۵    
امام جمعه شهرستان باخرز گفت: پاسداشت مقام شهدا فقط به برگزاری مراسم تشییع باشکوه ختم نمیشود و باید در تمام مراحل زندگی خود، شهدا را مدنظر قرار دهیم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۸:۱۵    
پیکر پاک سردار رشید اسلام، پاسدار شهید محمدرضا حیدری، بر فراز دستان مردم شهیدپرور شهرستان باخرز تشییع شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۸:۱۵    
دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: نجات انقلاب اسلامی از دسیسه منافقین و دشمنان در عمل به ولایت فقیه است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۸:۱۵    
مراسم ظهر شهادت امام صادق علیه السلام در تربت جام برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۷:۵۴    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: وظایف اصلی حوزه نمایندگی ولی فقیه تقویت بنیه اعتقادی و بصیرتی بسیجان است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۷:۵۱    
یک کارشناس مذهبی با بیان این که برخی با استفاده از اسم اسلام، به اسلام ضربه می زنند ، گفت: تمام جریانات امروز نشات گرفته از جریان وهابیت به سرکردگی آل سعود است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۷:۳۰    
استاد حوزه و دانشگاه گفت: آدم های خوش گذران به دنبال کاخ نشینی و منافع نفسانی خودشان هستند و محبین اهل بیت علیهم السلام از هرچه که آدم های خوش گذران به دنبالش هستند، وحشت دارند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۷:۱۲    
علی رغم انتقادات پیشین قدس خبر و دیگر رسانه ها از عملکرد بسیار ضعیف روابط عمومی فرمانداری قدس که ماه هاست روی خط روان خبرنگاران تشویش و در نهایت در امر اطلاع رسانی شهرستان چالش های جدی به وجود آورده ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۷:۱۲    
شهردار شهر گلستان گفت: بررسی های لازم جهت نصب دوربین های ثبت تخلفات رانندگی انجام شده است، ومنتظر دریافت مجوز از شورای اسلامی شهر هستیم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۷:۰۹    
همه ساله در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم عزاداری مردم شهرستان خلخال در روستای خمس در جوار بارگاه متبرک امامزاده سید ابراهیم خمس برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۷:۰۶    
رئیس قوه قضاییه، گفت: این جهان با سرعت فراوان در حال غربی شدن است و کثرت تولیدات، مصنوعات و دعوت به تجمل همه جا را فرا گرفته است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۶:۵۱    
همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، ششمین اختر تابناک امامت و ولایت،مردم شهر مرزی اصلاندوز مغان غرق در ماتم و عزا بودند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۶:۵۱    
مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) رییس مکتب جعفری به صورت دسته عزاداری با حضور پر شور مردم در ماکو برگزار شد .
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۶:۵۱    
حجت الاسلام میکائیل مقدسی امام جعفر صادق (ع) آن حضرت را الگویی بی نظیر برای امت اسلامی توصیف کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۶:۴۲    
همزمان با سالروز شهادت امام صادق علیه السلام پیکر مطهر شهید مدافع حرم مجید رضایی از تیپ فاطمیون، در شهرری تشییع شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۶:۴۲    
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بهارستان گفت: عملیات اصلاح شبکه و انشعاب در شهرگلستان به منظور ارتقاء سطح کمی و کیفی آب شرب و جلب رضایت شهروندان در دست اجرا است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۶:۴۲    
مردم سراسر ایران، امروز با به راه انداختن دسته های سینه زنی و زنجیرزنی و جلسات گسترده و محافل بزرگ صدها نفری در تکایا و حسینیه ها و حتی منازل و اجرای آیین های سنتی در شهرستان های مختلف روز شهادت رئیس ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۶:۴۲    
ایالات متحده و روسیه رقابت های شدیدی را در شورای امنیت آغاز کرده اند تا مشخص شود نوع موشک بالستیکی که کره شمالی اوایل ماه پرتاب کرد چه بوده است ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۶:۳۹    
مردم شرق اصفهان امروز در میزبانی از شهید گمنام سنگ تمام گذاشته و در مراسمی یاد شهدا را گرامی داشتند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۶:۳۹    
یک متخصص طب سنتی با اشاره به اهمیت تغذیه سالمندان گفت: افرادسالمند خود را از مصرف لبنیات به دلیل طبع سرد آن ها محروم نکنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۶:۳۹    
اصولا ائمه اطهار علیهم السلام آمده اند تا ما را عاشق خدا کنند. در ادامه به نمونه هایی از یاد خدا در زندگی امام صادق علیه السلام اشاره می کنم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۶:۳۶    
اقتصاد مقاومتی، اقتصادی است که از سوی رهبر تأکید و از مسئولان بی توجهی می شود اما نهادی مقدس با مشاوره و کلاس های آموزشی به مردم موجب ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۶:۳۶    
مدرس حوزه و فعال فرهنگی در شهرستان رزن در گفت و گو با ما با بیان اینکه امام صادق (ع)را باید یگانه بزرگ استاد علم در تاریخ انسانیت بر شمرد افزود ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۶:۳۳    
محمد عذیری و محمدرضایی مخترعان این طرح صنعتی موسوم به دوئل روتور چرخش هم زمان هستند که نخستین موتور داخلی مشابه با نمونه موتور ساخته شده وزارت دفاع آمریکا برای به کارگیری در ساخت هلی کوپتر های دو ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۶:۳۳    
همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق(ع)، هجدهمین یادواره 55 شهید انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس شهر آبسرد واقع در توابع شهرستان دماوند برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۶:۳۳    
بی گمان مقصود از تشیع، همان حقیقت راستین اسلام است که مؤسس آن پیامبر اسلام (ص) بوده، و امت را به متابعت از علی (ع) و اهل بیت(ع) رهنمون کرده، تا بتوانند از این درب، به شهر علم محمدی راه یابند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۶:۳۳    
به مناسبت شهادت صادق آل محمد(ص) در دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه، مراسم سخنرانی و عزاداری برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۶:۳۳    
در روزهای گذشته، برخی رسانه ها، موضوع احتمال ترور بیولوژیک مریم میرزاخانی را مطرح کردند و در این باره به انتشار اطلاعاتی پرداختند که جز ناراحت کردن خانواده مرحومه میرزاخانی و ارائه اطلاعاتی نادرست به ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۶:۳۳    
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تا بهمن سال گذشته 18 هزار و 700 نفر بیمه شده در بین اهالی فرهنگ، هنر، مطبوعات و فعالان قرآنی داشتیم ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۶:۳۰    
معاون امور عمرانی و فنی استانداری کرمان از کشته و زخمی شدن 4 نفر در اثر ریزش معدن اشکلیی منطقه هجدک شهرستان راور خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۶:۲۷    
تعدادی از هیئت های مذهبی شهرستان خوانسار به مناسبت شهادت امام صادق علیه السلام پیش از ظهر امروز با حضور در حسینیه آیت الله ابن الرضا به اقامه عزا و سوگواری پرداختند.