چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۸:۴۹May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 16 تیر 1396 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 31 فروردین 1396 راه دانا 31 اردیبهشت 1396 راه دانا 24 خرداد 1396 راه دانا 31 مرداد 1396 راه دانا 31 شهریور 1396 راه دانا 30 مهر 1396 راه دانا 30 آبان 1396 راه دانا 30 آذر 1396 راه دانا 30 دی 1396 راه دانا 30 بهمن 1396 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 3 تیر 1396 راه دانا 4 تیر 1396 راه دانا 5 تیر 1396 راه دانا 6 تیر 1396 راه دانا 7 تیر 1396 راه دانا 8 تیر 1396 راه دانا 9 تیر 1396 راه دانا 10 تیر 1396 راه دانا 11 تیر 1396 راه دانا 12 تیر 1396 راه دانا 13 تیر 1396 راه دانا 14 تیر 1396 راه دانا 15 تیر 1396 راه دانا 16 تیر 1396 راه دانا 17 تیر 1396 راه دانا 18 تیر 1396 راه دانا 19 تیر 1396 راه دانا 20 تیر 1396 راه دانا 21 تیر 1396 راه دانا 22 تیر 1396 راه دانا 23 تیر 1396 راه دانا 24 تیر 1396 راه دانا 25 تیر 1396 راه دانا 26 تیر 1396 راه دانا 27 تیر 1396 راه دانا 28 تیر 1396 راه دانا 29 تیر 1396 راه دانا 30 تیر 1396 راه دانا 31 تیر 1396 
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۱:۲۷    
جام قهرمانی دوازدهمین دوره رقابت های جودو قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی کاتا به تیم همدان رسید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۹:۲۴    
یک فرمانده جبهه مقاومت درسوریه گفت:سوال اینجاست چرا از 100 نماینده آمریکا در مجلس سنا 98 نفر از آنها پای بیانیه بر تحریم ها علیه سپاه را امضا می کنند اما شما در مجلس 128 نفرتان حاضر نمی شوید پای ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۰:۵۲    
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی آب معدنی های گران وارداتی و اجناس و کالاهای این چنینی در بازار مصرف وجود دارد، مشخص است که مدیریتی درحوزه مبارزه با قاچاق و استفاده از تولیدات داخل وجود ندارد ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۲۰:۱۹    
هفته گذشته بازار نفت با فراز و نشیب های فراوانی همراه بود. از یک طرف، افزایش تولید نفت آمریکا، نیجریه و لیبی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۹:۵۲    
حجت الاسلام صدیقی گفت: امروز متاسفم که برخی مسئولان ما منتظر هستند کسی چیزی بگوید، تحمل ندارند و زود باید پاسخ بگویند و اقدام و حذف کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۷:۱۳    
امام جمعه سرایان: خواستار تدریس دروس مدیریت روابط اجتماعی در حوزه شد و با اشاره به افزایش آمار طلاق در جامعه، گفت: باید ائمه جمعه و جماعات ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۷:۰۴    
کتاب بگو ببارد باران مستند روایی زندگی دانشجوی شهید احمدرضا احدی در خبرگزاری دفاع مقدس رونمایی می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۶:۳۱    
اولین مرحله اردوهای انتخابی تیم ملی سنگنوردی بانوان جمهوری اسلامی ایران در سالن سنگنوردی مرحوم فرهاد میرزاجانی همدان برگزار گردید .
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۶:۲۲    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از راه اندازی خدمات غیرحضوری سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد و گفت: این طرح سراسری بوده و با هدف ارائه خدمات به صورت الکترونیکی راه اندازی شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۵:۰۴    
علی ثمری دوومیدانی کار تیم ملی ایران درحالی مدال طلای بیست و دومین دوره رقابت های دو و میدانی قهرمانی آسیا کشور هند را دریافت کرد که امیر الوند مربی اهل روستای سرکلاته خرابشهر شهرستان کردکوی مربیگری ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۵:۰۱    
وقتی که جیمز کامی در هشتم ماه ژوئن گذشته برابر کمیته اطلاعات در مجلس سنای آمریکا برای ادای توضیحات حاضر شده بود با عصبانیت گفت: اوه خدای من ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۴:۴۹    
ویلیام انگدال مشاور و مدرس دانشگاه در مطالعات ریسک استراتژیک و دارنده مدرک دانشگاهی در علوم سیاسی از دانشگاه پرینستون یک خط قرمز رقیق و یک پیوند پنهان بین تحریم های اخیر اعمال شده توسط کنگره علیه ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۴:۲۸    
خوابگاه بنیاد 15 خرداد با 4300 مترمربع مساحت و 204 نفر ظرفیت با اعتباری در حدود هفتادمیلیارد ریال در محل پردیس دانشگاه بجنورد در حال احداث است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۴:۲۸    
چه فضای شکل بگیرد که بگوییم انقلاب اسلامی به اهداف خود نزدیکتر شده است ؟ عنایت کنید، سوال اساسی این است که معیارهای ارزیابی کارآمدی نظام اسلامی کدام اند ؟
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۴:۱۴    
دراولین جلسه هفتمین دوره اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان اردبیل، مدیر و اعضای جدید هیئت رئیسه خانه مطبوعات استان انتخاب شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۲:۵۶    
موافقت قطر با پنج شرط کشورهای تحریم کننده، اعلام اردوغان مبنی بر تعطیل نکردن پایگاه نظامی ترکیه در قطر، نخستین فتوای استقلال اقلیم کردستان عراق، برآورد هزینه یک میلیارد دلاری برای بازسازی موصل ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۲:۴۱    
رقابت های کشتی آزاد انتخابی تیم ملی با مشخص شدن قهرمانان اوزان 61، 70، 86 و 125 کیلوگرم پیگیری شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۲:۳۲    
در تظاهرات روز گذشته مخالفان برگزاری اجلاس گروه بیست در هامبورگ، صدها تن زخمی و بازداشت شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۲:۲۶    
زنگنه گفت: بهترین قرارداد عالم، قرارداد امتیازی است که میدانی را به شرکتی برای درازمدت و مالکیت میدان را برای 40، 50 سال بدهیم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۲:۲۰    
تیم فوتبال نوجوانان شهدای شهرستان اردل در دو دیدار دوستانه در اصفهان با نتیجه 12 بر یک تیم فولاد شهر اصفهان و6 بر 3 تیم فلاورجان را شکست داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۲:۱۱    
دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین، رؤسای جمهور آمریکا و روسیه در حاشیه نشست گروه 20 در شهر هامبورگ آلمان با یکدیگر دیدار و در مورد مسائل و بحران های مختلف بین المللی از جمله اوکراین و سوریه دیدار و گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۱:۲۰    
با وجود مصالح جایگزین برای استفاده در ساختمان ها و یا برخی وسایل روزمره، بازار استفاده از الوارهای چوبی در شهر سنندج همچنان داغ است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۱:۱۴    
نماینده شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس گفت: با توجه به اینکه خیابان ها برای گازرسانی جهت لوله گذاری حفاری می شود، فعلا از آسفالت کردند خیابانها خودداری شود و اگر این کار صورت بگیرد ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۱:۱۱    
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور گفت: نزدیک به نیمی از کلزای کشور در سطح استان های مازندران، گلستان و سمنان خریداری شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۱:۰۸    
روستای رکعت در 10کیلوتری شهر دهدز واقع شده است و به دلیل وجود اسکله، محل تردد و جابجایی اهالی روستایی است که پس از آبگیری سد کارون 3 ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۱:۰۸    
مسئول فرهنگی هیئت رزمندگان اسلام شهرستان نهاوند گفت: مراسم پرفیض دعای ندبه مردم مؤمن شهرستان نهاوند جمعه این هفته به صورت زنده از شبکه اول سیما پخش می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۰:۴۷    
شعر و ادبیات کودک به مثابه چشمه ای از شادابی و تازگی است که در درون اون جاری می شود و روحش را جلا می دهد تا در هنگام رو به رو شدن با زندگی و دنیای اطراف خود از پشتوانه دانش لازم برای درک درست از تازه ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۰:۴۱    
سردار عبدالله پور گفت: شهید رضوانی هیچ وقت از دشمن نترسید و ما هم نباید از دشمن بترسیم زیرا دشمن در مقابل ایمان مردم قدرتی ندارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۰:۴۱    
رقابت های شطرنج قهرمانی غرب آسیا با قهرمانی امیر رضا پور رمضانعلی خاتمه یافت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۰:۴۱    
اقتصاد مقاومتی با عبور از مجرای علمی همچون دانشگاه می تواند به الگویی برای اجرا تبدیل شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۰:۴۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه ای رسمی به رئیس جمهور، نسبت به غیرقانونی بودن مصوبه اخیر هیئت دولت درباره برنامه رفع آلودگی هوا و تبعات آن تذکر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۰۹:۵۶    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که دولت به جای فضاسازی علیه سپاه، به رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال جوانان کمک کند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۰۹:۵۶    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمه با اشاره به برگزاری آیین افتتاح اوقات فراغت تابستان 96 گفت: اوقات فراغت فرصت مجددی برای تلاش و کوشش برای زندگی بهتر است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۰۹:۴۴    
موصل مرکز استان نینوا و دومین شهر بزرگ عراق در تابستان 2014 به اشغال گروه داعش درآمد که هم اکنون در آستانه آزادی کامل قرار دارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۰۹:۰۲    
یکی از ساکنان شهر سمیرم در استخر آب کشاورزی روستایی در اطراف این شهر، غرق شد و جان خود را از دست داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۰۸:۵۶    
در حالی یک کارشناس هواشناسی گفت که روند افزایشی دمای هوا تا روز سه شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت، افزایش یک درجه دمای هوا برابر افزایش 500 تا 700 مگاوات مصرف برق است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۰۸:۱۱    
سردار غیب پرور گفت: مجالس یادواره شهدا برای این است که از خواب غفلت بیدار شویم و از سازش با اسرائیل و آمریکا حرف نزنیم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۳:۳۴    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از حبیب الله کاسه ساز، تهیه کننده ارزشی سینمای دفاع مقدس عیادت کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۳:۲۵    
دادگاه عالی فدرال نیجریه شکایتی را که توسط شیخ ابراهیم زکزاکی دبیرکل جنبش اسلامی این کشور ارائه شده بود رد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۳:۱۳    
امام جمعه دماوند با اشاره به نامه وزیر کشور درباره واگذاری آستان امامزاده هاشم (ع) دماوند به بخش لاریجان استان مازندران گفت: مردم دماوند اجازه تعرض به حریم آستان امامزاده هاشم (ع) را نمی دهند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۳:۰۷    
کانون مربیان فوتبال در پی صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی 2018 روسیه اقدام به انتشار بیانیه و تشکر و سپاسگزاری از بانیان این فرایند مستمر ،فراگیر و پیچیده با ذکر نام و الویت تاثیر گذاری آنان نمود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۳:۰۱    
بازاریان فیروزآبادی در اعتراض به افتتاح فروشگاه زنجیره ای افق کورش در شهرستان فیروزآباد در مقابل این فروشگاه تجمع کردند
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۳:۰۱    
ائمه جمعه شهرستانهای فارس در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به بیکاری جوانان، این وضعیت را نا مناسب دانستند و از دولت خواستند اقداماتی در این زمینه انجام دهد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۳:۰۱    
مسئول بسیج جامعه زنان استان مرکزی با بیان برنامه های هفته ملی حجاب و عفاف گفت: همزمان با سراسر کشور گردهمایی ده ها هزارنفری در شهرستان های استان تحت عنوان من خانواده ام را دوست دارم برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۳:۰۱    
کارشناس سیاسی-فرهنگی می گوید: برخی پست های مدیریتی در شهرستان سلسله نتوانسته اند برنامه ای برای اشتغال و تولید داشته باشند و هیچ حرکتی از این دستگاه ها در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب برای رفع ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۳:۰۱    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: با وجود ساخت 6 سد در لرستان، بروجرد از داشتن سد محروم است و باید این ظلم جبران شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۳:۰۱    
یک فعال فرهنگی گفت: شهدا بسیجی شرمنده نمی خواهند شهدا کسانی را می خواهند که مانند خودشان باشند و جانشان کف دستشان باشد و در راه تعالی و ولایت حرکت کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۳:۰۱    
رئیس یازدهمین دولت جمهوری اسلامی در اظهاراتی عجیب از تلاش ایران اسلامی به منظور قدرت نخست منطقه شدن به گلایه پرداخته است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۳:۰۱    
سازمان ملل و شورای امنیت به وسیله ی چه گروهی اداره می شوند؟ آیا اینگونه نیست که آمریکا و اروپا را مسیحیت و یهود صهیونیستی اداره می کنند؟ آیا اینها از اول انقلاب تاکنون در دشمنی با ملت ایران متحد ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۳:۰۱    
آتش سوزی در روستای دهکله از توابع شهرستان دورود به وقوع پیوست و در اثر آن سه هکتار از مزارع گندم منطقه طعمه حریق شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۳:۰۱    
مدیرعامل آبفای شهری استان سمنان از اتمام طرح یکسان سازی آب شهرستان سمنان تا سال 97 خبر داد و گفت: آب چاه ها و چشمه ها یکی خواهد شد و همه شهر به صورت یکسان از آب بهره مند می شوند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۳:۰۱    
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در حاشیه مسابقات بین المللی چوگان درخصوص آخرین وضعیت ورزش کشور مطالبی را بیان کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۳:۰۱    
عدم شرکت بازیکنان جدید تیم استقلال در تست پزشکی به چالش بزرگی برای این تیم تبدیل شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۲:۵۸    
آزمون سراسری امسال با رقابت 493 داوطلب از سطح شهرستان در پنچ گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، هنر، تجربی، زبان های خارجی و علوم انسانی در دانشگاه پیام نور نطنز برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۲:۵۸    
مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب، موفق به کسب رتبه ممتاز و یکی از مجموعه های برتر کشوری در برگزاری آزمون های سراسری شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۲:۵۸    
عصر جمعه پس از چهار نوبت صبح و عصر برگزاری آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها در محل دانشگاه کاشان، پرونده این رقابت پرماجرا در کاشان برای امسال بسته شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۲:۵۸    
خانواده های کاشانی پیش از ظهر امروز با حضور در روستای سرسبز مرق در 40 کیلومتری شمال کاشان، میهمان اهالی روستای باباافضل مرقی، عارف و فیلسوف نامدار کاشانی بودند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۲:۵۸    
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: روضه و زیارت امام حسین (ع) مقدمه و مولد فعالیت های سیاسی و اجتماعی است تا با برداشت سیاسی از ماجرای عاشورا با طاغوت و یزید زمان مبارزه کنیم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۲:۵۵    
ائمه جمعه استان تهران ضمن تاکید بر اقتدار جمهوری اسلامی ایران ، نسبت به اظهارات برخی از افراد که در راستای تضعیف قدرت کشور است انتقاد کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۲:۳۷    
مذاکره و تدوین این معاهده بیانگر نارضایتی عمیق و گسترده کشورهای غیر هسته ای عضو ان پی تی از وضعیت تبعیض آمیز حاکم در ان پی تی به ویژه عدم اجرای تعهدات خلع سلاح هسته ای است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۲:۳۴    
ملی پوش سرعتی کشورمان در دوی صد متر قهرمانی آسیا به مدال طلا دست یافت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۲:۲۵    
امام جمعه موقت خرم آباد گفت: علاج صحیح در تقابل آمریکا علیه ملت ایران، استحکام، وحدت داخلی و نظر به درون است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۲:۲۲    
در خطبه های نماز جمعه این هفته استان کرمانشاه، ائمه جمعه بر شایسته نبودن هجمه های سنگین برعلیه سپاه عزیزی که ترس بر اندام ابرقدرتها انداخت ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۲:۲۲    
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه از ادامه استقرار هوای گرم برجو استان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۲:۱۹    
مدیرکل امور مرزی وزارت کشور از توقیف یک فروند لنج عربستانی توسط نیروی دریایی سپاه در 4 مایلی غرب جزیره فارسی بدلیل تجاوز مرزی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۲:۱۳    
رییس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تاکید کرد: واحدهای مجازی که زیر نظر این اتحادیه فعالیت می کند اجازه ندارند برای مراسم عروسی عکاس آقا بفرستند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۲:۰۱    
سران روسیه و آمریکا در حاشیه نشست گروه 20 با یکدیگر دیدار کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۲:۰۱    
درگیری رسانه ای جدید کارلوس کی روش و علی رضا اسدی یک بار دیگر بحث اختلاف نظرهای شدید این دو را به خبر یک رسانه ها تبدیل کرد؛ اختلافی که به نظر می رسد خیلی زود به نقطه پایان خود خواهد رسید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۱:۵۸    
وزارت خارجه قطر ضمن رد اتهامات بی پایه و اساس کشورهای عربستان، مصر، امارات و بحرین درباره صدور دو بیانیه اخیری که از سوی این کشورها صادر شد، ابراز تاسف کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۱:۵۵    
افراد ناشناس به هتل محل اقامت رئیس جمهوری روسیه و هیات همراه وی حمله کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۱:۵۲    
گزارش وضعیت حفاظتی بخش های مختلف دنیا از جمله آسیاپاسیفیک روز پنج شنبه (15 تیر)، در چهل ویکمین نشست کمیته میراث جهانی یونسکو بررسی شد ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۱:۴۹    
نیروهای دموکراتیک سوریه به منظور تقویت مواضع خود و تسریع در روند آزادی شهر رقه، نیروهای جدید به این شهر اعزام کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۱:۴۰    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان دو خوابه در مناطق مختلف شهری تهران در تیر ماه 96 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۱:۴۰    
عناصر دستگیر شده داعش اعتراف کرده اند که قصد داشته اند به ترکیه فرار کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۱:۳۱    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: راه برون رفت کشور از بسیاری معضلات و مشکلات اقتصادی و اجتماعی احیای روحیه مشارکت عمومی است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۱:۲۸    
مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: صید آبزیان در آبهای خلیج فارس محدوده استان بوشهر با اجرای طرح دریابس ممنوع است و هیچ صیادی با هیچ وسیله صیدی و در هیچ نقطه ای در استان بوشهر اجاز صید آبزیان ندارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۱:۱۰    
قهرمان پرتاب وزنه آسیا گفت: شانس مدال من از همه کمتر بود اما خدا را شکر می کنم که توانستم مدال طلا کسب کنم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۰:۵۸    
صندوق بین المللی پول به گروه 20هشدار داد که آنها ازطریق دنبال کردن سیاستهای ملی خود به بهای کنار گذاشتن قواعد بین المللی درزمینه تجارت وتغییرات آب وهوایی درحال به خطرانداختن روندترمیم اقتصاد جهان اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۰:۴۳    
دفترچه آزمون سوالات اختصاصی گروه زبان های خارجی بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۰:۴۰    
مدیرکمیته امداد امام(ره) پلدختر گفت:از طریق برنامه ماه عسل توانستیم بین 900تا یک هزار نفر حامی برای ایتام تحت پوشش ثبت نام کنیم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۰:۳۷    
ملی پوش پرتاب وزنه کشورمان دومین طلای کاروان دوومیدانی ایران در رقابت های قهرمانی آسیا را به نام خود ثبت کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۰:۳۷    
اولین جشنواره توانمندی عشایر شهرستان خلخال با حضور عشایر شش استان شمالغرب کشور در ییلاق زره مور خلخال برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۰:۳۷    
سومین دوره از مسابقات بازگشت محموله فضایی با همکاری معاونت علمی پژوهشی سپاه شهرستان قدس، بسیج دانش آموزی و پایگاه علمی بسیج خواهران شهرستان قدس و باحضور 100تیم دانش آموزی از سطح شهرستان قدس و شهریار ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۰:۲۸    
پوتین در آستانه نشست گروه 20، گفت: کشورش حامی یک نظام تجاری آزاد برای تقویت رشد اقتصاد جهانی است و ابزار تحریم یک نوع پنهانی از سیاست های حمایت گرایانه کشورهای غربی برای حمایت از شرکت هایشان است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۰:۲۵    
شرکت هواپیماسازی ایرباس اعلام کرد، شرکت قطر ایرویز سفارش خرید 4 فروند هواپیمای ای 350 از این شرکت را به دلیل تاخیر در تحویل این هواپیماها لغو کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۰:۰۷    
منابع کُرد سوریه از اعزام یک هیات نظامی روسی-ایرانی به شمال حلب برای بررسی اوضاع شهر عفرین در پی تهدیدات ترکیه برای حمله زمینی به این شهر خبر دادند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۰:۰۷    
جشنواره تابستانی بام تهران توچال از شب گذشته (15تیرماه)تاپایان تابستان هر شب بصورت رایگان پذیرای شهروندان و گردشگران خواهد بود
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۹:۵۲    
یک منبع آگاه از توقیف یک شناور متعلق به عربستان سعودی که امروز به آب های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران تجاوز کرده بود توسط پاسداران منطقه دوم نیروی دوم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۹:۴۹    
تصویری ازجاده چالوس وقتی خاکی بود و خلوت؛ در سال 1343
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۹:۴۶    
عملیات اطفاء حریق در انبار بزرگ شیراز پس از حدود پنج ساعت توسط 80آتش نشان با موفقیت به پایان رسید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۹:۳۷    
تمرینات تیم فوتبال نفت تهران امروز تعطیل شد تا بازیکنان این تیم فردا در یک بازی دوستانه اولین مسابقه تدارکاتی خود را پشت سر بگذارند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۹:۳۴    
رسانه های آمریکایی گزارش داده اند هکرها موفق به نفوذ به شبکه های رایانه ای شرکت هایی شده اند که مراکز هسته ای آمریکا را اداره می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۹:۳۴    
به گفته سفیر ایران در باکو، اولین خودروهای مشترک تولیدی ایران و آذربایجان در اواخر ماه سپتامبر تولید می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۹:۳۱    
روسای جمهور آمریکا و روسیه در اولین دیدار پس از انتخاب ترامپ به سمت ریاست جمهوری، از لزوم عملیاتی بودن نتایج مذاکرات خود سخن گفتند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۹:۳۱    
سازمان ملل متحد در گزارشی از مرگ 1675 نفر در یمن بر اثر ابتلا به بیماری وبا طی 3 ماه گذشته خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۹:۱۰    
در حاشیه کنکور سراسری 96
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۹:۰۷    
رضا قوچان نژاد که فصل قبل خود را به عنوان یکی از بهترین گلزنان لیگ هلند معرفی کرد در فصل پیش رو نیز با پیراهن هیرنفین در لیگ هلند حضور خواهد داشت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۹:۰۷    
بازیگر وضعیت سفید گفت: برای جایزه و جشنواره کار نمی کنم. اعتقاد من این است که انسان باید در راستای اهدافش حرکت کند. من جوایزم را خیلی وقت پیش از مردم گرفتم و محبت آنها به اندازه چندین سیمرغ ارزش دارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۹:۰۴    
منابع مصری اعلام کردند در حمله تروریستی به نیروهای مصر در شمال شبه جزیره سینا، بیش از 20 نظامی این کشور کشته شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۸:۵۵    
نارنجی پوشان در راه رسیدن به رامسر کاملا اتفاقی با سرپرست سابق خود رودر رو شدند، اصغر حاجیلو که سه فصل اخیر را به عنوان سرپرست نارنجی پوشان فعالیت می کرد، امروز با هم تیمی های سابق خود مواجه شد.