چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۲:۰۸May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 20 تیر 1396 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 31 فروردین 1396 راه دانا 31 اردیبهشت 1396 راه دانا 24 خرداد 1396 راه دانا 31 مرداد 1396 راه دانا 31 شهریور 1396 راه دانا 30 مهر 1396 راه دانا 30 آبان 1396 راه دانا 30 آذر 1396 راه دانا 30 دی 1396 راه دانا 30 بهمن 1396 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 3 تیر 1396 راه دانا 4 تیر 1396 راه دانا 5 تیر 1396 راه دانا 6 تیر 1396 راه دانا 7 تیر 1396 راه دانا 8 تیر 1396 راه دانا 9 تیر 1396 راه دانا 10 تیر 1396 راه دانا 11 تیر 1396 راه دانا 12 تیر 1396 راه دانا 13 تیر 1396 راه دانا 14 تیر 1396 راه دانا 15 تیر 1396 راه دانا 16 تیر 1396 راه دانا 17 تیر 1396 راه دانا 18 تیر 1396 راه دانا 19 تیر 1396 راه دانا 20 تیر 1396 راه دانا 21 تیر 1396 راه دانا 22 تیر 1396 راه دانا 23 تیر 1396 راه دانا 24 تیر 1396 راه دانا 25 تیر 1396 راه دانا 26 تیر 1396 راه دانا 27 تیر 1396 راه دانا 28 تیر 1396 راه دانا 29 تیر 1396 راه دانا 30 تیر 1396 راه دانا 31 تیر 1396 
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۱:۵۶    
حجت الاسلام جنتی از برگزاری کلاس های مشاوره در طرح نشاط معنوی خبر داد و بیان کرد: خیمه معرفت با حضور مبلغان و روحانیون در امامزاده مشهد اردهال کاشان و نورالهدی(ع) کاشان برپا می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۲۲:۲۲    
این روزها محصول پیاز در اصلاندوز با روند افزایش قیمت روبروست و این سیر صعودی فشاری بر اقشار کم درآمد جامعه است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۵:۲۸    
همزمان با هفته عفاف و حجاب جمعی از بانوان بسیجی حوزه های مقاومت خواهر سپاه ناحیه فیروزآباد با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۱:۴۰    
اولین سهم خواهی سیاسی در استان با انتصاب معاون ستاد انتخاباتی روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری در ایلام کلید خورد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۱:۴۰    
در روزهایی که اوج گرمای شهر مهران به بالاترین حد خود رسیده ماموران اداره برق دست بکار شده اند و هر روز برق 16 خانوار بدهکار را قطع میکنند آیا قرار است مردم هزینه خوش خیالی مقامات را در خصوص تصویب ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۱:۴۰    
رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دهلران از برگزاری کارگاه آموزشی مالیات بر ارزش افزوده در دهلران خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۱:۳۴    
دومین شب شعر رضوی استان ایلام به میزبانی شهرستان دهلران برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۰:۵۵    
بیکاری در رحم لهو و لعب رشد می کند و در خاک کشورها متولد می شود و درجامعه پرورش یافته و تولید نسل می کند و ناگفته پیداست که این بیکاری به پیری و مرگ نمی رسد تا اینکه کاری بکنیم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۸:۵۶    
رئیس دامپزشکی کنارک از معدوم سازی 2 هزار و 950 کیلوگرم فرآورده های خام دامی فاسد و غیربهداشتی طی سال جاری در شهرستان کنارک خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۷:۳۳    
چهره شاخص اصولگرایان در مجلس با اشاره به تشکیل دولت دوم روحانی از نیمه دوم مرداد ماه، از فشار اصلاح طلبان به روحانی برای تعیین کابینه خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۶:۲۱    
در دوره ی طولانی زمامداری اتابکان لربزرگ که سه سده تداوم یافت، می بایست آثار وابنیه زیادی از آنها برجای مانده باشد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۶:۲۱    
به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نی ریز و انجمن های شعر و ادب نخستین جشنواره ادبیات کودک و نوجوان در این شهر برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۵:۱۵    
تیم اعزامی گلستان برای دومین سال پیاپی با سرپرستی یک کردکویی در رقابتهای علمی کاربردی کشور با عنوان “پنجه های کارآمد” به مدال های رنگین عناوین اول و سوم دست یافتند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۲:۲۳    
همایش بزرگ ورزش پهلوانی و زورخانه ای به مناسبت هفدهم شوال در قزوین برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۱:۱۱    
بانوی نوجوان ملی پوش و قهرمان میبدی در رابطه با حجاب گفت: در سایه حجاب نیرو و توانم چند برابرشده و حجاب باعث توفیقات بسیاری برایم در ورزش شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۱:۱۱    
بازاریان باشتی و اتحادیه های شهرستان باشت خواستار رسیدگی به مشکلات شده و این اتحادیه ها با تجمع در دفتر امام جمعه شهرستان خواستار رفع مشکلات شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۱:۰۸    
اینکه وضعیت حجاب در جامعه به این صورت درآمده است و روز به روز کم رنگ تر می شود، به این دلیل است که مسئله حجاب به درستی از همان ابتدا توسط آموزگار دینی به دانش آموزان تعلیم داده نشده است و آموزگار به ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۰:۵۳    
معاون فرماندار کهگیلویه، اظهار کرد: به منظور نظارت بر نحوه خدمات رسانی به مردم و افزایش این خدمات طرح بازدید و بررسی عملکرد ادارات شهرستان، اجراء می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۰:۵۳    
رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش گلستان گفت: مسابقات کُرال فرهنگیان استان گلستان در مرحله کشوری توانست رتبه نخست را در میان 10 استان کسب کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۰۹:۴۳    
نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی و داستان نویسی شهرستان هرسین با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۲۰:۵۹    
تیم فوتبال ذوب آهن در دیداری تدارکاتی به پیروزی پر گل دست یافت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۷:۳۵    
فرماندار رودبارجنوب گفت: کمک گرفتن از ظرفیت و توان موسسات و نهادهای بزرگ و توانمند (قرارگاه سپاه قدس جنوبشرق )در حوزه اقتصادی بهترین راه ممکن جهت رسیدن به اهداف میان مدت و بلند مدت است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۷:۲۳    
بی اخلاقی های حسن روحانی و اظهارات عاری از راستی و درستی وی در ماه های اخیر، چهره ای از او ساخته که به راحتی نمی توان به وی اعتماد کرد و بیان مطالب خلاف واقع از فردی چون روحانی چیزی تازه ای نیست.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۷:۰۸    
شهردار اصفهان گفت: در شهر اصفهان مجتهد، استاد دانشگاه، هنرمند، معلم، خَیِر و پلیس پهلوان داریم که شاید تنها در اصفهان دیده می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۶:۴۷    
جعفر پاشائی در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان هریس که در خانه معلم هریس تشکیل شد ، توجه به آموزش و پرورش در همه ابعاد را منشأ توسعه کشور بیان کرد
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۶:۴۱    
کارشناس مسائل بین الملل: مسئولین ما باید به دنبال نوع بهتری از شرکت ها بودند که دارای سابقه بدی در گذشته نبوده باشند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۶:۲۰    
آیت الله موسوی گفت: عفاف ودیعه ای مقدس و موهبتی الهی است که حفظ کرامت، عزت و صیانت از حریم و شخصیت انسانی و ارزش گذاری مقام زنان را به همراه دارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۶:۱۴    
بانوان ریگانی طی راهپیمایی صبح امروز در 21 تیر ماه روز حجاب و عفاف با امضای طوماری اجرای سند 2030 در کشور را محکوم کرده و خواستار دستور لغو آن توسط دولت شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۶:۰۸    
رئیس دانشکده فنی دختران میبد نبود ساختمان آموزشی و کمبود نیرو را از مشکلات دانشکده فنی دختران میبد برشمرد و گفت: این مشکلات با پی گیری فرماندارمیبد و مسئولین استان در حال مرتفع شدن است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۵:۴۴    
یکی از محصولات برتر جنوب استان کرمان حنای مرغوب است که در منطقه رودبارجنوب کشت می شود، اما از بی هویتی رنج می برد، زیرا داشته های این دیار با برند اختصاصی دیگر شهرها در بازار مصرف توزیع می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۵:۴۱    
فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری 16 خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۵:۱۴    
معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: در حال حاضر 970 حکم تخریب در اجرای احکام دادگستری شهر قزوین وجود دارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۵:۰۵    
رئیس کمیته بازرسی وصیانت از سازمان لیگ فوتبال کشور گفت:گچساران ظرفیت داشتن یک ورزشگاه بزرگ و با استانداردهای بین المللی را دارا است و می تواند محلی برای برگزاری اردوهای نیمه دوم سال تیم های لیگ برتری ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۵:۰۲    
115 نفر از دانشجویان هجرت به اختیار دانشگاه صنعتی شریف به یکی از روستاهای محروم شهرستان نهبندان استان خراسان جنوبی اعزام شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۴:۵۹    
محمد روشندل، مدافع کردکویی تیم فوتبال سپاهان اصفهان، به تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پیوست.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۴:۵۹    
مدیر پایانه مرزی اینچه برون در گلستان گفت: علیرغم کاهش واردات و صادرات طی دو ماهه اخیر سال جاری اما تردد ناوگان ترک از پایانه مرزی اینچه برون رشد داشته است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۴:۵۹    
یک روانشناس اصل حجاب را فلسفه ای عمیق و در عین حال دانشکده روانشناسی برشمرد و گفت: وجود عفت و حجاب در دختران و زنان ما همانند یک مکانی همچون دانشکده روانشناسی است که تمامی حالات خوب و آرامبخش را به ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۴:۴۸    
یک شرکت سرمایه گذاری چینی با حضور در استان گلستان، با مسئولان اقتصادی استان دیدار و در زمینه ساخت لامپ های کم مصرف اعلام آمادگی کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۴:۴۸    
مسئول روابط عمومی خانه کتاب کشور گفت: 507 کتابفروشی از سراسر کشور در طرح تابستانه کتاب ثبت نام کردند. ثبت نام کتابفروشی ها برای مشارکت در طرح تابستانه کتاب از 12 تیرماه آغاز شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۴:۴۲    
خانم ابتکار تمام این راه حل هایی که می دهید درست اما کی و کجا به عمل خواهد رسید به گفته خود شما نگاه های غیر علمی در حوزه محیط زیست در گذشته موجب ایجاد خسارت های به حوزه محیط زیست شده است آیا وقت آن ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۴:۳۶    
برای بررسی حوزه فرهنگ و هنر در استان همدان گفت و گویی صریح و صمیمی با مدیرکل این اداره فرهنگ و ارشاد استان همدان در دفتر وی انجام دادیم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۴:۲۱    
فردی که 7 نفر از اعضای یک خانواده سلماسی را به قتل رسانده بود به 5 بار قصاص محوم شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۳:۱۱    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نی ریز به مناسبت روز عفاف وحجاب گفت: اسلام زن را انسانی کامل و دارای همه حقوق و مسئولیت های بشری می داند که می تواند با حفظ و پرورش گوهر وجود خود به بالاترین موقعیت ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۳:۰۰    
برای محجبه شدن دلیل عقلی و نقلی لازم هست اما کافی نیست و باید از زمینه ها استفاده کرد. در ادامه می خواهیم از بیش از 40 نقطه عطف درباره حجاب سخن بگوییم که شاید بتواند به محجبه شدن افراد کمک کند
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۲:۴۸    
سرپرست اداره ورزش و جوانان سقز از برگزاری همایش ورزش باستانی با حضور ورزشکاران 4 استان در این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۲:۴۵    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: پدافند غیرعامل در مناطق مرزی علاوه بر تضمین امنیت در راستای اشتغال نیز تأثیرگذار است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۲:۴۵    
مدیرعامل بنیاد کودک اظهار داشت: بنیاد کودک از دانش آموزان با استعدادی حمایت می کند که به دلیل مشکلات اقتصادی خانواده در خطر ترک تحصیل هستند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۱:۴۳    
رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی با تاکید بر اینکه دکتر آشنا از افتخارات شهرستان و استان ما در عرصه فرهنگ و هنر است، گفت: بنده مرید دکتر آشنا هستم و به این مریدی افتخار می کنم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۲:۳۳    
مسئول کمیته جهان اسلام بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت: کارگروه دانشجویی رصد تحولات حج متشکل از دانشجویان مسلط به زبان عربی با هدف پیگیری اخبار و حوادث و تحلیل رفتار سعودی در حج 96 توسط بسیج دانشجویی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۲:۰۹    
والی زاده گفت: در سه ماه نخست سال جاری در ناحیه بازار 9 پروژه احیا و بهسازی به بهره برداری رسیده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۲:۰۳    
حاجی دلیگانی گفت: بند 8 مصوبه 10 شهریور 95 هیات وزیران مبنی بر تصویب سند نمونه رازداری و محرمانگی باید توسط وزیر نفت پیگری شود و در این خصوص باید پاسخ گو باشد و روشنگری کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۹:۵۳    
دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: هیچ جریانی حق انحصار پیروزی انتخابات را ندارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۱:۴۳    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار بهمئی با تقدیر از خدمات فرهنگی مدیر سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی، وظیفه مدیر جدید را سنگین دانستند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۱:۴۳    
مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی با حضور مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد در سالن آمفی تئاتر شهر لیکک برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۱:۲۵    
در حالی که 20 روز از گم شدن "آتنا اصلانی" می گذشت، ماموران نیروی انتظامی پارس آباد اردبیل روز دوشنبه جسد این دختر بچه هفت ساله را در پارکینگ یک واحد مسکونی کشف کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۱:۲۲    
رضایی درخواست کرد: مردم و رسانه ها این پیروزی را به مثابه صلح ببینند، نه اینکه خدایی نکرده موجب شود یک گروهی را نبینیم و یک گروهی را برجسته کنیم ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۱:۱۳    
همایش عفاف و حجاب عصر امروز در سالن اجتماعات شهیدرجایی فرمانداری شهرضا با حضور مسئولان برگزار گردید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۱:۱۳    
حکایت تلخی از وجود ناهنجاری بوده که چند سالی است در اداره مدارس دولتی ایجاد شده و کسی هم دلسوز برطرف کردنش نیست.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۰:۱۱    
رییس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی ایوان از افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر بمناسبت هفته عفاف و حجاب خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۱:۱۰    
مدیر بسیج جامعه زنان ناحیه امام علی (ع) اصفهان گفت: ده ها برنامه از سوی بانوان شرق اصفهان، به منظور حمایت از چادر به عنوان حجاب برتر و جوابی دندان شکن به مبلغان بی حجابی است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۱:۱۰    
عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: یکی از تهدیدات استان های مازندران بحث های زیست محیطی و منابع طبیعی است که تلاش همه مسئولان می تواند به حل مشکلات مازندران کمک کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۱:۰۷    
در هفته عفاف و حجاب و همزمان با اجتماع بزرگ مدافعین حریم خانواده چه خوب است که خانواده از گزند دزدان و نامحرمان در امان باشد و به خاطر آوریم هیچ چیزی در زندگی از آرامش مهمتر و لذت بخش تر نیست و حجاب ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۱:۰۷    
وجود مسافر یا توریست توجیه مناسبی برای بدحجابی شهرستان های غرب استان مازندران نیست و نمی توان نسبت به آن بی تفاوت ماند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۱:۰۴    
مجلسی از وضعیت مطلوب اقامتگاه های بخش کوهپایه در مسیر تردد مسافران نوروزی خبر داد و گفت: سعی ما بهره مندی مسافران از شرایط مطلوب برای استراحت چند ساعته است و در این رابطه تلاش حداکثری خود را به کار ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۰:۵۸    
درمیان هیایوی این شهر، فصل گرماهم حسابی جاخوش کرده وبساط تنورش داغ داغ است. اما کمی که به دورواطرافمان نگاه کنیم می توانیم درک کنیم که این روزها برعکس هوای داغ ٬حال هوای حجاب هایمان چقدرسرد و خنک شده ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۰:۵۸    
احمد جفا کش، کشتی گیر نام آور کشتی آزاد و پهلوانی کشور از خطه خراسان شمالی شهر بجنورد که هم اکنون 26 سالگی اش را پشت سر می گذراند و دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق جزا و جرم شناسی است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۰:۵۸    
پسر 12 ساله افغانستانی در سد خاکی روستای وادان واقع در بخش مرکزی شهرستان دماوند غرق شد و تلاش برای بیرون آوردن جسد از داخل آب همچنان ادامه دارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۹:۵۳    
سرهنگ الفتی گفت: اجتماع بزرگ مردمی صیانت از حریم خانواده فردا در ایلام برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۰:۴۷    
در جشنواره ی عمران سلامت که امروز با حضور رییس جمهور، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جمعی از مدیران نهادها، سازمان ها و ارگان های کشوری و خیرین برگزار شد ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۰:۴۷    
سیاوش زمان افزود: پارک اسکان در دهدشت احداث خواهد شد و وجود این المان "آسایب بادی" در منطقه ی احداث پارک، ضرورتی ندارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۰:۴۷    
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه از راه یابی 5 دانش آموز دهدشتی به مسابقات پژوهشی قرآن،عترت و نماز مرحله کشوری خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۰:۳۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه دولت اصلاحات گفت: امریکایی ها نشان دادند که به هیچ معیار و منطقی پایبند نبوده و نیستند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۰:۳۲    
مسئول کانون فرهنگی هنری ثارالله مسجد قمر بنی هاشم(ع) شهر شهباز گفت: جلسات شب نشینی های معرفتی با هدف تعمیق باورهای دینی و اعتقادی نوجوانان و جوانان، بصیرت افزایی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۰:۲۹    
امام جمعه شهر لیکک راه ندادن سیاست های جناحی و گروهی در فعالیت های فرهنگی را از ویژگی های شاخص رئیس سابق این اداره عنوان کرد و از رئیس جدید خواست این سیاست در پیش بگیرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۰:۱۷    
امام جمعه شهر خورموج گفت: : در مورد دریافت مالیات باید کار فرهنگی بیشتری انجام گیرد و این مطلب باید در میان مردم نهادینه شود که با شوق و رغبت خود اقدام به پرداخت مالیات کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۰:۱۱    
در سال زراعی جاری شرکت های خصوصی خرید گندم استان اردبیل در اقدامی غیر قانونی و تخلف آشکار افت بار گندم را بجای شرکت مبداء پای حساب کرایه رانندگان کامیون زده اند که موجب نارضایتی رانندگان شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۰:۱۱    
تصاویر کشاورزی سنتی در عصر مدرن از تصاویری است که باید هر کس برای یک بار هم باشد باید ببنید تا زحمت کشاورزان مناطق محروم را بهتر درک کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۰:۱۱    
عملکرد مدیریت بحران در شهرستان ملکشاهی رویکردهای مسکن وار و مقطعی بوده و هیچ دورنمای راهبردی و ارتقاء آمادگی ها ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۹:۰۱    
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: انتظار داریم اعتبارات نوسازی در سطح ملی هم رشد چشمگیری داشته باشد تا از این وضعیت قدمی جلو رویم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۹:۵۹    
مسئول شورای زکات بروجرد گفت: سال گذشته 180 میلیون تومان زکات نقدی در بروجرد جمع شد و بروجرد در زکات فطریه، زکات نقدی و صدقات رتبه اول را در استان دارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۹:۵۹    
معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش گفت:31میلیارد تومان در سال جاری به نوسازی اختصاص داده شده و قول داده ایم این مبلغ در سال 96برای پروژه های نوسازی استان محقق شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۹:۵۹    
امام جمعه بروجرد گفت: درب حرم مطهر امامین عسگریین(ع) پنج شنبه 2 تیرماه وارد بروجرد می شود و مورد استقبال قرار خواهد گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۹:۵۳    
بار دیگر ورزشکاران از سراسر شهرستان برخوار موفق به کسب عناوین برتر و حضور در اردوهای ورزشی کشوری و بین المللی شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۹:۵۳    
همایش تقدیر از فعالان حوزه سلامت و تندرستی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی تیران و کرون با حضور معاون تربیت بدنی و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۹:۵۳    
چند وقتی است که اصطلاح دوقطبی سازی در جامعه به بابی برای سوءاستفاده برخی سیاسیون دولت و به نقل محافلشان برای مظلوم نمایی تبدیل شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۹:۵۰    
سروان جندقی با توضیح درباره تیم فعلی این مرکز بازی سازی می گوید: در حال حاضر یک تیم 10 نفره داریم و همزمان روی سه پروژه کار می کنیم. بچه ها هر یک در تخصص خودشان از خوب های این حرفه و این صنعت هستند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۹:۱۹    
کمتر از 2 سال از ساخت فضایی مسطح برای انجام برنامه های فرهنگی در کنار یادمان می گذرد، اما توجه ویژه به حفظ و نگهداری آن بحثی است که مدتی مغفول مانده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۹:۱۹    
رئیس مرکز حجاب ریحانه النبی (س) گفت: در سال 85 این قانون ابلاغ شده و براساس شواهد می توان گفت که بسیاری از دستگاهها حتی یک بند آن را اجرا نکرده یا برخی ها خیلی ناقص عمل کرده اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۹:۰۱    
مسئول روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: پیکر مطهر 4 شهید مدافع حرم روز پنجشنبه بر دستان مردم شهیدپرور شهرستان های اراک و دلیجان تشییع می شوند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۹:۰۱    
گزارش وزارت راه و شهرسازی نشان می دهد 33درصد جامعه ایران زیر خط فقر زندگی می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۸:۵۵    
قائم مقام حزب اعتماد ملی برای چندمین بار به عملکرد شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان اعتراض کرد و آن را جریان انحرافی خواند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۸:۴۳    
مراسم افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور با حضور مسئولان استانی و کشوری در اردبیل برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۰:۰۹    
سید مهدی اسماعیلی گفت: هدف ساخت این فیلم به منظور شرکت در جشنواره های خارجی بوده و نگاه ما صرفا جنبه هنری بدور از هر گونه نگاه تجاری است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۰:۰۹    
معاون هماهنگی امور عمرانی و رییس هیات بازرسی انتخابات استان در ارزیابی عملکرد هیئت های بازرسی انتخابات شهرستان های استان اصفهان ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۰:۰۶    
صادق گلی ورزش باستانی را ورزشی ملی، سنتی و مذهبی دانست و گفت: با وجود باستانی کاران صاحب عنوان شهر گز این ورزش برای گسترش و تربیت پهلوانان به نام، نیازمند توجه و بودجه بیشتری است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۰:۰۶    
افشاری گفت: هم اکنون مدیریت درمان منطقه کاشان ماهانه در حدود 376 هزار بیمه شده تامین اجتماعی، دربخش درمان مستقیم و غیرمستقیم خدمات درمانی ارائه می نماید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۰:۰۶    
هفت روز گذشت !! چشمانم را باز می کنم و به آسمان می نگرم نمی بینم تو را ... و این درد دارد !
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۰:۰۶    
به همت انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل کتاب زراعت نخود از سری کتاب های حوزه کشاورزی منتشر شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۰:۰۶    
کیفیت آب مراکز تصفیه یا همان آب شیرین کن ها که منبع اصلی آب اکثریت اهالی زرین دشت هست نگرانی هایی جدی برای مردم این شهرستان به وجود آورده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۰:۰۶    
منابع عظیم نفت و گاز ایران، بالاخره روزی تمام خواهند شد، از این رو باید حداکثر دقت را در بهره برداری از آن داشته باشیم ...