دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۲:۲۱May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 18 تیر 1397 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1397 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1397 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1397 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1397 اقتصاد آنلاین 30 دی 1397 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1397 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1397 اقتصاد آنلاین 1 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 2 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 3 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 4 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 5 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 6 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 7 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 8 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 9 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 10 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 11 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 12 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 13 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 14 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 15 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 16 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 17 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 18 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 19 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 20 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 21 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 22 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 23 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 24 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 25 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 26 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 27 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 28 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 29 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 30 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1397 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۲:۴۶    
کارشناسان اقتصادی، علت افزایش نقدینگی را مداخله دولت در ساز و کار اقتصادی دانسته و از برخورد منفعلانه در این حوزه، انتقاد کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۷    
ساکنان مکزیکوسیتی، پایتخت مکزیک بعد از ظهر روز شنبه شاهد یک هاله نادر به دور خورشید بودند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۰۵    
برنامه زمان بندی احتمالی اعمال محدودیت بار شبکه های توزیع نیروی برق در شهر تهران برای امروز، 19 تیرماه اعلام شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۱:۳۷    
تصادف شاخ به شاخ پراید و پژو پارس که منجر به آتش سوزی هر دو شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۱:۲۶    
اداره کل خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت براساس ارزشیابی خردادماه خود در گروه خودروهای سبک به 13 نوع و در قسمت خودروهای سنگین به هفت نوع خودرو چهار ستاره کیفی داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۰:۳۸    
رئیس سازمان شیلات ایران اعلام کرد، تولید جمهوری اسلامی ایران در زمینه صنعت شیلات در سال گذشته با 10درصد رشد به یک میلیون و 150 هزار تن رسید و در پرورش گونه های مختلف آبزی در سال های اخیر رتبه های اول ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۰:۰۱    
بیش از 99 درصد دارو ها قیمت گذاری و به آن ها ارز تخصیص داده می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۰:۴۱    
بهتر بود و این انتظار هست که رییس محترم کمیته میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران ،ری و تجریش قبل از قضاوت در مورد نحوه مدیریت اماکن تاریخی و فرهنگی توسط بنیاد بر اساس خبری غیر واقع اطلاعات خود را در ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۳:۵۹    
رئیس مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش می گوید در سال تحصیلی گذشته، معلمان حق التدریس یک میلیون و 700 هزار ساعت تدریس کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۳:۵۶    
در آستانه برگزاری نشست ناتو (پیمان آتلانتیک شمالی) رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی سعی در تحریک همپیمانان اروپایی واشنگتن کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۳:۵۵    
رییس اورژانس دماوند از وقوع سه حادثه تصادف در محور دماوند-فیروزکوه خبر داد و گفت: در این حوادث هشت نفر مصدوم شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۳:۵۴    
رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه 60 درصد از بازنشستگان تامین اجتماعی حداقل بگیر هستند، گفت: اجرای قانون همسان سازی حقوق مستمری بگیران از خواسته های بازنشستگان است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۱:۵۴    
رضا گلزار تصویری از پوستر فیلم سینمایی ما همه باهم هستیم به کارگردانی کمال تبریزی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۱:۵۰    
انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری و مجلس ترکیه در روز یکشنبه 24 ژوئن 2018(سوم تیرماه 1397) به رغم تلاش رقبای سیاسی، بار دیگر به پیروزی رجب طیب اردوغان رییس جمهوری کنونی و حزب حاکم عدالت و توسعه انجامید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۱:۴۹    
فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) امروز دوشنبه اسامی داوران حاضر در جام جهانی 2018 برای قضاوت در چهار دیدار باقیمانده نیمه نهایی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۱:۴۸    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات همدان گفت: دانش آموز ساوه ای که با یک ربات تلگرامی به 250 حساب مالی دسترسی پیدا کرده بود، توسط پلیس فتا همدان دستگیر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۱:۴۲    
وزیر صنعت،معدن و تجارت گفت: هیچ گاه عنوان نکرده ایم که اسامی گیرندگان ارز اطلاع رسانی نشود؛ بلکه صرفاً در خصوص عدم انتشار اسامی ثبت سفارش کنندگان و تخصیص گیرندگان که ارز نگرفته اند بجای گیرندگان ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۱:۳۹    
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با اشاره به اینکه پیک مصرف برق 5 سال است که از شب به روز منتقل شده و دلیل آن ورود سیستم های سرمایشی گازی است از اختلاف 4 هزار مگاواتی پیک روز با شب خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۱:۳۸    
مساله مسکن امروز به یک معضل و چالش بزرگ برای جامعه روسیه به عنوان پهناورترین کشور جهان تبدیل شده است چرا که روس ها تمایل دارند در شهرهای پرجمعیت این کشور که امکانات در آن متمرکز شده است، زندگی کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۱:۳۶    
امروز در بازارهای جهانی قیمت فلز زرد 5.4 دلار افزایش یافت و هر اونس از این فلز به قیمت 1258 دلار به فروش رفت، کاهش ارزش دلار عامل درخشانی فلز زرد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۱:۳۰    
نوبخت در توییتر نوشت: حضور دکتر جهانگیری در کابینه، نقطه قوت دولت دکتر روحانی است. همواره شاهد مواضع منطقی و امید افرین از ایشان بودم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۱:۲۴    
بلومبرگ انگلیسی در گزارشی نوشت: علی رغم فشار ترامپ بر اوپک در مورد قیمت ها، قیمت نفت پایین نخواهد آمد؛ تنها راه کاهش قیمت ها تغییر سیاست ترامپ در قبال ایران است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۱:۲۲    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، دستورالعمل تعیین حق الزحمه خدمات نظارت را برای اجرا به دستگاه های اجرایی و مهندسان مشاور ابلاغ کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۱:۱۸    
مراسم تحلیف ریاست جمهوری رجب طیب اردوغان در حضور شش هزار میهمان خارجی برگزار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۱:۰۴    
اتیوپی؛ کشوری که ده سال قبل 51% از مردم آن زیر خط فقر مطلق تعریف شده IMF بودند هم اکنون در حال تبدیل شدن به معجزه است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۰:۵۸    
نخست وزیر انگلیس دقایقی پس از استعفای وزیر خارجه اش به مجلس عوام رفت و از آنجا اتحادیه اروپا را تهدید کرد که اگر با برنامه پیشنهادی لندن برای برگزیت موافقت نکند، انگلیس بدون هیچ توافق جانبی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۰:۵۵    
رئیس جمهور آمریکا با ابراز اطمینان از پایبندی رهبر کره شمالی به قول و قرارش در موضوع خلع سلاح هسته ای، از احتمال تلاش چین برای کارشکنی در این قضیه سخن گفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۰:۵۰    
نخست وزیر چین با تأکید بر لزوم پایبندی به برجام، نسبت به پیامدهای فروپاشی توافق هسته ای هشدار داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۰:۳۵    
امروزی شماری از دیپلماتهای وزارت خارجه سوریه با رئیس جمهور این کشور به صورت آزاد گفت وگو و وضعیت سیاست داخلی، منطقه ای، بین المللی، فعالیت دیپلماتیک و آینده سیاسی و اجتماعی سوریه را بررسی کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۰:۳۱    
به گفته رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، پایتخت در شاخصه های توسعه از استان سی و یکم کشور هم عقب مانده تر است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۰:۲۸    
معاون وزیر صنعت و رئیس هیات عامل ایدرو، اختصاص یک شناسه برای هر خریدار خودرو، الزام خودروسازان برای عرضه همه تولیدات به بازار و پیگیری از واردکنندگان برای ورود همه خودروهایی که مسیر قانونی خود را طی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۰:۲۵    
بوریس جانسون سومین عضو بلندپایه دولت انگلیس است که امروز در اعتراض به طرح ترزا مِی برای ادامه ارتباط با اتحادیه اروپا پس از برگزیت، استعفا کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۰:۱۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از خروج خروج سه میلیون و 500 هزار سکه از کشور و انتقال آن با سلیمانیه عراق خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۰:۱۵    
محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در مراسم تحلیف و آغاز به کار رجب طیب اردوغان رییس جمهوری منتخب ترکیه وارد آنکارا شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۰:۱۳    
خطوط هوایی اتریش اعلام کرد که از ماه سپتامبر پرواز به شهرهای اصفهان و شیراز را متوقف می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۰:۱۱    
کشاورزان سویا در آمریکا بیش از همه از جنگ تجاری ترامپ علیه چین متضرر می شوند و انتظار می رود مشاغل بسیاری در این بخش در آمریکا از دست برود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۰:۰۳    
کشور چین در تازه ترین اقدام خود تصمیم دارد از E-ticket استفاده کند تا به طور کامل بلیط کاغذی حذف شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۰:۰۱    
بر اساس ابلاغیه سازمان برنامه و بودجه، سهم سازمان بهزیستی و کمیته امداد از منابع هدفمندی یارانه ها مربوط به دستگاه های حمایتی مشخص شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۹:۵۱    
سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) نسبت به صید بی رویه ماهی در اقیانوس های جهان و بالا بودن مصرف ماهی هشدار داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۹:۴۶    
عرق کردن در حین خواب شبانه، حس ناخوشایندی دارد؛ اما این مساله می تواند صرفاً بخاطر گرما نباشد بلکه دلایل مختلفی ممکن است عامل ایجاد این پدیده نامطلوب شوند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۹:۴۲    
دولت فرانسه بر انتقام یکپارچه اروپا از تعرفه های وارداتی واشنگتن تاکید کرد و در مقابل، آلمان از آمادگی برای مذاکره خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۹:۴۰    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از ایجاد شهرک صنعتی در منطقه آزاد ماکو تا ماه آینده خبر داد و اظهار کرد: بزرگترین منطقه ویژه اقتصادی کشور در نقطه صفر مرزی بانه ایجاد می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۹:۳۴    
قطعنامه ای که برای تشویق شیردهی مادران در بهار امسال در ژنو برای مجمع جهانی بهداشت سازمان ملل تهیه شده بود و انتظار می رفت به راحتی و سرعت با موافقت صدها نماینده کشورهای مختلف به تایید برسد با مخالفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۹:۳۰    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان وبلوچستان گفت: با تلاش نیروهای مرزبانی در چند ماه کار اطلاعاتی محموله های انفجاری در مرز سراوان کشف و ضبط شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۹:۲۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، در پیامی با دولت و مردم ترکیه ابراز همدردی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۹:۱۹    
مجتمع صنایع دفاعی روسیه یک هواپیمای جدید نظامی ساخته که قادر است هر نوع هدف هوایی، دریایی و زمینی را نابود و ماهواره های نظامی دشمن را هم از کار بیندازد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۹:۱۸    
حکم جلب سیار دارای انواع مختلفی است که بسته به نوع دستور قضات و مکان اجرای آن، کارکردهای متفاوت دارد؛ لذا دانستن این 7 نکته برای ارائه حکم جلب سیار به ماموران پلیس، لازم است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۹:۱۶    
کارشناسان ذی ربط در پرونده سوریه حضور و استقرار یگان های زرهی وابسته به گارد ریاست جمهوری روسیه در جبهه جنوبی نبرد را پیامی به طرف های مختلف از جمله اسرائیل، ارزیابی کرده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۶:۲۳    
سخنگوی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: بر آورد ما از ارزش کالاهای قاچاق موجود در انبار که به صورت امانت در اختیار سازمان قرار دارد، کمتر از 2 هزار میلیارد تومان است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۶:۲۱    
بخشنامه طرح اعمال مشوق های بیمه کارفرمایی توسط معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار ابلاغ شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۶:۱۷    
بر اساس اطلاعیه سازمان حمایت، دریافت کنندگان ارز دولتی باید تا 17تیر،قیمت کالاهای وارداتی را به صورت خوداظهاری اعلام کنند،اما هیچ واردکننده ای تاکنون حاضر به افشای قیمت نشده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۶:۱۱    
مبادلات تجاری ایران و ترکیه در 5 ماهه نخست سال جاری میلادی با رشد 3 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به 4.575 میلیارد دلار رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۶:۰۴    
صادرات آمریکا به ایران در 5 ماهه نخست سال جاری میلادی با رشد 60 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به بیش از 50 میلیون دلار رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۶:۰۳    
یک شهرک مسکونی در شمال، 2 هزار میلیارد تومان گردش مالی، صدها ویلا، آپارتمان، مغازه و تعداد قابل توجهی بنز ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۶:۰۱    
در سال های اخیر شاهد حذف چند میلیون هکتاری جنگل ها بوده ایم و اکنون برنامه ششم توسعه تلاش دارد با طرح تنفس جلوی این تخریب را بگیرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۵:۵۸    
سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال پس از پایان تمرین امروز به شدت عصبانی بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۵:۵۷    
سید کامل تقوی نژاد رئیس کل سازمان امور مالیاتی در راستای اجرای بند (ز) تبصره 10 قانون بودجه 97 بخشنامه تجدید ارزیابی دارایی شرکتها را ابلاغ کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۵:۵۰    
بنا بر اعلام وزیر خارجه روسیه، سه کشور فرانسه، آلمان و انگلیس با حفظ تجارت با ایران بدون دلار موافقت کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۵:۴۹    
با اینکه حسام الدین آشنا در نظر سنجی خود جهت ترمیم کابینه میان سالان را با سابقه و پاکدست و جوانان را متخصص و کم تجربه! توصیف کرد، باز هم مردم به جوانان اعتماد کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۵:۴۶    
وزیر خارجه آمریکا در سفری از پیش اعلام نشده، امروز دوشنبه وارد کابل پایتخت افغانستان شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۵:۴۴    
گزارش های منتشره نشان می دهد کابل شارژ نسل بعدی گوشی های آیفون همانند گوشی های اندرویدی خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۵:۳۵    
امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه دشمن امروز به جنگ اقتصادی روی آورده است، گفت: بخشی از گرانی ها به دلیل سوءمدیریت و بخشی به مردم مربوط است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۵:۳۲    
گرچه ارزی که بانک مرکزی به مسافران می دهد حداکثر 1000 یورو بوده و در ظاهر ماجرا رقم ناچیزی است و حتی مورد اعتراض هم قرار می گیرد، اما همین هم کم حاشیه نبوده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۵:۳۱    
مایکروسافت در حال توسعه یک اپلیکیشن اختصاصی برای تماشای فیلم و تلویزیون در دستگاه های اندرویدی و iOS است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۵:۳۰    
رییس شورای شهر تهران، تخلف در ساخت و ساز و تغییر کاربری را از جمله موارد فساد در شهرداری تهران عنوان کرد و گفت: 26 هزار پرونده تخلف در کمیسیون ماده 100در عرض دوسال 95 و 96 تشکیل شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۵:۰۳    
اقتصادآنلاین- مرضیه طهماسبی: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان هایی با متری 6 میلیون تومان در مناطق 22 گانه شهری تهران در تیر ماه 97 است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۵:۰۰    
رئیس گروه سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی تهران در توضیح چرایی آبیاری مزارع با فاضلاب و اقدامات انجام شده جهت رفع آن ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۴:۴۳    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: گزارش راهکارها توسط مجلس به دولت ارائه شد و مسئولان دولتی نیز روی آن نظر دارند و رئوس آن در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی قوا نهایی می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۴:۴۲    
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران از بازپس گیری حدود 200 ملک از میان 1200 ملکی که حق بهره برداری از آن به افراد غیر سپرده شده بود، خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۴:۳۹    
وزیر نفت هند در اظهاراتی اعلام کرد تقاضای این کشور برای نفت و نه فشار جهانی، مشخص خواهد کرد که آیا پالایشگاه های هندی به خرید نفت از ایران ادامه خواهند داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۴:۳۴    
قائم مقام بانک مرکزی گفت: در دولت جمع بندی بر این بود مباحثی که حالت اورژانسی دارد به صورت جداگانه به مجلس ارسال شود و به همین منظور لایحه اصلاح قانون پولی و بانکی در 4 فصل و 119 ماده تقدیم مجلس شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۴:۳۳    
اقتصادآنلاین-مریم علیایی: قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد آنتالیا در تیرماه97 به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۴:۳۲    
یک کارشناس ارشد حوزه انرژی ضمن بررسی واگذاری شرکت های پتروشیمی به بخش خصوصی، از وجود رانت در بخش های مختلف این صنعت انتقاد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۴:۲۸    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: طبق نتایج پیش بینی کیفیت هوا، وزش باد در برخی ساعات امروز (18 تیرماه) سبب خیزش گرد و خاک و افزایش موقتی غلظت ذرات معلق می شود همچنین در ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۴:۲۲    
ذخایر ارزی چین در ماه ژوئن به نحو غیرمنتظره ای افزایش پیدا کرده است و این کشور برای کنترل نوسانات ارزی خود دست به خرید گسترده اوراق قرضه وزارت خزانه داری آمریکا زده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۴:۲۰    
برخی اعضای شورای شهر تهران معتقدند باید پیش از آغاز فاز نخست تحریم ها، تجهیزات مورد نیاز خط 6 خریداری شود اما رئیس شورای شهر تهران می گوید تحریم ها تاثیری بر مترو ندارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۴:۱۸    
یک روزنامه آلمانی امروز به نقل از یک منبع آگاه در دولت آلمان نوشت: برلین در حال بررسی درخواست ایران برای بازگرداندن 300 میلیون یورو پول نقد به تهران است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۴:۱۶    
رییس کلانتری 114 جوادیه تهرانپارس از دستگیری سارقان کابل های برق که سبب قطعی جریان برق در برخی مناطق نیز شده بودند، خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۴:۱۴    
قیمت طلا روز دوشنبه به دنبال کاهش ارزش دلار آمریکا و اقدام سرمایه گذاران برای خرید، اندکی افزایش یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۴:۱۳    
در بازه های مختلف زمانی، با افزایش نرخ دلار، قیمت محصولاتی که حتی در گذشته تامین شده با افزایش قیمت روبرو می شوند که فروشندگان معتقدند در فضای تجارت برای جلوگیری از ورشکستگی و کاهش سرمایه در گردش ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۴:۱۰    
موزیلا، شرکت توسعه دهنده مرورگر اینترنتی فایرفاکس به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد قابلیت جدیدی بیفزاید تا بلافاصله بعد از روشن کردن رایانه، صفحات اینترنتی موردنظرشان هم باز شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۴:۰۹    
رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران گفت: در فرآیند ساماندهی برج آزادی، هواکش های فلزی و مرتفع در محوطه ایجاد شده که هماهنگی با این برج تاریخی ندارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۴:۰۶    
عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به فشار رییس جمهور آمریکا به سایر کشورها برای نخریدن نفت ایران گفت: این فشارها منجر به کاهش صادرات نفت کشورمان در ماه های آینده خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۴:۰۴    
قیمت نفت روز دوشنبه که سرمایه گذاران به محدود شدن عرضه در بازار متمرکز شده بودند افزایش پیدا کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۴:۰۳    
تصادفات ساختگی به قصد گرفتن دیه از شرکت های بیمه ای موضوع تازه ای نیست ولی آمار کشف تصادفات جرحی ساختگی برای گرفتن دیه در سال گذشته نشان از گستردگی کسب و کار نامشروع سودجویان از این شگرد دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۳:۴۴    
در یک فناوری جدید، تصویری از یک صفحه کلید با فرکانس فضایی بالا و چیدمان خاصی از اعداد با تصویر دومی ادغام می شود که چیدمان عددیِ کاملاً متفاوت و فرکانس فضایی پایینی دارد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۳:۴۳    
غول های نفتی از جمله رویال داچ شل و BP سهم خود از تولید گاز طبیعی را افزایش و با این اقدام فاصله میان خود و اکسون موبیل را کاهش داده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۳:۳۲    
پس از عملکرد عمدتا منفی هفته گذشته، بورسهای آسیایی در معاملات امروز خود تحت تاثیر آمارهای اشتغال آمریکا روندی صعودی داشتند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۳:۲۶    
ایجاد مزاحمت برای کاربران با تبلیغات پیامکی و تلفنی ناخواسته یا فریب آن ها به روش های مختلف از وعده های جوایز متعدد تا شارژ یا سرویس رایگان ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۳:۱۶    
شرایط جدید فروش شاسی بلند S6 و S7 اعلام شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۳:۰۸    
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به سیاست های ارزی دولت از ابتدای سال جاری، خاطرنشان کرد: چند نرخی شدم ارز و بلاتکلیفی در تعیین نرخ به دلیل کسری عرضه است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۳:۰۶    
زنانی که در هفته بیش از 45 ساعت کار می کنند، در معرض ابتلا به دیابت قرار می گیرند. چنین فرضی در مورد مردان مطرح نبوده و برعکس است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۳:۰۴    
مرتضی پورعلی گنجی علاقه زیادی به حضور در اروپا دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۳:۰۲    
رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به مشکلات کم آبی در استان خوزستان گفت: اشتباهات مهندسی در ساخت سد گتوند، عامل شوری آب خوزستان شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۲:۲۰    
مشت خالی سعودی برای افزایش دو میلیون بشکه ای تولید نفت با هدف تصاحب بازارهای ایران باز شده حال سوال اینجاست پیشنهاد روسیه برای افزایش 200هزار بشکه تولید با چه هدفی مطرح شده و ایا عملی است؟
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۲:۱۶    
مطالعات اخیر محققان دانشگاه ایست آنگلیا نشان می دهد که عامل اصلی بازگشت به سیگار پس از تصمیم به ترک، از دست دادن احساس هویت اجتماعی از دیدگاه افراد معتاد به سیگار است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۲:۱۵    
فروشگاه های اینترنتی با حذف بهای گوشی های تلفن همراه در صفحات خود، این شائبه را ایجاد کرده اند که قصد مقابله با شفاف سازی در بازار و تعدیل نرخ ها را دارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۲:۱۲    
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی با تأکید براینکه امروز تولیدکننده با عدم دریافت ارز 4200 تومانی در شرایط بسیار سختی قرار دارد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۲:۰۸    
از بیماری های همیشه در صحنه می توان به آلرژی اشاره کرد؛ بیماری که با وجود تغییر فصل هم ردپایش دیده می شود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۲:۰۸    
معاون دفتر برنامه ریزی و اقتصاد وزارت راه و شهر سازی گفت: ابزار شناسایی خانه های خالی برای دریافت مالیات از این واحدها را نداریم.
  • ۱