جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۱:۰۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای انتخاب 9 مهر 1397 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 31 فروردین 1397 انتخاب 31 اردیبهشت 1397 انتخاب 31 خرداد 1397 انتخاب 31 تیر 1397 انتخاب 31 مرداد 1397 انتخاب 31 شهریور 1397 انتخاب 30 آبان 1397 انتخاب 30 آذر 1397 انتخاب 30 دی 1397 انتخاب 30 بهمن 1397 انتخاب 29 اسفند 1397 انتخاب 1 مهر 1397 انتخاب 2 مهر 1397 انتخاب 3 مهر 1397 انتخاب 4 مهر 1397 انتخاب 5 مهر 1397 انتخاب 6 مهر 1397 انتخاب 7 مهر 1397 انتخاب 8 مهر 1397 انتخاب 9 مهر 1397 انتخاب 10 مهر 1397 انتخاب 11 مهر 1397 انتخاب 12 مهر 1397 انتخاب 13 مهر 1397 انتخاب 14 مهر 1397 انتخاب 15 مهر 1397 انتخاب 16 مهر 1397 انتخاب 17 مهر 1397 انتخاب 18 مهر 1397 انتخاب 19 مهر 1397 انتخاب 20 مهر 1397 انتخاب 21 مهر 1397 انتخاب 22 مهر 1397 انتخاب 23 مهر 1397 انتخاب 24 مهر 1397 انتخاب 25 مهر 1397 انتخاب 26 مهر 1397 انتخاب 27 مهر 1397 انتخاب 28 مهر 1397 انتخاب 29 مهر 1397 انتخاب 30 مهر 1397 
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۵:۱۰    
فنلاند از نظر سیستم آموزشی، رتبۀ اول دنیا را در اختیار دارد. یکی از قوانین اصلی این کشور در این زمینه، ایجاد برابری آموزشی برای تمامی افراد، بدون در نظر گرفتن نژاد، سن، ثروت یا محل زندگی است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۴۱    
مین روبی در مرز کره شمالی و کره جنوبی در منطقه پانمونجوم آغاز شده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۸:۲۵    
سرجیو موجیکا، دبیرکل سازمان بین المللی استاندارد، با ابزار خرسندی از جایگاه بسیار خوب سازمان ملی استاندارد ایران در دولت گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۸:۲۰    
حضور پررنگ ما در مجامع بین المللی صنعت بیمه یک ضرورت است و این نکته را در نظر داشته باشید که ظرفیت های بیمه ای کشور ما جذابیت های خاص خودش را دارد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۸:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بانک رفاه با هدف ایفای مسئولیت های اجتماعی خود همزمان با آغاز سال تحصیلی، نسبت به توزیع کتب کمک آموزشی در برخی استان های کم برخوردار کشور اقدام کرد.. ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۸:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دومین دوره قرعه کشی جوایز جشنواره حساب های جاری باشگاه مشتریان بانک تجارت برگزار و محمد رضا گلرو مشتری بانک در شعبه برج آسمان برنده یک دستگاه خودروی 206 ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۱۰    
بیش از 500 مهارت شغلی در بخش کشاورزی آموزش داده می شود که سربازان وظیفه نیز می توانند در مراکز مرتبط مهارت های لازم را فرا گرفته و گواهی مهارت دریافت کنند تا در آینده در شغل و حرفه کشاورزی توانمند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۳:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : حسین زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با حضور در ساختمان مرکزی بیمه ایران ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۵۵    
معصومه ابتکار با انتشار پستی در اینستاگرام به تندی از مونا فرجاد برای انتشار مطالب خلاف واقعیت انتقاد و تاکید کرد به این دلیل از این بازیگر جوان شکایت خواهد کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۴۵    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: درحال حاضر 151 نفر در اثر مصرف الکل به دلیل مسمومیت همچنان در مراکز درمانی و بیمارستانی در پنج استان کشور بستری هستند و تاکنون 220 نفر نیز ترخیص و درمان شده اند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۰۵    
ستاد حوزوی احیای امربه معروف ونهی از منکر نزدیک به آیت الله محمدتقی مصباح یزدی عنوان کرد: چیزی که ذهن ما بسیجیان را به خود مشغول کرده این است که چرا باز هم سخنران ثابت مراسمات و گرامیداشت های شهدا ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۴۰    
محمد بن سلمان ولیعهد عربستان در سفر به کویت با امیر کویت صباح الاحمد جابر الصباح و ولیعهد و چندی تن از مسئولان کویت در مراسم شام کاخ بیان دیدار کرد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۳۵    
در جریان این بازدید مدیرعامل گروه سایپا در نشست با مدیران و کارکنان پلاسکوکار استراتژی و اهداف گروه سایپا را حمایت از قطعه سازان داخلی بر شمرد و تعامل همه جانبه با قطعه سازان داخلی را ضروری دانست.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۰۰    
کاروان نیروهای نظامی اتحادیه اروپا در موگادیشو پایتخت سومالی هدف حمله گروه الشباب قرار گرفت.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۰:۲۵    
رسانه های دیدار و نوشتاری صربستان در گزارش های مختلف و جداگانه حمله موشکی ایران به عوامل حادثه ترورویستی اهواز را با عنوان موشک های ایران مقر افراطی ها در سوریه را هدف قرار دادند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۰:۰۰    
روسیه در عملیات ارسال سامانه دفاع موشکی اس-300 به دمشق از بزرگترین هواپیماهای ترابری نظامی جهان استفاده می کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۳:۵۵    
فرمانده انتظامی خورستان گفت: ماموران پس از تلاش های مستمر یک باند سرقت مسلحانه که با پوشش مامور اقدام به سرقت می کردند را شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار قرار دادند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۳:۴۵    
کاهش ناگهانی قیمت دلار در بازار سبب شده تا جمعی از مردم که این اسکناس ها را در خانه انبار کرده بودند، سرمایه خود را به بازار عرضه کنند تا ضرر نکنند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۳:۴۰    
وزیر ارتباطات در توییتر خود به سقوط قیمت دلار واکنش نشان داد و گفت: آیا در تیتر فردای روزنامه ها و طرح دیدگاه های صاحبنظران، به نقش شبکه های اجتماعی در همدلی ملی و سقوط دلار پرداخته خواهد شد؟
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۳:۳۵    
ریزش شبانه قیمت دلار همچنان ادامه دارد و فروشندگان نرخ دلار را حدود 11 هزار تومان عنوان می کنند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۳:۳۰    
عضو دفتر سیاسی اتحاد میهنی کردستان و همسر جلال طالبانی موضع خود را درباره نامزد پست ریاست جمهوری عراق اعلام کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۳:۲۵    
وزیر خارجه ایران در مصاحبه با شبکه خبری چینی از پکن به عنوان شریک نخست تجاری تهران یاد کرد و تصریح کرد این کشور تجارت خود با ایران را ادامه خواهد داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۳:۲۵    
انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۳:۱۵    
محمود صادقی در پاسخ به درخواست بعیدی نژاد مبنی بر اینکه نمایندگان مجلس با تصویب FATF تثبیت قیمت ارز را تداوم بخشند در توییتی نوشت: پیش بینی می شود نمایندگان به کنوانسیون cft رای مثبت خواهند داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۲:۵۵    
بدنبال عارضه جسمی ، معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در بیمارستان بستری شد
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۲:۵۰    
جلسه پارلمان عراق برای انتخاب رئیس جمهور این کشور به دلیل نرسیدن به حد نصاب به فردا (سه شنبه ) موکول شده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۲:۴۰    
وزیر خارجه سابق آمریکا گفت: ترامپ از مذاکرات ایران خارج شد. اما شما می دانید که چین، روسیه، فرانسه، آلمان ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۲:۳۵    
مقامات آمریکایی در وزارت دفاع اعلام کردند که برنامه دیدار وزیر دفاع این کشور از چین لغو شده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۲:۳۰    
صبح روز دوشنبه، پیش از آغاز تحریم های جدید آمریکا علیه ایران که از ماه آینده اجرا می شود، قیمت نفت برنت به بالاترین رکورد خود از نوامبر 2014 تا کنون رسید.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۲:۲۰    
روبین کازان با گلزنی مهاجم ایرانی اش توانست کرلیا را شکست دهد و سه امتیاز بازی را به دست آورد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۲:۱۵    
رسانه های ترکیه گزارش دادند برادر فتح الله گولن متهم اصلی کودتای نافرجام سال دو هزار و شانزده روز دوشنبه به ده سال زندان محکوم شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۲:۱۰    
نماینده ایران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با رد اتهامات و ادعاهای وزیر خارجه عربستان علیه کشورمان گفت:همه می دانند سعودی ها منبع تامین کننده مالی تروریسم و عامل بی ثباتی در منطقه و جهان هستند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۲:۰۵    
وزیر خارجه ایران در نیویورک با یک روزنامه مصاحبه کرده و گفته که در باب مذاکره با آمریکا، باید این واقعیت را در نظر داشت که هیچ چیز غیرممکن نیست.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۲:۰۵    
شرکت اپل یک طرح جدید را برای افزایش خلاقیت دانش آموزان وارد مدارس می کند. این طرح بر پایه استفاده از محصولات شرکت اپل و به ویژه آی پادها است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۱:۵۵    
بانک مرکزی در بخشنامه ای موارد تامین ارز به صورت اسکناس برای بخشی از مصارف ارزی خدماتی را به 11 بانک عامل ابلاغ کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۱:۵۵    
صدر اعظم آلمان خواستار تشکیل شورای امنیت اروپائی شد و در این خصوص گفت: هدف از این اقدم تقویت ظرفیت حقوقی و ایجاد یک نظم جدید در سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواهد بود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۱:۴۰    
روند رو به افت قیمت دلار باعث شد تا دارندگان ارز های خانگی وارد بازار شده و با تشکیل صف های طولانی اقدام به فروش اسکناس های خود کنند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۱:۴۰    
ماری پیر والکمن، اسلام پژوه و پژوهشگر فرانسوی که در خانواده ای کاتولیک به دنیا آمد و بعدها به دین اسلام و مذهب شیعه روی آورد طبق وصیتش در مسیر راهپیمایی اربعین به خاک سپرده شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۱:۳۰    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از توافق تجاری جدید سه جانبه با کانادا و مکزیک به عنوان بزرگترین توافق تاریخ ایالات متحده یاد کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۱:۳۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به شعار مرگ بر اسرائیل که روی موشک های ایرانی برای حمله به مقر تروریست ها در سوریه درج شده بودند واکنش نشان داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۱:۲۵    
سفیر ایران در انگلیس خواهان آن شد که نمایندگان مجلس با تصویب FATF تثبیت قیمت ارز را تداوم بخشند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۱:۲۵    
کمتر فردی پیدا می شود که مایل باشد دروغ بشنود. درواقع اکثر ما تلاش می کنیم با دروغگوها ارتباط برقرار نکنیم ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۱:۲۰    
بانک انگلیسی استاندارد چارترد اعلام کرد که آماده پرداخت جریمه 1.5 میلیارد دلاری به آمریکا به دلیل نقض احتمالی تحریم های ضدایرانی است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۱:۲۰    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور گفت: ماهانه سه هزار و 250 میلیارد تومان حقوق بازنشستگی در کشور پرداخت می شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۱:۱۵    
منابع آمریکایی اعلام کردند که کویت پس از 25 سال صادرات نفت خود به این کشور را متوقف کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۱:۱۰    
یک ماساژور مرد آمریکایی "کوین اسپیسی" هنرپیشه مشهور را متهم کرده چند سال پیش هنگام ماساژ با او بدرفتاری جنسی داشته است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۱:۰۰    
به گفته ی کارشناسان اقتصادی، پس از ورود ارزهای خانگی و سیاست جدید بانک مرکزی برای مدیریت بازار، نرخ های امروز (دوشنبه) به طور قابل توجهی کاهش پیدا کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۱:۰۰    
حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به دستگیری تعدادی از اخلالگران در امنیت جاده ها و مسیر تردد کامیون ها اظهارداشت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۰:۵۵    
پدر شهید محمدطاها اقدامی نسبت به خبر حمله موشکی سپاه به مقر تروریست های عامل حادثه رژه اهواز گفت: تلاش نیروهای سپاه قابل تقدیر بود از نیروهای هوافضای سپاه پاسداران تشکر می کنم .
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۰:۴۵    
بنابر اعلام اتحادیه خودرو در آمریکا بهای بنزین در فلوریدا در ماه سپتامبر به بیشترین میزان از سال 2014 رسیده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۰:۴۵    
یک مقام وزارت دفاع آمریکا عصر دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری سی ان ان ادعا کرد، موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران که به مقر سرکردگان جنایت تروریستی اهواز شلیک شده ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۰:۴۰    
دبیرکل کانون صرافان ایرانیان گفت: ورود ارزهای خانگی و برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار، نرخ های امروز (دوشنبه) را به طور قابل توجهی کاهش داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۰:۳۰    
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه ریشه حمله تروریستی اهواز در دست آمریکا و رژیم نحس صهیونیستی است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۰:۲۰    
تحلیلگران نفتی روز دوشنبه اعلام کردند که سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) از قدرت کافی برای جلوگیری از رسیدن بهای نفت به بشکه ای یکصد دلار در سال جاری برخوردار نیست.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۰:۱۵    
مدیر کل روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می گوید: سنگ نگاره سرباز 2500 ساله هخامنشی هفته آینده در موزه ملی ایران رونمایی می شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۰:۰۵    
نقشه گوگل به روزرسانی خواهد شد و در این به روزرسانی شاهد تغییرات گسترده ای خواهیم بود. برای مثال اطلاعات مفصلی در خصوص رفت و آمدهای کاربران به آن اضافه می شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۰:۰۰    
جانشین فرماندهی قرارگاه ثارالله تهران با اشاره به انتقام موشکی سپاه در برابر تروریست ها گفت: چنین برداشت نشود که همین یک ضربه در جواب آن حرکت تروریستی در اهواز انجام شده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۹:۵۵    
شبکه تلویزیونی الاباء عراق در خبری اعلام کرد ابوعلی المشهدانی از رهبران حلقه اول نزدیک به ابوبکر بغدادی بر اثر اصابت موشک های سپاه پاسداران به مقر این گروه به هلاکت رسیده است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۹:۴۰    
وزیر خارجه لبنان و سفیران کشورهای مختلف در بیروت امروز (دوشنبه) به مناطقی رفتند که نخست وزیر اسراییل ادعا کرده بود مخفیگاه های سلاح حزب الله در نزدیکی فرودگاه بیروت هستند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۹:۳۰    
یکی از وکلای مدافع پزشک تبریزی گفت: حکم صادره در خصوص محکومیت موکلم- علیرضا صلحی- از سوی دیوان عالی کشور نقض شده و پرونده به شعبه رسیدگی کننده دادگاه بدوی اعاده شده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۹:۱۵    
گروهی از قوها تصمیم گرفتند پل استرومندی را در کنال، کامبریا، بریتانیا برپا کنند. به عنوان یک تجمع ترافیکی در پشت آنها تماشا کنید.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۹:۰۵    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: حج باید برای جمهوری اسلامی آبروآفرینی کند، بنابراین نباید جنبه های سیاسی حج فراموش شود و حج ابراهیمی یعنی حجِ پس از انقلاب اسلامی با حجِ قبل از آن و حجِ کشورهایی که ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۸:۴۵    
سال آبی جدید کشور در حالی از ابتدای مهرماه آغاز شده که با افت ورودی به مخازن سدها در فصل تابستان ذخیره این سازه های آبی نیز پیش از شروع فصل بارندگی ها همچنان روبه کاهش است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۸:۳۵    
مرکز هماهنگی شبه نظامیان سوریه اعلام کرد، پس از تصمیم اخیر گروه جیش العزة در مخالفت با توافق روسیه و ترکیه درباره منطقه حائل در ادلب و اطراف آن ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۸:۲۰    
نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران گفت: مطمئناً ما با پنج کشور دیگری که طرف توافق هسته ای هستند، اختلافاتی داریم، اما این تصمیمی است که ما برای کشور خودمان گرفتیم ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۸:۰۵    
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی تأکید کرد، اگرچه دولت آمریکا لفاظی ها و فشار های اقتصادی علیه ایران را شدت بخشیده، اما به نظر می رسد که در واقعیت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۷:۵۵    
دهم اسفند ماه سال گذشته بود که جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال با حسن روحانی رئیس جمهور ایران دیدار و گفت و گو کرد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۷:۵۰    
اخیرا در فضای مجازی خبری مبنی بر انتخاب زهرا مشیر الاستخاره همسر شهردار سابق تهران محمد باقر قالیباف به عنوان ریاست دانشکده مدیریت و علوم انسانی تهران شمال منتشر شد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۷:۴۵    
سرتیپ یحیی رسول سخنگوی این مرکز طی بیانیه ای که نسخه ای از آن در پایگاه خبری بغداد الیوم منتشر شد، اعلام کرد که سرلشگر ستاد قاسم نزال به عنوان جانشین سرلشکر ستاد جمیل الشمری انتخاب شده است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۷:۴۰    
آمریکا، کانادا و مکزیک یکشنبه شب به توافقی تجاری دست یافتند که قرار است جایگزین قرارداد تجارت آزاد آمریکای شمالی (نفتا) شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۷:۳۵    
زمزمه های کاهش قیمت دلار امروز در بازار آزاد توانست فروش ارز از سوی دارندگان خانگی ارز را رونق بخشد و دلالان نرخ های متفاوتی از 12 تا 16 هزار تومان را پیشنهاد می دادند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۷:۳۰    
طوفان قدرتمندی که از روز گذشته به بخش هایی از ژاپن وارد شده است، تا کنون جان 2 نفر را گرفته و منجر به قطعی برق صدها هزار خانه شده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۷:۲۰    
سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه امروز (دوشنبه) تأکید کرد، مبارزات ضدتروریستی در سوریه ادامه خواهد یافت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۷:۱۵    
اردوغان طی اولین سخنرانی در ساختار جدید پارلمان ترکیه به عنوان رئیس جمهور تحت نظام جدید ریاستی، گفت: تحریم های ناعادلانه علیه ایران نادرست هستند. تهران نباید از مسائل منطقه کنار گذاشته شود .
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۷:۱۰    
شان رایان سخنگوی ائتلاف تحت رهبری آمریکا برای مقابله با داعش در واکنش به حمله صبح امروز (دوشنبه) سپاه پاسداران ایران به عاملان حمله به رژه نظامی در شهر اهواز گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۷:۰۵    
حجت الاسلام محمد نقی لطفی امام جمعه ایلام و نماینده ولی فقیه در استان طی نامه به مقام معظم رهبری استعفای خود را اعلام کرد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۵۰    
مخترع وب که همه ما را به این دنیای جادویی دعوت کرده است، تصمیم دارد یک فضای ایمن برای کاربران وب در سراسر جهان خلق کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۴۵    
مدیر کل دفتر سبزی و صیفی با اشاره به اینکه بازار های صادراتی بازار مصرف داخلی را تحت فشار قرار داده بود گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۴۰    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران با اشاره به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و تمایل برخی از شهروندان برای تبدیل دارایی خود به طلا و ارز گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۳۵    
عباداله محمدولی عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا در خصوص کاهش قیمت سکه و طلا در بازار گفت: ما در سکه شاهد یک حباب 700 تا 800 هزار تومانی بودیم که امروز با از بین رفتن این حباب ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یک زن ایستاده در کنار قاب عکسی از کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در پیونگ یانگ آتش زدن عاج های کشف شده توسط رئیس جمهور کنگو ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۳۰    
به نظر می رسد سلامت نوزادان ژاپنی به شدت در خطر است. آمارها نشان می دهد کاهش وزن شدید نوزادان فشار زیادی به سلامت آنان وارد می کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۲۵    
بازار ارز بازهم اتفاق تازه ای برای مخاطبان خود داشت و نشان داد همانطور که می تواند در یک روز از 17 هزار تا 19 هزار تومان جهش قیمت داشته باشد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۲۰    
رییس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به سوالی درباره علت تعیین مهلت 60 روزه برای کناره گیری بازنشستگان از پست های دولتی گفت: طبق قانون، قوانین پس از 15 روز از انتشار در روزنامه های کثیرالانتشار ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۱۰    
محمد الحلبوسی، رئیس جدید پارلمان عراق در جریان دیدار با برت مک گورک، نماینده ویژه رئیس جمهوری آمریکا بر ضرورت پایبندی به زمانبندی تعیین شده در قانون اساسی برای انتخاب رؤسای مناصب دولتی تاکید کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۰۵    
مطابق با نوسانات بازار ارز، قیمت دلار کاهش یافت، نرخ یورو کاهش یافت و قیمت پوند کاهش یافت. در پی ریزش قیمت ها، تعداد فروشنده ها در بازار ارز افزایش یافته و موجب شده تا قیمت دلار در تابلوی صرافی ها ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۰۰    
مدیرکل دفتر تقسیمات وزارت کشور گفت: در اصلاحیه دستورالعمل تعیین مناطق مرزی، کلیه مراکز شهرستان های مرزی استان های آذربایجان غربی، ایلام، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۰۰    
ژان کلود آرنو عکاس فرانسوی که ماجرای رسوایی جنسی او در نهایت به لغو شدن و به تعویق افتادن اعطای جایزه نوبل ادبیات انجامید، به زندان محکوم شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۰۰    
فروش آیفون های جدید آغاز شده و هر کشور حواشی مخصوص به خود را دارد. برای مثال اهالی روسیه نیر با برخی حواشی رو به رو هستند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۵۵    
نتیجه دادگاه اپل و کوالکام مشخص شد و این دو شرکت بالاخره به توافق رسیدند. توافقی که بیشتر به نفع اپل است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۵۵    
قربانیان زمین لرزه و سونامی اخیر اندونزی در یک گور جمعی در جزیره سولاوسی دفن شدند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۵۰    
مانیتور جدید ال جی رونمایی شد. این مانیتور با هدف ارائه خدمات به علاقه مندان به بازی های کامپیوتری رونمایی شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۴۰    
با وجود این که همه ما می دانیم مسواک زدن تا چه حد برای سلامتی بدن مهم است. اما باز هم بسیاری از افراد برای مسواک زدن تنبلی می کنند. اما اگر واقعا مسواک زدن را متوقف کنیم چه اتفاقی می افتد؟
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۲۵    
محمود حجتی گفت: در حال حاضر در تامین کالاهای اساسی مشکل نداریم ذخایر خوبی داریم و ارز لازم هم تخصیص پیدا کرده است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۰۵    
علیرغم تمامی مشکلات برای تأمین ارز که در ارتباط با پشتیبانی تأمین کالاهای اساسی و نهاده های مورد نیاز وجود دارد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۴:۵۵    
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به انجام شمشین عملیات مهار آتش در بخش عراقی تالاب هورالعظیم با استفاده از هواپیمای آتش نشان ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۴:۵۰    
در معاملات امروز بازار خرید و فروش انواع خودرو های داخلی پژو پارس با کاهش 1.5 میلیون تومانی با قیمت 69 میلیون تومان، پژو 405 GLX با کاهش 500 هزار تومانی با نرخ 55 میلیون تومان ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۴:۳۰    
جمعی از مسئولان و دست اندرکاران برگزاری حج ظهر امروز (دو شنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۴:۳۰    
نام بیل و ملیندا گیتس برای اغلب افراد در سراسر جهان شناخته شده است. زوجی ثروتمند که البته دستی در امور خیریه دارند و نسبت به تحولات سیاسی و اجتماعی نیز بی اعتنا نیستند.
  • ۱