سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۰۵:۵۵Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای انتخاب 3 آبان 1397 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 31 فروردین 1397 انتخاب 31 اردیبهشت 1397 انتخاب 31 خرداد 1397 انتخاب 31 تیر 1397 انتخاب 31 مرداد 1397 انتخاب 31 شهریور 1397 انتخاب 30 مهر 1397 انتخاب 30 آذر 1397 انتخاب 30 دی 1397 انتخاب 30 بهمن 1397 انتخاب 29 اسفند 1397 انتخاب 1 آبان 1397 انتخاب 2 آبان 1397 انتخاب 3 آبان 1397 انتخاب 4 آبان 1397 انتخاب 5 آبان 1397 انتخاب 6 آبان 1397 انتخاب 7 آبان 1397 انتخاب 8 آبان 1397 انتخاب 9 آبان 1397 انتخاب 10 آبان 1397 انتخاب 11 آبان 1397 انتخاب 12 آبان 1397 انتخاب 13 آبان 1397 انتخاب 14 آبان 1397 انتخاب 15 آبان 1397 انتخاب 16 آبان 1397 انتخاب 17 آبان 1397 انتخاب 18 آبان 1397 انتخاب 19 آبان 1397 انتخاب 20 آبان 1397 انتخاب 21 آبان 1397 انتخاب 22 آبان 1397 انتخاب 23 آبان 1397 انتخاب 24 آبان 1397 انتخاب 25 آبان 1397 انتخاب 26 آبان 1397 انتخاب 27 آبان 1397 انتخاب 28 آبان 1397 انتخاب 29 آبان 1397 انتخاب 30 آبان 1397 
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۱:۰۰    
پانته آ بهرام با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرامش نوشت: پایان افسانه این نبود، اگر بدقولی صداو سیما نبود! افسانه برای نجات پسرش، توسط هاتف کشته میشد و...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۴:۰۱    
رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان برخی اخبار در شبکه های اجتماعی درمورد مبادلات بانکی دو کشور را نادرست اعلام و تاکید کرد: هیچ حساب بانکی ایرانیان در عمان مسدود نشده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۲:۱۱    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی رسانه های ایتالیا از کشف چندین اسکلت در حفاری های جدید شهر پمپئی خبر دادند که در سال 79 میلادی با همه ساکنانش در زیر ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۰:۴۰    
معاون امداد و نجات هلال احمر خوزستان از مصدومیت یک زن عراقی به دلیل انفجار کپسول گاز در یکی از مواکب ایرانی مستقر در نزدیکی شهر بصره خبر داد و گفت: با توجه به جراحات وارده ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۰:۰۵    
پلیس بین الملل نیروی انتظامی اعلام کرد: در پی انتشار خبری مبنی بر "بازداشت سرمربی لیگ یکی، توسط اینترپل" ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۰۰:۳۵    
یک فروند جنگنده نظامی آمریکا با کنترل 13 فروند هواپیمای بدون سرنشین بر فراز سوریه، تلاش کرد به پایگاه نظامی روسیه حمله کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۰۰:۲۰    
واعظی گفت: برغم تبلیغات دشمن، دولت منابع ارزی و ریالی لازم را برای تأمین دارو و نیازمندی عمومی مردم در اختیار داشته و آنها را به مقدار زیادی تهیه کرده است و هیچگونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۰۰:۱۶    
کریل دمیترف رئیس صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه پنجشنبه گفت: عربستان مصمم به پیوستن به صندوق سرمایه گذاری مشترک مسکو و پکن است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۳:۵۵    
با جلسه اضطراری که شب گذشته در دفتر رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد، مقرر گردید تا 200 میلیارد دینار عراق برای زوار اربعین اختصاص یابد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۳:۵۵    
بارش شدید باران مرز مهران را فرا گرفت همچنین افزایش سرعت باد نسبتا شدید تا شدید برای استان پیش بینی شده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۳:۵۰    
معاون امداد و نجات هلال احمر استان خوزستان گفت: بانوی 27 ساله عراقی که در یکی از موکب های بصره بعلت انفجار گاز مصدوم شده بود به ایران منتقل شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۳:۴۰    
منابع بیمارستانی در اردن اعلام کردند بر اثر وقوع سیل در منطقه بحرالمیت در جنوب این کشور 17 کودک جان باختند و هفت نفر نیز ناپدید شدند. تاکنون 22 نفر نیز نجات داده شده اند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۳:۳۵    
وزارت امور خارجه پاکستان، روز پنجشنبه در اعتراض به توییت های توهین آمیز گریت وایلدرز رهبر حزب راست گرا و ضد اسلام 'آزادی' هلند به مسلمانان، سفیر این کشور را احضار کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۳:۲۵    
انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۳:۲۰    
پلیس آمریکا به سرنخ های تازه ای از محل ارسال بسته های پستی حاوی "بمب های لوله ای" برای چهره های سرشناس حزب دموکرات و منتقدان دونالد ترامپ دست پیدا کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۳:۱۵    
تمیز کردن شیشه های خودرو به نظر کار ساده ای می رسد اما درست زمانی متوجه می شوید این کار ساده ای نیست که سوار خودرو شده و متوجه تاری دید خود شوید.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۳:۱۰    
رئیس جمهوری روسیه و پادشاه سعودی طی تماس تلفنی در مورد قتل جمال خاشقچی گفت وگو کردند. پادشاه سعودی همچنین طی این تماس که از سوی طرف او بود، از پوتین خواست رسما دعوت کرد که به عربستان سعودی سفر کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۳:۰۰    
جان برنان خطاب به دونالد ترامپ گفت: به آئینه نگاه کن، لفاظی های آتش افروزانه شما، توهین، دروغ و تشویق به خشونت فیزیکی ناامید کننده هستند. اعمال خود را درست کن.. ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۳:۰۰    
صدر اعظم آلمان در تماس با پادشاه سعودی قتل یک روزنامه نگار عربستانی را به شدت محکوم کرده و از سعودی ها خواسته عاملان این حادثه را محاکمه کنند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۲:۴۵    
عبدالمهدی گفت: ما ساختار وزارتی را زودهنگام معرفی کردیم تا از بروز خلاء ناشی از پایان مهلت قانونی که ممکن است به بحرانی در کشور تبدیل شود، جلوگیری کنیم و به خواست خداوند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۲:۴۰    
وزیر امور خارجه روسیه تأکید کرد مسکو مجبور است به خروج آمریکا از پیمان منع موشک های هسته ای میان برد واکنش نشان دهد اما این پاسخ به طور حتم با استفاده از روش های پرهزینه همانند دوره شوروی سابق نخواهد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۲:۲۵    
روبین کازان با گلزنی مهاجم ایرانی اش توانست دینامو مسکو را شکست دهد و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روسیه صعود کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۲:۱۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه با تأکید بر غیرقانونی بودن تحریم آمریکا علیه ایران، بر ادامه همکاری کشورش با تهران با وجود بازگشت تحریم آمریکا علیه ایران، تأکید کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۲:۱۰    
ایلان ماسک وعده داده که خانه هایی با سقف خورشیدی تا سال 2019 به شکل کامل تامین می شوند و هر فردی که در این زمینه سفارش داده است به سقف خورشیدی خود خواهد رسید.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۲:۰۰    
الاخضر الابراهیمی نماینده اسبق سازمان ملل برای حل بحران سوریه گفت، علت تمرکز درگیری های مسلحانه جهان در منطقه خاورمیانه این است که کشورهای عربی نمی خواهند با هم کار کنند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۱:۵۰    
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه گفت: یک دستگاه مینی بوس عصر امروز در محور روانسر شاهو دچار حادثه شد که بنابر آخرین اطلاعات 4 فوتی و 14 زخمی داشته است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۱:۳۵    
مدیر اجرایی شرکت نفت روسیه هشدار داد تداوم امتناع شرکت های اروپایی از همکاری با ایران، به شدت اقتصاد قاره سبز را تحت الشعاع قرار خواهد داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۱:۲۶    
رسانه های عراقی از گفت وگوی تلفنی وزیران خارجه عراق و آمریکا خبر دادند که پامپئو در این تماس تلفنی، ضمن تبریک به الحکیم برای انتخاب وی به سمت وزیر خارجه عراق ابراز امیدواری کرد که روابط دو کشور شاهد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۱:۱۵    
پایگاه دیلی بیست اسنادی به دست آورده که نشان می دهد در سال 2017 معاون وقت استخبارات عربستان سعودی برای هماهنگی اقدامات جهت براندازی نظام در ایران با تیم ترامپ دیدار کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۱:۱۰    
دادگاه حقوق بشر اروپا، ایتالیا را بخاطر حبس سخت 'برناردو پروونتسانو' رئیس بزرگ مافیا محکوم کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۱:۰۰    
معاون نخست وزیر روسیه گفته ایران هیچ درخواستی از روسیه برای انتقال نفت خود از طریق خاک این کشور همسایه شمالی اش نداشته است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۰:۵۰    
نخست وزیر کانادا روز پنج شنبه هرچند گفت که دولتش در حال بازبینی مجوزهای فروش جنگ افزار به عربستان سعودی است، اما بار دیگر یادآور شد که لغو این قراردادها چند میلیارد دلار به اقتصاد کانادا خسارت می زند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۰:۴۵    
رئیس دادگاه لاهه گفت: تحریم هایی که آمریکا بر ایران تحمیل می کند به خصوص در حوزه کالاهای ضروری از قبیل دارو ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۰:۳۵    
تهدید به بمبگذاری، هواپیمای مجارستانی را به فرود اضطراری وادار کرد که تهدید بمب از سوی یک زن در فرودگاه کوتیسی که جزئیات بسیار دقیقی عنوان می کرد، اعلام شد
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۰:۳۵    
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از مشخص شدن هویت جان باختگان سانحه سقوط پاترول در جاده نکا در روز جاری خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۰:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : خبرگزاری رویترز به نقل از دو منبع نزدیک به خانواده خاشقجی گزارش داد صلاح خاشقجی پسر بزرگ جمال خاشقجی عربستان را ترک کرد. ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۰:۲۵    
رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: با برداشتن مهر اربعین از گذرنامه زائران این روادید 2 ماه برای رفت و آمد مسافران به عراق اعتبار دارد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۰:۲۰    
رئیس پلیس راه کشور از نبود جای پارک خودرو در شهر مهران خبر داد و گفت: پارکینگ های خارج از شهر آماده پذیرش خودرو هستند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۰:۲۰    
سعید عبدولی راهی دیدار رده بندی وزن 82 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در مجارستان شد و سه فرنگی کار دیگر ایران نیز حذف شدند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۰:۱۵    
رسانه های غربی گزارش دادند که وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در واکنش به حرکت کاروانی از پناهجویان به سمت این کشور، تصمیم به افزایش صدها نفری شمار نیروهای مستقر در مرز با مکزیک گرفته است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۰:۱۰    
رسانه های آمریکایی از تخلیه یکی از ساختمان های مجموعه کنگره آمریکا در واشنگتن به دلیلی نامشخص خبر داده اند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۰:۰۵    
مرجع تقلید شیعه به بیان تاریخچه کهن نام خلیج فارس در متون تاریخی پرداخت و ضمن تقدیر از اعضای آن سازمان جهت ثبت بین المللی نام خلیج فارس در برخی منابع گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۰:۰۵    
اسراییل که بارها تلاش کرد، مانع از تحویل سامانه دفاعی اس 300 از سوی مسکو به دمشق شود، پنجشنبه شب مدعی شد که محل استقرار این سامانه دفاعی را در سوریه پیدا کرده است و گفته است: انتظار می رود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۰:۰۵    
سخنگوی آتش نشانی تهران از مرگ دو کارگر افغانستانی در چاه یک خانه قدیمی در پایتخت خبر داد و گفت: ساعت 15 ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۰:۰۰    
سلطنت عمان از موافقت انصارالله یمن با درخواست این کشور برای آزادی 'محمود الصبیحی ' وزیر دفاع سابق یمن خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۳۰    
محمد جواد ظریف در گفت وگویی تلفنی با محمد علی الحکیم، ضمن تبریک انتخاب وی به عنوان وزیر امور خارجه جدید عراق و آرزوی موفقیت ایشان ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۲۵    
بر اثر واژگونی یک دستگاه مینی بوس در جاده روانسر به پاوه سه نفر کشته و 15 نفر مصدوم شدند.این حادثه ساعت 17 و 36 دقیقه عصر امروز روی داد و خودرو پس از انحراف به دره سقوط کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۲۰    
اگزما در پاییز ممکن است رخ دهد، به همین منظور توضیه می شود از مرطوب کننده ها استفاده شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۱۵    
چین بار دیگر یک موشک به فضا پرتاب کرد. موشکی که قصد رصد جهان را دارد. البته جهان آب و هوا.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۱۰    
وزارت خارجه روسیه از حضور نامشروع نیروهای آمریکایی در جنوب سوریه در نزدیکی روستای التنف انتقاد و این عمل را به منزله اشغال خاک سوریه ارزیابی کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۱۰    
گوگل لنز در یک به روز رسانی جالب امکان جستجو با کمک تصویر را در اختیار کاربران گذاشته است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۰۵    
معاون بخش اطلاع رسانی وزارت امور خارجه چین در جمع خبرنگاران و در واکنش به موضوع جاسوسی چینی ها از موبایل دونالد ترامپ گفت: "بهتر است رئیس جمهور ایالات متحده از برند چینی هواوی استفاده کند."
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۰۵    
امروز مراسم تحویل کابینه و پست های وزارتی با حضور عادل عبدالمهدی، نخست وزیر عراق و حیدر العبادی، نخست وزیر سابق این کشور برگزار شد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۰۰    
مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش، نتایج بررسی صلاحیت های عمومی (گزینش) و فرایند جذب پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی تیرماه سال 1397 وزارت آموزش وپرورش را ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۸:۴۵    
اردوغان نمی تواند به صورت علنی نشان دهد که از قرار گرفتن مملکت سعودی در شرایطی سخت و آزار دهنده، خوشحال است و با توجه به اینکه نتایج تحقیقات می تواند پیامدهای سیاسی و دیپلماتیک بسیاری برای ترکها ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۸:۴۵    
سه بازیکن کلیدی سرخابی های تهران حالا با مصدومیت که با آن رو به رو شدند دیدار های مهم فصل را از دست دادند. وضعیتی که به ضرر هر دو تیم خواهد بود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۸:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی درگیری میان پلیس کرواسی و پناهجویانی که قصد عبور از مرز بوسنی را داشتند، به زخمی شدن چندین نفر انجامید. ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۸:۳۵    
سرپرست گمرک ایلام با اشاره به ملاقات با نماینده مرز عراق، گفت: در حال رایزنی هستیم تا مسیر تجاری به روی اتوبوس و خودروهای سواری شخصی زائران اربعین باز شده و کندی پیش آمده رفع شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۸:۳۵    
دو دختر نوجوان آمریکایی که قصد داشتند پس از کشتن همکلاسی های خود با چاقو، گوشت آن ها را بخورند، پیش از ارتکاب به این اقدام وحشیانه از سوی پلیس بازداشت شدند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۸:۲۵    
فصل های پاییز و زمستان که از راه می رسند بسیاری از افراد به دنبال خرید انواع البسه چرم هستند. درواقع انگار لباس های چرم در زمستان بیشتر مد می شوند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۸:۰۵    
اگر صورتتان زیاد جوش می زند احتمالا می دانید خوردن برخی خوراکی ها مانند انواع مواد چرب می توانند به تشدید جوش های صورت کمک کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۷:۴۰    
سعود القحطانی که به دنبال اذعان ریاض به قتل جمال خاشقچی از سمت مشاوری دیوان سلطنتی برکنار شده بود، از همه مناصب دیگر نیز برکنار شده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۷:۳۰    
از آغاز زمان ثبت نام خرید ارز اربعین تا شب گذشته، 44 هزار نفر از زائران ارز خود را دریافت کرده اند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۷:۲۵    
در حالی که بلیت پروازهای اربعین از سوی سازمان هواپیمایی کشوری برای رفت و برگشت حداکثر 2.2 میلیون تومان اعلام شده، برخی آژانس ها و ایرلاین ها تا 30 درصد بیشتر این بلیت ها را می فروشند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۷:۰۰    
میر مسعود حسینیان با اشاره به مشکلات ایجاد شده در ارتباط با روند توزیع ارز بین زائران در کربلا گفت: علی رغم این که گفته شده 17 باجه در کربلا برای توزیع ارز فعال است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۶:۵۵    
مدیرکل هواشناسی اردبیل گفت: بررسی آخرین نقشه های هواشناسی از تداوم وزش بادهای تند تا شدید در بیشتر مناطق استان اردبیل تا ظهر جمعه خبر می دهد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۶:۵۵    
بی بی سی در گزارشی به یکی از کمپ های مخفی چین سر زده است. گفته می شود اینجا بزرگترین بازداشتگاه جهان است و بسیاری از اقلیت ایغورهای مسلمان به اجبار در آنجا نگهداری می شوند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۶:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ششمین کنفرانس بین المللی رباتیک و مکاترونیک/ مهر دستگیری چهار سارق مسلح که به یک سالن زیبایی بانوان در شهرک غرب حمله کردند/ تسنیم ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۶:۴۰    
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی اعلام کرد از امروز تا شنبه در کربلا و مسیر پیاده روی زوار باد و گرد و خاک و از جمعه شب احتمال بارش باران و رعد و برق پیش بینی شده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۶:۳۰    
رسانه های آمریکایی می گویند بسته مشکوکی مشابه بسته های مشکوکی که برای هیلاری کلینتون، باراک اوباما و شمار دیگری افراد فرستاده شده بود برای رستوران رابرت دنیرو، هنرپیشه سرشناس فرستاده شده است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۶:۳۰    
درست است که سردرد جزو اعصاب خردکن ترین دردهای دنیاست. اما گاهی این سردرد کمک می کند اشکالات موجود در نوع زندگی خود را شناسایی کرده و تغییر دهیم.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۶:۲۵    
شهروندی از خاش گفت: با توجه به اینکه در مرزها سود خوبی در قبال فروش کالا و سوخت به دلالان می رسد، برخی از نانوایان سودجو سوخت و آرد خود را به فروش می رسانند و به همین دلیل تعطیل هستند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۶:۲۵    
فرمانده انتظامی استان فارس اعلام کرد: رئیس یکی از بانک ها در شیراز که با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود، مبلغ 38 میلیارد و 300 میلیون ریال اختلاس کرده بود به اتهام اختلاس دستگیر شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۶:۲۰    
شاید یافتن شغل کار ساده ای نباشد، اما یافتن شغل مناسب از آن هم سخت تر است. درواقع گاهی تشخیص استعدادها و علایق شغلی بسیار سخت تر از این است که یک شغل بیابیم.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۶:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بانک ملی ایران با صدور اطلاعیه ای ضمن پوزش از زائران گرامی که در فرایند تحویل ارز اربعین با تاخیر مواجه شده اند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۶:۱۰    
اگر عادت دارید روزها و عصر یک چرت کوتاه داشته باشید بد نیست بدانید شما یک لطف بزرگ به خود می کنید. درواقع این خوش خوابی شما مزایایی قابل توجه برای بدنتان دارد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۶:۰۵    
ارتش کره جنوبی بقایای اجساد سربازان این کشور که در جنگ دو کره کشته شده اند را از زیر خاک خارج کرد. منطقه غیرنظامی بین کره شمالی و کره جنوبی شاهد حضور سربازان ارتش کره جنوبی است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۵۵    
رئیس جمهوری آمریکا رسانه ها را متهم کرد که اخبار جعلی به خورد جامعه می دهند و نیازمند تجدید نظر در رفتار خود هستند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۵۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه 25 تا 30 درصد مردم از اختلال روانی رنج می برند، افسردگی را شایعترین اختلال روانی بیان کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۴۵    
مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری آموزش و پرورش گفت: طبق تبصره ماده 6 درس های پایه دهم نیازمند پیش نیاز پایه یازدهم نیست ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۴۰    
وزیر دفاع ترکیه گفت: برای خرید سامانه دفاعی از ایتالیا، فرانسه و آمریکا رایزنی کردیم، اما نپذیرفتند. بنابراین، قراردادی با روسیه برای خرید اس-400 منعقد و نقشه راهی تعیین شد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۴۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: استان گیلان با دارا بودن متوسط 13.2 درصد جمعیت بالای 60 سال، سالمندترین استان کشور محسوب می شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۳۵    
اسماء اسد همسر رئیس جمهور سوریه با تعدادی از زنان که در بیمارستان برای درمان سرطان سینه حضور داشتند دیدار کرد. همسر بشار اسد هم اکنون دوره شیمی درمانی خود را سپری می کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۳۰    
اعضای پارلمان اتیوپی "سهلی ورق زودی" را به عنوان نخستین رئیس جمهور زن این کشور انتخاب کردند.انتخاب وی برای این سمت تشریفاتی یک هفته پس از آن صورت گرفت که آبی احمد نخست وزیر اتیوپی کابینه ای را که ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۲۵    
ریس سازمان حج و زیارت، گفت: متقاضیان تا 16 ماه صفر فرصت دارند تا برای ویزای اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کنند و تا 18 صفر نیز صدور ویزا ادامه خواهد داشت.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۲۵    
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به علائم ابتلا به سکته قلبی گفت: بیمارانی که قبلا دچار سکته قلبی شده نباید بدون مشورت پزشک به پیاده روی اربعین بروند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۲۰    
دیدار پرسپولیس با ذوب آهن و سپاهان در هفته های یازدهم ودوازدهم به دلیل حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا لغو شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۰۵    
سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، جریمه ای سنگین برای غول شبکه های اجتماعی جهان تعیین شد. این بالاترین نرخ جریمه ای است که دفتر کمیساریای اطلاعات انگلستان تا کنون تعیین کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۵۵    
پارلمان اروپا ضمن محکوم کردن شکنجه و قتل یک خبرنگار عربستانی منتقد ریاض، خواستار انجام تحقیقات مستقل و بی طرفانه بین المللی درباره این موضوع شد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۵۵    
وزیر خارجه ترکیه درباره مسئله قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد سعودی در کنسولگری استانبول گفت: آنکارا تمام اقدامات لازم برای شفاف سازی درباره پرونده خاشقچی را انجام می دهد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری رسمی سعودی (واس) گزارش داد که سعود المعجب درباره نتایج تحقیقات اولیه دادستانی در پرونده گفت: اطلاعاتی از سوی ترکیه و از راه کمیته مشترک با سعودی رسید که نشان از آن دارد عاملان ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۴۰    
رئیس جمهوری ونزوئلا خطاب به مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا، گفت: عجب قدرت زیادی در آمریکای مرکزی دارم. اگر این را یک مرد دیوانه افراط گرا نگفته بود قطعا همگان به این حرف می خندیدند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۴۰    
یک دختر 12 ساله یک روبات ساخته که هر نوع پلاستیک ذره بینی را در کف اقیانوس ها تشخیص می دهد.این روبات هوشمند می تواند تحولی بزرگ در پاکسازی اقیانوس ها ایجاد کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۳۰    
حسین امیرعبداللهیان در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: رژیم های ⁧ عربستان ⁩ سعودی و ⁧ بحرین ⁩ که با روش سرکوبگرانه ترور و وحشت بر مردم خود حکمرانی می کنند در جایگاهی نیستند که ⁧ سپاه ⁩ پاسداران و ⁧ ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۳۰    
عمل جراحی شیخه و شموخ دوقلوهای بهم چسبیده عربستانی با حضور 30 پزشک در بیمارستان ملک عبدالله آغاز شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۲۵    
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یک سیاست کلی که در این سال ها پیگیری و ستاد کل نیروهای مسلح هم به آن تاکید داشته خروج نیروهای مسلح از عرصه اقتصادی بوده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۱۵    
مهران غفوریان در ویدئویی که از او در فضای مجازی منتشر شده است، از بستری شدن دوباره اش در بیمارستان برای عملی که روی پایش باید انجام شود خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۵۵    
وزارت کشور آلمان اعلام کرد که این کشور ارائه آموزش به گارد مرزی عربستان سعودی را در حال حاضر متوقف کرده است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۵۵    
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین گفت: به دلیل ازدحام بالایی که در مرز مهران وجود دارد، تردد از این مرز با مشکل مواجه شده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۴۰    
کوهسار دادور فرماندار سروآباد با اشاره به شهادت 2 نفر از نیروهای بسیجی بومی روستای ژیوار بخش هورامان شهرستان سروآباد گفت ...
  • ۱