یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۰۱:۲۸May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 13 آبان 1397 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1397 خبرگزاری فارس 31 تیر 1397 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 30 مهر 1397 خبرگزاری فارس 30 آذر 1397 خبرگزاری فارس 30 دی 1397 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 1 آبان 1397 خبرگزاری فارس 2 آبان 1397 خبرگزاری فارس 3 آبان 1397 خبرگزاری فارس 4 آبان 1397 خبرگزاری فارس 5 آبان 1397 خبرگزاری فارس 6 آبان 1397 خبرگزاری فارس 7 آبان 1397 خبرگزاری فارس 8 آبان 1397 خبرگزاری فارس 9 آبان 1397 خبرگزاری فارس 10 آبان 1397 خبرگزاری فارس 11 آبان 1397 خبرگزاری فارس 12 آبان 1397 خبرگزاری فارس 13 آبان 1397 خبرگزاری فارس 14 آبان 1397 خبرگزاری فارس 15 آبان 1397 خبرگزاری فارس 16 آبان 1397 خبرگزاری فارس 17 آبان 1397 خبرگزاری فارس 18 آبان 1397 خبرگزاری فارس 19 آبان 1397 خبرگزاری فارس 20 آبان 1397 خبرگزاری فارس 21 آبان 1397 خبرگزاری فارس 22 آبان 1397 خبرگزاری فارس 23 آبان 1397 خبرگزاری فارس 24 آبان 1397 خبرگزاری فارس 25 آبان 1397 خبرگزاری فارس 26 آبان 1397 خبرگزاری فارس 27 آبان 1397 خبرگزاری فارس 28 آبان 1397 خبرگزاری فارس 29 آبان 1397 خبرگزاری فارس 30 آبان 1397 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۲۵    
به مناسبت رحلت حضرت رسول اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) از عصر امروز سینماها تعطیل می شوند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۲۵    
هم اکنون کیفیت هوا در ایستگاه آوینی، خیام شاملی و صدف در شرایط سالم و سایر ایستگاه های سطح شهر در شرایط ناسالم است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۸:۲۶    
معاون قضایی و پیشگیری از جرم دادگستری استان فارس هشدار داد: کسانی که بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح مبادرت به اجاره دادن منازل مبله و تبلیغ در این خصوص می کنند، تحت تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۶:۴۷    
با مشخص شدن هشت تیم صعود کننده فوتبال قهرمانی دانشگاه های آسیا برنامه مرحله یک چهارم نهایی این رقابتها مشخص شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۵:۲۶    
مراسم وداع و تشییع پیکر شهید مدافع حرم حجت الاسلام محمد حسن دهقانی از رزمندگان مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها 15 آبان در قم برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۵:۰۴    
تعداد درخواست ها در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 10 درصد رشد داشته و از 3 هزار و 169 در شهریور ماه به 3 هزار و 487 در مهرماه رسیده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۴:۲۴    
شاعران ولایی به مناسبت ایام سوگواری پیامبر خاتم (ص) روز سه شنبه 15 آبان ماه در عصر شعر سلسله خورشید گردهم می آیند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۴:۲۱    
هدف صفر کردن صادرات نفت ایران با دادن معافیت به 8 کشور خریدار نفت از ایران عملا با موفقیت روبرو نشد و اکنون نیز این کشور ها قصد دارند تا نفت خود را با ارز ملی خریداری کنند که می تواند این شکست را ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۴:۱۲    
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: تخلفات رانندگان و مالکین ناوگان در زمینه هایی همچون تخطی از قوانین و مقررات ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۳:۳۰    
فرمانده انتظامی استان از کشف 1260 میلیارد ریال کالای قاچاق از ابتدای سال تاکنون در همدان خبر داد و گفت: شاهد افزایش 13 درصدی کشفیات قاچاق کالا و ارز در استان بوده ایم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۲:۵۰    
استاندار آذربایجان غربی گفت: حسن روحانی رئیس جمهور ایران همراه اعضای کابینه،هفته آینده میهمان آذربایجان غربی خواهد بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۲:۴۹    
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار با ماشین سازی تبریز مشخص شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۲:۴۹    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن قدردانی از حضور دشمن شکن مردم همیشه در صحنه ایران در تماشایی ترین تظاهرات یوم الله 13 آبان، بیانیه ای منتشر کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۲:۴۴    
کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کردستان گفت: با توجه به سردی و رطوبت زیاد هوا، احتمال بارش برف و مه آلودگی در گردنه ها و ارتفاعات استان وجود دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۲:۴۱    
مدیرعامل صندوق احیا و بهره برداری از بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی گفت: 10 رویداد فرهنگی در 10 بنای تاریخی واگذارشده صندوق احیا در شش ماهه دوم سال 97 به صورت مستمر و با محوریت صنایع دستی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۲:۳۶    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان گفت: از ابتدای امسال یک میلیون و 820هزار دلار محصولات صنایع دستی هرمزگان صادر شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۲:۲۴    
معاون پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور در کارگاه آموزشی مدیریت مورد ویژه معتادین در حال بهبود، گفت: طرح آماده سازی شغلی و آموزش نحوه نگهداشت و بازتوانی شغلی در حال اجرا است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۲:۱۱    
رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان از آغاز اجرای آزمایشی طرح سمپاد مهارتی در استان البرز و لزوم توجه ویژه به آموزش های خلاقیت محور در مدارس سمپاد خبر داد .
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۱:۳۹    
مرحله فینال هفتمین رنکینگ کشوری اسنوکر زیر 21 سال برگزار شد و طی آن امیرحسین باقری فرد به مقام قهرمانی رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۱:۱۶    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با تشکیل 40 سرای نوآوری آزاد، برنامه ای مفصل برای حمایت از دانشجویان نوآور خواهیم داشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۱:۰۲    
مهلت ثبت نام و پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1397 تا 27 آبان تمدید شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۰:۵۹    
معاون بهره برداری فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: از تاریخ 27 مهر تا 12 آبان امسال، 401 سورتی پرواز ورودی و 402 سورتی پرواز خروجی صورت گرفت و 140 هزار زائر حسینی در فرودگاه امام خمینی(ره) ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۰:۳۱    
موج جدید حمله به جوان گرایی در مدیریت سیما این بار به بهانه یک بازیگر خارجی ایجاد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۰:۱۰    
رئیس بسیج رسانه ای استان ایلام از برگزاری جشنواره ابوذر در این استان خبر داد و گفت: استفاده از تمام توان رسانه ها در فضای مکتوب و مجازی از جمله اهداف این جشنواره است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۴۷    
مسؤول حوزه پژوهش و مطالعات اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی از ثبت تپۀ باستانی عرب پشته واقع در شهرستان نهبندان در فهرست آثار ملی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۴۳    
مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به فعالیت سامانه بارشی از اواخر امروز و احتمال بارش برف، رعد و برق، رگبار، کولاک و سیلابی شدن مسیل ها ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۳۰    
حریف نماینده ایران در دورم دوم رقابت های شطرنج قهرمانی بانوان جهان مشخص شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۰۴    
مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : عملیات برداشت چغندر قند از سطح 2 هزارو 50 هکتار از مزارع کشاورزی استان آغاز شده است .
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۸:۵۸    
میگل دیاز کانل پس از کسب مقام ریاست جمهوری کوبا، در اولین مقصد از سفر بین المللی خود به پیونگ یانگ سفر و با رهبر کره شمالی دیدار کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۸:۴۵    
مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد با هشدار نسبت به شرایط جوی روزهای آینده گفت: بارش در استان کهگیلویه و بویراحمد سه شنبه به اوج خود می رسد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۸:۴۳    
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: با اصلاح قانون صدور چک دغدغه های فعالان بازار و دارندگان چک برطرف می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۸:۴۲    
در راستای تسهیل ارائه خدمات، ارزیابی و نظارت مطلوب، سامانه مدیریت نشریات دانشجویی با حضورمعاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم رونمایی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۸:۰۹    
شورای نگهبان در اقدامی هوشمندانه با استناد به متن قانون اساسی لایحه الحاق کشورمان به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم-CFT- را رد کرد و روز تاریخی 13 آبان را که ترامپ با انتخاب آن به عنوان روز ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۱:۰۲    
... از جمله پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس آذربایجان شرقی در روز گذشته بودند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۰:۲۹    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: لایحه الحاق به CFT پس از تعطیلات مجلس در کمیسیون مورد بررسی قرار می گیرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۰:۲۰    
جانشین معاون سیاسی سپاه گفت: آمریکا در سوریه به روسیه التماس می کند که به ایران بگوید قضیه سوریه را حل و فصل کند و رژیم آل سعود تا بن دندان مسلح به سلاح های غرب در گل و لای مانده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۳:۳۷    
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: اولین استانی هستیم که طرح جامع پدافند غیرعامل استان را تدوین، تهیه و ارائه کردیم و در تهران تصویب شده و منتظر ابلاغ آن هستیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۳:۳۴    
پنج سال پیش در چنین روزی مردم ایران و رهروان راه نورانی امام خمینی (ره) مردی را از دست دادند که نیم قرن مجاهدت برای آزادی و نجات ایران از شرّ استبداد پهلوی، بزرگ ترین مشغولیت ذهن او بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۳:۲۵    
کارشناس مسؤول اداره بازرسی سازمان صمت خراسان رضوی از کشف 40 هزار قوطی پنیر تقلبی به ارزش 70 میلیون تومان در مشهد خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۳:۱۷    
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تحقیق و تفحص واگذاری کشت و صنعت مغان در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی امروز مورد بررسی قرار گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۳:۰۸    
معاون گردشگری میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان در دیدار با گردشگران فرانسوی و مالزی، این استان را متنوع ترین مقصد گردشگری ایران عنوان کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۳:۰۸    
در دیدار مدیرکل اروپای وزارت خارجه با سفرای نروژ و سوئد و کاردار دانمارک در تهران بر وظیفه این کشورها در مقابله با تروریسم و غیرقابل قبول بودن پناه دادن به عاملان عملیات تروریستی اهواز تاکید شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۳:۰۳    
در شصتمین جلسه کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت به لزوم شناسایی منهول های زیرآب در مناطق مختلف شهر رشت به منظور جلوگیری از آب گرفتگی معابر رشت تأکید شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۲:۵۵    
هفته یازدهم لالیگا با توقف سویا رده دومی مقابل سوسیداد دنبال شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۲:۴۶    
فرمانده دانشگاه افسری امام حسین (ع) با اشاره به رشادت های بی نظیر شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۲:۴۴    
درخشش برادران هازارد در لیگ برتر انگلیس و بوندس لیگای آلمان سوژه رسانه ها شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۲:۳۷    
ماینس در هفته دهم رقابت های بوندس لیگا در دیدار مقابل وردربرمن به بردی ارزشمند رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۲:۳۷    
فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف مقدار 487 کیلو و 300 گرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه تریلی اسکانیا خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۲:۳۵    
آتالانتا با غلبه بر بولونیا چهارمین برد فصل را در ورزشگاه رناتو دلارا کسب کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۲:۳۱    
وزیر خارجه آمریکا در گفت وگو با شبکه سی بی اس به پوستر جنجالی که رئیس جمهور این کشور درباره تحریمهای ایران منتشر کرد واکنش نشان داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۲:۳۰    
در ادامه هفته پنجم رقابت های لیگ برتر والیبال کشور تیم پیام خراسان موفق شد در خانه با نتیجه 3 بر 2 تیم شهروند اراک را شکست دهد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۲:۲۱    
گتوزو 11 بازیکن اصلی برای مصاف مقابل اودینزه را مشخص کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۲:۲۰    
نانت وسن اتین در دو دیدار که مجموعا 12 گل رد و بدل شد مقابل رقبا به برتری دست یافتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۲:۱۷    
عضو هیأت علمی دانشگاه تهران با اشاره به ادعاهای دروغ دولتمردان آمریکا درباره مردم ایران، گفت: قربانی اصلی ستم های دولت آمریکا مردم این کشورهستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۲:۱۳    
سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی از 6 مصدوم و یک فوتی در جاده های مواصلاتی شهرستان میانه خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۲:۱۱    
مدیر عامل موسسه شهرستان ادب گفت: بخشی از آثار مرحوم احمد عزیزی از سوی موسسه شهرستان ادب در حال آماده سازی است و بزودی روانه بازار کتاب می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۲:۰۹    
سارقان مسلح امشب به یک طلا فروشی در خیابان مشیر فاطمی شیراز دستبرد زدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۲:۰۹    
تیم فوتبال دیناموزاگرب در هفته سیزدهم رقابت های لیگ کرواسی به پیروزی رسید و به صدرنشینی خود ادامه داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۲:۰۳    
گفته می شود؛ دو تن از مدیران سابق یکی از ادارات کل استان زنجان به اتهام مسائل مالی توسط برخی مراجع ذی صلاح بازداشت شده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۲:۰۳    
از آبان ماه جاری تاکنون سه نفر بر اثر حمله خرس قهوه ای در چهارمحال و بختیاری مصدوم شدند، عمده دلیل حملات ورود انسان ها به زیستگاه این حیوان گزارش شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۱:۵۰    
رئیس جمهور گفت: دولت امکان عزیمت امن و آسان زائران اربعین را فراهم آورد، اما عده ای تفسیری ارائه می کنند که منشأ ناسپاسی نسبت به خدمات کسانی است که با جان و دل برای خدمات بهتر به زائران تلاش کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۱:۴۹    
ترابزون اسپور در حضور دو بازیکن ایرانی خود در دیدار مقابل بورسا اسپور در دقایق پایانی متوقف شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۱:۴۷    
تعداد 726 موقوفه و سه هزار و 335 رقبه در رودسر و املش به ثبت رسیده و تعداد 10 موقوفه جدید در زمینه حوزه علمیه و طلاب در این شهرستان ها شناسایی شده که کار ثبت این موقوفات در حال انجام است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۱:۴۵    
میلیاردر سعودی که سال گذشته به دستور ولیعهد این کشور مدت ها در هتل ریتز کارلتون تحت بازداشت بود می گوید که اگر نتایج تحقیقات منتشر شود محمد بن سلمان از اتهامات قتل خاشقچی تبرئه خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۱:۴۴    
همزمان با فرا رسیدن 13 آبان ماه همه مردم قشم از پیرو جوان گرفته تا شیعه و سنی به میدان آمدند و با آرمان های انقلاب ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۰:۴۳    
یک وبگاه لبنانی نوشت، تصمیم اروپا برای تقویت همکاری های اقتصادی خود با ایران در سایه تلاش ایران برای مبارزه با فساد و تقویت صنایع داخلی خود، مانع تحقق اهداف تحریم های آمریکا می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۱:۴۲    
سخنگوی وزارت خارجه ایران صدور حکم حبس ابد از سوی دادگاه تجدیدنظر بحرین علیه دبیرکل جمعیت الوفاق و دو نفر دیگر از منتقدان بحرینی را محکوم کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۱:۳۷    
بازیکن تیم فوتبال من سیتی در میان 10 بازیکن جزیره که در 20 بازی ابتدایی در تیم خود شکست نخورده اند، قرار گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۱:۳۶    
500 کیلوگرم فرآورده های خام دامی غیربهداشتی در پی بازرسی دامپزشکی شهرستان مانه و سملقان کشف و معدوم شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۱:۳۳    
رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه مضجع حضرت رضا(ع) گالری بزرگی از هنرهای مختلف در طول تاریخ است؛ گفت: در جریان ساخت و معماری حرم مطهر هنرمندان با بالاترین آثار هنری ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۱:۲۸    
گفته می شود؛ دو تن از مدیران سابق یکی از ادارات کل استان زنجان به اتهام مسائل مالی توسط برخی مراجع ذی صلاح بازداشت شده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۱:۲۶    
چلسی موفق شد با غلبه بر کریستال پالاس به رده دوم رقابت های لیگ برتر انگلیس صعود کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۱:۲۲    
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران همواره روز تقابل حق و باطل بوده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۱:۱۸    
اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان با اشاره به پیش بینی بارش های شدید از روز یکشنبه، در این خصوص اخطاریه ای صادر کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۱:۱۶    
مدیر مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری پیشنهاد کرد: سرود ملی جمهوری اسلامی ایران تغییر کرده و حماسه وارد این سرود شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۱:۱۴    
چهارمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی با محوریت برنامه های بیست و ششمین دوره کتاب و کتابخوانی با حضور استاندار و اعضای انجمن، عصر امروز در شورای اجتماعی استانداری برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۱:۱۲    
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از برگزاری دو رزمایش بزرگ با مشارکت برخی کشورهای خارجی برای مواجهه با تهدیدهای پیشرفته و ادعای حفظ برتری هوایی در منطقه خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۱:۰۸    
بیشترین حجم معاملات امروز بازار سرمایه به نمادهای بانکی اختصاص داشت که نوسانات قابل توجهی را در طی چند ساعت تجربه کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۱:۰۰    
در پایان روز نخست مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان مردان و با انجام رقابت های فینال، هوگوپوشان استان های البرز (2 مرتبه)، زنجان و مازندران عنوان قهرمانی را کسب کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۰:۵۴    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با صدور اطلاعیه ای از حضور پرشور اقشار مختلف مردم قم در راهپیمایی یوم الله 13 آبان تقدیر کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۰:۵۰    
دومین جشنواره گل های داوودی خرم آباد در باغ گیاه شناسی زاگرس افتتاح شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۰:۴۹    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در نشست امروز کمیسیون دو گزارش ستاد توسعه و فناوری های شناختی و صندوق نوآوری و شکوفایی استماع و بررسی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۰:۴۶    
ویارئال با گل دقیقه 93 از شکست مقابل لوانته گریخت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۰:۴۰    
بلوتی مهاجم تورینو بعد از 7 ماه پایش به گلزنی باز شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۰:۳۸    
در 6 ماهه نخست سال 1397 تعداد 465 هزار جلد قرآن چاپ و توزیع شده است که این رقم نسبت به 6 ماهه نخست سال قبل رشد داشته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۰:۲۶    
شاگردان گواردیولا مقابل ساوتهمپتون گلباران راه انداختند تا بار دیگر به صدر جدول لیگ برتر انگلیس باز گردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۰:۱۸    
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای حکم حبس ابد دادگاه رژیم آل خلیفه علیه شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق را ظالمانه خواند و آن را محکوم کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۰:۱۵    
منابع رسانه ای از تصادم دو هواپیمای کوچک نزدیک اوتاوا پایتخت کانادا و سرنگون شدن یک فروند از آن ها خبر دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۰:۱۰    
نماینده رئیس جمهور روسیه در دیدار با بشار اسد در دمشق، در خصوص نشست چهارجانیه استانبول و روند حل سیاسی بحران سوریه، گفت و گو کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۰:۰۹    
گلادباخی ها در این فصل از رقابت های بوندس لیگا رکورد منحصر به فردی از خود بر جا گذاشته اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۰:۰۶    
دو بانوی کردستانی با حضور در بیست و سومین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی کشور تهران و موفق به کسب دو نشان برنز شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۰:۰۶    
استاندار اصفهان با اشاره به این که وقت ترک اعتیاد نفتی رسیده است، گفت: راه حل دوری از درآمدهای نفتی و کنار گذاشتن آن، اتکا به توان داخلی، استفاده از خلاقیت جوانان ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۰:۰۶    
فوتبالیست های جوان صبای قم یک بازی دیگر از فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور را باختند تا بیش از گذشته به بحران رفته و در شرایط سقوط قرار بگیرند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۰:۰۲    
مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: حادثه ریزش آوار ساختمانی در کیانشهر هیچ مورد فوتی نداشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۹:۵۸    
تیم فوتبال ملوان انزلی در هفته یازدهم رقابت های لیگ دسته اول مقابل میهمان خود اکسین البرز با تساوی بدون گل متوقف شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۹:۵۸    
تیم فوتبال چوکای تالش در هفته هشتم رقابت های لیگ دسته دوم گروه الف این رقابت ها در مقابل میزبان خود ایران جوان بوشهر به برتری یک بر صفر دست یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۹:۵۷    
بورسیا مونشن گلادباخ با پیروزی مقابل فورتنا دوسلدورف به رده دوم جدول رده بندی بوندس لیگا صعود کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۹:۵۳    
بازیکن نیجریه ای باشگاه سارای کوی به دلیل ایست قلبی درگذشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۹:۵۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اصفهان گفت: اصفهان سهم بالایی در پروژه های نیمه تمام دارد و با برنامه ریزی هایی که برای اجرای تبصره 19 شد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۹:۳۸    
نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: از ظهر امروز شاهد صحنه های عجیب و زننده و نوعی لشگرکشی خویشاوندی و قومیتی برای لابی با نمایندگان جهت استثنای شهردار تهران از قانون منع بکارگیری بازنشستگان هستیم.