چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۴:۵۱May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 3 بهمن 1397 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1397 خبرگزاری فارس 31 تیر 1397 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 30 مهر 1397 خبرگزاری فارس 30 آبان 1397 خبرگزاری فارس 30 آذر 1397 خبرگزاری فارس 30 دی 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 1 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 2 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 3 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 4 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 5 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 6 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 7 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 8 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 9 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 10 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 11 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 12 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 13 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 14 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 15 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 16 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 17 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 18 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 19 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 20 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 21 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 22 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 23 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 24 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 25 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 26 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 27 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 28 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 29 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1397 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۹:۵۶    
ابراهیم شفیعی گفت: دستگاه های قضایی استان در نظر دارند که در قالب کارگروه های تخصصی با حضور در مساجد به مشکلات و مطالبات مردمی رسیدگی و دستورات لازم را در جهت حل مشکلات احتمالی و مطالبات به حق مردم ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۹:۵۵    
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان گفت: امسال 43 هزار و 721 خانوار معیشت بگیر زیرپوشش بیمه حوادث کمیته امداد استان همدان قرار گرفته اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۰:۱۱    
مراسم سومین سالگرد دلاور مرد عملیات نبل و الزهرا شهید رضا عادلی با حضور جمعی از مردم ولایتمدار اهواز در مسجد گلزار بهشت آباد برگزار شد. عکس: فاطمه رحیماویان 00:09 - 1397/11/05
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۹:۳۲    
دیدار تیم ملی فوتبال ایران درمرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا مقابل چین از شامگاه پنج شنبه 5 بهمن 1397 در ورزشگاه محمد بن زائد شهر ابوظبی برگزار شد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۶:۲۲    
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت، حرف اول را می زند و اگر سایر ارگان ها و دستگاه ها کار خود را به درستی انجام ندهند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۵:۳۴    
نخستین برنامه فصل رویش در فرهنگسرای فردوس با تجلیل از هنرمندان پیشکسوت تئاتر برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۵:۰۱    
صبورا شهابی باهر، نویسنده خوش ذوق همدانی توانست رتبه سوم بخش نمایشنامه نویسی صحنه ای سومین جشنواره ملی فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی آیات را به خود اختصاص دهد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۳:۳۷    
معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به لزوم همکاری اساتید دانشگاهها در امور مربوط به آموزش پزشکی و همفکری با وزارت بهداشت، گفت: به زودی الگویی برای بهره برداری از این ظرفیت مهم طراحی خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۴:۱۰    
رشد قیمت مسکن و در ادامه آن کاهش قدرت خرید در یک سال گذشته موجب شده روند معاملات روزبه روز کمتر شود بطوری که تعداد معاملات مسکن تهران در آذرماه 97 نسبت به ماه مشابه سال قبل 61 درصد کاهش را نشان دهد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۳:۴۷    
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه خوداتکایی گندم تحریم غذایی ایران را بی اثر کرد، گفت: سازوکار پیمان های جهانی و منطقه ای گاهی در خدمت قلدری قرار می گیرد و موجب شده ما به زحمت بیفتیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۳:۴۶    
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر 370 برنامه و افتتاح دو پروژه ورزشی در سطح استان برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۲:۴۰    
یک شرکت دانش بنیان داخلی با هدف کمک به سازمان ها در بهینه کردن خدمات، افزایش بهره وری و کارآیی سازمانی شکل گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۲:۳۱    
بخشدار بردخون گفت: اسکله خورخان یکی از خواسته ها و آرزوهای مردم منطقه است که نیازمند توجه بیشتر شیلات و اختصاص اعتبارات ملی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۱:۲۶    
قائم مقام وزیر آموزش و پرورش و رئیس مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش از تمدید مهلت ثبت نام در انتخابات عضویت در شورای عالی آموزش و پرورش خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۱:۱۸    
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: با بهره برداری از پروژه های متعدد برقی تا قبل از پیک بار 98، برق پایدار در منطقه غرب کشور تامین می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۱:۱۷    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی می تواند با طرح ریزی های خود به صنایع کشور و حل مشکلات مردم کمک کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۰:۵۲    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار و برنامه های این دانشگاه برای اشتغال زایی برای جوانان و کمک به توسعه شهری را تشریح کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۰:۵۲    
اعضای کمیسیون تلفیق مجلس با بیان اینکه منابع نفتی و مالیاتی 2 محور اصلی لایحه بودجه 98 بوده، از حدود 55 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در کشور خبر دادند که پزشکان هم جز آنها هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۰:۵۰    
مرکزپژوهش های مجلس شورای اسلامی درآمدهای مالیاتی در لایحه بودجه سال 1398 کل کشور را مورد بررسی قرار داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۰۹:۵۶    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خراسان شمالی با اشاره به خبر تحویل 186 واحد مسکونی به مددجویان استان گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۰۹:۲۱    
تصویربرداری سریال دنگ و فنگ روزگار به کارگردانی جواد مزد آبادی این روزها در منطقه دهکده المپیک ادامه دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۰۸:۰۲    
در روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی مختلفی از تلویزیون پخش خواهد شد که یکی از آنها رابینسون کروزو است که تا به حال نسخه های متفاوتی از آن پخش شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۰۷:۳۸    
در راستای ترویج فرهنگ کتاب خوانی طرح سفیر کتاب در صدرا، سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال به عنوان نخستین سفیر کتاب خوانی شهر صدرا انتخاب شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۰۷:۱۳    
کوتاهی افراد حقیقی و حقوقی در حوزه فرهنگ نسبت به معرفی دستاورد های علمی، فناوری، دموکراسی، تکنولوژیکی، سیاسی، نظامی، امنیتی و... ظلم و جفای آشکار و بسیار بزرگی به نظام اسلامی تلقی می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۰۶:۵۶    
فساد از این سیستماتیک تر که 90 درصد کل ثروت آمریکا در دستان یک دهم درصد این کشور است (سناتور برنی سندرز 22 دی ماه 97) و 50 درصد ثروت کل کره زمین، در دستان 26 نفر؟! (آکسفام)
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۰۶:۳۵    
سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در حال حاضر 6 پروژه در محلات هدف احیای بافت فرسوده استان در دست اجرا است که 3 پروژه 100 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در دهه ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۰۶:۰۴    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: مصرف آب شهروندان سلطانیه ای طی 9 ماه گذشته از سال جاری با بیش از 475 هزار متر مکعب مصرف نسبت به سال گذشته بیش از 6 درصد کاهش مصرف داشته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۰۴:۲۰    
معاون مدیرکل مددکاری بنیاد کشور در نشست با مددکاران استان قزوین گفت: مددکاری اثربخشی بسزایی در رفع مشکلات و خدمات دهی به جامعه ایثارگران دارد و بایستی به آن توجه ویژه ای داشته باشیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۰۴:۰۶    
مدیر کل صداوسیمای آبادان گفت: بیش از 15 هزار دقیقه برنامه با موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی در صداوسیمای مرکز آبادان تولید شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۰۲:۵۹    
در کارها و فعالیت های اجتماعی و سیاسی، آیا صرفا باید دنبال عمل به تکلیف بود یا کسب نتیجه هم مهم است؟ در دوگانه تکلیف گرایی یا نتیجه گرایی ؛ اصل بر کدام است؟
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۰۲:۱۴    
مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: اجرای بیش از 45 هزار هکتار سامانه نوین آبیاری در اراضی کشاورزی این استان طی دو دهه گذشته انجام شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۰۱:۲۰    
یک قانونگذار ارشد روسیه بامداد پنجشنبه، علی رغم حمایت آمریکا از ریاست جمهوری خودخوانده یکی از مخالفان دولت قانونی ونزوئلا تأکید کرد مسکو تغییری در سیاست های خود در قبال کاراکاس ایجاد نخواهد کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۰۰:۱۲    
استاندار اصفهان با صدور حکمی سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان را منصوب کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۰۰:۰۴    
مرجع عالیقدر تشیع گفت: در مشهد می توان پایگاهی دائمی برای مناظره با مخالفین و جریان های معاند و پاسخگویی به آنها تشکیل داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۳:۵۹    
تمرین عصر امروز تیم تراکتورسازی در زمین چمن پیگیری شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۳:۵۴    
رئیس جمهور ونزوئلا بعد از مداخله جویی های آمریکا و اقدام رهبر مخالفان این کشور در معرفی خود به عنوان رئیس جمهور خودخوانده گفت که تسلیم نخواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۳:۴۸    
یک منبع یمنی از کشته شدن بیش از 30 نفر از شبه نظامیان وابسته به دولت مستعفی یمن و ائتلاف سعودی در جازان واقع در جنوب عربستان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۳:۴۱    
حمله گرگ های گرسنه بار دیگر به روستائیان شهرستان تفت خسارت زد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۳:۳۶    
فرماندار شهرستان شوشتر گفت: به مدت دو تا سه روز به مدیریت شرکت نئوپان کارون شوشتر مهلت دادیم مشکل کارگران را حل کند در غیر این صورت برخوردهای قانونی و قضایی خود را انجام می دهیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۳:۲۸    
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از دستگیری شکارچی پلنگ نادر و کشف 20 کیلو مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۳:۲۶    
نماینده مردم رضوانشهر، تالش و ماسال در مجلس با بیان اینکه وزیر نیرو در قبال تعطیلی سد شفارود بی تفاوت است گفت: امروز هزینه کار در پروژه سد شفارود 10 برابر شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۳:۲۴    
رئیس پلیس راه آهن استان اصفهان از بازگرداندن یک فقره چک سفید امضا، 2 فقره چک امضا شده و تعدادی مدارک دیگر به مالک آن ها توسط یکی از ماموران وظیفه شناس پلیس راه آهن اصفهان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۳:۱۹    
رئیس جمهور آمریکا چهارشنبه بعد از به رسمیت شناختن رهبر مخالفان ونزوئلا گفته که همه گزینه ها علیه این کشور روی میز است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۳:۱۹    
در بسته خبری امشب شهرستان های خراسان رضوی اخباری از جمله افتتاح و کلنگ زنی 84 پروژه در بردسکن همزمان با دهه فجر، برگزاری مسابقات دارت کارکنان زن دانشگاه های منطقه 9 کشور در سبزوار ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۳:۱۱    
از سری مسابقات لیگ دسته اول کشور و در هفته بیستم، مس کرمان مقابل آلومینیوم اراک در ورزشگاه امام علی (ع) صف آرایی می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۳:۰۸    
ترکیب تیم فوتبال بارسلونا برای رویارویی مقابل سویا در دور رفت رقابت های کوپا دل ری مشخص شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۳:۰۷    
وزیر خارجه آمریکا روز چهارشنبه گفته از تلاش های شورای ملی ونزوئلا برای تشکیل دولت انتقالی در این کشور حمایت می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۳:۰۳    
قائم مقام پروژه ایران مدیکال گفت: علی رغم وجود ظرفیت های متنوع، مراکز درمانی پیشرفته و متخصصان توانمند، سهم ایران از گردشگری سلامت کمتر از نیم درصد است و در این جایگاه رتبه 41 را دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۳:۰۳    
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای تنظیم بازار خودرو در مجلس بحث و تبادل نظر صورت گرفته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۲:۵۶    
زلزله 3.1 ریشتری سی سخت مرکز شهرستان دنا را لرزاند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۲:۵۱    
سرپرست شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آموزش زمینه و بسترسازی رشد و توسعه در حوزه صنعت و تولید کهگیلویه و بویراحمد است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۲:۴۸    
دستیار سابق مورینیو به عنوان سرمربی الدحیل حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا معرفی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۲:۴۸    
برخی کاربران با انتشار تصاویر سلطان سکه روی کتب ادعیه ای مدعی شدند که این کتاب دعا با عکس ,وحید مظلومین در حرم امام رضا(ع) چاپ و توزیع شده است، درحالی که چنین موضوعی صحت ندارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۲:۴۷    
عصر امروز، در نشست شورای نماز شهرستان مهریز در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، از فعالان عرصه نماز و برگزار کنندگان چهارمین اجلاسیه نماز استان در شهرستان مهریز، با اهدای لوح و کتاب تجلیل شد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۲:۳۹    
ترکیب منچستر سیتی برای دیدار مقابل برتون آلبیون در رقابت های کارابائو کاپ اعلام شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۲:۳۵    
زلزله 3.1 ریشتری سی سخت مرکز شهرستان دنا را لرزاند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۲:۲۴    
جدال شهرداری ها در والیبال به سود ارومیه به اتمام رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۲:۲۳    
وزیر خارجه آمریکا روز چهارشنبه گفته از تلاش های شورای ملی ونزوئلا برای تشکیل دولت انتقالی در این کشور حمایت می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۲:۲۳    
کمیته انطباق رأی شورای شهر همدان درباره غیبت مولوی را به صحن بازگرداند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۲:۲۱    
وزیر خارجه آمریکا روز چهارشنبه گفته از تلاش های شورای ملی ونزوئلا برای تشکیل دولت انتقالی در این کشور حمایت می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۲:۱۳    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: با این وحشی گری، آدم کشی و ویرانی کشورها انسان ها درست نمی شوند و راهش همان تعلیم انبیایی است که امام(ره) آوردند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۲:۰۶    
سرمربی تیم والیبال پیام گفت: مقابل عقاب نهاجا اگر چه پیروز شدیم اما از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۲:۰۴    
رئیس اداره برق اقلید از بهره برداری از 10 پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر 850 میلیون تومان در سطح این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۲:۰۳    
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس با اشاره به کمبود فضای آموزشی در این شهرستان گفت: 95 درصد هزینه مدارس به غیر از حقوق و مزایای پرسنل ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۲:۰۲    
فرمانده انتظامی ساوه گفت: سارقان 800 راس گوسفند در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۲:۰۲    
رکوردار بازی های آسیایی گفت: همه ورزشکاران با مربیان خود به مراسم تجلیل آمدند اما فکر می کنم فقط من بچه سرراهی بودم که تنها دعوت شدم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۲:۰۲    
روابط عمومی وزارت خارجه در اطلاعیه ای اعلام کرد که اظهارات ماجدی سفیر سابق ایران در آلمان در گفت وگو با یکی از خبرگزاری ها، نظرات شخصی او بوده نه دیدگاه این وزارتخانه.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۲:۰۱    
سرپرست جدید شهرداری امام حسن شهرستان دیلم با اکثریت آرای اعضای شورای این شهر انتخاب شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۱:۵۸    
رئیس رژیم صهیونیستی که به پاریس سفر کرده اظهار داشت که این رژیم با تهدیدها از جانب حزب الله لبنان مقابله خواهد کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۱:۵۷    
شهردار قدس از آغاز عملیات اجرایی احداث تقاطع غیرهمسطح ورودی شهرقدس در آینده نزدیک خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۱:۵۴    
رئیس دولت آمریکا بعد از آنکه رئیس مجمع ملی ونزوئلا خود را رئیس جمهوری این کشور خواند، از این اقدام وی استقبال کرد و او را رئیس جمهور قانونی ونزوئلا خواند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۱:۴۹    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون در گردنه چری و شاه منصوری از توابع شهرستان کوهرنگ بارش برف گزارش شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۱:۴۸    
سال های اخیر شاهد ژست های حقوق بشری و دمکراسی امریکا و نظام سلطه جهانی در مسیر محکومیت نظام های مستقلی مانند جمهوری اسلامی ایران بوده و هستیم ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۱:۴۵    
دومین اجلاسیه سراسری اساتید شبکه تربیتی صالحین با حضور فرمانده کل سپاه و بسیج امروز چهارشنبه 3 بهمن صبح و بعدازظهر در هتل امامت مشهد برگزار شد. عکس: مهدی جهانگیری 21:44 - 1397/11/03
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۱:۴۵    
استعداد جوان هلندی در شرایطی با بارسلونا قرارداد امضا کرد که چند روز دیگر در قامت آژاکس مقابل رئال مادرید در دو بازی رفت و برگشت به میدان می رود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۱:۳۵    
امام جمعه قزوین با بیان اینکه دامن زدن به نارضایتی مردم در اولویت و دستور کار دشمنان نظام است، گفت: اگر مردم عدالت را به چشم خود دیده و فواصل طبقاتی خود و مسئولان را کم بدانند قطعاً تلاش دشمن کمرنگ ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۱:۳۳    
در ادامه هفته بیستم رقابت های لیگ برتر والیبال کشور تیم پیام خراسان در خانه موفق شد در یک دیدار سخت و نفس گیر با نتیجه 3 بر 2 عقاب نهاجا را با شکست بدرقه کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۱:۲۸    
با حکم وزیر آموزش وپرورش، عباس سعیدی به عنوان مدیرکل آموزش وپرورش خراسان شمالی منصوب شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۱:۲۴    
دروازه بان کیه وو به مهار پنالتی رونالدو مانع از پیشتازی فوق ستاره پرتغالی در صدر گلزنان سری آ شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۱:۲۳    
دادستان قزوین با اشاره به اینکه وضعیت بازار به هیچ عنوان مطلوب نیست، گفت: تحریم ها و تفکر جزیره ای سازمان ها مسبب بخشی از این وضع فعلی به شمار می رود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۱:۲۲    
رئیس جمهور روسیه روز چهارشنبه گفت با همتای ترکیه ای خود درباره خروج نظامیان آمریکا از سوریه رایزنی کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۱:۲۱    
نشست هم اندیشی ترویج معارف صحیفه سجادیه در عرصه بین الملل شامگاه چهارشنبه با حضور اندیشمندان جهان اسلام به میزبانی بندرعباس برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۱:۱۹    
رئیس جمهور روسیه روز چهارشنبه گفت با همتای ترکیه ای خود درباره خروج نظامیان آمریکا از سوریه رایزنی کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۱:۱۵    
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: در 10 ماه گذشته 53 تن انواع مواد مخدر در مرزهای شرقی کشف و از ترانزیت آنها جلوگیری شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۱:۱۵    
سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: همه تلاشمان را می کنیم که خوب بازی کنیم، سکوی سوم حتما به اصفهانی ها می رسد و فرقی ندارد سپاهان باشد یا ذوب آهن ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۱:۱۳    
مراسم تجلیل از مدال آوران دو و میدانی کشور امشب با حضور مسئولان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان این رشته برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۱:۰۶    
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: تخریب احسان حدادی خلاف منافع ملی ما است و من امیدوارم او به زودی تمرینانتش را آغاز کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۱:۰۴    
این آخر هفته می توانید از نزدیک رکوردشکنی اتومبیل های مسابقه را ببینید، در همین تهران به تمام قاره های دنیا سفر کنید یا مسابقه حساس ایران و چین را دورهمی ببینید و از پیروزی احتمالی اش سرشار از شادی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۱:۰۳    
مجتبی محمدی با حکم رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به عنوان مدیرکل زندان های خراسان شمالی منصوب شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۱:۰۳    
رئیس شورای تأمین شهرستان لنگرود از دستگیری عامل انتحاری توسط نیروهای پلیس در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۱:۰۱    
رئیس هیئت دوچرخه سواری آذربایجان غربی گفت: مسعود خاکی به عنوان تنها نماینده آذربایجان غربی در اردوی تیم ملی استقامت دوچرخه سواری حضور یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۱:۰۰    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چرداول گفت: پیش بینی می شود در صورت مساعد بودن شرایط جوی این سطح به بیش از 800 هکتار برسد، در سال زراعی جاری 620 هکتار از اراضی دیم شهرستان به کشت نخود پاییزه اختصاص یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۰:۵۹    
بعد از اعتصاب معلمان در لس آنجلس، اینک معلمان شهر دنور در آمریکا قرار است بعد از 25 سال کلاس های درس را به نشانه اعتصاب ترک کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۰:۵۵    
باشگاه بارسلونا استعداد جوان هلندی و باشگاه آژاکس را به خدمت گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۰:۴۷    
بازیکن جدید تیم فوتبال نساجی مازندران به اردوی این تیم در هتل المپیک اضافه شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۰:۴۷    
شورای امنیت سازمان ملل متحد در جدیدترین نشست خود با لغو برخی تحریم های کره شمالی موافقت کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۰:۴۷    
سرپرست فرمانداری ویژه خرمشهر گفت: مسئله بازنشستگی بنده تا دو ماه دیگر صحت ندارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۰:۴۶    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: صادرات کردستان به خارج از کشور در 9 ماه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 115 درصد افزایش داشته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۰:۴۲    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان از ضرورت تدوین طرح جامع توسعه صادرات به عراق خبر داد و گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۰:۴۰    
رئیس سازمان حفظ نباتات کشور گفت: سموم دفع آفات به اندازه کافی در کشور وجود دارد و کشاورزان نگران این موضوع نباشند.