پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۵:۵۱May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 7 بهمن 1397 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1397 خبرگزاری فارس 31 تیر 1397 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 30 مهر 1397 خبرگزاری فارس 30 آبان 1397 خبرگزاری فارس 30 آذر 1397 خبرگزاری فارس 30 دی 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 1 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 2 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 3 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 4 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 5 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 6 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 7 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 8 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 9 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 10 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 11 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 12 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 13 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 14 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 15 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 16 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 17 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 18 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 19 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 20 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 21 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 22 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 23 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 24 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 25 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 26 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 27 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 28 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 29 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1397 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۲۰:۰۳    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: در دهه فجر 30 پروژه در بخش آب و فاضلاب با اعتباری بالغ بر 1275 میلیارد و 400 میلیون ریال در سطح استان اصفهان افتتاح می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۹:۲۴    
گل سوم ژاپن مقابل ایران را مشاهده کنید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۷:۴۹    
یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری البرز موفق شد دانش فنی عایق مقاوم و جایگزین به جای قیرگونی ساختمان ها و سدها را تولید کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۷:۱۶    
نماهنگ های وطنم و مدال کاری از حوزه هنری در میان برگزیدگان نخستین جشنواره ملی نماهنگ فجر که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شد، قرار گرفتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۵:۱۷    
دومین جشنواره منطقه ای قصه گویی در کتابخانه علامه محقق حلی تهران با حضور دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار و نفرات برتر معرفی و تقدیر شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۵:۰۷    
شهردار و سخنگوی شورای شهر تهران از سرای نور، اولین مرکز نگهداری پسران بهبودیافته از کارتن خوابی و اعتیاد بازدید کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۵:۴۸    
کپی برداری در برنامه های تلویزیون این روزها به اوج خود رسیده است و این در حالی است که هیچکس پاسخی برای این میزان از کپی برداری ندارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۴:۴۷    
کمیته امداد استان تهران از سوی استاندار تهران از بین دستگاه های اجرایی استان در موضوع نماز شایسته تقدیر ویژه اعلام شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۵:۰۱    
محققان مرکز پژوهش و فناوری فرآیندهای غشایی دانشگاه علم و صنعت ایران موفق به طراحی و ساخت کیسه ای شدند که آب غیر قابل شرب را به آب قابل آشامیدن تبدیل می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۴:۳۰    
مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به اینکه 75 درصد فعالیت های این بنیاد بر کارآفرینی متمرکز است، گفت: ایجاد 10 هزار طرح اشتغال زایی را در 18 استان، 77 شهر و 2300 روستا، تا پایان امسال به پایان می رسانیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۴:۱۰    
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی گفت: تفاهم همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی با دانشگاه کشور گرجستان در زمینه روش های مهارت دیپلماسی منعقد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۴:۰۹    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نمین گفت: شهرستان نمین سالانه بیش از 300 هزار اصله نشاء گیاهان دارویی مناسب با اقلیم استان را تولید می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۳:۰۷    
المپیاد ورزشی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۳:۰۰    
نماینده مردم ملایر در مجلس خواستار شتاب گیری روند اجرای فاضلاب شهری ملایر شد و گفت: با توجه به اینکه اجرای فاضلاب شهری ملایر از سایر نقاط استان عقب تر است باید سال 98 نگاه ویژ ای در اجرای فاضلاب این ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۲:۱۱    
عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه از 35 کشور برای شرکت در مراسم روز چابهار دعوت شده است ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۲:۰۳    
پیکر پاک شهید الله نظر صفری با حضور گسترده مردم شهیدپرور باشت تشییع شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۲:۰۰    
یکی از راه های پذیرفته شده در نظام داخلی و بین المللی جهت رفع اختلافات تجاری و تخصصی بین صاحبان کالا و شرکت های حمل و نقل، داوری است، اما همچون هر امر دیگری ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۰:۳۸    
مدیرکل نظارت بر خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت گفت: اطلاع رسانی به بیمه شدگان و مراکز طرف قرارداد یکی از وظایف اصلی سازمان های بیمه گر است چرا که عدم آشنایی با حقوق بیمه ای مشکلات بسیاری را در این ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۰:۱۵    
رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: توسعه پرورش آرتمیا در اکوتوریسم منطقه، اشتغال زایی، ایجاد ارزش افزوده و رونق اقتصادی استان تاثیر بسزایی دارد .
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۹:۴۰    
وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد به علت تلاش برای حمله با نارنجک به کنسولگری این کشور در مزارشریف، تا اطلاع ثانوی این دفتر تعطیل خواهد بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۹:۳۶    
ارکستر رتوریک در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر با رهبری نصیر حیدریان حضور خواهد داشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۹:۰۳    
جنبش دانشجویی در شیراز در نامه ای سرگشاده خطاب به رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، دادستان شیراز و مراجع چهارگانه استعلام نامزدهای انتخاباتی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۷:۰۰    
تجدید ایستادگی و مقاومت در دوران دفاع مقدس و جنگ های نیابتی اخیر در منطقه نیز یکی از مؤلفه های مهم تأثیرگذار در ظرفیت و توان نظامی نیرو های مسلح ایران اعم از ارتش، سپاه و بسیج است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۵:۳۹    
در نه ماهه امسال با واردات کالاهای اساسی با ارز 4200 تومانی، 42 هزار میلیارد تومان یارانه به این کالاها اختصاص یافت و سهم بسیار اندکی به دست مردم رسید و مابقی در میان رانت جویان و گروه هایی که به این ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۵:۳۰    
رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی خراسان شمالی از افزایش 23 درصدی پذیرش دانش آموزان با نیاز ویژه استان در طرح تلفیقی خبر داد و گفت: 434 دانش آموز ویژه در مدارس عادی خراسان شمالی پذیرش شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۲:۳۰    
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان فارس گفت: با اقدام به موقع نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی شهرستان های مرودشت و پاسارگاد حفاران غیرمجاز در حین ارتکاب جرم دستگیر شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۱:۱۲    
تصمیم سازان در وزارت خارجه و معاونت حقوقی ریاست جمهوری در حالی می خواهند تخته گاز بروند که هنوز نعش عبرت آموز برجام کنار مسیر افتاده و بوی تعفن بدعهدی غرب بلند است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۰:۲۳    
محفل انس با قرآن کریم با حضور حامد شاکر نژاد قاری برجسته بین المللی در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در ورامین برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۰:۲۱    
چرا برند سیگاری که برخی از محصولاتش بیش از هزار دلار قیمت دارد و حتی به رولزرویس سیگارهای دنیا مشهور شده تلاش کرده برند خود را در کشورمان به ثبت برساند؟ وظیفه رصد این اقدامات به ظاهر اقتصادی با کجاست؟
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۳:۵۳    
رئیس شبکه بهداشت و درمان کاشمر به مشارکت خیران سلامت در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان اشاره کرد و گفت: خیرین نیک اندیش تاکنون بیش از 130 میلیارد تومان به حوزه سلامت این شهرستان کمک کرده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۳:۴۳    
میان همه خبرهای روز، ما 7 خبر را هر روز برای تان انتخاب می کنیم؛ خبرهایی که خیلی وقت ها لابه لای اخبار گم می شوند اما مرورشان حال تان را خوب می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۳:۴۱    
فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: پلیس سرخه در بازرسی از خودروهای عبوری، دو دستگاه خودروی حامل محموله مرغ قاچاق را کشف کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۳:۲۵    
چلسی با دبل ستاره برزیلی خود در دور چهارم جام حذفی به پیروزی دست یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۳:۲۳    
در هفتاد و چهارمین جلسه کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت تصویب قانون سختی کار برای آتش نشانان را یکی از اقدامات مؤثر در راستای ایجاد آرامش خاطر برای آنان عنوان کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۳:۱۹    
شیوه نامه پانزدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر دوره دوم متوسطه (سال تحصیلی 98-1397) به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۳:۱۹    
مدارس برخی روستاهای بخش مرکزی و بخش شاوور شهرستان شوش به دلیل احتمال وقوع سیلاب در روز دوشنبه 8 بهمن تعطیل اعلام شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۳:۱۷    
مدیر اجرایی موسسه خیریه ساحل خلیج فارس با بیان اینکه بیمارستان کودکان سرطانی درحال ساخت است، گفت: چشم انتظار دستان پر مهر خیرین هستیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۳:۱۱    
به دلیل افزایش آب رودخانه و امکان طغیان آب، پل منیخ به دستور سرپرست فرمانداری ویژه خرمشهر مسدود شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۳:۱۰    
مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان، زمان برگزاری سنجش هوش و استعداد ورودی پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان را اعلام کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۳:۰۶    
از سوی رئیس شورای شهر قلعه رئیسی برنامه های شورای شهر قلعه رئیسی در ایام دهه فجراعلام شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۳:۰۵    
معاون جمعیت هلال احمر مهران از مرگ کودک سه ساله بر اثر غرق شدن در جوی آب خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۲:۵۸    
یکی از مراجع تقلید با تاکید بر لزوم پرهیز از اسراف و تبذیر از سوی دست اندرکاران حج و نیز حجاج، گفت: در شرایط کنونی که دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی هستیم باید صرفه جویی را به طور دقیق و کامل جدی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۲:۵۶    
سایت جام ملت های آسیا کلیپی از پاسخ کریم انصاری فرد به سوالات هواداران تیم ملی فوتبال ایران را منتشر کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۲:۵۳    
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: درراستای توسعه فضاهای آموزشی و برخورداری دانش آموزان عزیز از مدارس ایمن و استاندارد، دو تفاهم نامه برای ساخت دو آموزشگاه بزرگ در مجموع با 27 کلاس درس در بندرعباس ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۲:۴۶    
ترکیب سن ژرمن برای مصاف مقابل رن مشخص شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۲:۴۲    
اینتر با شکست یک بر صفر مقابل تورینو به فصل پرفراز و نشیب خود تداوم بخشید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۲:۴۱    
فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری دو عامل تیراندازی به راننده خودروی حمل زباله کمتر از پنج ساعت در عملیات ضربتی پلیس خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۲:۳۸    
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از فعالیت 215 مکان ورزشی در این استان خبر داد و گفت: سه پروژه ورزشی تا پایان امسال در سمنان افتتاح می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۲:۳۵    
اینتر با شکست مقابل تورینو پنجمین شکست فصل را متحمل شد و دوباره روی نوار نوسان افتاد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۲:۳۳    
رئیس سابق اقلیم کردستان عراق در سفر به اردن با پادشاه این کشور دیدار و گفت وگو کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۲:۳۲    
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان های کشور با تأکید بر وجود زندان ها به عنوان امری اجتناب ناپذیر در کشور گفت: ایجاد زندانی درگرو کم کاری دستگاه های اجرایی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۲:۲۹    
مدیرکل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: یک اردوگاه اسکان اضطراری به استعداد 500 نفر در روستای آهودشت شهرستان شوش برپا شده و اردوگاه دوم نیز در روستای سید خلف در حال استقرار است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۲:۲۶    
معاون جوانان ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به پرداخت بیش از 700 میلیون تومان در استان یزد جهت رفع مشکل اشتغال جوانان، گفت: بیشترین درصد بیکاری یزد مربوط به فارغ التحصیلان است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۲:۲۵    
فرماندار جدید بروجرد امروز در نخستین جلسه کاری اش در گپی صمیمی با اصحاب رسانه این شهرستان از موضوعات زیادی حرف زد، از اینکه چطور شده به بروجرد آمده، تا اینکه برای آبادانی بروجرد همه تلاشش را می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۲:۲۰    
بخشدار معمولان گفت: ستاد بحران معمولان برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارندگی ها در آماده باش کامل است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۲:۱۷    
مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان چهارمحال و بختیاری از برگزاری هفتمین دوره نمایشگاه های دانش آموزی مدرسه انقلاب به همت دانش آموزان عضو انجمن در مدارس چهارمحال و بختیاری خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۲:۱۳    
بازارهای مالی شهر در دومین روز معاملاتی هفته با نوسانات به نسبت شدید منفی در بازار بورس همراه شدند، قیمت ارز و سکه نیز افزایش یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۲:۱۰    
عملیات نیروهای ارتش یمن و انصارالله در نجران واقع در جنوب عربستان، به کشته شدن 20 نفر از شبه نظامیان ائتلاف سعودی و زخمی شدن50 نفر دیگر منجر شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۲:۰۷    
شاگردان پوچتینو در دیدار مقابل کریستال پالاس با 2 گل شکست خوردند و از رقابت های جام حذفی انگلیس حذف شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۲:۰۶    
فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر از اعزام 90 نفر از دانش آموزان بسیجی این شهرستان به اردوی راهیان نور خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۱:۵۵    
فرماندار فیروزآباد از جزئیات خودکشی مسوول دژبانی فرمانداری در مقابل ساختمان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۱:۵۴    
رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای از افزایش حدود 7 درصدی بودجه سال 98 شهرداری این شهر خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۱:۴۶    
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از به بهره برداری رسیدن بیش از 40 خانه ورزش روستایی بااعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان به مناسبت ایام الله دهه فجر در روستاهای استان یزد خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۱:۴۶    
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: پروژه گازرسانی به بخش شهداد که از اوایل سال 97 عملیات اجرایی آن آغاز و 38 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۱:۳۶    
فاینورد موفق شد در دیدار مقابل آژاکس با دبل فان پرسی به پیروزی 6 بر 2 برسد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۱:۲۸    
تیم ته جدولی آمیان در غیاب سامان قدوس مقابل لیون مدعی متحمل شکست شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۱:۲۷    
ترابزون در غیاب ایرانی های خود مقابل سیواس اسپور به تساوی دست یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۱:۲۷    
شاگردان پوچیتنو در دیدار جام حذفی مقابل کریستال پالاس متحمل شکست شدند تا از گردونه این رقابت ها حذف شوند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۱:۲۶    
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: باپیگیری های مجمع نمایندگان استان به همراه استاندار اردبیل اعتبارات پروژه از 7 میلیارد تومان در سال 94 به 400 میلیارد تومان در سال 97 افزایش یافته است و ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۱:۲۵    
هیأت وزیران اجازه داد مبلغ 10 میلیون ریال به عنوان پاداش آخر سال (عیدی) از محل بودجه مصوب دستگاه های اجرایی پرداخت شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۱:۲۳    
میزگرد تاریخ فرهنگی در ایران به همت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با حضور اساتیدی چون حسینعلی نوذری و نعمت الله فاضلی، و مصطفی مهرآیین برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۱:۲۰    
فرماندار ایجرود گفت: امسال برای گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ایجرود بیش از 277 برنامه مختلف اجرا خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۱:۱۶    
فرمانده انتظامی لامرد از کشف 20 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۱:۱۲    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی از آغاز مرحله دوم رهاسازی آب از سد مخزنی بوکان به سمت دریاچه ارومیه در سال آبی جاری خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۱:۱۲    
مدیر شهرداری منطقه 12 مشهد گفت: کشاورزی در روستاهای اطراف مشهد می تواند در تصفیه آلودگی هوایی که در این کلانشهر تولید می شود، نقش مهمی ایفا خواهد کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۱:۱۲    
رئیس مرکز اورژانس خوزستان از مصدوم شدن 4 نفر در حادثه واژگونی خودروی پراید در مسجدسلیمان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۱:۱۲    
تصاویری که در شبکه های اجتماعی منتشر شده از حرکت کاروان خودروهای زرهی ارتش ونزوئلا به سمت مرز کلمبیا حکایت دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۱:۰۸    
رئیس کمیسیون عمران شورای جزیره خارگ گفت:اداره نوسازی مدارس اقدام در خور توجه ای نداشته است و ظاهراً آموزش و پرورش استان فراموش کرده که خارگ هم بخشی از استان بوده و به دانش آموزان آن تعهد دارد .
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۱:۰۷    
دکتر مالک شجاعی، دبیر علمی نشست گفتمان علوم انسانی در چهار دهه پس از انقلاب این جلسه را فرصتی برای گفت وگو درباره رابطۀ متقابل علوم انسانی و انقلاب اسلامی دانست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۱:۰۷    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص اخذ عوارض غیرقانونی توسط شهرداری در صورت تردد به محدوده زوج و فرد، ملاحظات اجتماعی پلیس برای رضایتمندی مردم و اینکه اگر طرحی بخواهد مطرح شود باید غیرپولی باشد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۱:۰۶    
سرپرست فرمانداری شهرستان حمیدیه گفت: زمین های کشاورزی روستای شیخ زُهراب حمیدیه که زیر آب رفتند مربوط به کشت غیر قانونی حاشیه رودخانه است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۱:۰۱    
بایرن مونیخ در دیدار مقابل اشتوتگارت به پیروزی پرگل 4 بر یک رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۱:۰۱    
رئیس سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: مگر مسائل اقتصادی، امنیتی است که به مردم نمی گویند و شفافیت سازی نمی کنند؟ عمده مسائل اقتصادی که مردم را ناراحت کرده و اذیت می شوند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۱:۰۰    
بارسلونا با غلبه بر خیرونا پانزدهمین برد فصل را کسب کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۰:۴۶    
سازمان ملل در بیانیه ای از کشته شدن هشت نفر و زخمی شدن 30 نفر دیگر در بمباران مرکز آوارگان یمنی در استان حجه واقع در شمال غربی این کشور خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۰:۴۲    
ترکیب تیم فوتبال چلسی برای دیدار مقابل شفیلدونزدی در رقابت های جام حذفی انگلیس اعلام شد و هیگواین در ترکیب ثابت آبی ها قرار دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۰:۳۹    
هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، یکشنبه 7 بهمن1397 با برگزاری 6 دیدار آغاز شد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۰:۳۶    
بارسا با غلبه بر خیرونای 10 نفره در مرز پنجاه امتیاز فصل قرار گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۰:۳۵    
چهار تشکل دانشجویی دانشگاه کاشان پیرو تایید خبر بازرسی آژانس انرژی اتمی از دانشگاه های کشور از جمله دانشگاه کاشان بیانیه ای صادر کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۰:۲۸    
نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که اغلب مردم آمریکا اعتقاد دارند که کشورشان در مسیر اشتباهی قرار گرفته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۰:۲۸    
نمایندگان کاراته کشورمان در اولین مرحله لیگ جهانی در سال 2019 که به میزبانی پاریس فرانسه برگزار شد به یک مدال طلا، 3 نقره و 2 برنز دست یافتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۰:۲۶    
معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه در گیلان خریدوفروش کلیه نداریم گفت: پیوند کلیه در بیمارستان های استان از طریق خریدوفروش آن صورت نمی گیرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۰:۲۵    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با نظر این کمیسیون، گزارش معاونت نظارت مجلس درباره عملکرد سازمان امور مالیاتی درباره وصول مالیات از عملکرد فعالان پتروشیمی در صحن پارلمان قرائت شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۰:۲۱    
حضور ناگهانی یکی از جلیقه زردهای فرانسه با تصویر قاسم سلیمانی به قاب گزارش زنده خبرنگار صداوسیما بازتاب هایی فراوانی را به همراه داشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۰:۲۰    
نشست بررسی مشکلات شهرداران، اعضای شورای اسلامی و دهیاران گچساران و باشت با حضور معاون عمرانی وزارت کشور با موضوعات مختلفی از جمله مشکلات عدیده دهیاران برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۰:۱۹    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آمریکا بعد از عدم استقبال کشورها از نشست ورشو ناچار شد، اعلام کند که در این همایش موضوعی علیه ایران و برجام طرح نمی شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۰:۱۱    
فرماندار سلسله گفت: در این شهرستان فقط یک روستای بدون برق، با جمعیت سه خانوار وجود دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۰:۰۵    
مدیر مرکز حوادث فوریت های پزشکی زاهدان گفت: بر اثر آتش سوزی منزل مسکونی در زاهدان یک نفر جان باخت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۰:۰۵    
دادستان ایلام از کشف 300 راس دام قاچاق در ایلام طی چند روز اخیر خبر داد و گفت: افراد خاطی با جریمه نقدی و زندان مواجه خواهند شد.