پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۳:۱۶May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 17 بهمن 1397 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1397 خبرگزاری فارس 31 تیر 1397 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 30 مهر 1397 خبرگزاری فارس 30 آبان 1397 خبرگزاری فارس 30 آذر 1397 خبرگزاری فارس 30 دی 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 1 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 2 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 3 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 4 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 5 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 6 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 7 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 8 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 9 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 10 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 11 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 12 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 13 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 14 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 15 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 16 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 17 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 18 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 19 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 20 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 21 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 22 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 23 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 24 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 25 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 26 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 27 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 28 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 29 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1397 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۰۰:۱۵    
اگر چه در 10 ماه نخست سال به دلیل افزایش قیمت مسکن انصراف از دریافت تسهیلات مسکن به 34 هزار فقره رسید ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۲۳:۲۳    
دختر شهید مدافع حرم نادر حمید امروز با انتشار تصویری از خودش درحالی که نوشته ای در دست دارد، اعلام کرد که برای ادامه راه پدر شهیدش در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهد کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۲۰:۴۴    
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران درباره دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در حوزه تعاون در استان گفت: 980 میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های تعاونی در استان اعطاء شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۷:۰۷    
کامیابی نیا موفق شد گل اول پرسپولیس را وارد دروازه فولاد کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۵:۲۳    
مدیرعامل مرکز مطالعات و برنامه ریزی جایگاه های سوخت کشور با تاکید بر اینکه ارتباط صنعت و دانشگاه باعث شده به دنبال استفاده حداکثری از شرکت های دانش بنیان برای افزایش خدمات در جایگاه ها باشیم وعده ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۴:۲۸    
رادیو نمایش ویژه پیروزی انقلاب اسلامی نمایش های جدیدی را به روی آنتن می برد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۳:۳۳    
مراجع عظام تقلید در سخنرانی های اخیر خود ضمن برشمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول 4 دهه گذشته، عموم ملت را به حضور پرشور و یکپارچه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۲:۴۹    
ووشوکاران استان در جریان رقابت های قهرمانی کشور به مصاف حریفان خود می روند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۲:۴۰    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از جریمه 1.5میلیارد ریالی عامل قاچاق کفش اسپرت خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۱:۱۸    
در بیانیه دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت آمده است: انقلاب اسلامی ایران، تنها انقلابی است که در دنیا به نام خدا استقرار پیدا کرد و گفتمان بیداری اسلامی را در کویر دل های محرومان و ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۰:۰۸    
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی گفت: وزارت ورزش و جوانان تمام شرایط لازم را برای واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی فراهم کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۹:۲۵    
مدیر آموزش و پرورش شهرستان محلات از برگزاری اردوی راهیان نور دانش آموزان پسر مدارس متوسطه دوم شهرستان محلات خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۲:۵۲    
جامعه روحانیت شیراز در پیامی از مردم شهر شیراز برای حضور گسترده در راهپیمایی 22بهمن ماه دعوت کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۱:۳۷    
مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: هم زمان با دهه مبارک فجر 9 طرح بخش شیلات و امور آبزیان استان به بهره برداری رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۵:۴۹    
آرش مجیدی گفت: سریال ارمغان تاریکی متشکل از گروهی یک دست و همدل بود که همگی پا به پای هم برایش زحمت کشیدند و این خود برگ برنده سریال بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۴:۵۰    
در ایالات متحده آمریکا، هفده مرکز مطالعات تاریخ انقلاب در حوزه مطالعات انقلاب اسلامی ایران در آمریکا فعالیت می کنند پژوهشگرانی که با این مراکز در ارتباط هستند، بهائی ها، یهودی ها ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۴:۴۲    
مشتریان ولی نعمتان ما هستند، در مسیر خدمت رسانی به مشتریان و ذی نفعان از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۲:۱۴    
معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بیمارستان فرهیختگان که مدت هاست خانواده دانشگاه آزاد اسلامی منتظر افتتاح آن هستند، روز یکشنبه،21 بهمن با تمام امکانات افتتاح خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۱:۰۴    
رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه زنجان گفت: پیش ثبت نام تلفن ثابت روستایی از روز 12 بهمن به صورت غیرحضوری در مخابرات منطقه زنجان آغاز شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۸:۵۴    
با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به شهرستان خوی فاز دوم پایانه مرز رازی کلنگ زنی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۸:۱۵    
مانور بهداشت و درمان اضطراری هلال احمر، با حضور علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر کشور، مسؤولان محلی و مشارکت مردم، در شهرستان بوئین زهرا اجرا شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۵:۲۸    
امام جمعه اشنویه گفت: دشمنان تلاش های فراوانی کردند تا حکومت جمهوری اسلامی را شکست دهند اما در حال حاضر این حکومت به یک الگوی موفق برای دیگر ملت های مسلمان جهان تبدیل شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۳:۲۸    
مدیر کل هواشناسی استان آذربایجان شرقی از افتتاح ایستگاه تمام خودکار هواشناسی جلفا خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۱:۲۲    
قرار بود همایش تخصصی رؤسای حراست آموزش و پرورش در استان خراسان رضوی برگزار شود اما رئیس مرکز حراست این وزارتخانه از لغو این همایش با هدف صرفه جویی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۰۹:۱۴    
مدیرکل بنیاد مسکن استان قم گفت: حدود پنج هزار واحد مسکونی در شهر قم برای محرومین توسط این بنیاد در راستای محرومیت زدایی، احداث شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۰۹:۰۰    
تولیت مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: این ادعا که کسی بتواند در زمان حیات امام(ره) مطلبی خلاف نظر ایشان نوشته و امضایشان را هم بگیرد، پیش از آنکه دفاع از نهضت آزادی یا آقای منتظری باشد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۲۳:۲۹    
استاندار هرمزگان با صدور حکمی نازنین شیبانی تذرجی را با حفظ سمت مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان منصوب کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۹:۵۴    
یک فعال سیاسی در واکنش به سخنان اخیر فرماندار لنده در بخش موگرمون طی یادداشتی آورده است که سخنان اخیر فرماندار لنده در جمع مردم موگرمون نادرست و نا به جا بوده، او باید از مردم عذرخواهی کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۹:۴۵    
یازده ورزشکار اعزامی پسران جزیره کیش به مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور با 12 مدال به خانه بازگشتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۷:۱۹    
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از افتتاح دو پروژه آموزشی روستایی در لالجین خبر داد و گفت: این دو واحد آموزشی از محل اعتبارات اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان و خیرین مدرسه ساز تامین و ساخته شده ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۶:۳۶    
اجرای یک طرح پژوهشی در زمینه طراحی و ساخت "بسته نفوذناپذیر و زیست سازگار برای ایمپلنت های قابل کاشت در مغز " توسط جمعی از محققان و جوانان خلاق و نوآور کشور آغاز شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۶:۰۰    
استاندار خراسان رضوی با تأکید بر اینکه نگاه سیاسی به مدل توسعه اقتصادی نداریم، گفت: ساخت کشور در گرو تربیت نیروی انسانی توسعه گرا است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۵:۴۷    
سیزدهمین دوره از نمایشگاه کتاب استان خوزستان با حضور 567 ناشر داخلی و خارجی فعالیت خود را در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اهواز آغاز کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۵:۴۶    
نمایش آیینی خزان ارغوان به مناسبت ایام عزاداری فاطمیه در سالن همایش پژوهشگاه نیرو به روی صحنه رفت. این نمایش روایت گوشه هایی از پرواز جانگداز حضرت فاطمه زهرا(س) است که از 13 بهمن اجرای آن آغاز شده ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۴:۴۰    
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با بیان اینکه سامانه ضعیف بارشی فردا شب در استان فعال می شود گفت: بارش باران از فردا شب آغاز شده و فعالیت آن در روز جمعه و صبح شنبه به اوج خود می رسد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۴:۳۲    
سرپرست اداره کل خدمات الکترونیک قضائی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه، از انتشار نتایج اولیه هشتمین فراخوان متقاضیان تأسیس این دفاتر در مراکز استان ها از 18 بهمن ماه خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۴:۰۹    
به مناسبت دهه مبارک فجر، چهار طرح عمرانی با اعتبار 41 میلیارد ریال در بخش حمیل، شهرستان اسلام آبادغرب افتتاح شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۲:۰۴    
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: افتتاح این مدرسه در روستا و تمام پروژه هایی که در 40 سالگی انقلاب انجام شده، هدیه امام خامنه ای عزیز به مردم این مرز و بوم است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۲:۲۸    
سیما تیرانداز گفت: به من گفتند نقشم در بچه مهندس یک رابین هود خانم است و در سریال با یک نقشه خوب مواجه شدم و خوشحالم که در این سریال بازی کردم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۲:۰۶    
هم زمان با ایام الله دهه مبارک فجر، برگزیدگان مرحله مقدماتی مسابقات قرائت قرآن کریم 17 مدرسه علمیه سطح دو(کارشناسی) استان یزد برای ورود به مرحله کشوری برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۱:۵۴    
طی 4 دهه گذشته، تولیدات کشاورزی ایران با 5 برابر افزایش به 122 میلیون تن رسیده و ایران در 22 محصول کشاورزی جایگاه اول تا هفتم جهان را دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۱:۴۳    
دبیرکل حزب الله لبنان، در مراسم جشن 40 سالگی انقلاب به معرفی کتاب خاطرات مبارزات رهبر انقلاب از زبان خودش که به عربی گفته شده است، پرداخت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۱:۳۷    
نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی خط سعید خوش منش با حضور سفیر ایران در موزه اولین رئیس جمهور قزاقستان در شهر آستانه افتتاح شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۱:۳۶    
فرماندار قصرشیرین گفت: انقلاب اسلامی با سرنگونی طاغوت و ظلم، آزادی و عزت مندی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۱:۲۳    
به مناسبت دهه مبارک فجر، پروژه های پزشکی قانونی در جنوب سیستان و بلوچستان افتتاح شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۱:۲۰    
تعداد 40 باب جایگاه عرضه CNG به مناسبت دهه فجر به صورت همزمان در سراسر ایران افتتاح شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۱:۱۰    
از مجموع 2 هزار و 100 واحد پرورش دام سبک و سنگین- کشوری 100 واحد مربوط به استان سیستان و بلوچستان است که امروز 30 واحد آن با اعتبار 4 میلیارد و 200 میلیون تومان به بهره برداری رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۰:۰۶    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه خبر داد:با تمهیدات قوه قضاییه 500 واحد تولیدی که تعطیل شده بودند، دوباره فعال شده و 10 هزار کارگر به شغل های خود بازگشتند
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۰۹:۵۴    
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 40 طرح اشتغال زایی بااعتبار 800 میلیون تومان برای مددجویان این نهاد اجرا شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۰۹:۴۶    
همایش ملی مثبت چهل شامگاه چهارشنبه 17 بهمن با حضور سردار حاجی زاده در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۰۹:۲۰    
در حکمی از سوی مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، مدیریت بخش دانشگاهی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به رئیس دانشگاه فرهنگیان واگذار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۰۹:۲۰    
مدیرکل امور رفاهی زائرین استانداری خراسان رضوی گفت: هدایت پروژه های اسکان ارزان قیمت زائران به حاشیه شهر مشهد بسیاری از مشکلات این نواحی را رفع خواهد کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۰۹:۱۹    
مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش از برگزاری جشن تکلیف با حضور بیش از 600 دانش آموز پسر عشایر از سراسر کشور در استان های کهگیلویه و بویراحمد و تهران خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۰۹:۱۷    
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: 22 بهمن تبلور عینی حضور آحاد مردم به خصوص فرهنگیان و دانش آموزان در صحنه است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۰۹:۱۶    
حجت الاسلام والمسلمین قرائتی نماینده ولی فقیه در سازمان نهضت سوادآموزی در سوگ برادر نشست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۰۹:۱۶    
بطحایی در بازدید از میز خدمت وزارت آموزش و پرورش، چگونگی انجام کار در میز خدمت را بررسی کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۰۸:۵۵    
با حضور وزیر راه و شهرسازی بازارچه محله شیرآباد زاهدان افتتاح شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۰۸:۱۰    
در روزهای پایانی هفته که مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین شهادت حضرت فاطمه(س) تعطیل است، فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی روی آنتن می رود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۰۷:۴۸    
نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز و استاندار فارس در پیامی مشترک از مردم برای شرکت در راهپیمایی22 بهمن دعوت کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۰۴:۴۵    
استقبال خوب مردم برای تماشای فیلم های جشنواره سبب شده تا ظرفیت سالن از 250 تا 300 نفر در برخی سانس ها برسد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۰۴:۱۱    
استاندار خوزستان گفت: با توجه به پیش بینی بارندگی از سوی هواشناسی و احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها به ویژه در حوضه کرخه و دز، دستگاه ها آمادگی لازم در برابر سیلاب را داشته باشند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۳:۵۶    
معاون ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: آفتی که آموزش و پرورش را تهدید می کند حافظه محوری و حافظه پروری و فاصله گرفتن از تربیت است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۳:۵۳    
جمع انقلابی ها در حسینیه حضرت علی اکبر جمع است.می گویند در جشن 40سالگی انقلاب، اتحاد و همدلی صاحبان آن یعنی مردم مهم تر است. برای بلند کردن باری که بر زمین مانده ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۳:۵۱    
مدیرکل آموزش وپرورش استان گیلان با بیان اینکه شهرستان آستارا در کنار شهرستان های رشت و لنگرود به لحاظ مدرسه داری به سبک امروز جزو شهرستان های پیش روی استان است گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۳:۴۹    
نشست خبری فیلم سینمایی ایده اصلی به کارگردانی آزیتا موگویی در جشنواره فیلم فجر برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۳:۴۹    
مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمات انقلاب اسلامی در بخش آب قابل توجه است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۳:۴۷    
مجری طرح گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی گفت: گردش مالی زعفران در کشور حداکثر 400 میلیون دلار بوده که این عدد در دنیا به هشت میلیون دلار می رسد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۳:۴۵    
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از حدنگاری نیمی از اراضی کشاورزی این استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۳:۴۳    
جانشین قرارگاه سیدالشهدا(ع) اصفهان گفت: چرا آمریکا به افغانستان و عراق حمله کرد؟ داعش را چرا درست کردند؟ منشا همه این ها دشمنی با اسلام است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۳:۴۲    
مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان گفت:در حالی که سال 56 تنها هفت هزار لرستانی بیمه بودند، اما امروز باگذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی تعداد بیمه شدگان اصلی تأمین اجتماعی استان به 220 هزار نفر رسیده که ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۳:۴۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه سالیانه تلاش بر این بوده است که از بخش های مختلف ورزشی از جمله ورزش قهرمانی و ورزش همگانی حمایت لازم صورت گیرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۳:۳۵    
پاری سن ژرمن در دیدار مقابل تیم دسته سومی ویله فرانس در وقت های اضافی به پیروزی رسید و به مرحله بعد صعود کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۳:۳۴    
بازارهای مالی در اصفهان در پایان هفته کاری با دادوستدهای مثبت خفیف در بازار بورس همراه شدند و بازار ارز و سکه نیز با تحرکات مثبت در برخی از بخش ها روبرو شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۳:۲۹    
هافبک عراقی استقلال در اردوی این تیم پیش از دیدار با پیکان حاضر شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۳:۲۰    
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گت: دشمن در همه صحنه ها تلاش می کند که سرمایه اجتماعی را از کشور ما بگیرد و هدف گذاری دشمن معیشت مردم و اشتغال جوانان است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۳:۱۴    
نشست خبری فیلم سینمایی ایده اصلی در حالی برگزار شد که مریلا زارعی در دفاع از این فیلم درباره لاکچری بودنش صحبت هایی کرد و بهرام رادان نیز سینما را در اصل یک سرگرمی به شمار آورد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۳:۱۱    
وزیران خارجه آمریکا و اردن در واشنگتن با یکدیگر دیدار و درباره موضوعات مختلف گفت وگو کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۳:۱۱    
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشت آزادگان گفت: در اثر باران های هفته گذشته 2 سیل بند شکسته بود که در حال حاضر ترمیم شدند ولی بسیاری از سیل بندهای منطقه دشت آزادگان آسیب پذیر هستند و نیاز به استحکام ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۳:۱۰    
نماینده دائم انگلیس در سازمان ملل متحد در مصاحبه ای با شبکه خبری الجزیره گفته که توافق هسته ای ایران باید ادامه پیدا کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۳:۰۶    
در ششمین روز از دهه فجر با حضور مسئولان چندین طرح در شهرستان های رفسنجان، بافت و شهربابک به بهره برداری رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۳:۰۵    
بازیکن ایرانی برایتون در ترکیب این تیم برای دیدار مقابل وست برومویچ در رقابت های جام حذفی انگلیس قرار دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۳:۰۱    
لایپزیگ در دیدار مقابل ولفسبورگ به پیروزی رسید تا به مرحله بعد رقابت های فوتبال جام حذفی آلمان راه یابد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۲:۵۵    
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ابرکوه گفت: از تاریخ 23 بهمن به مدت 3 روز لاستیک های سهمیه در ابرکوه با رؤیت مدارک متقاضیان در بین آنان توزیع می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۲:۵۵    
رئیس اداره ورزش و جوانان مهریز در جلسه بررسی مشکلات مدال آوران و قهرمانان مهریزی، گفت: یکی از مشکلات عمده ورزشکاران خلأ قانونی در حوزه ورزش است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۲:۵۴    
دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران تحت عنوان چهل بهار از کشورهای عربی خواست دست از دشمنی با ایران بردارند و بدانند که عربستان آلت دست آمریکا برای دشمنی با ایران ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۲:۵۳    
تیم ملی پاراتکواندو کشورمان عنوان سومی جهان را در رقابت های قهرمانی جهان از آن خود کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۲:۵۱    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره جزئیات دستور رهبری پیرامون تغییر در ساختار کشور در مدت چهار ماه گفت که اساساً این دستور مربوط به ساختار بودجه ریزی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۲:۵۰    
پرهیز از کاخ نشینی مسؤولان و وجود وفاق ملی در حمایت از محرومان در کشور از مهم ترین مباحث مشترک مطرح شده در دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۲:۴۳    
دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران تحت عنوان چهل بهار از کشورهای عربی خواست دست از دشمنی با ایران بردارند و بدانند که عربستان آلت دست آمریکا برای دشمنی با ایران ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۲:۴۲    
اکبر صبوریان و محمد صادق صبوریان قهرمانان مسابقات دهه فجر شهرستان ابوموسی شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۲:۳۸    
معاون وزیر خارجه ایتالیا تاکید کرد که کشورش با هرگونه مداخله خارجی در امور داخلی ونزوئلا مخالف است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۲:۳۸    
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا از متلاشی شدن باند تهیه و توزیع مواد محترقه و کشف 79 هزار و 500 عدد انواع مواد محترقه به ارزش 400 میلیون ریال کشف شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۲:۳۴    
بازیکن تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان از ناحیه کاسه چشم دچار شکستگی شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۲:۳۲    
نمایشگاه عکس پرچم به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با نمایش 40 اثر از عکاسان اصفهانی عصر امروز چهارشنبه 17 بهمن 97 در ایستگاه مترو امام حسین (ع) اصفهان آغاز به کار کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۲:۲۹    
ترکیب تیم های بارسلونا و رئال مادرید برای رویارویی در دور رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری اعلام شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۲:۲۴    
تصاویری از پیروزی دو بر یک سرخپوشان پاکدشت مقابل خونه به خونه بابل را ببینید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۲:۲۳    
مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در اردوی این تیم پیش از دیدار با پیکان با کادرفنی و بازیکنان جلسه گذاشت.