پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۵:۲۲May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 29 بهمن 1397 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1397 خبرگزاری فارس 31 تیر 1397 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 30 مهر 1397 خبرگزاری فارس 30 آبان 1397 خبرگزاری فارس 30 آذر 1397 خبرگزاری فارس 30 دی 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 1 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 2 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 3 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 4 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 5 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 6 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 7 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 8 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 9 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 10 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 11 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 12 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 13 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 14 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 15 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 16 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 17 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 18 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 19 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 20 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 21 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 22 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 23 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 24 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 25 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 26 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 27 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 28 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 29 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1397 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۶    
امام جمعه شیراز گفت: رویکرد مسئولان و جریانات سیاسی استان به مسائل مختلف، درنهایت نباید به ضرر استان و منافع مردم تمام شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۸    
مدیر جهاد کشاورزی کهگیلویه گفت: سطح زیر کشت کلزا در شهرستان امسال به 250 هکتار رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۵۴    
فرمانده انتظامی استان هرمزگان، از کشف محموله 126 میلیاردی ریالی قطعات قاچاقی خودرو در شهرستان میناب خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۰۲    
سقف وام شهریه و ضروری برای سال تحصیلی آینده دانشگاه ها با تصمیم هیئت امنای صندوق رفاه دانشجویان، افزایش یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۷:۲۲    
بوکسور جوان چهارمحال وبختیاری در مسابقه انتخابی اردوی تیم ملی حضور دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۳:۴۱    
مراسم تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدا همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) در سالن همایش میلاد کرج برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۱    
فاز 3 پالایشگاه ستاره خلیج فارس با حضور رییس جمهوری و با حمایت مالی بانک ملت به صورت رسمی به بهره برداری رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۴    
برای کنترل قیمت ها در بازار و حمایت از مصرف کنندگان واقعی بازار خودرو در شب عید، فروش فوری محصولات گروه خودروسازی سایپا از فردا 30 بهمن آغاز خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۶    
چندی پیش مباحثی در رابطه با کارمزد تسهیلات قرض الحسنه و نحوه محاسبه آن توسط برخی از مراجع عالیقدر عظام مطرح شد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۰    
تیم طناب کشی مردان گیلان با برتری مقابل تیم فارس به مقام قهرمانی رقابت های طناب کشی کارکنان دولت دست یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۰    
معاون امور بین الملل مجلس وحدت مسلمین پاکستان گفت: به رسمیت شاختن اسرائیل یک خیانت بزرگ نسبت به فلسطین و مسئله کشمیر است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۴    
برنامه شبانه اختیاریه با شعار در اختیاریه همه صداها شنیده میشه امشب به صورت زنده روی آنتن شبکه پنج سیما خواهد رفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۶    
رئیس کل گمرک ایران از افزایش 2 درصدی ترخیص کالای اساسی در 10 ماه سال جاری خبر داد و گفت: در این مدت به طور میانگین ارزش دلاری کالاهای اساسی ترخیص شده از گمرکات کشور ماهانه یک میلیارد دلار بوده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۴    
مسؤول کلینیک تخصصی مهرانه از ارائه خدمات رایگان به 60 بیمار مبتلا به سرطان در مرکز رادیوتراپی مهرانه در ماه گذشته خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۴    
سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: در سند تحول بنیادین آمده است که باید از مدارس کوچک به سمت مدارس متوسط و بزرگ چرخش داشت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۳    
مدیرعامل توانیر گفت: در سالهای اخیر منابع مالی در صنعت برق محدودتر شده، اما با این وجود قیمت فروش برق نسبت به سایر اقلام اساسی رشد خیلی محدودی داشته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۴    
در بیانیه جمعی از تشکل های مردم بنیاد آمده است: علی رغم ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، تبیین و تاکید مقام معظم رهبری برای تحقق آنها بایستی دردمندانه اعلام کنیم که مسئولین و نهادهای حاکمیتی در ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۷    
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: عاملان حمله به یک مغازه دخانیات فروشی در شهر اراک در عملیات پلیس شهرستان دستگیر شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۴    
رئیس هیات کاراته فارس گفت: رقابت های بین المللی کاراته با حضور یک هزار ورزشکار از 5 کشور آسیایی به میزبانی شهر شیراز برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۵    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش پلکانی و منطقی قیمت خودرو گفت: نمی توانیم به خودروساز بگوییم به قیمت سال گذشته بفروشد در حالی که ارزی که در اختیارش می گذاریم به قیمت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۴    
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کردستان با ارسال دعوت نامه های جداگانه ای نمایندگان مجلس شورای اسلامی را برای پاسخگویی به سوالات دانشجویان مطالبه گر به دانشگاه دعوت کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۳    
بزرگداشت 313 شهید گمنام و جاویدالاثر استان گلستان و 286 شهید شهرستان بندرگز برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۶    
مدیر کل فرآورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو بر لزوم تمرکز و تجمیع نهادهای تصمیم گیر در حوزه فرآورده های سلامت محور در وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو تاکید کرد
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۴۵    
سیزدهم جمادی الثانی سالروز وفات حضرت ام البنین (سلام الله علیها)، بزرگداشت بانوی بزرگواری است که زندگی خود را وقف حمایت از ولایت نمود و با بردباری در برابر شهادت همسر و فرزندان خویش و ادای دین به ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۲۰    
در بخشی از کتاب خاطرات خودگفته رهبر معظم انقلاب، خاطره ای از نحوه دستگیری شان در زمان شاه نقل شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۰۶    
یک فیلمنامه نویس و تدوینگر در مراسم رونمایی از کتاب شقیقه های سفید اثر ایوب آقاخانی گفت: این روزها نویسنده بسیار داریم اما آنچه که باید نوشته نمی شود و کمتر اثری را می بینیم که ماندگار است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۰۳    
با امضای تفاهم نامه بین بنیاد مستضعفان و شهرداری تهران، مقرر شد، تا ضمن واگذاری باغ وثوق الدوله یا خانه باغ بزرگ آقا در سریال شهرزاد به شهرداری تهران امکان استفاده مردم از باغ عبقری روبروی بیمارستان ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۸:۳۷    
فرمانده انتظامی شهرستان بندر عباس از کشف 17هزار لیتر سوخت قاچاق دپو شده در شهرستان خبرداد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۸:۲۸    
طرح ایران یار دانش آموزی با محوریت حمایت از کالای ایرانی در شهرستان اسلام آباد غرب به اجرا درآمد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۷:۴۷    
رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری فارس از برگزاری دوازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری ایران در مدت 4 روز در شیراز خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۶:۲۰    
استاندار خوزستان با بیان اینکه دانشگاه مرکز تربیت نیروی انسانی و قوه عقل مدار و عاقل هر کشور است، گفت: زمان جنگ، اوج نقش حیاتی دانشگاه های شهید چمران و علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بوده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۶:۱۰    
عربستان پاکستان را به واسطه مشکلات قومی، پتانسیل بالا در جذب گروه های افراطی، ارتباط نزدیک سازمان اطلاعات این کشور (ISI) با ریاض و همچنین روابط نزدیک رهبران دو طرف، گزینه مناسبی برای همکاری می داند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۶:۰۵    
در عین حال شواهد و قرائن نشان می دهد عربستان و امارات در خط دهی سرویس امنیتی پاکستان از یک سو و تأمین مالی و تسلیحاتی تروریست ها از سوی دیگر نقش اساسی داشته اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۵:۳۴    
کارت شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 98 از امروز سه شنبه 30 بهمن 97 توزیع می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۵:۱۱    
یست و دومین دوره نمایشگاه لوازم خانگی که از اول تا پنجم اسفندماه برپا خواهد بود، میزبان شرکت هایی از استان های اصفهان، تهران، مشهد و تبریز است
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۲:۴۲    
تیم شهرداری اردبیل با پایان مرحله نیمه نهایی لیگ برتر ورزش های زورخانه ای و پهلوانی کشور در شیراز، به مرحله نهایی این رقابت ها صعود کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۱:۴۵    
رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: قاتل فراری که 12 سال به شکل پنهانی زندگی می کرد، در شیراز دستگیر شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۱:۳۴    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: به جای اختصاص بودجه هزاران میلیاردی برای افزایش سرمایه بانک های مرتبط با مسکن، می توان این اعتبارات را برای حمایت از بخش خصوصی جهت تولید مسکن هزینه کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۰:۴۷    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مقام های پاکستانی قول دادند که امنیت را به مرزهای مشترک با ایران بازگردانند، و ما با جدیت دنبال می کنیم که انتقام خون شهدای پاسدار را بگیریم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۰:۱۶    
اختتامیه سومین جشنواره مطبوعات استان خوزستان با اعلام نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۳:۵۷    
بسته خبری شهرستان های خراسان رضوی به اخباری درباره جلسات اداری در شهرستان های چناران و تربت حیدریه، اهدای کمک هزینه جهیزیه در قوچان و برخی اخبار دیگر اختصاص یافته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۳:۵۶    
مسابقات شطرنج سریع دهه فجر این شهرستان با شرکت 57 شطرنجباز از شهرهای بستک، پارسیان و اوز فارس و بخش های جناح، کهتویه و ایلود برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۳:۵۶    
درحالی برخی با انتشار فیلمی از یک حیوان عجیب، شایعه واردات گوشت این حیوان به ایران را مطرح می کنند که قیمت گوشت این نژاد نادر خوکی بیش از 1،700،000 تومان است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۳:۵۴    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در دیدار وزیر دادگستری گفت: با سوء استفاده کنندگان از زمین های هفت سنگان برخورد قاطع شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۳:۳۷    
مهاجم لهستانی میلان رکورد جدیدی از خود در ترکیب روسونری برجا گذاشته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۳:۲۱    
رسانه های رژیم صهیونیستی مدعی شلیک دو فروند موشک از غزه به سمت شهرک های این رژیم شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۳:۰۶    
همایش تجلیل از خادمان قرآن با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و در این مراسم نشان افتخاری خادمی قرآن به سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۳:۰۳    
مهاجم ایتالیایی مارسی بعد از حضور در تیم بندرنشین نمایش قابل قبولی داشته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۳:۰۲    
عضو هیات علمی دانشکده هنر و معماری دانشگاه کردستان گفت: رشد سکونتگاه های غیررسمی عامل بسیاری از آسیب های اجتماعی است که جلوگیری از رشد این سکونتگاه ها در گرو اصلاحات ساختاری در جامعه است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۳:۰۱    
تیم فوتبال اشلاسک در حضور بازیکن ایرانی خود در دیدار مقابل ویسلا کراکوف متحمل شکست شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۲:۵۹    
رئیس اداره بهزیستی اردکان ضمن تأکید بر ارائه خدمات توان بخشی به خانواده های دارای عضو معلول، گفت: ارتقا و بهبود کیفیت زندگی افراد دارای معلولیت شدید، مهم ترین برنامه حوزه توان بخشی بهزیستی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۲:۵۷    
این رقابت ها با حضور تیم های زغال سنگ طبس، کیمیا کردستان، پیشگامان یزد و نماینده ماهشهر خوزستان به مدت سه روز به صورت دوره ای به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان پیگیری شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۲:۵۶    
مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم ملی فوتبال با حضور در محل اقامت تیم سایپا با دایی و کادرفنی سایپا ملاقات کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۲:۴۹    
سردار غلام حسین غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین دوشنبه شب، 29 بهمن ماه، پس از رونمایی از مستند نامه ای از دمشق با آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان دیدار و درباره مسائل ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۲:۴۷    
مدیر مخابرات منطقه ای خوزستان با اشاره به مشکلات شبکه تلفن همراه در شهرستان ایذه گفت: با توجه به ضرورت ایجاد خط جدید برای حل این مشکلات ابلاغیه این طرح برای شروع به کار در اختیار پیمانکار قرار گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۲:۴۳    
رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، کارآفرینی و گردشگری شورای شهر سنندج گفت: 49 درصد جمعیت شهر سنندج در 18 درصد بافت مشکل دار و سکونتگاه های ناکارآمد زندگی می کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۲:۴۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه موسیقی نیز مانند همه هنرهای دیگر انواع مبتذل و فاخر و مطلوب دارد، گفت: کسانی که از نام کنسرت وحشت دارند تنها نوع ابتذال آن را متصور می شوند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۲:۴۱    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه هنر صنعت زیلوی میبد، هنر غنی ایرانی اسلامی قلمداد می شود ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۲:۴۰    
تروریست های جبهه النصره با حمله راکتی به ریف شمالی حماه، یک غیرنظامی سوری را کشته و چهار کودک را زخمی کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۲:۳۸    
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان البرز طی دیدار با خانواده شهید علی سید علیخانی در شهرستان طالقان گفت: خانواده های معظم شهدا، پرچمداران فرهنگ ظلم ستیزی و عدالتخواهی هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۲:۳۷    
سردار غلام حسین غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین بعدازظهر دوشنبه، 29 بهمن ماه و در آستانه روز تکریم مادران شهدا با خانواده شهید دهه هفتادی سمنان، شهید عباس دانشگر از رزمندگان مدافع حرم دیدار کرد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۲:۳۵    
13 چهره قرآنی سال 1397 طی مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان خادمی قرآن مفتخر و تجلیل شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۲:۳۴    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان عربستان سعودی را پدرخوانده واقعی تروریسم تکفیری در جهان و منطقه خواند که فاقد صلاحیت برای متهم کردن دیگر کشورها به حمایت از تروریسم است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۲:۲۹    
15 سال پیش در چنین روزی فیلیپ لام اولین بازی خود را در ترکیب تیم ملی آلمان انجام داد، به همین بهانه گل دیدنی وی در ترکیب ژرمن ها در جام جهانی 2006 را ببینید ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۲:۲۴    
صبح امروز در آیین تجلیل از اهالی قلم، نویسنده مطرح کشور از غلبه کتاب های ترجمه ای بر کتاب های تولیدی کشور گلایه کرد و گفت: باید اقتصاد مقاومتی را در تولید کتاب پیاده کنیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۲:۲۴    
منچستر در 10 بازی اخیر خود در ورزشگاه استمفوردبریج هیچ بردی را کسب نکرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۲:۲۲    
یکسال از حادثه دلخراش دنا گذشت و در این غم دناکوه، یکسال است که به سوگ کشته شدگان این حادثه نشسته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۲:۲۱    
بازیکنان بایرن مونیخ برای دیدار مقابل لیورپول در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به انگلیس رسیدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۲:۱۰    
سرپرست فدراسیون والیبال روز سه شنبه راهی شهر قم خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۲:۱۰    
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان گلستان از راهیان نور به عنوان حرکت بسیار بزرگ فرهنگی یاد کرد و گفت: تعداد دانش آموزان اعزامی در سال جاری به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور 4 هزار و 700 نفر بوده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۸    
ترکیب تیم فوتبال بورسیا دورتموند برای دیدار مقابل نورنبرگ در هفته بیست و دوم رقابت های بوندس لیگا اعلام شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۵    
مدیرعامل شرکت آبفای مازندران با بیان اینکه میزان برخورداری مازندران از شبکه فاضلاب تنها 15 درصد و میانگین برخورداری کشور 49 است، گفت: طرح فاضلاب شهری 3 شهر ساحلی نور در بودجه سال97 تعیین شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۴    
ترگیب شاگردان دی فرانچسکو برای مصاف امشب مقابل بولونیا مشخص شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۳    
ترکیب تیم های چلسی و منچستر یونایتد برای دیدار در جام حذفی فوتبال انگلیس اعلام شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۰    
طی حکمی از سوی مسئولان فدراسیون بوکس ولی الله صالح نیا به عنوان مربی بدنساز تیم ملی بوکس جوانان انتخاب شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۱:۵۶    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت : درمدت 25 تا 28 بهمن ماه سال جاری 12 هزار و 295 کیلومتر ازراه های اصلی و 2 هزار ,کیلومتر از راه های روستایی استان زنجان برفروبی شده است .
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۱:۵۵    
بازیکنان پرسپولیس هیچ مجالی برای استراحت ندارند و تمرینات و بازی ها بی وقفه ادامه خواهد داشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۱:۵۰    
معاون رئیس جمهور ایران در امور بانوان در گفت وگو با یک نشریه انگلیسی گفت که از لحاظ آرمانی، انقلاب اسلامی ایران تغییری نکرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۱:۴۹    
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهلران با اعلام این خبر گفت: جشنواره به صورت رقابتی و با موضوع ایثار و شهادت و در بخش های کارگردانی، طرح و ایده و بازیگری زن و بازیگری مرد برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۱:۴۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت که کنفرانس ورشو که هفته پیش برگزار شد تلاش آمریکا برای ایجاد تفرقه های جدید در خاورمیانه بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۱:۴۱    
مسئول انجمن موسیقی استان گلستان با اشاره به استقبال پرشور مردم گلستان از جشنواره موسیقی فجر گفت: در جشنواره موسیقی فجر گلستان سبک های مختلف موسیقی اجرا شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۱:۳۹    
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اقدام های اولیه برای حسینی انجام شد. نتیجه MRI روی رون درمان تاثیر دارد ولی با غیرتی که از او سراغ داریم، دوری طولانی نخواهد داشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۱:۳۷    
رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه گفت: با هدف تنظیم بازار کالای شکر هفته آینده 60 تن از این کالا در کهگیلویه،چرام و لنده توزیع خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۱:۳۶    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس برای مشخص شدن میزان مصدومیتش راهی بیمارستان شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۱:۳۲    
تیم ملی بسکتبال ژاپن در دومین دیدار دوستانه اش باز هم مقابل لبنان شکست خورد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۱:۱۹    
سایپا آخرین تمرین پیش از مصاف حساس مقابل الریان را در حالی که علی دایی پا به توپ شد، برگزار کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۱:۱۵    
شهردار شیراز در جلسه علنی شورای شهر شیراز از افتتاح 10 پروژه بزرگ عمرانی در سال آینده خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۱:۰۷    
تصاویری از دیدار پرسپولیس و پدیده در نیمه دوم و صعود شاگردان برانکو با غلبه بر شاگردان یحیی در ضربات پنالتی را ببینید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۱:۰۷    
فرمانده سپاه ورامین با بیان اینکه باید در فضای مجازی از دستاوردهای انقلاب دفاع کنیم، گفت: وظیفه همه ما این است که راه و خط شهدای مدافع حرم را ادامه دهیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۱:۰۵    
هافبک تیم فوتبال پدیده در مورد درگیری ای که بین او و علیرضا بیرانوند به وجود آمد گفت: این مسئله طبیعی بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۱:۰۳    
عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه احساس می کنم مافیایی پشت پرده پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شهرداری رشت وجود دارد گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۱:۰۲    
مهاجم خارجی پرسپولیس گفت: همه چیز برای من در باشگاه خوب است و هیچ فشاری را حس نمی کنم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۱:۰۰    
جانشین معاون امور جنگل سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: آمار دقیقی از تعداد و مصرف کارگاه های چوب شمال کشور تهیه می شود تا بتوانیم در مبارزه با قاچاق چوب، روش های مؤثرتری به کارگیریم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۱:۰۰    
مالک باشگاه پدیده گفت: در ادامه لیگ تلاشمان را می کنیم و امیدمان به کسب سهمیه لیگ برتر است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۰:۵۹    
بازیکن تیم پدیده گفت: شخصیت من طوری نیست که با کسی درگیر شوم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۰:۵۸    
مهاجم پرسپولیس گفت: حرکت برزای باعث شد بازی برگردد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۰:۵۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه آمریکا هنوز از سیلی سال 57 امام (ره) گیج است، گفت: داعش تنها برای نابودی جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده بود و سوریه و عراق به جای ما با داعش جنگیدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۰:۵۲    
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد میزان مصدومیت کاپیتان پرسپولیس در دیدار مقابل پدیده توضیحاتی ارائه کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۰:۵۲    
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیریت البته قول هایی داده و روز گذشته هم با بازیکنان صحبت هایی انجام داد که امیدواریم این وعده ها عملی شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۰:۵۱    
هافبک تیم پرسپولیس گفت: بازی سختی را انجام دادیم انتظار داشتیم هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند تا در 90 دقیقه به پیروزی برسیم.