پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۶:۲۹May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 9 تیر 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 تیر 1395 هم اندیشی 2 تیر 1395 هم اندیشی 3 تیر 1395 هم اندیشی 4 تیر 1395 هم اندیشی 5 تیر 1395 هم اندیشی 6 تیر 1395 هم اندیشی 7 تیر 1395 هم اندیشی 8 تیر 1395 هم اندیشی 9 تیر 1395 هم اندیشی 10 تیر 1395 هم اندیشی 11 تیر 1395 هم اندیشی 12 تیر 1395 هم اندیشی 13 تیر 1395 هم اندیشی 14 تیر 1395 هم اندیشی 15 تیر 1395 هم اندیشی 16 تیر 1395 هم اندیشی 17 تیر 1395 هم اندیشی 18 تیر 1395 هم اندیشی 19 تیر 1395 هم اندیشی 20 تیر 1395 هم اندیشی 21 تیر 1395 هم اندیشی 22 تیر 1395 هم اندیشی 23 تیر 1395 هم اندیشی 24 تیر 1395 هم اندیشی 25 تیر 1395 هم اندیشی 26 تیر 1395 هم اندیشی 27 تیر 1395 هم اندیشی 28 تیر 1395 هم اندیشی 29 تیر 1395 هم اندیشی 30 تیر 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۳:۰۸    
رئیس جمهور گفت: در راستای ایجاد تحول در مقررات بانکی ، امروز مقررات نوین تحولات بانکی را امضا و ابلاغ کردم؛ مقرراتی که یکسال روی آنها کار شده بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۳:۰۰    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی انتصاب سرلشکر محمدحسین باقری به سمت رئیس ستادکل نیروهای مسلح را به وی تبریک گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۲:۵۷    
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگران سرمایه های معنوی نظام هستند گفت: اگر این سرمایه ها را حفظ نکنیم تضمینی نیست که آیندگان همین مسیر را طی کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۲:۵۴    
در طی مدت 5 دهه، ایالات متحده هر چه در توان داشت به غیر از جنگ مستقیم را انجام داد تا تام کت های ایران را زمین گیر کند. اما آمریکایی ها شکست خوردند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۲:۵۱    
حزب ندای ایرانیان در نامه ای به رئیس جمهور درباره پیامدهای تعلل در برخورد با متخلفان فیش های نامتعارف ابراز نگرانی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۲:۵۱    
وزارت امور خارجه از امت اسلامی خواست نسبت به فریب خوردگی برخی کشورهای اسلامی و عربی در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هشیار بوده و مانع از عملی شدن ابتکارات سیاسی بی معنا در جهت خدمت به منافع رژیم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۲:۴۸    
وزیر دفاع، آزادی قدس شریف را آرمان رزمندگان و شهدایی دانست که در راه دفاع از حرم اهل بیت به شهادت می رسند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۲:۴۸    
رئیس جمهور در پیامی انتصاب سردار محمد حسین باقری از سوی فرماندهی معظم کل قوا به سمت "رئیس ستاد کل نیروهای مسلح " را تبریک گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۲:۴۵    
وزارت فرهنگ و گردشگری جمهوری ترکیه از ابراز همدردی در خصوص حادثه اخیر در فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه تشکر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۲:۴۲    
منابع لبنانی از زلزله 4 ریشتری خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۲:۴۲    
انفجار بمبی در مسیر خودروی نظامیان ترکیه در استان ماردین ، منجر به کشته شدن 2 نظامی این کشور شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۲:۴۲    
ک تحلیلگر ارشد مسائل غرب آسیا آزادسازی نینوا بعد از عملیات موفق فلوجه را هدف بعدی ارتش به منظور پاک سازی عراق از لوث نیروهای داعش دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۲:۳۹    
پلیس فرودگاه جان.اف کندی ایالت نیویورک در پی کشف یک بسته مشکوک در این فرودگاه، اقدام به تخلیه مسافرین آن کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۲:۳۹    
رئیس و مسئولان قوه ی قضائیه، عصر امروز با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۲:۳۶    
میزگرد "گفت وگوی سیاسی" رادیو گفتگو در ادامه بررسی سلسله مباحث حقوق بشر آمریکایی، میزبان دبیرکل مجمع صلح اسلامی و یک کارشناس ارشد مسائل بین الملل بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۲:۳۶    
نظرات حاضران در جلسات بررسی فیش های حقوقی نامتعارف در مرکز پژوهش های مجلس در چهارمین نشست آن جمع بندی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۲:۳۳    
جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران با صدور اطلاعیه ای از آحاد ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی باشکوه روز قدس دعوت کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۲:۳۳    
امیرحسین درویش، معاون اداری و مالی اداره کل زندان های استان تهران با حفظ سمت به عنوان سرپرست زندان اوین منصوب شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۲:۳۳    
دولت هند ممنوعیت مبادلات تجاری مستقیم و غیرمستقیم با ایران را در برخی اقلام خاص را لغو کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۲:۳۰    
یک نویسنده و عالم سعودی با حمله به شبکه های ماهواره ای شاهزاده ولید بن طلال میلیاردر معروف خاندان آل سعود، خواستار تعطیلی این شبکه ها شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۲:۳۰    
معاون اول رئیس جمهور بر لزوم تمرکز جدی بر مبارزه با قاچاق بعنوان یکی از معضلات اصلی اقتصاد کشور تاکید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۲:۲۷    
یادگار امام (ره) با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش با گرامیداشت یاد شیخ مصطفی رهنما، نوشت: امید است شاهد زوال دولت غاصب صهیونیستی باشیم و همراه هم، نماز را در مسجد الاقصی بخوانیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۲:۲۷    
یک منبع نظامی روز چهارشنبه اعلام کرد که نظامیان سوری در درگیری های امروز خود با مخالفان مسلح در اطراف حلب، به پیشروی ها و پیروی های چشمگیری دست یافتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۲:۲۷    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در مجلس مصوبه ای با 190هزار سو در طول دو سال به تصویب رسیده که اگر آنها نخواهند به تعهدات خود عمل کنند مجلس دولت را مکلف می کند در راستای غنی سازی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۲:۲۴    
پایگاه اطلاع رسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعیه خود در خصوص فوت مرحوم ایوب آقایی دانشجوی دکتری شیمی دانشگاه کاشان را دقایقی پس از انتشار، از روی خروجی خود حذف کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۲:۲۴    
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در صورت تهدید مرزها مواضع تروریست ها را مجددا آماج گلوله قرار می دهیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۲:۲۱    
معاون اول رئیس جمهور گفت: ضروری است تا برای حمایت از تولید داخلی، مبارزه با قاچاق در دستورکار قرار گیرد و لازم است علاوه بر برخوردهای انتظامی و امنیتی گلوگاه های قاچاق شناسایی شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۲:۲۱    
وزارت اطلاعات در بیانیه ای تاکید کرد:مردم انقلابی ما، با حضور در راهپیمایی روز قدس و کشیدن بلندترین فریاد بر سر آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب، برائت خود را از تجاوز را اعلام می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۲:۲۱    
آیت الله مکارم شیرازی گفت: عده ای حقوق های چند صد میلیونی می گیرند تا خوش باشند و احتمالا یارانه نیز دریافت می کنند!
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۲:۱۸    
فاجعه ای که سوریه را ویران کرده –صد ها هزار نفر کشته، میلیون ها آواره و جریان چندساله پناهجویانی که راهی اروپا شده اند و حال تعدادشان به میلیون ها نفر می رسد- یک مصیبت سیاسی و انسانی با چندین و چند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۷:۰۴    
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: از طریق صندوق توسعه ملی به صورت ریالی خط اعتباری برای کسب و کارهای خرد و کوچک در نظر گرفته خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۵۸    
اگر بخواهیم چرایی نقض حقوق بشر توسط واشنگتن را رمزگشایی کنیم باید به سناریویی اشاره شود که در خلال و پس از جنگ سرد (از 1940 تا 1990) توسط غربی ها طرح و اجراء شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۵۶    
استیون لندمن معتقد است خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، برگزیت رخ نخواهد داد، بلکه با آرام شدن اوضاع، دولت انگلیس دست به یک عملیات پرچم دروغین یا کمپین روسیه هراسی خواهد زد تا مردم را متقاعد کند که ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۵۳    
به گفته منابع میدانی نزدیک به گروه احرارالشام روز گذشته در جلسه داخلی رهبران این گروه در شمال استان حلب سوریه درگیری و تیراندازی رخ داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۵۳    
در حالی که وزارت نفت ایران در حال بررسی شرایط شناسایی میدان اسفندیار است، عربستان با همکاری غیرقانونی کویت سالهاست از میدان مشترک با ایران برداشت نفت دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۵۳    
آئین نامه اجرایی اصلاح موادی از قانون بخش تعاونی اقتصاد در جلسه امروز هیات دولت به ریاست رئیس جمهور اصلاح شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۵۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: امید حسینی در آهستان نوشت: چندسالی هست که این پیرمرد را در مسیر کارم میبینم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۴۷    
به نظر می رسد مردم باز هم باید برای برکناری مدیران دست به دعا بردارند تا مگر دست برخی مدیران و مسؤولان شان از اداره امور کوتاه شود. نه استعفایی، نه عذرخواهی و نه برکناری قاطع و کاملی.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۴۴    
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادر کنندگان طلا و جواهر ایران با بیان این که طلاسازها در سال 92، کل 12 ماه را کار می کردند و در سال 93 این 12 ماه به 9 ماه و در سال 94 به 6 ماه تبدیل شد گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۴۴    
رژیم صهیونیستی به دنبال آن است با بهره برداری از شرایط منطقه، مخالفان جمهوری اسلامی را به یک ائتلاف هماهنگ راهبردی ِخصمانه تبدیل کند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۴۴    
معاون وزیر نفت با بیان اینکه دو نرخی شدن بنزین خواست دولت نبوده است گفت: زمانیکه بنزین دو نرخی بود، مسائل خاصی بین نرخ اول و دوم داشتیم و پیشنهاد ما برای بنزین و همه فرآورده ها، تک نرخی شدن است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۴۱    
1550 شهروند ایرانی در نامه ای به سازمان ملل سدسازی های گسترده ترکیه و بستن آب دجله و فرات تحت عنوان طرح گاپ را عامل خشکسالی، ریزگردها و بحران های سیاسی و اجتماعی در منطقه دانستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۴۱    
مراجعه به آمار نشان می دهد که نرخ رشد اعتیاد در زنان بیشتر از مردان است و از 5 درصد در سال 85 به 10 درصد در سال 90 افزایش یافته است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۴۱    
جان کری وزیر خارجه آمریکا با اذعان به نقش مفید ایران در مبارزه با داعش در عراق، گفت ارتباط مستقیم وزرای خارجه ایران و آمریکا به حل بحران های جهانی کمک می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۳۸    
این احتمال وجود دارد که یکی از نقش های دولت اردوغان پس از رویکرد ریاکارانه خود در مواجهه با رژیم صهیونیستی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۳۸    
اسناد منتشر شده جدید در انگلیس طرح چند دهه قبل مشترک این کشور با آمریکا برای نابود سازی تاسیسات نفتی منطقه به ویژه ایران و عراق برای مقابله با حمله شوروی سابق را آشکار ساخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۳۸    
محسن ایزدخواه رئیس اسبق هیئت مدیره صندوق بیمه اجتماعی روستائیان به روزنامه آرمان گفته است: در یک نگاه کلی اکثر صندوق های بازنشستگی شرایط خوبی ندارند و متأسفانه در دو سال گذشته وزارت کار ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۳۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در جلسه ای که به همراه طاهری با جمعی از هواداران معترض پرسپولیس داشت درباره فسخ یک طرفه قرارداد رامین رضاییان با باشگاه پرسپولیس اظهار ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۳۵    
در بورس قبرس ارزش مجوز یک شرکت کارگزاری حداکثر 300 هزار دلار است اما در بورس تهران ارزش سهام مدیریتی یک شرکت کارگزاری فعال و دارای مجوز حداقل 3 میلیون دلار است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۳۲    
ادعای حقوق بشری آمریکایی ها گوش فلک را کر کرده است در حالی که همه می دانند این کشور بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۳۲    
خبرهای رسیده از یمن حاکی است که نیروهای یمنی طی درگیری با گروه های مسلح، سرکرده مهم مزدوران سعودی را در منطقه هیلان از پا در آوردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۳۲    
شما در این ماه از چهار خصلت بی نیاز نخواهید بود: دو خصلت که خداوند را با آن خشنود می سازید، و دو خصلت دیگر که شما را از آن گریزی نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۲۹    
پلیس سراسر کشور عملیات گسترده ای را برای شناسایی و دستگیری مرد اعدامی که با کمک همدستانش از دست ماموران زندان جیرفت گریخته، آغاز کرده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۲۰    
نخست وزیر ترکیه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد فرودگاه آتاتورک استانبول که به دلیل حمله های تروریستی برای چند ساعت تعطیل شده بود، ساعاتی پیش فعالیت هایش را از سر گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۱۷    
ترکیه که درگیر تنش های داخلی و منطقه ای است، در سال های اخیر هدف حملات تروریستی از سوی گروه های مختلف قرار گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۱۷    
در ادامه رویکرد فشار بر مساجد شیعیان که 85 درصد جمعیت جمهوری آذربایجان را تشکل می دهند ، درب یک مسجد دیگر در باکو بسته شد .
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۱۴    
رئیس کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق، اعلام کرد که دولت عراق از آمریکا خواسته بود تا کاروان خودروهای انتحاری داعش را در جنوب فلوجه هدف قرار دهد، اما آمریکایی ها نپذیرفته بودند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۱۱    
کتاب تیغ کهنه آخرین نمایشنامه ی یاراحمدی است که پنجشنبه 10 تیر ماه در مرکز تبادل کتاب تهران با حضور جمعی از هنرمندان رونمایی می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۸    
وزیر امور خارجه آمریکا در اظهاراتی حضور ایران در عراق را برای مبارزه با گروه تروریستی داعش مفید دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: امام علی علیه السلام:فاطمه س نمی گذاشت کسی از اهل خانه درشبهای قدر به خواب رود و می فرمود: محروم کسی است که ازبرکات این شب محروم باشد بحار الانوار، ج 95، ص 1 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۵    
لرستان پُرریسک ترین و بوشهر بهترین بازارکار کشور را در اختیار دارند و در 8 استان بین 14.7 تا 21.7 درصد کل شاغلان در خطر بیکاری یکباره در اثر ورشکستگی ناگهانی و یا تعدیل نیروی بنگاه ها هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۲    
معاون پارلمانی و کنسولی و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه، اعلام کرد: طبق آخرین اطلاعات اعلام شده از سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در استانبول در حادثه تروریستی شب گذشته استانبول تا کنون ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۲    
شورای نگهبان در بیانیه ای با بزرگداشت روز جهانی قدس و تجدید اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین و انزجار از جنایات فجیع رژیم صهیونیستی، امت اسلامی را به حضور پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس فراخواند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۲    
رئیس کمیسیون توسعه صادرات اتاق ایران گفت: تحریم صادرات و تجارت فرش ایران قرار بود با اجرا شدن برجام به آمریکا به طور کامل لغو شود، اما این قانون نصفه و نیمه لغو شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۵۹    
یکی از دلایل انجام توافق عادی سازی روابط میان ترکیه و اسراییل، تسلیم شدن اردوغان و صرف نظر کردن از اجرای سومین پیش شرطش برای عادی سازی روابط، یعنی لغو کامل محاصره آبی نوار غزه بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۵۹    
پس از حملات تروریستی شب گذشته به فرودگاه استانبول در ترکیه و توقف فعالیت های آن، ساعاتی پیش بخشی از فعالیت این فرودگاه از سر گرفته شد اما تنها پروازهای ورودی به استانبول انجام می شود و هواپیمایی از ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۵۶    
ترور بیولوژیک یا بیوتروریسم خطری بود که فرمانده سپاه 3 سال قبل به شکل عمومی به آن اشاره کرد و تاکید داشت که باید انواع روش های سنتی و مدرن در حوزه تروریسم مورد رصد و شناسایی دقیق برای مقابله قرار ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۵۶    
همه ما برای انجام یکسری کارها به ترکیه رفته بودیم که در روز واقعه به استانبول آمدیم و در فرودگاه منتظر پرواز نشستیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۴۷    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسیرهای نُه گانه راهپیمایی روز جهانی قدس را اعلام کرد .
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۴۷    
مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: تغییر فرمانداران یک امر طبیعی است و الان هم وجود دارد و بر اساس ارزیابی عملکردها انجام می گیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۴۴    
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی که بدنم را سم شناسی کردم دو نوع سم آمریکایی در بدن من شناسایی شد که یکی از آنها سم باغبانی بود که توسط آمریکایی ها در جنگ جهانی دوم استفاده می شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۳۸    
نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات علیه تروریسم همه مناطقی را که روز گذشته در حومه شمالی لاذقیه به اشغال تروریست ها در آمده بود، آزاد کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۳۸    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری دو کلاهبردار و کشف 16 میلیارد تومان زمین خواری، توسط ماموران پلیس آگاهی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۳۵    
عذرخواهی از پوتین و سفر سراسیمه چاووش اوغلو به مسکو نیز به جز پشت سر گذاشتن بحران روابط با روسیه، برای کاهش هزینه های رخدادهای بزرگ نظامی و احتمالی در شمال سوریه است که ممکن است بین روسیه و آمریکا (و ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۲۹    
یک افسر عراقی از هماهنگی ها برای شورش مردم علیه داعش در موصل به همراه حمله نیروهای عراقی به این شهر، خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۲۹    
نماینده سابق مجلس گفت: ادعای دولت مبنی بر کمبود منابع مالی لازم برای افزایش حقوقهای اقشار کم درآمد غیرقابل توجیه است و برای جبران این نقص، دولت باید حقوقهای خارج از چارچوب را تغییر داده و اصلاح کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۲۹    
یک روزنامه انگلیسی ضمن اشاره به طولانی شدن بحران سوریه نوشت اکنون بعد از این همه مدت جایگاه رئیس جمهور سوریه محکم شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۲۶    
سردار اشتری و سردار محسن کاظمینی در مراسم احیا با سخنرانی آیت الله جاودان حضور داشتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۲۶    
نگاهی به 500 مقاله پر استناد مربوط به جمهوری اسلامی ایران تا سال 2015 در نمایه اسکوپوس نشان می دهد که کمتر از 15 مورد از این مقالات در دوران دولت تدبیر و امید منتشر شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۲۳    
رئیس جمهور ملت بزرگ ایران و مسلمانان جهان را به شرکت گسترده و پرشور در مراسم روز جهانی قدس فرا خواند و گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۲۳    
رایزنی در مورد جانشینان کامرون، آشوب در حزب اپوزیسیون، تشدید آزار مهاجران در اروپا، پیشنهادهای نخست وزیر ایتالیا برای پیش گیری از جدایی های بیشتر در اتحادیه و چندین خبر و تحلیل دیگر پیرامون برگزیت را ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۱۴    
تصویری دیده نشده از سرلشکر باقری و فرمانده معظم کل قوا منتشر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۱۱    
ترکیه شب گذشته ششمین حمله تروریستی بزرگ خود در سال جاری میلادی را شاهد بود اما این حملات و دلایل آن کمترین اهمیتی برای اردوغانی که از رابطه با اسرائیل سرخوش و به فکر تداوم حکومت است ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۱۱    
پلیس فتا در آستانه عید فطر در خصوص شیوه های جدید کلاهبرداری با ترفند کمک به نیازمندان و جمع آوری فطریه هشدار داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۱۱    
به آن ها نگاه کنید. به ستاره های آینده لیگ تایلند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۰۹    
بیش از 4 میلیون نفر از مردم طومار آنلاین مربوط به برگزاری همه پرسی دوم عضویت بریتانیا در اتحادیه اروپا را امضا کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۰۶    
برای آمریکا چه نعمتی بیش از وجود یک مدیر از جنس حمید قنبری در بالاترین سطح بانک مرکزی نیاز است تا بدون دردسر تصمیمات اش را به قانون داخلی تبدیل کند و نهادها و موسسات ایرانی را دو دوسته کند تا به هدف ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۰۶    
پلیس ترکیه اسامی کشته شدگان در انفجار تروریستی فرودگاه آتاتورک را اعلام کرد‬.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۰۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: وزیر دادگستری ترکیه می گوید دو عامل انتحاری ابتدا به سوی مردم و نیروهای امنیتی تیراندازی کرده و سپس خود را منفجر کرده اند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۴:۵۸    
در ادامه تلاش ها جهت ممانعت از سرمایه گذاری خارجی در ایران، یک پایگاه آمریکایی تاکید کرد که به دلیل حمایت از محور مقاومت، این کشور باید در لیست سیاه پولشویی باقی بماند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۴:۵۸    
شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه تسهیلاتی را برای راهپیمایان و نمازگزاران روز جهانی قدس در نظر گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۴:۵۵    
کار اردوغان به جایی رسیده است که پس از آنهمه خودخواهی و دشمن تراشی اکنون مانند یک آتش نشان در تلاش برای خاموش کردن آتش هایی است که کشورش را به کام خود فرو می برد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۴:۵۲    
آیت الله خامنه ای با برشمردن سختی هایی که مردم و انقلاب در این سال پشت سر گذاشته اند، سال 60 را سال ایثارها و شهادت ها و سال خرج کردن ارزنده ترین سرمایه ها و کارنامه ی این سال را کارنامه ای خونین ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۴:۵۲    
از دیرباز تست انواع محصولات آرایشی بر روی حیوانات در دنیای پزشکی رواج داشته است اما این کار که باعث مرگ آنها شده با یک شیوه نوظهور پزشکی دگرگون می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۴:۵۲    
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: قیمت شکر در بازار ساعت به ساعت تغییر می کند، به حدی که نمی توانیم قیمت اعلام کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۴:۴۹    
روزنامه دولتی ایران در شماره دیروز خود مدعی شده بود هیات مدیره سایپا در سال های 87 و 88، 600 میلیون تومان پاداش دریافت کرده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۴:۴۶    
بعد از شهادتش وقتی از سپاه به منزل مان آمدند برای سرکشی و عرض تسلیت، یکی از مسئولان می گفت برای ما خیلی تعجب آور است که ایشان چطور با سه فرزند اجازه رفتن گرفته ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۴:۴۶    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت روز قدس در اطلاعیه ای گفت: فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا محور اصلی شعارهای انقلابی است، آل سعود و آل خلیفه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۴:۴۳    
از چهار سال گذشته که متوجه برگزاری دیدار شعرا با امام خامنه ای شدم به عشق دیدار حضرت آقا و با توجه به ذوق و علاقه ای هم که در حوزه ادبیات داشتم به صورت جدی وارد این حوزه شدم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۴:۴۰    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات از برنامه ریزی برای افزایش دو برابری ظرفیت اسکان و پذیرایی زائران اربعین حسینی امسال خبر داد.
  • ۱