جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۱:۵۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 6 تیر 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 تیر 1395 هم اندیشی 2 تیر 1395 هم اندیشی 3 تیر 1395 هم اندیشی 4 تیر 1395 هم اندیشی 5 تیر 1395 هم اندیشی 6 تیر 1395 هم اندیشی 7 تیر 1395 هم اندیشی 8 تیر 1395 هم اندیشی 9 تیر 1395 هم اندیشی 10 تیر 1395 هم اندیشی 11 تیر 1395 هم اندیشی 12 تیر 1395 هم اندیشی 13 تیر 1395 هم اندیشی 14 تیر 1395 هم اندیشی 15 تیر 1395 هم اندیشی 16 تیر 1395 هم اندیشی 17 تیر 1395 هم اندیشی 18 تیر 1395 هم اندیشی 19 تیر 1395 هم اندیشی 20 تیر 1395 هم اندیشی 21 تیر 1395 هم اندیشی 22 تیر 1395 هم اندیشی 23 تیر 1395 هم اندیشی 24 تیر 1395 هم اندیشی 25 تیر 1395 هم اندیشی 26 تیر 1395 هم اندیشی 27 تیر 1395 هم اندیشی 28 تیر 1395 هم اندیشی 29 تیر 1395 هم اندیشی 30 تیر 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۹:۵۳    
در حالی که روسیه، چین و ایران به دنبال به چالش کشیدن نیروهای آمریکایی در دریا هستند، خطراتی در کمین نیروی دریایی ایالات متحده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۲۰:۱۴    
مهدی اخوان رسماً به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال بزرگسالان فولاد مبارکه سپاهان منصوب شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۲۰:۱۱    
مراسم سوگواری و عزاداری مولای متقیان حضرت امیرالمؤمنین علی (علیه السلام) در بیستمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور قشرهای مختلف مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۲۰:۱۱    
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: با توجه به استقرار مراکز اصلی این تروریست ها در شمال عراق، در صورت عدم عمل به تعهدات خود و مبنی بر جلوگیری از تحرک و اقدامات ضدامنیتی فوق عقبه آنها در هر نقطه و منطقه ای ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۲۰:۱۱    
روزنامه "الایام" بحرین، به اتهام زنی علیه شیخ عیسی قاسم و جمهوری اسلامی ایران پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۲۰:۰۸    
نتایج جدید ترین نظرسنجی نشان می دهد که 29 درصد شهروندان آلمانی هم خواستار برگزاری همه پرسی خروج کشورشان از اتحادیه اروپا بوده و دو سوم آن ها نیز تغییرات اساسی در این اتحادیه را ضروری می دانند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۲۰:۰۸    
منابع عراقی از کشته شدن یک طفل شیرخواره و مادرش به دست تک تیراندازهای داعش خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۲۰:۰۸    
خبرگزاری فرانسه روز یکشنبه در گزارشی با اشاره به آزادی کامل شهر فلوجه از دست تروریست های تکفیری-صهیونیستی داعش، این پرسش را مطرح کرد که پس از فلوجه، هدف بعدی ارتش عراق کجاست؟
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۲۰:۰۵    
نخست وزیر عراق که به فلوجه سفر کرده است، پرچم عراق را در مرکز این شهر برافراشت و از مردم خواست تا به خیابان ها آمده و جشن بگیرند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۶:۱۴    
این کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه آمریکا به بهانه های مبارزه با پولشویی به دنبال اعمال سازوکارهای جاسوسی خود در سیستم بانکی کشور است گفت: با شرایط FATF محیط خوبی برای رصد مالی کشور ایجاد می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۶:۱۱    
احتمال دارد همه پرسی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا مجدداً تکرار شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۶:۰۸    
خروج انگلستان از اتحادیه اروپا و تصمیم به استعفای نخست وزیر این کشور تا ماه اکتبر، زمزمه هایی در جامعه انگلستان مبنی بر جانشینی وی توسط گزینه های احزاب محافظه کار و کارگر به راه انداخته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۶:۰۸    
یهودی ارتودکسی که با چاقو به راهپیمایی همجنس گرایان در شهر قدس حمله کرد، به حبس ابد و پرداخت و غرامت محکوم شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۶:۰۵    
تجربه حمله به شیخ زکزاکی و اعدام شهید مظلوم آیت الله نمر نشان می دهد که دیپلماسی در وضعیت کنونی منطقه، راه گشا نخواهد بود و برای دفاع از حقوق باید در کنار دیپلماسی، از ابزارهای دیگری هم بهره برد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۶:۰۲    
موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی، جدیدترین گزارش سازمان بین المللی کار (ILO)، با عنوان برگشت از خصوصی سازی نظام های بازنشستگی را به فارسی ترجمه و منتشر کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۵:۵۹    
یک مرکز حقوق بشری از بازداشت 330 فلسطینی از آغاز ماه مبارک رمضان تا کنون به دست رژیم صهیونیستی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۵:۵۹    
هافبک جدایی طلب گسترش فولاد گفت: در صحبتی که با مسئولان باشگاه داشتم آنها نشان دادند که از ته دل من را دوست دارند و می خواهند تا من پیشرفت کنم هرچند که خودم هم پیشرفتم را دوست دارم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۵:۵۹    
یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا از سفر جان کری به بروکسل و لندن برای دیدار و گفتگو با مقام های ارشد اروپایی خبر داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۴:۴۴    
پس از شکست عارف در انتخابات ریاست مجلس، ناکامی در انتخابات رؤسای شعب نیز منجر به پیدایش شکست های بعدی شده و اختیارات این جریان سیاسی را در چینش اعضای کمیسیون ها با محدودیت شدید مواجه کرد تا در بین ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۵:۴۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از معرفی مدیرعامل جدید بانک رفاه کارگران، فردا دوشنبه خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۵:۴۱    
نیویورک پست در گزارشی مدعی شد داستان لابی گری های صورت گرفته برای به نتیجه رساندن توافق هسته ای ایران، تمامی ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۵:۳۸    
یک داعشی کویتی درتماس تلفنی با نهادهای امنیتی کویت، خواستار حمایت از خانواده اش در برابر خطرات ناشی از تفکرات داعشی و تروریستی خود شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۵:۳۸    
امام علی علیه السلام: آری، آنگاه که فتنه ها روی آورند، حقّ و باطل درهم آمیزند و شبهه و سردرگمی ایجاد کنند، و هنگامی که پشت کردند، شناخته شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۵:۳۵    
وزیر انرژی روسیه از احتمال سقوط بهای نفت در کوتاه مدت با خروج انگلیس از اتحادیه اروپا سخن گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۵:۳۵    
فاطمه دانشور با اشاره به خرید و فروش نوزادان در جنوب تهران،اظهار داشت: متاسفانه گزارشات نشان می دهد خانم های کارتن خواب به هنگام زایمان در برخی از بیمارستان های جنوب و مرکز شهر مراجعه و پس از به دنیا ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۵:۳۲    
مجری طرح فیلم سینمایی"بادیگارد" گفت: "ابراهیم حاتمی کیا" به دلیل داشتن سنگ کیسه صفرا در بیمارستان بستری شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۵:۲۳    
یکی از شخصیت های دینی لبنانی پاسخ کوبنده ای به ادعاهای رئیس حزب مستقبل لبنان علیه ایران داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۵:۲۰    
مرکز اسناد انقلاب اسلامی در سالروز ترور نافرجام مقام معظم رهبری، سند اعترافات مسعود تقی زاده یکی از عوامل بمب گذاری مسجد ابوذر را منتشر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۵:۱۷    
مدیر آژانس توریستی آل کوثر که به بهانه اعزام به کربلا میلیاردها تومان پول به جیب زده بود، پس از فرار از زندان با وثیقه میلیاردی، به همراه دو هم دستش شناسایی و دستگیر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۴:۱۴    
سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا از توزیع بسته های رمضانی میان خانواده های ایرانی در کربلا خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۵:۰۸    
پس از آزادسازی شهر الرمادی مرکز استان الانبار از اشغال داعش، در دسامبر گذشته، زندگی بار دیگر دراین شهر جریان پیدا کرده و اهالی به منازل خود بازگشته اند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۴:۵۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: ◾️سبک زندگی اسلامی/▪️امام علی علیه السلام :هر کس که زیاد به یاد آخرت باشد، کمتر گناه می کند. غررالحکم : 8769 / ▪️ایام شهادت امیرالمؤمنین علیه السلام تسلیت باد. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۴:۵۶    
رئیس جمهور آمریکا ضمن اعلام حالت فاجعه در ایالت ویرجینیای غربی، اجازه داده است تا کمک های فدرال در اختیار 3 منطقه این ایالت قرار بگیرد که بیشترین خسارات را از این سیل متحمل شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۴:۵۳    
کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات علی رغم تمامی پیش بینی ها، به شکلی هوشمندانه اپراتورهای موبایل را ترغیب به افزایش قیمت بسته های اینترنتی کرد و از ورود به تعیین کف قیمت اینترنت منصرف شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۴:۵۰    
منابع امنیتی کویت از کشف و ضبط پرچم ها و تبلیغات متعلق به داعش در یکی از مناطق جنوبی این کشور خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۴:۵۰    
بعد از تهدید دبیر کل حزب الله لبنان در مورد حمله موشکی به انبارهای آمونیاک خلیج حیفا در جنگ آینده احتمالی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۴:۵۰    
فرمانده نیروهای بسیج مردمی عراق گفت که آزادسازی کامل شهر فلوجه تا چند روز دیگر اعلام می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۴:۴۷    
ماجرای تلخ دریافت های نجومی برخی مدیران دولت یازدهم،چالشی جدی برای اعتبار دولت قلمداد می شود. این چالش پیش از این پرونده هم در موضوعات مختلفی همچون ناکارآمدی و بی پروژه بودن دولت هم بوجود آمده بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۴:۴۷    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور از تکمیل و آماده شدن بخش جدید گزارش این سازمان در خصوص حقوق های نامتعارف و نجومی مدیران دستگاه های دولتی خبر داد و گفت: این گزارش امروز به روسای قوا تقدیم می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۴:۴۷    
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار منتشر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۴:۴۴    
قیمت هر بسته 450 گرمی باقلا سبز در بازار 15 هزار تومان و جو پرک 450 گرمی، هزار و 300 تومان عرضه می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۴:۴۴    
"گروه تروریستی تکفیری داعش" حاکم "فلوجه" را به اتهام فرار از این شهر و در پی آن سقوط فلوجه پس حمله همه جانبه نیروها و رزمندگان عراقی به این شهر، اعدام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۴:۴۱    
رئیس پژوهشکده پولی و بانکی گفت: با ابلاغیه بانک مرکزی، بانک ها موظفند صورت های مالی را با فرمت جدید تهیه کنند و بر این اساس میزان دریافتی مدیران ارشد بانکی باید در صورت های مالی درج شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۴:۳۸    
رئیس کمیسیون اصل 90 از اولویت بندی 300پرونده به جا مانده از مجلس نهم در کمیسیون متبوع خود خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۴:۲۳    
یکی از کارهای همیشگی شیخ زکزاکی اطعام همسایگان با هر مذهب و آیینی به ویژه در ماه مبارک رمضان است. امسال نیز این مرد بزرگ با وجود گرفتاری در زندان جور در نیجریه، این سنت حسنه را فراموش نکرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۴:۲۳    
در بین تمام هدایایی که شاعران، نویسندگان و هنرمندان برای رهبر انقلاب آماده کرده بودند یک نامه از نوجوان 16 ساله جلب توجه می کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۴:۱۱    
انگلیسی ها برای گرفتن گذرنامه ایرلندی صف های طولانی بستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۴:۰۲    
فرمانده عملیات آزادسازی فلوجه، اعلام کرد که عملیات نظامی در این شهر پایان یافته و از این پس به کار پاکسازی و مین روبی خواهیم پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۳:۵۹    
مشاور سابق دولت بحرین، برنامه محاصره، پاکسازی و دور کردن اکثریت شیعه از مشارکت در حیات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بحرین را افشا کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۳:۵۶    
جلسه بررسی حقوقهای غیرمتعارف و روشهای مقابله با سوءاستفاده ها صبح امروز با حضور رئیس مجلس برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۳:۵۱    
درخواست سران اروپا برای خروج سریع انگلیس از اتحادیه اروپا، مقامات سیاسی این کشور را به تکاپو واداشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۳:۴۸    
رئیس مرکز مبارزه با پولشویی با اشاره به تعلیق کلیه محدودیت های نظام پولی و مالی کشور از سوی گروه کاری اقدام مالی گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۳:۴۵    
مدیر بیمه های اتومبیل بیمه ایران از آغاز پرداخت خسارت به حادثه دیدگان سانحه اتوبوس سربازان و خانوادهای بازماندگان خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۳:۴۵    
رئیس کل بانک مرکزی عربستان گفت، رشد تولید ناخالص داخلی غیرنفتی عربستان از 3.4 درصد در سال 2015 به 2.8 درصد در سال 2016 کاهش خواهد یافت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۳:۴۲    
گزارش ها از به کارگیری فناوری جدید در حذف ویدئوهای خشونت آمیز و افراط گرایانه در یوتیوب و فیس بوک حکایت دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۳:۳۹    
سردار شریف حقوق های نامتعارف در سپاه را تکذیب کرد و گفت: اگر معذوریت های حفاظتی نبود، حتما فیش حقوقی خودم را منتشر می کردم تا رقم واقعی را ببینید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۳:۳۹    
انفجار بمب دست ساز صبح امروز (یکشنبه) در جنوب غرب پایتخت عراق، 2 کشته و 1 زخمی بر جای گذاشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۳:۳۹    
با وجود مخالفت برخی اعضای شورای شهر تهران در خصوص واگذاری شرکت شهروند و شهر آفتاب به بانک شهر یک فوریت این موضوع در دستور کار شورا قرار گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۳:۲۸    
منابع عراقی، به تازگی، اطلاعاتی دربارۀ سرنوشت "نورا"، یکی از خطرناک ترین تک تیراندازان داعش، منتشر کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۳:۲۸    
تروریست های داعش درمدت اشغال شهر فلوجه عراق درسالهای اخیر، با انبار کردن دهها تن مواد غذایی برای نیروهای خود، از توزیع آن بین مردم شهر جلوگیری کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۳:۲۳    
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس از ورود این کمیسیون به بررسی پرونده حقوق های نجومی خبر داد و اعلام کرد: جلسات کارگروه بررسی فیش های نجومی که رئیس مجلس دستور تشکیل آن را داده بود، تاکنون تشکیل نشده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۳:۲۳    
نیروهای عراقی شنبه شب یک فروند پهپاد گروه تروریستی داعش را بر فراز شهر فلوجه سرنگون کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۳:۱۷    
عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: رئیس جمهور در نشست فعالان اقتصادی صرفا به آمار ایجاد اشتغال اشاره کردند و تعدیل ها و اخراج های صورت گرفته در صنایع را نادیده گرفته اند چرا که در حقیقت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۳:۱۴    
شاعر و مداح اهل بیت محمدمهدی عبدالهی برای مظلومیت شیخ عیسی احمد قاسم الدرازی ، رهبر شیعیان مظلوم بحرین شعری سروده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۳:۱۱    
برخی کارشناسان تاریخی سازمان منافقین و برخی دیگر رهروان فرقان را عامل ترور می دانند. اما آیت الله خامنه ای توسط چه کسی یا گروهی ترور شد؟ پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۳:۰۸    
ششم تیر 1360، سالروز ترور رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای در مسجد ابوذر تهران است و اکنون در آستانه 35 سالگی این حادثه تلخ به مرور آن می پردازیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۳:۰۸    
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: برابر مصوبه هیئت وزیران، پلیس ملزم به شماره گذاری خودروهایی است که تأییدیه سازمان استاندارد و محیط زیست را دارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۳:۰۵    
یک مدرس زبان انگلیسی گفت:در بحث آموزش زبان انگلیسی در مدارس با مشکلات متعددی مواجه هستیم به گونه ای که برخی معلمان، تلفظ صحیح ساده ترین کلمات را هم نمی دانند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۲:۴۵    
بی گمان کسی که در هنگام مرگ است، سفارش ها و توصیه هایی به نزدیکان و دوستان ارائه می دهد که از نظرش مهمترین و اساسی ترین و اصولی ترین مسائل است و دوست دارد به آن توجه و اهتمام شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۲:۴۲    
اولین باری که مذاکره با آمریکا از سوی انقلابیون جدی گرفته شد، آخرین ماه های عمر رژیم شاهنشاهی بود. همزمان با اوج گرفتن موج مبارزات مردمی در تابستان 57 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۲:۱۹    
پسرم را که بدرقه کردیم، پدرش گفت: خانم! حسین دیگر برنمی گردد. من با ناراحتی گفتم: آقا از این حرف ها نزن. می رود و ان شاء الله صحیح و سال می آید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۲:۱۳    
فاطمه حسینی جوان ترین نماینده مجلس که خبر فیش نجومی پدرش منتشر شده است، در تبلیغات انتخاباتی مدعی شده بود: من می خواهم نماینده نسلی باشم که زندگی شاد و پر امید حق مسلم آنان است نه بی کاری ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۲:۰۷    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: اگر دشمن بداند ما آماده نیستیم قطعا حمله می کند و دلیل ناتوانی و زبونی دشمن در مقابل جمهوری اسلامی این است که جوانان ما را جوانانی آماده و توانمند می بیند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۲:۰۴    
دادگاه عالی رژیم صهیونیستی به شرکت اَویک اجازه داد که در منطقه جولان اشغالی سوریه عملیات حفاری برای نفت را آغاز کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۲:۰۱    
پس از سران و حکام عرب منطقه، انفعال دستگاه دیپلماسی دولت ایران، گردانندگان اقلیم کردستان عراق را نیز به طمع انداخته است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۱:۵۸    
بر اساس فرمولهای بانکی، بانک مسکن به ازای پرداخت هر فقره وام 100میلیونی به زوجهای جوان 150میلیون تومان سود کسب می کند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۱:۵۵    
ناصر صبحی قراملکی در گفت وگویی، بااشاره به جلسه اخیر خود با مدیران بانک مرکزی اظهار کرد: گفته می شد زوجینی که در نوبت وام 3 میلیون تومانی هستند می توانند وام 10 میلیونی دریافت کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۱:۵۵    
سرمربی پیشین تیم استقلال گفت: متأسفانه عده ای از آقایان که به من و قلعه نویی خیانت کردند، همین حالا هم در استقلال حضور دارند و به منصوریان هم خیانت خواهند کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۱:۵۲    
طوماری که با تکرار همه پرسی تعیین تکلیف عضویت انگلستان در اتحادیه اروپا ارائه شده، تاکنون از سوی بیش از دو میلیون و پانصد هزار نفر امضا شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۱:۵۲    
وزیر خارجه آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در رم دیدار خواهند کرد تا درباره بحران سوریه و تلاش ها برای ازسرگیری مذاکرات سازش بین اسرائیل و فلسطینیان تبادل نظر کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۱:۵۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: شبکه بی بی سی فارسی در چند روز گذشته سعی داشت با تولید برنامه های مختلف، دریافت حقوق نجومی برخی مدیران را توجیه کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۱:۴۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: واکنش های مردم پس از انتشار تصاویر فیش های حقوق نجومی برخی مدیران دولت همچنان ادامه دارد. دانلود ویدیو د
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۱:۴۰    
روزنامه صهیونیستی نوشت: مقابله با تلاش های ایران در انتقال سلاح در خاورمیانه، کمک به حزب الله، نفوذ دوباره در باریکه غزه و مقابله با حمله به اسرائیل از جنوب سوریه از جمله اهداف ماموریتی جنگنده های اف ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۱:۳۷    
یکی از معدود افرادی که گفته می شد موفق به فرار از اردوگاه کار اجباری "آشویتس" در دوران آلمان نازی شده است اکنون اعتراف می کند در تمام این سال ها دروغ گفته و هیچ وقت اصلا در آشویتس زندانی نبوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۱:۳۴    
وبگاه آمریکایی نوشت: با توجه به نوسان های ناشی از خروج انگلستان از اتحادیه اروپا، اگر ایران رونق اقتصادی مورد نظر از برجام را شاهد نباشد، توافق هسته ای با قدرت های جهانی در خطر سقوط قرار می گیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۱:۳۱    
کنسولگری عربستان سعودی در اربیل عراق با صدور بیانیه ای حمایت از گروه های تروریستی و اعزام آن ها به ایران را منکر شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۱:۲۹    
تروریست های داعش 6 سوری را به اتهام ارتداد، با شلیک گلوله اعدام کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۱:۲۹    
در پی رای مثبت مردم انگلیس به خروج از اتحادیه اروپا ارزش گذرنامه بریتانیا به میزان قابل ملاحظه ای کاهش یافت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۱:۲۶    
انتقال لاشه های تاکسیدرمی شده آخرین بازماندگان یوزپلنگ به موزه های حیات وحش همواره به مختومه شدن پرونده ای عریض و طویل از وعده هایی می انجامد که مسئولان محیط زیست پس از کشته شدن هریک از این گربه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۱:۲۳    
مهدی مومنی به تیم فوتبال استقلال خوزستان بازگشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۱:۲۰    
روزنامۀ انگلیسی "اکسپرس"، با انتشار گزارشی، نام کشورهایی را که دارایی های داعش را در بانک های خود نگه داری می کنند، اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۱:۱۷    
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: در حادثه درگیری ماه گذشته نیروی انتظامی با اعضای یک گروهک تروریستی در خاش یک نفر زنده دستگیر شد که عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۱:۰۲    
رئیس هیئت علمای بحرین و سخنگوی شیخ عیسی قاسم در تحصن مردم مقابل منزل او تاکید کرد آل خلیفه برای رسیدن به شیخ عیسی قاسم باید از روی پیکر 5 هزار معترض که مقابل منزل او تحصن کرده اند بگذرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۰:۳۸    
فضای علمی، فرهنگی، باز و متنوع دانشگاه محیط امنی برای برنامه های امنیتی دشمن است و فرماندهی این جبهه در مقابله با دشمن با مسئولان دانشگاه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۰:۳۵    
پناه نام تابلویی از جمله آثار نفیس و فاخر استاد محمود فرشچیان است که هم اکنون در تالار اختصاصی گنجینه قرآن و نفایس سازمان کتابخانه موزه آستان قدس رضوی نگهداری می شود و دربردارنده یکی از خصایص شخصیتی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۰:۲۹    
منافقین بعد از ناکامی شورش، تحرکشان را زیرزمینی کردند و به ترورهای کور و هدفمند روی آوردند. این رویکرد متاثر از تحلیل رجوی بود که پیش از 30 خرداد 60 مطرح کرده بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۰:۲۳    
پاداش های کلان بانک های شبه دولتی، در دولت روحانی نسبت به دولت قبل، تفاوت خاصی نکرده که بتوان آن را نتیجه نگاه اصلاحی دولت یازدهم دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۰:۲۰    
با مدیریت ناکارآمد، محیط زیست هر روز با مشکلی جدید مواجه خواهد بود ؛ این را رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس می گوید و تاکید می کند تا زمانیکه محیط زیست اولویت اول کشور نباشد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۰:۱۲    
چرا باید به برخی مسوولان دولتی که باسیاست بازی موج بورسیه ها را به راه انداختند و به فرزندان ملت ظلم کردند، در مساله پیگیری حقوق های نجومی اعتماد داشته باشیم؟
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۰:۰۰    
ظفر بنگاش معتقد است با ادامه سرکوبگری آل خلیفه احتمال دارد اعتراضات مسالمت آمیز دربحرین به مقاومت مسلحانه علیه رژیم تبدیل شود.
  • ۱