شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۸:۳۸Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 18 تیر 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 تیر 1395 هم اندیشی 2 تیر 1395 هم اندیشی 3 تیر 1395 هم اندیشی 4 تیر 1395 هم اندیشی 5 تیر 1395 هم اندیشی 6 تیر 1395 هم اندیشی 7 تیر 1395 هم اندیشی 8 تیر 1395 هم اندیشی 9 تیر 1395 هم اندیشی 10 تیر 1395 هم اندیشی 11 تیر 1395 هم اندیشی 12 تیر 1395 هم اندیشی 13 تیر 1395 هم اندیشی 14 تیر 1395 هم اندیشی 15 تیر 1395 هم اندیشی 16 تیر 1395 هم اندیشی 17 تیر 1395 هم اندیشی 18 تیر 1395 هم اندیشی 19 تیر 1395 هم اندیشی 20 تیر 1395 هم اندیشی 21 تیر 1395 هم اندیشی 22 تیر 1395 هم اندیشی 23 تیر 1395 هم اندیشی 24 تیر 1395 هم اندیشی 25 تیر 1395 هم اندیشی 26 تیر 1395 هم اندیشی 27 تیر 1395 هم اندیشی 28 تیر 1395 هم اندیشی 29 تیر 1395 هم اندیشی 30 تیر 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۸:۳۲    
نمایندگان کنگره آمریکا، قاطعانه با توافق اولیه درباره فروش هواپیماهای بوئینگ به جمهوری اسلامی ایران مخالفت کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۸:۲۶    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در موضوع حقوق های نجومی دولت باید شجاعانه و صادقانه برخورد کند تا ریشه این انحراف سوزانده شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۸:۲۶    
سخنگوی ارتش نیجریه از حمله انتحاری به یک مسجد در این کشور و کشته شدن 6 تن خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۸:۱۸    
شهید شیخ فضل الله محلاتی خطاب به فرزندانش در وصیت نامه اش نوشت: سه چیز را اگر نداشته باشید، من از شما نمی گذرم و از شما راضی نخواهم بود: الله، قرآن و امام .
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۸:۱۵    
زمان قرعه کشی لیگ برتر شانزدهم اعلام شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۸:۰۴    
رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرده است که علیرغم برگزیت، کشورهای ناتو می بایست محکم مقابل اقدامات روسیه ایستادگی کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۸:۰۴    
کارشناس مسئول دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت با اشاره به اینکه وزارت بهداشت به اطلاعات مستندی دست یافته است که ترکیبات شیمیایی در تبناکوهای معطر اغلب سرطان زا هستند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۸:۰۱    
رییس سازمان نظام پزشکی طی نامه ای به معاون و دادستان انتظامی نظام پزشکی برای پیگیری و رسیدگی به پرونده پزشکی عباس کیارستمی دستور داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۸:۰۱    
یک مقام مسئول در وزارت خارجه ایران به بان کی مون توصیه کرد در گزارش 6 ماهه خود به شورای امنیت به تفاسیری که با نص برجام متناقض بوده نپردازد و گزارش منصفانه ای درباره کوتاهی آمریکا در عمل به تعهدات ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۵۸    
مدیر اداره کل دفاع مدنی کویت از آماده باش این سازمان پس از آتش سوزی در بندر ماهشهر ایران و آمادگی برای مقابله با هر اتفاقی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۵۶    
وزیر نفت با اشاره به انجام عملیات ضربتی به منظور خاموش شدن آتش در پتروشیمی بوعلی گفت: متاسفانه این عملیات موفق نبود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۵۳    
باید از مسئولان دولتی این سوال را پرسید که چرا در سخت ترین سال اقتصاد کشور، این سخت گرفتن در بودجه جاری دستگاه ها، فقط شامل حال کارمندان شد و خللی در حقوق های کلان مدیران ایجاد نکرد؟
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۵۳    
سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به مصوبه اخیر مجلس نمایندگان آمریکا به منظور جلوگیری از فروش هواپیماهای بوئینگ با بیان اینکه به مسائل داخلی آمریکا کاری نداریم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۵۰    
نماینده سابق مجلس بیان کرد: حادثه کوی دانشگاه در هیجدهم تیرماه توطئه ای طراحی شده برای براندازی انقلاب اسلامی بود که نشان داد هیچ زمانی این نظام برای استکبار جهانی مایه آرامش و اطمینان خاطر نخواهد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۴۱    
حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری در کتاب خاطرات خود آورده: من در ماجرای 18 تیر 78، قائل بودم که باید سران نهضت آزادی دستگیر، محاکمه و با آنها برخورد قاطع شود اما رئیس دولت اصلاحات این اعتقاد را نداشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۳۳    
یک روزنامه چاپ ترکیه، از اقدام رئیس جمهور این کشور برای ترمیم روابط با سوریه و تلاش برای کاهش بحران و بی ثباتی در منطقه خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۵:۴۵    
امام جمعه موقت تهران گفت: می گویند بودجه نیست، نه، بودجه هست ولی در کنار بودجه های کلان، دزد فراوان هم هست، آیا مسئولان مربوطه خواب بودند؟ این همه غارت و دزدی انجام شد اما مسئولان خواب بودند؟
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۶:۴۴    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه توافق هسته ای برجام را از مصادیق بدعهدی آمریکا دانست و تصریح کرد با آنکه به اعتراف آمریکایی ها و غربی ها ایران همه تعهدات خود را در اجرای برجام عملیاتی کرده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۶:۳۵    
وزیر نفت گفت: این شایعات که حادثه پتروشیمی بوعلی سینا خرابکاری بوده است صحت ندارد و مشکل فنی باعث بروز این حادثه شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۵:۵۷    
گزارش کمیته ویژه ای که بعد از ابلاغ رئیس جمهور و به دستور جهانگیری به منظور بررسی همه جانبه مساله فیش های حقوقی، زمینه ها، ابعاد و موارد مختلف آن تشکیل شده بود، منتشر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۳:۳۳    
حزب کارگزاران با کمی تسامح، مبانی لیبرالیسم را پذیرفته و به آن قید اسلامی زده است. این حزب تنها راه پیشرفت کشور و گذار از دوران پس از جنگ را عمل به مبانی لیبرالیسم غربی با گرایش اسلامی می داند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۳:۲۷    
استاندار تهران از اختصاص 170 هکتار زمین در شرق تهران برای ایجاد آرامستان خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۳:۲۷    
تولید نفت ایران در ماه ژوئن با 5 هزار بشکه افزایش نسبت به ماه می به 3.6 میلیون بشکه در روز رسیده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۳:۲۴    
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به عملیات انتحاری بامداد امروز (جمعه) گروهک تکفیری - تروریستی داعش به حرم امامزاده سیدمحمد در مسیر سامرا گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۳:۲۴    
سرویس اطلاعات آلمان مدعی شد که ایران پس از توافق هسته ای در پی دستیابی به فناوری و تجهیزاتی است که به وسیله آن ها بتواند برنامه هسته ای و موشکی خود را پیش ببرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۳:۱۸    
نمایی از یک ورزشگاه در شهر هوبئی چین که بر اثر سیل به این شکل درآمده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۳:۱۶    
دو خودروساز بزرگ کشور در ایام عید سعید فطر روش های متنوعی را برای فروش محصولات زیر 40 میلون تومانی خود در نظر گرفته اند تا از این طریق تقاضای انباشته شده در قشر متوسط به پایین جامعه را تحریک کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۳:۱۶    
متقاضیان وام ده میلیون تومانی برای دستیابی به آن باید شرایط ارائه شده از سوی بانک مورد نظر را رعایت کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۳:۰۴    
رئیس جمهوری آمریکا با اشاره به جدیدترین رفتار خشونت آمیز مأموران پلیس آمریکا با سیاهپوستان تصریح کرد که تیراندازی های پلیس این کشور به سیاهپوستان باید به دغدغه و نگرانی همه مردم آمریکا تبدیل شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۳:۰۴    
رابطه نزدیک نظام پارلمانی با نظام حزبی، تنها متوقف به ایام انتخابات نیست، بلکه این رابطه آنگاه اهمیتی مضاعف می یابد که نوبت به بازی لابیست ها در ساماندهی آرای پارلمانی می رسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۳:۰۱    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران درپاسخ به سوالی در خصوص حقوق های نجومی برخی از مدیران گفت: این حقوق های نجومی یک ولنگاری مالی و یک ولنگاری اداری است، مثل همان ولنگاری فرهنگی که رهبر معظم انقلاب فرمودند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۳:۰۱    
در جریان فعالیت ربات تلگرامی ایرانسل که مشخصات مشترکان این اپراتور را ارائه می کرد، 5 کدشماره در معرض سوء استفاده احتمالی قرار گرفته اند و باقی شماره ها از ماجرا مصمون مانده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۲:۵۵    
زنان مسلمان در سوئیس برای پوشیدن برقع تا 8 هزار یورو جریمه می شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۲:۴۹    
هزاران نفر از مردم آمریکا در شهرهای مختلف این کشور در اعتراض به اقدامات نژادپرستانه پلیس آمریکا علیه سیاهپوستان به خیابان ها آمدند. معترضان وارد محوطه کنگره شدند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۲:۴۶    
رئیس جمهور آرژانتین برای منصرف کردن بهترین فوتبالیست این کشور از تصمیمش برای وداع با تیم ملی، تلاش خود را انجام داد و به نتیجه آن هم خوش بین است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۲:۴۶    
رئیس کلانتری 127 نارمک علت فوت یک متهم در تحت نظرگاه این کلانتری را تشریح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۲:۴۳    
رئیس جمهور به منظور شرکت در اجلاس سه جانبه سران ایران، روسیه و جمهوری آذربایجان به باکو می رود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۲:۴۳    
بخشنامه معاون اول رئیس جمهور درباره ممنوعیت عضویت مدیران ستادی در هیئت مدیره شرکتهای خارجی باعث طرح دوباره موضوع چندشغله ها و همچنین ایجاد ابهاماتی در مورد عضویت این مدیران در شرکتهای داخلی شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۲:۳۷    
مجلس نمایندگان آمریکا دو متمم لایحه ای را درباره توقف فروش سه مدل هواپیمای مسافربری از سوی شرکت هواپیماسازی بوئینگ به ایران تصویب کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۲:۳۴    
مدیرکل راه و شهرسازی البرز از یک طرفه شدن محور کرج چالوس از محدوده مرزن آباد به سمت کرج خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۲:۳۱    
رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلاتی مانند تجمیع بیمه ها، پایداری منابع و حفاظت از حقوق مردم در حوزه سلامت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۲:۲۸    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از گذشت دو هفته گزارش مذاکرات انجام گرفته وزارت اقتصاد با کارگروه بین دولتی اقدام مالی به مجلس نرسیده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۲:۲۵    
معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان از پیشنهاد وزارت کشور به این شورا برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده در دو تاریخ 29 اردیبهشت یا 5 خرداد خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۲:۲۳    
آتش سوزی در پتروشیمی بوعلی سینا در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر که از حدود 40 ساعت پیش آغاز شده بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۲:۲۳    
در حالی اکبر ترکان مشاور رئیس جمهوری پس از 16 ماه به مزخرف خواندن مسکن مهر از سوی وزیر راه و شهرسازی واکنش نشان داده که به نظر می رسد دولت یازدهم در سال آخر عمرش به فکر دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ...