دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۲:۰۶May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 9 شهریور 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 شهریور 1395 هم اندیشی 2 شهریور 1395 هم اندیشی 3 شهریور 1395 هم اندیشی 4 شهریور 1395 هم اندیشی 5 شهریور 1395 هم اندیشی 6 شهریور 1395 هم اندیشی 7 شهریور 1395 هم اندیشی 8 شهریور 1395 هم اندیشی 9 شهریور 1395 هم اندیشی 10 شهریور 1395 هم اندیشی 11 شهریور 1395 هم اندیشی 12 شهریور 1395 هم اندیشی 13 شهریور 1395 هم اندیشی 14 شهریور 1395 هم اندیشی 15 شهریور 1395 هم اندیشی 16 شهریور 1395 هم اندیشی 17 شهریور 1395 هم اندیشی 18 شهریور 1395 هم اندیشی 19 شهریور 1395 هم اندیشی 20 شهریور 1395 هم اندیشی 21 شهریور 1395 هم اندیشی 22 شهریور 1395 هم اندیشی 23 شهریور 1395 هم اندیشی 24 شهریور 1395 هم اندیشی 25 شهریور 1395 هم اندیشی 26 شهریور 1395 هم اندیشی 27 شهریور 1395 هم اندیشی 28 شهریور 1395 هم اندیشی 29 شهریور 1395 هم اندیشی 30 شهریور 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری اسوشیتد پرس از کشف موقعیت 72 گور جمعی قربانیان گروه تروریستی داعش در عراق سوریه با 5200 تا 15 هزار قربانی دفن شده در آن خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۹:۴۲    
معاون وزیر خارجه با اشاره به انجام 570 ملاقات رسمی و غیررسمی توسط رؤسای نمایندگی های ایران در خارج درباره حادثه منا ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۹:۳۹    
رئیس کل سابق بانک مرکزی درباره گم شدن 30 میلیون دلار در دولت قبل با اشاره به اینکه نمی شود به صورت مبهم درباره این مسئله صحبت کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۹:۳۹    
سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به اظهارات مداخله جویانه دبیرکل اتحادیه عرب گفت که جزایر سه گانه، بخش لاینفکی از سرزمین ایران هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۹:۲۴    
معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت از علاقمندی لبنان به خریداری نفت کوره و گازوئیل از ایران خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۹:۲۴    
روزنامه آمریکایی نوشت: توافق با بوئینگ برای رییس جمهور میانه روی ایران که در پی انتخاب مجدد است، از آن رو مهم است که می تواند استدلال کند روابط ایران با غرب را توسعه داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۹:۲۱    
کمیسر امور جامعه و اقتصاد دیجیتالی در اتحادیه اروپا تأکید کرد که، پیوستن ترکیه به این اتحادیه تا زمانی که رجب طیب اردوغان رئیس جمهور این کشور است، ممکن نخواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۹:۱۸    
"فکر کردم که شاید صندلی نایب رئیسی مجلس روپوشی بر عقل بزرگ او افکنده است تا آن شرایط را به هنگام طرح سوال از وزیر دادگستری به خاطر نیاورد."
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۹:۰۶    
تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی از ورزشکاران، مدال آوران و مربیان پرتلاش کاروان امام رضا علیه السلام در المپیک ریو2016 تقدیر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۹:۰۳    
نیروهای امنیتی روسیه، از انفجار بمب نزدیک مسجدی در جمهوری "اینگوشتیا" جلوگیری کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۹:۰۰    
خبرنگار شبکه العالم در سوریه گزارش داد، "نیروهای دموکراتیک سوریه" که از سوی آمریکا پشتیبانی می شوند، اجساد 3 نیروی آمریکایی را منتقل کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۸:۵۷    
مردم عراق از درخواست وزارت امور خارجه این کشور برای تغییر "ثامر السبهان" و معرفی فرد جدیدی به عنوان سفیر عربستان در بغداد استقبال کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۸:۵۷    
کمیسر حقوق بشر سازمان ملل از حکم دادگاه عالی فرانسه در لغو ممنوعیت لباس شنای اسلامی زنان در این کشور استقبال کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۸:۵۴    
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد که شاگردان کارلوس کی روش در بازی پنجشنبه شب نباید قطر را دست کم بگیرند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۸:۵۴    
شبکه فاکس نیوز گزارش کرد که تقابل های خطرناک میان نیروی دریایی ایران و آمریکا بسیار رایج تر از برآوردهای پیشین پنتاگون می باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۸:۵۱    
خون خواهی امام حسین یعنی مبارزه با باطل و ظلم و انحراف و یاری کردن حق و دفاع از آن، یعنی نیکو کردن اخلاق و حل مشکلات و صاف کردن دل ها ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۸:۴۸    
محمد باقر سعادت با اشاره به اینکه جدایی برخی از اعضا از فراکسیون امید به صلاح این فراکسیون نبود افزود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۸:۴۵    
متاسفانه موضوع همجنس بازی و همجنس گرایی در تلگرام این روزها بازار داغی را در حال تجربه کردن است. افراد و گروههای همجنس گرا با هدف ارتباط گیری همجنس بازان در سراسر کشور با هم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۸:۴۲    
مدیر روابط عمومی نفت و گاز پارس با تشریح آخرین وضعیت آتش سوزی در پارس جنوبی گفت: پالایشگاه فازهای 15 و 16 در مدار است و آتش سوزی در کریدور بالایی فاز رخ داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۸:۴۲    
گزارشات محلی حاکی از حمله افراد مسلح به هتلی در پایتخت سومالی و شنیده شدن صدای دو انفجار مهیب در این شهر است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۸:۳۷    
در روز 9 شهریور 1357 امام موسی صدر رهبر شیعیان لبنان که به همراه دو تن از یارانش برای سفری چند روزه در لیبی به سر می برد، ربوده شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۸:۳۷    
رئیس انجمن حمایت از بیماران سوخته وضعیت سوختگی را در ایران به مراتب بدتر از کشورهای هند و پاکستان دانست و گفت: 8 برابر متوسط جهانی در ایران سوختگی رخ می دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۸:۳۴    
رئیس کارگروه ساماندهی مُد و لباس با اشاره به اینکه 400 برند خارجی پوشاک در کشور اخطار گرفته اند چرا که مصرف کننده ایرانی را اغوا می کنند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۸:۲۸    
حجت الاسلام مصباحی مقدم از احتمال قوی تشکیل شورای ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری 96 خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۸:۲۵    
عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه مجلس شورای اسلامی می گوید که موضوع حق پخش از برنامه ششم توسعه با یک رأی اختلاف از بین پیشنهادهای دولت حذف شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۸:۲۲    
اعضای شورای شهر تهران طرح تحقیق و تفحص از واگذاری املاک و اراضی شهرداری تهران را امضا کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۸:۲۲    
ارتش سوریه و نیروهای مقاومت کنترل شهرک البویضه واقع در حومه شمالی حماه در مرکز سوریه را از تروریست ها بازپس گرفتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۸:۲۲    
عضو فراکسیون اصولگرایان شورای شهر تهران فضاسازی های ایجاد شده در مورد املاک شهرداری را طراحی برخی از سران فتنه دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۷:۲۵    
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه بمب خبری اصلاح طلبان ترقه از آب درآمد، گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۷:۲۵    
کاربران ایرانی با مراجعه به حساب کاربری توئیتر کنفدراسیون فوتبال آسیا، شکست تیم ملی به قطر در نظرسنجی را به برد تغییر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۵:۰۹    
معاون بانک مرکزی از دستورالعمل جدید برای ساماندهی پرداخت تسهیلات به کارکنان بانک ها خبر داد و گفت:بر اساس این دستورالعمل،بانک ها حق وام دهی به کارکنان خود از محل منابع قرض الحسنه را ندارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۵:۰۹    
دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس با بیان اینکه به زودی برنامه افشاگری برندهای غیرقانونی پوشاک را با قید اسامی خواهیم داشت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۵:۰۰    
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از ثبت رکورد جدید صادرات نفت ایران خبر داد و گفت: با بارگیری همزمان 10 کشتی نفتکش، روز گذشته حدود 9 میلیون و 200 هزار بشکه نفت صادر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۴:۴۸    
معاون وزیر نفت با تشریح دلایل امضای قرارداد نفتی با شرکت دلال سوئیسی اعلام کرد:اولین مناقصه بین المللی نفت ایران مهر ماه برای توسعه آزادگان جنوبی برگزار می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۴:۴۸    
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر به مناسبت هفته دولت، تصویر شهید رجایی را به سفارت سوئیس به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران ارسال کرد تا به اوباما تحویل داده شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۴:۳۶    
گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد با تولید 57 هزار و 879 دستگاه انواع خودروهای سواری و وانت در مرداد ماه سال جاری بیشترین تیراژ تولید ماهیانه از ابتدای سال 94 را به ثبت برساند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۴:۳۳    
گروه تروریستی تکفیری داعش 40 غیرنظامی عراقی را به دلیل تلاش برای فراری دادن مردم از مناطق تحت تصرف این گروه در استان کرکوک، ربود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۴:۳۳    
موشک های ضد زره نقش تعیین کننده ای در جنگ دارند،به طوری که می توان به وسیله آنها، بدون درگیری میدانی به نتیجه رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۴:۳۰    
علی کاردر در نشستی خبری اظهار داشت: اجرای مدل جدید قراردادهای نفتی در دستور کار قرار گرفته و پیش بینی می کنیم که نخستین مناقصه قراردادهای جدید نفتی مهرماه برگزار شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۴:۲۷    
خالد بن احمد آل خلیفه، وزیر خارجۀ بحرین، شورای حقوق بشر سازمان ملل را به دلیل انتقاد آن از رفتارهای رژیم آل خلیفه علیه مردم بحرین، به سیاسی کاری متهم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۴:۲۴    
رییس کمیته مشارکتهای مردمی شورای اسلامی شهر تهران گفت: از دستگاه قضا تقاضا دارم رسیدگی به اموال 31 عضو شورا از پیش از عضویت در شورا تاکنون را دردستور کار خود قرار دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۴:۲۱    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران اعلام کرد ریاض همه امکانات خود را برای هدف قرار دادن ایران به کار گرفته است و تروریست هایی که در ایران بازداشت شده اند اطلاعاتی خوبی در ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۴:۲۱    
المانیتور در مطلبی به جلوه جدیدی از "گولن ستیزی" در جامعه ترکیه پس از کودتای نافرجام اخیر در این کشور پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۴:۲۱    
عضو کمیسیون فرهنگی واجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: نتایج انتخابات هیئت رئیسه شورا از پیش برای دوستان معلوم بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۴:۱۸    
فرمانده انتظامی سرخس گفت: افسر وظیفه شناس پلیس راهور شهرستان سرخس کیف دستی حاوی 15 برگ چک سفید امضا را به صاحبش برگرداند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۴:۱۵    
وبسایت دیلی استار در مطلبی نوشت برگزاری نشست اوپک برای فریز نفتی، بدون مشارکت ایران بی نتیجه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۴:۱۲    
رزمنده مشهور عراقی، آل سعود را تهدید کرد از طریق یمن برای نابودی این رژیم، به عربستان می رود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۴:۱۲    
مارک برنز در توییتی به نماینده حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا توهین کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۴:۱۲    
یک سایت اصلاح طلب امروز بعد از شکست اصلاح طلبان در انتخابات هیئت رئیسه شورا اقدام به انتشار لیستی از واگذاری زمین توسط شهرداری نمود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۴:۰۳    
پرسپولیسی ها می خواهند آنتونی گولچ را به نوعی کنار بگذارند و فقط در لیگ قهرمانان آسیا از او استفاده کنند تا بتوانند نام رامین رضاییان را وارد لیست کنند. گولچ به شدت از شرایطی که دارد شاکی است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۴:۰۰    
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به انتشار اخبار مربوط به واگذاری املاک شهرداری به افراد خاص، گفت: اگر گزارشی درباره تخلفات وجود داشته باشد تا زمانی که موضوع توسط سازمان های نظارتی پیگیری نشود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۳:۵۷    
با افشای روابط گسترده دانشگاه پلیس بریتانیا با رژیم آل خلیفه و آموزش نیروهای ارتش و پلیس بحرین، تحت نظر افسران پلیس انگلیس ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۳:۵۴    
در بازدید معاون اول رئیس جمهور از تمرینات تیم ملی فوتبال، جهانگیری از همراه اول به خاطر حمایت از تیم های ملی فوتبال، قدردانی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۳:۵۴    
رئیس انستیتو پاستور ایران از ساخت 3 سانتریفیوژ برای تهیه واکسن خبرداد و گفت: با این اقدام کشور ما در ساخت سانتریفیوژ خودکفا شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۳:۲۲    
یک نشریه آمریکایی در گزارشی با ارائه توصیه هایی به شرکت های بوئینگ و ایرباس شرح می دهد که چطور این دو شرکت هواپیمایی می توانند قراردادهایی تنظیم کنند که محدودیت های شدیدی علیه فعالیت های منطقه ای ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۳:۲۲    
مدیرفنی تیم فوتبال استقلال گفت: پادوانی فسخ قراردادش را از فیفا گرفته و دیگر بازیکن سپاهان محسوب نمی شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۳:۲۲    
معاون سازمان اوقاف با بیان اینکه دولت در سال 93 اعلام کرد که 50 میلیارد تومان از بدهی خود را به سازمان اوقاف پرداخت می کند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۳:۲۲    
پلیس فدرال آمریکا مردی را دستگیر کرده که متهم به برنامه ریزی برای قتل باراک اوباما رئیس جمهور این کشور بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۳:۰۷    
منابع رسمی لبنان اعلام کردند که سفیر عربستان بیروت را ترک کرده است و دیگر به لبنان باز نخواهد گشت و اکنون یک کاردار مسئول انجام کارهای سفارت سعودی در بیروت است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۳:۰۴    
شیخ اکرم الکعبی طی دیداری با نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی، پیرامون مسائل منطقه به تبادل نظر پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۲:۵۵    
استاد قنبری و استاد قاسمیان در مورد حقیقت واقعی صلح حدیبیه توضیح داده و زوایای پنهانی آنها مطرح می کنند
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۲:۴۹    
الینا فروتن کودک 6 ساله ای بود که برای انجام یک عمل لوزه به بیمارستان رفت اما به دلیل خطاهای احتمالی پزشکی بعد از رفتن به کما، دار فانی را وداع گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۲:۴۹    
جمعی از خبرنگاران در نامه ای از رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار برخورد با رفتار نماینده ارومیه در مواجهه با یک خبرنگار شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۲:۴۶    
یک روزنامه کره جنوبی از اعدام 2 مقام رسمی کره شمالی در ملاء عام در اوایل ماه آگوست خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۲:۴۶    
سخنگوی دولت گفت: دستورالعمل سود تسهیلات تک رقمی وام مسکن از این هفته صادر می شود و امیدواریم از همین ماه هم اجرایی شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۲:۴۳    
فوربز در مطلبی به نگرانی مقامات ارتش آمریکا درخصوص وقوع جنگی بزرگ میان آمریکا و ایران یا آمریکا و روسیه پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۲:۴۳    
مدافع کروات فصل گذشته پرسپولیس راهی لیگ رومانی شد تا با پیراهن دیناموبخارست به میدان برود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۲:۳۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: صفحه نخست روزنامه های امروز دوشنبه 08 شهریورماه 95 ______________________ telegram.me/joinchat/AovqjTxG4fyF_y9_ATG2Ow ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۲:۳۱    
جمعی از فرماندهان اطلاعات سپاه پاسداران در جلسه فوق العاده صبح سه شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ، امنیت منطقه و شرایط حضور قدرت های خارجی و راهبردهای آنها را تشریح کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۲:۳۱    
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: در برنامه ششم توسعه پیش بینی شده است که رشد اقتصادی کشور به 8درصد برسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۲:۱۴    
خصوصی سازی در ایران تجربه موفقیت آمیزی نبوده است این جمله را از زبان جریان های فکری مختلف می توان شنید، روند اجرایی این فرآیند به گونه یی بوده که حتی طرفداران اقتصاد بازار آزاد را هم راضی نکرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۲:۰۳    
دبیر کل اتحادیه عرب که به بحرین سفر کرده در دیدار با وزیر خارجه این کشور ضمن اعلام حمایت از اقدامات منامه علیه مخالفان، ادعاهای همیشگی علیه ایران در موضوع جزایر سه گانه را تکرار کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۲:۰۰    
بعد از تک رقمی شدن نرخ سود تسهیلات صندوق پس انداز یکم مدیرعامل بانک مسکن بار دیگر بر کاهش نرخ سود در تسهیلات قابل دریافت از طریق خرید اوراق در فرابورس نیز تاکید کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۵۷    
رضا تقی پور با 16 رای سخنگوی شورای شهر تهران شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۵۷    
رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران گفت:سندی مبنی بر واگذاری املاک شهرداری به برخی افراد ویژه موجود نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۵۴    
نشریه نیویورک تایمز روز دوشنبه نوشت که جنگ بین ارتش آزاد و یگان های مدافع خلق کرد در سوریه باعث رویارویی میان وزارت دفاع آمریکا و آژانس اطلاعات مرکزی (سیا) شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۵۴    
رئیس جمهوردرتازه ترین اظهارات خود درباره حقوق های نامتعارف،درحالی مدعی رضایت رهبر انقلاب ازبرخی اقدامات دولت شده است که مردم به یادندارندونشنیده اندکه ایشان جزتذکربه دولت برای برخورد با حقوق های ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۵۱    
یک سناتور آمریکایی با اشاره به حمایت مالی آمریکا از گروه های تروریستی، اعلام کرد که این کشور حقوق تروریست های گروه نور الدین الزنکی را می پردازد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۴۸    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امروز صندوق ها حیاط خلوت هیچ کس نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۴۵    
انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر مشهد در سال آخر فعالیت شورای چهارم برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۴۵    
نیروهای یمنی بامداد امروز با یک فروند موشک بالستیک "قاهر یک" فرودگاهی در استان عسیر عربستان را هدف گرفتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۴۲    
در حالی طراحان استیضاح وزیر آموزش و پرورش از تحویل این طرح به هیئت رئیسه مجلس خبر می دهند، اما سخنگوی هیئت رئیسه مجلس می گوید این استیضاح به هیئت رئیسه نرسیده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۴۲    
معاون اول رئیس جمهوری گفت: تبریز از شهرهای مهم گردشگری در سطح کشور است و به همین دلیل اجلاس وزیران گردشگری ای سی دی در این شهر برگزار می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۲۱    
به نظر می رسد ضروری است آقای رئیس جمهور برخورد سریع و قاطع با متخلفان (یا اصطلاحاً همان بگیر و ببند) را با حل ساختاری مشکل همزمان پیگیری کرده و اقدامات را اطلاع رسانی کنند و مفاد بیانیه خود را از ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۱۸    
اعضای هیئت رئیسه شورای شهر تهران امروز در دویست وهشتاد و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر انتخاب می شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۰۴    
وب سایت کِی12 در مطلبی به بررسی نظرات مختلف درباره موفقیت توافق هسته ای ایران پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۰۴    
داعش عناصر خود در موصل را برای یافتن 3 زن عضو این گروه تروریستی که به صورت ناگهانی ناپدید شده اند، بسیج کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۱:۰۱    
داستان فیش های نجومی یکی مواردی است که رهبری انقلاب چندین بار به آن اشاره و از همه مهم تر در دیدار اخیرشان با دولتمردان باز هم بر ضرورت برخورد صحیح با آن تاکید کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۵۲    
براساس آمار گمرک سهم تولیدات داخلی نوشت افزار از کل بازار میلیاردی ایران، کمتر از پنج درصد بوده و اکنون این بازار در تسخیر تولیدات چین، هندوستان و برخی کشورهای اروپایی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۴۶    
نماینده مردم ارومیه در مجلس درباره رفتار و برخوردش با یک خبرنگار در راهروی مجلس توضیحاتی ارائه کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۰:۰۴    
با تصویب هیات وزیران، یارانه دولتی به مراکز روزانه و شبانه روزی نگهداری معلولان، سالمندان، بیماران روانی مزمن و مبتلایان به اوتیسم حدود 10درصد افزایش یافت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۹:۵۵    
گرگ های تنها اصطلاح جدیدی است که اخیرا با شدت گرفتن حملات تروریستی در فرانسه، بلژیک و آلمان بارها تکرار شده است و منظور از آن حملاتی است که به دست یک نفر بدون ارتباط با یک گروه مرکزی و مشخص صورت می ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۹:۵۵    
رئیس شورای عالی سیاسی یمن با تأکید بر این که نیروهای یمنی حق دفاع از خود دربرابر هرگونه تجاوز را محفوظ می دانند، اظهار داشت: ما از هرگونه طرحی، که به تجاوز و محاصره تحمیلی پایان دهد استقبال می کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۹:۵۳    
سوریه و ترکیه در آستانه تفاهم امنیتی بی سابقه ای هستند که یک معامله پایاپای بر سر حلب و موضوع کُردها در سوریه خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۹:۴۷    
مشاور رئیس جمهوری آمریکا با تأکید بر این که فروش سامانه های موشکی اس- 300 روسیه به تهران ناقض هیچ یک از قطعنامه های بین المللی نیست، افزود: ما از افزایش قابلیت های نظامی ایران نگران هستیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۹:۴۱    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی کشورمان در گفتگو با یک پایگاه خبری تحلیلی از اطلاعات ارزشمندی خبر داد که تروریست های بازداشت شده درباره نقش و حمایت های عربستان از خود فاش کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۹:۲۶    
اردوغان در یک سخنرانی تلویزیونی پس از کودتا گفت: کسانی که گمان می کردیم دوستمان هستند، هم اکنون در کنار توطئه گران کودتا و تروریست ها ایستاده اند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۹:۰۹    
زمانی که مردم می بینند قند، شکر، پنیر، گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ که در سبد مصرفی روزانه آنهاست، مداوم افزایش قیمت دارد، می گویند که بله، اینها دروغ می گویند که تورم کاهش یافته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۸:۴۹    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به توافق ایران با کارگروه اقدام مالی گفت: این مسئله در دستور کار شورای عالی امنیت ملی است و تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاده است و اگر اقدامی بخواهد صورت گیرد نیز جای نگرانی ...
  • ۱