سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۰:۴۸May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 15 شهریور 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 شهریور 1395 هم اندیشی 2 شهریور 1395 هم اندیشی 3 شهریور 1395 هم اندیشی 4 شهریور 1395 هم اندیشی 5 شهریور 1395 هم اندیشی 6 شهریور 1395 هم اندیشی 7 شهریور 1395 هم اندیشی 8 شهریور 1395 هم اندیشی 9 شهریور 1395 هم اندیشی 10 شهریور 1395 هم اندیشی 11 شهریور 1395 هم اندیشی 12 شهریور 1395 هم اندیشی 13 شهریور 1395 هم اندیشی 14 شهریور 1395 هم اندیشی 15 شهریور 1395 هم اندیشی 16 شهریور 1395 هم اندیشی 17 شهریور 1395 هم اندیشی 18 شهریور 1395 هم اندیشی 19 شهریور 1395 هم اندیشی 20 شهریور 1395 هم اندیشی 21 شهریور 1395 هم اندیشی 22 شهریور 1395 هم اندیشی 23 شهریور 1395 هم اندیشی 24 شهریور 1395 هم اندیشی 25 شهریور 1395 هم اندیشی 26 شهریور 1395 هم اندیشی 27 شهریور 1395 هم اندیشی 28 شهریور 1395 هم اندیشی 29 شهریور 1395 هم اندیشی 30 شهریور 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۳:۵۶    
نیکلاس هاپتون سفیر جدید انگلستان در تهران بعدازظهر امروز (دوشنبه) با حضور در محل وزارت امور خارجه کشورمان رونوشت استوارنامه خود را تسلیم ظریف کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۳:۵۳    
وزیر خارجه انگلیس روز دوشنبه در پیامی از ارتقای روابط دیپلماتیک میان لندن و تهران استقبال کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۳:۵۰    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: کاهش آلودگی ناشی از گرد و غبار در دستور کار دولت قرار دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۳:۵۰    
دستگاه های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی طی سال گذشته برای مشخص شدن سرنوشت رون آراد خلبان خود از طریق میانجی های غربی از ایران و حزب الله لبنان درخواست کمک کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۳:۴۷    
رئیس جمهوری روسیه در کنفرانس مطبوعاتی خود در چین با اشاره به امکان مستثنی کردن ایران از طرح فریز نفتی کشورهای عضو اوپک به منظور تعدیل قیمت نفت تأکید کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۳:۴۲    
صدر اعظم آلمان نتیجه تلخ انتخابت ایالتی روز گذشته برای حزبش را نشانگر بی اعتمادی شهروندان به دولت دانسته و مسئولیت این شکست را بر عهده گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۳:۳۹    
به عده ای که گمان کرده اند انقلاب سفره اختصاصی آن هاست و سرمایه های این نظام را مایملک خود می دانند یادآور می شویم بیش از این صبر جنبش دانشجویی انقلابی را آزمایش نکنند و خطوط قرمز امام ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۳:۳۳    
رئیس کل بانک مرکزی در نامه ای به بانک ها و موسسات اعتباری محدودیت در ارائه خدمات بانکی با استناد به تحریم های آمریکا و اتحادیه اروپا را ممنوع اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۳:۲۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تأثیر مخرب قاچاق کالا بر اقتصاد کشور، گفت: نیروی انتظامی باید از همه توان و ظرفیت خود برای مقابله با این پدیده شوم استفاده کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۳:۱۸    
ذاکری گفت: اما درباره متن نامه و گزارش مخدوش این کارشناس حرف بسیار است. مهمترین نکته اینکه اساسا رقم 2200 میلیارد تومان تسهیلات به افراد خاص یک دروغ بزرگ است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۳:۱۵    
بانوان و مردان هنرپیشه به سمبل های تجرد یا ازدواج ها و طلاق های زود گذر بدل شده اند و با مدیریت غلط فرهنگی حاکم، قبح ازدواج و طلاق آسان به سادگی می شکند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۳:۱۲    
رئیس قوه قضائیه گفت: پرونده واگذاری زمین از سوی شهرداری با دقت در چارچوب قانون بررسی شده و اجازه موج سواری برخی را هم نمی دهیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۳:۰۹    
در نامه دکتر پرویز امینی به هاشمی رفسنجانی آمده است: اخیرا قدرت دفاعی جمهوری اسلامی را هدف گرفته اید و می خواهید بعد از کارستانی که در اقتصاد و مدیریت و سیاست و فرهنگ در این چند دهه بعد از انقلاب ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۲:۵۴    
پیام مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستان ایام حج بازتاب بسیار گسترده ای در رسانه های جهان داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۲:۴۸    
مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به برنامه دولت برای اجرای تحریم های غرب در داخل کشور با توافق FATF گفت: برخی از مسؤلان مثل پینوکیو پشت سرهم از گربه نره آمریکا و روباه مکار انگلیس فریب می خورند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۲:۴۸    
کشورهای آمریکای لاتین به یکی از پایگاه های همگرایی با فلسطین تبدیل شده اند. ادامه روند همکاری با کشورهای این منطقه که از چند سال قبل قوت گرفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۲:۴۵    
کی روش تاکنون یکبار به همراه تیم ملی پرتغال بازی با چشم بادامی ها را تجربه کرده و به لطف پیروزی در آن دیدار خاطره شیرینی از رویارویی با چینی ها دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۲:۳۶    
اکنون و در چند ماه مانده به پایان دولت روحانی، مردم باید درباره کارنامه اصلی ترین دستور کار دولت روحانی اینطور بشنوند که تمام وعده ها درباره ارزانی، اشتغال، رفع تحریم ها و.. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۲:۳۳    
فیلم فروشنده در جشنواره لندن پذیرفته نشد. هر فیلمی در جشنواره لندن پذیرفته نشود شانس قرارگرفتن در میان 5 فیلم اسکار را از دست خواهد داد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۲:۳۰    
نایب رئیس مجلس درباره پولشویی گسترده در سیستم بانکی کشور ادعاهایی مطرح کرده است که در مجامع بین المللی می تواند علیه ایران مورد استفاده قرار گیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۲۱:۰۳    
در بخشی از پیام حج رهبرمعظم انقلاب در توصیف آل سعود، از اصطلاح شجره ی ملعونه استفاده شده است. این اصطلاح که برگرفته از متن قرآن کریم است اشاره به ماجرای رؤیایی دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۹:۱۲    
عربستان سعودی با این ادعا که درصدد مقابله و عدم تکرار حوادثی مشابه حادثه سال گذشته در منا است، تلاش دارد، طرح دستبندهای الکترونیکی برای حجاج را در مراسم امسال اجرا کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۹:۰۶    
یک ناظر عربستانی به عنوان ناظر دیدار تیم های ملی چین و ایران انتخاب شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۸:۳۶    
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه دولت برنامه اقدامی که با FATF تفاهم کرده اند منتشر کند، گفت: شورای عالی امنیت ملی به موضوع ورود کند و کسانی که در دولت پیگیر این قضیه هستند قادر نخواهند بود طراحی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۸:۲۵    
- ولادیمیر پوتین گفت: اوضاع سوریه خطری برای مرزهای جنوبی روسیه به شمار می رود به همین علت به درخواست کمک رئیس جمهوری قانونی آن کشور در مبارزه با سازمان های تروریستی پاسخ مثبت دادیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۵:۰۲    
زینت ابراهیم اخیرا در نامه ای خطاب به مسلمانان نیجریه با تأکید بر وضعیت جسمانی نامساعد رهبر شیعیان این کشور، تصریح کرده است: آسیب هایی که به شیخ زکزاکی وارد شد، ایمان وی را تقویت کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۵:۰۲    
نشست گروه 20 امروز در حالی به کار خود پایان می دهد که برخی مذاکرات، نشانه هایی از موفقیت در تداوم همکاری های بین المللی را به همراه داشت و برخی نشست ها نیز نتوانست با موفقیت همراه شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۴:۵۶    
وزارت دفاع عراق اعلام کرد: بزرگترین کارگاه ساخت بمب و موشک داعش در فلوجه کشف شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۴:۵۶    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از اطفا حریق گسترده در انبار کالا در جاده قدیم قم خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۴:۵۳    
رؤسای جمهور روسیه و آمریکا در حاشیه نشست جی 20 در چین با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۴:۵۳    
با اینکه مسئولان می بینند دستاورد برجام تقریبا هیچ بوده است ولی FATF را هم می پذیرند، این یعنی دوباره سکه نقد خود را به گربه نره و روباه مکار می دهند تا برایشان بکارد و درخت سکه های طلا به بار بیاورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۴:۵۰    
روزنامه ایندیپندنت در مطلبی به بررسی موضوع فروش سلاح های انگلیسی به کشورهای ناقض حقوق بشر پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۴:۴۷    
به نوشته دیلی میل، مسکو با استفاده از موشک هسته ای شیطان 2 قادر است بخش های گسترده ای از اروپا و حتی آمریکا را با خاک یکسان کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۴:۴۷    
سه انفجار تروریستی در ریف دمشق و ورودی شهر طرطوس و حمص سوریه رخ داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۴:۴۴    
یکی از تاسف بارترین بخش های رقابت های انتخاباتی در آمریکا، استفاده کاندیداها و کمپین هایشان از نمادها و استعاره های جنسی برای تخریب رقیب است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۴:۳۲    
یکی از فرمانده هان سابق نیروی ویژه تاجیکستان که توسط مستشاران آمریکایی آموزش دیده بود، هم اکنون به یکی از فرماندهان ارشد تکفیری های داعش در عراق تبدیل شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۴:۲۹    
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن پاسخگویی به حاشیه های اخیر فعالیت های هنری کشور، از بازگشت برخی از بازیگران مهاجرت کرده که از رفتار خود پشیمان هستند خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۴:۰۸    
بدهی خارجی دولت در خردادماه امسال به 7 هزار و 571 میلیون دلار رسید؛ همچنین در این ماه متوسط نرخ دلار در بازار بین بانکی 3047 تومان و در بازار آزاد 3469 تومان بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۴:۰۵    
نشنال اینترست در گزارشی به تلاش های عربستان برای دشمنی با ایران و تضعیف قدرت این کشور در منطقه پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۴:۰۵    
بدهی ملی ایالات متحده از 19.5 هزار میلیارد دلار فراتر رفت و رکوردی تاریخی در این زمینه را به ثبت رساند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۴:۰۵    
حمید رسایی در کانال تلگرامی اش با انتشار تصویری مطلبی منتشر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۴:۰۲    
به نوشته تایمز آو اسرائیل، توجه به موضع دموکرات های حامی منافع اسرائیل نسبت به توافق ایران، باعث ایجاد نگرانی درباره روند انتخابات کنگره آمریکا شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۴:۰۲    
مراسم تشییع و تدفین همسرمکرمه حضرت آیت الله العظمی بهجت(ره) امروز در قم برگزار می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۳:۵۹    
سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه امیدوارم بتوانیم روابطی در حد سفیر با انگلیس داشته باشیم، گفت: ارتقای روابط ایران و انگلیس خواست دو طرف است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۳:۵۹    
صدایش خسته است. از پشت تلفن می توان چهره شاد و سرحالش در سریال پاورچین، شب های برره و... را به یاد آورد اما این صدای خسته با آن چهره ذهنی چندان هماهنگی ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۳:۵۹    
بازیکنان پرسپولیس منتظرند تا قبل از بازی با تراکتورسازی، سرپرست باشگاه به وعده اش در قبال آنها عمل کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۳:۵۶    
سیاست های نادرست سران سعودی در طول یک سال و نیم گذشته در حالی است که روند تحولات منطقه به سمتی به حاشیه رفتن ریاض پیش رفت در نتیجه در معادلات منطقه ای نامی از آن دیده نمی شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۳:۱۵    
مهمترین بانک گروه تروریستی داعش در پی یک حمله هوایی در مرکز موصل منهدم شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۳:۱۲    
در میان اقلام عمده صادراتی ایران به سوئیس علاوه بر انواع کف پوش، زعفران و پسته که از کالاهای سنتی صادراتی ایران هستند، اقلامی همچون ماشین ها برای پاک کردن، جور کردن یا درجه بندی کردن تخم مرغ ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۳:۰۶    
رنجبرزاده از نحوه بررسی طرح کنوانسیون FATF در مجلس شورای اسلامی به صورت طرحی دوفوریتی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۳:۰۶    
جدیدترین اخبار در زمینه شکست های داعش برخی از تحلیل گران را بر آن داشته که بگویند که داعش در مرحله پایانی انحطاط و نابودی قرار دارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۳:۰۶    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: نرخ خرید و فروش سکه و ارز در بازار را در اینجا مشاهده کنید. د
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۳:۰۳    
به تازگی متاهل شده ام ولی متاسفانه مادرم به خاطر کسالت نتوانست در مراسم خواستگاری من حضور داشته باشد. ننه مشهدی 21 کیلو وزنش کم شده و توان راه رفتن نداردو... .
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۳:۰۳    
یکی از مقامات عراقی روز جمعه گذشته، خبری تکان دهنده منتشر کرد. در گزارش این مقام عراقی تصریح شده است که هم اکنون ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۳:۰۰    
نشریه فوربز در مطلبی به گمانه زنی درباره سیاست نفتی جدید عربستان برای کنترل بازار نفت پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۳:۰۰    
فرونشست زمین در خیابان صفی علی شاه گودال آب 5 متری ایجاد کرد که هیچگونه مصدومی نداشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۳:۰۰    
این وزارتخانه ها در لیست تحریم های ثانویه آمریکا قرار دارند و باسازوکار FATF در داخل خاک ایران توسط دولت تدبیر و امید تحریم خواهند شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۳:۰۰    
باشگاه استقلال در آخرین روز نقل و انتقالات تلاش می کند مدافع وسط برزیلی فصل گذشته سپاهان را آبی پوش کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۲:۴۵    
رهبر معظم انقلاب در پیام مهمی به مسلمانان جهان و حجاج بیت الله الحرام، حج ابراهیمی را مظهر عزت و عظمت امت اسلامی در مقابل زورگویان بین المللی خواندند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۲:۰۷    
این برجام بدفرجام، خیلی اگر عرضه داشت، کمر خویش راست می فرمود! برجامی که در تنها هدفش یعنی لغو همه تحریم ها در همان روز اجرا مانده، لازم نکرده منت امنیت بر سر این ملت بگذارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۲:۰۷    
ژاپن و چین، دو رقیب در منطقه ی شرق آسیا هستند که ناتوانی آمریکا در مهار همه جانبه ی چین، ژاپن را تشویق به چندبعدی کردن قدرت خود و مقابله با توسعه طلبی های چین کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۲:۰۷    
امروزه در مغازه ها بی آنکه مسؤولان چیزی از تهاجم فرهنگی بدانند شاهد حراج مانتوهایی هستیم که عفت و حیا را نشانه رفته اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۲:۰۷    
وقوع آتش سوزی در جنوب والنسیا در اسپانیا ده ها خانه مسکونی را تخریب و هزاران نفر را مجبور به ترک خانه هایشان کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۲:۰۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: در آستانه ایام حج، پیام مهم حضرت آیت الله خامنه ای به مسلمانان سراسر جهان تا ساعاتی دیگر منتشر خواهد شد. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۱:۵۹    
روزنامه صهیونیستی با اشاره به اینکه اغلب پیش بینیها درباره شرایط بعد از توافق هسته ای غلط از آب درآمد نوشت، آنها که می گفتند ایران به مذاکرات با آمریکا ادامه می دهد در اشتباه بودند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۱:۵۶    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: تلاش بی وقفه برای جذابیت، پولدار شدن، برنده شدن و جلوتر از بقیه حرکت کردن ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۱:۵۶    
یک کارشناس صنعت خودرو گفت: با توجه به گذشت حدود یک سال از اجرایی شدن برجام و کاهش هزینه های واردت کالا به ایران، قیمت خودروهای وارداتی به طور میانگین پنج تا 10 درصد باید کاهش یابد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۱:۵۳    
معاون اعتبارات بانک مرکزی با بیان اینکه هر ماه باید 150هزار وام ازدواج پرداخت شود،گفت: پرداخت این وام اکنون سرعت گرفته و رئیس کل هر هفته گزارش پرداختها را از بانکها مطالبه می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۱:۵۳    
کره جنوبی اعلام کرد که کره شمالی ظهر دیروز به وقت محلی سه فروند موشک بالستیک پرتاب کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۱:۵۰    
پیام آیت الله خامنه ای احتمالاً تندترین پیام در تاریخ دو ملت باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۱:۵۰    
معارضان مسلح با کمک تانک ها و جنگنده های ترکیه توانستند روستاهای تل میزاب و القاضی جرابلس و مزرعه نزدیک آن واقع در شمال سوریه را اشغال کنند و به حضور داعش در مرزهای ترکیه با سوریه پایان دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۱:۵۰    
معاونت روابط کار و معاونت توسعه اشتغال و کارآفرینی وزارت کار طی بخشنامه ای خدمات بیمه بیکاری را به کاریابی ها واگذار کرد.با این بخشنامه مقرر شد شرایط در سراسر استان ها برای اجرای این خدمات مهیا شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۱:۴۷    
معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه فهرست تحریم اشخاص حقیقی و حقوقی پیوست سند برجام است، گفت: تحریم بانکی اشخاص ربطی به FATF ندارد و ارتباط مالی داخلی براساس مقررات بانکی مرکزی باید صورت گیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۱:۴۷    
سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد، رؤسای جمهور روسیه و آمریکا در حاشیه اجلاس گروه 20 در چین چندین دیدار مختصر داشته اند اما دیدار رسمی آنها امروز دوشنبه برگزار می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۱:۴۱    
فرماندهان یمنی از سیطره نیروهای یمنی بر غرب استان مأرب در شرق صنعا، قربانی شدن 11 عضو یک خانواده در حمله جنگنده های سعودی به أرحب و موشک باران سایت های نظامی سعودی در جنوب عربستان خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۱:۳۸    
رئیس پلیس راه با بیان این مطلب که 40 درصد کشته ها در تصادفات به دلیل واژگونی خودرو به وقوع می پیوندد، گفت: اصفهان، خراسان رضوی، سمنان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۱:۲۹    
وقوع سوانح هوایی در دو ایالات آمریکا جان سه نفر را گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۱:۲۶    
نیروی دریایی سلطنتی انگلیس در حال اعزام یک ناوشکن برای کمک به مبارزه با داعش است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۱:۲۶    
مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: تیم اول آسیا هستیم و باید طوری بازی کنیم که حریفان آسیا از رویارویی با ما هراس داشته باشند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۱:۲۳    
سرمربی تیم ملی فوتبال چین گفت: اگر بتوانیم با همان روحیه ای که مقابل کره جنوبی بازی کردیم در دیدار مقابل ایران نیز با همان روحیه به میدان برویم، بدون شک نتیجه خوبی مقابل ایران کسب خواهیم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۱:۲۰    
پولشویی یکی از جرایم و تهدیدی جدی علیه اقتصاد ایران و جهان است که باعث می شود فعالیت اقتصاد خصوصی، دولتی و تعاونی از مسیر اصلی خود خارج شود و به راه های ناصحیح درآید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۱:۱۲    
در جدیدترین جنایت صهیونیست ها، یک جوان فلسطینی دیگر در قدس اشغالی به ضرب گلوله به شهادت رسید و یک تن دیگر زخمی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۱:۰۶    
محمود خاقانی گفت: همگی باید بپذیرند که دوران نفت خام به سرآمده و نفت حداقل 4-5 سال آینده از 50 یا حداکثر 60 دلار بالاتر نخواهد رفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۱:۰۳    
با اینکه گاهی در سینمای کشورمان، فروش میلیاردی می بینیم اما این مهر تاییدی بر سینمای ما نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۰:۴۲    
تخت روانچی معاون وزیر امور خارجه، اگرچه از قطعیت سفر ظریف به نیویورک برای شرکت در هفتادویکمین مجمع عمومی سازمان ملل سخن گفته است اما پیرامون شرکت روحانی در این اجلاسیه "به در دست بررسی بودن موضوع" ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۰:۴۰    
سرکنسول ایران در سلیمانیه هرگونه میانجی گری جمهوری اسلامی برای حل اختلافات داخلی اتحادیه میهنی کردستان عراق را رد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۰:۳۷    
اسیدپاشی در لحظه قصاص چشم هایش، به چهره ای جهانی تبدیل شد، با حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه از تهیه کننده و کارگردان فیلم لانتوری شکایت کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۰:۳۴    
نخست وزیر ترکیه اعلام کرد مناطق واقع در مرز مشترک این کشور با سوریه به طور کامل از اشغال عناصر گروه تروریستی داعش پاکسازی شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۰:۳۴    
نخست وزیر ترکیه از تصمیم آنکارا برای تعلیق معلمانی خبر داد که متهم به ارتباط با عوامل حزب کارگران کردستان هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۰:۳۴    
برخی منابع اعلام کردند رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق به ریاست دوره ای ائتلاف ملی عراق (ائتلاف فراگیر شیعیان) انتخاب شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۰:۳۱    
روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی فاش کرد که علیرغم اتهامات ترامپ علیه کلینتون در زمینه دریافت پول از عربستان خود وی نیز میلیونها دلار از مقامات سعودی پول به جیب زده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۰:۲۲    
اکنون سوال مهمی که کسانی مانند ظریف و عراقچی باید به آن پاسخ بدهند این نیست که فی المثل FATF خطرناک هست یا نه؟ سوال مهم تر این است که بگویند "گام بعدی چیست؟" و پس از FATF قرار است سراغ چه چیزی بروند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۰۹:۵۰    
حداقل انتظار از یک سیاستمدار کهنه کار که هم اکنون عضو مجلس خبرگان و رئیس تشخیص مصلحت نظام است، این است که اگر نمی خواهد و یا نمی تواند اسلامی فکر کند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۰۹:۴۴    
خداحافظی احساسی و قابل پیش بینی محمد بنا در جامعه کشتی بازتاب های مختلفی داشت و حتی تا اعلام گزینه های جانشینی وی هم پیش رفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۰۹:۴۱    
ابوترابی گفت: در حال حاضر پرونده های قضایی کشور به قدری زیاد است که تعداد آن با پرونده های کشور هند برابری می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۰۹:۲۱    
در حالی وزیر راه آبان ماه گذشته از نصب 600 دوربین ثبت تخلف در جاده های کشور تا پایان سال 94 خبر داده بود که با گذشت حدود شش ماه از سال 95، وی از نصب 500 دستگاه از دوربین ها خبر داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۰۸:۵۱    
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با بیان اینکه رشد صنعت اصلاً با رقمی که آقایان اعلام کرده اند تناسبی ندارد، گفت: با افتتاح چند واحد تولیدی که نمی توان گفت صنعت رشد پیدا کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۰۸:۴۸    
عضو کمیسیون انرژی با اشاره به اینکه اجرایی نشدن الگوی قراردادهای نفتی سبب خوابیدن صنعت نفت نمی شود گفت: دغدغه های مقام معظم رهبری درباره الگوی جدید قراردادهای نفتی باید برطرف شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۰۸:۴۵    
در شرایطی که بیکاری زنان همواره دو برابر بیکاری مردان است، بخش پور یکی از کارآفرینان موفق شهرستان طبس است، که با اشتغال خانگی موفق به کسب درآمد شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۰۸:۴۲    
رییس جمهوری در نشست هیات دولت تاکید کرد: دولت با همان تأکیدی که برای تقویت رشد و رونق اقتصادی، توسعه اشتغال و جذب سرمایه های داخلی و خارجی دارد ...
  • ۱