شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۴May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 25 شهریور 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 شهریور 1395 هم اندیشی 2 شهریور 1395 هم اندیشی 3 شهریور 1395 هم اندیشی 4 شهریور 1395 هم اندیشی 5 شهریور 1395 هم اندیشی 6 شهریور 1395 هم اندیشی 7 شهریور 1395 هم اندیشی 8 شهریور 1395 هم اندیشی 9 شهریور 1395 هم اندیشی 10 شهریور 1395 هم اندیشی 11 شهریور 1395 هم اندیشی 12 شهریور 1395 هم اندیشی 13 شهریور 1395 هم اندیشی 14 شهریور 1395 هم اندیشی 15 شهریور 1395 هم اندیشی 16 شهریور 1395 هم اندیشی 17 شهریور 1395 هم اندیشی 18 شهریور 1395 هم اندیشی 19 شهریور 1395 هم اندیشی 20 شهریور 1395 هم اندیشی 21 شهریور 1395 هم اندیشی 22 شهریور 1395 هم اندیشی 23 شهریور 1395 هم اندیشی 24 شهریور 1395 هم اندیشی 25 شهریور 1395 هم اندیشی 26 شهریور 1395 هم اندیشی 27 شهریور 1395 هم اندیشی 28 شهریور 1395 هم اندیشی 29 شهریور 1395 هم اندیشی 30 شهریور 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۲۲:۳۸    
رسانه های سوریه تصاویری از برافراشته شدن پرچم آمریکا بر فراز ساختمان های اداری شهر "تل ابیض" واقع در شمال استان رقه این کشور منتشر کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۹:۱۰    
وزارت دفاع روسیه از عدم پایبندی واشنگتن به تعهداتش در قبال توافق آتش بس در سوریه خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۸:۵۸    
دو کشتی الزیتونه و الامل در قالب ناوگان آزادی و در اعتراض به محاصره مداوم نوار غزه از اسپانیا راهی سواحل این منطقه شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۸:۴۳    
حدود 100 اسیر فلسطینی در اعلام همبستگی با سه اسیر دیگر که بیش از دو ماه است اعتصاب غذا کرده اند و حالشان بسیار وخیم است، اعتصاب غذای خود را آغاز کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۸:۳۷    
آیت الله خزعلی در بخشی از خاطرات خود گفت: وقتی محمدرضا پهلوی از ایران رفت دولت آمریکا توسط ابراهیم یزدی با امام(ره) تماس گرفت و سعی کرد توسط او امام(ره) را از آمدن به ایران منصرف کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۵:۱۱    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بزرگ ترین مصیبت جمهوری اسلامی ایران را عدم نظارت دانست و افزود: نظارتی بر عمل به مصوبات وجود ندارد و در بستر عمل همه چیز آزاد و رهاست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۵:۱۱    
دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی گفت: رئیس جمهوری به عنوان یک روحانی و رئیس قوه مجریه خانمی را برای امور حقوق شهروندی منصوب کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۵:۰۸    
توافق هسته ای که آمریکا در پی آن بود، در حقیقت، حداقل خواسته طرف آمریکایی از 15 سال انواع جنگ بود. طبیعی است که برجام بدون مدیریت مسائل منطقه ای برای واشنگتن بی معنا باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۵:۰۸    
با حضور وزیر راه و شهرسازی و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کلنگ نخستین هتل 5 ستاره حلال در اصفهان به زمین زده شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۵:۰۸    
سرمربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد تیمش آماده رویارویی با پرسپولیس در هشتادوسومین دربی شهر تهران است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۵:۰۵    
فرمانده نیروی قدس سپاه در بیانیه ای تاکید کرد: با استعانت از خدای سبحان تا آخر عمر در همین جایگاه سربازی خواهم بود و مردم عزیز ایران به اظهارات تفرقه افکنانه دشمنان اعتنا نکنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۴:۵۹    
گروه تروریستی داعش، 11 عراقی را در موصل بازداشت کرد؛ این افراد به نذر کردن قربانی برای دشمنان خلافت خود خوانده داعش متهم هستند..
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۴:۵۹    
حاج منصور ارضی پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی را مایه تعالی خود و خدمتگزاران آستان اهل بیت (ع) توصیف کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۴:۵۶    
حیدر العبادی، فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در دیدار با جمعی از خانواده های عراقی گفت که برخی رزمندگان برای اینکه در کنار نیروهای مردمی عراق بجنگند و از وطن دفاع کند، سن خود را بالا می بردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۴:۵۶    
رزومه افرادی که برای کمپین دونالد ترامپ درخواست کار داده اند، در فضای مجازی منتشر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۴:۵۶    
نیروهای امنیتی عراق حمله داعش به چاه نفتی عجیل در شرق تکریت را خنثی کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۴:۵۶    
آیت الله موحدی کرمانی در نشست اخیر جامعه روحانیت مبارز به عنوان مسئول کمیته انتخابات این تشکل روحانی انتخاب شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۴:۵۳    
انتشار تعدادی تصویر از دختران عرب که برای مقابله با طلسم بی شوهری صورت خود را به پوست گوسفندهای تازه قربانی شده می مالند، موجب شگفتی هزاران کاربر شبکه های اجتماعی شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۴:۵۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رژیم آل سعود مطمئن باشد درآینده ای نه چندان دور گرفتار تروریستهای دست پرورده خود می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۴:۵۰    
مناطق مختلف بحرین در آستانه محاکمه شیخ عیسی قاسم صحنه برگزاری تجمع، تحصن و راهپیمایی های مردمی در اعتراض به این محاکمه سیاسی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۴:۳۸    
5 مدال رنگارنگ و قرارگرفتن در رده 14 جدول توزیع مدال ها حاصل تلاش ورزشکاران پارالمپیک کشورمان در روز هفتم مسابقات بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۴:۳۸    
سناتور جمهوری خواه آمریکا با اعتراض به بسته 38 میلیارد دلاری کمک نظامی واشنگتن به تل آویو، گفت که آمریکا باید با ارائه کمک بیشتر به اسرائیل به ایران نشان دهد که اگر کاری خلاف میل آمریکا کنند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۴:۳۲    
ارتش سوریه و حزب الله لبنان نشان دادند که هر حمله هوایی دیگر به سوریه به خصوص جبهه جنوبی، سرنوشتی دردناک خواهد داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۴:۰۸    
خبر انتصاب محمدرضا نعمت زاده به سمت جانشینی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، در اصل رونمایی از یک فرایند بود که حالا و در این انتصاب، خودش را به طور کامل و تمام عیار نشان داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۳:۴۷    
آژانس بین المللی ضددوپینگ WADA صحت دومین مدارک منتشرشده که توسط هکرها از سیستم های این نهاد به سرقت رفته است را تأیید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۳:۱۸    
در ادامه عملیات رزمندگان ارتش و انصارالله یمن علیه مواضع ارتش آل سعود در خاک عربستان عصر امروز پایگاه نظامی الفریضه واقع در استان نجران هدف حملات گسترده انها قرار گرفته و به تصرف در امده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۳:۰۰    
به نوشته بیزینس اینسایدر، با وجود توافق اخیر مسکو و ریاض و شرایط مساعد کنونی، قرارداد فریز نفتی امضا نخواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۲:۵۷    
کارشناس ارشد مسائل حقوق بین الملل با تاکید براینکه عمدی بودن فاجعه منا محرز است، گفت: ایران می تواند در دادگاه های بین المللی کشورهایی همچون اسپانیا و بلژیک طرح دعوی فاجعه منا را دنبال کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۲:۵۷    
شرکت فیسبوک و اسرائیل در حال نوشتن توافقنامه ای برای منع کاربران شبکه های اجتماعی از به کاربردن مطالب ضد صهیونیستی در صفحات شخصی خود هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۲:۵۴    
براساس گزارش آژانس بین المللی انرژی، عربستان سعودی با سبقت از آمریکا، مجدداً جایگاه اول تولید نفت را در جهان از آن خود کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۲:۴۲    
امام خامنه ای در بحث عبرتهای عاشورا تجمل گرایی مسئولین جامعه اسلامی را از مهم ترین عوامل زمینه شهادت امام حسین(ع) دانستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۲:۳۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: نرخ خرید و فروش سکه و ارز در بازار را در اینجا مشاهده کنید. د
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۲:۳۰    
از مزایای روکولند، گارانتی کیفیت محصول می باشد، که شامل بازگشت وجه یا تعویض محصول در صورت عدم رضایت مشتری از نوع بسته بندی محصول یا ایرادی در قیمت و کیفیت می باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۲:۳۰    
هلاکت 30 نفر از شبه نظامیان طرفدار منصور هادی در مأرب، تهدید رزمندگان یمنی به حمله علیه مناطق نفتی عربستان و تصرف بزرگ ترین پایگاه نظامی سعودی در نجران به همراه ذخایر هنگفت تسلیحاتی آن از جمله تازه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۲:۳۰    
رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان از تصویب طرحی خبر داد که بر اساس آن دولت آمریکا از هر گونه پرداخت نقدی به ایران منع می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۲:۲۷    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل، گفت: حکومت بحرین مراقب باشد فریب عربستان را در این خصوص بیش از پیش نخورده و تبعات عدم توقف محاکمه آیت الله شیخ عیسی قاسم را به درستی درک کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۲:۲۷    
یک کارشناس بازار سهام گفت: در ابتدا باید اقتصاد کشور بهبود یابد؛ در این صورت است که بازار خود به خود با رونق همراه می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۲:۲۴    
پنجاهمین شماره هفته نامه خبری-تبیینی خط حزب الله با گزارشی از سفر رهبر انقلاب به نیویورک و سخنرانی در صحن علنی سازمان ملل در سال 66 با عنوان سفیر انقلاب در نیویورک منتشر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۲:۲۱    
هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی بامداد امروز پنج شنبه چندین هدف در نوار غزه را بمباران کردند که خسارت های مادی زیادی به بار آورد اما آسیبی به هیچ یک از شهروندان فلسطینی نرسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۲:۲۱    
ایران ضمن تأکید بر پایبندی خود به تقویت صلح و ثبات در افغانستان بار دیگر نسبت به ظهور داعش و شاخه های آن در افغانستان هشدار داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۲:۲۱    
با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتابخانه 'سید افضل موسوی'به عنوان بزرگترین کتابخانه خیر ساز کشور در زنجان به بهره برداری رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۲:۱۲    
معاون وزیرخارجه ایران در سفر به روسیه در گفت وگو با خبرگزاری ریانووستی هرگونه راه حل نظامی در سوریه را رد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۲:۰۶    
رییس اتاق بازرگانی تهران گفت: راه اول اقتصاد ما برای خروج از رکود، اتخاذ سیاست هایی است که هزینه زیادی برای دولت ایجاد نکند و دولت را بیش از این تحت فشار تامین منابع قرار ندهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۱:۵۵    
امیر مکه مکرمه پس از متهم کردن ایران به سیاسی کردن حج اعلام کرد که عربستان لقمه راحتی نیست و پاسخ کسانی را که به اراضی عربستان تجاوز کنند، خواهد داد .
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۱:۵۲    
حجم بالای ورود زوار ایرانی و عراقی به شهرها و اماکن مقدسه دو کشور، ضرورت ارائه تسهیلات روادیدی به آن ها را اجتناب ناپذیر کرده است؛ به همین منظور ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۱:۴۶    
تعدادی از مهد های کودک مصادر کارگاه هایی را برای آموزش نحوه قربانی کردن گوسفند به کودکان ترتیب دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۱:۴۶    
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد با بیان این که دولت وحدت افغانستان امروز در خط مقدم مبارزه با تروریسم قرار دارد گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۱:۴۳    
وزرای خارجه گروه 1+5 قصد دارند روز 22 سپتامبر در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک در خصوص برجام گفت وگوهایی را برگزار کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۱:۴۳    
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) از اعتراف تروریست های دستگیر شده به حمایت مالی آمریکا و عربستان برای انجام عملیات خرابکاری در ایران خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۱:۴۳    
17 نفر از عناصر تکفیری داعش در حمله اهالی روستای التبنی واقع در دیرالزور به هلاکت رسیدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۱:۳۷    
رییس جمهور فردا صبح برای حضور در اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها عازم ونزوئلا می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۱:۳۲    
کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اسامی محرومان در هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران را اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۱:۳۲    
واژگونی خاور حامل 150 دستگاه کپسول گاز مایع در مشهد باعث برخورد زنجیره ای پنج دستگاه خودرو شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۱:۲۶    
وزارت خارجۀ روسیه خودداری 21 گروه مسلح سوری از پذیرش آتش بس را چالشی اساسی در برابر تلاش های روسیه و آمریکا برای دست یابی به راه حلی سیاسی در این کشور دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۱:۲۶    
روسیه از طرف دولت سوریه و شخص آقای بشار اسد آتش بس را امضا کرد، اما آمریکا از طرف چه کسی آن را امضا کرد؟ قاعدتاً از طرف تروریست ها؛ چون طرف دیگری در کار نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۱:۲۳    
ملی پوش پرتاب نیزه کشورمان در کلاس F13 موفق به کسب مدال نقره بازی های پارالمپیک 2016 ریو شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۱:۲۳    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: نظام بانکی ما برای اتصال به شبکه بانکداری بین المللی بایستی با استانداردهای روز مجهز شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۱:۲۰    
اسدالله عظیمی، پرتابگر 56 ساله و مسن ترین ورزشکار پارالمپیکی کاروان ایران، لحظاتی پیش موفق به کسب مدال برنز پارالمپیک 2016 ریو شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۱:۱۴    
وزیر امور خارجه کشورمان که در سفر به قاره امریکا به سر می برد، روز گذشته با وزیر روابط خارجی مکزیک دیدار و گفتگو کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۱:۰۸    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر این نکته که اگر با هم باشیم، هیچ دشمن خارجی نمی تواند ما را شکست دهد، گفت: آن روز که جامعه دچار خودخواهی شود، باید منتظر خطر باشیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۱:۰۸    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: جمع بندی در خصوص FATF در شورای عالی امنیت ملی انجام شده، اما این جمع بندی زمانی اجرایی می شود که به تأیید رهبری برسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۰:۵۹    
وزیر امور اقتصاد و دارایی در پاسخ به سوالی مبنی بر لزوم تصویب FATF در مجلس، گفت: وقتی شورای امنیت یک موضوعی را بررسی می کند یعنی توکل به خدا.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۰:۵۳    
به تازگی در فضای مجازی عکسی از مزار زنده یاد داود رشیدی منتشر شده است که با وجود واکنش تاسف برانگیز به این عکس، احترام برومند آن را به نوعی علاقه و محبت مردم می داند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۰:۵۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: قیمت خودروهای وارداتی در بازار را در اینجا مشاهده کنید. د
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۰:۳۸    
"اد رویس" در جلسه استماع کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا مدعی شد: از دیدگاه من ایران تهدیدی برای امنیت جهان است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۰:۳۸    
شبکه تلویزیونی العربیه از ارسال پیام اعتراض آمیز عربستان ضد ایران به شورای امنیت خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۰:۳۸    
رسانه های آمریکای لاتین سفر آینده رئیس جمهوری ایران به کوبا و ونزوئلا برای شرکت در هفدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد را بازتاب دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۰:۳۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: قیمت خودروهای داخلی در بازار را در اینجا مشاهده کنید. د
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۰:۲۶    
تعهد دولت بر اجرای معاهده مبارزه با پولشویی، حرف و حدیث فراوانی را به همراه داشته است. موافقان و مخالفان دلایل متعددی در نفی و اثبات این توافق برشماری نموده اند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۰:۲۶    
در قرآن، گاهی خداوند کارهایی را به خودش نسبت می دهد و گاهی همان کار را به دیگری، مثلاً در مورد گرفتنِ جان انسان، یک جا می فرماید: اللّه یتوفّی الانفس (سوره زمر، آیه 42) خدا، جان مردم را می گیرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۰:۲۶    
اطلاعاتی وجود دارد که نشان می دهد دولت امریکا پس از انتخابات ریاست جمهوری این کشور قصد تشدید تحریم ها علیه ایران را دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۰:۲۳    
آقای روحانی صبح جمعه در نخستین سفر خود برای شرکت در اجلاس سران کشورهای گروه غیر متعهدها به ونزوئلا می رود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۰:۲۳    
ستاد تبلیغاتی نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بامداد پنجشنبه اطلاعات جدیدی درباره وضعیت سلامت جسمانی وی منتشر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۰:۱۷    
نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت که ملوان های این کشور دوست دارند با شناورهای ایرانی درگیر شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۰:۱۴    
تنها چند ماه به انتخابات ریاست جمهوری 96 باقی مانده، همگان منتظرند تا ببیند، آخر و عاقبت ائتلاف دقیقه نودی سال 92 میان اصلاح طلبان و اعتدالگرایان چه خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۰:۱۱    
اخیراً گزارش شده که هواپیماهای جاسوسی آمریکا، پایگاه های نظامی روسیه در سوریه را رصد می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۰:۱۱    
سیاستمدار کهنه کار آمریکایی در مصاحبه با یک نشریه سعودی مدعی شد ایران نمی تواند به عنوان یک شریک در مبارزه علیه داعش حضور داشته باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۰:۱۱    
کشورمان عمده تمرکز خود را در توسعه روابط دیپلماتیک و سرمایه گذاری اقتصادی آسیا و آمریکای لاتین قرار داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۰۹:۵۹    
عدم برخورد مناسب دولت با مدیران نجومی باعث شده دریافتی های نجومی و حقوق های نامتعارف ادامه داشته باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۰۹:۵۶    
جهانگیر الماسی تاکید کرد: من ممنوع الکار و ممنوع الحضور هستم! مشکل این است که خودم هستم و عقایدم را نمیفروشم. دیروز به جای خانه سینما به مراسم وداع با شهید مدافع حرم شهید غلامی رفتم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۰۹:۵۳    
پنج شنبه سرد دی ماه بود که با صدای خسته اش پشت تلفن فقط با صدایی پر از بغضش می گفت: مراقب خودت باش و یکشنبه هم برای همیشه من را در تنهایی خودم رها کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۰۹:۵۳    
پیشکسوت استقلال گفت: ای کاش منصوریان با همان تاکتیکی که در دیدار فصل قبل با نفت تهران توانست پرسپولیس را شکست بدهد بازی کند تا دربی را ببرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۰۹:۵۰    
آمریکا و متحدانش در جهان عرب، به دنبال یک معامله بزرگ با روسیه هستند تا در ازای رضایت روسیه به رفتن بشار اسد، در باغ سبز همکاری های پرسود با کشورهای ثروتمند خلیج فارس را برایش بگشایند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۰۹:۴۷    
یک اتفاق عجیب که در دولت یازدهم خدشه بر آمارها را تقویت کرده، این است که رسم شده نهادهای مسئول، پس از سخنان روحانی، اقدام به انتشار آمار برای تایید این سخنان می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۰۹:۴۴    
یکی از هواپیماهای مورد استفاده در پروازهای جاسوسی آمریکا که این بار نیز با اخطار قاطع پدافند هوایی کشورمان مجبور به بازگشت شد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۰۹:۳۸    
رئیس بنیاد شهید از ورود وزرات اطلاعات به موضوع بانک دی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۰۹:۳۸    
معاون ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به لزوم توسعه قدرت نظامی کشور گفت: توسعه نظامی از ابزار قدرت است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۰۹:۳۸    
تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران قهرمان زودهنگام رقابت های جهانی در گرجستان شد و پس از 20 سال عنوان قهرمانی را تکرار کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۰۹:۳۲    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: FATF در شورا به جمع بندی رسیده و زمانی اجرایی می شود که مورد امضا و به تایید رهبری برسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۰۹:۳۲    
دارنده مدال برنز پاراالمپیک گفت: روی پیشانی من نوشته شد است که مدال برنز و قسمت اینگونه بود که سوم شوم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۰۹:۲۹    
نماینده مردم اردکان در مجلس از اشتغالزایی 42هزار نفر با سرمایه گذاری در شرکت چادرملوی استان یزد خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۰۹:۲۳    
ملی پوش پرتاب نیزه کشورمان در کلاس F13 موفق به کسب مدال نقره بازی های پارالمپیک 2016 ریو شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۰۹:۲۰    
مدیر روابط عمومی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در واکنش به اظهارات نوبخت که گفته بود جای مباحث FATF شورای عالی امنیت ملی است نه تریبون نماز جمعه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۰۹:۲۰    
رئیس جمهور گفت: ایثارگری شهدا و جانبازان مایه عزت جمهوری اسلامی ایران و سربلندی ملت شریف ایران است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۰۹:۲۰    
در پی اقدام پدافند هوایی سوریه برای سرنگونی یک جنگنده اسرائیلی در جبهه جنوبی و همزمان با سفر رئیس ستاد مشترک ارتش سوریه به حومه القنیطره و اعلان نبرد قادسیه جنوب از سوی گروه های تروریستی شاهد تحولات ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۰۹:۱۷    
معارضان بحرینی در خارج هدف قراردادن شیخ عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین را دال بر ورشکستی کامل نظام سیاسی در این کشور دانستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۰۹:۰۸    
توافق کمک نظامی میان آمریکا و رژیم صهیونیستی که گفته می شود 38 میلیارد دلار ارزش آن است به امضاء رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۰۹:۰۵    
نماینده دسته 107+ کیلوگرم وزنه برداری ایران با رکوردی باورنکردنی طلای پارالمپیک را از آن خود کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۰۹:۰۵    
ساره جوانمردی به دومین طلای خود در بازی های پارالمپیک 2016 ریو دست یافت.
  • ۱