جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۵:۲۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 1 شهریور 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 شهریور 1395 هم اندیشی 2 شهریور 1395 هم اندیشی 3 شهریور 1395 هم اندیشی 4 شهریور 1395 هم اندیشی 5 شهریور 1395 هم اندیشی 6 شهریور 1395 هم اندیشی 7 شهریور 1395 هم اندیشی 8 شهریور 1395 هم اندیشی 9 شهریور 1395 هم اندیشی 10 شهریور 1395 هم اندیشی 11 شهریور 1395 هم اندیشی 12 شهریور 1395 هم اندیشی 13 شهریور 1395 هم اندیشی 14 شهریور 1395 هم اندیشی 15 شهریور 1395 هم اندیشی 16 شهریور 1395 هم اندیشی 17 شهریور 1395 هم اندیشی 18 شهریور 1395 هم اندیشی 19 شهریور 1395 هم اندیشی 20 شهریور 1395 هم اندیشی 21 شهریور 1395 هم اندیشی 22 شهریور 1395 هم اندیشی 23 شهریور 1395 هم اندیشی 24 شهریور 1395 هم اندیشی 25 شهریور 1395 هم اندیشی 26 شهریور 1395 هم اندیشی 27 شهریور 1395 هم اندیشی 28 شهریور 1395 هم اندیشی 29 شهریور 1395 هم اندیشی 30 شهریور 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۱:۰۶    
سردار رحیمی با اشاره به دستگیری بزرگترین قاچاقچی موادمخدر پس از انقلاب و قاچاق گسترده این فرد طی 24 سال اخیر ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۱:۰۶    
رئیس قوه قضاییه با اشاره به اینکه مسئولان باید هر آنچه در توان دارند در خدمت به مردم به کار بگیرند، گفت: نباید به هر بهانه ای بنا را بر تخریب دولت گذاشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۱:۰۳    
وزیر خارجه کوبا در دیدار ظریف با بیان اینکه از اراده کامل و تصمیم قطعی برای ارتقای روابط با ایران برخورداریم، عنوان کرد: موفقیت های ایران برای ما مایه مباهات است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۱:۰۳    
رئیس اقلیم کردستان عراق قرار است به ترکیه و ایران سفر کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۱:۰۰    
خبرهای منتشره در برخی رسانه ها و فضای مجازی مبنی بر بازداشت یکی از کارکنان ستاد اجرای برجام به اتهام جاسوسی تکذیب شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۰:۵۷    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز دوشنبه در آغاز برنامه خود در کوبا به قهرمان ملی این کشور آمریکای لاتین ادای احترام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۰:۵۷    
رئیس جمهور صیانت از اخلاق و فرهنگ جامعه و احترام به خادمان ملت را مورد تأکید قرار داد و گفت: جامعه ای که قدردان بزرگان، عالمان و انسان های مخلص و زحمتکش خود نباشد دچار مشکل خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۰:۵۴    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اسناد معتبری از اعترافات جاسوسان آمریکایی دستگیر شده در ایران داریم که برای سرد کردن کانون مساجد برنامه ریزی و توطئه کرده اند و با کمک نفوذی ها این کار را انجام داده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۰:۵۴    
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه مبارزاتی در سطح منطقه برای مقابله با گروه های ضدانقلاب انجام شده است، گفت: امسال 3-4 گروه فعال گروهک های ضد انقلاب آن سوی مرزها را منهدم کردیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۰:۵۱    
رویترز گزارش کرد ایرانیان بی شماری از تصمیم فدراسیون جهانی وزنه برداری به خاطر تصمیم علیه بهداد سلیمی در رقابت های المپیک ریو خشمگین هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۰:۵۱    
صبج امروز طی مراسمی جمعی از دانشجویان و نخبگان دانشگاه صنعتی شریف بیش از 70 مدال المپیادهای علمی کشوری و جهانی خود را به مقام معظم رهبری تقدیم کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۰:۴۸    
سفیر روسیه در تهران تأیید کرد که تمامی هواپیماهای روس در حال حاضر ایران را ترک کرده اند، اما این احتمال وجود دارد که در آینده حملات از ایران ازسرگرفته شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۰:۴۸    
معاون اول رئیس جمهور یکی از نکات مهم و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب را انتقال فناوری های جدید در قراردادهای خارجی عنوان کرد و گفت: دستگاه های اجرایی ضمن توجه و اجرای این مهم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۰:۱۵    
نوبخت گفت: خوشبختانه همه کمیسیون های مجلس به ویژه کمیسیون برنامه و بودجه به کلیات لایحه برنامه ششم رأی داده اند و امیدوارم نمایندگان فهیم مردم چه در کمیسیون تلفیق و چه در کمیسیون های تخصصی و جلسه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۰:۱۲    
وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در محل یادبود خوزه مارتی رهبر جنبش استقلال کوبا با اهدای تاج گل به وی ادای احترام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۰:۱۲    
طی یک سال اخیر حدود 20 بار سایت قمارآنلاین فیلتر شده که هر بار بلافاصله ادمین سایت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آدرس جدید سایت را وارد کرده و همه بلافاصله دوباره وارد سایت جدید می شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۰:۰۹    
مجری سابق شبکه بی بی سی به دلیل آزار جنسی 21 کودک در بازه زمانی 1969 و 1986 گناهکار شناخته شد و به خشونت جنسی 11 کودک حدود 8 سال اعتراف کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۵:۰۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه علی رغم انتقاد نمایندگان مجلس نسبت به نقایص تدوین لایحه برنامه ششم، این برنامه را نوآورانه، جامع نگر و مسئله محور دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۵:۰۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه مناطق ویژه اقتصادی باید به مرکز تولید و صادرات تبدیل شود، گفت: من از حامیان منطقه آزاد هستم ولی با واردات کالا به سرزمین اصلی از این مناطق موافق نیستم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۴:۵۹    
نظرسنجی های اخیر حاکی از این است که مردم آمریکا رسانه های این کشور را متهم به حمایت و پشتیانی از هیلاری کلینتون کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۴:۵۹    
معاون رییس جمهور در پاسخ به نامه جمعی از کارمندان دولت مشمول بیمه تامین اجتماعی دستور رسیدگی صادر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۴:۵۳    
با اجرای طرح نقدی شدن پرداخت بهای سوخت ایرلاین ها، برخی شرکت ها اعلام کردند که با این شیوه پروازها را انجام نمی دهند و اجرای این طرح شرکت های هواپیمایی را با مشکل مواجه می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۴:۵۰    
با حملۀ عناصر مسلح کرد (آسایش) به نیروهای ارتش سوریه، درگیری ها بین طرفین در شهر حسکه در شمال این کشور از سرگرفته شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۴:۵۰    
سازمان بسیج اساتید کشور در نامه ای خطاب به نمایندگان مجلس گفت: انتظار است مجلس دهم با ایستادن مقابل عقد قرارداد استعماری نفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۴:۵۰    
احتمال توافق بین اوپک و روسیه برای اجرای طرح فریز قیمت تمامی شاخص های نفت جهان را گران کرد و همسو با آغاز موج جدید گرانی ها در بازار، بهای نفت سبک و سنگین ایران هم افزایش یافت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۴:۴۴    
سخنگوی فراکسیون امید مجلس گفت: در آخرین نشستی که با حضور اعضای مجمع فراکسیون امید برگزار شد، تصمیم فعلی بر منتفی بودن استیضاح فانی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۴:۲۷    
پناهیان ادامه داد: رعایت حرمت حرم امام رضا علیه السلام یک امر پذیرفته شده برای همه ایرانی هاست. این اصل پذیرفته شده ای است و نباید کسی به این حریم توهین کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۴:۲۷    
دبیرکل انجمن روزنامه نگاران مسلمان گفت: متأسفانه معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چنان درگیر مسائل سیاسی و شخصی است که حتی حاضر نشد یک مراسم ساده برای خبرنگاران در روز خبرنگار برگزار کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۴:۲۷    
بدهی بانک ها و موسسات اعتباری غیربانکی به بانک مرکزی در اردیبهشت ماه سال جاری، معادل 89.3 هزار میلیارد تومان برآورد شده؛ ضمن اینکه بدهی دولت به بانکها نیز افزایش یافته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۴:۲۴    
حالا که باراک اوباما از تعطیلات تابستانی بازگشته است، کارهای مهمی پیش رو دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۴:۲۴    
مدیربرنامه های ایرانی مانوئل ژوزه از قرارداد بحث بر انگیز این مربی با باشگاه پرسپولیس و رأیی که از سوی فیفا در این مورد صادر شد، مسائلی را افشا کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۴:۲۴    
ارتش رژیم صهیونیستی از بیم پاسخ موشکی مقاومت به جنایات شب گذشته این رژیم، در شهر عسقلان حالت فوق العاده اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۴:۲۴    
خبرگزاری ریانووستی روسیه گزارش داد که مسکو فعلا استفاده از پایگاه هوایی همدان را به حالت تعلیق دراورده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۴:۲۱    
گزارش ها حاکی از این است که وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل بانک مسکن برای کاهش 2 درصد دیگر تسهیلات 80 میلیونی مسکن در جلسه ای با معاون اول رئیس جمهور اعلام آمادگی کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۴:۲۱    
چاقی معضلی هست که دردنیای مدرن امروزه و عصر تکنولوژی با آن رو به رو هستیم و هرچه می گذرد سن ابتلا به آن رو به کاهش است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۴:۱۸    
کره شمالی بار دیگر به "آمریکای امپریالیست و کره جنوبی دست نشانده" درباره هر گونه اقدام تحریک آمیز هشدار داد و تهدید کرد یک "جنگ تلافی جویانه و پیشدستانه هسته ای" به راه می اندازد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۴:۱۵    
وزارت دادگستری بحرین آیین نامه را تنظیم و ابلاغ کرده است که بر طبق آن، زنان زیر 45 سال به تنهایی حق رفتن به حج و عمره را ندارند و تنها در صورتی این اجازه را خواند یافت که یکی از محارمشان ایشان را ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۴:۱۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: در این نمودار می توانید روند متوسط درآمد خانوارهای ایرانی (در مناطق شهری) طی سه دهه اخیر را مشاهده کنید. د
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۴:۱۵    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی گفت: می گویند این دولت فقط به فکر مذاکرات هسته ای است، دولت به این موضوع افتخار می کند. دولت از اینکه فقط به فکر مذاکرات است افتخار می کند!
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۴:۱۵    
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از انهدام باند تروریستی مرتبط با فرقان در سیستان و بلوچستان و دستگیری سرکرده آنها خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۴:۱۲    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی از فروش و تحویل سوخت به ناوگان هوایی داخلی کشور از امروز اول شهریور ماه 95 به صورت نقدی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۴:۰۹    
این پروژه زمانی کلید خورده که ایران تحت فشار تحریم های بین المللی بوده است. ساخت این سیستم دفاع موشکی، هرگونه تلاش برای بمباران تاسیسات هسته ای ایران را مشکل تر خواهد ساخت .
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۴:۰۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: نرخ خرید و فروش سکه و ارز در بازار را در اینجا مشاهده کنید. د
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۳:۵۸    
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به دستگیری یکی از بزرگترین قاچاقچیان کشور گفت: از این متهم 800 تن مواد کشف شده و پرونده همچنان در دست تحقیق است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۳:۳۴    
ژاپن تایمز طی گزارشی از پیشرفت های ایران در پارس جنوبی در سال های تحریم نوشت: ایران به این پروژه افتخار می کند و به رغم تحریم های بین المللی غرب در سال های گذشته آن را ادامه داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۳:۱۶    
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت که مهدی چمران گزینه نهایی اصولگرایان برای ریاست شوراست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۳:۱۶    
یک نماینده حزب مردم جمهوری خواه ترکیه در پی انفجار در مراسم عروسی در غازی آنتپ و کشته شدن 50 نفر در این حادثه، مدعی شد: چندین محله در این شهر در اختیار داعش قرار دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۳:۱۶    
معاون شهردار تهران از موافقت شهردار تهران با بازگشایی آزمایشی محور صفا در پیاده راه هفده شهریور خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۳:۱۳    
مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: با بررسی هایی که انجام داده ایم مشخص شده که مانوئل ژوزه 2 قرارداد با پرسپولیس بسته ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۳:۱۳    
همزمان با هفته دولت، شرایط فروش ویژه گروه خودرو سازی سایپا به همین مناسبت آغاز شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۳:۱۰    
یک رسانه بریتانیایی در ادامه گزارش های خود از روابط انگلیس و عربستان از تجهیز این کشور عربی به بمب های هوشمند از سوی لندن خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۲:۵۵    
رئیس فراکسیون جبهه ترکمان در مجلس منطقه کردستان عراق گفت، هنوز 50 درصد مناطق ترکمان نشین تحت کنترل داعش است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۲:۵۲    
وزیر نفت با اشاره به بررسی الگوی قراردادهای جدید نفتی در مجلس، گفت: مجلس و دولت در زمینه الگوی قراردادهای جدید نفتی با یکدیگر تعامل داشته و اختلاف نظری در سطح کلان ندارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۲:۵۲    
وبسایت آمریکایی نشنال اینترست در مطلبی به تحلیل همکاری نظامی اخیر تهران - مسکو پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۲:۳۱    
هفتاد نفر از دانشجویان نخبه دانشگاه صنعتی شریف، در اقدامی کم سابقه همه نشان های خود از المپیادهای ملی و جهانی را به مقام معظم اهدا می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۲:۲۵    
سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین با انتقاد از حفاری های رژیم صهیونیستی در اطراف مسجدالاقصی، این حفاری ها را خطری بزرگ برای این مکان مقدس و تاریخی خواند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۲:۲۵    
محمد جعفر مرادی، قهرمان دوی ماراتن ایران در شرایطی از خط پایان رقابت های ماراتن گذشت که پیش از رسیدن به خط پایان به دلیل مصدومیت و تنگی نفس قادر به دویدن نبود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۲:۲۲    
مریم رجوی همسر مسعود رجوی و سرکرده فعلی گروهک منافقین قرار است با یک دعوت رسمی، به حج برود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۲:۱۹    
فرمانده جدید نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه اعلام کرده اگر نیروهای دولتی دمشق بار دیگر به حملات توپخانه ای و هوایی خود در مناطقی که نیروهای آمریکایی هستند، دست بزنند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۲:۱۹    
وزیر دفاع گفت: موتور اوج هم بر روی پهپادها و هم هواپیماهای جت آموزشی و پشتیبانی نزدیک قابل نصب است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۲:۱۰    
مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به اینکه در انتخاب رشته کنکور سال 95، 497 هزار و 326 داوطلب رشته های با آزمون را انتخاب کردند، گفت: نتایج نهایی کنکور 95 در تاریخ 31 شهریور ماه اعلام می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۱:۵۸    
وزارت کشور عراق به ادعا و هیاهوی سفیر عربستان مبنی بر تلاش برای ترور وی از سوی نیروهای طرفدار ایران، پاسخ داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۱:۵۸    
مدافع استرالیایی پرسپولیس امیدوار است بتواند با مهیا کردن شرایط خود به ترکیب اصلی راه یابد و سهمی در موفقیت های سرخپوشان داشته باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۱:۵۵    
رئیس جمهور سابق یمن تأکید کرد، شورای حکومتی که به تازگی در این کشور تشکیل شده است، با روسیه در زمینه مبارزه با تروریسم همکاری خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۱:۴۹    
مجلس 286 نماینده دارد اما اگر اعضای مورد ادعای سه فراکسیون مجلس را بعنوان تعداد نماینده های مجلس در نظر بگیریم، تعداد نماینده ها باید 420 نفر باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۱:۴۶    
سخنگوی کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با اشاره به جاسوسی 2 دیپلمات فرانسوی و انگلیسی در کردستان، خواستار اخراج آنها از ایران و بازگشت آنها به کشورشان شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۱:۳۷    
سخنگوی حماس در واکنش به شدیدترین حملات صهیونیستی به شمال نوار غزه از پایان جنگ 2014 تا کنون اعلام کرد این رژیم دنبال خلق معادلات جدید است اما موفق به این اقدام نخواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سبک زندگی اسلامی/ امام علی علیه السلام:کم گویی، عیب ها را می پوشاند و از گناهان می کاهد. شرح غررالحکم: ج 4، ص 505 _____________ ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۶    
ایران جدول زمانی ساخت سامانه سامانه موشکی باور-373 را چندی پیش و در پی ممانعت روسیه از تحویل اس-300 آغاز کرده بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۱:۱۴    
دولت در یک سال انتهایی فعالیت خود در وضعیت مناسبی قرار ندارد و بعضا ناهماهنگی ها و مشکلات موجود سبب می شود مدیران روحانی به نزاع آشکار با یکدیگر بپردازند که سخنان اکبر ترکان در برنامه زنده علیه نعمت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۰:۱۷    
معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد تروریسم تکفیری جایگزین مقابله با مقاومت بعد از شکست در نبرد مستقیم است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۰:۱۴    
مربی پیشین تیم ملی تکواندو گفت: رضا مهماندوستی که بدنش پر از ترکش های جنگ است مزدور نیست، مزدور کسی است که با بودجه بیت المال تجارت می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۰:۱۴    
منصور حقیقت پور در خصوص اتهام زنی روز گذشته روزنامه الشرق الاوسط وابسته به رژیم آل سعود که از تلاش ایران برای ترور سفیر آل سعود در عراق خبر داده بود گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۹:۵۷    
سه سال است که تیم متهم در قرارداد کرسنت با محوریت شخص آقای زنگنه قصد دارد قراردادهای جدیدی برای تسهیل ورود خارجی ها به میادین نفتی کشور اجرا کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۹:۵۱    
حجت الاسلام بهاری گفت: تأثیر پذیری مرده از تلقین، مشروط به ایمان میت است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۹:۴۸    
زندگی هایی که قسطی شروع می شوند و ادامه می یابند هر چند امروز در فرهنگ جامعه ایرانی عادی شده اما باید دید که این زندگی ها چقدر می توانند در معرض آسیب قرار گیرند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۹:۴۸    
رسانه های فلسطینی از حملات تازه رژیم صهیونیستی به نوار غزه در واکنش به شلیک راکت به مناطق جنوبی اراضی اشغالی خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۹:۴۸    
سناتور جمهوریخواه آمریکا در اکتبر سال 2011 در گفت وگوی با یک برنامه رادیویی خواستار اعمال مجازات های بیشتر اقتصادی و گرفتن غذا از دهان مردم ایران شده بود و در پاسخ به پرسش مجری برنامه رادیویی گفته ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۹:۴۵    
اندیشکده آمریکایی نوشت: استقرار سامانه اس -300 در ایران موازنه قدرت را تغییر می دهد و هیچ کشوری در جهان جز آمریکا قادر به حمله بر این سامانه نیست که آن هم نیاز به اختصاص بودجه و زمان دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۹:۴۵    
مرجانه گلچین به عنوان بازیگر، سال هاست که در سینما، تئاتر و تلویزیون فعالیت می کند. فیلم هایی نظیر شب بیست و نهم و سلام به انتظار و سریال هایی همچون آینه، ازدواج پرماجرا، نفس گرم، دزد و پلیس ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۹:۳۷    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۹:۳۷    
جنگنده ها و بالگردهای ارتش سوریه بیش از 50 بار مواضع تروریست ها را در حومه حلب، حمص و ادلب هدف حمله قرار دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۹:۳۴    
عناصر گروه تروریستی بوکو حرام با حمله به روستایی در شمال نیجریه، ده نفر را کشتند و 13 زن را ربودند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۹:۳۴    
مایعاتی مانند شیر، چایی و آب جزو بهترین نوشیدنی ها برای دیابتی ها هستند. اما برخی دیگر از نوشیدنی های رایج چندان مناسب افراد مبتلا به دیابت نخواهند بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۹:۳۴    
در دوره های اخیر مسابقات المپیک بسیاری از کشورها جوایزی نقدی برای مدال آوران خود در نظر گرفته اند تا علاوه بر اعتبار ملی و شهرت بین المللی انگیزه دیگری در ورزشکاران شان ایجاد کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۹:۲۵    
20 نماینده مجلس که اغلب اصلاح طلب هستند در اقدامی عجیب همراستا با خط تبلیغاتی بی بی سی فارسی در جهت القاء خدشه دار شدن استقلال کشور ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۹:۱۶    
پس از گذشت 6 سال از شیوع وبا در هائیتی که به مرگ 9 هزار و ابتلای 770 هزار شهروند در این کشور فقیر انجامید، سخنگوی بان کی مون مسئولیت آن را پذیرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۹:۱۶    
از 98 قلم دارویی که از سوی شرکت های غربی برای آزمایش آن ها روی اوکراینی ها درخواست مجوز شده بود، 96 قلم تایید شدند و تنها داروی بیماری پزوریاسیس و افسردگی کودکان مجوز آزمایش نگرفتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۹:۱۳    
در آستانه سفر ظریف گفته می شد ایران قصد دارد توافقات نظامی با کشورهای آمریکای لاتین به امضا برساند. وزارت خارجه این ادعا را تکذیب کرده و عامل آن را دولت هایی دانسته که خود را بازنده برجام می دانند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۹:۱۰    
این شائبه که سامانه های پدافندی کشور کپی تجهیزات روسی یا چینی است، با رونمایی از باور 373، برطرف شده و ایران در زمره معدود کشورهایی قرار می گیرد که طراحی و ساخت سامانه پدافندی مدرن را به صورت بومی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۸:۵۶    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: 14 مدافع حرم لبنانی که طی 2 هفته گذشته به شهادت رسیدند رزمندگان لبنانی، در اطلاعیه های خود از شهدای مدافع حرم با عنوان شهید زینبی یاد می کنند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۸:۵۳    
رئیس قدیمی ترین دانشگاه علوم پزشکی با تشریح موضوعاتی از جمله کمبود همراه سرای بیماران و ضرورت توسعه طب سنتی در مباحث بالینی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۸:۵۰    
تیم ایران عنوان نایب قهرمانی رقابت های کشتی آزاد المپیک 2016 برزیل را به دست آورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۸:۴۷    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در برنامه گفت وگوی ویژه خبری امشب شبکه دو سیما به تشریح تازه ترین دستاوردهای کشور در حوزه دفاعی و آخرین تحولات نظم جدید منطقه ای پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۸:۴۴    
نماینده پارلمان عراق گفت که اگر ایران و مرجعیت و نیروهای داوطلب مردمی نبودند، کشورش به دست تروریسم سقوط می کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۸:۴۴    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر جدیت بیشتر دولت برای برخورد با حقوق های نجومی، گفت: متاسفانه تحرک جدی از سوی نمایندگان مجلس برای برخورد با حقوق های نجومی ایجاد نشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۸:۴۱    
یک نماینده نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به اتهام استفاده غیرمجاز از عناوین علمی در شعبه 1057 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی حیدری محاکمه شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۸:۳۸    
عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: برنامه ششم توسعه به بزرگ ترین مشکل کنونی اقتصاد کشور یعنی بیکاری اصلا توجهی نداشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۸:۳۵    
معاون سابق رسانه ای شورای عالی امنیت ملی معتقد است که حساب بیش از اندازه دولت یازدهم بر روی برجام خطای استراتژیکی بوده و باید به جای نگاه و انتظار از بیرون بر ظرفیت های داخلی متکی شویم.
  • ۱