جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۲:۱۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 4 شهریور 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 شهریور 1395 هم اندیشی 2 شهریور 1395 هم اندیشی 3 شهریور 1395 هم اندیشی 4 شهریور 1395 هم اندیشی 5 شهریور 1395 هم اندیشی 6 شهریور 1395 هم اندیشی 7 شهریور 1395 هم اندیشی 8 شهریور 1395 هم اندیشی 9 شهریور 1395 هم اندیشی 10 شهریور 1395 هم اندیشی 11 شهریور 1395 هم اندیشی 12 شهریور 1395 هم اندیشی 13 شهریور 1395 هم اندیشی 14 شهریور 1395 هم اندیشی 15 شهریور 1395 هم اندیشی 16 شهریور 1395 هم اندیشی 17 شهریور 1395 هم اندیشی 18 شهریور 1395 هم اندیشی 19 شهریور 1395 هم اندیشی 20 شهریور 1395 هم اندیشی 21 شهریور 1395 هم اندیشی 22 شهریور 1395 هم اندیشی 23 شهریور 1395 هم اندیشی 24 شهریور 1395 هم اندیشی 25 شهریور 1395 هم اندیشی 26 شهریور 1395 هم اندیشی 27 شهریور 1395 هم اندیشی 28 شهریور 1395 هم اندیشی 29 شهریور 1395 هم اندیشی 30 شهریور 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۳:۵۷    
رییس مجلس شورای اسلامی با متنوع خواندن دستاوردهای توافق هسته ای، تصریح کرد:مجموعه نظام در خصوص مسئله هسته ای تصمیم گیری دقیقی گرفت ولی آمریکایی ها ناتویی کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۲:۳۸    
نماینده ویژه سازمان ملل متحد در سوریه گفت که ارسال کمکهای بشردوستانه به حلب در گروی آتش بس است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۲:۳۵    
کاروان رهبر حزب جمهوری خلق ترکیه در شمال شرق این کشور مورد سوء قصد قرار گرفت
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۲:۳۵    
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گسترش مراکز توریستی باید با کمک بخش خصوصی صورت بگیرد، تصریح کرد: یکی از محورهای مهم لایحه برنامه ششم توسعه کشور ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۲:۳۵    
معاون اول رئیس جمهوری گفت: تورم ام المصائب اقتصاد کشور محسوب می شود و می دانیم بیکاری در کشور خیلی زیاد است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۲:۳۲    
به تازگی 100 اختیار از وزیران و دستگاه های اجرائی مختلف به استانداران تفویض شده و این اقدامات برای تسریع در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۲:۳۲    
نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی عراق موفق شدند منطقه استراتژیک القیاره در جنوب موصل را به طور کامل از دست تروریستهای داعشی آزاد کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۲:۳۲    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران تاثیرگذاری جدی بر برقراری امنیت و روابط سیاسی در منطقه و جهان دارد و ما قدرت منطقه ای تمام عیار هستیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۲:۲۹    
همدان- عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: رسیدن به اهداف نظام در گرو همراهی و همدلی هر سه قوه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۲:۲۹    
وزیر دادگستری با بیان اینکه دشمنان ملت ایران به منافقین متوسل شده اند گفت: استکبار زمینگیر و چهره اش آشکار شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۲:۲۹    
فرمانده نیروهای داوطلب مردمی عراق گفت که افسران آمریکایی در طول عملیات علیه داعش با دادن اطلاعات غلط در صدد گمراه کردن نیروهای عراقی بودند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۲:۲۶    
با گشایش اولین خط ریلی میان چین و افغانستان، نخستین قطار باربری چین با 84 کانتینر از شهر نن تونگ استان جیانگ سو در شرق چین راهی شهر حیرتان افغانستان شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۵:۰۸    
سردار حسین دهقان دقایقی پیش پس از حضور در اصفهان در نشست خبری اظهار داشت: هفته دولت فرصتی برای مسئولان اجرایی کشور است تا ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های دولت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۵:۰۸    
ارتش و نیروهای مردمی عراق پس از سلسله عملیات های ضد تروریستی گسترده علیه داعش در منطقه استراتژیک القیاره واقع در جنوب شهر موصل سرانجام موفق به آزادسازی کامل این منطقه شدند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۵:۰۸    
وزیر نفت از تلاش برای تربیت نیرو و مدیران بومی در صعت نفت خبر داد و گفت: اینکه همه می خواهند استخدام نفت شوند امکان پذیر نیست چرا که اکنون نیز سه برابر نیاز نیرو داریم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۵:۰۵    
یکی از مهم ترین علت های پر حرفی در کودکان، حس کنجکاوی و تمایل به دانستن همه چیز است. وقتی فرزندمان ما را سؤال پیچ می کند و پشت سر هم پرسش های عجیب و غریب می پرسد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۵:۰۳    
کیانوش رستمی دارنده مدال طلای المپیک پس از ورود به ایران به بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) رفت و به صورت افتخاری خادم این بارگاه شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۵:۰۰    
آهن و فولاد، فرآورده های نفتی و محصولات پتروشیمی، مصنوعات ریخته گری، پوست حیوانات، آب گرم کن، پسته و کف پوش از پرطرفدارترین اقلام صادراتی ایران به ایتالیا هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۵:۰۰    
وزیر نفت گم شدن دو نفتکش که با سهام عمده سازمان بازنشستگان کشوری خریداری را تایید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۴:۳۷    
وزیر اطلاعات بابیان اینکه گروهک های تروریستی داعش، النصره عروسک های خیمه شب بازی هستند، گفت: برخی در خارج 12 تیم 10 نفره درست کرده اند و برای هر عملیات 500 هزار دلار هزینه می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۴:۳۷    
به دنبال موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تسعیر ارز از سوی دولت برای پرداخت بدهی های خود به بانک ها، پرداخت بدهی بانک ها به بانک مرکزی و افزایش سرمایه دولت در بانک ها ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۴:۳۴    
عبدالله بن زاید آل نهیان مدعی شد هیچ کشور سنی مذهبی از داعش حمایت نمی کند و تنها ایران، حامی گروه های تروریستی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۴:۳۴    
مولاوردی با مثبت ارزیابی کردن اقدامات انجام شده در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: در حال حاضر کشور با روند رو به رشد آسیب های اجتماعی مواجه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۴:۳۴    
وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی در بازدید از بیمارستان مصطفی خمینی با حبس شدن چند دقیقه ای در آسانسور، گوشه ای از مشکلات این بیمارستان را از نزدیک لمس کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۴:۳۱    
نماینده مردم شهرستان های اردبیل٬ نیر٬ نمین و سرعین در مجلس گفت: در حالی که کمتر از یک سال از فعالیت دولت یازدهم باقی مانده ولی هنوز وعده رئیس جمهور درباره راه آهن اردبیل محقق نشده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۴:۳۱    
دو سارق خشن که با شکنجه و تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت از خانه پیرزن های تنها می کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۴:۲۸    
وزیر دفاع ترکیه در سخنانی هدف این کشور از انجام عملیات نظامی در خاک سوریه را بیان کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۴:۲۸    
در حالی رئیس کمیسیون عمران مجلس از ورود به موضوع فیشهای حقوقی سازمان بنادر و دریانوردی خبر داده که وزیر راه و شهرسازی گفت: هیچ دریافت کننده حقوق نجومی در مجموعه ما دیده نشده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۴:۲۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: امام خامنه ای: دولت اسلامی فقط به آرامش ظاهری زندگی مردم اکتفا نمیکند؛به اخلاق،به دین،به صراط مستقیمی که جوانها باید بروند، به رشد علمی آنها هم اهمیت میدهد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۴:۱۰    
سعید عبدولی گفت:⁩ از مسئولان ⁧سپاه ⁩ تقاضامندم که آرزوی حضورم در ⁧سوریه ⁩و ⁧ مدافع حرم ⁩اهل بیت شدن را بر آورده کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۴:۱۰    
اقدامات ضدجاسوسی سرمربی تیم ملی در اردوی ایتالیا این شائبه را رقم زد که ایران در مقدماتی جام جهانی تغییراتی در ترکیب اصلی خواهد داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۳:۵۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: نرخ خرید و فروش سکه و ارز در بازار/ هم اکنون د
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۳:۴۹    
اداره بودجه کنگره آمریکا، کسری بودجه این کشور را با روندی افزایشی پیش بینی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۳:۴۹    
وزیر نفت بر ضرورت افزایش ضریب بازیافت نفت در بسیاری از مخازن کشور تاکید کرد و گفت: همانطور که توسعه میدانهای مشترک مهم است، ازدیاد برداشت نفت نیز واجب است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۳:۴۵    
وزیر جهاد کشاورزی محور اقتصاد مقاومتی در این وزارتخانه را بهره وری بیشتر محصولات عنوان کرد و گفت: بدهی دولت به گندم کاران از طریق فروش اوراق مشارکت در بورس پرداخت می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۳:۴۵    
شکستن سرعت افزایش نرخ ارز، کاهش نوسانات و توقف روند افزایش سایر قیمت ها به تبع آن، از اهدافی بود که دولت یازدهم برای دستیابی به آن با مشکلات عدیده ای مواجه بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۳:۴۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: دیروز از مردم اجازه گرفتیم که 40 هزار میلیارد تومان از پول مردم به عنوان اسناد خزانه استفاده کنیم و در راستای توسعه و رونق کشور هزینه شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۳:۴۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما در صدد هستیم کنسرت موسیقی را در استان های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی برگزار کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۳:۰۳    
اریبهشت امسال وزارت کار با اعلام تغییر وضعیت بیش از 93 درصد کل قراردادهای کار به موقت یک ماهه، سه ماهه و یک ساله ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۳:۰۳    
رهبر کره شمالی اعلام کرد که این کشور برای آغاز یک حمله هسته ای از آمادگی کامل برخوردار است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۵۴    
پزشکان در طول تاریخ همواره به عنوان سفیر مهربانی و دلسوزی شناخته می شوند که در دوران فعالیت شان جان بسیاری از انسان ها را در سراسر دنیا نجات می دهند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۵۴    
وزیر خارجه ایران در چهارمین ایستگاه سفرش به 6 کشور آمریکای لاتین وارد سانتیاگو پایتخت شیلی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۴۸    
مدیرکل شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش از افزایش حداقل 220 هزار تومانی حقوق فرهنگیان ایثارگر خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۴۵    
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: تا کمتر از دو ماه آینده تمام مقدمات برای سفرهای زیارت اربعین باید اجرایی شود. پذیرایی از زوار اربعین حسینی از دو ماه آینده آغاز خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۳۶    
استقلال طبق روال اخیر خود هفته آینده هم دو بازی تدارکاتی متوالی برگزار خواهد کرد .
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۳۶    
ایران تهدید کرد درصورت حمله آمریکا به سوریه مذاکرات هسته ای را متوقف خواهد ساخت و همین تهدید موجب شد اوباما نظر خود را تغییر دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۳۳    
المپیک ریودوژانیرو، المپیکی به یادماندنی برای کیمیا علیزاده، دختر تاریخ ساز تکواندوی ایران، خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۳۳    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تائید کرد که این کشور مبلغ 1.7 میلیارد دلار بدهی خود به ایران را به طور کامل پرداخت کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۳۰    
آیت الله اعرافی در پیامی به همایش محله مسجدمحور گفت: هر محله ای که مسجد در آن برپاست، دلهای مردمانش به محبت خدا و ذکر الله چنان آباد و آبادان است که خشکسالی بلای باطل هرگز زمینش را تفتیده نمی سازد و ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۱۲    
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع بیش از 139 پس لرزه از روز گذشته در برخی از مناطق ایتالیا، گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۱۲    
دولت آمریکا اعلام کرد که 1.3 میلیارد دلار به ایران در ماه ژانویه پرداخت کرده که این پول بابت حل و فصل دعوای حقوقی بر سر تجهیزات نظامی تحویل داده نشده به ایران بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۰۹    
از میان هزاران عکسی که از رقابت های المپیک گرفته شد، یکی بیشترین لایک را در شبکه های اجتماعی به خود اختصاص داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۰۹    
با بهره برداری از 3 طرح پالایشگاهی و افزایش ظرفیت تولید و گازوئیل یورو کشور به زودی با توقف عرضه گازوئیل یورو دو، کل کشور تحت پوشش عرضه گازوئیل یورو چهار قرار می گیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۰۹    
مجید فراهانی با بیان اینکه دولت روحانی یک دولت پیرسالار است، گفت: انتظار این بود با تغییر مجلس دهم، دولت از این فضا استفاده کرده و اقدام به نوسازی کابینه کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۰۹    
توییت معاون رییس جمهور در امور بانوان/ بعد از 36 سال باید برای حضور زنان در ورزشگاه ها چاره ای بیاندیشید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۱:۴۲    
عضو حزب منحله مشارکت گفت دولت اصلاحات از 10 میلیون فقیر غافل بود و توجهی به آنها نداشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۱:۰۸    
یک توافقنامه و یک یادداشت تفاهم همکاری های بانکی با حضور وزرای خارجه ایران و اکوادور به امضا رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۱:۰۵    
رئیس کل بانک مرکزی در مصاحبه با روزنامه ایران منتقدان توافق با FATF را کسانی دانسته که از شفافیت نفعی نمی برند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۵۶    
دعوای نمایندگان جمهوری خواه و دموکرات بر سر 400 میلیون دلار پرداختی به ایران بالا گرفته است. "مارک کرک،" سناتور جمهوری خواه از ایالت ایلینوی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۵۶    
منابع خبری مستنداتی ارائه کردند که نشان می دهد "هما عابدین"، دستیار ارشد نامزد حزب دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، حلقه وصل کلینتون و گروه های افراطی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۵۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: واکنش عراقچی به تمجید مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده هسته ای د
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۵۳    
طولانی ترین قصه نقل و انتقالات هنوز ادامه دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۵۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دولت تدبیر و امید همه زنجیرهای تحریم را که می رفت دست و پای این ملت را بسته و آنها را خفه کند به یکباره باز کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۴۳    
در شرایطی که گفته می شود برانکو با بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس موافقت کرده، احتمالا در این پروژه باید سهمی را هم برای مهدی طارمی قائل شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۴۳    
در روزهایی که خطر اخراج علیرضا منصوریان را تهدید می کند، هستند افرادی که در جبهه دفاع از سرمربی استقلال قرار دارند و به مدیران این تیم توصیه می کنند که هوای سرمربی تیمشان را داشته باشند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۳۷    
آخرین آماری که منتشر شده توسط بلومبرگ نشان داد که بیل گیتس در بین میلیاردهای جهان، رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۳۷    
برنامه این هفته 180 درجه در شبکه افق با موضوع قصه پر غصه بانکداری روی آنتن می رود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۳۴    
برنامه دو شب گذشته "خندوانه" با حضور بهداد سلیمی قهرمان وزنه برداری جهان برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۳۴    
در اقدامی جالب آمبولانس در حین انجام ماموریت در تبریز جریمه شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۳۱    
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید گفت:تا دوشنبه هفته آینده بیش از 8 هزار مسکن مهر در شهر پرند به بهره برداری می رسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۳۱    
چند روز پیش در جریان تمرینات استقلال دو بازیکن جوان این تیم مصدوم شدند. بهنام برزای و یعقوب کریمی دو بازیکنی بودند که به دلیل مصدومیت تمرینات استقلال را ترک کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۳۱    
بر اساس آمار گمرک در 4 ماه منتهی به تیر سال 95 ،خودرو های کره ای سهم بیشتری از واردات را به خود اختصاص داده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۸    
سرپرست جدید اورژانس کشور از تجهیز دو بیمارستان پایتخت به باند بالگرد برای گسترش خدمات اورژانس هوایی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۸    
اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از کسب سه مدال طلا، نقره و برنز و عنوان نایب قهرمانی بازیهای المپیک 2016 ریو، بامداد امروز پنجشنبه وارد تهران شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۸    
امروز شاهدیم که اصلاح طلبان علاوه بر اینکه هیئت رئیسه را از دست دادند، نتوانستند فراکسیون منسجمی در مجلس ایجاد کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۲    
خبرگزاری روسی اسپوتنیک درباره رونمایی ایران از سامانه پدافند هوایی "باور-373" و مقایسه آن با سیستم ضدموشکی "اس-300" گزارش داد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۱۳    
شماری از عناصر مسلح در داریا واقع در ریف دمشق تسلیم ارتش سوریه شدند و قرار است این افراد با نظارت سازمان ملل به شمال این کشور منتقل شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۱۳    
وزیربهداشت،درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه طرح تحول سلامت یکی از اقدامات بسیار خوب در جامعه بوده است،گفت: خوشبختانه این طرح با اقبال شایسته ای مواجه شده و به یک راه بی بازگشت تبدیل شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۰۷    
بامداد امروز یک هواپیمای مسافربری مأموریت دارد تا سران رده بالای منافقین را از عراق به آلبانی انتقال دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۰۴    
IPC، قرارداد کارشناسی شده ای که تامین کننده منافع ایران باشد نبوده و مسئله بازگشت تحریم ها در آن پیش بینی نشده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۹:۵۸    
فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه امام خامنه ای (مد ظله العالی) چفیه خود را از سخنرانی مصلی در سال 78 و برای مبارزه با تفکر دوم خرداد به گردن انداخت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۹:۵۵    
شنیدن خبر ترور دلخراش مهدی عراقی پس از سپری شدن چند ساعت از آن همراهی، برای حداد عادل دشوار بود! اینک 37 سال از آن روز می گذرد و دکتر حداد عادل در سالروز شهادت عراقی- که به دست گروه فرقان به شهادت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۹:۵۵    
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی که در فصل سوم مقرارت و قوانین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درج شده است؛ اشخاصی که بدون اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به فعالیت در حوزه های دیداری و شنیداری می ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۹:۵۲    
مجلس امروز با تصویب اصلاحیه بودجه 95، بدعت جدیدی در امر بودجه ریزی کشور به جای گذاشت و تقریبا یک بودجه جدید تصویب کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۹:۴۹    
در سالهای پایانی سلطنت رضاشاه و در آستانه حمله متفقین به ایران، سخن از آن بود که رقم نهایی ارتش ایران به حدود یکصدهزار نفر رسیده است و نیروهای سه گانه با سلاح های نظامی مناسبی تجهیز شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۹:۴۶    
جدا از ظرافت های حمل موشک هایی با چندین تن سوخت و چند صد کیلو محموله انفجاری، حرکت دادن دقیق موشک ها به وضعیت عمودی به طوری که پدیده تلاطم سوخت رخ ندهد از کارهای حساس این پرتابگرهای غول پیکر ایرانی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۹:۴۶    
امروز این گذاره در اذهان است که یک ورزشکار باید برای پرچم راستین کشورش تلاش کند؛ آن هم در آوردگاهی به نام المپیک که اساس آن صلح و دوستی است؛ نه تغییر چهره و ریا.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۹:۳۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه از ریزش 300 هزار نیرو جلوگیری کردیم، گفت: هر یک درصد رشد اقتصادی 100 هزار شغل ایجاد می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۹:۳۲    
وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به عملیات نظامی ارتش ترکیه در شمال سوریه اعلام کرد که این عملیات نگرانی ها درباره ادامه بحران در سوریه را افزایش می دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۹:۲۹    
یک مرد ناشناس عصر امروز سه شنبه به بانک "سیتس بان: " در مسکو حمله کرد و با تهدید به انفجار انتحاری، چهار نفر از کارمندان این بانک را به گروگان گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۹:۲۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید براینکه برخی تحریم ها به حالت قبلی باقی مانده است، گفت: طرف غربی باید هر چه سریع تر برای رفع این تحریم ها اقدام کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۹:۲۶    
برخی منابع اعلام کردند که همزمان با پیشروی نیروهای مخالف سوری در جرابلس که مورد حمایت آنکارا هستند، اعضای گروه داعش که در جرابلس بودند به داخل خاک ترکیه فرار کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۹:۲۶    
یک مقام دفاعی آمریکا گفته است که 4 قایق ایرانی روز سه شنبه به ناوشکن آمریکا در نزدیکی تنگه هرمز نزدیک شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۹:۲۳    
معاون امور مجلس رئیس جمهوری گفت: هیچ مطلبی در دولت از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پنهان نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۹:۲۳    
واشنگتن در هنگام تصمیم گیری در این خصوص که آیا فروش هواپیما که اکنون به لحاظ تجاری ناممکن شده رسماً ممنوع شود یا خیر ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۹:۲۰    
وزیر نیرو گفت: حل مشکل سد دوستی و تامین آب شرب مردم مشهد از طریق مذاکره با مسئولان ذیربط در دولت افغانستان در حال پیگیری است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۹:۲۰    
معاون فناوری رئیس جمهور در خصوص موضوع ارتباط صنعت و دانشگاه گفت: صنعتی که با پول مفت نفت بالا بیاید دیگر به دنبال دانشگاه نیست و تا زمانی که دیدگاهمان نسبت به صنعت هنوز فروش مواد اولیه باشد صنعت رشد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۹:۱۷    
وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه خبرهای مثبت از خرید هواپیماها رسیده، گفت: شرکت ذوب آهن هنوز به وعده تحویل ریل عمل نکرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۹:۱۷    
نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی می گوید اگر مهدی هاشمی بعد از این همه دزدی و اختلاس نجومی، قبل از پایان یافتن دوران محکومیتش آزاد شود، افکار عمومی نمی پذیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۹:۱۷    
رویدادهای اخیر این حقیقت را روشن کرده است که عربستان با واگذاری امتیازات اقتصادی به روسیه - هرچقدر هم که فریبنده باشند - نمی تواند روسیه را از ایران و سوریه دور کند.
  • ۱