جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۰۴:۳۳May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 12 آبان 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 آبان 1395 هم اندیشی 2 آبان 1395 هم اندیشی 3 آبان 1395 هم اندیشی 4 آبان 1395 هم اندیشی 5 آبان 1395 هم اندیشی 6 آبان 1395 هم اندیشی 7 آبان 1395 هم اندیشی 8 آبان 1395 هم اندیشی 9 آبان 1395 هم اندیشی 10 آبان 1395 هم اندیشی 11 آبان 1395 هم اندیشی 12 آبان 1395 هم اندیشی 13 آبان 1395 هم اندیشی 14 آبان 1395 هم اندیشی 15 آبان 1395 هم اندیشی 16 آبان 1395 هم اندیشی 17 آبان 1395 هم اندیشی 18 آبان 1395 هم اندیشی 19 آبان 1395 هم اندیشی 20 آبان 1395 هم اندیشی 21 آبان 1395 هم اندیشی 22 آبان 1395 هم اندیشی 23 آبان 1395 هم اندیشی 24 آبان 1395 هم اندیشی 25 آبان 1395 هم اندیشی 26 آبان 1395 هم اندیشی 27 آبان 1395 هم اندیشی 28 آبان 1395 هم اندیشی 29 آبان 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۰:۳۱    
سحنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرتهران از وقوع 36 مورد حادثه در پایتخت در پی توفان عصر امروز خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۰:۲۸    
"عرفات در نشست سازمان ملل با شاخه زیتون وتفنگ آمد و گفت "اگر به اندازه پشت یک الاغ به من زمین بدهید من دولت تشکیل می دهم" که آنها شاخه زیتون و تفنگ را گرفتند و به اندازه پشت الاغ هم خاک به او ندادند."
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۰:۲۵    
مدیرکل ستاد بحران استان قزوین از وقوع زلزله ای به بزرگی 4.3 ریشتر در شهرستان آوج خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۰:۲۵    
حسین شیخ الاسلام تسخیر سفارت آمریکا در 13 آبان 58 را حرکتی "پیش دستانه" علیه کودتای آمریکا توصیف و تاکید می کند که این اقدام مغایرتی با قوانین بین الملل نداشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۰:۲۲    
آخرین نظرسنجی های صورت گرفته در آمریکا حاکی از تساوی آرای دو نامزد دموکرات و جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری این کشور است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۰:۲۲    
حکم 20 نفر از متهمان پرونده حمله به سفارت سعودی به آنها ابلاغ شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۰:۱۹    
یک پایگاه روسی ادعا کرد وزیر خارجه ترکیه در گفت وگو با شبکه روسیه 24 ضمن اعلام آمادگی برای عذرخواهی از خانواده خلبان کشته شده سوخو24، از تمایل ترکیه برای پرداخت غرامت به آنها خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۰:۱۶    
سجاد ریحانی گفت: رهبر معظم انقلاب از هدیه جوانان انقلابی که یک انگشتر منقش شده به نحن الصامدون بود، تقدیر کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۰:۱۶    
هر سال مراسم اربعین به لحاظ کمی و کیفی باشکوه تر برگزار می شود اما متأسفانه ما عادت نکرده یا کم عادت کرده ایم که جنبه های علمی اربعین را بررسی کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۰:۱۰    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وزیر وقت اطلاعات در زمان بررسی صلاحیت ها، به شورای نگهبان رفته و گفته بود که با این اقبالی که روز به روز به هاشمی می شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۰:۰۷    
ورزشگاه نقش جهان در حالی امروز افتتاح شد که صندلی های طبقه دوم و سایبان که جزو نواقص ورزشگاه محسوب می شود و هنوز نصب نشده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۰:۰۷    
سخنگوی گردان های حزب الله عراق اعلام کرد که نیروهای عراقی توانستند با آزادسازی جاده بین المللی نینوی-رقه، ارتباط داعش در عراق با موصل را قطع کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۰:۰۴    
رئیس فدراسیون کشتی با ارسال نامه ای به وزیر بهداشت خواستار رسیدگی بیشتر به کشتی گیر نوجوان آسیب دیده تیم ملی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۰:۰۱    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح دو فوریتی حفظ کارت سوخت با امضای 126 نفر از نمایندگان به هیات رئیسه مجلس تقدیم شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۹:۵۵    
حجت الاسلام سیدحسن خمینی گفت: اسم فرهنگ که باید محور و شاخص در سبک زندگی باشد نامش را اخلاق امام می نهیم. لذا فرهنگی را می خواهیم ترویج کنیم که فرهنگ امام است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۹:۵۲    
سخنگوی کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رئیس جمهور در حالی می گوید که نباید به موضوع فساد پرداخته شود که مسئولان اجرایی به اتهام زنی به دولت قبل در مورد مفاسد پرداخته و منشأ هر فسادی را به ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۹:۵۲    
یکی از مراجع عظام تقلید با انتقاد از نابسامانی ها و مفاسد مالی نظیر حقوق های نجومی گفت:می بینیم صندوق ذخیره فرهنگیان با سرمایه عظیم ابزار دست عده ای از خدا بی خبر شده است و همانطوری که امام علی(ع) در ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۹:۴۹    
دو افسر پلیس آمریکا در حال گشت زنی در یکی از شهرهای ایالت آیووا مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و جان خود را از دست دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۹:۴۶    
نتایج یک پژوهش نشان می دهد: واژه های تحقیرآمیز در اشعار مداحان سنتی جایی ندارد اما در 64 درصد مداحی های مدرن استفاده می شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۹:۴۳    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با تأکید بر اینکه تهیه بلیت پروازهای اربعین از آژانس های مشخص شده فقط با نرخ مصوب انجام می شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۴:۵۰    
رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه مشکلات کشور با روحیه و تفکر انقلابی حل خواهد شد تاکید کردند: مذاکره با آمریکا نه تنها مشکلات را حل نمی کند بلکه افزایش هم می دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۴:۱۴    
فرمانده عملیات نینوا با اشاره به پیشروی نیروهای عراقی در عملیات آزادسازی این استان تاکید کرد: استحکامات دفاعی داعش بسرعت در حال فروپاشی است اما به منظور حفظ جان غیرنظامیان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۳:۴۷    
تناقض تاریخی در بازار مسکن؛ تعداد معاملات همچنان کاهش می یابد اما قیمت ها همچنان بالا می رود ، مسکن، بدون رونق گران شد ، سراشیبی دوباره در بازار مسکن؛ روند معاملات نزولی شد و.. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۳:۴۷    
تابناک با طرح این سوال که چرا باید تیم اقتصادی دولت تغییر کند؟ می نویسد: منتقدان سیاست های اقتصادی دولت و البته برخی کارشناسان اقتصادی بر این باور هستند که میانگین سنی تیم اقتصادی دولت بالاست و تحرک ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۳:۴۴    
ادگاه شرعی داعش این 50 تن را به اتهام "مرتد شدن" به اعدام محکوم کرد و برای انتقام از آنها در پادگان "الغزلالی" در غرب نینوا سربریده شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۳:۴۱    
فرمانده نیروی زمینی، با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح هرگز در مقابل تهدیدات غافلگیر نخواهند شد، اظهار کرد: نیروهای مسلح هر کشور تهدیدکننده به همراه حامیانش را پشیمان خواهند کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۳:۴۱    
رئیس فراکسیون امید با تاکید بر لزوم تحرک اقتصادی دولت گفت: دولت اگر نمی تواند با تیم فعلی تحرک ایجاد کند، تغییر را در دستور کار قرار دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۳:۱۱    
پاکستان معاون کمیسیونر عالی هند در اسلام آباد را در اعتراض به ادامه نقض آتش بس در منطقه خط کنترل سرحدات دو کشور توسط نیروهای هند احضار کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۳:۱۱    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: نمایندگان مجلس نگران سرپرستی مجدد سه وزارت خانه بودند و به همین خاطر رأی اعتماد دادند؛ اما عمر مدیریت وزرای جدید کم است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۳:۱۱    
210 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای از اجرای مقتدرانه رزمایش فداییان حریم ولایت تشکر کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۳:۰۸    
نماینده گنبدکاووس در مجلس در تذکر به رییس جمهور، متذکر شد: یکی از طرح های بسیار مهم در توسعه استان گلستان طرح احداث راه آهن گرگان، گنبد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۳:۰۸    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی با تاکید بر اینکه انرژی هسته ای فقط شامل غنی سازی نمی شود، گفت: یکی از سیاست های انرژی اتمی تجاری سازی تکنولوژی و فنون است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۳:۰۸    
رئیس جمهوری روسیه طی حکمی، آتش بس در شهر حلب سوریه را تا بعدازظهر روز جمعه تمدید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۳:۰۸    
نماینده مردم تهران در تذکری خواستار اجرای کامل قانون اصلاح بودجه سال 95 در بخش تک نرخی کردن قیمت ارز و بخشودگی سود بدهکاران 100 میلیونی بانک ها شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۳:۰۵    
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت که اموال غارت شده صندوق ذخیره فرهنگیان به زودی به بیت المال بازمی گردد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۳:۰۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب استفساریه ای مقرر کردند جلسات هیأت حل اختلافات و رسیدگی به شکایات موضوع قانون انتخابات شوراهای اسلامی با حضور دو سوم اعضا رسمیت یابد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۱:۵۶    
آیت الله کعبی گفت: ملت و مسئولان انقلاب اسلامی چهره کریه، مکار و شیطانی آمریکا را شناخته و فریب لبخندهای زهرآگین آنها را نخورند چرا که آمریکا همیشه دشمن شماره یک ملت ایران باقی خواهد ماند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۱:۵۳    
پایگاه اینترنتی نیویورک پست در مطلبی تحت عنوان ایران چگونه برنده انتخابات ریاست جمهوری لبنان شد به چرایی انتخاب میشل عون به عنوان رئیس جمهور لبنان پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۱:۵۳    
امام جمعه موقت تهران گفت: برخی ها دو رو هستند، لفظ رهبری را استفاده می کنند اما دلشان با رهبری نیست و لبخند و سر و سرشان با استکبار است. اینها مرد نیستند و کاری با شهدا ندارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۱:۵۳    
سردار مجید ارجمندفر بعنوان معاون جدید عملیات نیروی زمینی سپاه منصوب شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۱:۵۳    
در آستانه ی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، هزاران نفر از دانشجویان و دانش آموزان، صبح امروز با رهبر انقلاب دیدار می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۰:۲۰    
جیش الفتح همپیمان تروریست های جبهه النصره که از سوی کشورهای غربی-عربی ضدسوری به عنوان گروه معارض حمایت تسلیحاتی و مالی می شود، برای خروج هر نفر از شرق حلب 300 دلار باج می گیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۰:۲۰    
تصاویر منتشر شده از شبه نظامیان وابسته به عربستان در جنوب غرب یمن، نشان از شکست سخت آنان در حمله ناکام به مواضع ارتش یمن حکایت می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۰:۲۰    
رئیس جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا می گوید که هیلاری کلینتون، با استفاده از ایمیل های شخصی در زمان تصدی پست وزیر امور خارجه، خیانت کرده است
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۰:۲۰    
اندری چرنوول' کاردار سفارت روسیه در یمن در دیدار با 'حسین العزی' عضو دفتر سیاسی 'جنبش انصارالله'، ضمن تقدیر از برخورد مثبت این جبنش و 'حزب کنگره مردمی' با طرح 'احمد ولد الشیخ' نماینده سازمان ملل در ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۰:۱۷    
یک فروند هواپیمای جاسوسی متعلق به ائتلاف سعودی به دست نیروهای یمنی منهدم شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۹:۵۷    
طبیعی است که بسیاری از منافع شرکت های اسلحه سازی غرب در فروش سلاح است. این شرکت ها هستند که مدیریت امور سیاسی در کشورهای غربی و آمریکا را تعیین می کنند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۹:۵۴    
یک روزنامه زنجیره ای می گوید اقتصاد و مسکن مهر در آستانه انتخابات، پاشنه آشیل دولت است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۹:۵۴    
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلابی زدایی از انقلاب، یکی از مهم ترین پیامدهای نفوذ است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۹:۵۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۹:۵۴    
پایگاه اینترنتی لانگ وار ژورنال در گزارشی ضمن اشاره به ادعای غرب درباره حمله موشکی به ناو شکن های آمریکایی و اماراتی در دریای یمن مدعی می شود که ایران به دنبال نفوذ بیشتر در منطقه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۹:۵۱    
با رای نمایندگان مجلس شرایط مجازات تولید و حمل سلاح سرد مشخص شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۹:۵۱    
یک کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در جمع مردم اراک در خصوص بد و بدتر بودن کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا گفت: به نظر من خانم کلینتون بدتر است و ترامپ بد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۹:۵۱    
وکیل مدافع تعدادی از کارگران شاکی در پرونده تامین اجتماعی از ابلاغ رای پرونده مدیرعامل پیشین سازمان تامین اجتماعی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۹:۴۸    
جمعی از خانواده شهدای مدافع حرم ظهر امروز به دیدار مقام معظم رهبری رفتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۹:۴۲    
اظهارات امروز رئیس جمهور که خواستار جار نزدن مفاسد اقتصادی شده، با مواضع پیشین وی در دو سه سال اخیر خصوصا درباره مفاسد اقتصادی منتسب به دولت قبل، کاملا متفاوت است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۹:۳۳    
هفته نامه ویکلی استاندارد با بیان اینکه خزانه داری و وزارت خارجه آمریکا در زمینه تحریمهای ایران با هم اختلاف دارند تاکید کرد که این خارج از توان وزارت خارجه است که به شرکتهای خارجی برای تجارت با ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۹:۲۱    
تیم هندبال نفت و گاز گچساران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام باشگاه های آسیا برابر الاهلی اردن به برتری رسید و به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۹:۲۱    
رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: آقای حکیمی پور سابقه بر هم زدن شورا را دارند و وقتی به آرشیو وقایع شورای اول مراجعه می کنیم رد آقای حکیمی پور در همه جا دیده می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۹:۲۱    
نیروهای عراقی در ادامه پیشروی های خود وارد شهر موصل شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۹:۱۸    
یک پژوهشگر مسائل سیاسی گفت: کتاب حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با عنوان جریان شناسی نفوذ در انقلابها تصویر جامعی در حد خودش در شناخت نفوذ به مخاطب می دهد و بررسی جریانی خوبی دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۹:۱۵    
در پی عملیات شهادت طلبانه شب گذشته توسط یک نیروی امنیتی فلسطین در نزدیکی شهر رام الله، جنبش حماس مشارکت بیشتر نیروهای امنیتی فلسطین در انتفاضه قدس را خواستار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۹:۱۲    
وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی با رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به جمع اعضای هیئت دولت پیوستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۹:۱۲    
یک عضو فراکسیون المرده در پارلمان لبنان با تأکید بر دموکراتیک بودن روند انتخاب میشل عون به عنوان یکی از همپیمانان مقاومت بر ادامه حمایت این فراکسیون از محور مقاومت تأکید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۹:۰۹    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه خطر سیاسی بازی در کمین شورای اسلامی شهر است، گفت: برخی آقایان بدشان نمی آید که شورا منحل شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۹:۰۶    
در حالی که شاهد موج بیکاری فارغ التحصیلان در کشور هستیم، قائم مقام وزیر کار از امکان ریزش 500 هزار فرصت شغلی در کشور خبر می دهد و می گوید ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۹:۰۳    
عضو هیات مدیره انجمن داروسازان گفت: بسیاری از داروخانه ها قادر به پرداخت بدهی های خود به شرکت های توزیع دارو نیستند و این یعنی دیگر قادر به تامین دارویی که به بیماران تحویل خواهند داد نیستند زیرا ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۹:۰۰    
برخی مدیران سابق شرکت های عمران شهرهای جدید به اتهام دریافت رشوه بازداشت شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۹:۰۰    
رصد تحرکات مشکوک برخی یگان های ارتش ترکیه در چند روستای نزدیک به نقطه مرزی سوریه و ترکیه حاکی از تکاپوی ترکیه برای ایجاد پایگاه نظامی در این منطقه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۸:۵۷    
تندگویان، عضو شورای اسلامی شهر تهران شایعه دوتابعیتی بودن خود را تکذیب کرد و تاکید کرد که در صورت اثبات این موضوع استعفا می دهم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۸:۵۴    
کرسنت نام قراردادی است که در طی سالهای گذشته بارها و بارها در رسانه ها مطرح شده، از اینرو خبرگزاری تسنیم در جهت آگاهی عمومی به صورت خلاصه و در متنی 600کلمه ای این قرارداد و قضایای حاشیه ای آنرا تشریح ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۸:۵۱    
اصحاب رسانه در رژیم صهیونیستی علاوه بر اینکه بنا به ملاحظات مختلف از خودسانسوری در انتشار اخبار رنج می برند، درمعرض سانسور شدید توسط سرویس های نظامی و اطلاعاتی اسرائیل قرار دارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۸:۳۹    
رییس جمهوری، حرکت امام (ره) و روحانیت در مبارزه با استعمار را از افتخارات بزرگ حوزه خواند و تاکید کرد 13 آبان که روز تاریخی تبعید حضرت امام(ره) به سبب مخالفت با کاپیتولاسیون بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۳:۳۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه) در دو نوبت صبح و عصر به بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت پرداختند و صالحی امیری، دانش آشتیانی و سلطانی فر را راهی پاستور کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۰:۲۴    
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور تاکید کرد: در مراسم اربعین امسال از ورود افراد غیرمجاز به مرزها جلوگیری خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۰:۲۱    
سفارت رژیم سعودی در آنکارا پایتخت ترکیه اظهارات واهی و مضحکانه ای را علیه ایران مطرح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۰:۲۱    
روابط عمومی بانک ملی ایران در پی انتشار برخی اخبار در رسانه ها درباره پرونده یکی از بدهکاران بانکی اعلام کرد: این پرونده فقط مربوط به اعطای تسهیلات و خدمات بانکی در سال های گذشته بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۰:۱۸    
همسر کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، از 7 ماه قبل در انظار عمومی ظاهر نشده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۰:۱۲    
نخست وزیر و وزیر خارجه کانادا امروز با هما هودفر که به تازگی از زندان در ایران آزاد شده، دیدار کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۰:۰۹    
وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی ضمن قدر دانی از رئیس و نمایندگان مجلس برای ترمیم کابینه دولت گفت: رفع دغدغه های فرهنگی رهبر معظم انقلاب و علما از اولویت های من در وزارت ارشاد خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۰:۰۹    
روزنامه وال استریت ژورنال نوشته است که دولت یونان با وجود فشارهای آمریکا مانع تمدید تحریم های اتحادیه اروپا علیه بانک صادرات شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۰:۰۶    
فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: خیلی اتفاقی می بینیم با شیب ملایم درس شهید فهمیده از کتاب فرزندانمان حذف می شود؛ بعد خیلی راحت می گویند به معلمان ابلاغ می کنیم این درس را به دانش آموزان یاد بدهند!
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۰:۰۳    
تابلوی عرش بر زمین افتاد با موضوع آخرین ساعات زندگی امام حسین(ع) اثر حسن روح الامین طی مراسمی در موزه هنر های معاصر رونمایی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۰:۰۳    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فرجام تنش زدایی یعنی خالی کردن تمام منابع قدرت ملت، گفت: ثمره تئوری اعتماد به کدخدا رفع تهدید موهوم از گذشته یا میوه خیالی در آینده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۰:۰۰    
اعضای بدن یکی از دانش آموزان شهرستان رزن استان همدان که دچار مرگ مغزی شده بود به 4 بیمار، حیاتی دوباره بخشید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۰:۰۰    
وزیر ورزش و جوانان در اولین اقدام خود در سمت جدید فردا راهی اصفهان خواهد شد.