جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۶:۰۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 20 آبان 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 آبان 1395 هم اندیشی 2 آبان 1395 هم اندیشی 3 آبان 1395 هم اندیشی 4 آبان 1395 هم اندیشی 5 آبان 1395 هم اندیشی 6 آبان 1395 هم اندیشی 7 آبان 1395 هم اندیشی 8 آبان 1395 هم اندیشی 9 آبان 1395 هم اندیشی 10 آبان 1395 هم اندیشی 11 آبان 1395 هم اندیشی 12 آبان 1395 هم اندیشی 13 آبان 1395 هم اندیشی 14 آبان 1395 هم اندیشی 15 آبان 1395 هم اندیشی 16 آبان 1395 هم اندیشی 17 آبان 1395 هم اندیشی 18 آبان 1395 هم اندیشی 19 آبان 1395 هم اندیشی 20 آبان 1395 هم اندیشی 21 آبان 1395 هم اندیشی 22 آبان 1395 هم اندیشی 23 آبان 1395 هم اندیشی 24 آبان 1395 هم اندیشی 25 آبان 1395 هم اندیشی 26 آبان 1395 هم اندیشی 27 آبان 1395 هم اندیشی 28 آبان 1395 هم اندیشی 29 آبان 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۱:۰۵    
معاون اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 620 سازمان مردم نهاد سلامت در کشور وجود دارد که برای فرهنگسازی و آموزش تلاش می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۱:۰۵    
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد در دومین روز از برگزاری همایش مدیران کل کمیته امداد از افتتاح باشگاه امور خیران این نهاد در کشور خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۱:۰۲    
مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اینکه کمبود گاز در کشور نداریم، گفت: زمستان امسال قیمت گاز در کشور افزایش نمی یابد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۱:۰۲    
رییس مرکز مدیریت پیوند وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پیوند خارجی به منظور جلوگیری از تجاری شدن آن در کشور ممنوع است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۱:۰۲    
مراسم تشییع پیکرهای جان باختگان مسیر حرم حسینی در حادثه واژگونی اتوبوس حامل زائران اربعین در محور اقلید یاسوج امروز ظهر با حضور مسئولان استان و انبوه مردم ولایتمدار حسینیه ایران از میدان امیرچقماق به ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۱:۰۲    
به دنبال اعلام نتیجه انتخابات ریاست جمهوری 2016، اعتراضات در چند شهر آمریکا همچنان ادامه دارد؛ اعتراضاتی که با حضور گسترده نیروهای امنیتی و بازداشت معترضان همراه شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۰:۵۹    
رسانه های آمریکایی از انتقال دو مامور پلیس پنسیلوانیا به بیمارستان خبر می دهند؛ مامورانی که در جریان یک عملیات در این ایالت به آنها شلیک شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۰:۵۹    
در حاشیه بازدید رئیس کل بانک مرکزی از نمایشگاه مطبوعات، جمعی از معترضین واحدهای باقیمانده مسکن مهر پردیس دست به اعتراض زدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۰:۵۹    
نیروهای شرکت کننده در عملیات آزادسازی موصل به پیشروی های خود ادامه می دهند و در تلعفر در جنوب موصل به هفت کیلومتری تلعفر رسیده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۰:۵۶    
صدها تن از مردم مغرب با برگزاری راهپیمایی اعتراض آمیز در پایتخت این کشور خشم خود را از به اهتزاز درآمدن پرچم رژیم صهیونیستی در محل برگزاری اجلاس بررسی تغییرات آب وهوایی در شهر مراکش اعلام کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۰:۵۶    
مدیرعامل اتحادیه سازمان تاکسیرانی شهری کشور گفت: از مجموع 320 هزار دستگاه تاکسی که در شهرهای کشور تردد می کنند 120 هزار دستگاه فرسوده هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۰:۵۶    
منابع خبری از وقوع انفجاری قوی که دفاتر دولتی در استان ماردین واقع در جنوب شرق ترکیه را هدف قرارداد، خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۰:۵۶    
نماینده جنبش حماس در تهران در خصوص نتیجه انتخابات آمریکا و انتخاب ترامپ به عنوان رییس جمهوری این کشور گفت: آمدن یک شخص جدید تحولات بنیادینی در سیاست های خارجی و منطقه ای آمریکا ایجاد نمی کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۰:۵۳    
پیش از ظهر امروز دومین شهید از تیپ فاطمیون شهرستان نجف آباد بر دستان مردم شهیدپرور شهر یزدانشهر تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۰:۵۳    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: برجام، تعهد رسمی بین المللی است که شورای امنیت سازمان ملل نیز قطعنامه آن را تایید کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۰:۵۰    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین سال 2017 را سال پایان اشغال فلسطین خواند و تصریح کرد قدس تنها پایتخت یک دولتی یعنی فلسطین خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۰:۴۷    
وزیر امور خارجه با بیان اینکه امنیت ایران مردمی است نه وابسته گفت: بازار ایران یکی از بزرگترین بازارهای منطقه است و بواسطه ارتباطاتی که با کشورهای منطقه داریم یک بازار با حدود 400 میلیون مصرف کننده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۰:۴۷    
روزنامه صهیونیستی جروزالم پست پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را باعث از بین رفتن توافق هسته ای ایران با 1+5 و همچنین الحاق منطقه ج از کرانه باختری خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۰:۴۴    
رئیس اتحادیه املاک کشور گفت: همه مطالبات مسکن مهر به حق است بیشتر آنها اقشار کم درآمد جامعه هستند که همه زندگی شان را برای خرید مسکن خرج کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۰:۴۱    
رئیس جمهور ترکیه امروز در سخنانی گفت: ما نسبت به هیچ کشوری ادعای ارضی نداریم؛ اما تحولات آن ها مستقیماً بر ترکیه تأثیرگذار هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۰:۴۱    
دبیرکل جبهه حامیان انقلاب اسلامی با تاکید بر ضرورت عبور از بازی های سیاسی اصولگرایی و اصلاح طلبی گفت: جامعه تشنه تفکرات، اعتقادات و مسیر جدید سیاسی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۰:۳۸    
مشاور سیاست خارجی رئیس جمهور جدید آمریکا از تصمیم ترامپ مبنی بر اصلاح توافق هسته ای با ایران، همسو با منافع کشورهای عربی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۰:۳۸    
حسام الدین آشنا مشاور رییس جمهوری در امور فرهنگی، بعد از ظهر امروز در آیین رونمایی از جلد دوم کتاب حقوق مطبوعات زنده یاد دکتر معتمد نژاد، به بیان نکاتی پیرامون اظهارات اخیر رییس قوه قضاییه پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۰:۳۵    
عضو شورای مرکزی جبهه یکتا از مطرح بودن رستم قاسمی به عنوان یکی از کاندیداهای این تشکل برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۰:۳۵    
وزیر اسبق دولت سازندگی با انتقاد از سیاست های اقتصادی دولت یازدهم گفت: اگر عمری باقی باشد در انتخابات سال 96 شرکت خواهم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۰:۳۵    
نخست وزیر روسیه طی سفر به فلسطین اشغالی و دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی بر لزوم افزایش همکاری های این دو تاکید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۰:۲۹    
شاهزاده میلیاردر سعودی که قبلا ترامپ را مایه ننگ آمریکا خوانده بود پس از پیروزی این نامزد جمهور خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سخت به وحشت افتاده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۲۰:۲۹    
طبق گزارش های خبری رسانه ها در ترکیه، نوه دیکتاتور معدوم عراق در این کشور حضور دارد و بتازگی با موتورسیکلت تصادف کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۴:۰۵    
مدیرعامل سابق ایرلاین آسمان گفت: در حال حاضر ایرلاین ها توان مالی برای خرید هواپیما ندارند چرا که آنها حتی توان پرداخت هزینه های بنزین را هم ندارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۴:۰۲    
رئیس جمهور عراق اعلام کرد بغداد دنبال آن است که سرکرده داعش را بازداشت و در دادگاه عادلانه محاکمه کند نه اینکه او را بکشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۴:۰۲    
موسوی خوئینی ها: هر کس خالصانه آماده مبارزه با اسرائیل باشد ما او را حمایت می کنیم و برای نجات ملت فلسطین به هیچ را ه حلی جز مبارزه مسلحانه معتقد نیستیم زیرا هدف ما تنها نابودی اسرائیل است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۳:۵۹    
بر اساس آمار گمرک کشور چین با 86 تن و 403 کیلوگرم صادرات نوار تفلون به کشور، بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۳:۵۹    
منابع خبری از وقوع تیراندازی در مرکز سیاتل و زخمی شدن پنج نفر در محلی در مجاورت محل برپایی اعتراضات در مخالفت با نامزد پیروز انتخابات آمریکا خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۳:۵۹    
پادشاه سعودی در تماس تلفنی با رئیس جمهور منتخب آمریکا پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را تبریک گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۳:۵۹    
معاون اداره کل پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: مهلت ثبت نام بیمه فرهنگیان تا پایان آبان ماه تمدید شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۳:۵۶    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه در تماس تلفنی با دونالد ترامپ، انتخاب وی به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا را تبریک گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۳:۵۳    
دو فروند جنگنده متعلق به تفنگداران دریایی آمریکا روز چهارشنبه بر فراز آبهای شهر سن دیه گو در جنوب ایالت کالیفرنیا به یکدیگر برخورد کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۳:۵۳    
حسین جابری انصاری معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در امور عربی و آفریقا تاکید کرد که توافق لبنانی ها برای انتخاب رئیس جمهوری جدید این کشور تاثیر مثبتی در سطح لبنان و منطقه داشته است و می ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۳:۵۳    
برخی پزشکان با مراجعه بیمار قبل از هر اقدامی آزمایش، سونوگرافی و... تجویز می کنند تا به این ترتیب بتوانند بیماری احتمالی فرد را حدس بزنند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۳:۵۰    
معاون وزیر امنیت عمومی چین روز پنجشنبه به ریاست سازمان بین المللی پلیس جنایی موسوم به اینترپل انتخاب شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۳:۵۰    
بعد از ریزش شدید شاخص های بورس های معتبر جهانی از جمله بورس های آسیایی که به دنبال پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات آمریکا اتفاق افتاد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۳:۴۷    
فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای تکرار تجاوز به خاک سوریه هشدار داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۳:۴۱    
مجموعه دورهمی امشب (پنجشنبه 20 آبان) با حضور علی دهکردی از شبکه نسیم روی آنتن می رود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۳:۴۱    
دیده بان حقوق بشر از ترامپ خواست شعارهای انتخاباتی خود را کنار بگذارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۳:۳۸    
در پی پیروز شدن ترامپ در انتخابات آمریکا مردم کالیفرنیا در رسانه های اجتماعی خواستار استقلال کالیفرنیا، کالگزیت ، شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۳:۲۶    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سبک زندگی اسلامی/ امام محمدباقرعلیه السلام:هر مؤمنی محافظت برنمازش نماید، و او را در وقتش به جا آورد، از انسانهای غافل شمرده نمی شود. وسائل الشیعه،ج 3،ص79 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۳:۲۳    
جدول فروش هفتگی سینمای ایران با رکورد شکنی دوباره فیلم "فروشنده" آخرین ساخته "اصغر فرهادی" همراه بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۳:۱۷    
استاد دانشگاه تهران اظهار داشت: در انتخابات سال 84 هم نظرسنجی ها در ایران حکایت از این می کرد که آقای هاشمی رفسنجانی پیروز مبارزه خواهند بود اما دیدیم که آقای احمدی نژاد همه را شگفت زده کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۳:۱۱    
یک نشریه آمریکا از قول برخی منابع گزینه های رئیس جمهور منتخب آمریکا برای تصدی وزارتخانه های دفاع و امور خارجه آمریکا را معرفی کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۳:۰۸    
سرمربی تیم اکسین البرز گفت:نقطه تاریک بازی خونه به خونه،فحاشی و سنگ پرانی و پرتاب اشیا به زمین بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۳:۰۸    
مربی تیم فوتبال پرسپولیس که همراه با این تیم به دوبی سفر نکرده است و این روزها به کلاس های مربیگری می رود، احتمالا طی روزهای آینده به سرخپوشان اضافه خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۳:۰۵    
خودروسازان جهان در مونیخ آلمان نگرانی از ریسک سرمایه هایشان را بعد از پیروزی ترامپ اعلام کردند در این میان پژو و رنو دو خودروساز فرانسوی هم نگران سرمایه گذاری در ایران هستند به ویژه اینکه بانک ها ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۳:۰۲    
دو بازیکن دیگر به جمع پرسپولیسی ها در اردوی دبی اضافه شدند تا برانکو برای انجام تمرینات شرایط مناسب تری پیش رو داشته باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۲:۵۶    
نیویورک تایمز در سرمقاله امروز خود با عنوان ترامپ طغیان می کند, وی را نا آماده ترین رئیس جمهوری منتخب تاریخ معاصر آمریکا خواند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۲:۵۶    
نماینده سازمان ملل در امور عراق در نشست شورای امنیت این سازمان تاکید کرد که عملیات برای آزادسازی موصل، آغاز پایان خلافت این گروه تروریستی در عراق است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۲:۵۶    
کاپیتان و مربی سابق استقلال گفت: بزرگ ترین حسرتم مربوط به از دست دادن بخت سومین قهرمانی استقلال در جام باشگاه های آسیا است. می توانستیم استقلال را سه ستاره کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۲:۵۰    
هجوم به صفحه اینستاگرام ترامپ/از تاکید بر داماد خوب بودن تا حراج گرین کارت!
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۲:۲۹    
اختتامیه سومین همایش سراسری مهدویت با محوریت نقش امام حسین (ع) در امر ظهور توسط معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۲:۲۳    
فیلم مستند A157 محصول سازمان سینمایی حوزه هنری در جشنواره فیلم مستند داکیومنت آرت آلمان به نمایش درمی آید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۲:۲۰    
شورای عالی آموزش و پرورش طی پیامی درگذشت توران میرهادی از بنیان گذاران شورای کتاب کودک را تسلیت گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۲:۲۰    
صندوق ذخیره فرهنگیان ؛ کلماتی که این روزها جامعه فرهنگیان را متأثر کرده است و هر روز ابعاد جدیدی از زاویه پنهان این فساد مالی 8هزار میلیارد تومانی آشکار می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۲:۱۴    
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: با بازچرخ پساب ها، مشکل کم آبی کشور کاهش می یابد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۲:۱۴    
بر اساس برآوردهای انجام شده،قریب به 6 میلیون نفر از کارافتاده و نیازمند در کشور وجود دارد که حمایت و پشتیبانی مجدانه از آنها بصورت قانونمند،اجتناب ناپذیر به نظر می رسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۲:۱۴    
در گزارش جدید مرکز تحقیقاتی رژیم صهیونیستی آمده است: آموزش های گسترده تکنیک های یگان اسپتسناز روسیه به نیروهای حزب الله به طور قابل توجهی توانمندی های آن ها را برای مقابله با یگان ویژه اسرائیل افزایش ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۲:۱۱    
یک روزنامه انگلیسی بعد از انتخاب رئیس جمهور آمریکا در یادداشتی نوشت، اصلی ترین و اولین تلفات سیاست خارجی انتخاب دونالد ترامپ، توافق هسته ای ایران است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۲:۱۱    
آیین نکوداشت زنده یاد پروفسور هانری کُربن، اسلام شناس فرانسوی از سوی انجمن آثار و مفاخر ملی ایران برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۲:۰۸    
البغدادی فرار کرد، رهبر داعش بارها توانسته است از چنگ نیروهای آمریکایی بگریزد، یا او خیلی تبحر دارد یا این که نیروهای آمریکایی دست و پا چلفتی هستند!
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۲:۰۸    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهوری آمریکا گفت که وی تمایل به گسترش روابط با روسیه دارد و نگاه خوبی نیز به مسئله سوریه نشان می دهد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۲:۰۵    
یک قطعه موسیقایی به خوانندگی رضا صادقی و آهنگسازی فرید سعادتمند به مناسبت اربعین شهادت سالار شهیدان (ع) منتشر خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۲:۰۵    
پلاسمای ایران اکنون در سطح بالای کیفی قرار داشته و با قاطعیت می توان ادعای ورود ایران به باشگاه سالم ترین پلاسمای جهان را مطرح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۲:۰۵    
لیورپول به دنبال انتقال ملی پوش ایرانی باشگاه روستوف در ماه ژانویه به آنفیلد است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۲:۰۲    
سالار عقیلی از اجرای ارکستری با فرهاد فخرالدینی خبرداد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۲:۰۲    
رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: از ذخیره صندوق فرهنگیان در بانک سرمایه به 30 نفر در مجموع 8 هزار میلیارد تومان وام کم بهره با وثیقه نامعتبر داده شده است یعنی به طور میانگین به هر نفر 300 میلیارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۲:۰۲    
باشگاه استقلال خوزستان مخالف انتقال ستاره های خود به دو تیم استقلال و پرسپولیس است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۵۹    
احتمال جدایی عالیشاه از پرسپولیس در نیم فصل، جدی تر از همیشه شده و شاید این بار، سرخپوشان نتوانند مانع اعزام او به خدمت و حضورش در تراکتورسازی شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۵۶    
وکیل بابک زنجانی از ممنوع الملاقات شدن متهم پرونده نفتی خبر داد و گفت: دو ماه است که از موکلم خبری ندارم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۵۶    
حسین محب اهری گفت: ایفای نقش شخصیت دکتر ایادی در سریال معمای شاه روز گذشته در کاخ سعدآباد به پایان رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۵۳    
سرانجام انتخابات هشتم نوامبر در آمریکا با برتری قاطع حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری، مجلس نمایندگان و سنا به پایان رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۵۰    
پالیتیکال کارتونز این طرح را در واکنش به اعلام نتایج انتخابات امریکا منتشر کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۴۷    
سایت رئیس جمهور منتخب آمریکا یکی از بیانیه های وی مبنی بر جلوگیری از ورود تمامی مسلمان ها به خاک آمریکا را از خروجی خود برداشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۴۷    
مدیرکل خدمات مسافری راه آهن با تاکید بر اینکه در دو ماه آینده قطار مشهد-کربلا راه اندازی می شود، گفت: قطار تهران به مقصد کربلا فقط در روزهای سه شنبه حرکت می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۴۴    
ولیدبن طلال، ترامپ را مایه شرم خوانده بود. ترامپ هم گفته بود این شاهزاده احمق می خواهد باپول پدرش آمریکارا کنترل کند. شاهزاده سعودی امروز مجبورشد به ترامپ تبریک بگوید
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۴۴    
ساعاتی پیش در یک حادثه تیراندازی در مقابل فروشگاهی در شهر سیاتل آمریکا، دستکم پنج نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و به شدت زخمی شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۴۱    
مخالفان ترامپ با شعار "او رئیس جمهور ما نیست" در خیابان های نیویورک، واشنگتن و سایر نقاط آمریکا تظاهرات کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۴۱    
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که ایران در حال انجام اقداماتی برای خارج کردن مازاد آب سنگین تولید شده از این کشور است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۴۱    
سخنگوی کاخ سفید در رابطه با توافق هسته ای ایران تلویحاً گفت که تصمیم گیری در این خصوص به عهده رئیس جمهور آینده آمریکاست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۳۸    
سامی یوسف خواننده جهانی در یادداشتی نسبت به انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا واکنش نشان داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۳۸    
تصمیم گیران عرصه کسب و کار، جذب کشورهایی می شوند که جذابیت و مشوق های مالی مناسبی داشته باشند و فرصت منحصر به فردی برای آن ها به وجود بیاورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۳۵    
یک روزنامه انگلیسی در سرمقاله خود ضمن انتقاد از انتخاب مردم آمریکا، نوشت که انتخاب ترامپ هشداری برای لیبرالیسم اقتصادی و نظم موجود جهانی و روزی تلخ است که آینده ای تیره برای همه به بار خواهد آورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۳۵    
بر اساس شنیده ها کار هافبک تراکتورسازی با پرسپولیس تمام است و 99 درصد باید این بازیکن را پرسپولیسی دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۳۲    
وریا غفوری مدافع راست و ملی پوش تیم استقلال با مصدومیتی که برایش ایجاد شد حالا با اعلام دکتر امین نوروزی معاونت پزشکی استقلال مجبور است زانونی خود را به تیغ جراحان بسپارد و حدود 4 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۲۹    
صاحب معنوی عروسک جناب خان اعلام کرد که حضور این عروسک محبوب در فصل چهارم خندوانه مشروط به تامین شرایطی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۲۹    
بحران مالی در لیگ ستارگان قطر دامن سه باشگاه دیگر این رقابت ها را گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۲۶    
در پی پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات آمریکا و بروز برخی اعتراضات، پلیس نیویورک برای جلوگیری از حملات احتمالی معترضان به برج ترامپ نیویورک، در مقابل این برج دیواره های بتونی قرار داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۱۴    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای مسلح برای اجرای این راهبرد اشراف اطلاعاتی و توان عملیاتی بالا را در اختیار دارند که نابودی هسته های داعش پس از شکل گیری و پیش از حرکت به سمت مرزها در این راستا ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۰۵    
نامزد حزب جمهوری خواه آمریکا پس از پیروزی قطعی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سخنانی در جمع طرفداران خود در نیویورک تأکید کرد که با تمام ملت ها همکاری می کنیم و به دنبال خصومت نیستیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۱:۰۲    
شاید بعد انسانی قضیه که دوست داشتن آدمها و احترام گذاشتن به خود انسان است به نوعی در حال کمرنگ شدن است و هر روز در حال دورتر شدن از "خود" انسانی مان هستیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۰:۵۹    
پس از امضای برجام- تیر ماه 1394- روزنامه های زنجیره ای و رسانه های حامی دولت در مطالب متعدد با ذوق زدگی از افتتاح دفتر اتحادیه اروپا در تهران و فواید گسترده آن برای ایران خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۰:۵۹    
بر اساس تازه ترین آمار بانک مرکزی، پایه پولی (چاپ پول پرقدرت) در دولت یازدهم از 62 هزار میلیارد تومان فراتر رفته و رکوردهای تازه ای نسبت به دولت های قبل برجای گذاشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۰:۵۶    
پس از دو دوره ریاست جمهوری، پرونده های مهم اوباما در حوزه اقتصاد، درمان، مسائل اجتماعی و امنیت ساعت 12 ظهر 20 ژانویه 2017 میلادی بسته می شود، با هر چه از شکست و پیروزی که در آن است.
  • ۱