پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۴:۴۷May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 24 آبان 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 آبان 1395 هم اندیشی 2 آبان 1395 هم اندیشی 3 آبان 1395 هم اندیشی 4 آبان 1395 هم اندیشی 5 آبان 1395 هم اندیشی 6 آبان 1395 هم اندیشی 7 آبان 1395 هم اندیشی 8 آبان 1395 هم اندیشی 9 آبان 1395 هم اندیشی 10 آبان 1395 هم اندیشی 11 آبان 1395 هم اندیشی 12 آبان 1395 هم اندیشی 13 آبان 1395 هم اندیشی 14 آبان 1395 هم اندیشی 15 آبان 1395 هم اندیشی 16 آبان 1395 هم اندیشی 17 آبان 1395 هم اندیشی 18 آبان 1395 هم اندیشی 19 آبان 1395 هم اندیشی 20 آبان 1395 هم اندیشی 21 آبان 1395 هم اندیشی 22 آبان 1395 هم اندیشی 23 آبان 1395 هم اندیشی 24 آبان 1395 هم اندیشی 25 آبان 1395 هم اندیشی 26 آبان 1395 هم اندیشی 27 آبان 1395 هم اندیشی 28 آبان 1395 هم اندیشی 29 آبان 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۰۹    
شهر سامرا و حرم امامین عسکریین علیهم السلام ، در دو سه روز اخیر، شلوغ ترین روزهای تاریخ خود را می گذرانند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۰۶    
روزنامه آمریکایی در خبری مدعی تقاضای طلاق هیلاری رودهام کلینتون از همسرش شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۰۶    
انفجار یک خودرو و یک موتور سیکلت بمب گذاری شده در مرکز شهر فلوجه در استان الانبار عراق، که تا کنون 12 کشته در پی داشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۰۳    
ساعاتی پس از انتشار خبر اولیه تیراندازی نیروهای امنیتی و نظامی نیجریه به مراسم اربعین، رسانه ها از شهادت حداقل 10 نفر و زخمی شدن تعدادی دیگر خبر داده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۰۳    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه برخی می گویند چرا آزمایش موشکی انجام می دهید و در امور دفاعی سرمایه گذاری می کنید ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۰:۵۷    
مراسم تشییع پیکر پاک شهید محسن خزایی صبح امروز با حضور سردار نقدی و برخی دوستان و همکاران این شهید عزیز در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۰:۵۷    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان به سخنان اخیر مشاور ترامپ که عنوان کرده بود رئیس جمهور منتخب آمریکا در نظر دارد در برجام تغییراتی را انجام دهد واکنش نشان داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۰:۵۴    
رئیس دفتر مقام معظم رهبری عصر امروز با حضور در یکی از بیمارستان های تهران به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی از خانم مرضیه حدید چی (دباغ) عیادت کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۰:۵۴    
این روزها که مردم برای ششمین روز متوالی در هوای بشدت آلوده نفس می کشند خانم رئیس ترجیح داد به جای تدبیر برای حل مشکل آلودگی هوا به مراکش سفر کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۰:۵۴    
سناتور جمهوریخواه آمریکا در سخنانی از همکاری خود و کنگره با رییس جمهور منتخب این کشور برای پیشبرد اهداف ضد ایرانی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۹:۱۸    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دور شدن سایه جنگ ربطی به برجام ندارد، چرا که اساساً گزینه جنگ، قبل از مذاکرات به بایگانی کاخ سفید رفته بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۸:۰۶    
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد بازگشت حکم اعدام و همچنین ادامه یافتن مذاکرات برای پیوستن به اتحادیه اروپا، در رفراندوم آتی برای افزایش قدرت ریاست جمهوری، گنجانده خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۸:۰۰    
در ادامه فشارهای غرب به دمشق، اتحادیه اروپا نام 17 وزیر و رئیس بانک مرکزی سوریه را به لیست تحریم ها اضافه کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۵۴    
جدیدترین آمار منتشر شده از قربانیان جنگ عربستان علیه مردم یمن نشان می دهد بیش از 30 هزار نفر در این جنگ کشته و زخمی شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۴۵    
نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل که به گزارش رسانه ها از گزینه های احتمالی جانشینی جان کری در وزارت خارجه است، بر لزوم لغو برجام از سوی دونالد ترامپ تاکید کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۳۹    
زرشناس: ترامپ توانست توهم قشر ضعیف به تغییر را بیدار کند و توانست این حس را ایجاد کند که من می توانم وضع را عوض کند، این افراد در هیچ نظرسنجی دیده نمی شوند، اینها به هیچ وجه به نظرسنجی پاسخ نمی دهند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۲۱    
روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد که اتحادیه اروپا توافق هسته ای را جزء میراث همکاری آمریکا و اتحادیه اروپا می داند و بر اجرای کامل این توافق تاکید خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۵۷    
رئیس ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه حضور جمع قابل توجهی از افراد بدون ویزا در مرز مهران منجر به بروز مشکلاتی در این مرز شده گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۵۱    
رئیس قوه قضاییه راهپیمایی عظیم اربعین را مظهر و نماد اقتدار شیعیان در جهان امروز دانست و گفت: این حماسه بزرگ از ابعاد گوناگون سیاسی، اجتماعی، امنیتی و فردی قابل تحلیل و ارزیابی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۱۵    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح کشرمان گفت: جمهوری اسلامی ایران آماده است تجربیاتی را که در همکاری مشترک با دولت های محترم سوریه و عراق بدست آورده است در اختیار چین قرار دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۱۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: امام صادق علیه السلام:مرقد امام حسین (ع) را زیارت کنید وبا ترک زیارتش به اوستم نورزیدچراکه اوسید جوانان بهشت ازمردم وسالارجوانان شهیداست. کامل الزیارات،ص109 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۰۶    
انحطاط تفکر در غرب موجب شده است آنان به هر سویی سرک بکشند و جویای تفکر و مسائل تازه باشند، آنان دنبال مفرّی برای نجات جامعۀ خودشان از این انحطاط فکری و حرکت به سوی آینده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۰۳    
رئیس کمیته فرهنگی، آموزشی ستاد مرکزی اربعین درباره توصیه رهبر انقلاب به عدم استفاده از تصاویر ایشان در اربعین گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۰۳    
نیروهای مردمی عراق (الحشد الشعبی) در ساعات نخست مرحله سوم عملیات آزاد سازی موصل ، روستای 'رکراک' در غرب این شهر را آزاد کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۰۳    
بازیگر تلویزیون گفت: من 100 سال هم بیکار بمانم به GEM نمی روم اما خیلی از جوانترها صبر ما را ندارند و نمی توانند مدام بیکار باشند و بی احترامی ببینند و در نتیجه رها می کنند و به جایی دیگر می روند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۵۱    
همزمان با اربعین حسینی هیهات وارد شبکه نمایش خانگی می شود
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۵۱    
اولین نگرانی و چالش افتخاری تغییر وزیر است، آن هم در حالی که می گویند تا دو هفته دیگر احتمالا وزیر تغییراتش را در استقلال و پرسپولیس اعلام می کند و به نظر می رسد افتخاری از جایگاه خودش مطمئن نیست
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۵۱    
اگرچه قانون منع فعالیت بازنشسته ها به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده؛ اما شاهد یک تعلل و اهمال آشکار از سوی دستگاه ورزش کشور در اجرای آن هستیم
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۴۸    
بانک ملت در آستانه اربعین حسینی، دو ایستگاه صلواتی در مرزهای شملچه و مهران دایر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۴۸    
وزیر مشاور در امور خلیج فارس عربستان انتشار برخی گزارش ها درباره قصد رئیس جمهور لبنان برای میانجی گری میان ریاض و تهران را تکذیب کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۴۵    
اکبر هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه از اوباما، چون سیاه پوست بود و اقلیتی که در آمریکا مظلوم هستند و رهبری این گونه پیدا کردند، بدمان نمی آمد، گفت: ترامپ چهره خطرناکی است که به اصول پایبند نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۴۵    
پیروزی ترامپ و همچنین توافق اوپک برای کاهش تولید نفت شرکت های نفت شیل آمریکا را مجدداً فعال کرده است سازمان مدیریت انرژی آمریکا می گوید ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۴۲    
یک مقام نظامی-اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با بد توصیف کردن توافق هسته ای ایران، تصریح کرد به دلایل متعددی، سرمایه گذاران خارجی به این کشور ورود نکرده و ایران هنوز از کاهش تحریم ها سود نبرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۳۹    
اینجا زمین خانگی ما است و این حق را داریم که در زمین خانگی مان به میدان برویم
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۳۹    
رئیس کمیته دفاعی پارلمان روسیه گفت: ایران و روسیه ممکن است مذاکرات درباره استفاده از پایگاه هوایی همدان در غرب ایران را در زمانی که مورد نیاز است، از سر بگیرند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۳۶    
تعدادی از زنان موصل لباس های سیاهی را که داعش پوشیدن آن را بر آنها اجبار کرده بود، درآورده و آن را آتش زدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۳۶    
رئیس شورای فدراسیون روسیه درباره انتخابات آمریکا، گفت: امیدوارم رئیس جمهور جدید آمریکا نسبت به تعهدات این کشور در عرصه بین المللی از جمله برجام پایبند باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۳۳    
رئیس سازمان انرژی اتمی آخرین وضعیت تأسیسات هسته ای مهم ایران از جمله رآکتور آب سنگین اراک، فردو و... را تشریح کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۳۳    
پزشکان هم اکنون مشغول آزمایش روی آب و خاک روستایی هستند که دو کودک در آن سکونت دارند و همچنین نمونه خون این دو برای آزمایش های ژنتیکی به خارج از کشور ارسال شده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۳۰    
سپهبد چانگ وان چوان وزیر دفاع جمهوری خلق چین که در صدر هیئتی نظامی به تهران سفر کرده است، صبح امروز با سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت وگو کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۲۷    
سایت معتبر اسپورت 360 با انتشار گزارسی 10 بازیکن برتر تاریخ قاره کهن را ذکر کرده است
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۲۷    
جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اعلام کرد: دستاوردهای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حوزه هوایی و هوافضا در هشتمین نمایشگاه بین المللی هوایی ایران که از تاریخ 26 آبان ماه سال جاری به ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۲۷    
تروریستهای داعش و طالبان سعی دارند از پیروزی دونالد ترامپ برای جذب نیرو در گروه های خود استفاده کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۲۷    
وال استریت ژورنال با تحلیل رفتار و سخنان "دونالد ترامپ" هنگام ملاقات با "باراک اوباما" نوشت بی اطلاعی او از وظایف ریاست جمهوری کاملا مشهود بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۲۴    
بیماران تجربه افزایش درد ورم مفاصل را در روز بارانی و سرد و کاهش ورم مفاصل و درد را در روزهای گرم و خشک ذکر می کنند، اما تحقیقات جدید در مورد ارتروز نشان دهنده نتایج متناقض است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۲۴    
وبسایت خبری بریت بارت یکی از معدود رسانه های حامی ترامپ در طول رقابت های انتخاباتی بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۲۴    
در راستای ارائه خدمات ارتباطی ویژه به زائرین اربعین، همراه اول تعرفه رومینگ بین الملل خود در عراق را کاهش داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۲۴    
رئیس پلیس استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در پاکسازی محل های درگیری یک تن و 632 کیلوگرم مواد مخدر کشف و چهار قاچاقچی مسلح دستگیر شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۲۱    
در راستای ایجاد زیرساخت های لازم جهت تولید محصولات شرکت مشترک ایران خودرو و پژو ایکاپ نخستین بدنه خودرو پژو2008 در ایران خودرو رنگ شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۰۰    
محمود فلاح از جدیدترین فعالیت خود با همکاری علیرضا امینی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۰۰    
فردی که به عنوان رئیس دفتر کاخ سفید در دولت دونالد ترامپ معرفی شده است، سابقه اقدامات ضدایرانی دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۵۴    
کویت برای محافظت از مرزهای شمالی با عراق و رصد هرگونه تحولات و نا امنی طی ماه های اخیر نیروهای امنیتی را به حالت آماده باش درآورده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۵۴    
در شرایطی که گمانه زنی ها درباره موضع دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا نسبت به برجام شدت گرفته است، وزیران خارجه عضو اتحادیه اروپا، یکشنبه شب در مورد سیاست های احتمالی رئیس جمهوری منتخب آمریکا ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۵۴    
تمدن غرب پس از رنسانس با نفی بسیاری از ارزش ها آغاز شد و اصالت را به علم و تجربه بخشید. متفکران، اندیشمندان و دانشمندان این دوره در اروپا در تمام زمینه ها (از علوم سیاسی تا اقتصاد) به سرعت به دنبال ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۴۵    
حسام عقبایی رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: با توجه به آنکه مبلغ سپرده گذاری این طرح مشخص نیست نمی توان راجع به اثر گذاری آن در بازار مسکن اظهار نظر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۴۵    
کریمی قدوسی از تقدیم طرح سؤال از محمدجواد ظریف به دلیل فقدان تحرک در بررسی وضعیت 21 ملوان ربوده شده، خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۴۵    
همراه اول در هشتمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی، بالاترین نشان این جایزه را از آن خود کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۴۲    
روز گذشته دو نفر از مشاوران نزدیک ترامپ خواستار مداخله باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا و هیلاری کلینتون نامزد انتخاباتی حزب دموکرات برای بازگشت آرامش به کشور شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۴۲    
سرهنگ شیر محمدی اظهار داشت: علت این واژگونی، تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده سواری پراید است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۳۶    
علیرضا ناصری افزود: در شهریور ماه امسال بیش از 1000 نفر از فرهنگیان عضو موسسه بازنشسته شده و سهم الشرکه خود شامل سهم عضو، سهم دولت و سود ناشی از فعالیت های اقتصادی را دریافت کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۳۰    
کارشناسان پزشکی قانونی پس از بررسی اولیه متهم، با توجه به وضعیت روحی و روانی وی خواستار بستری شدن عامل جنایت در بیمارستان شده اند و متهم پرونده در بیمارستان رازی تهران بستری می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۲۷    
با تشریح دقیق سفر کاروان اسیران و همچنین اثبات سفرهای مشابه با زمان های کمتر، به راحتی می توان باور کرد که خاندان رسالت در روز اربعین سال 61 هجری به کربلا آمده و به فیض عظیم زیارت سیدالشهداء سلام ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۲۴    
سیدحسن حسینی شاهرودی با تشریح سناریوهای مجلس برای قیمت نفت و دلار در بودجه سال 96، گفت: اگرچه لایحه برنامه ششم با تاخیر به مجلس ارایه شد و همین امر منجر به تمدید یکساله برنامه پنجم شد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۰۹    
درحالیکه هنوز روند پذیرفتن عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا در مراحال ابتدایی است، اردوغان از امکان برگزاری همه پرسی برای پیوستن به این اتحادیه سخن گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۰۹    
مدیرکل موزه ها و آثار تاریخی سوریه، این روزها عهده دار مأموریتی بسیار مهم و محرمانه برای حفظ این آثار است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۰۹    
استاد دانشگاه آکسفورد نتایج انتخابات هشتم نوامبر را نشان دهنده شکاف در جامعه آمریکا تحلیل کرد و در ادامه به تشریح مواضع هیأت حاکمه جدید این کشور در قبال ایران و برجام پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۰۶    
ینس استولتنبرگ، دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو)، به دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا، هشدار داده است که "اتخاذ سیستهای یک جانبه" برای آمریکا و اروپا گزینه مناسبی نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۰۶    
عبد الفتاح سیسی، رییس جمهور مصر، با زنی که پخش تصاویرش احساسات مردم این کشور را جریحه دار ساخت، ملاقات کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۵۷    
در ادامه انتشار خبرها مبنی بر خشونت ها ضد شیعیان نیجریه، رسانه ها در خبری فوری گزارش دادند نیروهای امنیتی این کشور به شرکت کنندگان در مراسم اربعین حسینی تیراندازی کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۵۷    
گزارش های رسانه ای حاکی از انفجار انتحاری در استان کربلاست؛ بر اساس آخرین آمار منتشر شده در این حادثه 12 نفر کشته شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۵۷    
صالحی امیری گفت: من امروز به عنوان یک کتابدار در جمع شما حاضر شده ام تا از نزدیک افتخار حضور چندساله خودم را در این جامعه بزرگ اعلام کنم و بزرگترین افتخار خودم را کتابداری می دانم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۵۴    
غولهای خودروسازی آلمان نسبت به پیامدهای بدنبال پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بر فعالیت تجاری و کسب و کار آنها ابراز نگرانی کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۵۴    
بحث مبارزه با قاچاق در چند ماه اخیر به شدت از سوی اصناف داغ شده است اما نگاه تعزیراتی با این موضوع به جای آنکه باعث شود که مشکل قاچاق حل شود باعث پیچیده تر شدن آن شده است و در چند ماه اخیر روش های ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۵۴    
وبگاه شبکه خبری العربیه در گزارشی با اذعان به توانمندی های موشکی و نظامی کشورمان نوشت: ایران در کشورهای منطقه درحال ساخت موشک های بالستیک است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۵۱    
نمایندگان مجلس با 112 رأی مثبت با یک فوریت طرح حفظ و ابقای کارت هوشمند سوخت موافقت کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۵۱    
در هنگام ورود رئیس جمهور به پایانه مرزی شلمچه شعار ویزا ویزا از جانب زائران در سالن بلند شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۵۱    
وزیر خارجه ایتالیا اعلام کرد، کشورش در صورتی از رئیس جمهور منتخب آمریکا حمایت خواهد کرد که وی به سمت بهبود روابط با روسیه گام بردارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۴۸    
عمر خریبین، مهاجم گلزن آنهاست ودر الظفر امارات بازی می کند و در آخرین بازی جام اتصالات امارات دو گل زد و بازیکن ریز نقشی است
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۴۸    
سید نواب حسینی منش: ساعت کاری کلیه مراکز به استثناء مرکز بیهقی و دماوند که تا ساعت 21:00 فعال هستند به ساعت 17:00(از روز دوشنبه مورخ 24 آبان) کاهش خواهد یافت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۴۸    
سوال این است که اگر بخواهیم از نظر فنی درنظربگیریم و کری خوانی های معمول تیم ها در جذب بازیکن را حذف کنیم سروش رفیعی از نظر فنی بیشتر به درد کدام تیم می خورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۴۸    
مشاور عالی مقام معظم رهبری با بیان اینکه زمانی راهبرد جناح سیاسی همسو با دولت ایجاد جامعه دوقطبی بین برجامیان و نابرجامیان بود گفت: فکر می کردند مخالفین خود را به مخالفین برجام متهم کنند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۴۵    
فدراسیون فوتبال ایران تا کنون چنین موفقیت هایی را همزمان در بخش های مختلف و در یک سال کسب نکرده است
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۴۵    
شرکت زیمنس برای همکاری با ایران شرط فروش انبوه 20 دستگاه توربین گازی را تعیین کرده است
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۴۵    
این که کی روش، علیرضا حقیقی را از جمع دروازه بان های تیم ملی خط زده نشان می دهد که سرمربی تیم ملی بیش از هر چیزی به دنبال آمادگی و در شرایط بازی بودن است
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۴۲    
معاون مسافری راه آهن گفت: با توجه به اعزام زائران حسینی از 20 تا 28 آبان و بازگشت آن ها از دوم و سوم آذرماه، قطارهای متعددی در پیک سفر برای مسیر خرمشهر به تهران پیش بینی شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۳۹    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: از شما که نماد تفکرات مردم هستید، انتظار داریم اگر در مورد دانشگاه انتقاد دارید، با صراحت بیان کنید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۳۹    
حسین ذوالفقاری تصریح کرد: در این عملیات انتحاری به هیچ یک از زائران اربعین حسین و زائران ایرانی خسارتی وارد نشده و تمامی زائران کشورمان در صحت و سلامت کامل هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۳۹    
کلر مسعود گفت: آمریکایی ها بی کیفیت ترین کاندیدای تاریخ را انتخاب کردند- و کسی را که بیش از همه جنسیت گراست- در برابر دیگری که کیفیت بسیار بالایی داشت برگزیدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۳۶    
سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد: شصت و نهمین مرحله از پرداخت یارانه نقدی ساعت 24 چهارشنبه 26 آبان ماه واریز می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۳۶    
وزرای دفاع ایران و چین در تهران موافقتنامه همکاری دفاعی نظامی امضا کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۳۳    
انگار خانم رئیس کارهای واجب تری مانند ارائه لایحه مقابله با حیوان آزاری دارد و رسیدگی به موضوع آلودگی هوا را در وظایف خود از قلم انداخته است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۱۸    
سخنگوی قوه قضائیه مطرح کرد: در بحث حقوق های نجومی تاکنون 5-6 مورد توسط سازمان اطلاعات سپاه و سازمان بازرسی کل کشور مشخص شده که به شعبه بازرسی کشور ارجاع داده شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۱۵    
روزنامه های اصلاح طلب با کمترین ارزش خبری از کنار خبر آزادی یاشار سلطانی گذشتند تا نشان دهند یاشار دربند برای آنها ارزش بیشتری از یاشار آزاد دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۱۲    
کاندولیزا رایس وزیر خارجه سابق می گوید ممکن است توافق هسته ای به جای صلح، موجب بروز جنگی مانند جنگ عراق شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۰۹    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نظامی که در پشت پرده، آمریکا را اداره می کند، معتقد است آمریکا سال 2035 سقوط می کند، به نظر من این تحلیلی خوش بینانه است و این اتفاق خیلی زودتر می افتد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۰۹    
همزمان با فرارسیدن ایام اربعین کلیپ صوتی ای کاش در کنار شما بودم درباره فضیلت حرکت عظیم پیاده روی اربعین و همچنین تشکر از ملت و دولت عراق برای میزبانی از زائران حسینی منتشر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۰۳    
بر اساس گزارش بانک مرکزی، دولت یازدهم در نیمه اول امسال 95 هزار میلیارد تومان صرف هزینه های جاری خود کرده است که رکورد جاودانه ای در ریخت و پاش دولت ها در تمامی دوره ها محسوب می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۱:۳۹    
کشور آمریکا و دولتمردان فعلی و آتی اش می توانند با نهادهای امنیتی و قانونی در ایران تماس برقرار کرده و چگونگی مدیریت بحران و آشوب را پرسیده و آموزش ببینند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۱:۳۳    
پرسپولیس در حدفاصل روزهای باقی مانده تا آغاز دوباره لیگ بدون 7 ملی پوش خود راهی امارات شد تا در کشوری که به تبعیت از عربستان قصد بازی با ایران را نداشت تمرین کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۱:۳۰    
رئیس جمهور گفت: افراط گر گروه مقابل را کوچک می پندارد، افراط گر جزء خود و یاران خود همه را ناحق می پندارد در حالی که در اسلام همه جامعه بشری یک واحد است.
  • ۱