شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۳:۴۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 7 آبان 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 آبان 1395 هم اندیشی 2 آبان 1395 هم اندیشی 3 آبان 1395 هم اندیشی 4 آبان 1395 هم اندیشی 5 آبان 1395 هم اندیشی 6 آبان 1395 هم اندیشی 7 آبان 1395 هم اندیشی 8 آبان 1395 هم اندیشی 9 آبان 1395 هم اندیشی 10 آبان 1395 هم اندیشی 11 آبان 1395 هم اندیشی 12 آبان 1395 هم اندیشی 13 آبان 1395 هم اندیشی 14 آبان 1395 هم اندیشی 15 آبان 1395 هم اندیشی 16 آبان 1395 هم اندیشی 17 آبان 1395 هم اندیشی 18 آبان 1395 هم اندیشی 19 آبان 1395 هم اندیشی 20 آبان 1395 هم اندیشی 21 آبان 1395 هم اندیشی 22 آبان 1395 هم اندیشی 23 آبان 1395 هم اندیشی 24 آبان 1395 هم اندیشی 25 آبان 1395 هم اندیشی 26 آبان 1395 هم اندیشی 27 آبان 1395 هم اندیشی 28 آبان 1395 هم اندیشی 29 آبان 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۳:۵۷    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه امسال متقاضی ورود به دانشگاه های خیلی کم بود، گفت: حدود 600 هزار صندلی در دانشگاه ها خالی مانده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۳:۵۴    
جمهوری اسلامی ایران نامزد عضویت در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد نبوده است و عدم رای آوردن ایران در این شورا صحت ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۳:۵۴    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به منظور بررسی اوضاع و بحران سوریه طی سفری 2 روزه، ابتدا به تهران و سپس به ریاض سفر می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۳:۵۴    
سخنگوی ارتش یمن ضمن تکذیب ادعاهای عربستان مبنی بر حمله موشکی انصارالله و ارتش یمن به مکه، اعلام کرد که شکست عربستان سعودی در یمن، این کشور را مجبور به سر هم کردن این گونه یاوه گویی ها کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۳:۵۴    
یک کارشناس داوری فوتبال گفت: این اولین بازی فصل بود که زمان مفید زیادی داشت. در این مسابقه ما شاهد 62 دقیقه زمان مفید بازی بودیم که در بازی های دیگر حدود 58 دقیقه زمان مفید در لیگ ایران را شاهد هستیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۳:۵۱    
عاشورای حسینی و اربعین نماد تحقق آرمان شهر بشری در عصر ظهور آخرین حجت الهی است که باید بدان توجه خاص داشته باشیم و بر اساس این نگاه به تبیین ظرفیت های بالای آن در مسیر جهانی سازی فرهنگ ناب اسلامی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۳:۴۸    
قیمت نفت خام هرچند امروز کاهش یافت اما قیمت ها تقریبا ثابت مانده و بازار در انتظار نتیجه نشست فنی اوپک است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۳:۴۸    
رسانه های مصری از انفجار بمبی در شهر قاهره خبر دادند که بر اثر آن یک نفر کشته و یک نفر دیگر زخمی شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۳:۴۸    
قیمت طلا در بازارهای جهانی پس از یک هفته بی فروغ در مبادلات امروز 5.26 دلار کاهش یافت چراکه بازار همچنان در انتظار افزایش نرخ بهره بانکی آمریکاست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۳:۴۸    
سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس امروز با حضور در منزل سرلشکر شهید ناصری با خانواده این شهید بزرگوار دیدار کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۳:۴۵    
یک منبع نظامی سعودی به پایگاه خبری پانوراما الشرق الاوسط ، گفته که وزیر دفاع عربستان با همکاری اسرائیل دستور ترور فرماندهان ارشد ارتش مصر را داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۳:۴۵    
مسئولان و فرماندهان یمنی از شهادت دستکم 14 غیرنظامی در حملات هوایی عربستان به مناطق مسکونی در استان صعده و همچنین هلاکت بیش از 50 مزدور سعودی در حملات آنها به مواضع ارتش سعودی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۳:۴۵    
اتحادیه اروپا طی بیانیه ای از تحریم 10 مقام نظامی و سیاسی دیگر سوریه خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۳:۴۵    
رژیم آل خلیفه در ادامه سیاست های سرکوبگرانه خود 43 شهروند بحرینی را سلب تابعیت و شماری از فعالان این کشور را به حبس ابد محکوم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۳:۴۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: کلینتون با انتشار عکس دوران کودکی اش در اینستاگرام، تولدش را به خودش تبریک گفت و نوشت: تولد رئیس جمهور آینده آمریکا مبارک باد (
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۳:۴۲    
روزنامه انگلیسی نوشت: روسیه 55 بمب مهلک دارد که تنها 5 فروند آن ها کافیست تا ساحل شرقی آمریکا را به طور کل نابود شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۳:۴۲    
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل تاکید کرد که دولت این کشور با سیاستهای گزینشی نمایندگان برخی کشورها در خصوص اوضاع شرق حلب و بی توجهی به مناطق دیگر مخالف است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۲:۵۱    
رئیس جمهوری فیلیپن مدعی شد خداوند به او هشدار داده است که فحاشی و ناسزا گفتن را ترک کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۲:۵۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: حمید رسایی گفت: دولت می داند با تغییر وزاری اقتصادی در چند ماه باقی مانده فرجی در اقتصاد کشور به وجود نمی آید بنابراین به دنبال بهره برداری از تغییر وزرای فرهنگی و ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۲:۴۸    
ولید المعلم، وزیر امور خارجۀ سوریه، پیام قدردانی بشار اسد از رئیس جمهور و وزیر امور خارجۀ روسیه را به آنان منتقل کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۲:۴۸    
نامزد جمهوری خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سخنرانی انتخاباتی خود در ایالت اوهایو گفت که هیلاری کلینتون آنقدر بد است که همین الان باید انتخابات را لغو کرده و ترامپ را رئیس جمهور کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۲:۴۸    
سفارت روسیه در دمشق ساعات عصرگاهی امروز مورد حمله خمپاره ای قرار گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۲:۴۵    
ملکه زیبایی پیشین فنلاند، نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا را به سوء استفاده جنسی متهم کرد
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۲:۴۵    
شورای عالی فتوای کویت با اطلاع از به راه افتادن پدیده خرید و فروش آرا در انتخابات پیش روی پارلمانی این کشور، با صدور فتوایی هرگونه معاملات در این زمینه را حرام دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۲:۴۵    
در درگیری میان سربازان عربستان سعودی و نیروهای ارتش یمن در نجران، تعدادی از سربازان عربستانی کشته شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۲:۴۵    
سخنگوی حشدالشعبی عراق اعلام کرده که نیروهای مردمی این کشور از سوی حیدر العبادی ماموریت جنگ با داعش در محور غربی را برعهده دارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۲:۴۵    
سرتیپ عزیز راشد اعلام کرد شلیک موشک های بالستیک به فرودگاه های عربستان که در اختیار جنگنده های آمریکایی و رژیم صهیونیستی هستند، ادامه خواهد یافت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۲:۴۵    
تهدید بمب گذاری در آلمان باعث شد تا مسئولان شهر نورنبرگ یک مدرسه را تخلیه کنند
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۲:۰۶    
فرمانده دستگاه مبارزه با تروریسم عراق با تکذیب خبر توقف عملیات آزادسازی موصل، اعلام کرد که عملیات عمچنان ادامه دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۲:۰۳    
رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: لبخند دستگاه دیپلماسی در معامله و مذاکره با قدرتهای جهانی به پشتوانه قدرت نظامی کشور است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۲:۰۳    
دفتر حقوق بشر سازمان ملل متحد امروز (جمعه) اعلام کرد که نیروهای داعش طی هفته گذشته دستکم 232 نفر را در اطراف موصل به قتل رسانده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۲:۰۳    
محمدعلی طاهری سرکرده فرقه ضاله عرفان حلقه متولد 1335، در اواخر دهه چهل، پس از گذراندن دوره ابتدایی به همراه خانواده از کرمانشاه به تهران عزیمت کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۲:۰۰    
در حالی قرار بود در بررسی سهم آورده متقاضیان مسکن مهر "کفه ترازو به نفع مردم باشد" که خبر می رسد قیمت های مسکن مهر پردیس نهایی شده و دقیقا همان قیمت های قبلی اعلام شده توسط شرکت عمران این شهر است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۲:۰۰    
نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: آقای دانش آشتیانی علاوه بر آنکه در فتنه 88 حضور داشته، از خانواده آموزش وپرورش نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۲:۰۰    
سخنگوی جنبش انصارالله یمن در واکنش به جنجال رسانه های وابسته به سعودی ها اعلام کرد که بهانه کردن اماکن مقدسه نشان دهند درماندگی متجاوزان سعودی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۱:۵۷    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی رحلت فقیه پرهیزگار آیت الله حاج آقا تقی طباطبائی قمی پیام تسلیتی صادر کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۱:۵۷    
تولیت آستان قدس رضوی رمز موفقیت و پیروزی جبهه مقاومت را وحدت کلمه و یکپارچگی معرفی و گفت: امروز استکبار صف واحدی در برابر اسلام تشکیل داده است و با امپراتوری رسانه ای بر جهل جاهلان سوار شده و در ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۱:۵۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: رایزنی های فشرده، لاوروف، ظریف و ولید معلم در مسکو پایان یافت، گفتگوهایی که هدفش همکاری بیشتر سه کشور برای مقابله جدی و قاطع با گروههای تروریستی و برنامه ریزی به منظور ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۱:۵۴    
قاچاق سازمان یافته 16کانتینر اسباب بازی در استانهای جنوبی کشور با همکاری یک شرکت خصوصی پیمانکار، درنتیجه هماهنگی دستگاههای اجرایی و انتظامی کشف شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۱:۵۴    
طبق آخرین آمار ارائه شده از سوی یک نشریه انگلیسی بیش از 50 هزار خلافکار جنسی در خیابان های انگلیس حضور دارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۱:۵۴    
امام جمعه موقت تهران گفت: در جهان امروز، برخی می خواهند اسلام را از محتوا بیاندازند و قصد دارند اساس و پایه آن را از بین ببرند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۱:۵۴    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: رشته های مورد نیاز دانشگاهی در مناطق باید تقویت و رشته های که موردنیاز نیست حذف شود که بدین منظور دانشگاه ها به 10 منطقه تقسیم می شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۰:۰۶    
جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: زمانی که در جبهه های جنوب با دشمن بعث درگیر بودیم، خبر رسید که برادری در یگان های آموزشی رزم به یادگیری فنون جنگی مشغول شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۱۸:۰۶    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره جلسه علنی مجلس در روز سه شنبه با حضور وزیر اطلاعات اظهار کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۱۸:۰۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات وزیر امور خارجه امارات در خصوص ادعای حمله موشکی یمنی ها به سوی مکه مکرمه اظهار داشت: ادعای حمله موشکی یمنی ها به سوی مکه مکرمه از اساس مضحک است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۱۸:۰۳    
دبیر شورای عالی امنیت ملی بعداز ظهر جمعه 7 آبان ماه با حضور در جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گزارشی از اخرین شرایط امنیتی کشور ارایه کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۱۸:۰۳    
قطعنامه شروع مذاکرات خلع سلاح هسته ای در کمیته خلع سلاح سازمان ملل تصویب شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۱۸:۰۰    
نشست سه جانبه وزیران خارجه ایران، روسیه و سوریه با تاکید بر همگرایی سه کشور در ادامه مبارزه با تروریسم و تعیین راهکارهای آن برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۱۸:۰۰    
تحلیلگر انگلیسی سرشناس تاکید می کند رسانه های اپوزیسیون با انتشار ویدئوهای جعلی و اخبار دروغ درباره غائله 25 بهمن 89 و تظاهرات ادعایی پس از آن ...