سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۵:۳۸May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 23 آبان 1395 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1395 هم اندیشی 31 خرداد 1395 هم اندیشی 31 تیر 1395 هم اندیشی 31 مرداد 1395 هم اندیشی 31 شهریور 1395 هم اندیشی 30 مهر 1395 هم اندیشی 2 آذر 1395 هم اندیشی 30 دی 1395 هم اندیشی 1 بهمن 1395 هم اندیشی 30 اسفند 1395 هم اندیشی 1 آبان 1395 هم اندیشی 2 آبان 1395 هم اندیشی 3 آبان 1395 هم اندیشی 4 آبان 1395 هم اندیشی 5 آبان 1395 هم اندیشی 6 آبان 1395 هم اندیشی 7 آبان 1395 هم اندیشی 8 آبان 1395 هم اندیشی 9 آبان 1395 هم اندیشی 10 آبان 1395 هم اندیشی 11 آبان 1395 هم اندیشی 12 آبان 1395 هم اندیشی 13 آبان 1395 هم اندیشی 14 آبان 1395 هم اندیشی 15 آبان 1395 هم اندیشی 16 آبان 1395 هم اندیشی 17 آبان 1395 هم اندیشی 18 آبان 1395 هم اندیشی 19 آبان 1395 هم اندیشی 20 آبان 1395 هم اندیشی 21 آبان 1395 هم اندیشی 22 آبان 1395 هم اندیشی 23 آبان 1395 هم اندیشی 24 آبان 1395 هم اندیشی 25 آبان 1395 هم اندیشی 26 آبان 1395 هم اندیشی 27 آبان 1395 هم اندیشی 28 آبان 1395 هم اندیشی 29 آبان 1395 هم اندیشی 30 آبان 1395 
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۵:۱۱    
پیش بینی می شود امسال و طی روزهای آینده، یکی از بزرگترین نمایشگاه های هوایی منطقه در جزیره کیش برگزار شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۵:۰۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: امام حسین علیه السلام:برخداونداست که هیچ گرفتاری به زیارت من نیایدمگرآنکه او راشادمان بازگردانم وبه خانواده اش برسانم. ثواب الأعمال،ص 98 ____________ ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۴:۵۰    
با حضور رئیس جمهوری سه طرح افزایش تولید نفت در میادین آزادگان شمالی، یادآوران و یاران شمالی با ظرفیت تولید روزانه 190 هزار بشکه در روز به طور رسمی افتتاح شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۴:۴۷    
جریان ریختن گازوییل در جاده چالوس سابقه ای طولانی تر از این حرف ها دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۴:۴۴    
پس از مدت ها انتقاد به لایحه اصلاح قانون کار از سوی ذینفعان این قانون یعنی کارگران و کارفرمایان، سرانجام وزیر کار با اعلام آمادگی بازگشت لایحه به دولت،امید کارگران به قانون کار را زنده کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۴:۴۱    
یکی از خبرنگاران داعش، واقعیت هایی را از دستگاه دروغ پراکنی این گروه تروریستی و تکفیری فاش کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۴:۳۸    
باشگاه های خصوصی ورزشی از امکان دریافت وام های کم بهره از صندوق کارآفرین امید تا پایان سال بهره مند می شوند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۴:۲۳    
اکثر باشگاه های بزرگ مانند پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی خواهان رفیعی بودند اما با صحبت هایی که دیروز مدیرعامل باشگاه فولاد انجام داد، فعلا مشتریان رفیعی سکوت کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۴:۲۳    
طبق قانون بازیکنان ایران آخرین جلسه تمرینی خود را در زمین اصلی بازی با سوریه باید انجام دهند اما این اتفاق در مالزی تنها به یک شرط عملی خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۴:۲۳    
به دنبال اظهاراتی که در روزهای قبل از سوی برخی مسئولان درباره حذف سه صفر از پول ملی مطرح شده است، طیب نیا توضیح داده است که حذف سه صفر از پول ملی را ضروری می داند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۴:۲۰    
گزارش های رسانه ای حاکی است جنگنده های سعودی از شنبه شب (دیشب) تا امروز چندین بار صنعا پایتخت یمن را بمباران کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۴:۲۰    
ستاد بازسازی عتبات عالیات، موقعیت جغرافیایی ایستگاهای تلفن صلواتی مسیر نجف به کربلا ویژه شرکت کنندگان در مراسم پیاده روی اربعین حسینی را اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۵۰    
برخی از بخش های درونی بدن هستند که افراد می توانند بدون آنها زندگی کنند، هرچند این زندگی همراه با برخی محدودیت ها هم هست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۴۷    
مشاور وزیر رسانه سوریه گفت امیدوار است روی کار آمدن ترامپ به حل بحران سوریه منتهی شود و تأکید کرد که این خوشبینی با احتیاط همراه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۴۷    
تردد همه وسایل نقلیه سنگین در محورهای منتهی به پایانه های مرزی سه گانه به استثناء کامیون های یخچال دار و حامل مواد فاسد شدنی از مورخ 27 آبان تا 1 آذر ماه 95 ممنوع است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۴۴    
محافل سیاسی ایران این روزها و در پی پیروزی ترامپ، درباره سرنوشت برجام به بحث و گفتگو نشسته اند به ویژه اینکه دولت روحانی درباره برجام و تأثیر مثبت آن بر کشور شرطبندی کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۴۴    
در حالی یک هفته قبل وزیر ارتباطات از کاهش 50 درصدی تعرفه بین الملل بین ایران و عراق از 18 آبان ماه خبر داد که دیروز وزارت ارتباطات اعلام کرد این تخفیف از ساعت 24 دیشب اعمال شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۴۱    
افزایش ظرفیت شبکه موبایل در گذرگاه های مرزی، کیوسک های وای فای در 150 نقطه مسیر نجف تا کربلا و اینترنت رایگان روزانه به مدت 14 روز از امکانات اپراتورهای ایرانی تلفن همراه برای زائران اربعین حسینی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۴۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیوستن ایران به موافقتنامه پاریس موافقت کردند.پیشتر ترامپ در شعارهای خود اظهار داشته این توافقنامه را لغو می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۳۸    
با توجه به میزان بالای آلودگی هوا در کشور چین و انواع بیماری های قلبی و تنفسی، شهرداری چین با کمک دولت وقت توانست این برنامه را پیاده کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۳۸    
شصت و نهمین مرحله یارانه نقدی در حالی چهارشنبه هفته جاری به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود که خبری از حذف سری جدید از یارانه بگیران از لیست دریافت یارانه نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۳۵    
جمعی از اهالی روستای کمندان شهرستان ازنا و مالباختگان تعاونی مسکن کارگران اداره برق منطقه ای تهران در مقابل مجلس تجمع کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۳۵    
پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا در پاسخ به ادامه اعتراضات به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری این کشور، موج تازه ای از بازداشت معترضان را کلید زده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۳۵    
حضور 2 و نیم میلیون ایرانی در مراسم اربعین حسینی کربلا بازار بعضی کسب وکارها را به طور موقت داغ کرده که یکی از آنها اتوبوس های دربستی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۳۵    
پرونده زاکانی در دادگاه کیفری دو استان تهران به ریاست قاضی حیدری برگزار شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۳۲    
رئیس جمهور گفت: در سفر به خوزستان اقدامات لازم برای رفع مشکلات موجود در استان اتخاذ خواهد شد و همچنین به بدرقه کاروان عظیم عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) در شلمچه خواهیم رفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۳۲    
رحمانی گفت: مهمترین علت تصادفات این چند روز، توجه نداشتن به جلو، خستگی و خواب آلودگی اعلام شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۲۹    
فرمانده قرارگاه اربعین نیروی انتظامی از افزایش حضور افراد بدون روادید در مرزهای کشور خبرداد و اظهارکرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۲۹    
رئیس پارلمان اروپا به ترکیه هشدار داد در صورت ادامه سرکوب مخالفان در این کشور، اتحادیه اروپا تحریم هایی اقتصادی علیه آنکارا وضع خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۲۶    
رئیس جمهور آمریکا در آستانه آخرین سفر اروپایی خود تصریح کرد که در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ ، آمریکا باید مراقب باشد که رو به انزوا نرود و با همپیمانان خود همکاری کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۲۳    
مدافع برزیلی استقلال از امروز به تمرینات تیمش برگشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۲۳    
متهم مزبور پس از مواجه شدن با مستندات دیجیتال اعتراف کرد که برای افزایش تعداد بازدید کنندگان وبلاگ خود اقدام به تبلیغ کالاهای غیر مجاز کرده و به متقاضیان این کالاها شماره حساب ارائه کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۲۳    
بر اثر انفجار در زیارتگاه شاه نورانی که در منطقه حب از توابع بلوچستان اتفاق افتاد تاکنون بیش از 62 نفر کشته و 100 نفر زخمی شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۲۰    
پژوهش ها برای نگارش فیلمنامه سریال بابا نظر آغاز شده و قرار است این سریال وارد نگارش فیلمنامه و پیش تولید شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۲۰    
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تفاوتی میان کلینتون و ترامپ در انتخابات آمریکا نبود،گفت:مطرح کردن کنار گذاشتن برجام توسط رئیس جمهور بعدی آمریکا،یک حرف تبلیغاتی و شوخی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۲۰    
به نزدیکی های حلب جدید که می رسی دیگر نشانه ای از نو بودن به چشم نمی خورد اما امروز با مقاومت رزمندگان مدافع حرم بار دیگر در دل ساکنان محلی روشنی به وجود آمده و پس از آزادی هر منطقه مردم با فریاد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۱۷    
یک روزنامه آلمانی با استناد به گزارش سازمان اطلاعات امنیت آلمان از تلاش داعش برای ورود مبارزان خود به اروپا در پوشش پناهنده و دادن آموزش خاص به آن ها برای این منظور خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۱۷    
گروه تروریستی داعش مناطقی را که در شمال عراق از دست می دهد، هدف حملات شیمیایی قرار می دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۱۷    
نمایش های منتخب بخش دانش آموزی بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۱۴    
یکی از اعضای کادرفنی استقلال بعد از مدتها غیبت به این تیم بازگشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۱۱    
ایران و چین در جریان سفر وزیر دفاع چین به تهران موافقتنامه همکاری دفاعی نظامی امضا می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۱۱    
سریال "هست و نیست" در قالب سی قسمت و در ژانر اجتماعی روی آنتن تلویزیون خواهد رفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۰۸    
کارشناسان معتقدند یکی از اقدامات ترامپ در بدو ورود به کاخ سفید، خارج کردن آمریکا از توافق هسته ای پاریس خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۰۸    
فیلم سینمایی لانتوری رضا درمیشیان برنده جایزه بهترین فیلم مسابقه سی امین جشنواره برانشوایک آلمان شد و جایزه شیرسیاه این جشنواره را به خود اختصاص داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۰۸    
پروانه سلحشوری خاطرنشان کرد: بانوان مجلس دهم تمام تلاش خود را برای بکارگیری زنان در فرصت های مختلف به ویژه حوزه های مدیریتی به کار گرفته اند چرا که با انتخاب بانوان در فرصت های مختلف شغلی و مدیریتی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۰۵    
نزدیکی زمان انتخابات آمریکا دلیل اصلی پخش سریال خانه پوشالی بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۰۵    
در خصوص حضور سوشا مکانی در ترکیب تیم ملی، هنوز هیچ چیز قطعی نیست. کی روش هنوز به جمع بندی نهایی برای اینکه از بین سوشا – اخباری و مظاهری به کدامیک بازی دهد، نرسیده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۲:۱۱    
هایما s7 فول اتوماتیک در بازار 84 میلیون و 700 هزار و دنا دو ایربگ 44 میلیون و 600 هزارتومان به فروش می رسد .
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۲:۰۸    
یک متخصص گوش،حلق و بینی اظهار داشت: بهبود سرماخوردگی های مکرر کودکان همراه با گلودرد چرکی نیازمند جراحی لوزه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۲:۰۸    
کودکانی که تا قبل از 4 سالگی در معرض بیهوشی قرار گرفته بودند در مقایسه با کودکانی که هیچ گونه بیهوشی را تجربه نکرده بودند در سن 16 سالگی نمرات مدرسه شان 0.41 درصد پایین تر بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۲:۰۸    
کادر فنی تیم فوتبال استقلال از مصدومیت های پی در پی بازیکنان این تیم ناراحت است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۲:۰۵    
مشاور ترامپ مدعی شد اگر بین مسکو و واشنگتن توافق محکمی صورت بگیرد، دونالد ترامپ از روسیه خواهد خواست که به ایران و حزب الله فشار بیاورد و آن دو را از سوریه بیرون ببرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۲:۰۵    
قائمیان با بیان اینکه زائران می توانند تا سقف یک میلیون و 800 هزار ریال در کشور عراق دینار برداشت کنند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۲:۰۵    
دوبله ایران ضعیف نشد بلکه امروزه نویسندگان و بازیگران فیلم های خارجی، عملکرد ضعیفی دارند و از طرفی ورود فیلم های اکشن در بعضی مواقع به عرصه دوبله صدمه وارد میکند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۲:۰۲    
نشریه دیپلمات نوشت: ایران، خلیج فارس را حیات خلوت خود می داند و دولت آمریکا باید نگرانی های امنیتی مشروع این کشور را در این زمینه لحاظ کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۲:۰۲    
وی افزود: علی رغم سیاسی بودن و اختلاف نظر، تاکنون در اداره شهر تهران مشکلی نداشته ایم و اکثر لوایح ما در همین شورا تصویب شده اند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۲:۰۲    
اعضای تیم استقلال در چند سال اخیر در فصل جاری یکی از کم سابقه ترین درصد دریافتی را داشته اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۱:۵۰    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت:در این حادثه هفت نفر مجروح شدند که پنج نفر توسط اورژانس و دو مجروح با آمبولانسهای هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۱:۵۰    
رئیس کل اسبق بانک مرکزی با اشاره به رشد 28 درصدی نقدینگی گفت: خطر اصلی این است که وقتی نقدینگی بیشتر از تورم در اقتصاد رشد کند ممکن است که قیمت ها تثبیت شود اما گویا در موتور اقتصادی کشور ماسه ریخته ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۱:۴۷    
قائم مقام وزیر نیرو گفت: برآورد من این است که در سال 95 شاهد افزایش قیمت فروش آب و برق به مردم نخواهیم بود و امکان افزایش تعرفه آب و برق تا پایان دولت هم نزدیک به صفر است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۱:۴۷    
بررسی گزارش کمیسیون اصل 90 در مورد طرح یک فوریت شفافیت دریافتی مدیران کشور و استرداد دریافتی های مازاد در دستور کار امروز خانه ملت است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۱:۴۷    
قدیمی اظهار کرد: ستاد اربعین شهرداری تهران این آمادگی را دارد تا هدایای مردم را در هر نقطه از شهر تهران جمع آوری کند و اقدامات مربوط به انتقال و ارسال هدایا به شهرهای نجف ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۱:۴۷    
مدیر برنامه های ملی پوش ایرانی تیم پانیونیوس اعلام کرد که هنوز ماندن یا جدایی این بازیکن از پانیونیوس قطعی نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۱:۴۴    
قبل از رسیدن به بازار و در ضلع جنوبی شارع امام علی(ع)، درمانگاه هلال احمر ایران خودنمایی می کند. این درمانگاهی است که هر زائری ایرانی در نجف باید محل آن را بداند، چون هم شبانه روزی است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۱:۴۱    
فیلم پری دریایی قرارداد اکران را نیز امضا کرده است و با سرگروه سینما آزادی قرار است تا یک ماه آینده اکران شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۱:۳۸    
ناظران سیاسی می گویند پس از فتح موصل به عنوان پایتخت داعش در عراق، این رقه خواهد بود که به عنوان تنها قطب فعالیت این گروه تروریستی جایگاه ویژه می یابد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۱:۳۸    
تحقیقات و آزمایشات جدید نشان می دهد آنتی بادی ها می توانند ویروس HIV را مهار کرده و بالاخره بیمار بعد از مدتی مصرف داروهای ضدویروسی را متوقف سازد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۱:۳۸    
پس از آمدن بر سر کار، ترامپ اختیار آن را خواهد داشت که این توافق اجرایی (برجام) را الغا کند. ترامپ توافق هسته ای با ایران را فاجعه بار خوانده و گفته است که اولویت شماره 1 او نابودسازی توافق مزبور است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۱:۳۸    
سوریه در حالی عصر روز سه شنبه در ورزشگاه عبدالرحمان شهر سرمبان از ایران میزبانی خواهد کرد که هیچ محروم و مصدومی در اردوی خود برای این بازی ندارد و ایمن حکیم می تواند با قوای کامل مقابل صدرنشین گروه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۱:۳۵    
انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا که با پیروزی دونالد ترامپ بر رقیب دموکراتش پایان یافت با واکنش های جالب شهروندان سوری روبرو شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۱:۳۵    
این طور که یکی از نزدیکان سرمربی پرسپولیس می گوید مشکل وی با آقای پاس گل فصل پیش، فنی بوده است و برخلاف شایعات هیچ ارتباطی به اعتراض او بعد از تعویض نداشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۱:۳۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی: سقف دریافتی 20 میلیون تومان برای مقامات خلاف مقررات است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۱:۳۲    
برای اولین بار در تاریخ جوایز اسکار 27 انیمیشن بلند برای شرکت در این رقابت حضور دارند این خبر را آکادمی علوم و هنرهای سینما جمعه 21 آبان اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۱:۳۲    
همسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگوی تلفنی با همسر رئیس جمهور منتخب آمریکا، برای دیدار با وی ابراز علاقه کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۱:۲۹    
وی اضافه کرد: دولت حتی یک ریال سرمایه گذاری برای توسعه داروی گیاهی و یا برگزاری کلاس آموزشی برای عطاری ها هزینه نکرد و تمام آئین نامه های دولت جهت گیری براندازانه داشته است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۱:۲۹    
صالحی امیری گفت: فعالیت های قرآنی با تدبیر مقام معظم رهبری همراه بوده و خوشبختانه تصویر روشنی در این حوزه از کشور در جامعه بین الملل نمایان شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۱:۲۹    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی ضمن بیان برخورد قاطع با متخلفان از مردم خواست تا با مراجعه به سایت این انجمن از صحت و اعتبار بلیت خریداری شده اطمینان حاصل کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۱:۲۶    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ساماندهی دریافتی های مقامات و مدیران کشور ماست مالیزاسیون است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۱:۲۶    
ارتش عراق با استناد به اطلاعات دقیق ارائه شده از سوی دستگاههای اطلاعاتی، موفق شد نقشه گروه تروریستی داعش را برای هدف قراردادن زواری که قصد دارند با پای پیاده عازم کربلا شوند، خنثی کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۱:۲۳    
دادگاه زاکانی نماینده سابق مجلس صبح امروز به دلیل شکایت معاونت حقوقی ریاست جمهوری، وزارت اطلاعات، برادر رئیس جمهور و دانیال زاده، آغاز شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۱:۲۳    
وزیر دولت هاشمی گفت: دولتها باید رضایت مردم را بر رضایت خواص ترجیح دهند اما دولت روحانی رضایت خواص را به رضایت عامه مردم ترجیح می دهد و مأمور هاشمی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۱:۲۳    
مدیرعامل کانون شرکتهای خصوصی در بازدید از غرفه افکارنیوز در نمایشگاه مطبوعات گفت:انتخاب ترامپ به عنوان رییس جمهور آمریکا در بازار مالی و اقتصاد جهانی تاثیر خواهد گذاشت زیرا ترامپ نشان داده که خوب ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۱:۲۰    
سرهنگ رحمانی به تشریح آخرین وضعیت راه های مواصلاتی کشور پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۱:۲۰    
باشگاه تراکتورسازی برای انجام دیدارهایش در یادگار امام(ره) باید مبلغ هنگفتی را پرداخت کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۱:۲۰    
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور از ارائه این پیشنهادات به قوه قضائیه خبر داد و افزود: در لایحه ای که قوه قضائیه در رابطه با ساماندهی و مجازات های جایگزین حبس دارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۱:۱۷    
تحصن میدان فداء در منطقه الدراز در مقابل منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم روحانی برجسته بحرینی وارد یکصد و چهل و ششمین روز خود شد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۱:۰۲    
حاج آقا عبادیان خیلی روی مسئله بیت المال حساس بود تا واقعا خدای ناکرده اضافه خرج نشود. حاجی می گفت ما مسؤول هستیم، نباید کاری کنیم که مدیون پول مردم که برای کمک به جبهه می فرستند، بشویم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۰:۴۱    
موضوع اخذ وثیقه ملکی برای پرداخت وام های بالای 10 میلیون تومانی در نظام بانکی سابقه دارد و برخی بانک ها حتی برای پرداخت وام 15 میلیونی نیز از متقاضی سند ملکی طلب می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۰:۴۱    
مهاجم اسبق تیم ملی گفت: اگر من جای سردار آزمون بودم طبق همان اصل معروف که هر فوتبالیستی دوست دارد پیشرفت کند به لیورپول می رفتم.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۰:۴۱    
متولد 65 بی آنکه لانتوری نمایی کند یا فتوایی مبنی بر خراب کردن و بازسازی شهر صادر کند، سراغ خرابه های سرشت و سرنوشت آدمهای متصل به زمانه اش می رود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۰:۳۸    
معاون بین الملل دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی با بیان این که انتظار پای بندی آمریکا به تعهداتش فقط سیره و روش ساده اندیشان است گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۰:۳۵    
روز جمعه 21 آبان، برنامه خوشا شیراز که از شبکه سراسری شما پخش می شد به روال همیشگی خود مهمانانی از یک سریال تلویزیونی داشت و میهمانان این هفته ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۰:۳۵    
وقتی حضرت زینب به مدینه بازگشت، می آمد کنار بقیع و وقایع کربلا را برای مردم می گفت. حضرت سکینه، رباب و دیگر حاضران واقعه کربلا هم همین طور وقایع را بیان می کردند و وضع مدینه منقلب شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۰:۲۹    
تیم ملی کشتی پهلوانی ایران، به عنوان قهرمانی نخستین دوره رقابت های جهانی این رشته در کشور بلاروس رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۰:۲۹    
پس از گمانه زنی های فراوان در مورد افراد کشته شده در حمله امروز صبح طالبان به پایگاه بگرام، وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که دراین حمله 20 آمریکایی کشته و زخمی شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۰:۲۶    
دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با بیان اینکه زائران اربعین حسینی رفته رفته از مرزهای کشورمان خروج پیدا می کنند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۰:۱۴    
منابع سوری از موفقیت نیروهای ارتش سوریه و همپیمانان آنها در آزادسازی ایست الصوره در جنوب غربی حلب خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۰:۱۱    
خبرنگار صدا و سیما عصر امروز در حلب به شهادت رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۰:۱۱    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات گفت: مراحل قانونی کاهش تعرفه ارتباطی در عراق طی شده و از ساعت 24 امشب نرخ مکالمه به مدت یک ماه نصف می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۰:۰۸    
حزب الله لبنان سی و چهارمین سالروز شهادت احمد قصیر ، جوان لبنانی و مجری منحصر به فرد ترین عملیات استشهادی تاریخ جنگ اعراب و اسرائیل را برگزار کرد.
  • ۱