دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۱۲:۳۹May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 19 آذر 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 آذر 1395 روزنامه همشهری 2 آذر 1395 روزنامه همشهری 3 آذر 1395 روزنامه همشهری 4 آذر 1395 روزنامه همشهری 5 آذر 1395 روزنامه همشهری 6 آذر 1395 روزنامه همشهری 7 آذر 1395 روزنامه همشهری 8 آذر 1395 روزنامه همشهری 9 آذر 1395 روزنامه همشهری 10 آذر 1395 روزنامه همشهری 11 آذر 1395 روزنامه همشهری 12 آذر 1395 روزنامه همشهری 13 آذر 1395 روزنامه همشهری 14 آذر 1395 روزنامه همشهری 15 آذر 1395 روزنامه همشهری 16 آذر 1395 روزنامه همشهری 17 آذر 1395 روزنامه همشهری 18 آذر 1395 روزنامه همشهری 19 آذر 1395 روزنامه همشهری 20 آذر 1395 روزنامه همشهری 21 آذر 1395 روزنامه همشهری 22 آذر 1395 روزنامه همشهری 23 آذر 1395 روزنامه همشهری 24 آذر 1395 روزنامه همشهری 25 آذر 1395 روزنامه همشهری 26 آذر 1395 روزنامه همشهری 27 آذر 1395 روزنامه همشهری 28 آذر 1395 روزنامه همشهری 29 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۳:۴۷    
- ما دوباره برمی گردیم. این جمله کوتاهی بود که دزدان خانه ها پس از سرقت روی آینه با رژلب می نوشتند تا مالباخته ها را به وحشت بیندازند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۳:۴۷    
- پسری که در شانزده سالگی در جریان نزاعی خیابانی جوانی را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود، در جلسه محاکمه مدعی شد که چیزی از صحنه قتل به یاد ندارد و نمی داند قاتل است یا نه.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۳:۴۵    
- 7 گردشگر که برای تفریح به روستایی متروکه در ارتفاع 2700 متری رفته بودند در دمای منفی 25 درجه زیر 5 متر برف گرفتار شده بودند اما نجاتگران هلال احمر توانستند بعد از یک هفته تلاش آنها را از مرگ نجات ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۳:۱۶    
- همشهری آنلاین: ناصر فرهنگ فر چهارم آبان ماه 1326 در شهر ری به دنیا آمد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۲:۳۹    
- از شهرداری تهران به دلیل اهتمام ویژه به عمران و بهسازی مساجد شهر تهران و بهره گیری شایسته از اقدامات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ نماز ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۲:۲۱    
- شهردار تهران با حضور در منزل پاسدار شهید محمد کامران با خانواده این شهید مدافع حرم دیدار و گفت وگو کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۲:۱۶    
- ترزا می نخست وزیر انگلیس آخر هفته گذشته به خلیج فارس سفر کرد تا با حضور کم سابقه در نشست سران عرب این منطقه، با چند قرارداد پرمنفعت تسلیحاتی، تجاری، اقتصادی به کشورش بازگردد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۲:۱۶    
- حامد فوقانی: معلولان و جانبازان در صورت داشتن شرایط تعیین شده می توانند مالکان خودروهایی که در محل ویژه پارک معلولان توقف می کنند را جریمه کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۲:۱۳    
- نخستین قرارداد سفارش ساخت کشتی با فاینانس خارجی بعد از اجرای برجام بین کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و هیوندای کره جنوبی منعقد شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۲:۰۰    
- نیویورک شعبه یک رستوران زنجیره ای فست فود در نیوزلند غذای مشهور خود را به شمع های بودار تبدیل کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۱:۵۷    
- احمد میرخدائی: مسکن اجتماعی، به عنوان بخشی از طرح جامع مسکن، در قالب احکام مورد نیاز اجرای برنامه ششم توسعه به تصویب کمیسیون تلفیق رسیده و باید به صحن علنی مجلس برود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۱:۵۱    
- پکن وانگ چنگ ژیان آرایشگری در جیائوزو چین است که 25 سال است قیمت اصلاح مو را افزایش نداده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۱:۴۸    
- نیلوفر قدیری: کشورهایی چون انگلیس که پیشرو عرصه سیاستمداری و حکومت داری به حساب می آیند و از این نظر خود را محق اداره جهان می شمارند، در نقد دیگران به ویژه کشورهای جهان سوم ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۱:۴۵    
- حاج علی باقرزاده، متخلص به بقا، از شاعران پیشکسوت و نامدار خراسان ظهر پنجشنبه گذشته دچار ایست قلبی شد و در 87 سالگی در یکی از بیمارستان های مشهد درگذشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۱:۳۲    
- پکن یک محقق دانشگاه علوم زمین شناسی در پکن پس از خرید یک سنگ کهربا در بازاری در میانمار دریافت که دم پوشیده از پر یک دایناسور در این سنگ 100 میلیون ساله حفظ شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۱:۲۹    
- یک روز پیش از تعلیق رئیس جمهور کره جنوبی به اتهام سوءاستفاده نزدیکانش از قدرت، سازندگان سریال شهرزاد با انتشار بیانیه ای از عزم راسخ خود برای ادامه تولید فصل دوم آن با وجود بازداشت تهیه کننده و ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۰:۵۵    
- همشهری آنلاین: کارشناسان بر این باورند که تداوم فعالیت شغلی در سنین 50 تا 70 سالگی برای حفظ سلامت بدن در دوران سالخوردگی ضروری است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۰:۴۴    
- همشهری آنلاین: برخی از علائم نشان می دهد که احتمال دارد، فردی در معرض خطر ابتلا به اختلالات روانی باشد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۰:۱۸    
- شاخص کل بورس تهران در مبادلات هفته قبل 1323 واحد معادل 1.7 درصد رشد کرد و به 81 هزار و 341 واحد رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۰:۱۸    
- مدیرعامل بورس کالای ایران از عملیاتی شدن قراردادهای اختیار معامله (آپشن) بر پایه سکه طلا در این بورس خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۰:۱۱    
- محمدعلی نجفی : خاطرم هست که در سال های دور، دورانی که ما دانشجو بودیم، بحث و گفت وگو چقدر رواج داشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۲۰:۱۱    
- مؤسسه فیلم آمریکا AFI در حالی فهرست فیلم های سینمایی و برنامه های تلویزیونی برگزیده خود را اعلام کرد که آثار حاضر در بخش سینمایی این فهرست بختی فراوان برای حضور در میان نامزدهای اسکار دارند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۹:۴۹    
- همشهری آنلاین: یک منبع وزارت کشور مصر در بیانیه ای از کشته شدن 6 نظامی این کشور به دنبال وقوع انفجار در شهر الجیزه خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۹:۴۹    
- آمار ها نشان می دهد یک چهارم از مدیران شرکت های بورس در مقابل شفافیت و ارائه گزارش های مالی مقاومت کرده و سهامداران به همین رویه، سالانه میلیارد ها تومان زیان می کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۹:۴۶    
- همشهری آنلاین: دانشمندان هندی می گویند یوگا ممکن است به کاهش فشار خون در افراد در معرض خطر بیماری پرفشاری خون کمک کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۹:۳۸    
- همشهری آنلاین: سازمان فضایی ناسا برای اولین بار طرح جدید هواپیمای اقتصادی با قرارگیری موتورها در انتهای بدنه را مورد آزمایش قرار داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۹:۲۹    
- همشهری آنلاین: سرمربی استقلال در باره شکست مقابل تراکتور توضیحاتی ارئه کرد و گفت تجربه تراکتور از آنها بیشتر بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۹:۲۹    
- همشهری آنلاین: دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوریخواه برای ریاست جمهوری آمریکا روز 19 ژانویه 2016 در شهر وینترست در ایالت آیووا در بیرون موزه زادگاه جان وین، هنرپیشه آمریکایی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۹:۲۰    
- همشهری آنلاین: نماینده دائم ایران در سازمان ملل در دیدار با دبیرکل جدید این سازمان از وی برای سفر به تهران دعوت کرد و تمدید ISA را مغایر اهداف برجام خواند و از گوترش درخواست کرد که از همه طرف های ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۹:۱۱    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل باشگاه استقلال با حمایت مجدد از منصوریان گفت که تیم نیاز به تقویت دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۸:۵۸    
- همشهری آنلاین: مجلس سنای آمریکا با اکثریت آراء لایحه بودجه نظامی 2017 را تصویب و برای ارسال به کاخ سفید آماده کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۸:۵۶    
- همشهری آنلاین: وزیر کشور با بیان اینکه در کشور 20 سال تاخیر در توجه به مسائل اجتماعی داشته ایم از دستور ویژه مقام معظم رهبری در این زمینه خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۸:۵۲    
- همشهری آنلاین: مدیرکل حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این که با رای دیوان عدالت اداری آزمون ارشد و دکتری سال 96 دانشگاه آزاد اسلامی مستقل برگزار می شود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۸:۴۷    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت از راه اندازی200 تختخوابی سراوان، تا پایان دولت یازدهم خبر داد و گفت: افتتاح این بیمارستان نه تنها برای مردم این منطقه بلکه در ارایه خدمات به مردم کشورهای همجوار هم می ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۸:۳۵    
- همشهری آنلاین: تراکتور سازی با پیروزی مقابل استقلال در هفته سیزدهم لیگ بار دیگر به صدر جدول بازگشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۸:۳۱    
- همشهری آنلاین: جزئیات بورس خارج از کشور آزمون دکتری 96 اعلام شد که بر اساس یکی از بندهای آن، طبق قانون اصلاح ماده 3 قانون اعزام دانشجو به خارج از کشور در شرایط مساوی اولویت با داوطلبان متأهل ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۷:۳۲    
- همشهری آنلاین: رهبر اسلام ستیز هلند به دلیل اظهارات تفرقه افکننانه و تبعیض آمیز خود، از سوی دادگاه این کشور مجرم شناخته شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۷:۲۲    
- همشهری آنلاین: تاج طلایی گنبد حرم مطهر امام اول شیعیان، طی مراسمی به این مکان مقدس بازگردانده شد تا در روز 17 ماه ربیع الاول بر بالای قبه حرم علوی نصب شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۷:۲۲    
- همشهری آنلاین: اسامی فیلم های نامزد دریافت جایزه از دهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت در 2 بخش مسابقه ملی و جایزه شهید آوینی اعلام شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۷:۲۲    
- همشهری آنلاین: شهری در ژاپن برای ردیابی مبتلایان به زوال عقل در صورت گم شدن، روی ناخن های آنها بارکدهایی حاوی اطلاعات شخصی شان، نصب می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۷:۲۲    
- همشهری آنلاین: معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد با اعلام خبر برگزاری مستقل آزمون کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی سال 96 این دانشگاه گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۷:۲۲    
- همشهری آنلاین: معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، گفت: سرقت های خرد در 6 ماهه امسال، پنج درصد و سرقت های مهم مثل سرقت منزل، بانک، اماکن و وسائل نقلیه نیز سه درصد کاهش داشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۷:۱۹    
- همشهری آنلاین: تیم های فولاد و پیکان با پیروزی مقابل حریفان خود همچنان حضور در بالای جدول را برای خود تثبیت کردند. سپاهان نیز با پیروزی پرگل مقابل صبا جان تازه ای گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۷:۱۶    
- همشهری آنلاین: مراسم سومین سالروز درگذشت پدر علم ارتباطات، دکتر کاظم معتمدنژاد، شنبه (20 آذر) در دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۷:۱۳    
- همشهری آنلاین: روسیه اعلام کرد که برای آغاز مذاکرات سوریه درباره حلب و تضمین موفقیت آن، حملات این کشور و ارتش سوریه به بخش شرقی حلب متوقف شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۷:۰۷    
- ندا آل طیب: رضا کیانیان در این سال ها برای چندمین بار ثابت کرده در کنار مسائل هنری، دغدغه های اجتماعی زیادی دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۷:۰۰    
- معرفی کتاب آکیمی آه بلندی کشید و گفت: چون دوازده سال پیش کتاب خونه ی عمومی خراب شده، دوازده نفر از دوازده ساله هایی که بهترین مقاله رو در مورد جالب بودن کتاب خونه بنویسن ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۶:۵۸    
- همشهری آنلاین: مل گیبسون با فیلم جدیدش ستیغ اره ای موفق شد مهمترین جوایز آکادمی استرالیا را جارو کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۶:۵۸    
- همشهری آنلاین: انستیتو فیلم آمریکا در روند معرفی بهترین های سال از سوی مجامع سینمایی آمریکا که در نهایت به اسکار ختم می شود 10 فیلم و 10 سریال برتر سال را معرفی کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۶:۵۸    
- همشهری آنلاین: پارک گئون های رئیس جمهوری برکنار شده کره جنوبی که پارلمان به استیضاح او رای مثبت داد از مردم کشورش برای آشفتگی اوضاع سیاسی و اجتماعی کشورش به سبب روند برکناری اش در پارلمان ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۶:۵۸    
- همشهری آنلاین: استفن کینگ نویسنده رمان های ترسناک آمریکایی در مصاحبه با رولینگ استونز ، مخالفان اعطای نوبل ادبیات به باب دیلن را مورد انتقاد قرار داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۶:۵۸    
- همشهری آنلاین: کرک داگلاسکه نهم دسامبر 100 ساله شد می گوید از حرف زدن درباره خودش خسته شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۶:۰۹    
- همشهری آنلاین: حرم مطهر رضوی روز جمعه 19 آذر ماه سفیدپوش شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۶:۰۹    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت در سراوان گفت: مسیر اعتدال و پرهیز از تشنج چه در عرصه داخلی و چه بین المللی که دولت یازدهم در پیش گرفته است، بهترین مسیر است، با دعوا نمی شود کشور را ساخت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۶:۰۰    
- همشهری آنلاین: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: تصمیم ما این شد که اگر ائتلافی بین اصولگرایان شکل بگیرد یا نگیرد، موتلفه اسلامی نامزد خود را برای انتخابات 96 معرفی کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۶:۰۰    
- همشهری آنلاین: همایش عظیم منتظران ظهور صبح امروز با حضور گسترده و وصف ناپذیر اقشار مختلف مردم، مسئولان استان، تولیت و خادمان مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۵:۲۳    
- همشهری آنلاین: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهردایر تهران اعلام کرد: تلاش و همکاری مشترک نیروهای خدوم راهور و ماموران سختکوش شهرداری تهران در طرح مشترک زمستانی سبب شد تا شاهد ترافیکی روان در شهر ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۵:۲۳    
- همشهری آنلاین: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از برگزاری نشست مشترک میان این معاونت با پلیس راهور تهران و معاونت خدمات شهری شهرداری خبر داد و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۴:۲۴    
- همشهری آنلاین: نماز جمعه 19 آذر در تهران به امامت آیت الله سید احمد خاتمی اقامه شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۳:۴۷    
- روی نیمکت توی پارک نشسته ام. هوا خیلی خوب است. آن قدر خوب که دلم می خواهد به جای این بادکنک صورتی توی دستم که هر از گاهی هوس دررفتن به سرش می زند، یک بادبادک صورتی داشتم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۲:۵۵    
- همشهری آنلاین: تحقیقات درباره فساد شرم آور در فوتبال باشگاه های بریتانیا ادامه دارد. بی بی سی جمعه 19 آذر خبر داد: تحقیق درباره نقش 83 مظنون و 98 باشگاه درگیر موضوع آزار جنسی بازیکنان نوجوان.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۲:۳۷    
- همشهری آنلاین: بعد از بازدید داور بازی پدیده و پرسپولیس از زمین مسابقه، این دیدار لغو شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۲:۰۸    
- همشهری آنلاین: عضو سابق اتاق بازرگانی ایران ضمن ارزیابی تبدیل واحد پولی کشور از ریال به تومان گفت: این اقدام می تواند در مبادلات و جابجایی پول اثر مثبت داشته باشد اما در متغیرهایی مثل واردات ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۱:۵۳    
- همشهری آنلاین: نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با تاکید بر اینکه باید دست های پشت پرده پرونده بابک زنجانی شناسایی و به مردم معرفی شوند تا شفاف سازی انجام شود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۱:۴۹    
- همشهری آنلاین: جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تشدید برخورد با تخلف توقف در محل پارک ممنوع و پارک دوبله خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۰:۵۲    
- روبه رویم در دوردست، اجتماعِ نورانی شهرهایی است که در آغوش زاگرس لم داده اند. درست مثل تعبیر خوابی است که دیشب در غلت خوردن و نیم چرت کلافه کننده ام دیدم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۰:۵۲    
- همشهری آنلاین: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در اکثر محورهای شمالی و مرکزی کشور خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۰:۳۳    
- شعر طیبه شامانی: دوست دارد بیاید این جهان را ببیند
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۹:۱۸    
- داستان پریسا کرمی: بعضی از روزها خاص هستند. مثل امروز که بابا قول داده بود بی خبر به مرخصی بیاید و مامان را غافلگیر کنیم ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۸:۳۰    
- کلمه ی عجیبی است پ-ا-ی-ی-ز! با این کلمه پاپوش های کاموایی جلوی چشمم ظاهر می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۸:۰۰    
- همشهری آنلاین: وزارت خارجه ژاپن رسما سفر ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه به ژاپن در هفته آینده را اعلام کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۷:۳۱    
- همشهری آنلاین: احمدرضا درویش صریحاً رئیس جمهوری را مورد پرسش قرار داد و گفت: چطور شد که از توقف نمایش رستاخیز 16 ماه می گذرد اما دولت جمهوری اسلامی ایران با دو وزیر فرهنگ نتوانست مشکل آن را حل ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۵:۳۴    
- آوا زمانی: بدن انسان برای این که بتواند به فعالیت ادامه دهد، نیاز به خواب دارد. این یک واقعیت است و در آن شکی نیست ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۴:۳۰    
- مانلی شیر گیری: کلاغ کاغذی در این روزهای نارنجی پاییزی به سراغ جعفر توزنده جانی رفته است؛ نویسنده ی باتجربه ای که آثار بسیاری برای کودکان و نوجوانان نوشته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۳:۲۲    
- خانه فیروزه ای بلند نوین: دریا دریا دوستت دارم
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۲:۲۰    
- خانه فیروزه ای مسیحا راد: قُل اِنِّی اُمِرتُ اَن اَعبُدَ اللهَ مُخلِصاً لَهُ الدِّینَ بگو من فرمان گرفته ام که خدا را، با اخلاص در دین، بپرستم. (سوره ی زمر، آیه ی 11)
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۱:۳۲    
- خانه فیروزه ای لیلی شیرازی: حالا که این مطلب را می نویسم دارم به پایان روز نزدیک می شوم. هوا کمی خاکستری تیره شده است و درخت ها بیش تر با باد پچ پچ می کنند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۰:۰۱    
- همشهری آنلاین: پارلمان کره جنوبی قرار است بر سر طرح استیضاح پارک گئون های رییس جمهور این کشور بعد از روز جمعه رای گیری کند.