جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۲:۴۰May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 27 بهمن 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 بهمن 1395 روزنامه همشهری 2 بهمن 1395 روزنامه همشهری 3 بهمن 1395 روزنامه همشهری 4 بهمن 1395 روزنامه همشهری 5 بهمن 1395 روزنامه همشهری 6 بهمن 1395 روزنامه همشهری 7 بهمن 1395 روزنامه همشهری 8 بهمن 1395 روزنامه همشهری 9 بهمن 1395 روزنامه همشهری 10 بهمن 1395 روزنامه همشهری 11 بهمن 1395 روزنامه همشهری 12 بهمن 1395 روزنامه همشهری 13 بهمن 1395 روزنامه همشهری 14 بهمن 1395 روزنامه همشهری 15 بهمن 1395 روزنامه همشهری 16 بهمن 1395 روزنامه همشهری 17 بهمن 1395 روزنامه همشهری 18 بهمن 1395 روزنامه همشهری 19 بهمن 1395 روزنامه همشهری 20 بهمن 1395 روزنامه همشهری 21 بهمن 1395 روزنامه همشهری 22 بهمن 1395 روزنامه همشهری 23 بهمن 1395 روزنامه همشهری 24 بهمن 1395 روزنامه همشهری 25 بهمن 1395 روزنامه همشهری 26 بهمن 1395 روزنامه همشهری 27 بهمن 1395 روزنامه همشهری 28 بهمن 1395 روزنامه همشهری 29 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۸:۵۴    
- همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی کشور در اخطاریه تازه ای نسبت به تشدید بارش، طغیان رودخانه ها و برف و کولاک در جاده های کوهستان هشدار داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۸:۵۴    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به تشریح عملیات امدادرسانی در برف و کولاک و سیل و آبگرفتگی در کشور پرداخت.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۸:۴۱    
- همشهری آنلاین- سید ابوالحسن مختاباد: کیهان کلهر از جمله اعضای گروه جاده ابریشم بود که به سرپرستی یویوما جایزه گرمی 2017 را در بخش موسیقی جهانی دریافت کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۸:۰۵    
- همشهری آنلاین: اگر امروز در جامعه با بحران اخلاقی، آسیب های اجتماعی، انگ زنی، افشاگری و تخریب مواجه هستیم، ریشۀ آن فرهنگی و ناشی از این است که در گذشته به مسائل فرهنگی کمتر توجه کرده ایم.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۹:۳۱    
- همشهری آنلاین: طبق گزارش محققان، بالون های مملو از مایع که برای درمان چاقی در معده گذاشته می شوند با عوارض جدی ای مرتبط هستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۹:۰۱    
- همشهری آنلاین: طبق نتایج یک مطالعه، رژیم غذایی مدیترانه ای سرشار از روغن زیتون تصفیه نشده دارای تاثیرات حفاظتی بر کلسترول خوب است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۲۱:۴۸    
- 3 کوهنورد اهل چک که به رغم هشدار فدراسیون کوهنوردی راهی ارتفاعات دماوند شده بودند در میان برف و بوران گرفتار شدند اما با تلاش امدادگران هلال احمر نجات یافتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۲۱:۴۸    
- 2 مرد که در جریان فرار از دست مأموران پلیس باعث شهادت 2مامور شده بودند سحرگاه دیروز در زندان رجایی شهر به دار مجازات آویخته شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۲۱:۴۸    
- 3 مرد که در پرونده های جداگانه دست به جنایت زده اما از سوی اولیای دم مقتولان بخشیده شده اند، دیروز بار دیگر به دادگاه کیفری منتقل و به لحاظ جنبه عمومی جرم محاکمه شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۲۱:۴۸    
- همشهری آنلاین: روسیه با اعلام اینکه کریمه بازپس دادنی نیست ، دیدگاه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر مالکیت اوکراین بر این شبه جزیره را قاطعانه رد کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۲۱:۴۵    
- همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریای راهبردی ارتش گفت: ارتقای توان دفاعی، مبتنی بر بازدارندگی است. ما به هیچ وجه در اندیشه تعرض به دیگران نبوده و نخواهیم بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۲۱:۴۵    
- همشهری آنلاین: نشست خبری اسایشگاه کهریزک صبح امروز 27 بهمن ماه با حضور صوفی نژاد مدیر اسایشگاه و معاونین این مجموعه با موضوع بررسی مشکلات و چالش های عمرانی در محل این مجموعه برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۲۱:۴۵    
- یاسمن رضائیان: تا به حال آرزویی داشته اید؟ بزرگ یا کوچک؟ دوست دارید به آرزو هایتان برسید؟ من فکر می کنم آرزو ها هم دوست دارند به شما برسند! (1)
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۲۱:۰۶    
- اکرا مسئولان کفن و دفن در شهر اکرا پس از اینکه متوجه شدند صاحب متوفی هزینه قبر را نپرداخته، جنازه را از تابوت بیرون آورده، آن را کول کرده و از قبرستان بیرون انداختند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۲۱:۰۶    
- رم مرد ایتالیایی با داشتن 15 مدرک کارشناسی ارشد رکورد جهانی مدرک تحصیلی را به خود اختصاص داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۲۱:۰۶    
- سیدمحمد فخار : خبرهای خوشی از زیر زمین پایتخت مخابره شد. 15 خبرنگار آمدند و با چشم و دوربین خود صحنه هایی را دیدند و ثبت کردند که در محله های فرسوده شهر بیشتر به معجزه شبیه است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۲۱:۰۶    
- محمد صادق خسروی علیا: سید احسان قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با حضور در روزنامه همشهری بر پیگیری تصویب قانون افزایش مستمری مددجویان نهادهای حمایتی تأکید کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۲۱:۰۳    
- آسام مأموران پارک حیات وحش Kaziranga در هند برای حفظ کرگدن ها تا به حال 50 شکارچی را کشته اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۲۱:۰۳    
- حسن برزیده: درباره انقلاب اسلامی کتاب های زیادی منتشر شده و می توان گفت فرد علاقه مند به مطالعه در این حوزه با منابع قابل توجهی مواجه است که هرکدام برشی از تاریخ را روایت کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۲۰:۲۶    
- اسامی واجدین شرایط دریافت آرم طرح ترافیک 96 صبح شنبه 30 بهمن اعلام می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۲۰:۲۶    
- همشهری آنلاین: رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: شرط بقای انقلاب ، انقلابی بودن من و شما دانش آموزان بسیجی است در حالی که دشمن به دنبال تهی کردن جوانان از دین است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۸:۴۷    
- همشهری آنلاین: در حالی که تلویزیون سوریه از تاخیر در مذاکرات آستانه و موکول شدن آن به 16 فوریه جاری خبر داد، وزارت خارجه قزاقستان نیز در تایید این خبر اعلام کرد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۸:۴۷    
- همشهری آنلاین: مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش دما در کل کشور از 29 بهمن گفت: شدت بارش ها در برخی مناطق کشور بیشتر است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۸:۴۱    
- همشهری آنلاین: برنامه روزهای فرهنگی ایران در شهر سارایوو در بوسنی و هرزگوین همزمان با سی وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز به کار کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۸:۳۲    
- همشهری آنلاین: جمعه الکعبی که 11 دی براثر انفجار در میهمانسرای استانداری قندهاز زخمی شده بود جان خود را از دست داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۷:۲۸    
- همشهری آنلاین: هیات دولت پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور مبنی بر تامین مسکن گروه های کم درآمد در دو قالب مسکن اجتماعی و مسکن حمایتی را بررسی و تصویب کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۷:۲۸    
- همشهری آنلاین: سازمان فضایی هند اعلام کرد که در یک مأموریت موفقیت آمیز بی سابقه با یک موشک واحد 104 نانو ماهواره را مدار زمین فرستاده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۷:۲۸    
- همشهری آنلاین: سرمربی پرسپولیس با بیان آمارهایی از بازی دربی گفت به هر حال وقتی می بازی انتقاد شنیدن چیز عجیبی نیست و من هم مثل همه می توانم اشتباه کنم اما از بازیکنانم راضی هستم.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۷:۲۸    
- همشهری آنلاین: سرمربی سپاهان با بیان اینکه بازی کردن با بازنده دربی خیلی دشوار است گفت ما هم محکوم به بردن هستیم.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۷:۲۸    
- همشهری آنلاین: عراقچی گفت آخر اردیبهشت ترامپ باید در مورد بلااثر کردن تحریم ها علیه ایران تصمیم بگیرد که تمدید بشود یا نشود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۴۹    
- همشهری آنلاین: رییس مرکز تولید و فنی سیما جزییات برنامه های انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در تلویزیون را اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۴۶    
- همشهری آنلاین: مشاور فنی کمیته اجرایی ملی مدیریت جامع آبخیزداری گفت: در حال حاضر متوسط برداشت آب در کشور 100 برابر بیشتر از میزان تغذیه و نفوذ آب در سفره های زیرزمینی است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۴۶    
- همشهری آنلاین: پس از 7 ماه از درگذشت عباس کیارستمی، همچنان جشنواره های جهانی تحت تاثیر این اتفاق، بزرگداشت ها و نمایش های ویژه ای برای این کارگردان سرشناس جهانی برپا می کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۴۶    
- همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی: رزیدنت اویل 7 (Resident Evil 7: Biohazard) نام یک بازی ویدیویی در سبک ترس و بقا است که برای کنسول های نسل هشتم و ویندوز در 24 ماه ژانویه منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۴۶    
- همشهری آنلاین: مرحله نهایی رای گیری از اعضای آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار آغاز شده و تا شش روز دیگر ادامه خواهد داشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۶:۴۶    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهوری اسلامی ایران در قصر العلم مسقط مورد استقبال رسمی سلطان قابوس پادشاه عمان قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۵:۵۸    
- همشهری آنلاین: جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی با هدف بررسی گزارش چهارم وزارت امور خارجه و با حضورعراقچی برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۵:۵۸    
- همشهری آنلاین: شورای پول و اعتبار مقرر کرد بانک مرکزی در اسرع وقت برنامه افزایش سهم درآمدی بانک ها از محل کارمزد خدمات بانکی را تهیه و برای تصمیم گیری نهایی به این شورا ارایه کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۵:۵۸    
- همشهری دواحسان عابدی: از زمانی که مسئله افزایش جمعیت و فرزندآوری در جامعه مطرح شده، مباحث مختلفی با این موضوع در بین کارشناسان و بین عموم مردم رد و بدل شده و دیدگاه های متفاوتی در این باب شنیده ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۵:۵۵    
- همشهری آنلاین: بازارهای سهام آسیا صعود چشمگیر شاخص های سهام وال استریت در معاملات روز گذشته را دنبال کردند و چهارشنبه 27 بهمن ماه در بالاترین سطح در 19 ماه اخیر ایستادند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۵:۳۴    
- همشهری آنلاین: وزیر نیرو با تشریح آخرین وضعیت بحران در استان خوزستان، از شکیبایی و صبر و همراهی مردم خوزستان تشکر کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۵:۳۴    
- همشهری دو - محمد مجد: انسان موجودی است که نیازمند روابط اجتماعی است و بدون حضور در اجتماع هیچ گاه از عهده پاسخگویی به نیازهای متنوع زندگی اش برنمی آید.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۵:۳۱    
- همشهری آنلاین: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پر شور هزاران نفر از مردم آذربایجان، حضور منسجم ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۵:۳۱    
- همشهری آنلاین: در روز اول مسابقات تور والیبال ساحلی 2017 در جزیره کیش، دو تیم ایران با قبول شکست مقابل اتریش و استرالیا از را ه یابی به جدول اصلی بازماندند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۲۴    
- همشهری دو - امیر اسماعیلی: زلزله طبس که آمد، همه شهر زیر و رو شده بود. تک و تنها سوار ماشینی شدم و خودم را به طبس رساندم.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۲۱    
- همشهری آنلاین: شرکت تسلا فروش خودروهای برقی لوکس را در دوبی آغاز کرد که نخستین گام این خودروساز آمریکایی در بازار خاورمیانه است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۲۱    
- همشهری آنلاین: اسمارت فون و اعتیاد بالای دونالد ترامپ به توئیتر و ارسال روزانه توئیت اکنون به موضوعی برای تحقیق و تفحص مجلس سنای آمریکا تبدیل شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۰۲    
- همشهری آنلاین: وزیر نفت از اظهارات مدیرعامل شرکت توتال در رابطه با همکاری با ایران انتقاد کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۰۲    
- همشهری آنلاین: رییس جمهوری اسلامی ایران به دعوت رسمی پادشاه عمان به منظور دیدار دوجانبه و گفت و گو با پادشاه این کشور، عازم مسقط شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۰۲    
- همشهری آنلاین: نرخ گذاری چهارشنبه 27 بهمن ماه بانک مرکزی از تقویت پنج ریالی دلار آمریکا به همراه 21 ارز دیگر نسبت به دیروز حکایت دارد و در مقابل ارزش 12 ارز همچون پوند انگلیس و یورو کاهش یافته و ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۰۲    
- همشهری آنلاین: در پی تنبیه بدنی دانش آموز کرمانی در چند روز گذشته، با دستور وزیر آموزش و پرروش، معلم متخلف کرمانی آماده به خدمت شد و پرونده آن به هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری جهت بررسی ارجاع ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۰۲    
- همشهری آنلاین: طلا در بازار جهانی در پی اشاره بانک مرکزی آمریکا به احتمال افزایش نرخ های بهره در نشست آینده این بانک که به صعود دلار منجر شد، در معاملات چهارشنبه 27 بهمن ماه اندکی کاهش یافت.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۳    
- همشهری آنلاین: در بازار چهارشنبه 27 بهمن ماه قیمت سکه تمام طرح جدید با افزایش 7000 تومانی در مقایسه با روز قبل به یک میلیون و 191 هزار تومان رسید و دلار آمریکا نیز 3817 تومان قیمت خورد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۳    
- همشهری آنلاین: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 549 هزار داوطلب در آزمون سراسری سال 1396 خبر داد و گفت: داوطلبان تا فردا پنج شنبه ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۷    
- همشهری آنلاین: دانشمندان درنظر دارند با نصب 10 میلیون پمپ بادی روی صفحات یخی قطبی به اسپری کردن آب دریا روی سطح یخ ها بپردازند تا شکاف های ایجاد شده در یخ های قطبی ترمیم پیدا کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۱۲    
- همشهری آنلاین: امیر دبی در اجلاس جهانی دولت ها اعلام کرد: امارات متحده عربی قصد دارد با همکاری های بین المللی در مریخ شهری کوچک بسازد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۱۲    
- همشهری آنلاین: رییس کمیته میراث فرهنگی شورای شهرتهران از ارایه طرحی به هیات رییسه در مورد افزایش ایمنی بازار خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۱۲    
- همشهری آنلاین: رئیس پلیس راهور ناجا از فوت بیش از 12 هزار نفر در حوادث ترافیکی 9 ماهه امسال خبر داد و گفت: 73 درصد از فوتی ها مربوط به حوادث جاده ای بوده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۱۲    
- همشهری آنلاین: مقامات سازمان حمل و نقل شهر دوبی اعلام کردند قصد دارند از ماه جولای سال جاری از تاکسی های پرنده در ناوگان حمل و نقل شهری خود استفاده کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۱:۰۰    
- همشهری دو : سیدمحمد الهی طباطبایی را می توان تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی ایران دانست
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۱:۰۰    
- همشهری دو - میرمحمد ابراهیم یزدانی: فضای مجازی دارای زرق و برق و جذابیت های فراوانی است که مخاطب های بسیاری را جذب خود کرده و روزانه ساعت های زیادی را در آن می گذرانند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۷    
- اسماعیل رمضانی: بهترین نوع فیلترینگ آن است که درونی باشد. معیارهای مناسب برای تشخیص محتوای مضر اگر درون آدم ها نهادینه شده باشد، همه چیز حل است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۷    
- همشهری دو - محسن امین: این روزها به چه فکر می کنید؟ به سالی که گذشت؟ به روزهای آخر سال که دارد به سرعت و فشردگی می گذرد؟
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۷    
- تردد خودرو های حامل خاک و نخاله و پسماندهای ساختمانی و عمرانی در شهر، بدون داشتن مجوز مسیر غیرقانونی بوده و با خاطیان برخورد می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۷    
- همشهری دو - سیدمهدی سیدی: حتما شما هم این جمله معروف را شنیده اید: هرکس بمیرد و امام زمان خودش را نشناسد، به مرگ جاهلیت مرده است .
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۷    
- همشهری آنلاین: آذربایجان غربی با 22 امتیاز منفی در جایگاه نخست دوی صحرانوردی نابینایان وکم بینایان ایستاد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۷    
- همشهری دو - لیلا به طلب: پارسال همین وقت ها بود؛ فرهنگسرای نیاوران پذیرای نمایشگاهی شد که نامش برای نخستین بار شنیده می شد؛
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۷    
- همشهری دو : تجربه سنگر، خاکریز، قمقمه خالی و دشمن بی رحم پیش رو وقتی که میگ و سوخو در آسمان شهر، زوزه می کشند؛ سنگرهایی که مأمن شهدا شده اند و دیوارهای فروریخته خانه ها...؛
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۳    
- همشهری آنلاین: زمان مشاهده یکی از ترفند های طبیعت در پارک ملی یوسمیت کالیفرنیا فرا رسیده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۳    
- همشهری آنلاین: اخترشناسان موفق به کشف 60 سیاره جدید در نزدیکی زمین شده اند، کشفی که می تواند احتمال یافتن سیاره ای قابل سکونت را افزایش دهد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۳۲    
- سیدمحمد فخار: دود دیزل یکی از مهم ترین عوامل آلاینده هوای کلانشهرهای کشور است که طی سال های اخیر هیچ توجهی به منظور کاهش آن به کار گرفته نشده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۳۲    
- همشهری آنلاین- مریم دری منش: پلنگی که با آسیب های جدی از رودسر به تهران منتقل شده بود، با عمل جراحی از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۰۸    
- همشهری آنلاین: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از ابلاغ اختصاص 45 میلیارد و 500 میلیون تومان وام شهریه توسط دولت خبر داد .
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۰۸    
- همشهری آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که طرح تامین امنیت مراسم رسمی از دستور کار مجلس خارج نشده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۹:۵۸    
- مافیای قاچاق کالاهای سلامت محور برایشان فرقی نمی کند، لوازم آرایشی - بهداشتی که استفاده می کنید برایتان عوارض پوستی دارد یا نه؟
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۹:۵۸    
- رئیس انجمن جراحان قلب ایران، نسبت به افزایش بیماری های قلبی در بین جوانان ایرانی هشدار داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۹:۵۸    
- علیرضا رادپور، عضو کمیته حقوقی انجمن رادیولوژی ایران: مانند همه تکنولوژی ها، استفاده درست و صحیح از تجهیزات پزشکی اهمیت زیادی دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۹:۵۵    
- علی اصغر محمدی: مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش تأیید کرد که حق التدریس معلمان شاغل و آزاد از مهر پرداخت نشده و علت آن را نبود اعتبار مصوب در بودجه 95اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۹:۵۵    
- امضاجمع کردن علیه وزارتخانه، اختلاف انداختن بین پرستار و پزشکه ، کارانه من بعد از طرح تحول دو برابر شده ، اصلا تو چه کار داری به حقوق پزشک ها، باید بگیم حقوق پرستارها کمه و.. ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۹:۵۵    
- عبدالله حاتمیان: به طورقطع با افزایش حقوق نیازمندان از 50هزار تومان به 200هزار تومان نمی توان پرونده توانمند سازی افراد آسیب پذیر جامعه را بست.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۹:۵۲    
- 2روز پس از آنکه محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه هیأت نمایندگان اتاق ایران گفت: محیط زیست به علت عبور 4گورخر ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۸:۳۱    
- همشهری آنلاین: سال ششم، شماره 99-100، ماهنامه سپیده دانایی، نشریه نظری تحلیلی حوزه روانشناسی برای آذر و دیماه 1395 منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۶:۳۹    
- فریبا خانی: درباره ی یک مکان خاص انشا بنویسید. این موضوع انشای ما بود و من باید درباره اش می نوشتم. من و مادرم که خیلی به هنر علاقه دارد؛ دو روز پیش به موزه ی هنرهای معاصر رفتیم.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۵:۳۹    
- اصغر بادپر: مسئله آن قدر مهم است که دیگر جایی برای توضیح نمی ماند؛ مسئله این است که بعضی از ما مهارت حل مسئله را نداریم و درآرزوی دنیای بدون مشکل، غوطه وریم.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۴:۳۳    
- اعضای شورای شهر تهران در 2نوبت صبح و بعدازظهر به بررسی لایحه بودجه سال آینده شهر تهران و سازمان ها و شرکت های تابعه آن پرداختند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۰:۴۶    
- بوی تن مامان را نمی دهد. - پروانه شام! زهرمار... این تعریف من از شام است. شامی که دست پخت مامان نیست.