جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۷:۳۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 16 اسفند 1397 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1397 
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۴:۴۴    
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۳:۵۴    
فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف یک محموله قاچاق 2200 کیلویی گوشت قرمز به ارزش بالغ بر دو میلیارد ریال از سوی مأموران نیروی انتظامی شهرستان میامی خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۳:۰۹    
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی از کشف یک واحد کاملا غیر بهداشتی تولید چرخ کرده خبر داد و گفت: طی گزارش مردمی ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۲    
شرکت سامسونگ از نسل آینده محصولات هوشمند و نوآورانه خود که با هدف ساده تر کردن زندگی کاربران طراحی شده اند، رونمایی کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۱    
فرمانده انتظامی شهرستان مهران از کشف 109 طاقه پارچه خارجی قاچاق و البسه زنانه به ارزش 7 میلیارد ریال خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۰:۲۷    
با توجه به اخطار هواشناسی مبنی بر افزایش سرعت باد و تلاطم شدید دریا، اسکله های گردشگری قشم از روز شنبه هجدهم اسفندماه به طور کامل تعطیل است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۲۰:۴۸    
در پنل بغض کودکان در جستجوی عدالت تاکیدشد: بی توجهی به کودکان چه به عنوان قربانی و چه به عنوان کودک – تروریست می تواند صدمات جبران ناپذیری به کودکان وارد کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۶:۴۴    
ما چه چیزی بهتر از آب می توانیم بخریم تا با آن تولید داشته باشیم، تا باعث بهتر شدن هوا شود و عامل پایداری و حفظ خاک باشد؟
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۶:۴۶    
استاندار گیلان از استقبال پرشور مردم همیشه در صحنه گیلان از رییس جمهور و کاروان تدبیر و امید قدردانی کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۸    
پیکر مادر شهیدان عبدالرحیم و هدایت الله خرمدل با حضور مردم در جهرم تشییع و به خاک سپرده شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۵    
پس از اوج گیری قیمت خودروهای داخلی که منجر به ثبت رکوردهای جدیدی در بازار شد، این هفته منحنی قیمت رو به نزول رفت، اما مشتریان رغبتی به خرید نشان ندادند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۰    
"شاید او تنها قفل سازی در کشور باشد که می تواند قفل های قدیمی مثل قفل های لوله ای ، فنر ماشه ای ، کلید پیچی ، آویزی ، رومی و... را تعمیر کند".
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۵    
استاندار بوشهر از سفر رییس جمهور به این استان خبر داد و افزود: در این سفر طرح ها و پروژه های مهم و تاثیرگذار در روند توسعه استان و کشور افتتاح خواهد شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۱    
لغو اجرای یک نمایش در تالار مولوی، معرفی داوران نخستین جشنواره تئاتر بانو، اختتامیه یک جشنواره تئاتری و خبری از یک اجراخوانی در ایران تماشا از جمله خبرهای تئاتری روز جمعه، 17 اسفندماه هستند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۱    
حجت الاسلام پناهیان گفت: نباید اعتراضات خوارج گونه نسبت به ولی امر مسلمین داشته باشیم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۰    
ادامه بررسی طرح اصلاح موادی از انتخابات و رسیدگی به دو لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد و دائمی کردن قانون مدیریت خدمات کشوری در دستور کار هفته آینده مجلس ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۱    
آیا رزم آرا تمایل داشت شاه را کنار بزند؟ این سوالی است که عده ای مطرح کرده اند اما هیچ سندی برای اثبات آن وجود ندارد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۵    
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در مجمع عمومی و سالانه این فدراسیون در تشریح عملکرد سال 97 این مجموعه تصریح کرد که فدراسیون پزشکی ورزشی در بخش های ساماندهی ورزشکاران ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۳    
تیم باتی باکس تهران عنوان قهرمانی نخستین دوره تور والیبال برفی ایران را به دست آورد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۷    
رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از فعالیت 2 میلیون و 100 هزار نفر در کانون های فرهنگی مساجد کشور خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۳    
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم بر لزوم تلاش هرچه بیشتر ائمه جماعات در زمینه جذب جوانان تاکید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۳    
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، روند تحولات جامعه زنان ایران را مثبت و پیشرو خواند و گفت: آمار بازماندگی از تحصیل دختران از 38 درصد طی چهار دهه اخیر به سه درصد رسیده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۳    
رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از بعدازظهر شنبه تا یکشنبه شب در نیمه شمالی استان رگبار ملایم تا متوسط و رعدوبرق پیش بینی می شود که احتمال جاری شدن موقتی رواناب وجود دارد .
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۱    
محموله 27 هزار و 500 تنی شکر خام وارد بندر شهید رجایی بندرعباس شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۰۶:۲۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه حمله انتحاری به یک گردهمایی در شهر کابل که برخی از مقامات و شخصیت های دولتی افغانستان نیز در آن حضور داشتند را شدیداً محکوم کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۰۶:۱۸    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه که به منظور برگزاری دور نهم کمیته سیاسی ایران و آفریقای جنوبی به کیپ تاون سفر کرده است با خانم بالیکا امبته رئیس پارلمان آفریقای جنوبی دیدار و گفتگو کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۰۲:۲۲    
معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: کشور در شرایط فعلی نیازمند داروی مثبت نگری و آینده نگری است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۳:۵۴    
وزیر راه و شهرسازی گفت: قرارداد برقی کردن قطار مشهد-تهران منعقد شده اما با اشکالاتی مواجه شده و ما مذاکراتی داشتیم که در آینده نه چندان دور موانع قراردادی برطرف خواهد شد و ما ترتیبی خواهیم داد که این ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۳:۳۱    
زنیت با وجود گلزنی مهاجم ایرانی اش در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا مغلوب ویارئال شد و آرسنال 10 نفره از رن شکست خورد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۳:۱۹    
در آئین پایانی این رویداد بین المللی که شامگاه روز 16 اسفند 1397 در مرکز آفرینش های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، فیلم انیمیشن این کیک شگفت انگیز! محصول مشترک بلژیک ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۳:۰۴    
تیم پتروشیمی بندر امام با پیروزی مقابل پالایش نفت آبادان همچنان صدرنشین لیک برتر باقی ماند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۲:۵۱    
سی وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فیلم هایی شاخص از دهه 60 را برگزیده تا در بخش نمایش فیلم های کلاسیک مرمت شده به نمایش گذارد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۲:۴۹    
شهردار تهران با تاکید بر اینکه رنگ شهر تهران خاکستری است افزود: باید رنگ شهر تهران را تغییر دهید و از رنگ در این شهر بهره بگیرید.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۲:۴۷    
دکتر سید محمد یاشارنادری طی حکمی محمد حبیبی را به سمت رئیس ستاد برگزاری مراسم شهید آوینی منصوب کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۲:۴۲    
مراسم یادبود هنرمندان درگذشته سال 97 در حالی برگزار شد که هنرمندان حاضر در این مراسم از مسئولین خواستند قدر زنده ها را بدانند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۲:۲۲    
لیلیت تریان از مجسمه سازان پیشکسوت ایران پنجشنبه، 16 اسفند ماه در سن 88 سالگی درگذشت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۱:۵۹    
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از حمله سارقان مسلح به یک طلافروشی و سرقت مقادیری طلا در شهر لنده این استان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۱:۵۳    
وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و هند ساعتی پیش در گفتگویی تلفنی در خصوص آخرین تحولات روابط دوجانبه و مسائل منطقه ای گفتگو و تبادل نظر کردند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۱:۲۵    
مراسم معارفه سرپرست جدید مجموعه برج میلاد با حضور مدیرکل دفتر شهردار تهران، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و جمعی از مدیران این معاونت و معاونان مجموعه برج میلاد برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۱:۲۰    
بعد از شکست برابر پورتو و حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا سرمربی رم از کار برکنار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۰:۵۷    
برگزیدگان دومین دوره از جایزه ترانه افشین یداللهی معرفی شدند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۰:۵۶    
دبیرکل جبهه پایداری گفت: ما با هیچ کسی از قبل نمی بندیم، فقط نگاه می کنیم که چه کسی اصلح است،چه از پایداری باشد چه نباشد چرا که تجربه ائتلاف را داریم و نتیجه آن را هم دیدیم که حتی یک نفر از لیست وارد ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۰:۵۰    
نفرات راه یافته به دیدار فینال رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان مشخص شدند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۹    
معاون حقوقی رئیس جمهور با اشاره به وضع تحریم ها علیه کشور، گفت: بخش هایی از قوانین داخلی که با توجه به شرایط فعلی اقتصادی، ممکن است برای مردم مشکلاتی را بوجود بیاورد ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۹    
مدیرکل روابط عمومی قوه قضاییه اعلام کرد:مراسم تودیع و معارفه رئیس قوه قضاییه 20 اسفند انجام می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۵    
وزیر آموزش و پرورش گفت: 99 درصد از اعتبارات وزارت آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۰    
سخنگوی شورای نگهبان، گفت: بررسی بخش کوچک باقی مانده از لایحه بودجه 98 به اوایل هفته آینده موکول شد و نظرات شورای نگهبان در مورد بخش عمده این لایحه برای مجلس به صورت غیررسمی ارسال می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۹:۵۸    
مراسم بزرگداشت نخستین سال درگذشت همایون شهنواز - کارگردان سریال دلیران تنگستان و نویسنده فیلمنامه روز واقعه - امروز 16 اسفند ماه در موزه سینما برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۹:۵۰    
سیدابراهیم رئیس السادات یا همان ابراهیم رئیسی، آذر سال 1339 در مشهد به دنیا آمد و در سال 1354 برای ادامه تحصیلات به حوزه علمیه قم و مدرسه آیت الله بروجردی رفت ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۶    
پس از 41 سال، دو اتفاق مهم باعث اسطوره زدایی از افسانه تختی شده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۳    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: دولت برای تامین نیازهای اساسی مردم، ارز دولتی در اختیار فعالان اقتصادی قرار می دهد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۳    
سرمربی پدیده مشهد می گوید بازی تیمش برابر ذوب آهن بدترین نمایش شاگردانش در لیگ هجدهم بوده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۳    
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار کرد: دانشگاه های جامع علمی کاربردی با توجه به سیاست های دولت و نیاز بازار به نیروهای مهارتی با مشکل کمبود دانشجو مواجه نخواهند بود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۸    
نشست خبری سرمربی ذوب آهن به دلیل درگیری لفظی با یک خبرنگار نیمه تمام ماند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۵    
تیم ملی شمشیربازی جوانان ایران در اپه تیمی قهرمانی آسیا یازدهم شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۵    
پیکر "شهید علی اشرفی" از شهدای سقوط بالگرد اورژانس در شهرکرد، فردا در بناب تشییع می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۲    
رهبر انقلاب در حکمی حجت الاسلام والمسلمین رییسی را به سمت ریاست قوه قضاییه منصوب کردند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۸:۲۶    
منابع دفاعی آگاه می گویند نیروهای ویژه انگلیس نقشی کلیدی در عملیات های ضد تروریستی در افغانستان ایفا خواهند کرد که در چارچوب برنامه های نظامی تضمین شده از سوی واشنگتن و به دنبال تصمیم دونالد ترامپ ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۶    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی را به ریاست قوه ی قضائیه منصوب کردند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۱    
سرمربی استقلال خوزستان می گوید تیمش با وجود نمایش خوب مقابل پیکان برابر این تیم تن به شکست داده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۰    
سرمربی پیکان می گوید در تلاش است تا روند پیروزی های تیمش ادامه دار باشد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۳    
ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان برای سومین بار متوالی، عنوان آقای گلی لیگ برتر را به دست آورد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۲    
تیم فوتسال مس سونگون با برتری مقابل گیتی پسند در فینال به مقام قهرمانی لیگ برتر دست یافت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۸:۵۸    
ذوب آهن موفق شد با برتری یک گله برابر پدیده نخستین پیروزی خود را زیر نظر علیرضا منصوریان در لیگ برتر دشت کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۷:۵۶    
تایوان رسما از آمریکا خواست جنگنده های جدیدی برای دفاع از خود در مقابل چین در اختیار این کشور قرار دهد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۸:۵۵    
سرمربی سایپا با انتقاد از افشین قطبی گفت: سه بازی است که تیمش نتیجه نگرفته من که نمی توانم راه بدهم تا به تیمم گل بزند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۸:۵۴    
وزیر کشور با تاکید بر اینکه همواره منافع ملی و مصلحت عمومی را در نظر بگیرید و صادقانه عمل کنید، گفت: مرز ما قانون است و نباید ذره ای از قانون و اصولمان عقب نشینی کنیم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۸:۴۸    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در ژاپن با همکاری سازمان تجارت خارجی ژاپن (جترو) و به مناسبت بزرگداشت نودمین سال روابط دیپلماتیک میان ایران و ژاپن امروز سمیناری اقتصادی با عنوان هدف ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۸:۴۴    
رئیس گروه توسعه روستایی دانشگاه زوریخ، با اشاره به اجرا نشدن کامل قانون حفاظت از جنگل ها در ایران گفت: در سوئیس از صد درصد جنگل ها براساس قانون حفاظت می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۶    
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به مصوبات ستاد تنظیم بازار گفت: سیب و پرتغال شب عید خریداری شده است و در دهه پایانی اسفند در اختیار هموطنان قرار می گیرد و گوشت قرمز هم به همین شکل و بر اساس تصمیمات ستاد ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۳    
سرمربی سایپا با انتقاد از افشین قطبی گفت: سه بازی است که تیمش نتیجه نگرفته من که نمی توانم راه بدهم تا به تیمم گل بزند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۱    
معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی گفت: پروژه 58 متری اراک اردیبهشت 98 تعیین تکلیف می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۸:۲۸    
نمایندگان ایران فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را به بدترین شکل ممکن شروع کردند؛ یک شکست سنگین برای استقلال و دو تساوی ناامیدکننده خانگی برای پرسپولیس و ذوب آهن ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۸:۲۸    
سرمربی تیم فولاد خوزستان نسبت به عملکرد علی دایی بعد از بازی واکنش نشان داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۸:۲۳    
دادستان کل کشور با اشاره به آمار کلاهبرداری هایی که از طریق فضای مجازی شده است، عنوان کرد: کلاهبرداری هایی که از طریق اینترنت انجام می شود ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۸:۱۰    
اولین روز از مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا 2019 با پیروزی امارات مدعی و تساوی میزبان به پایان رسید.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۱    
شیخ رشید احمد وزیر راه آهن فدرال پاکستان پیام کتبی مشترک رییس جمهور و نخست وزیر کشور پاکستان را جهت تقدیم به محضر رهبر معظم انقلاب تسلیم علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۰    
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به بیانیه پایانی نشست کمیته چهار جانبه وزرای خارجه اتحادیه عرب گفت: بیانیه های فاقد ارزش و غیرسازنده این کمیته هیچ حاصل و دستاوردی جز تعمیق بی اعتمادی هر چه بیشتر و افزایش ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۷:۵۴    
کمیته اخلاق با صدور اطلاعیه ای از لغو دستور موقت مرتبط با بازیکن تیم استقلال تهران خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۷:۵۳    
تیم فوتبال سایپا برابر میهمانش فولاد خوزستان با یک گل به برتری رسید.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۲    
سرمربی ماشین سازی تبریز می گوید تهمتی که بابت تبانی تیمش در مصاف با تراکتورسازی مطرح بوده باعث شد تا شاگردانش نتوانند نمایش خوبی ارائه دهند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۷    
ولیعهد ابوظبی و رئیس جمهوری آمریکا در تماس تلفنی درباره گسترش همکاری های دوجانبه و چشم اندازهای همکاری میان دو کشور و برخی مسائل مورد علاقه طرفین بحث و تبادل نظر کردند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۶    
ظل السلطان برعکس برادر خود مظفرالدین میرزا وارد اجتماع است و در کارهای دولتی عامل مؤثری است. با فرنگی ها معاشرت می کند و از دوستی با انگلیسی ها دم می زند و خود را روشنفکر و طرفدار تمدن جدید می داند ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۵    
مصاف دو تیم استقلال خوزستان و پیکان با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان حسین فرکی به پایان رسید.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۹    
زمینه ثبت وقف نامه حاج حسین آقا ملک در حافظه جهانی یونسکو، با همکاری کتابخانه و موزه ملی ملک و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران فراهم می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۸    
سرمربی تراکتورسازی تبریز می گوید تیمش می توانسته گل های بیشتری به ماشین سازی بزند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۱    
محفل تکریم بازماندگان شهید محمدرضا حمیدی از رزمندگان اطلاعاتی دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۸    
اسکندر مؤمنی، دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشورمان که در رأس هیأتی متشکل از معاونین ستاد و سردار زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا به مسکو سفر کرده است، با واسیلی پیسکاریف ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۷    
دادستان تهران از انجام 270 بازدید و بازرسی از 500 مرکز عرضه گوشت قرمز و کالاهای اساسی در تهران خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۲    
تونس از تمدید وضعیت فوق العاده در این کشور به مدت یک ماه دیگر خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۷    
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در داربی تبریز مقابل ماشین سازی به پیروزی رسید.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۸    
مسابقات کشوری بسکتبال دانشجویان با قهرمانی دانشگاه صنعتی اصفهان پایان یافت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۷    
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد، مسکو این حق را دارد که در واکنش به اقدامات مشابه واشنگتن، موشک های خود را در هر منطقه ای که بخواهد، مستقر کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۷    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به سؤالی درباره لیلةالرغائب، پنجشنبه هفته آینده را زمان انجام اعمال این شب دانستند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۶    
رییس مجمع مشورتی توسعه استان های کشور گفت: در طول عمر انقلاب اسلامی با وجود تمامی سختی ها، بسیاری از مشکلات کشور بر طرف شده اند و تک تک مردم ایران در رشد نظام و انقلاب اسلامی سهیم هستند .