سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۱۵:۱۳May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 6 بهمن 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 تیر 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 آذر 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 بهمن 1399 جام جم 2 بهمن 1399 جام جم 3 بهمن 1399 جام جم 4 بهمن 1399 جام جم 5 بهمن 1399 جام جم 6 بهمن 1399 جام جم 7 بهمن 1399 جام جم 8 بهمن 1399 جام جم 9 بهمن 1399 جام جم 10 بهمن 1399 جام جم 11 بهمن 1399 جام جم 12 بهمن 1399 جام جم 13 بهمن 1399 جام جم 14 بهمن 1399 جام جم 15 بهمن 1399 جام جم 16 بهمن 1399 جام جم 17 بهمن 1399 جام جم 18 بهمن 1399 جام جم 19 بهمن 1399 جام جم 20 بهمن 1399 جام جم 21 بهمن 1399 جام جم 22 بهمن 1399 جام جم 23 بهمن 1399 جام جم 24 بهمن 1399 جام جم 25 بهمن 1399 جام جم 26 بهمن 1399 جام جم 27 بهمن 1399 جام جم 28 بهمن 1399 جام جم 29 بهمن 1399 جام جم 30 بهمن 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۱۲:۵۷    
همایون ارشادی، نیلوفر کوخانی، محیا دهقانی، رویا جاویدنیا و محمد حیدری به گروه بازیگران مجموعه نوروزی هم بازی اضافه شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۴:۴۵    
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنج شنبه 23 بهمن 1399 در بازار آزاد تهران به 11 میلیون و 820 هزار تومان رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۷ - ۱۴:۰۶    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شناسایی 7هزار و 61 مورد جدید بیماری کووید 19 در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۵:۵۱    
هر دلار امروز (پنجشنبه) در صرافی های بانکی 23 هزار و 750 تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز معاملاتی کاری گذشته 20 تومان کاهش یافت و نرخ هر یورو نیز به 28 هزار و 550 تومان رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۰:۵۱    
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، هوای پایتخت برای سومین روز پیاپی در محدوده قابل قبول قرار دارد این در حالیست که طی هفته گذشته هوای پایتخت پنج روز در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار داشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۱:۱۲    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا محورهایی که مسدود هستند را تشریح کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۰۵:۱۲    
در سال 2020 بود که سونی با معرفی یک خودروی مفهومی همه را سورپرایز کرد. این خودرو که ویژن S نام دارد یک سدان الکتریکی و خودران بوده و افراد زیادی امیدوار هستند که سونی این محصول را روانه خط تولید کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۹:۱۶    
چند سالی است دیگر از صف های طویل گیشه به وقت جشنواره خبری نیست. نه به این دلیل که جشنواره رونق نداشته، بلکه تکنولوژی کارها را ساده کرده است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۲۰:۲۲    
محاکمه نمایشی علامه شیخ ابراهیم زکزاکی در حالی به 18 و 20 اسفند موکول شد که یکی از تظاهرات کنندگان معترض به حبس دبیرکل جنبش اسلامی نیجریه نیز امروز در ابوجا به شهادت رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۷:۰۱    
در حالی که اعمال محدودیت های جدید کرونایی در کشورهای عضو اتحادیه اروپا تشدید شده است، معترضان به قرنطینه و محدودیت های کرونایی خشم خود را متوجه دولت ها و پلیس این کشورها کرده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۹:۳۷    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی لایحه بودجه سال 1400 از روز سه شنبه هفته آینده در مجلس شورای اسلامی آغاز خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۹:۰۱    
برخی از مشترکان برق پایتخت در تاریخ سه شنبه؛ 7 بهمن ماه با خاموشی های احتمالی و پراکنده برق، مواجهه خواهند شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۸:۰۷    
مادر 40 ساله ای که پسر 10 ساله اوتیسمی اش را به قتل رسانده بود بازداشت شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۸:۰۷    
یکی از معلمان روستای ماهین واقع در دهستان چوقور قزوین که اقدام به تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان پایه سوم ابتدایی کرده بود به هیأت تخلفات معرفی شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۶:۰۷    
پس ازاینکه بنتلی توسط فولکس واگن و رولزرویس توسط ب ام و خریداری شدند، دایملر که می خواست برندی فوق لوکس برای رقابت با هموطنان خود داشته باشد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۵:۱۰    
مقامات پزشکی انگلیس می گویند: افرادی که واکسن کرونا دریافت کرده اند هنوز هم ممکن است این ویروس را به دیگران منتقل کنند و باید به محدودیت های قرنطینه ای ادامه دهند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۴:۱۰    
پژوهشگران کره جنوبی در بررسی جدید خود، نانوذراتی با ساختاری شبیه به ذرت بو داده ابداع کرده اند که می توانند به مقابله با ذرات ویروسی کمک کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۳:۱۰    
محققان دانشگاه استرالیای غربی گامی جدید در زمینه ی کشف چگونگی فرگشت مغز انسان برداشتند. این یافته ها نشان می دهد که چگونه وقایع ژنتیکی که در اجداد شبیه به ماهی ما رخ داده است نقش مهمی در زیست شناسی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۲:۰۷    
دارچین یک ماده ضدمیکروبی قوی است که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و در درمان عفونت ها مؤثر است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۱:۱۰    
اگر احساس می کنید که لاغر هستید و به افزایش وزن فکر می کنید، روش هایی برای افزایش وزن سریع اما طبیعی وجود دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۰:۱۰    
پروبیوتیک ها را نسل جدیدی از داروهای زنده می نامند که کیفیت زندگی را افزایش می دهند و به بالا بردن ایمنی بدن کمک می کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۳:۰۷    
ویروس کرونا روی بسیاری از فعالیت ها تأثیر داشته و مشاغل، مسافرت ها و مهمانی ها را تحت تأثیر قرار داده است. برگزار نشدن مراسم عقد و عروسی هم یکی دیگر از چالش های این ماجراست.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۲:۰۷    
میوه خوری پر است از میوه های رنگ و وارنگ فصل. همگی خوشمزه و سرشار از فایده. قراراست مهمان ها ابتدا هریک بشقابی پر از میوه بخورند و بعد نوبت برسد به قهوه و چای به همراه قند یا کشمش و خرما ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۱۰    
تا به حال شده وارد جمع جدیدی شوید و پیش از معرفی خودتان، آنها با شما رفتار خاصی داشته باشند؟ رفتار مثبت به احتمال زیاد برای شما خوشایند بوده، اما رفتار منفی همیشه همراه تان خواهدماند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۰:۳۱    
سخنگوی نیروهای مسلح عراق و کمیسیون امنیتی پارلمان این کشور اعلام کردند عوامل انتحاری انفجارهای بغداد عراقی بودند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۰:۲۵    
همه غم و سختی های کرونا یک طرف، پای کار آمدن افراد نیکوکار، جهادی و اعضای سازمان های مردم نهاد طرف دیگر. حضور این افراد در روزگار سخت کنونی خیلی ها را به بهترشدن شرایط دلگرم می کند .
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۰:۲۲    
استاندار تهران با تاکید بر این که وضعیت فعلی تهران زرد متمایل به نارنجی است از پیشنهاد ستاد مقابله با کرونای استان تهران به ستاد ملی برای اعمال محدودیت های تردد به استانهای شمالی در تعطیلات پیش رو ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۰:۰۷    
متخصص تغذیه انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور نکاتی را درباره سبک تغذیه سالم و تقویت سیستم ایمنی در مقابله با بیماری ها ارایه کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۹:۵۵    
یکی از موضوع هایی که پدر و مادرها در نخستین سال های کودکی فرزندشان نگران آن هستند، چگونگی زبان بازکردن و زمان صحبت کردن کودک است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۹:۴۶    
وزارت بهداشت این هفته اعلام کرد که تمام شهرستان ها از وضعیت قرمز و خیلی پرخطر کرونا خارج شده اند اما همچنان 18 شهرستان نارنجی بوده و ممنوعیت تردد و سفر به آن ها برقرار است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۹:۴۰    
صنعت نفت مقابل سپاهان تسلیم شد تا شاگردان محرم نویدکیا، جای نفتی ها را در رتبه دوم جدول لیگ برتر فوتبال بگیرند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۹:۲۲    
در یک سال گذشته همه گیری بیماری کووید 19 موجب وارد آمدن خسارات زیادی به صنایع مختلف شد. صنایع فضایی نیز از این آسیب ها بی نصیب نماند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۹:۲۲    
سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: مطابق مقررات و فرآیند مصوب کمیته ملی واکسن، در صورتی که مجوز مصرف و ورود هر واکسن کرونا صادر شود، هیات امنای ارزی نسبت به واردات واکسن مستقیم یا غیرمستقیم اقدام می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۹:۱۶    
انستیتو پاستور فرانسه رسماً از توقف پروژه تولید واکسن کرونا در این مؤسسه خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۹:۱۰    
مدیرعامل شرکت داروسازی فایزر، فاش کرد وی واکسن کرونای تولیدشده توسط شرکت خود را استفاده نکرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۹:۰۱    
طبق گزارش بانک مرکزی، متوسط قیمت خرید و فروش یک مترمربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی شهر تهران در دی ماه 27 میلیون و 390 هزار تومان بود که نسبت به ماه قبل 1 ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۸:۵۵    
کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت که جام ملت های آسیای زیر 16 سال و زیر 19 سال را به خاطر کرونا لغو کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۸:۵۲    
رییس انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور با بیان اینکه احتمال سرایت ویروس کرونا از طریق مواد غذایی وجود دارد، گفت: این احتمال به خصوص در مورد غذاهای غیر صنعتی، غیر کارخانه ای و سنتی بیشتر است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۸:۴۶    
سخنگوی صنعت برق گفت: جداول خاموشی های برنامه ریزی شده اعلام می شود اما تلاش می کنیم که دچار خاموشی نشویم.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۸:۴۶    
لیزردرمانی در شصت - هفتاد سال گذشته جزو روش های مدرن برطرف کردن دردها بوده است. انرژی نور و لیزر تابانده شده به دو دسته گرم و سرد تقسیم می شوند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۸:۳۱    
تیم فوتبال فولاد خوزستان با پیروزی مقابل ماشین سازی تبریز به مسیر موفقیت در رقابت های فصل جاری لیگ برتر بازگشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۸:۱۶    
خانواده دانشمند برجسته و ممتاز هسته ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده عصر امروز (دوشنبه) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۸:۱۰    
آسم، بیماری شایعی است که با درگیری مجاری هوایی موجب دشواری تنفس می شود. التهاب مجاری هوایی همراه با تشدید اسپاسم مجاری و ترشح بالای موکوس منجر به تنگ شدن مجاری هوایی شده و علائم آسم یعنی سرفه ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۵۲    
خانواده دانشمند برجسته و ممتاز هسته ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده عصر امروز با حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۲۵    
آیا می دانید روزانه در سراسر دنیا بیش از یک میلیون نفر به نوعی از عفونت های قابل انتقال از راه تماس جنسی مبتلا می شوند؟ می دانستید برخی از این عفونت ها نه تنها می تواند به ناباروری منجر شود بلکه از ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۰۷    
تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال برابر آلومینیوم اراک روی دو ضربه سر بازی را واگذار کرد و نخستین شکست خود را در این فصل از مسابقات لیگ تجربه کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۰۱    
همه آنها که در سراسر دنیا مخاطب گفت وگوهای لری کینگ بودند، تصور نمی کردند او با کرونا از دنیا برود. او 64 سال در شبکه های پربیننده از جمله سی ان ان با چهره های سرشناس در حوزه های هنر ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۷:۰۱    
کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما اعلام کرد مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 در دو منطقه شرق و غرب به صورت متمرکز برگزار می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۶:۵۵    
مجید اخشابی تیتراژ پایانی سریال دادستان به کارگردانی مسعود ده نمکی و تهیه کنندگی محمد خزاعی را می خواند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۶:۵۲    
رئیس مرکز سیمای استان ها گفت: سیمای مراکز، هزار و 400 ساعت برنامه تلویزیونی را به مناسبت چهل و دومین فجر انقلاب روانه آنتن می کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۶:۴۰    
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با هشدار نسبت به احتمال بیشتر انتقال کرونا از طریق مواد غذایی فله ای و سنتی نسبت به مواد غذایی صنعتی تاکید کرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۶:۴۰    
سخنگوی وزارت بهداشت هشدار داد که کاهش در میزان عمل به توصیه های بهداشتی از سوی هر یک از ما می تواند موج چهارم بیماری را به صوت فراگیر در کشور ایجاد کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۶:۳۷    
کال جوش یا کله جوش دارای کلسیم و فسفر فراوان بوده و طبع گرمی دارد و برای درمان پوکی استخوان بسیار مفید و موثر است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۶:۳۱    
کلم ها و مخصوصا کلم بروکلی خواص بسیار زیادی دارند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۶:۲۲    
اولین روز زمستان امسال گزارشی با عنوان جهان محروم از هگمتانه در همین صفحه منتشر شد؛ گزارشی که از دغدغه فعالان میراث فرهنگی در خصوص حفظ ونگهداری برخی آثار تاریخی استان همدان حکایت می کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۵:۵۲    
فرانسیس فوکویاما، نامی آشنا در حوزه نظریه پردازی آمریکا محسوب می شود. نظریه مشهور وی مبنی بر پایان تاریخ ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۵:۳۱    
مادر روانی 5 فرزندش را با شلیک گلوله به قتل رساند و خانه اش را با اجساد فرزندانش به آتش کشید و با شلیک گلوله به سرش خودکشی کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۵:۲۵    
شمار دروغ ها و اخبار ناصحیحی که دونالد ترامپ در دوره چهار ساله ریاست جمهوری اش، به زبان آورده بیش از 30 هزار مورد بوده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۵:۲۵    
مطابق قانون کار حداقل عیدی کارگران برای یک سال کار حداقل معادل 60 روز و حداکثر 90 روز است، بر این اساس امسال حداقل عیدی پرداختی به کارگران بین سه میلیون و 820 هزار تومان تا پنج میلیون و 731 هزار ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۵:۰۷    
کارشناسان و متخصصان تغذیه معمولا توصیه می کنند برای بهبود سلامت و تقویت سیستم ایمنی از مصرف انواع خاصی از مواد غذایی در فصل زمستان پرهیز کنیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۴۰    
سه مرد که سودای یافتن گنج در سر داشتند، قربانی گازهای سمی غار بابااحمد شدند. این غار پیش از این هم جان دو جوینده گنج را در سال 97 گرفته بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۳۷    
در سال های اخیر بسیاری از علاقه مندان به تحصیل در خارج از کشور، کشور آلمان را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۲۵    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شناسایی 6هزار و 309 بیمار جدید کووید 19 در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۲۵    
قضات دادگاه کیفری استان تهران برای دستگیری سه قاتل فراری از پلیس اینترپل درخواست کمک کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۲۵    
پلیس گلستان اعضای باند سرقت و جرائم خشن را پس از 9 سال فرار از دستان قانون دستگیر کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۲۵    
مقامات مکزیکی خبر از کشف 19 جسد سوخته در مرز مکزیک و آمریکا دادند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۲۵    
جوانی که برادر ناتنی خود را در پی مشاجره برسر بازی بسکتبال به قتل رسانده بود بازداشت شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۲۵    
کارگر رستوران که در جنایتی شبانه، زنی افغانستانی را به قتل رسانده بود با رضایت اولیای دم و تلاش واحد صلح و سازش دادسرای امور جنایی تهران از قصاص رهایی یافت.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۰۷    
فاجعه سقوط بهمن این بار در مرز ایران و ترکیه. پس از مرگ 12 کوهنورد در آوار بهمن تهران، این بار خبر رسید پنج نفر از اهالی روستای کوران بخش صومای برادوست شهرستان ارومیه، در اثر ریزش بهمن مفقود شده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۳:۳۷    
اگر شما هم به صورت روتین به باشگاه می روید، قطعا الپتیکال یکی از محبوب ترین دستگاه های هوازی است که از آن استفاده می کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۳:۳۱    
خوابمان نمی برد. چه مرضی داشتیم که بعد از یک عالمه پیاده روی در اردوی نظامی آخر دوره آموزشی خدمت خوابمان نمی برد را خدا می داند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۳:۱۶    
سال گذشته، همزمان با روز ملی کارآفرینی، اسنپ کمپین همراه زنان سرزمینم را آغاز کرد. در این طرح 417نفر از زنان سرپرست خانواده عضو ناوگان اسنپ تا پایان اسفند 1398 از پرداخت کمیسیون معاف شدند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۳:۱۶    
باخت اخیر استقلال باعث انتقادهای زیادی علیه این تیم شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۳:۱۶    
شاید بهتر است موضع مان را از همین اول مشخص کنیم؛ این که خانه، خانه است و جایی برای زندگی انسان. پس حیوانات، گزینه مناسبی برای همزیستی با انسان ها در یک خانه نیستند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۳:۱۶    
حسین فراهانی نیک به سمت سرپرست اداره کل برنامه ریزی و نظارت معاونت سیما منصوب شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۳:۱۶    
ضمیمه چاردیواری دوشنبه 6 بهمن 1399 روزنامه جام جم منتشر شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۳:۰۷    
شرکت دکورآفیس با توجه به اینکه بصورت تخصصی در زمینه فروش پارکت و کاغذ دیواری فعالیت میکند بهترین مشاور برای شما برای خرید بهترین و ایده آل ترین پارکت و کاغذ دیواری می باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۲:۴۰    
شبکه نمایش خانگی یکی از رسانه های مهم و تاثیرگذار است و مخاطبانی جدی و پیگیر دارد. گرچه به لحاظ وسعت مخاطبان، این شبکه قابل مقایسه با گستردگی بالای تماشاگران تلویزیون نیست ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۲:۳۷    
ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت با اشاره به اینکه ویروس جهش یافته غیر از همان چند مورد انگلیسی در کشور مشاهده نشده است گفت: نوع جهش یافته دیگری دیشب در اسرائیل شناسایی شده است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۲:۳۷    
زمانی که بحث ضرورت برگزاری جشنواره های سینمایی در زمان شیوع کرونا پیش آمد، سراغ برخی دبیران این رویدادها از جمله دبیر جشنواره فیلم کوتاه تهران رفتیم و بحث چرایی و اهمیت برگزاری این رقابت های سینمایی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۲:۱۰    
مجید تخت روانچی سفیر ایران در سازمان ملل با اشاره به ادعای مذاکره پنهانی او با تیم بایدن گفت: زمانی گفتند من در حال مذاکره مخفی با آمریکایی ها هستم که چند هفته در تهران بودم.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۲:۰۷    
روزنامه جام جم در شماره امروز خود دوشنبه ششم بهمن ماه مطلبی در رابطه با ستاره های این روزهای فوتبال ایران که در دو تیم آبی و قرمز بازی می کنند منتشر کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۲:۰۷    
در حالی که آمار مبتلایان به کرونا به 100 میلیون نفر نزدیک می شود کشورهای اروپایی با قرنطینه سفت و سخت تری نیز روبرو هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۲:۰۷    
نمایشگاه مجازی کتاب تهران به مدت دو روز تمدید شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۲:۰۷    
یکی از قالب های برنامه سازی در دنیا، تاک شو یا همان برنامه های گفت وگومحور است که مخاطبان خودش را دارد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۱:۵۵    
بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی تا روز چهارشنبه آسمان صاف در قالب مناطق کشور خواهیم داشت و شهرهای صنعتی پرجمعیت با افزایش غلظت آلاینده ها مواجه می شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۱:۵۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: تاکنون برخی اطلاعات ضد و نقیضی در ارتباط با توقیف نفتکش ایرانی در اندونزی دریافت کرده ایم و منتظر گزارش بیشتری از سوی دولت اندونزی هستیم .
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۱:۲۵    
پسر جوانی که به خاطر عشق به دخترخاله اش، همسر وی را به قتل رسانده بود در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۱:۰۷    
سال گذشته همین روزها بود که طرح حمایتی نشان ایرانی1 در روزنامه جام جم اجرا شد. همان موقع گفتیم تعریف از کسب وکار شما افتخار ماست و در سال رونق تولید کوشیدیم با حمایت حداکثری از تولیدکنندگان بخش خصوصی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۱:۰۷    
ماجرای سیلی خوردن سرباز راهور که در فضای مجازی به سوژه داغی تبدیل شده در مراجع مختلف در حال رسیدگی است تا ابعاد آن مشخص شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۱:۰۱    
برای کسی که باید مراقب هر لقمه غذایش باشد، باید چراغ راهنمایی روی محصولات کارخانه ای را به دقت بخواند و به عدد قند آن توجه کند، باید حسرت خوردن ماکارونی، شکلات، تنقلات ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۰:۲۵    
زن 24 ساله که در یکی از پاتوق های سیاه خلافکاری دستگیر شده بود، درباره سرگذشت اسف بار خود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری فیاض بخش توضیحاتی ارائه داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۰:۱۰    
بدبینی یکی از اجزای جدایی ناپذیر فوتبال ایران است. این بدبینی اصولا با استعدادهای تازه ظهور کنار نمی آید و حتی گاهی اوقات آنها را به باد انتقاد می گیرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۰:۱۰    
ویروس کرونا تا ساعاتی دیگر رسما عدد 100 میلیون مبتلا را رد می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۰:۰۷    
روسیه واکسیناسیون نظامیان خود را در پایگاه حمیمیم سوریه با واکسن اسپوتنیک v ویروس کرونا آغاز کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۹:۲۵    
سیزدهم خرداد سال گذشته راننده یک دستگاه پژو 207 با شلیک های هولناک از سلاح کلاشینکف به طرز وحشتناکی به قتل رسید و عاملان جنایت با استفاده از یک دستگاه پراید 111 از محل گریختند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۹:۲۲    
جو بایدن از امروز دوشنبه هفته دوم کاری خود را به عنوان رئیس جمهور آمریکا آغاز می کند و در این هفته قصد دارد فرمان های اجرایی دیگری را صادر کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۹:۲۲    
شبکه خبری سی ان ان نوشت: پنج نفر از جمله یک زن باردار در تیراندازی در ایندیاناپولیس کشته شدند؛ تیراندازی که بزرگترین حادثه در یک دهه اخیر بشمار می رود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۹:۱۶    
با شروع پایداری های جوی، تهران پس از تجربه یک هفته هوای سالم، باز هم در مدار آلودگی قرار گرفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۹:۱۰    
دبیر کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: سهمیه ایران در کواکس اولین محموله وارداتی واکسن کرونا است که در هفته های آینده وارد کشور خواهد شد.
  • ۱