چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۰۴:۵۱May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 14 بهمن 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 تیر 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 آذر 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 بهمن 1399 جام جم 2 بهمن 1399 جام جم 3 بهمن 1399 جام جم 4 بهمن 1399 جام جم 5 بهمن 1399 جام جم 6 بهمن 1399 جام جم 7 بهمن 1399 جام جم 8 بهمن 1399 جام جم 9 بهمن 1399 جام جم 10 بهمن 1399 جام جم 11 بهمن 1399 جام جم 12 بهمن 1399 جام جم 13 بهمن 1399 جام جم 14 بهمن 1399 جام جم 15 بهمن 1399 جام جم 16 بهمن 1399 جام جم 17 بهمن 1399 جام جم 18 بهمن 1399 جام جم 19 بهمن 1399 جام جم 20 بهمن 1399 جام جم 21 بهمن 1399 جام جم 22 بهمن 1399 جام جم 23 بهمن 1399 جام جم 24 بهمن 1399 جام جم 25 بهمن 1399 جام جم 26 بهمن 1399 جام جم 27 بهمن 1399 جام جم 28 بهمن 1399 جام جم 29 بهمن 1399 جام جم 30 بهمن 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۱:۳۱    
کلیات لایحه بودجه 1400 بعد از اصلاح لایحه از سوی دولت امروز در مجلس تصویب شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۰۹:۰۰    
بنا بر جدیدترین آمار دانشگاه جانز هاپکینز ، در 24 ساعت گذشته با مرگ دست کم سه هزار و 170 مورد جدید، شمار قربانیان کروناویروس در ایالات متحده از مرز 468 هزار نفر عبور کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۸:۵۵    
مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت، فهرست جدید آزمایشگاه های تشخیص کووید 19 را اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۷ - ۰۸:۲۷    
سازمان بهداشت عمومی انگلیس از شناسایی جهش جدید در ویروس انگلیسی کرونا خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۸:۰۶    
پزشکی قانونی علت مرگ سها رضا نژاد را سقوط از بلندی و آسیب های ناشی از آن اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۰۳:۱۲    
خونریزی لثه و همچنین خونریزی چشمی، یا خونریزی شبکیه، با میزان پایین ویتامین C در جریان خون همراه است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۰۲:۱۲    
یک روانپزشک با اشاره به اینکه شیدایی یا مانیا حالتی از افسردگی است، گفت: این اختلال همزمان با فصل بهار آغاز می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۰۰:۰۶    
متخصص ژنتیک دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به آخرین اخبار و اطلاعات درباره واکسن اسپوتنیک V روسی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۷:۰۷    
مناسبت ها خیلی وقت است که در شبکه های مختلف صدا و سیما برای خود جایگاهی دارند و هر سال همزمان با آنها برنامه های ویژه ای برای شان تدارک دیده می شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۴:۴۰    
رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری سرکرده اراذل و اوباشی که با قدرت نمایی پوشالی در فضای مجازی اقدام به بزرگنمایی کرده و به دلیل آدم ربایی تحت تعقیب پلیس بود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۴:۲۲    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شناسایی 6870 بیمار جدید مبتلا به کروناویروس در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته 79 بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۰:۱۶    
مجید صدری، رئیس هیات مدیره پرسپولیس که به تازگی عضو این باشگاه شده، در خبری مهمترین نگرانی این روزهای هواداران این تیم را برطرف کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۹:۳۷    
مرد خشمگین که به خاطر اختلاف با همسرش راهی دادگاه شده بود، پس از پایان جلسه دادگاه همسرش، وکیل او و شاهد دادگاه را به قتل رساند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۸:۳۷    
سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان گفت: تصادف پژو 405 با نیسان وانت در گلستان چهار مصدوم برجای گذاشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۷:۱۰    
دانشمندان موفق به تولید نوع خاصی از پروتئین شده اند که می تواند در پیشگیری و درمان کووید 19 موثر باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۶:۰۷    
مک لارن 765LT به خوبی میراث 675LT را حفظ کرده و درعین حال توانایی های 720S را به ارث برده است. پیشرانه 4 لیتری توئین توربوی این خودرو قوی تر از 720S بوده اما نوویتک از همین خروجی نیز راضی نشده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۵:۱۰    
از زمان شیوع کروناویروس و همه گیری بیماری کووید 19 تولیدکنندگان واکسن در جهان با به کارگیری روش های مختلف ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۴:۱۰    
پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدید خود، عامل موثری را برای درمان ملانوما کشف کرده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۳:۱۰    
هفته گذشته شرکت فضایی اسپیس ایکس (SpaceX) با ارسال همزمان 143 ماهواره به مدار زمین به وسیله موشک فالکون (Falcon) رکورد جدیدی ثبت کرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۲:۱۰    
محققان دریافتند زنانی که در فضای باز و در معرض نور خورشید هستند، به میزان قابل توجهی از ابتلا به سرطان سینه در امانند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۰:۰۷    
رئیس مرکز تحقیقات ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: احتمال افزایش میزان خطای منفی کاذب آزمایشگاهی در کیت های موجود حتی در ویروس جهش یافته کرونا نیز بسیار کم است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۳:۰۷    
یکی از بیماری های شایع دوران کودکی عفونت لوزه است که نزد عموم به گلودرد چرکی شناخته می شود. به طور کلی گلودرد می تواند ناشی از التهاب لوزه های دهانی، لوزه سوم یا خود حلق باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۲:۱۰    
تیروئید غده کوچکی در جلوی گردن است که ید را به هورمون های تیروئید تبدیل می کند. هورمون های تیروئید با عبور از خون سلول های بدن را تحت تأثیر قرار داده و سرعت سوزاندن کالری ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۱:۰۷    
داستان قدرت قلم و کلمه هایی که خلق می کند از قدیم ترها تا امروز سر دراز دارد. جریانی که در هر مقطعی به شکلی جایگاه خودش را داشته و جان ها گرفته و جان ها بخشیده است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۰:۵۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه در اظهاراتی از اقدام انسان دوستانه ایران در خصوص خدمه کشتی کره جنوبی خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۰:۴۶    
تقریبا یک دهه بعد از جنگ جهانی، وقتی که فرصتی فراهم شده بود تا متفکران، اندیشمندان، جامعه شناسان و هنرمندان به پشت سر نگاه کنند و ببینند که از بشر چه کارها که ساخته نیست.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۰:۳۱    
سازمان هواشناسی کشور نسبت به بارش برف یا باران و به شکل محلی وزش باد شدید موقت هشدار داد و نسبت به پرهیز از سفرهای غیرضروری و احتیاط در صعود به ارتفاعات توصیه کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۰:۲۵    
بهار گذشته، پرندگان سینه سرخ مزرعه ای در ایالت ایلینوی(Illinois) روی تخم هایی عجیب و غریب نشستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۰:۲۲    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: کانال های همسریابی دامی برای اخاذی و کلاهبرداری است و شهروندان به هیچ عنوان فریب وعده های دروغین افراد ناشناخته را نخورند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۰:۱۶    
سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: امروز دیگر دغدغه تامین خون کافی را در کشور نداریم؛ چراکه با مدیریت شبکه ملی خون کشور و مدیریت پخش خون و فرآورده اش نگذاشتیم مشکلی در تامین خون در مراکز بیمارستانی و ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۰:۰۷    
تا به حال برایتان پیش آمده که احساس کنید نمی توانید هیچ کاری را درست انجام بدهید؟ یا احساس کنید حوصله خودتان را هم ندارید؟ یا به خاطر چیزهایی که گفته اید یا کارهایی که انجام داده اید خودتان را به شدت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۹:۵۵    
نسل جدید ایران چک 100 هزار تومانی با هدف افزایش امنیت و تسهیل مبادلات منتشر و به زودی توزیع خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۹:۴۶    
مطابق تصمیم امروز اعضای هیأت دیوان عالی کشور، چنانچه راننده ای گواهینامه معتبر رانندگی نداشته باشند ولو اینکه بیمه حادثه ویژه راننده داشته باشد، دیه و خسارت از طریق شرکت های بیمه به وی تعلق نمی گیرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۹:۴۰    
بنابر اعلام رسانه های آمریکایی، در پی تیراندازی در شهر ماسکوگی اوکلاهما، 6 نفر از جمله پنج کودک جان خود را از دست دادند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۹:۲۵    
کودکان در حال بازی در اطراف اقامتگاه نوبندیان بودند. اقامتگاه تازه تاسیس که به واسطه رسیدن مهمان ناخوانده ای به نام کرونا در کشور هنوز فرصت افتتاح پیدا نکرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۹:۲۲    
نتایج بررسی جدید منتشر شده در مجله لانست حاکی از آن است که واکسن کروناویروس روسیه موسوم به اسپوتنیک وی در برابر موارد علامت دار بیماری کووید 19 اثربخشی 91.6 درصدی دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۹:۰۷    
خبرگزاری رویترز اعلام کرد گزارشی از آژانس بین المللی انرژی اتمی را رویت که در آن نصب زنجیره جدید سانتریفیوژها در تاسیاست نطنز تایید شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۸:۵۵    
تیم ملی بسکتبال کشورمان که با آمریکا و فرانسه همگروه شده برای صعود از گروه خود کار بسیار سختی را خواهد داشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۸:۲۲    
رئیس پلیس فتای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: بیش از 16 هزار سایت در حوزه شرط بندی و قمار مسدود و یک هزار و 751 فقره پرونده قضائی در این رابطه تشکیل شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۷:۳۷    
یکی دو ماه پیش، طی گزارشی از این نوشتیم که همچنان گرایش به انتشار تک آهنگ ها عمده تر از تمایل به انتشار آلبوم است و از این نوشتیم که حالا انتشار آلبوم شاید بتواند جایگزینی اقتصادی در روزگار تعطیلی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۷:۲۵    
پس از همه گیری کووید 19 و افزایش خانه نشینی بچه ها، آمار اضافه وزن در کودکان زیر پنج سال 14درصد و در نوجوانان هفت تا 18 سال 20درصد گزارش شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۷:۱۹    
شبکه رادیویی جوان برای شب و روز ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) و روز بزرگداشت زن و مقام مادر و همچنین میلاد رهبر کبیر انقلاب اسلامی ویژه برنامه هایی را برای شنوندگان خود تدارک دیده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۶:۴۵    
بی برقی و خاموشی خروجی همه تناقضات موجود در این گزارش جمع وجور خواهد بود، با هزار سوال بی پاسخ بدیهی که از سوی متضررین این ماجرا مطرح است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۶:۱۵    
تحقیقات جدید نشان می دهد که مصرف بیشتر اسیدهای چرب اُمگا 3 در دوران کودکی ممکن است خطر ابتلا به بیماری آسم را کاهش دهد، اما فقط در کودکانی که یک نوع ژن خاص دارند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۶:۱۲    
والدین داغدیده پسر دانشجو بعد از سه سال از قتل پسرشان برای رضای خدا و بی هیچ چشمداشتی قاتل او را بخشیدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۵۱    
معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: فردا، 15 بهمن ماه آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره پاییز 1399 است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۵۱    
وضعیت انصاریان هر لحظه رو به وخامت است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۴۲    
مردی که در جریان درگیری همسرش را در یکی از محله های کرج با ضربه چاقو به قتل رسانده بود، پس از دو هفته لب به اعتراف گشود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۳۶    
دعوا میان مردان افغان که کارکنان دو قصابی در شرق تهران بودند، جنایتی تلخ را رقم زد و باعث مرگ دو نفر و زخمی شدن سه تن دیگر شد .
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۳۰    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از واردات واکسن روسی کرونا در روز پنجشنبه با پرواز ماهان خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۲۷    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از اتمام اعطای تسهیلات ودیعه مسکن از پایان بهمن ماه خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۲۷    
برخی پیشکسوتان فوتبالی و بازیگران سینما با حضور در بیمارستان پیگیر وضعیت علی انصاریان شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۲۷    
هربار که صحبت از ایجاد شغل می شود یک میز و صندلی در یک اداره با امکانات فراوان در ذهن همه ما نقش می بندد اما مشاغل در جامعه دسته بندی های مختلفی دارند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۵۷    
جمهوری اسلامی ایران، به عنوان یک نظام مردم سالار دینی، از جمله نظام هایی است که در عین حفظ ماهیت اسلامی خود به مبانی نظام جمهوری نیز پایبند است و ضمن این که قوانین آن از دین اسلام گرفته شده ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۵۷    
سخنگوی وزارت بهداشت با تاکید بر لزوم داشتن ماسک و حفظ فاصله فیزیکی در اماکن سر بسته، گفت: از مردم می خواهیم به شکل هدفمند نسبت به تامین اجناس و کالای مدنظر خود اقدام کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۵۷    
همزمان با رد کلیات لایحه بودجه 1400 در صحن علنی مجلس سخنگوی دولت اعلام کرد :دولت آماده است با همه توان خود در کنار مجلس اصلاحات مورد نظر لایحه بودجه را بدون اینکه شاکله تغییر کند و درآمدهای واهی پیش ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۵۱    
اگرچه در یک دهه اخیر وجود سیستم یکپارچه خدمات بانکی و ترویج استفاده از اینترنت به رونق گرفتن کسب و کارهای اینترنتی و خرید محصولات یا خدمات مختلف از فضای مجازی منجر شده بود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۴۵    
دهه 60 بود. واکسن فلج اطفال درست اثر نکرد. پاشنه های نوجوان روستایی به سختی به زمین می رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۴۵    
در سال های نه چندان دور، ظلم و ستم بر جامعه ما چیره شده بود و ذهن هایمان را مصادره کرد. خفقان دوران، احتضار حیات سیاسی جامعه را رقم زده بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۴۲    
افزایش ابتلای افراد 5تا 17سال به کرونا بحث داغ این روزهاست و دلایل مختلفی برای این مساله مطرح می شود اما حقیقت این است که هنوز هیچ مستنداتی مبنی بر این که ویروس کرونا در کشور تغییرات بیولوژیکی داشته ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۳۶    
آنچه روز گذشته به خبر نخست فوتبال ایران تبدیل شد، محرومیت پرسپولیس از سه پنجره نقل وانتقالاتی به دلیل عدم پرداخت مطالبات بودیمیر بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۳۰    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به اینکه با مشاهده شاخص ها نگران هستیم که شاید این نوسانات آماری امواج جدید بیماری را شکل دهند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۳۰    
جسد زن 32 ساله درون صندوق عقب خودرواش پیدا شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۳۰    
سه کارگر ساختمانی در اثر سقوط از ارتفاع هشت متری در بندر دیر استان بوشهر مصدوم شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۲۷    
آشنایی با شیشه بالکن و انواع آن
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۲۷    
قاتل روانی پس از کشتن همسرش و دختری 15 ساله فیلم اجسادشان را در اینستاگرام منتشر کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شناسایی 6820 بیمار جدید کووید19 در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۲:۲۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات بودجه 1400 مخالفت کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۲:۱۲    
جوان 21 ساله معتادی که به اتهام دستبرد به منزل یکی از شهروندان دستگیر شده است، درباره سرگذشت خود به کارشناس اجتماعی کلانتری توضیحاتی ارائه داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۱:۱۲    
رسیدگی به پرونده پسری که به اتهام آتش زدن رقیب عشقی خود در زندان است در حالی در شعبه 7 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد که متهم خود را بی گناه خواند و گفت برای اثبات ادعایش شاهد نیز دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۱:۰۶    
وسط خاطراتی که از آمدنش به تهران و همکاری با مجلات و عکاسی می گوید: آن عکس معروف که دیدار خلبانان با امام خمینی(ره) را نشان می دهد و آقای فکوری هم هست من گرفته ام. چند وقت پیش شهرداری بیلبوردش کرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۱:۰۶    
خلوتی نسبی و سردی پردیس سینمایی ملت(یکی از دو سینمای رسانه)در روز اول سی ونهمین جشنواره فیلم فجر با تماشای دو فیلم متوسط رو به پایین(با تخفیف و با اغماض) پیوند خورد و کامل شد تا مهم ترین رویداد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۱:۰۶    
سامان قدوس به خداحافظی از فوتبال فکر کرده بود. سال گذشته او به دلیل تخلف در قرارداد با هوئسکای اسپانیا و سپس انتقال به آمیان فرانسه، 4 ماه محروم و به پرداخت 3 میلیون یورو محکوم شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۱:۰۰    
همه اسم ها را نمی شود حفظ کرد: پامرین، شیتزو، لابرادور، چاو چاو، بای کالر، اسکاتیش، بریتیش، هیمالین، چین چیلا، گلستر، آروانا، دیسکس، باترفلای اما کسانی هستند که این اسم ها همه زندگی شان است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۰:۵۱    
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، در حالی که کیفیت هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته و هم اکنون (14 بهمن ماه) در محدوده قابل قبول قرار داشته است اما کاهش کیفیت هوا در بیشتر مناطق پایتخت طی امروز و فردا ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۰:۴۵    
در حالی که رقابت در لیگ جزیره و سری A ایتالیا بسیار نزدیک دنبال می شود، اوضاع این فصل لالیگا بسیار متفاوت است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۰:۴۵    
پایگاه خبری اینفوبائه آرژانتین در گزارشی اختصاصی اعلام کرد که به فایل صوتی مکالمات و متن پیام های ردوبدل شدن میان لئوپولدو لوکه پزشک شخصی دیه گو مارادونا با چند فرد دیگر و پیام های متنی ارسال شده از ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۰:۱۲    
وزیر اقتصاد گفت: در 10 ماه امسال 500 هزار میلیارد تومان در بازار سرمایه برای دولت تامین مالی شده، این در حالیست که کل تأمین مالی بازار سرمایه در سال گذشته 264 هزار میلیارد تومان بوده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۰:۱۲    
نگاهی به جدول می اندازیم. آن انتهای انتها. دقیقا رده شانزدهم. بله! این ماشین سازی است که آن ته لمیده ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۰:۱۲    
مرد 70 ساله ای که به جرم قتل دو شکارچی اردک محکوم شده بود روز گذشته جسدش در یک برکه پیدا شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۰:۱۲    
هیچ فرقی با 10 سال پیش نکرده و همان دختر پرشور و ماجراجویی است که می شناختیم. فاطمه اکرمی امروز در 27 سالگی هنوز ورزش می کند، هنوز ژیمناست است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۷    
عضو کمیته اپیدمیولوژی کووید-19 وزارت بهداشت و رییس مرکز تحقیقات بیماری های نوپدید و بازپدید انستیتو پاستور ایران آخرین وضعیت کووید19 در کشور را تشریح کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۷    
در 24 ساعت اخیر بیش از 13 هزار بیمار کرونایی دیگر جان خود را از دست دادند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۷    
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اعلام این خبر که لایحه رتبه بندی بر اساس مفاد ماده 63 قانون برنامه ششم تدوین و به دولت ارائه و در کمیسیون علمی تصویب و به زودی در صحن دولت مطرح ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۰۹:۱۵    
اوراکل بریج (توکنBRG)، اولین سیستم اوراکل عمومی مبتنی بر شبکهTRON است که به منظور ایجاد امکان دسترسی به داده های خارجی از طریق قراردادهای هوشمند برای کاربران عادی شکل گرفته و توکن این پروژه نیز در 15 ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۰۹:۱۲    
مرد جوان که در جنایتی هولناک به دنبال اختلاف خانوادگی همسرش را با چاقوی آشپزخانه به قتل رسانده بود، پس از گذشت 40 روز به قتل اعتراف کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۰۸:۳۶    
رییس سازمان دامپزشکی کشور علت اولیه تلفات دست جمعی برخی از گونه های پرندگان مهاجر را در تالاب بین المللی میانکاله و خلیج گرگان در مازندران در روزهای اخیر طبق نتایج آزمایشگاهی بوتولیسم نوعی مسمومیت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۰۸:۳۰    
وضعیت جسمانی مدافع پیشین پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران رو به وخامت گذاشت و پزشکان ناچار به انجام اقدامات جدید درمانی برای وی شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۰۸:۲۷    
پرتاب تحقیقاتی ماهواره بر ایرانی و وقوع کودتا در میانمار از موضوعاتی است که در صفحات نخست روزنامه های امروز ایران به چشم می خورد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۰۸:۱۲    
جوان 30 ساله ای که 20 روز قبل از بیمارستان روان پزشکی مشهد مرخص شده بود، پدرش را در یک جنایت وحشتناک با 40 ضربه خنجر به قتل رساند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۰۸:۱۲    
نزاع خونین 20 برادر سلاخ به خاطر اختلاف بر سر قیمت گوشت، با دو قتل و مجروح شدن 4 نفر به پایان رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۰۸:۱۲    
برگزیده ای از تصاویر دور دنیا را اینجا ببینید.